ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Τι είναι το Content Marketing ή Μάρκετινγκ Περιεχομένου;

Μετά από ενδελεχή έρευνα αρκετών ημερών:

πρώτον για το τι θέμα να γράψω και

δεύτερον για το τι ακριβώς πρέπει να καλύψω

για να προσθέσω το κάτι παραπάνω που χρειάζεστε για να αποκτήσετε το  πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας που δεν είναι ακόμα στη λίστα μου και ψάχνουν απεγνωσμένα στο βαθύ σκοτάδι του ίντερνετ να βρούνε πως να βγάλουν λεφτά στο ίντερνετ.

Είπα να σταθώ στην πιο κορυφαία στρατηγική SEO και δημιουργίας σταθερών χιλιάδων επισκεπτών στη σελίδα σας κάθε μήνα, για χρόνια. Αυτή δεν είναι άλλη από το Μάρκετινγκ Περιεχομένου ή Content Marketing.

Η ιδέα του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι πάρα πολύ απλή και βασίζεται στο επικό περιεχόμενο. Μας πάει πίσω χιλιάδες χρόνια στα Ομηρικά Έπη, στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια. Ο λόγος που τα έπη αυτά παρέμειναν στην κορυφή του συλλογικού ασυνείδητου για παραπάνω από 3.000 χρόνια είναι το μέγεθός τους: Είναι κυριολεκτικά τεράστιο, με χιλιάδες σελίδες κατατάσσονται στα πιο μακριά ποιήματα της ιστορίας.

Αποτελούν πλέον σημείο αναφοράς για οτιδήποτε μνημειώδες ή μεγάλο σε μέγεθος. Έτσι πολλές φορές θα με δείτε να αναφέρομαι στο επικό περιεχόμενο και στο επικό άρθρο.

Τι κάνει το περιεχόμενο επικό;

  1. Το μέγεθός του περιεχομένου. Πρόσφατα μετά την πρόσφατη ανανέωση του αλγορίθμου με την ονομασία Hummingbird, ένα νέο είδος άρθρων και περιεχομένου ήρθαν να κάνουν το ντεμπούτο τους στη Google, τα In Depth Articles ή Σε βάθος Άρθρα.
  2. Η ποιότητά του περιεχομένου. Γιατί κάποιος παρακολουθεί την αγαπημένη του σειρά στην τηλεόραση; Γιατί άσχετα αν είναι ποιοτική, έχει κάτι που τον τραβάει.
  3. Η μοναδικότητα του. Γιατί όλοι θέλουμε να δούμε την επόμενη ταινία του James Bond, ή τον τελικό κυπέλλου; Γιατί είναι μοναδικά και ανεπανάληπτα θεάματα που θα μας κάνουν να νιώσουμε όμορφα για τις επόμενες δύο ώρες.

 

seo-content-marketing

Μάρκετινγκ Περιεχομένου και In Depth Articles της Google

Αφού μελέτησα κάποιους οδηγούς σχετικά με τα άρθρα σε βάθος της Google, είπα να σας μεταφέρω τα αποτελέσματα της έρευνάς μου.

Η αποστολή της Google είναι να « οργανώσει την παγκόσμια πληροφορία και να τις καταστήσει προσιτή σε όλους. “

Για την εκπλήρωση αυτού του στόχου, πέρυσι προσελήφθησαν 150 άτομα για να λάβουν μέρος στην « Μελέτη των καθημερινών αναγκών για πληροφορίες”. Η έρευνα ξεκινούσε με το να καλεί κάθε συμμετέχων οκτώ φορές την ημέρα και και να του ζητάει να τους πει τι θα ήθελε να μάθει σήμερα; Η Google διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι δεν πηγαίνουν σε μια μηχανή αναζήτησης κάθε φορά που έχουν μια ερώτηση.

Οι άνθρωποι εξακολουθούν να μην σκέφτονται σαν μια μηχανή αναζήτησης για κάθε ζήτημα που έχουν, ή ακόμη και για τα ερωτήματα που έχουν . Αντ ‘αυτού, κάνουν ερωτήσεις με άλλα μέσα. Τέτοια μέσα αναζήτησης είναι να συμβουλευτούνε ένα φίλο, να ανοίξουν ένα βιβλίο ή να ψάχνουν για κάποιο manual.

