ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

long-tail-keywords

Long Tail Keywords: Πως να βρείτε νέους πελάτες χωρίς να βγείτε πρώτοι στη Google!

Μάθετε τον καλύτερο και αποδοτικότερο τρόπο για να αυξήσετε το πελατολόγιο σας από το ίντερνετ, στοχεύοντας σε φράσεις κλειδιά, αντί για λέξεις κλειδιά.

Πάρα πολλοί πελάτες μου ή υποψήφιοι πελάτες που δεν έχουν σχεδόν καθόλου εμπειρία από SEO και από το πως αποκτάει πελάτες μια ιστοσελίδα στο ίντερνετ με παίρνουν τηλέφωνο για να με ρωτήσουν πόσο έχει για να τους βγάλω το site στην πρώτη σελίδα της Google με μία λέξη κλειδί που φαντάζονται ότι για λόγους και μόνο πρεστίζ το δικό τους το site θα έπρεπε να βγαίνει πρώτο στη Google.

Μερικά λεπτά αργότερα και μια μικρή έρευνα στο στατιστικό πακέτο WP Statistics που έχω στην ιστοσελίδα μου, και ο πελάτης έχει ήδη κάνει στροφή 360 μοιρών. Η λανθασμένη ιδέα ότι μια ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να σταθεί μόνο με πέντε λέξεις κλειδιά με τις οποίες βγαίνει πρώτο στη Google έχει αποδομηθεί και μοιάζει εντελώς ηλίθια και αντιπαραγωγική.

Δεν είναι δυνατόν όλοι να ανταγωνιζόμαστε για το ίδιο πράγμα στο ίντερνετ και να είμαστε και όλοι ευτυχισμένοι. Για παράδειγμα, όταν κάποιος έχει ως λέξη κλειδί την κατασκευή ιστοσελίδων που είναι μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά με πάνω από χίλιες εταιρείες στην Ελλάδα και μόνο, είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο κάποιος νεοεισερχόμενος στην αγορά με ένα blog μερικών σελίδων να φιγουράρει στην πρώτη σελίδα της Google.

Τα οργανικά αποτελέσματα της πρώτης σελίδα της Google έχουν μόνο δέκα θέσεις, χωράνε μόνο 10 εταιρείες ή 10 ιστοσελίδες. Αναγκαστικά οι υπόλοιπες 990 εταιρείες και ιστοσελίδες θα στριμωχτούν στις επόμενες ιστοσελίδες της Google.

Το πράγμα χοντραίνει και άλλο αν προσθέσουμε ότι στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google προστίθενται οι σελίδες του Facebook οι οποίες ταξινομούνται, δημοσιεύσεις από το Google Plus όταν είμαστε συνδεδεμένοι σε αυτό και βίντεο από το YouTube, Vimeo, Dailymotion καθώς και από όλα τα τσοντοκάναλα. Και πιστέψτε με ότι υπάρχουν χιλιάδες από αυτά.

Βλέπουμε ότι στην πρώτη σελίδα της Google και γενικά στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google υπάρχει ένας συνωστισμός από κόσμο. Παρόμοιος με αυτόν τον συνωστισμό που επικρατούσε στην Σμύρνη το 1922 πριν μας σφάξουν οι Τούρκοι.

Μέσα σε αυτόν τον τεράστιο ανταγωνισμό, θα μπορέσει μια ιστοσελίδα σαν τη δική σας να αποκτήσει επισκεψιμότητα, να πάρει νέους πελάτες και να αποκτήσει το μερίδιο αγοράς που της αξίζει;

Η απάντηση είναι ναι και η λύση ονομάζεται long tail keywords ή φράσεις κλειδιά.

Τι είναι τα long tail keywords;

Τα long tail keywords είναι οι λεγόμενες φράσεις κλειδιά. Είναι οι λέξεις κλειδιά που αποτελούνται από περισσότερες από μία λέξεις, συνήθως τρεις με τέσσερις λέξεις ή και περισσότερες με τις οποίες άμα κάνουμε αναζήτηση στην Google μας βγάζει πιο στοχευμένα και ραφιναρισμένα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα η λέξη κλειδί μπορεί να είναι κατασκευή ιστοσελίδων, οι φράσεις κλειδιά όμως μπορεί να είναι πολύ περισσότερες:

  • οικονομική κατασκευή ιστοσελίδων
  • ποιοτική κατασκευή ιστοσελίδων
  • κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα
  • κατασκευή ιστοσελίδων σε WordPress
  • κατασκευή ιστοσελίδων σε τεχνολογία bootstrap
  • κατασκευή βελτιστοποιημένων ιστοσελίδων

Και οι συνδυασμοί είναι απεριόριστοι όπως και η ελληνική γλώσσα.

