ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Το νούμερο ένα πράγμα για να βγάλετε λεφτά από το site σας

Γεια σας φίλοι μου!

Σήμερα θα μιλήσουμε για το ένα και μοναδικό πράγμα που χρειάζεται το site σας για να μπορέσει να αποδώσει, να σας βγάλει λεφτά και να είναι κερδοφόρο. Το είπα σε 3 λέξεις, Μάλλον σε τρεις φράσεις!

Όπως βλέπετε στο βίντεο μόλις έχω γυρίσει από 75 χιλιόμετρα ποδηλασίας, αλλά εσείς μη φύγετε πρέπει να δείτε το βίντεο μέχρι το τέλος, γραφτείτε στο κανάλι μου αν σας αρέσει το βίντεο, κάντε like,αφήστε σχόλιο αν θέλετε να κάνουμε βίντεο για κάποιο θέμα που σας καλύπτει ή που σας ενδιαφέρει.

Και μην ξεχνάτε το μυστικό, το νούμερο ένα πράγμα που πρέπει να προσέξετε στο site σας είναι αυτό που θα πω σε λίγο. Μισό λεπτάκι να βγάλω το κράνος. Το μαλλί μου είναι τέλειο όπως βλέπετε, δεν έχει πιτυρίδα, όπως μια παλιά διαφήμιση του Κούρκουλου, όχι γιατί έχω δοκιμάσει τα πάντα ούτε γιατί λούζομαι με Ultrex, απλά γιατί είναι τέλειο το μαλλί μου.

Ποιο είναι το πρόβλημα κάθε καινούριου site;

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, είμαι ειδικός στο SEO και τώρα θα σας αποκαλύψω μπροστά μπροστά το νούμερο 1 πράγμα που πρέπει να έχει το site σας.

Δεν είναι μυστικό γιατί είναι πάρα πολύ ευκολονόητο, αλλά φανταστείτε φίλοι μου ότι έχετε φτιάξει ένα site αυτή τη στιγμή μόλις τώρα, έχετε ξοδέψει ένα κάρο λεφτά με τον designer, ένα καταπληκτικό λογότυπο, μπορεί να μην έχετε φτιάξει ακόμη λογότυπο γιατί και στο δικό μου το site για τα 3 πρώτα χρόνια δεν είχα καθόλου λογότυπο για τον απλό λόγο ότι δεν μπορούσα να αποφασίσω τα χρώματα, δεν μπορούσα να καταλήξω σε λογότυπο, δεν το σκεφτόμουν βασικά το λογότυπο, δεν το χρειαζόμουν επειδή έβρισκα πάρα πολλούς πελάτες να μου ζητάνε να κάνω πράγματα γι αυτούς, να τους κάνω SEO, να τους κάνω προώθηση ιστοσελίδων χωρίς καν να έχω λογότυπο.

Ήταν το περιεχόμενο που τους κέρδιζε περισσότερο, η προσωπική μου παρουσία, το personal branding και όλα τα σχετικά.

Ποιο όμως είναι το πράγμα που θα σώσει το site σας; Πάντως όχι το λογότυπο. Μετράει και το λογότυπο. Δεν είναι το design, μετράει και το design. Δεν είναι το Google AdWords, μετράει κι αυτό όχι στον παράγοντα κατάταξης αλλά φέρνει λίγο κόσμο στην αρχή.

Το νούμερο ένα είναι το traffic ή η επισκεψιμότητα

Άμα έχουμε όλα τα άλλα σταθερά και αφαιρέσουμε όλα τα υπόλοιπα συστατικά μιας ιστοσελίδας, το νούμερο 1 είναι, πιστέψτε με, το traffic!

Η κίνηση ή επισκεψιμότητα, όλα τα site μόλις τα φτιάχνουμε δεν κατοικούνται, αλλά το ζητούμενο είναι πότε θα κατοικηθούν.

Δεν γίνεται να ερημώσει ένα site ή δεν γίνεται να γράφετε άρθρα αν είστε δημοσιογράφος ή να έχετε, συγγνώμη, ειδησεογραφικό blog ή να έχετε ένα site με οποιοδήποτε θέμα μπορεί να χετε, ένα e-shop ακόμα και προϊόντα που δεν τα βλέπει κανένας γιατί δεν θα τα αγοράσει κανένας.

