ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Google-PageRank-Update

Google Pagerank Update

Νέο Google Pagerank Update στις 6 Δεκεμβρίου 2013

Τελευταίες πληροφορίες που έλαβα υποδηλώνουν μια ανανέωση στο PageRank της Google στις 6 Δεκεμβρίου 2013. Αυτό το επιβεβαίωσα και στην ιστοσελίδα μου που μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου δεν είχε αποκτήσει κατάταξη στο Pagerank της Google και τώρα έχει αποκτήσει PageRank 2. Η τελευταία ανανέωση είχε γίνει 4 Φλεβάρη 2013 και η σελίδα μου βγήκε στον αέρα την 1η Αυγούστου του 2013.

Μπορείτε να ελέγξετε και εσείς το PageRank της ιστοσελίδας ή του blog σας στο PRCHECKER.

Matt Cutts και επόμενη ενημέρωση του Google PageRank

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο αντι-spam της Google, Matt Cutts, η επόμενη ενημέρωση του PageRank αναμενότανε τον Ιανουάριο του 2014, λόγω σφάλματος στην γραμμή εργαλείων της Google (Google Toolbar).

Αυτή η πρόωρη ενημέρωση του PageRank ήτανε μάλλον καθυστερημένη και έκανε πολλούς να πιστέψουν ότι η εποχή του pagerank είχε τελειώσει.

Τι είναι το Pagerank;

To Pagerank είναι μία αριθμητική τιμή, η οποία αντιπροσωπεύει το πόσο σημαντική και δημοφιλής είναι μία ιστοσελίδα στο διαδίκτυο, κατά την αντικειμενική κρίση της μηχανής αναζήτησης Google.

Το Pagerank επηρεάζει σημαντικά, μαζί με κάποιους επιπλέον SEO παράγοντες, περίπου 200, την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.  Για τον υπολογισμό του Pagerank, η Google χρησιμοποιεί ένα πολύπλοκο αλγόριθμο με εκατομμύρια μεταβλητές και όρους και ο υπολογισμός του γίνεται με αδιάβλητο αυτοματοποιημένο τρόπο.

Το PageRank βασίζεται σε διαφορετικά σταθμισμένους ψήφους ή συνδέσμους που δείχνουν στη σελίδα μας.

Κύρια λογική της όμως στην αξιολόγηση είναι η σύνδεση (link) π.χ. μιας Ιστοσελίδας Α με μία  Ιστοσελίδα Β. Θεωρεί  τον σύνδεσμο (link) αυτό ότι είναι θετική ψήφος για την Ιστοσελίδα Β από την Ιστοσελίδα Α. Συνεπώς οι διασυνδέσεις των ιστοσελίδων και εσωτερικά και εξωτερικά λαμβάνοντα θετικά υπόψη, διότι όσο πιο πολλά links έχει μία ιστοσελίδα από άλλες, καθώς και η σπουδαιότητά τους, θεωρούνται πολλές θετικές ψήφοι, άρα η ιστοσελίδα χαρακτηρίζεται σημαντική και σπουδαία.

Εάν δηλαδή ο ψήφοι προς την ιστοσελίδα προέρχονται από σημαντικές ιστοσελίδες μεγάλης σπουδαιότητας, η αξία η οποία προσδίδεται είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Η κλίμακα διαβάθμισης του Pagerank είναι από το 0 έως το 10 (PR0 – PR10). Όσο μεγαλύτερο Pagerank προσλαμβάνει μια ιστοσελίδα, τόσο υψηλότερη θέση έχει στην κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης (SERP= Search engine results pages).

Αυτός δεν είναι ο μόνος παράγοντας που χρησιμοποιεί η Google για να ταξινομήσει τις σελίδες, είναι ένας από τους 100 περίπου παράγοντες που συνθέτουν τον αλγόριθμο αναζήτησης της Google,  αλλά είναι πολύ σημαντικός, τουλάχιστον ακόμα.

Άλλος σημαντικός  παράγοντας αξιολόγησης είναι το περιεχόμενο των σελίδων. Η Google αναλύει όχι μόνο τα meta tags αλλά το σύνολο του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Λαμβάνει υπόψη της πολλές παραμέτρους, όπως το μέγεθος και χρωματισμό των γραμματοσειρών, τους τίτλους, τις παραγράφους, τις λέξεις και τη συνάφειά τους με το κείμενο αλλά και το υπόλοιπο περιεχόμενο των άλλων ιστοσελίδων.

Το παν είναι η ποιότητα και το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του παιχνιδιού που λέγεται ίντερνετ σήμερα. Στοχεύσετ στο καλό, ποιοτικό, μοναδικό περιεχόμενο και θα είστε πάντα στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.

-Το παραπάνω κείμενο το πήρα από τις πηγές της Google και αποτελεί αντίκειμενο λογομαχίας στους κύκλους του SEO. Παρακάτω θα συζητήσουμε εάν όντως ισχύουν όλα αυτά που λέει η Google για το PageRank.

Για να μάθετε περισσότερα για το PageRank και για το SEO, καθώς και για το πως θα βγείτε στην πρώτη θέση της Google, κατεβάστε δωρεάν τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα.