Ακαδημαϊκοί και Ερευνητές Αναζητούν  Σε βάθος πληροφορίες

Η Google ενισχύει την έρευνα και την ακαδημαϊκή κοινότητα (φοιτητές-καθηγητές) για να βοηθήσει με περισσότερο σε βάθος περιεχόμενο. Οι συνολικές αναζητήσεις για αυτό το είδος της σε βάθος γνώσης αποτελούν τουλάχιστον το 10 τοις εκατό των καθημερινών αναζητήσεων των ανθρώπων, σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες της Google.

Για την αντιμετώπιση αυτών των αναζητήσεων, η Google ξεκίνησε το πρόγραμμά της άρθρα σε βάθος (In Depth Articles) τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους . Από τότε έχει περάσει από πολλές ενημερώσεις . Τα καλά νέα για τους επιχειρηματίες του ίντερνετ ή τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων είναι ότι τα σε βάθος άρθρα μπορεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κερδίσουν την πρώτη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Τα άρθρα σε βάθος της Google εμφανίζονται σε ένα ειδικό τμήμα των συνολικών αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης . Η μηχανή αναζήτησης της Google πρόσθεσε πρόσφατα δύο νέα χαρακτηριστικά στα σε βάθος άρθρα, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να κάνουν κλικ για να δουν 10 περισσότερες σε βάθος άρθρα και να διερευνήσουν τα σχετικά θέματα .

Πώς να βάλτε τη σελίδα σας στα Σε βάθος Αποτελέσματα αναζήτησης

Για να είναι επιλέξιμα για να εμφανιστούν στα σε βάθος άρθρα, τουλάχιστον το 10 τοις εκατό από τις σελίδες σας πρέπει να είναι μεταξύ 2.000 και 5.000 λέξεων! Όπως καταλάβατε μιλάμε για επικά μόνο άρθρα και για άρθρα πυλώνες με κατώτατο όριο τις 2.000 λέξεις.

Τα Microformats που ακολουθούν τη μορφή Schema.org είναι επίσης κρίσιμα για την κατάταξη σας στα σε βάθος αποτελέσματα. Οι σελίδες σας θα πρέπει να περιλαμβάνουν επίσης ετικέτες όπως :

επικεφαλίδα
alternativeHeadline
articleBody
datePublished
logo
image
περιγραφή
συγγραφή

Δημιουργήστε Αυθεντικά άρθρα για κάθε σας Θέμα

Τέλος, άρθρα σε βάθος χρειάζονται και την προοπτική και το βάθος. Προσπαθήστε να γράψετε τα άρθρα σας ως έγκυρες πηγές, ως πηγές αυθεντίας σχετικά με το θέμα σας και για όλο το Διαδίκτυο. Αυτό είναι ένας ευγενής στόχος, αλλά αν το κάνετε σωστά, το άρθρο σας θα γίνει το άρθρο σταθμός για το συγκεκριμένο θέμα και την αγορά στόχο σας.

Προετοιμαστείτε να ανταγωνιστείτε τις μεγάλες ιστοσελίδες

Σύμφωνα με ένα άρθρο του Forbes από τον Dr Peter J. Meyers και Denis Pinsky, φαίνεται ότι τα σε βάθος άρθρα στην πραγματικότητα να ευνοούν τις μεγαλύτερες , πιο καθιερωμένες ιστοσελίδες.

Εδώ είναι οι κορυφαίες 10 ιστοσελίδες που κυριαρχούν στα αποτελέσματα σε βάθος:

  1. nytimes.com – 25,3 τοις εκατό
  2. wsj.com – 8,0 τοις εκατό
  3. newyorker.com – 5,7 τοις εκατό
  4. theatlantic.com – 5,6 τοις εκατό
  5. wired.com – 4,2 τοις εκατό
  6. slate.com – 3,9 τοις εκατό
  7. businessweek.com – 3,7 τοις εκατό
  8. thedailybeast.com – 3,3 τοις εκατό
  9. forbes.com – 2,8 τοις εκατό
  10. nymag.com – 2,7 τοις εκατό