Όμως, αυτό το στάδιο δεν κατοικούμαι μέχρι να κατοικηθώ ή να αποκτήσω επισκεψιμότητα, λέγεται συνήθως Google Sandbox mode.

Το Sandbox είναι να το πω έτσι το μέρος με τα κουβαδάκια και το χώμα που παίζουν τα παιδάκια, το πάρκο. Μας βάζει η Google, λοιπόν, στο πάρκο, μας στέλνει δοκιμαστικό traffic, αυτό είναι στην αρχή.

9 στα 10 site δεν έχουν καθόλου επισκεψιμότητα

Όμως πάρα πολλά site δεν μπορούν να πάρουν traffic καθόλου και πιστέψτε με πόσα site είναι αυτά; 9 στα 10!

Το 90% των ιστοσελίδων παγκοσμίως, δηλαδή και στην Ελλάδα και στην Αμερική και στην Ινδία και στο Πακιστάν, στο Μπαγκλαντές και στις άλλες 202 χώρες που υπάρχουν στον ΟΗΕ, δεν κατοικούνται, δεν έχουν ούτε 1 ή έστω 100 επισκέψεις το μήνα, δηλαδή 3 άτομα τη μέρα. Μπήκα εγώ, μπήκε ο κουμπάρος μου, μπήκε η γυναίκα μου να δει τι έχω κάνει και μετά αφού βγήκε απ το site δεν έβγαλε λεφτά και μαλώσαμε.

Είναι κλασικό παράδειγμα.

Το μυστικό λοιπόν της επιτυχίας μιας ιστοσελίδας σήμερα είναι το traffic, είναι η επισκεψιμότητα, είναι η κίνηση και γι αυτό μιλάμε κάθε Δευτέρα στις 9 στο κανάλι μου.

Γιατί να γραφτείτε στο κανάλι μου;

Για να δείτε αυτό το βίντεο που είναι πολύ χρήσιμο, θα μου πείτε 1 πράγμα είπες αλλά θα αναλύσω κι άλλα πράγματα για το traffic. Άμα δεν γραφτείτε και δεν το δείτε μέχρι το τέλος θα το δει ο ανταγωνιστής σας, θα κάνει αυτά που λέω εγώ αυτή τη στιγμή και θα βγει μπροστά από σας οπότε το πρώτο θέμα είναι να μάθουμε τι χρειάζεται για να φέρουμε traffic.

Και μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου καθώς και like, άμα σας άρεσε κάποιο βίντεο.

Αυξήστε τα έσοδα της ιστοσελίδας σας με την Ezoic, δωρεάν εγγραφή:
https://ezoic.com/?tap_a=6182-5778c2&tap_s=820231-d9897b

Επίσης, μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter μου για να κατεβάσετε τον οδηγό SEO.

Το βασικότερο πράγμα για να φέρουμε traffic είναι να φτιάξουμε ένα site που θέλει ο κόσμος. Μιλούσα σήμερα με κάποιον για το video editing γιατί ακόμη ψάχνω να βρω editor μετά από πάρα πολλές επιπλοκές, αλλαγές, τρικλοποδιές και μου είπε ότι πρέπει να δεις το προσωπικό μου στυλ στα βίντεο, να ταιριάζει με το δικό σου.

Λέω δε με νοιάζει ούτε το προσωπικό σου στυλ ούτε το δικό μου προσωπικό στυλ γιατί τα βίντεο τα φτιάχνουμε για τον κόσμο, δεν γυρνάω το βίντεο για να το δω εγώ, δεν με ενδιαφέρει καν.

Δεν υπάρχει λόγος να γυρίσω βίντεο να βλέπω τον εαυτό μου, ούτε να φτιάξω ένα άρθρο για να το διαβάζω εγώ. Δεν υπάρχει κανένας λόγος μπορεί να κάνω το καλύτερο βίντεο, το καλύτερο άρθρο ή το χειρότερο βίντεο και το χειρότερο άρθρο που να μην έχει περιεχόμενο, αλλά αν δεν το δείτε εσείς δεν με νοιάζει.

Οπότε όλο το περιεχόμενο και τα βίντεο είναι για σας. Το πρώτο πράγμα είναι να φτιάξουμε ένα  site για τον κόσμο, όχι για μας. Μη βλέπετε τα site λες και είστε γιατρός και θα το εξετάσετε απ την αρχή ως το τέλος. Άμα θέλετε να φτιάξετε ένα site που να σας αρέσει το site που πρέπει να αρέσει στον κόσμο, φτιάξτε ένα site και κοιτάξτε το από το πρωί ως το βράδυ, κάντε το και κορνίζα γιατί δεν θα πετύχει το site σας, απλά θα είναι για σας. Χειροκροτήστε το κιόλας!

Κάντε search analysis για να βρείτε τις λέξεις κλειδιά αλλά και τι ζητάει ο κόσμος σήμερα

NOUMERO-ENA-PRAGMA-PARAMARKETING-1

Λοιπόν θέλουμε να μάθουμε τι θέλει ο κόσμος,  άρα πρέπει να κάνουμε search analysis, δηλαδή ανάλυση αναζητήσεων.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε εφόσον βρούμε την αγορά  στόχος μας ή ψάχνουμε να βρούμε την αγορά – στόχο μας, τι προϊόντα που θα πουλήσουμε, σε ποια αγορά θα απευθυνθούμε, εφόσον δεν είμαστε επαγγελματίες και είμαστε επιχειρηματίες του internet και αυτό πιστέψτε με το κάνουν κάθε μέρα χιλιάδες άτομα σαν κι εμένα, σαν άτομα που είναι affiliate SEO ή affiliate marketers δηλαδή ψάχνουν να βρουν προϊόντα από την Amazon για να πουλήσουν στο internet ή υπηρεσίες από τρίτα πρόσωπα όπως web hosting, web design ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να υπάρχει στο internet και πωλούνται σήμερα τα πάντα μέσω internet.

Όταν λέω τα πάντα, τα πάντα μέσω internet.

Οτιδήποτε υπάρχει, το μικρόφωνο αυτό πωλείται μέσω internet και κάποιος παίρνει προμήθεια για να το προωθήσει, άρα πρέπει να γράψω περιεχόμενο γι αυτό το μικρόφωνο ώστε να βγει πρώτο στη Google και η Google θα εξετάσει μαζί με αυτό το όλα τα υπόλοιπα για να δει ποιο αξίζει να βγει πρώτο δηλαδή απ το να ψάξω να βρω το blue yeti το μικρόφωνο, ξέρει η Google ότι είναι η πρώτη της αγοράς άρα θα βγάλει την εταιρεία σίγουρα πρώτη που πουλάει τα blue yeti ή την Amazon που πουλάει τα blue yeti ή το skroutz που πουλάει τα blue yeti αλλά μπορεί να βγάλει και χρήσιμα άρθρα.

Για να πάρετε μια μικρή προμήθεια δεν ξέρω πόσο από 3 μέχρι 13%, θα πρέπει να έχετε γράψει ένα άρθρο το οποίο θα καλύπτει και την πρόθεση αγοράς του χρήστη, θα αναλύει το μικρόφωνο θα έχει βίντεο για το μικρόφωνο, δοκιμαστικά test, συγκριτικά test με άλλα μικρόφωνα και θα είναι άρθρο σταθμός που δε θα υπάρχει στο internet.

Δώστε στους επισκέπτες σας έναν καλό λόγο για να μπούνε στην ιστοσελίδα σας

Σκεφτείτε αυτή τη στιγμή ότι φτιάχνετε ένα site.

Για ποιο λόγο να μπω στο site σας; Γιατί είστε ωραίοι; Για να βγάλετε εσείς λεφτά; Για να πάρετε διαφημίσεις, να πάρετε click; Όχι!

Ακόμη και τα ειδησεογραφικά site που παρακολουθώ κάθε μέρα δεν μπορούν να βγάλουν λεφτά γιατί δεν έχουν περιεχόμενο. Έχουν τόσο λεπτό περιεχόμενο μέσα που ένα scroll να κάνω έχω φύγει.

Μπαίνω να διαβάσω ένα άρθρο και είναι τόσο, τι να διαβάσω ρε παιδιά, έχω κάνει και speed reading και διάβασα ολόκληρη τη σελίδα σε δευτερόλεπτο. Δηλαδή έκανα ένα click, τέλος, έφυγα! Ούτε ένα scroll, ούτε ένα page view.

Φτιάξτε μια ιστοσελίδα με μοναδικό εκπληκτικό περιεχόμενο

Το ζητούμενο είναι το site σας να ναι εκπληκτικό, μοναδικό και όταν μπαίνει ο άλλος μέσα να παθαίνει πλάκα από την ποιότητα, από αυτά που θα βρει.

Προσωπικά μου έχουν δώσει πολλοί συγχαρητήρια, δεν θέλω να το παινέψω αλλά έχω δουλέψει ατέλειωτους μήνες χρόνια να φτιάχνω περιεχόμενο, να βρίσκω τι είναι σωστό τι είναι λάθος, να δοκιμάζω πάνω από 50 hosting, πάνω από 20 email marketing services, μπορεί και 30 και αυτή τη στιγμή που μιλάμε σήμερα έχω πάνω από 55 εταιρείες hosting τώρα ενεργές. 55 εταιρείες hosting και έρχεται κάποιος και με ρωτάει, δεν θέλω να αλλάξω hosting γιατί ο κουμπάρος μου που δουλεύει στη Vodafone μου είπε.

Είναι καλή εταιρία και αυτή αλλά δεν ασχολείται με το hosting, ρε παιδιά. Ο οποίος ο ξάδερφος του και ένας θείος του έχει κάνει 3 click σ’ άλλη εταιρία, που ο ξάδερφος μου και πως σε λένε.

Λοιπόν ας φτάσουμε στο δια ταύτα, δεν γίνεται να πάμε στο φεγγάρι με τα μυαλά που έχουμε για να πάμε στο περίπτερο. Τα μυαλά από το περίπτερο δεν μπορούν να πάνε στο φεγγάρι.

Πρέπει να εξετάσουμε ξανά απ την αρχή.

Φτιάχνουμε ένα  site για να κερδίσουμε το ενδιαφέρον και την εμπιστοσύνη των χρηστών για να πουν ότι αυτό  το site είναι σταθμός, ότι δεν υπάρχουν τέτοιες πληροφορίες αλλού και πρέπει να μπουν στο paramarketing για να τις διαβάσω για το SEO.

Αυτό το βίντεο δεν υπάρχει αλλού, πρέπει να το δείτε μέσα από το κανάλι μου, δεν γίνεται να το δείτε σε κάποιο άλλο κανάλι. Δεν μπορείς να πατήσεις το κουμπί στον ΑΝΤ1 και να δείτε εμένα. Πρέπει δυστυχώς ή ευτυχώς να ρθείτε εδώ πέρα. Αυτοί οι λίγοι οι 30, οι 100, οι 200 που θα δείτε αυτό το βίντεο γιατί η αγορά του SEO στην Ελλάδα είναι καλτ, είναι υποκουλτούρα.

Όπως ήταν ο Schwarzenegger το 70 που έκανε βάρη και επιδείξεις στην παραλία, στη Venice Beach και ήταν μια υποκουλτούρα να είσαι bodybuilder τότε έτσι είναι και το SEO στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή.

Είμαστε πάρα πολύ λίγοι, μετριόμαστε στα δάχτυλα και τα site που αξίζουν τον κόπο να τα διαβάσετε μετριούνται και αυτά στα δάχτυλα, γιατί η τεμπελιά μας έχει ωθήσει στο δημόσιο, στις εύκολες λύσεις και στο να μην παράγουμε πράγματα εμείς.

Να μου πεις αυτό είναι μόνο, το ότι μπορούμε να βγάλουμε λεφτά από το internet αντί να στρώσουμε τον κώλο μας κάτω και να κάνουμε πράγματα που δεν έχουν γίνει ποτέ στο internet. Τι δεν έχει γίνει ποτέ στο internet στην Ελλάδα; Πολλά πράγματα, πιστέψτε με. Θα βρείτε απίστευτα πράγματα, καινοτόμα πράγματα και υπηρεσίες που υπάρχουν παντού. Οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει.

Πενία τέχνας κατεργάζεται.

Δεν υπάρχουν οδηγοί για το πώς θα αγοράσω το καλύτερο ποδήλατο. Μόλις γύρισα από 75 χιλιόμετρα ποδηλασίας με ένα ποδήλατο που αντέχει 35 χιλιόμετρα και είναι επαγγελματικό, δεν θέλω να πω την εταιρεία.

Έχω δώσει χιλιάδες ευρώ και δεν κάνει, δεν κάνουν τα λάστιχα, δεν κάνουν οι αλυσίδες, δεν είναι αντοχής. Ξεπεράστηκαν τα όρια του ποδηλάτου, πρέπει να πάρω άλλο.