Τελευταίες ενημερώσεις του Google Pagerank

Το Google Toolbar Pagerank ενημερώνεται περίπου κάθε 3 μήνες:

  • 6 Δεκεμβρίου του 2013
  • 4 Φλεβάρη 2013
  • 7 Νοεμβρίου του 2012
  • 2 Αυγ., 2012
  • 2η Μαΐου του 2012
  • 7 Φεβ., 2012
  • 7 Νοεμβρίου του 2011
  • 1η Εβδομάδα Αυγ 2011
  • Ιούλιος 2011
  • Ιούνιος 2011
  • Ιανουάριο 2011
  • Απρίλιο του 2010
  • 31 Δεκέμβρη του 2009
  • Οκτωβρίου, 2009
  • 27 / 28, Μαΐου, 2009
  • Ιούνιος του 2009
  • 1 / 2 του Απριλίου 2009
  • 30-31 Δεκέμβριος 2008
  • 27 Σεπτεμβρίου 2008
  • 26 του Ιούλη 2008
  • 29 Απρίλη 2008
  • 9η Ιανουαρίου 2008
  • 26 Οκτ του 2007
  • 28 Απρίλη, 2007

 

Αντιδράσεις για την αξιοπιστία του PageRank

Κατά προσωπική άποψη και μετά από έρευνες στα εργαστήρια του ParaMarketing και να ξέρετε είμαι ψείρας σε αυτά, πιστεύω πως όχι όσο στην αρχή. Η έννοια του PageRank έχει ξεφτίσει αρκετά και τη θέση τους έχουν πάρει τα social media, όπως περιγράφω στο άρθρο και βίντεο SEO Tip 3: Οι 10+1 παράγοντες που επηρεάζουν την Google.

Η Google έχει αναπροσαρμόσει αρκετά τον αλγόριθμό της για να προσωμoιώσει τον ανθρώπινο παράγοντα και την ανθρώπινη συμπεριφορά στο ίντερνετ, δίνοντας το φιλί του θανάτου στο Black Hat SEO. Πλεόν δεν της ανδιαφέρει τα πολλά τεχνητά backlink, όσο τα Facebook shares και likes.

Επίσης, το PageRank χειραγωγείτε αρκετά εύκολα, οπότε πάρα πολλές σελίδες έχουν τεχνητό PageRank. Η χειραγώγηση του PR έχει πολλές φορές και τα αντίθετα αποτελέσματα με αποκλεισμούς και ποινές από την Google.

Ακόμα, σελίδες με μηδενικό Pagerank φαίνεται να ανταγωνίζονται επάξια και να ξεπερνάνε άλλες σελίδες με μεγαλύτερα Pageranks.

Έχει τελικά  το Google Pagerank νόημα ;

Σίγουρα όχι ιδιαίτερα. Εϊναι κάτι για λόγους πρεστίζ, όπως το Alexa Rank.

Θα πρέπει να συνδέεστε με άλλες ιστοσελίδες; Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε nofollow εξωτερικές συνδέσεις για να κρατήσετε όλα τα οφέλη των συνδέσμων σας για σας;

Όχι! Θα πρέπει να συνδέεστε με άλλες ιστοσελίδες και να οικοδομείτε σχέσεις με άλλους ομοϊδεάτες σας σε άλλους δικτυακούς τόπους και στο facebook και όλα τα social media!

Μην φοβάστε να συνδέεστε με δικτυακούς τόπους που εμπιστεύεστε. Η ιστοσελίδα σας είναι στην πραγματικότητα πιο πολύτιμη για το Google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης, αν αυτή συνδέεται με άλλες σελίδες. Άλλωστε όλη η ιδέα του ίντερνετ βασίζεται στους συνδέσμους υπερκειμένου, δηλαδή στις συνδέσεις με άλλες σελίδες!

 

Θα πρέπει τελικά να βασίζεστε τόσο πολύ στο PageRank?

Εσείς τι πιστεύετε; Θα πρέπει να στηρίζεστε τόσο πολύ στο PR; Πιστεύω ότι υπάρχουν άλλα πράγματα ποιο σημαντικά από το PageRank όπως το να καλλιεργήσετε το κοινό σας ή την πελατειακή βάση της σελίδας σας, να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας και την κίνηση προς τη σελίδα σας.

Εστιαστείτε περισσότερο προς το να προσελκύσετε ποιοτικούς επισκέπτες. Η προτεραιότητες σας πρέπει να είναι οι εξής:

  1. Ποιοτικό Περιεχόμενο- Κοινό
  2. Επισκεψιμότητα
  3. Alexa Rank
  4. Page Rank

Γιατί δεν αυξάνεται το PageRank της σελίδας μου;

Οι πιθανοί λόγοι που δεν αυξάνεται το Pagerank της σελίδας σας είναι γιατί δεν αυξάνονται οι σύνδεσμοι προς τη σελίδα σας. Παρακάτω είναι μια σειρά αιτιών για αυτό:
  1. Φτωχό SEO ή παντελής έλλειψή του.
  2. Κακό περιεχόμενο, μη ποιοτικό ή μοναδικό ή έλλειψη περιεχομένου.
  3. Έλλειψη συνδέσμων εσωτερικών και εξωτερικών
  4. Όχι αρκετά Dofollow backlinks
  5. Η σελίδα σας έχει κακή δομή ή δεν βλέπεται.

 

Πώς θα αυξήσω το PageRank γρήγορα και έυκολα;

Παρακάτω σας δίνω μερικές συμβουλές για να αυξήσετε το PageRank της σελίδας σας γρήγορα και εύκολα:

Εσείς τι γνώμη έχετε για το Pagerank και το άρθρο μου; Η γνώμη σας μετράει, αφήστε το σχόλιο σας παρακάτω.

 

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού