ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

NAP LOCAL SEO-GREECE-1

NAP και local SEO: Πόσο σημαντικό είναι;

Πως να αυξήσετε τις τοπικές αναζητήσεις στη Google κατακόρυφα και να βγείτε στην πρώτη σελίδα για τα τοπικά αποτελέσματα

Γεια σας φίλοι μου, σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα από τα αγαπημένα μου θέματα στο SEO και από τα πιο φλέγοντα που δεν είναι άλλο από το τοπικό SEO ή το local SEO.

Σχεδόν κάθε τοπική επιχείρηση επηρεάζεται από αυτό και άμα θέλετε να βγαίνετε στις τοπικές αναζητήσεις της Google με λέξεις κλειδιά και συνδυασμό περιοχής θα πρέπει σίγουρα να το κοιτάξετε διεξοδικά και να κάνετε τις απαραίτητες ρυθμίσεις.

Για να δείτε τι ακριβώς θα πρέπει να κάνετε για να βγαίνετε στα τοπικά αποτελέσματα χωρίς να χάσετε χρόνο και πελάτες, διαβάστε παρακάτω.

Τι είναι το local SEO;

LOCAL-SEO-XARTES-GOOGLE-1

To local SEO είναι να εμφανίζεται η επιχείρηση σας στα τοπικά αποτελέσματα της Google. Τα τοπικά αποτελέσματα της Google είναι συνήθως τα αποτελέσματα στον χάρτη αναζητήσεων και έχουν όλες εκείνες τις επιχειρήσεις που έχουν καταχωρηθεί στο Google My Business ή Google Maps.

Δεν έχουν σχέση με τα πληρωμένα διαφημιστικά αποτελέσματα, ούτε με τα οργανικά αποτελέσματα. Μάλιστα πολλές φορές μια επιχείρηση μπορεί να υπάρχει και δύο φορές μία στα τοπικά αποτελέσματα στον χάρτη της Google και μια στα οργανικά αποτελέσματα κάτω από αυτόν.

Για παράδειγμα, η Alfino Door με πόρτες ασφαλείας υπάρχει και στις δύο περιπτώσεις όταν κάνουμε την αναζήτηση ΠΟΡΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΘΗΝΑ. Υπάρχει δηλαδή και στα τοπικά αποτελέσματα αλλά και στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Τώρα για να μπορέσει και η επιχείρηση σας να εμφανίζεται με τις λέξεις κλειδιά που εσείς επιθυμείτε στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google, θα πρέπει να κοιτάξετε τρία βασικά πράγματα.

Θα πρέπει να δημιουργήσετε πέρα από τα κλασικά backlinks για τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης τα παρακάτω:

  • τοπικές παραπομπές με το NAP σε τοπικούς οδηγούς και άλλα sites
  • τοπικές αξιολογήσεις και
  • Google My Business signals.

Τι είναι το NAP;

NAP LOCAL SEO-GREECE-2

To NAP είναι το ακρωνύμιο για τα αρχικά Name, Address, Phone που στα ελληνικά σημαίνουν Όνομα επιχείρησης (brand name), Διεύθυνση και Τηλέφωνο. Για παράδειγμα το NAP για την εταιρεία Alfino Door που χρησιμοποιούμε στο παράδειγμα μας είναι αυτούσιο:

ALFINO DOOR
ΠΟΡΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ψαρών 22Α
Αθήνα
(+30) 210.52.26.423

Τα παραπάνω αποτελεί για την Google ένα NAP citation, στα ελληνικά μια παραπομπή NAP και έχει για τον τοπικό αλγόριθμο αναζήτησης ίδια ισχύ με τα backlinks των οργανικών αποτελεσμάτων.

Θα πρέπει εδώ να σημειώσουμε ότι οποιαδήποτε αλλαγή έστω και σε κόμμα, χαλάει το NAP citation και έτσι δεν πιάνεται στη Google.

Ένα χρήσιμο εργαλείο για να εξετάσετε το NAP σας και στην συνοχή του NAP για την δική σας επιχείρηση ή ιστοσελίδα είναι το Moz Local Listing Management, που δυστυχώς δεν έχει επιλογή για την χώρα μας μια και απευθύνεται στην Αμερικάνικη μόνο αγορά.

Όμως η φιλοσοφία του NAP είναι ίδια με αυτήν που ισχύει και για την χώρα μας αλλά και παγκοσμίως.

Δημιουργήστε μια σελίδα Google My Business

Για να εμφανιστείτε λοιπόν στα τοπικά αποτελέσματα της Google, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια σελίδα Google My Business.

Η σελίδα Google My Business είναι εντελώς δωρεάν και παρέχεται από τη Google. Μπορείτε να τη δημιουργήσετε μόνοι σας άμα έχετε ένα gmail ή έναν λογαριασμό Google γενικότερα.

Για να την ρυθμίσετε σωστά θα πρέπει να κάνετε τα παρακάτω:

  • Να προσθέσετε μια εκτενή και μοναδική περιγραφή κοντά στις 300 λέξεις άμα γίνεται και να προσθέσετε και links προς το site σας.
  • Να επιλέξετε τη σωστή κατηγορία της επιχείρησης σας
  • Να φορτώσετε τουλάχιστον 5 καλές και επαγγελματικές φωτογραφίες άμα γίνεται
  • Να προσθέσετε ένα τοπικό νούμερο της επιχείρησης σας (τοπικό της περιοχής και όχι κινητό)
  • Να προσθέσετε την διεύθυνση σας που θα πρέπει να είναι ίδια με αυτήν που έχετε στην ιστοσελίδα σας και στους τοπικούς καταλόγους
  • Να φορτώσετε μια καλή υψηλής ανάλυσης εικόνας προφίλ και εικόνα background (cover photo)
  • Να προσθέσετε το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησης σας
  • Να αποκτήσετε αξιολογήσεις από πραγματικούς πελάτες

Για το θέμα των αξιολογήσεων θα μιλήσουμε παρακάτω.

Άμα δεν τα έχετε κάνει όλα αυτά σωστά και συνεκτικά τότε καλό θα ήταν να επιστρέψετε πίσω στη σελίδα MyBusiness που έχετε δημιουργήσει και να κάνετε όλες τις απαραίτητες διορθώσεις.

Αξιολογήσεις από τοπικά sites ή Local Reviews

Οι αξιολογήσεις στο Google Local αλλά και από άλλους τοπικούς οδηγούς μετράνε κατά πολύ στην κατάταξη σας στα τοπικά αποτελέσματα. Έτσι θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να τις αποκτήσετε και να το κάνετε συνειδητά, ζητώντας από κάθε πελάτη σας να σας κάνει αξιολόγηση στο Google MyBusiness ή με κάποιο τρόπο να τους κατευθύνετε με κάποιο τηλέφωνο ή email.

Όσο πιο πολλές αξιολογήσεις έχετε στο Google MyBusiness και όσο πιο υψηλή βαθμολογία συγκεντρώσετε, τόσο πιο ψηλά θα εμφανίζεστε στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Επίσης, η υψηλή βαθμολογία σας βοηθάει να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών σας και να κάνετε τον επισκέπτη να μπει στην ιστοσελίδα σας, και τον υποψήφιο πελάτη να σας καλέσει στο τηλέφωνο.

Εκτός από τα local reviews στη Google μπορείτε να αποκτήσετε και άλλες αξιολογήσεις σε τοπικούς οδηγούς όπως σε σελίδες από το Yelp, Tripadvisor, Χρυσό Οδηγό κτλ.

Τελικά όμως μόνο οι αξιολογήσεις επηρεάζουν τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης;

Όχι μόνο αυτές, γιατί σύμφωνα με το έγκυρο blog για το SEO, Moz, υπάρχουν μερικοί ακόμη παράγοντες SEO που επηρεάζουν  την κατάταξη μας στα τοπικά αποτελέσματα της Google.

Για να δείτε ποιοι είναι αυτοί οι τοπικοί παράγοντες κατάταξης, απλώς διαβάστε παρακάτω.

Local SEO και τοπικοί παράγοντες κατάταξης στη Google

Το local SEO έχει τους δικούς του παράγοντες κατάταξης που πάνω κάτω σχετίζονται και με τους 200 παράγοντες SEO με κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις. Σύμφωνα με τις πηγές μας στον χώρο του SEO και αρκετές έρευνες και εμπειρικά δεδομένα, οι βασικοί τοπικοί παράγοντες του local SEO είναι οι παρακάτω:

