ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

olistiko-seo

Ολιστικό SEO 101!

Πως να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας κατά 400% εστιάζοντας στις ανάγκες αναζήτησης του χρήστη

Γεια σας φίλοι μου η ανάγκη για συνεχής προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις της αγοράς μας εξώθησε να λανσάρουμε ένα νέο είδος SEO λίγο διαφορετικό από το παλιό, το λεγόμενο Ολιστικό SEO ή Holistic SEO.

Το ολιστικό SEO είναι πιο πελατοκεντρικό από ποτέ και είναι ικανό να αυξήσει την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σας έως και 4 φορές ή και περισσότερο.

Για να μπορέσετε να εκμεταλλευτείτε όλες αυτές τις νέες υπέροχες δυνατότητες του SEO, διαβάστε παρακάτω.

Τι είναι το ολιστικό SEO;

Το ολιστικό SEO είναι η συνολική προσέγγιση του SEO (Search Engine Optimization) ή της βελτιστοποίησης ιστοσελίδων με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών αναζήτησης του τελικού χρήστη.

Σε αντίθεση με το παραδοσιακό SEO, το ολιστικό SEO έχει δανειστεί πάρα πολλά στοιχεία από το επιστημονικό μάρκετινγκ.

Ένας πιο επίσημος ορισμός του ολιστικού SEO είναι ο παρακάτω:

Το ολιστικό SEO (holistic SEO) έχει να κάνει με τις συνολικές ενέργειες προώθησης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης παίρνοντας ως κριτήριο τις ανάγκες της αγοράς στόχου σας και καλύπτοντας αυτές τις ανάγκες με τον καλύτερο τρόπο.

Για αυτό το σκοπό το ολιστικό SEO δεν αφήνει τίποτα στην τύχη και όπως λέει και το όνομα του έχει να κάνει με όλα τα στοιχεία που εμπλέκονται στην εξεύρεση αλλά και την εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη όπως την κατασκευή της ιστοσελίδας, το UX, το email marketing, το blogging καθώς και το after sales service.

Σε ένα παλαιότερο μου άρθρο για το SEO με την ονομασία το SEO ξεκινάει από το Design αναφέρομαι για πρώτη φορά σε αυτήν την ιδέα του ολιστικής προσέγγισης στην κατασκευή ιστοσελίδων από την πλευρά του SEO.

Τα δύο βασικά λάθη που κάνει κάθε επιχειρηματίας μόλις ξεκινάει μια ιστοσελίδα στο ίντερνετ

Επίσης μου φαίνεται αδιανόητο κάποιος επιχειρηματίας να ξεκινάει μια ιστοσελίδα στο ίντερνετ χωρίς:

  • Να έχει κάνει την απαραίτητη έρευνα αγοράς και
  • Χωρίς σχεδιασμό

Όταν λέμε σχεδιασμό, εννοούμε το απαραίτητο πλάνο που χρειάζεται να κάνουμε για να μπορέσουμε να εκτελέσουμε την στρατηγική μάρκετινγκ που θα μας φέρει τους πελάτες που θέλουμε στην ιστοσελίδα μας.

Επίσης, άμα πρόκεται για μεγάλη και σοβαρή επιχείρηση, σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει ένα πλάνο μάρκετινγκ το οποίο μια δράση είναι και η ιστοσελίδας της επιχείρησης.

Ακόμα όμως και αν δεν έχετε κάποια μεγάλη επιχείρηση και θέλετε να ξεκινήσετε την ιστοσελίδα σας σήμερα στο ίντερνετ, θα πρέπει να έχετε σχεδιάσει από πριν τι είδους ιστοσελίδα θέλετε, ποιος είναι ο στόχος πωλήσεων της ιστοσελίδας σας, και φυσικά να έχετε κάνει την ανάλογη έρευνα αγοράς για ποιο πρόγραμμα κατασκευής ιστοσελίδων θα χρησιμοποιήσετε.

Όταν λέμε ανάλογη έρευνα αγοράς, αυτή η έρευνα περιλαμβάνει τουλάχιστον τρεις διαφορετικές προσφορές και τουλάχιστον να έχετε εξαντλήσει τις πιθανές πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων, τα υπέρ και τα κατά τους με βάση τους στόχους μάρκετινγκ και τους στόχους του ολιστικού SEO.

Το μοντέλο Faster Better Cheaper (FBC) και το Ολιστικό SEO

Το ολιστικό SEO έρχεται για να κάνει τη ζωή σας ευκολότερη αφού η προσέγγιση του SEO της ιστοσελίδας σας ξεκινάει σε μηδενική βάση και υπακούει σε τρεις βασικές αρχές:

  • Faster
  • Better
  • Cheaper

To Faster σημαίνει ότι όλα τα πράγματα και οι στόχοι σας θα πρέπει να γίνονται ταχύτερα από πριν. Θα πρέπει για παράδειγμα να αυξάνεται η οργανική κίνηση της ιστοσελίδας σας ταχύτερα, να ταξινομούνται οι σελίδες από το site σας ταχύτερα και τέλος να αυξάνονται τα έσοδα σας ταχύτερα.

Το Better σημαίνει ότι τα πάντα θα πρέπει να γίνονται καλύτερα από πριν, να υπάρχει δηλαδή πολύ καλύτερη εμπειρία του χρήστη (User Experience), καλύτερη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης, καλύτερη ταχύτητα φόρτωσης κτλ.

Το Cheaper σημαίνει ότι όλα τα παραπάνω θα πρέπει να επιτυγχάνονται με το χαμηλότερο δυνατό κόστος ώστε να είναι αποδοτικότερα από τους ανταγωνιστές μας και να εξασφαλίζουν την βιωσιμότητα της επιχείρησης μας στο ίντερνετ.

Δεν είναι τυχαίο ότι το ίδιο μοντέλο Faster, Better, Cheaper χρησιμοποιεί και ή ίδια η NASA για την επόμενη επανδρωμένη αποστολή της στον Άρη.

Δεν είναι συναρπαστικό να σκέφτεστε όπως οι μεγάλες εταιρείες και να χρησιμοποιείτε τον ίδιο τρόπο σκέψης;

Ένα πάντως είναι σίγουρο ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο και φυσικά στο ολιστικό SEO δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη και πάντα λαμβάνουμε υπόψιν μας και τους 200 παράγοντες SEO της Google.

Ολιστικό SEO και WordPress

To WordPress, το δημοφιλέστερο πρόγραμμα κατασκευής ιστοσελίδων παγκοσμίως είναι το καλύτερο παράδειγμα εφαρμογής του μοντέλου Faster, Better, Cheaper.

Συνάμα είναι και το καλύτερο παράδειγμα στην πράξη του ολιστικού SEO γιατί το ίδιο το WordPress είναι το μόνο CMS (σύστημα διαχείρισης περιεχομένου) που έχει τεράστια επεκτασιμότητα χωρίς να κάνει εκπτώσεις στο κορυφαίο SEO που έχει.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω κακολογηθεί από ανταγωνιστικές εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων επειδή έκανα το αυτονόητο: Να πω την αλήθεια με στοιχεία και δεδομένα και όχι να διαφημίσω τις υπηρεσίες που παρέχουμε ως Web Design Agency.

Τα εργαλεία για να εφαρμοστεί το ολιστικό SEO περιέχονται μόνο στο WordPress. Κανένα άλλο πρόγραμμα κατασκευής ιστοσελίδων, είτε λέγεται Joomla, Magento, Open cart ή custom CMS δεν μας έχει εεπιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Και πιστέψτε με έχω αρκετούς πελάτες με Joomla, Magento και Custom CMS τους οποίους τους κάνω SEO κάθε μήνα και αντιμετωπίζουμε δεκάδες προβλήματα στο SEO που καλούμαστε να λύσουμε, δυστυχώς όμως όλες οι αυτές οι λύσεις δεν είναι στο πνεύμα του Faster, Better, Cheaper (Ταχύτερα, Καλύτερα, Φθηνότερα).

Είναι περισσότερο μεσοβέζικες λύσεις και φυσικά πάντα χάνουμε πολύτιμο χρόνο και πολύτιμους πόρους για να μπορέσουμε να πετύχουμε καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, συγκριτικά με το αν είχαμε ένα site αποκλειστικά σε WordPress.

Τι περιλαμβάνει το ολιστικό SEO;

Τώρα αοφύ καλύψαμε το θεωρητικό κομμάτι του ολιστικού SEO, θα πρέπει να πάμε και στο πρακτικό κομμάτι του. Τι περιλαμβάνει λοιπόν;

Παρακάτω σας δίνω μια εκτενής λίστα με όλα τα πράγματα που θα πρέπει να λάβει υπόψιν του ένας ειδικός στο SEO ή ένα SEO Agency.

  • Hosting ή φιλοξενία ιστοσελίδων
  • Επιλογή του κατάλληλου CMS
  • Επιλογή Domain Name
  • Ταχύτητα φόρτωσης
  • Πρόθεση του χρήστη
  • Λέξεις κλειδιά με βάση τις ανάγκες του χρήστη
  • Καλλογραμμένος κώδικας
  • Περιεχόμενο που να καλύπτει τις ανάγκες του χρήστη
  • Ποιοτικά backlinks
  • Στρατηγική μάρκετινγκ
  • Branding της εταιρείας σας
  • Social media marketing
  • Email marketing
  • Κατασκευή της ιστοσελίδας σας
  • Καταχώρηση σε επαγγελματικούς οδηγούς
  • Blogging
  • UX (Συνολική εμπειρία του χρήστη)

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για το τι περιλαμβάνει το ολιστικό SEO στο άρθρο: Google και οι 200 παράγοντες SEO.

Γενικά θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην συνολική διαχείριση, προβολή και προώθηση της ιστοσελίδας σας στην αγορά στόχο σας και φυσικά στην κάλυψη των αναγκών του τελικού χρήστη.

Αυτό σημαίνει ότι άμα η πραγματική ανάγκη του πελάτη σας είναι να βρει οικονομικά παπούτσια Nike, (εφόσον έχετε eshop με παπούτσια Nike, ή blog που προωθείτε τα παπούτσια Nike) θα πρέπει να του δώσετε την πληροφόρηση που χρειάζεται ή το προϊόν που χρειάζεται.

Αυτό γίνεται μόνο με το να βγει η ιστοσελίδα σας πρώτη στη Google ή στην πρώτη σελίδα της Google με τη λέξη κλειδί οικονομικά παπούτσια Nike. Αυτό σημαίνει ολιστικό SEO.

Αλλιώς δεν γίνεται και για να μπορέσει να βγει η ιστοσελίδα σας πρώτη στη Google με τη λέξη κλειδί αυτή θα πρέπει φυσικά να προσαρμόσετε όλη την στρατηγική μάρκετινγκ, όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας γύρω από αυτήν, όλα τα backlinks, εσωτερικά και εξωτερικά.

Αντί επιλόγου

Πιστεύω ότι σας κάλυψα σε έναν βαθμό και να έχετε καταλάβει την ανάγκη ότι το ολιστικό SEO έχει έρθει για να παντρέψει την πραγματική σας ανάγκη στην κατασκευή ιστοσελίδων η οποία είναι να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google παρέχοντας παράλληλα και αυτό που ψάχνουν σήμερα όλοι οι χρήστες στο ίντερνετ.

Ανάμεσα σε αυτούς τους χρήστες είμαστε εσείς και εγώ. Το Ολιστικό SEO λοιπόν ήρθε για να καλύψει αυτό το κενό της αγοράς και να κόψει τις ρίζες με το παλιό SEO που θεωρούνταν αποκομένο από την αγορά και ήταν περισσότερο μια τεχνική διαδικασία. Μια διαδικασία που έφτανε πολλές φορές στα όρια του spam.

Με το holistic SEO μπορείτε να αυξήσετε και 400% την συνολική επικσεψιμότητα της ιστοσελίδας σας ή και περισσότερο με το ίδιο κόστος που δαπανάτε για το παραδοσιακό SEO.

Δείτε περισσότερα για το holistic SEO:

Μενού
Shares