Και το επόμενο που θα πάρω πάλι δεν έχει αντοχή γιατί φανταστείτε να ξεκινήσω να πάω με το ποδήλατο στη Θεσσαλονίκη και στο δρόμο να πάθω 4 φορές λάστιχο. Δεν θα πάω πουθενά, μου διαλύθηκε σε μια ανηφόρα. Λοιπόν αυτό θέλω να πω, πάντα ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, δεν υπάρχουν καλύτερα πράγματα.

Γίνετε εσείς ο καλύτερος. Θέλω να φτιάξετε ένα site, αυτό είναι το πρώτο που σας δίνω, όσοι ενδιαφέρεστε και κοιτάτε αυτό το βίντεο, σηκωθείτε από παντού. Σηκωθείτε από καρέκλες, απ τα ντιβάνια, απ τα ποδήλατα, απ τα μηχανάκια, απ το κάθισμα του αυτοκινήτου, απ το Lockdown που σας έχει πιάσει, σηκωθείτε τέλος! Σηκωθείτε από παντού και πάτε και αναλάβετε δράση και φτιάξτε ένα site με απίστευτο περιεχόμενο.

Μπορεί να ναι πολύ απλό, μινιμαλιστικό, αυτή είναι η τάση τώρα, αλλά ψάξτε να βρείτε τι ζητάει ο χρήστης να αγοράσει.

Άμα είστε ηλεκτρολόγος, γράψτε ένα απίστευτο άρθρο για τα ηλεκτρολογικά. Ναι, οι 10 πιο συχνές βλάβες, ποιες είναι; Πόσο κοστίζουν; Γιατί να πάρουν εσάς ως ηλεκτρολόγο;

Μη παίρνετε μια εταιρεία SEO και λέτε θέλω να με βγάλετε πρώτο στα ηλεκτρολογικά. Ντάξει, θα σας βγάλει. Μετά μια εταιρεία θα θέλει να κάνει κάτι άλλο κι αυτή.

Το ζητούμενο είναι το site σας να ναι απίστευτο στα ηλεκτρολογικά θέματα. Τώρα θέλω εδώ να πω πράγματα που θα ακούσουν ηλεκτρολόγοι και θα πάρουν ιδέες γιατί ξέρω πως οι ηλεκτρολόγοι δεν πρόκειται να κάνουν ποτέ σοβαρό site, τουλάχιστον οι πυροτέχνες.

Υπάρχουν όμως κάποιοι του πολυτεχνείου που μπορούν να κάνουν σοβαρό site γιατί οι άνθρωποι έχουν σπουδάσει το αντικείμενο, έχουν δει βίντεο, έχουν κάνει μάστερ. Υπάρχουν νέα παιδιά έξω ηλεκτρολόγοι που θέλουν να μπουν στην αγορά εργασίας αλλά κοιμούνται όρθιοι δυστυχώς.

Έχω πάρα πολλούς φίλους που κοιμούνται από το πρωί ως το βράδυ, βγαίνουν έξω με τη γκόμενα και κοιμούνται από το πρωί ως το βράδυ. Πώς θα βρεις δουλειά; Ποιος θα σε πάρει για δουλειά; Το ίδιο πρόβλημα έχουμε αυτή τη στιγμή σε όλα τα επαγγέλματα. Γίνετε εσείς ο πυρήνας της δουλειάς, κάνετε τους άλλους να σας ζητήσουν. Μη μιλάτε άλλο για δουλειά, γίνετε εσείς η δουλειά, δημιουργήστε εσείς τη δουλειά σας.

Πώς θα προσελκύσετε επισκεψιμότητα;

Πάμε παρακάτω. Πώς θα προσελκύσετε επισκεψιμότητα; Το βασικό πράγμα είναι το branding. Πρέπει να φτιάξετε ένα brand, personal brand. Εγώ είμαι το paramarketing, ο Διβράμης, ο ειδικός στο SEO, είμαι μια περσόνα, δεν φοράω όλα τα χρώματα, έχω τη στολή ποδηλασίας, να σηκωθώ να τη δείτε και καλύτερα από κάτω, λοιπόν.

Αλλά ένας ηλεκτρολόγος έχει ένα προσωπικό site, ένας γιατρός ένα προσωπικό site, ένας υδραυλικός το ίδιο, ένας ηλεκτρικός το ίδιο, ένα κατάστημα με ρούχα το ίδιο. Γιατί να αγοράσει κάποιος ρούχα από σας; Άρα πρέπει να μαζέψετε τον κόσμο, γι αυτό μπορούμε να το ρίξουμε λίγο στο influencing, SEO influencers.

Φτιάξτε ένα κανάλι στο YouTube και γίνετε influencer

Κάνουμε βίντεο, φτιάχνουμε κανάλι στο YouTube και γυρνάμε χρήσιμα βίντεο για το πώς φοράμε τα ρούχα, ποιες τάσεις στη μόδα είναι τώρα, ποια χρώματα πηγαίνουν, ποια χρώματα πηγαίνουν για πιο εύσωμες γιατί ο πληθυσμός παχαίνει σιγά- σιγά, οι γυναίκες παχαίνουν πιο πολύ ακόμα.

Δυστυχώς και οι άντρες ακολουθούν.

Λοιπόν, new styles, υπάρχουν δεκάδες πράγματα που μπορείτε να γράψετε, δεκάδες, να κάνετε φωτογραφίσεις. Γίνετε εσείς το προϊόν, ο σταθμός που θα σας βλέπουν.

Το κανάλι σας ανταγωνίζεται όλα τα προγράμματα της τηλεόρασης

Γιατί ο άλλος να δει αυτή τη στιγμή το GNTM; Το καλύτερο μοντέλο στην Ελλάδα, ας πούμε; Γιατί να δει το Big Brother; Έχετε να ανταγωνιστείτε το βίντεο στο κανάλι σας στο YouTube ή στο blog σας ή στην εταιρεία σας γιατί πολλοί που έχουν εταιρείες προσλαμβάνουν SEO influencers για να κάνουν τη δουλειά που δεν μπορούν να κάνουν αυτοί σαν επιχειρηματίες ή νομίζουν ότι δεν μπορούν να την κάνουν ή δεν θέλουν να την κάνουν και πάει λέγοντας για να φέρουν traffic στον κόσμο και πληρώνουν πάρα πολλά λεφτά γι αυτό.

Είστε ανταγωνιστές σήμερα το Big Brother, συναγωνιστές του MEGA,του ANT1, του Netflix, ανταγωνίζεστε στα ίσα το Netflix. Γιατί αντί να δω μια ταινία ή ένα ντοκιμαντέρ, μπορώ  να δω το YouTube Channel το δικό μου που έχω τα μαθήματα SEO.

Έχω δεκάδες μαθήματα SEO, πάνω από 215 βίντεο τώρα, κάθε Δευτέρα στις 9 βγάζουμε καινούργιο βίντεο οπότε καλό είναι να το δείτε για να μάθετε πως θα φέρετε καινούργιο traffic στο site σας και μια ακόμη συμβουλή. Κάνω μια αναζήτηση πχ πως να βρω καινούργιο αυτοκίνητο, πως να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο.

Πιστέψτε με δεν υπάρχει οδηγός αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου στην Ελλάδα σήμερα, δεν υπάρχει. Θα διαβάσουμε 5 πράγματα, εντάξει τα διαβάσαμε. Και μετά καλυφθήκαμε; Όχι! Πάντα διαβάζω κάτι και μένει ένα κενό, ρε παιδιά, δεν υπάρχει, δεν έχω ολοκληρωθεί, δεν μπορώ να το καταλάβω.

Δηλαδή τι πρέπει να κάνω για να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο, πώς θα το βρω; Το ζητούμενο όποιος το γράψει γιατί το έχει αναζητήσει και μπορεί να το κάνει όποιος έχει λογαριασμό Google Ads, ανοίξτε τώρα να δείτε πόσες αναζητήσεις έχετε.

Πόσες αναζητήσεις έχετε το μήνα, άμα καλύψετε αυτό το θέμα κάπως, πώς; Πώς θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο; Τι αυτοκίνητο να πάρω; Μέχρι χθες κι εγώ πίστευα ότι άμα πάρω αυτοκίνητο Diesel 2.000 κυβικά θα πληρώνω 600 ευρώ τέλη κυκλοφορίας γιατί είναι 2.000 κυβικά.

Όχι, έχει αλλάξει ο νόμος και είναι με τα μικρογραμμάρια, ας πούμε, συγγνώμη τώρα, τα καυσαέρια, με τα μικρογραμμάρια καυσαερίων.