  1. My Business Signals (Εγγύτητα, σχετικότητα κατηγοριών, λέξεις κλειδιά στον τίτλο της επιχείρησης κτλ.) 19%
  2. Backlinks (Κείμενο εισερχόμενου συνδέσμου, domain authority από τον σύνδεσμο, αριθμός εισερχόμενων συνδέσμων από ανεξάρτητα domains, κτλ.) 17%
  3. On-Page Signals (Παρουσίαση του NAP, λέξεις κλειδιά στους τίτλουςs, domain authority, κτλ.) 14%
  4. Σήματα παραπομπών (citation) (Παραπομπές από τοπικούς οδηγούς με το NAP, όγκος των παραπομπών, κτλ.) 13%
  5. Review Signals (Ποσότητα αξιολογήσεων, ταχύτητα αξιολογήσεων, διασπορά αξιολογήσεων, κτλ.) 13%
  6. Σήματα συμπεριφοράς του χρήστη (Click-through rate, mobile clicks to call, check-ins, κτλ.) 10%
  7. Χρήση προσωπικής έκφρασης –Προσωποποίηση   10%
  8. Social Signals (Google Plus, replus κτλ, Facebook like, Facebook comment, Facebook share, Twitter tweets, Twitter shares, κτλ.) 4%

Οn-page Local SEO για επιχειρήσεις

Ο τίτλος θα μπορούσε να ήταν και πως να βελτιώσετε το τοπικό SEO εντός σελίδας για την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας.

Για να σας εισάγω στις βασικές έννοιες του SEO για όσους δεν έχουν πολλές γνώσεις σχετικά με αυτό, το SEO χωρίζεται σε βασικές κατηγορίες στο εντός σελίδας SEO (On page SEO) και στο εκτός σελίδας SEO (Off page SEO) . Το ίδιο ισχύει και για το local SEO, υπάρχει το On page local SEO και το Off page local SEO αντίστοιχα.

Επειδή παραπάνω αναφερθήκαμε και στους εκτός σελίδας παράγοντες SEO, όφειλα να σας αναλύσω ισόρροπα και το θέμα On page local SEO.

Η τέλεια λοιπόν σελίδα προορισμού για το local SEO του τύπου κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα θα πρέπει να περιέχει τα παρακάτω:

  • Λέξη κλειδί με περιοχή στο permalink ή στο URL της σελίδας
  • Λέξη κλειδί με περιοχή στον τίτλο της σελίδας
  • Λέξη κλειδί με περιοχή με τίτλο Η1 και bold στη σελίδα
  • Λέξη κλειδί με περιοχή με τίτλο Η2 και bold στη σελίδα
  • Λέξη κλειδί με περιοχή στο περιεχόμενο μέσα στη σελίδα
  • Λέξη κλειδί με περιοχή στο alt text της εικόνας καθώς και στο όνομα της εικόνας στη σελίδα
  • Τέλος προσπαθήστε άμα αυτό είναι δυνατό να ενσωματώσετε έναν Google Map στο κάτω μέρος της σελίδας προορισμού σας.

Αυτά τα λίγα και βασικά για αρχή. Το σημαντικότερο όλων από όλα τα παραπάνω δεν είναι άλλο από τη λέξη κλειδί με περιοχή που θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε στο URL της σελίδας προορισμού σας στα λατινικά.

Η επιχείρηση μου έχει περισσότερα φυσικά σημεία παρουσίας (NAP), τι κάνω;

Σε περίπτωση που έχετε περισσότερα από ένα φυσικά καταστήματα στην επιχείρηση σας, είστε εργοστάσιο με υποκαταστήματα ή πολυεθνική εταιρεία με πολλά σημεία πώλησης, κανένα πρόβλημα.

Το Google MyBusiness υποστηρίζει πολλές διευθύνσεις, περισσότερα από ένα NAP δηλαδή και έτσι δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεστε για το πως θα διαχειριστείτε την όλη κατάσταση.

Η μεθοδολογία και εδώ είναι η ίδια και θα πρέπει να κάνετε το ίδιο πράγμα πολλές φορές για κάθε μία περιοχή που διαθέτετε φυσική παρουσία.

Προσέξτε ότι όσο πιο καλά οργανώσετε τις σελίδες σας στο Google Mybusiness καθώς και τις σελίδες προορισμού σας για το τοπικό SEO που θα πρέπει να είναι σε αυτήν την περίπτωση μία για κάθε φυσική διεύθυνση όπως υποδείξαμε στο On page local SEO, τόσο πιο ψηλά θα φαίνεστε στα τοπικά αποτελέσματα της Google.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία και σε περίπτωση που θα χρειαστείτε τη βοήθεια των ειδικών στο SEO, τη βοήθεια μας δηλαδή μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Δείτε περισσότερα για το τοπικό SEO και πως να ανεβείτε στη Google:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Μενού
Shares