Το ξέρω ότι είναι πιο συναρπαστικό να στοχεύουμε σε λέξεις κλειδιά που έχουν 5.000 αναζητήσεις την ημέρα ή ακόμα και 500 αναζητήσεις την ημέρα. Στην πραγματικότητα όμως; οι πιο δημοφιλής όροι αναζήτησης δεν αποτελούν περισσότερο από το 30% των συνολικών αναζητήσεων στο ίντερνετ.

Το υπόλοιπο 70% που είναι και οι φράσεις κλειδιά, μας δίνει τις χιλιάδες των μοναδικών αναζητήσεων που κάνουν οι άνθρωποι κάθε μέρα. Αυτός ο αριθμός των αναζητήσεων με φράσεις κλειδιά μπορεί να είναι πολύ μικρότερος, αλλά αποτελεί την πλειοψηφία του συνολικού όγκου αναζήτησης.

Γιατί είναι προτιμότερο να στοχεύουμε στις φράσεις κλειδιά;

long-tail-keywords-ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ

Οι λόγοι της στόχευσης στις φράσεις κλειδιά αντί στις λέξεις κλειδιά είναι πάρα πολλοί. Ειδικά εάν θέλετε να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα από τη Google και να βελτιώσετε τα ποσοστά μετατροπής, τότε θα πρέπει να γίνετε πολύ καλοί στην έρευση και στην στόχευση φράσεων κλειδιών ή παραγώγων λέξεων κλειδιών ή πλούσιων λέξεων κλειδιών.

1. Το 70% έως 90% της οργανικής επισκεψιμότητας από την Google προέρχεται από τις φράσεις κλειδιά

Το να κατανοήσετε την συνολική ζήτηση των αναζητήσεων στη Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης είναι κρίσιμο για την επιτυχία σας. Όπως θα δείτε και στην φωτογραφία από πάνω, είναι προτιμότερο να εστιάσετε σε εύκολες long tail λέξεις και φράσεις παρά να βγάλετε τα μάτια σας με ακατόρθωτα ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά.

2. Οι φράσεις κλειδιά έχουνε έως και 2.5 φορές καλύτερο ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες

Ένα ακόμα μάθημα που μπορείτε να πάρετε από τους ειδικούς του Search Engine Marketing είναι ότι οι μακρόσυρτες λέξεις κλειδιά έχουν την τάση να δημιουργούν ευκολότερα και συνχότερα υποψήφιους πελάτες. Ο λόγος; Γιατί πιάνουν τους υποψήφιους πελάτες σε πιο ώριμη φάση του κύκλου αγορών.

Για παράδειγμα ένας υποψήφιος πελάτης που ψάχνει για “παπούτσια”, μάλλον σερφάρει σε αντίθεση με κάποιον που ψάχνει για “καλύτερη τιμή Nike Air νούμερο 43” που προφανώς θέλει να αγοράσει τα παπούτσια.

3. Είναι οικονομικότερο και ευκολότερο να πετύχουμε αποτελέσματα στη google με τις φράσεις κλειδιά

Θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι μερικές λέξεις κλειδιά είναι ασύμφορες για την ώρα ή για την συγκεκριμένη χρονική στιγμή για να τις ανταγωνιστείτε. Είναι προτιμότερο να μην ξοδέψετε μια περιουσία για να βγείτε με την λέξη κλειδί web design στη Google και να βρείτε άλλες λέξεις κλειδιά οι οποίες είναι πιο εύκολες.

4. Στο μέλλον θα αυξηθούν οι αναζητήσεις των φράσεων κλειδιών και θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός

Κάθε μέρα νέες ιστοσελίδες προστίθενται και βγαίνουν στο προσκήνιο. Σύμφωνα με την Google, τη στιγμή που μιλάμε, 3 δισεκατομμύρια σελίδες ταξινομούνται καθημερινά. Ο ανταγωνισμός θα ενταθεί και θα γίνει πιο πολύπλοκος από ότι είναι σήμερα, δεν θα μειωθεί. Με τον ίδιο τρόπο ο κόσμος θα διασκορπιστεί μαζί με την επισκεψιμότητα σε όλες τις ιστοσελίδες.

Η κίνηση προς τις ιστοσελίδες προβλέπεται να πέσει στο μέλλον. Αυτό διαφαίνεται από σήμερα και στο Facebook. Τα like και οι κοινοποιήσεις αυξάνονται αλλά την κάθε δημοσίευση την βλέπουν τώρα λιγότερα άτομα λόγω υπερβολικά πολλών δημοσιεύσεων.