Οπότε για να το βρω αυτό όμως, πρέπει να βρω κάποιον, θα πρέπει να ακολουθήσω κάποιον, γιατί μπαίνουμε στο site των εταιριών και λέει τώρα: εταιρεία να πάρω τώρα τη νέα φίρμα της Mercedes –δεν τη λέω όλη- αποκτήστε το τώρα με 180 ευρώ το μήνα. Και λέω 180 ευρώ τον μήνα; 10% χρηματοδότηση και δυο δόσεις 15.000 προκαταβολή και 15.000 στο τέλος  την πληρώνεις ρε παιδιά. Αυτή δεν είναι πληροφορία.

Ποιος θα μου πει σήμερα ποιο αυτοκίνητο είναι ιδανικό για μένα;

Κανένας!

Πρέπει να το ψάξω μόνος μου και δεν υπάρχει, δεν υπάρχει κανένας στην αγορά, υπάρχει τεράστια άγνοια και κανένας δεν έχει το μαγικό κουμπί. Πρέπει να δημιουργηθεί σήμερα.

Βρείτε νέες ευκαιρίες δημιουργίας περιεχομένου

Οι ευκαιρίες είναι τεράστιες, να φαίνεται τεράστια κίνηση στο site σας και να βγάλετε λεφτά. Μπείτε στην αγορά στόχος, ανάλυση, έρευνα τι λείπει σήμερα.

Πιστέψτε με, σήμερα στην Ελλάδα λείπουν πολλά πράγματα είναι πολύ πίσω, είναι μικρή η αγορά αλλά δεν έχει τον ίδιο ανταγωνισμό και φτιάξτε ένα site περι οπής.

Να μπαίνει ο άλλος και να λέει: όπα! Τι είναι αυτό; Έχω πάθει πλάκα. Άπ όταν ξεκίνησα με έχουν πάρει τηλέφωνο δεκάδες και μου έχουν πάθει συγχαρητήρια, μπράβο, έχουμε πάθει πλάκα με την ποιότητα του περιεχομένου.

Και πού τα γράφεις όλα αυτά και πως τα έκανες, σε διαβάζουμε μέρες, ώρες. Αυτό ήθελα από την αρχή να κάνω στην προσπάθεια να βγάλω ένα μεροκάματο απ τη δουλειά μου. Όταν ήμουν ακόμη στρατό, στην Α’ Στρατιά Λάρισα.

Τώρα είμαστε Λάρισα, στο στούντιο του paramarketing, μην μπούμε παρά δίπλα είναι οι υπολογιστές. Ήθελα να φτιάξω κάτι διαφορετικό, να προσφέρω στον κόσμο κάτι που δεν υπάρχει.

Συγγνώμη που το λέω, συγκινήθηκα και το έκανα. Το ίδιο πρέπει να κάνετε κι εσείς. Έχετε ένα όνειρο να βγάλετε λεφτά από το internet; Πρέπει να στοχεύσετε στην αγορά σας, να σηκώσετε τα μανίκια  και να το κάνετε.

Θα κάθομαι κάθε μέρα και θα γράφω 1 άρθρο, θα γυρνάω 1 βίντεο κάθε μέρα. Μέχρι πότε; Μέχρι να βγάλετε λεφτά ρε παιδιά. Μέχρι να βγάλετε 2.000 ευρώ από διαφημίσεις, από Ad Sense,στο AdWords. Κάτω υπάρχει ένα link από την Ezoic, η οποία είναι η μοναδική εταιρεία που δίνει παραπάνω απ ότι δίνει το AdSense. To AdSense δίνει 0,20 λεπτά, ενώ το Ezoic 2 ευρώ το μήνα τη χιλιάδα προβολών, 10 φορές πάνω.

Θα δείτε αυτό αργότερα, μπορείτε να γραφτείτε και να μπείτε αργότερα. Μπορείτε να γραφτείτε και να βγάλετε πάρα πολλά χρήματα μετά κάθε μήνα. Περίπου 10.000 page views το μήνα είναι 20 ευρώ, οπότε αν έχετε 100.000 το μήνα είναι 100 ευρώ, αν έχετε 200.000, 200 ευρώ.

Αυτά, χάρηκα που τα είπαμε, θα σας δω την άλλη Δευτέρα, γραφτείτε στο κανάλι μου, κάντε like, αφήστε τις ερωτήσεις σας και εις το επανιδείν!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares