ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE 
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Περιεχόμενα
Μετά από ενδελεχή έρευνα αρκετών ημερών:
πρώτον για το τι θέμα να γράψω και
δεύτερον για το τι ακριβώς πρέπει να καλύψω
για να προσθέσω το κάτι παραπάνω που χρειάζεστε για να αποκτήσετε το πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας που δεν είναι ακόμα στη λίστα μου και ψάχνουν απεγνωσμένα στο βαθύ σκοτάδι του ίντερνετ να βρούνε πως να βγάλουν λεφτά στο ίντερνετ.
Είπα να σταθώ στην πιο κορυφαία στρατηγική SEO και δημιουργίας σταθερών χιλιάδων επισκεπτών στη σελίδα σας κάθε μήνα, για χρόνια. Αυτή δεν είναι άλλη από το Μάρκετινγκ Περιεχομένου ή Content Marketing.
Η ιδέα του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι πάρα πολύ απλή και βασίζεται στο επικό περιεχόμενο. Μας πάει πίσω χιλιάδες χρόνια στα Ομηρικά Έπη, στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια. Ο λόγος που τα έπη αυτά παρέμειναν στην κορυφή του συλλογικού ασυνείδητου για παραπάνω από 3.000 χρόνια είναι το μέγεθός τους: Είναι κυριολεκτικά τεράστιο, με χιλιάδες σελίδες κατατάσσονται στα πιο μακριά ποιήματα της ιστορίας.
Αποτελούν πλέον σημείο αναφοράς για οτιδήποτε μνημειώδες ή μεγάλο σε μέγεθος. Έτσι πολλές φορές θα με δείτε να αναφέρομαι στο επικό περιεχόμενο και στο επικό άρθρο.
Αφού μελέτησα κάποιους οδηγούς σχετικά με τα άρθρα σε βάθος της Google, είπα να σας μεταφέρω τα αποτελέσματα της έρευνάς μου.
Η αποστολή της Google είναι να « οργανώσει την παγκόσμια πληροφορία και να τις καταστήσει προσιτή σε όλους. “
Για την εκπλήρωση αυτού του στόχου, πέρυσι προσελήφθησαν 150 άτομα για να λάβουν μέρος στην « Μελέτη των καθημερινών αναγκών για πληροφορίες”. Η έρευνα ξεκινούσε με το να καλεί κάθε συμμετέχων οκτώ φορές την ημέρα και και να του ζητάει να τους πει τι θα ήθελε να μάθει σήμερα; Η Google διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι δεν πηγαίνουν σε μια μηχανή αναζήτησης κάθε φορά που έχουν μια ερώτηση.
Οι άνθρωποι εξακολουθούν να μην σκέφτονται σαν μια μηχανή αναζήτησης για κάθε ζήτημα που έχουν, ή ακόμη και για τα ερωτήματα που έχουν . Αντ ‘αυτού, κάνουν ερωτήσεις με άλλα μέσα. Τέτοια μέσα αναζήτησης είναι να συμβουλευτούνε ένα φίλο, να ανοίξουν ένα βιβλίο ή να ψάχνουν για κάποιο manual.
Η Google ενισχύει την έρευνα και την ακαδημαϊκή κοινότητα (φοιτητές-καθηγητές) για να βοηθήσει με περισσότερο σε βάθος περιεχόμενο. Οι συνολικές αναζητήσεις για αυτό το είδος της σε βάθος γνώσης αποτελούν τουλάχιστον το 10 τοις εκατό των καθημερινών αναζητήσεων των ανθρώπων, σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες της Google.
Για την αντιμετώπιση αυτών των αναζητήσεων, η Google ξεκίνησε το πρόγραμμά της άρθρα σε βάθος (In Depth Articles) τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους . Από τότε έχει περάσει από πολλές ενημερώσεις . Τα καλά νέα για τους επιχειρηματίες του ίντερνετ ή τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων είναι ότι τα σε βάθος άρθρα μπορεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κερδίσουν την πρώτη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τα άρθρα σε βάθος της Google εμφανίζονται σε ένα ειδικό τμήμα των συνολικών αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης . Η μηχανή αναζήτησης της Google πρόσθεσε πρόσφατα δύο νέα χαρακτηριστικά στα σε βάθος άρθρα, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να κάνουν κλικ για να δουν 10 περισσότερες σε βάθος άρθρα και να διερευνήσουν τα σχετικά θέματα .
Για να είναι επιλέξιμα για να εμφανιστούν στα σε βάθος άρθρα, τουλάχιστον το 10 τοις εκατό από τις σελίδες σας πρέπει να είναι μεταξύ 2.000 και 5.000 λέξεων! Όπως καταλάβατε μιλάμε για επικά μόνο άρθρα και για άρθρα πυλώνες με κατώτατο όριο τις 2.000 λέξεις.
Τα Microformats που ακολουθούν τη μορφή Schema.org είναι επίσης κρίσιμα για την κατάταξη σας στα σε βάθος αποτελέσματα. Οι σελίδες σας θα πρέπει να περιλαμβάνουν επίσης ετικέτες όπως :
επικεφαλίδα
alternativeHeadline
articleBody
datePublished
logo
image
περιγραφή
συγγραφή
Τέλος, άρθρα σε βάθος χρειάζονται και την προοπτική και το βάθος. Προσπαθήστε να γράψετε τα άρθρα σας ως έγκυρες πηγές, ως πηγές αυθεντίας σχετικά με το θέμα σας και για όλο το Διαδίκτυο. Αυτό είναι ένας ευγενής στόχος, αλλά αν το κάνετε σωστά, το άρθρο σας θα γίνει το άρθρο σταθμός για το συγκεκριμένο θέμα και την αγορά στόχο σας.
Σύμφωνα με ένα άρθρο του Forbes από τον Dr Peter J. Meyers και Denis Pinsky, φαίνεται ότι τα σε βάθος άρθρα στην πραγματικότητα να ευνοούν τις μεγαλύτερες , πιο καθιερωμένες ιστοσελίδες.
Εδώ είναι οι κορυφαίες 10 ιστοσελίδες που κυριαρχούν στα αποτελέσματα σε βάθος:
Οι Meyers και Pinsky ανακάλυψαν επίσης ότι σε βάθος άρθρα δεν εμφανίζονται τόσο συχνά για ορισμένα θέματα , όπως κάνουν για άλλα. Εδώ είναι μια λίστα των θεμάτων που κυριαρχούν στα αποτελέσματα αναζήτησης:
Αν θέλετε περισσότερη κίνηση προς τη σελίδα σας και ανήκετε σε μια κατηγορία που έχει χαμηλό ανταγωνισμό, είναι δηλαδή χαμηλά στην παραπάνω λίστα, τα σε βάθος άρθρα θα μπορούσαν να δώσουν μια μεγάλη ώθηση σε επισκέπτες από τις μηχανές αναζήτησης.
Ανακαλύψτε περισσότερα για τα σε βάθος άρθρα απευθείας από την πηγή, από το Google Webmasters Tools Blog
Η Google έχει δείξει ότι σε βάθος άρθρα είναι πιο πιθανό σε γενικές γραμμές, τις πληροφορίες που αναζητούν αναζητήσεις. Παρακάτω είναι μερικές αναζητήσεις υψηλού όγκου που έδειξε σε βάθος άρθρα σχετικά με το πρωί της 14ης Σεπτεμβρίου του 2012:
Στην πρώτη στήλη είναι η μετάφρασή τους στα ελληνικά, ενώ στη δεύτερη στήλη είναι οι πρωτότυπες φράσεις στα αγγλικά:
Οι πρώτες 30 ημέρες της έρευνας ανέδειξε κάποιες φράσεις αναζήτησης νικητές και κάποιες ηττημένες. Την περίοδο από την 12η Αυγούστου εώς και 14 Σεπτεμβρίου 2012, 240 αναζητήσεις (από 10.000) κέρδισαν τα αποτελέσματα σε βάθος. Ανάμεσά τους ήταν οι λέξεις κλειδιά “παπούτσια”, “toms” και “laptop”, ενώ οι όροι αναζήτησης όπως “forever21”, “Vanity Fair” και “bridesmaids» ήταν μεταξύ των 87 αναζητήσεων που έχασαν στα αποτελέσματα σε βάθος.
Μην ξεχάσετε να κάνετε like και share στο Facebook και στα άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Google+, twitter και pinterest, άμα σας άρεσε το άρθρο, παρακαλώ ανταποδώστε και συστήστε το και σε άλλους!
Σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τι είδους κοινωνικής διείσδυσης στα social media έχουν τα σε βάθος άρθρα και οι σε βάθος διευθύνσεις URL στο σύνολο των δεδομένων που παρακολουθήθηκαν:
Facebook Likes / Κοινοποιήσεις
Μέσος όρος : 6,611
Αριθμητικός Μέσος: 1,013
Max likes : 897101
Τweets
Μέσος όρος : 574
Αριθμητικός Μέσος: 124
Max : 75940
Google +1 s
Μέσος όρος : 96
Αριθμητικός Μέσος: 17
Max : 7.096
Συγχώρεστε με για τις μαθηματικές έννοιες όπως ο αριθμητικός μέσος που έχει να κάνει με το πλήθος της μέσης τιμής των αριθμών. Ποια είναι δηλαδή η κοινότερη τιμή.
Υπήρξαν κάποιες εξαιρέσεις , και φυσικά μεγάλες, δημοφιλή ιστοσελίδες τείνουν να παίρνουν συνήθως ισχυρά κοινωνικά σήματα, μονοπωλώντας και την προτίμηση της Google.
Στις 18 Σεπτεμβρίου 2013, η Google πρόσθεσε ημερομηνίες δημοσίευσης για τα περισσότερους σε βάθος άρθρα . Ήμασταν σε θέση να εξορύξουμε τα δεδομένα για να δούμε πώς αυτές οι ημερομηνίες διακυμάνθηκαν και επηρέασαν τα αποτελέσματα ( στοιχεία από 1.141 μοναδικά άρθρα σε βάθος με ημερομηνίες δημοσίευσης ) :
1979 με 0,1 %
1998 με 0,1 %
1999 με 0,1 %
2000 με 0,2 %
2001 με 0,1 %
2002 με 0,1 %
2003 με 0,1 %
2004 με 0,3 %
2005 με 0,4 %
2006 – 1,3 %
2007 – 2,8 %
2008 – 4,5 %
2009 – 7,6 %
2010 με 11,8 %
2011 με 20,2 %
2012 με 29,0 %
2013 με 21,5 %
Αυτό είναι που λέμε κλασικό, αειθαλές, διαχρονικό περιεχόμενο που περιγράφω στο άρθρο πυλωνας.
Το άρθρο πυλώνας είναι η θεμέλια λίθος κάθε πετυχημένης ιστοσελίδας και πρέπει κάθε πετυχημένο site να στηρίζεται πάνω σε άρθρα πυλώνες.
Ένα άρθρο πυλώνας είναι ένα μεγάλο άρθρο περιεχόμενου, είναι το στήριγμα του blog σας. Το άρθρο πυλώνας είναι περίπου 5,000 έως 10,000 λέξεις , καλύπτει κάθε κατηγορία ή τη σελίδα του blog σας και αυτό είναι το πλαίσιο για την κατασκευή των άλλων δευτερευουσών άρθρων γύρω του.
Μέσω της διασύνδεσης του δημιουργεί ένα τεράστιο αντίκτυπο στις μηχανές αναζήτησης και η κυκλοφορία προς τη σελίδα σας αυξάνεται κατακόρυφα. Το άρθρο πυλώνας είναι αειθαλές, μακροπρόθεσμο και υψηλής ποιότητας και συνοδεύεται από βίντεο και φωτογραφίες.
Δεν είναι τυχαίο που οι σοφοί της αρχαιότητας ήτανε επτά.
Η βασική αρχή της αρχιτεκτονικής του άρθρου πυλώνα είναι να οδηγήσει τους επισκέπτες σας να διαβάσουν επτά θέσεις blog ή επτά άρθρα στη σελίδα σας, ή να ξαναδιαβάσουν επτά μετά, ή να επισκεφτούν το blog σας χωρίς να αναπηδούν έξω από αυτό (bounce rate) για επτά φορές .
Ο κανόνας των επτά είναι ένα από τα παλαιότερα έννοιες στο μάρκετινγκ . Ο κανόνας των επτά λέει απλά ότι ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να ακούσει ή να δει αυτό το μήνυμα, τουλάχιστον επτά φορές πριν αγοράσει κάτι από εσάς .
Γιατί; Ο κύριος λόγος : δεν σας ξέρουν, όπως και δεν έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη σας. Οι ψυχολόγοι λένε ότι θα πρέπει κάποιος να εκτίθενται στον υποψήφιο πελάτη τουλάχιστον επτά φορές πριν σας θεωρήσει ως οικείο ή με έμπιστο πρόσωπο .
Μάθετε περισσότερα για πως μπορείτε να δημιουργήσετε άρθρα πυλώνες και επικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας.
Μία από τις καλύτερες στρατηγικές SEO είναι το δωρεάν ποιοτικό περιεχόμενο και συγκεκριμένα ηλεκτρονικούς οδηγούς. Η Google και γενικά οι μηχανές αναζήτησης τρελαίνονται για δωρεάν οδηγούς. Αυτό αποτελεί τάση.
Αν και η πιο πετυχημένη στρατηγική για κατακλυσμική κίνηση στη σελίδα σας για το 2014 είναι το facebook, οι μηχανές αναζήτησης θα συνεχίσουν να αποτελούν μεγάλη πηγή στοχευμένης κίνηση με υψηλό ποσοστό μετατρεψιμότητας. Δηλαδή με μεγάλο ποσοστό δυνητικών πελατών.
Καλή και η θεωρία αλλά πως θα μπορέσει κάποιος αρχάριος ή κάποιος που σήμερα ξεκινάει στο ίντερνετ να δημιουργήσει ποιοτικό και πετυχημένο περιεχόμενο; Παρακάτω σας παραθέτω μερικές συμβουλές.
Αυτός ο οδηγός είναι το σημείο εκκίνησης για ένα ταξίδι στον ηλεκτρονικό επιχειρηματικό κόσμο και θα σας εφοδιάσει με πρακτικές γνώσεις για να επιτύχετε τρεις βασικούς στόχους:
Στον οδηγό Λεφτά Από Το Ίντερνετ θα μάθετε τα παρακάτω 5 βασικά πράγματα:
Για σας που φτάσατε έως εδώ σας αξίζουν εκτός από συγχαρητήρια και μια παραπάνω μυστική συμβουλή που έχω συμπεριλάβει στο δεύτερο αυτό βίντεο σχετικά με το μάρκετινγκ περιεχομένου. Ελπίζω να βρήκατε το άρθρο χρήσιμο. Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να με πάρετε τηλέφωνο στο 6972.364.387 ή να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!