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 Ο Μύθος της Πρώτης Σελίδας της Google

traffic-by-google-rank

Μπορεί η πρώτη σελίδα της Google να παίρνει τη μερίδα του λέοντος και να συγκεντρώνει το 42% τις συνολικής επισκεψιμότητας, αλλά σκεφτείτε ότι υπάρχει το υπόλοιπο 68% των χρηστών που συνετά θα πράξει και θα ψάξει στην δεύτερη και στην τρίτη σελίδα της Google για να βρει αυτό που θέλει.

Ειδικά εάν μερικές αγορές ή λέξεις κλειδιά είναι θύματα του spam, τα αποτελέσματα αναζήτησης δεν είναι πάντοτε τα σωστότερα ή τα καταλληλότερα. Η Google προσπαθεί καθημερινά να μειώσει τα κρούσματα του web spam και να ευνοήσει τις ποιοτικότερες ιστοσελίδες, για αυτό και προσαρμόζει καθημερινά τον αλγόριθμό της και αφαιρεί από τους δείκτες της όλα τα άχρηστα sites.

Η πρώτη σελίδα της Google μαγεύει πάρα πολλούς κατόχους ιστοσελίδων, δεν αποτελεί όμως αυτοσκοπό και δεν θα κερδίσετε πάρα πολλά εάν η ιστοσελίδα σας δεν είναι έτοιμη για μετατροπές. Δεν είναι έτοιμη δηλαδή στο να φέρει νέους πελάτες είτε γιατί δεν είναι βελτιστοποιημένη είτε γιατί τα κανάλια πωλήσεων σας δεν είναι σωστά στημένα.

Οι περισσότεροι πελάτες μου δεν βγαίνουν στην πρώτη σελίδα της Google. Έχω καταφέρει όμως να τους φτιάξω ιστοσελίδες και να φροντίσω το SEO τους και το μάρκετινγκ της ιστοσελίδας με τέτοιο τρόπο που να μπορούνε να πουλάνε και να βγάζουνε λεφτά.

Γύρω από την πρώτη σελίδα της Google επικρατεί ένας μύθος, ένας αστικός θρύλος. Λέγεται ότι αν θέλεις να κρύψεις κάτι, θα πρέπει να το βάλεις στη δεύτερη σελίδα της Google, με την έννοια ότι αν δεν βγεις στην πρώτη σελίδα της Google, το site σου δεν θα κατοικείτε.

Μέγα σφάλμα. Ο στόχος είναι να φτιάξετε μια ιστοσελίδα που να βγάζει λεφτά και όχι μια ιστοσελίδα που να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google. Φτιάξατε ένα site και δεν φαίνεται πουθενά; Μην αγχώνεστε, υπάρχει χώρος και για εσάς, μπορείτε να βρείτε της δίκη σας αγορά σιγά σιγά με τις εξαιρετικής μετατροπής φράσεις κλειδιά.

Πως να βρείτε long tail kewyords

Υπάρχουν πάρα πολλά εργαλεία για να βρει κάποιος λέξεις και φράσεις κλειδιά, μερικά από αυτά είναι δωρεάν, μερικά από αυτά πληρωμένα. Ωστόσο, το καλύτερο εργαλείο για να βρει κάποιος τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά είναι ο ίδιος ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Η γλώσσα έχει άπειρους συνδυασμούς αναζητήσεων και κάθε μία λέξη στη φράση προσθέτει χιλιάδες άλλες χιλιάδες νέες επιλογές και συνδυασμούς. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να μαντέψουμε όλους αυτούς τους συνδυασμούς και τους τρόπους αναζήτησης. Τα εργαλεία θα μπορέσουν να σας δώσουν μερικές ιδέες αναζητήσεων και να σας ρίξουν φως σε μερικές νέες δημοφιλείς αναζητήσεις που μάλλον σας διέφυγαν.

Καλό είναι να χρησιμοποιήσετε ένα φύλλο εργασίας στο excel από το MS Office ή από τα Google Docs που είναι δωρεάν για να οργανώσετε όλες τις φράσεις κλειδιά και τις νέες ιδέες για τις λέξεις κλειδιά.

Θυμηθείτε ότι κανείς δεν μπορεί να σας εγγυηθεί την επιτυχία στην εξεύρεση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών. Κανένα εργαλείο δεν μπορεί να σας υποσχεθεί αποτελέσματα, αλλά η καθημερινή εξάσκηση με το θέμα λέξεις κλειδιά θα σας κάνει πιο ειδικούς. Αν σας φαίνεται η όλη αυτή κατάσταση με τις long tail keywords, τότε μπορείτε να ζητήσετε την βοήθεια ενός ειδικού στο SEO σαν και εμένα και να επιλέξετε μία από τις υπηρεσίες SEO.