Ποιες κατηγορίες περιεχομένου κυριαρχούν στα σε βάθος άρθρα

Οι Meyers και Pinsky ανακάλυψαν επίσης ότι σε βάθος άρθρα δεν εμφανίζονται τόσο συχνά για ορισμένα θέματα , όπως κάνουν για άλλα. Εδώ είναι μια λίστα των θεμάτων που κυριαρχούν στα αποτελέσματα αναζήτησης:

  1. Οικογένεια & Κοινότητα – 14,4 τοις εκατό
  2. Υγεία – 12,8 τοις εκατό
  3. Νομοθεσία και Κυβέρνηση – 12,0 τοις εκατό
  4. Τέχνες & Ψυχαγωγία – 7,2 τοις εκατό
  5. Οικονομικά – 7,0 τοις εκατό
  6. Εργασία και Εκπαίδευση – 5,8 τοις εκατό
  7. Χόμπι και ελεύθερος χρόνος – 5,6 τοις εκατό
  8. Υπολογιστές & Consumer Electronics – 4,8 τοις εκατό
  9. Διαδίκτυο και τηλεπικοινωνίες – 4,4 τοις εκατό
  10. Τρόφιμα & παντοπωλείου – 3,6 τοις εκατό
  11. Σπίτι & Κήπος – 3,2 τοις εκατό
  12. Αθλητικά – 3,2 τοις εκατό
  13. Ταξίδια & Τουρισμός – 3,2 τοις εκατό
  14. Φαγητό & Διασκέδαση – 3,0 τοις εκατό
  15. Real Estate – 3,0 τοις εκατό
  16. Ένδυση – 2,8 τοις εκατό
  17. Ομορφιά & Προσωπική Φροντίδα – 1,6 τοις εκατό
  18. Οι έμποροι λιανικής πώλησης & Εμπορεύματα γενικού ενδιαφέροντος- 1,4 τοις εκατό
  19. Οχήματα – 1,2 τοις εκατό
  20. Δώρα – 0,8 τοις εκατό

Αν θέλετε περισσότερη κίνηση προς τη σελίδα σας και ανήκετε σε μια κατηγορία που έχει χαμηλό ανταγωνισμό, είναι δηλαδή χαμηλά στην παραπάνω λίστα, τα σε βάθος άρθρα θα μπορούσαν να δώσουν μια μεγάλη ώθηση σε επισκέπτες από τις μηχανές αναζήτησης.

Ανακαλύψτε περισσότερα για τα σε βάθος άρθρα απευθείας από την πηγή, από το Google Webmasters Tools Blog

Οι Top 25 Λέξεις Κλειδιά της  εις Βάθος Αναζήτησης

Η Google έχει δείξει ότι σε βάθος άρθρα είναι πιο πιθανό σε γενικές γραμμές, τις πληροφορίες που αναζητούν αναζητήσεις. Παρακάτω είναι μερικές αναζητήσεις υψηλού όγκου που έδειξε σε βάθος άρθρα σχετικά με το πρωί της 14ης Σεπτεμβρίου του 2012:

Στην πρώτη στήλη είναι η μετάφρασή τους στα ελληνικά, ενώ στη δεύτερη στήλη είναι οι πρωτότυπες φράσεις στα αγγλικά:

  1. θέσεις εργασίας
  2. καταγωγή
  3. νυφικά
  4. παπούτσια
  5. toms
  6. 50 αποχρώσεις του γκρι
  7. laptop
  8. Απόκριες κοστούμια
  9. διαβήτης
  10. smartphone
  11. Bruce Springsteen
  12. εγκυμοσύνη
  13. οδήγησε
  14. pc tablet
  15. κατάθλιψη
  16. tory burch
  17. υπερθέρμανση του πλανήτη
  18. φορητοί υπολογιστές
  19. κρουαζιέρες
  20. πωλήσεις αυτοκινήτων
  21. ταξίδι
  22. mba
  23. διαμερίσματα
  24. router
  25. χρηματιστηριακή αγορά
  1. jobs
  2. ancestry
  3. wedding dresses
  4. shoes
  5. toms
  6. 50 shades of grey
  7. laptop
  8. halloween costumes
  9. diabetes
  10. smartphone
  11. bruce springsteen
  12. pregnancy
  13. led
  14. tablet pc
  15. depression
  16. tory burch
  17. global warming
  18. laptops
  19. cruises
  20. car sales
  21. travel
  22. mba
  23. apartments
  24. router
  25. stock market

 

Οι πρώτες 30 ημέρες της έρευνας ανέδειξε κάποιες φράσεις αναζήτησης νικητές και κάποιες ηττημένες.  Την περίοδο από την 12η Αυγούστου εώς και 14 Σεπτεμβρίου 2012, 240 αναζητήσεις (από 10.000) κέρδισαν τα αποτελέσματα σε βάθος. Ανάμεσά τους ήταν οι λέξεις κλειδιά “παπούτσια”, “toms” και “laptop”, ενώ οι όροι αναζήτησης όπως “forever21”, “Vanity Fair” και “bridesmaids» ήταν μεταξύ των 87 αναζητήσεων που έχασαν  στα αποτελέσματα σε βάθος.

Νούμερο-ένα-πηγή-επισκεψιμότητας-2014

Μην ξεχάσετε να κάνετε like και share στο Facebook και στα άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Google+, twitter και pinterest, άμα σας άρεσε το άρθρο, παρακαλώ ανταποδώστε και συστήστε το και σε άλλους!

Κοινωνικά Στατιστικά για τα σε βάθος άρθρα

Σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τι είδους κοινωνικής διείσδυσης στα social media έχουν τα σε βάθος άρθρα και  οι σε βάθος διευθύνσεις URL στο σύνολο των δεδομένων που παρακολουθήθηκαν:

Facebook Likes / Κοινοποιήσεις
Μέσος όρος : 6,611
Αριθμητικός Μέσος: 1,013
Max likes : 897101

Τweets
Μέσος όρος : 574
Αριθμητικός Μέσος: 124
Max : 75940

Google +1 s
Μέσος όρος : 96
Αριθμητικός Μέσος: 17
Max : 7.096

Συγχώρεστε με για τις μαθηματικές έννοιες όπως ο αριθμητικός μέσος που έχει να κάνει με το πλήθος της μέσης τιμής των αριθμών. Ποια είναι δηλαδή η κοινότερη τιμή.

Υπήρξαν κάποιες εξαιρέσεις , και φυσικά μεγάλες, δημοφιλή ιστοσελίδες τείνουν να παίρνουν συνήθως ισχυρά κοινωνικά σήματα, μονοπωλώντας και την προτίμηση της Google.

Χρονολογίες  Δημοσίευσης των Άρθρων σε Βάθος

Στις 18 Σεπτεμβρίου 2013, η Google πρόσθεσε ημερομηνίες δημοσίευσης για τα περισσότερους σε βάθος άρθρα . Ήμασταν σε θέση να εξορύξουμε τα δεδομένα για να δούμε πώς αυτές οι ημερομηνίες διακυμάνθηκαν και επηρέασαν τα αποτελέσματα ( στοιχεία από 1.141 μοναδικά άρθρα σε βάθος με  ημερομηνίες δημοσίευσης ) :

1979 με 0,1 %
1998 με 0,1 %
1999 με 0,1 %
2000 με 0,2 %
2001 με 0,1 %
2002 με 0,1 %
2003 με 0,1 %
2004 με 0,3 %
2005 με 0,4 %
2006 – 1,3 %
2007 – 2,8 %
2008 – 4,5 %
2009 – 7,6 %
2010 με 11,8 %
2011 με 20,2 %
2012 με 29,0 %
2013 με 21,5 %

Αυτό είναι που λέμε κλασικό, αειθαλές, διαχρονικό περιεχόμενο που περιγράφω στο άρθρο πυλωνας.

Μάρκετινγκ Περιεχομένου και Άρθρο Πυλώνας

Το άρθρο πυλώνας είναι η θεμέλια λίθος κάθε πετυχημένης ιστοσελίδας και πρέπει κάθε πετυχημένο site να στηρίζεται πάνω σε άρθρα πυλώνες.

Ένα άρθρο πυλώνας είναι ένα μεγάλο άρθρο περιεχόμενου, είναι το στήριγμα του blog σας. Το άρθρο πυλώνας  είναι περίπου 5,000 έως 10,000 λέξεις ,  καλύπτει κάθε κατηγορία ή τη σελίδα του blog σας και αυτό είναι το πλαίσιο για την κατασκευή των άλλων δευτερευουσών  άρθρων γύρω του.