1. HitTail.com

Το HitTail είναι μια πληρωμένη υπηρεσία εύρεσης των καλύτερων λέξεων κλειδιών και σας εγγυάται περισσότερη οργανική κίνηση μέσα σε λίγες κιόλας μέρες.

2. Ubersuggest

Το Ubersuggest είναι ένα δωρεάν εργαλείο που γεννάει νέες ιδεές λέξεων κλειδιών, παράγωγα, συνώνυμα και οργανώνει δεκάδες συνδυασμούς φράσεων. Το Übersuggest λαμβάνει σε συνεργασία με τη Google δεδομένα αναζητήσεων από κάθετες αγορές, αναζητήσεις βίντεο, προιόντων, αναζητήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου κτλ. Σίγουρα θα σας φανεί πολύ χρήσιμο.

3. Μέσω των προτεινόμενων αναζητήσεων από τη Google

Εάν κάνετε μία αναζήτηση στη Google, θα δείτε ότι σας προτείνει η ίδια η μηχανή αναζήτησης τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις που έχουνε πραγματοποιηθεί γύρω από τον όρο αναζήτησης που επιθυμείτε.

4. Αναζητήστε στα forum τη λέξη κλειδί που ψάχνετε

Για παράδειγμα πατήστε στη Google “web design+forum”. Έτσι κάνετε μια σύνθετη αναζήτηση για να δείτε τι λένε στα forum για την λέξη κλειδί που ψάχνετε αυτή τη στιγμή. Όσο περισσότερες πληροφορίες αναζητάτε για την λέξη κλειδί που σας ενδιαφέρει, τόσο περισσότερο θα εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας και τις νέες παράγωγες φράσεις κλειδιά.

5. Χρησιμοποιήστε το Soovle.com για να βρείτε νέες φράσεις κλειδιά

Το Soovle.com είναι ένα εργαλείο αναζήτησης που συνδυάζει όλες τις μηχανές αναζήτησης, τη wikipedia και διάφορα άλλα authority sites για να εξάγει λέξεις και φράσεις κλειδιά οι οποίες αναζητούνται αυτή τη στιγμή που μιλάμε.

Η μηχανή του soovle.com βρίσκει και ξεχωρίζει τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις στο ίντερνετ αυτή τη στιγμή που μιλάμε.

Η φιλοσοφία γενικότερα στην έρευση των πιο σωστών λέξεων κλειδιών είναι να βρούμε τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις στο ίντερνετ σήμερα και τις αναζητήσεις οι οποίες έχουνε τις περισσότερες μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες.

6. Χρησιμοποιήστε το scrape box για να βρείτε προτάσεις φράσεων κλειδιών

Το Scrapebox είναι ένα εργαλείο εναλλακτικό του Ubersuggest που κάνει την ίδια δουλειά ίσως και καλύτερη με το Ubersuggest. Εάν δεν αισθάνεστε ικανοποιημένοι με το Ubesuggest, τότε δοκιμάστε το Scrapebox.

7. Google Webmaster Tools

Μέσω του Google Webmaster Tools ή του Google Adwords μπορείτε να βρείτε τις μηνιαίες αναζητήσεις για τις long tail keywords που θέλετε. Μπορεί οι μηνιαίες αναζητήσεις να μην είναι πολύ μεγάλες, αλλά το ποσοστό μετατροπής να είναι αρκετά υψηλό που αξίζει τον κόπο να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας για την στοχευμένη επισκεψιμότητα.

Εν τέλει όλα τα εργαλεία βασίζονται στη Google. Από εκεί ξεκινάνε και εκεί σταματάνε τα πάντα.

Ξέχασα κάτι;

Φυσικά, αλλά το θέμα φράσεις κλειδιά και Search engine marketing είναι τεράστιο κεφάλαιο και δεν μπορεί να εξαντληθεί σε ένα άρθρο 2.500 λέξεων. Όμως αν αισθάνεστε ότι ξέχασα κάτι μπορείτε να προσθέσετε την άποψη σας κάτω στο πεδίο των σχολίων. Έτσι θα προάγεται τη συζήτηση και θα βοηθήσετε και τους άλλους φίλους μας που έχουν ερωτήσεις και απορίες να μάθουν για το θέμα.

Αν σας άρεσε το άρθρο καλό είναι να το δείξετε με ένα like, share, google plus, pin και tweet! Σας ευχαριστώ πολύ!

Δείτε περισσότερα για τα long tail keywords

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού
Shares