Μέσω της διασύνδεσης του δημιουργεί ένα τεράστιο αντίκτυπο στις μηχανές αναζήτησης και η κυκλοφορία προς τη σελίδα σας αυξάνεται κατακόρυφα. Το άρθρο πυλώνας είναι αειθαλές, μακροπρόθεσμο και υψηλής ποιότητας και συνοδεύεται από βίντεο και φωτογραφίες.

Άρθρο πυλώνας και ο κανόνας των επτά

Δεν είναι τυχαίο που οι σοφοί της αρχαιότητας ήτανε επτά.

Η βασική αρχή της αρχιτεκτονικής του άρθρου πυλώνα είναι να οδηγήσει τους επισκέπτες σας να διαβάσουν επτά θέσεις blog ή επτά άρθρα στη σελίδα σας, ή να ξαναδιαβάσουν επτά μετά, ή να επισκεφτούν το blog σας χωρίς να αναπηδούν έξω από αυτό (bounce rate) για επτά φορές .

Ο κανόνας των επτά είναι ένα από τα παλαιότερα έννοιες στο μάρκετινγκ . Ο κανόνας των επτά λέει απλά ότι ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να ακούσει ή να δει αυτό το μήνυμα, τουλάχιστον επτά φορές πριν αγοράσει κάτι από εσάς .

Γιατί; Ο κύριος λόγος : δεν σας ξέρουν, όπως και δεν έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη σας. Οι ψυχολόγοι λένε ότι θα πρέπει κάποιος να  εκτίθενται στον υποψήφιο πελάτη  τουλάχιστον επτά φορές πριν σας θεωρήσει ως οικείο ή με έμπιστο πρόσωπο .

Μάθετε περισσότερα για πως μπορείτε να δημιουργήσετε άρθρα πυλώνες και επικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας.

Μάρκετινγκ Περιεχομένου και SEO

Μία από τις καλύτερες στρατηγικές SEO είναι το δωρεάν ποιοτικό περιεχόμενο και συγκεκριμένα ηλεκτρονικούς οδηγούς. Η Google και γενικά οι μηχανές αναζήτησης τρελαίνονται για δωρεάν οδηγούς. Αυτό αποτελεί τάση.

Αν και η πιο πετυχημένη στρατηγική για κατακλυσμική κίνηση στη σελίδα σας για το 2014 είναι το facebook, οι μηχανές αναζήτησης θα συνεχίσουν να αποτελούν μεγάλη πηγή στοχευμένης κίνηση με υψηλό ποσοστό μετατρεψιμότητας. Δηλαδή με μεγάλο ποσοστό δυνητικών πελατών.

Απλές Συμβουλές Μάρκετινγκ Περιεχομένου

Καλή και η θεωρία αλλά πως θα μπορέσει κάποιος αρχάριος ή κάποιος που σήμερα ξεκινάει στο ίντερνετ να δημιουργήσει ποιοτικό και πετυχημένο περιεχόμενο; Παρακάτω σας παραθέτω μερικές συμβουλές.

  1. Ξεκινήστε γράφοντας ένα άρθρο πυλώνα για την αγορά στόχος σας.
  2. Φροντίστε να συμπεριλάβετε στο άρθρο πυλώνα ή άρθρο σταθμό τις σημαντικότερες λέξεις κλειδιά με τις οποίες θα σας αναζητάνε οι υποψήφιοι πελάτες σας στο ίντερνετ.
  3. Χρησιμοποιήστε όλη σας την τεχνογνωσία και την εμπειρία για να γράψετε κάτι χρήσιμο, ή να παράγετε κάποιο βίντεο ή παιχνίδι ή οτιδήποτε αξίας που θα το δίνετε δωρεάν.
  4. Μην αντιγράφετε απλώς από τους άλλους, ξεχωρίστε και πρωτοτυπήστε. Πάρτε κάτι έτοιμο και βελτιώστε το. Πηγαίνετε το ένα βήμα παραπέρα και μη μένετε στάσιμοι.
  5. Μην ξεχνάτε ότι το περιεχόμενό σας χρειάζεται και την ανάλογη προώθηση ή promotion. Το 25% του χρόνου σας θα πρέπει να κατανέμεται στην παραγωγή περιεχομένου, ενώ το 75% στο μάρκετινγκ του περιεχομένου σας, εξού και μάρκετινγκ περιεχομένου.
  6. Η μεγαλύτερη πηγή και δεξαμενή υποψήφιων επισκεπτών και πελατών είναι τα social media, με νούμερο ένα επιλογή το Facebook και για όλο το 2014.
  7. Τέλος διασυνδέστε όλα τα άρθρα μεταξύ τους, τα δευτερεύοντα με το άρθρο πυλώνα και δημιουργήστε backlinks προς τη σελίδα σας και προς τα άρθρα σας. (deep linking)

Δωρεάν Οδηγός Βγάλτε Λεφτά από το Ίντερνετ

Σκοπός του οδηγού

Αυτός ο οδηγός  είναι το σημείο εκκίνησης για ένα ταξίδι στον ηλεκτρονικό επιχειρηματικό κόσμο και θα σας εφοδιάσει με πρακτικές γνώσεις για να επιτύχετε τρεις βασικούς στόχους:

  1. Να τονίσει τις ποιο πολύτιμες και πιο σχετικές πηγές που βρίσκονται σε αυτή την ιστοσελίδα για να ξεκινήσετε τη δική σας έξυπνη ηλεκτρονική επιχείρηση
  2. Να σας οδηγήσει μέσω της πιο σύντομης διαδρομής στο στόχο σας, αποφεύγοντας τις παιδικές αρρώστιες και τα λάθη των πρωτάρηδων και
  3. Να σας δώσει ένα απλό πλάνο δράσης για να πετύχετε αληθινά και διαρκή αποτελέσματα. Με άλλα λόγια να αποκτήσετε παθητικά εισοδήματα από το ίντερνετ.

Τι θα μάθετε

Στον οδηγό Λεφτά Από Το Ίντερνετ θα μάθετε τα παρακάτω 5 βασικά πράγματα:

  1. Να βρίσκετε ακριβώς τι ανάγκες ή κενά έχει η αγορά σήμερα και να μάθετε τι ψάχνουν οι υποψήφιοι αγοραστές στις μηχανές αναζήτησης για να καλύψουν αυτήν την ανάγκη.
  2. Να Φτιάχνετε μια ιστοσελίδα ή blog που είναι γεμάτη με σχετικό περιεχόμενο που βοηθάει τους ανθρώπους να καλύψουν αυτήν την ανάγκη.
  3. Να οδηγήστε επισκέπτες στη σελίδα σας και μετατρέψτε αυτούς σε συνδρομητές στα ηλεκτρονικά σας νέα ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας. Με άλλα λόγια να γραφτούνε στη λίστα σας.
  4. Να ξεκινήστε να Βγάλτε Λεφτά από το κοινό σας χρησιμοποιώντας τη διαφήμιση, το ίντερνετ μάρκετινγκ, το συνεργατικό μάρκετινγκ (affiliate marketing) το δικτυακό μάρκετινγκ ή και ακόμα πουλώντας τα δικά σας προϊόντα και υπηρεσίες.
  5. Να βελτιστοποιήστε και αυτοματοποιήστε την όλη διαδικασία μάρκετινγκ, ούτως ώστε να μην χρειάζεται να εργάζεστε ολημερίς για να κρατάτε την επιχείρησή σας ανοικτή. Έτσι θα έχετε όλον τον ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθείτε με αυτό που σας αρέσει, να κάνετε ταξίδια, να περνάτε χρόνο με την οικογένειά σας και να έχετε τα χρήματα για να το πετύχετε.

Για σας που φτάσατε έως εδώ σας αξίζουν εκτός από συγχαρητήρια και μια παραπάνω μυστική συμβουλή που έχω συμπεριλάβει στο δεύτερο αυτό βίντεο σχετικά με το μάρκετινγκ περιεχομένου. Ελπίζω να βρήκατε το άρθρο χρήσιμο. Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να με πάρετε τηλέφωνο στο 6972.364.387 ή να επικοινωνήσετε μαζί μου.

Δείτε περισσότερα για την δημιουργία μοναδικού περιεχομένου:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Μενού
Shares