ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

google-algorithm-update

Πως να ανακάμψετε μετά από ένα Google Update;

Έπεσε το site σας στην κατάταξη χωρίς λόγο; Δείτε τι θα πρέπει να κάνετε

Στις 12 Μαρτίου του 2019, μας υπενθύμισε η Google την ύπαρξη της με τον πιο έντονο τρόπο, με το λεγόμενο Google Florida 2 Update.

Μετά αυτήν την σημαντική αναβάθμιση του αλγορίθμου είδαμε αρκετές ιστοσελίδες με διακυμάνσεις για τις επόμενες μέρες, ενώ αρκετές πάλι ιστοσελίδες έχασαν τις πρώτες θέσεις τους και πολύ σημαντικό μέρος της οργανικής τους επισκεψιμότητας εν μία νυκτί.

Όμως επειδή το SEO είναι μια ευέλικτη επιχείρηση και κάθε καλός ειδικός στο SEO, μπορεί εύκολα να προσαρμόσει την στρατηγική και την τεχνική του στα νέα δεδομένα του αλγορίθμου της Google.

Άμα τώρα είστε και εσείς ένας από αυτούς που είδαν την ιστοσελίδα τους να πέφτει δραματικά μετά και το τελευταίο μεγάλο Google Update, τότε θα πρέπει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο.

7 Συμβουλές για να να ανακάμψετε μετά το Google Update

Αρχικά θα πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι οι 7 συμβουλές που σας παραθέτω παρακάτω είναι απλός ένας μπούσουλας για να μπορέσετε να ξεκινήσετε την διαδικασία ανάκαμψης.

Εάν τα βρείτε σκούρα ή δεν καταλαβαίνετε τι θα πρέπει να κάνετε τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με κάποιον ειδικό στο SEO ή με μια εταιρεία SEO.

1 Διορθώστε το εντός σελίδας SEO

Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να διορθώσετε το εντός σελίδας SEO από το site σας πριν προχωρήσετε στο εκτός σελίδας ΣΕΟ.

Σας παραθέτω μια λίστα από ενέργειες που θα πρέπει να κάνετε:

  • Μειώστε την ταχύτητα φόρτωσης, ξεφορτωθείτε ότι δεν χρειάζεστε, ότι πρόσθετα υπάρχουν στο site σας και είναι άχρηστα.
  • Αφαιρέστε όλα τα broken links, όσοι σύνδεσμοι εσωτερικοί ή εξωτερικοί έχουν πάψει να υπάρχουν θα πρέπει να αφαιρεθούν αναγκαστικά.
  • Όλες οι σελίδες σας που είναι κάτω από 300 λέξεις ή έχουν πολύ λεπτό περιεχόμενο θα πρέπει να καταργηθούν ή να προσθέσετε χρήσιμα κείμενα
  • Εντοπίστε όλες τις ορφανές σελίδες στο site σας και δώστε τις συνδέσμους από άλλες σελίδες
  • Φροντίστε όλες οι εικόνες σας να έχουν στο εναλλακτικό κείμενο (alt text) τη λέξη κλειδί
  • Συμπληρώστε σε όλες τις σελίδες, άρθρα, προϊόντα κτλ την σωστή μέτα περιγραφή
  • Οι τίτλοι της κάθε σελίδας προορισμού θα πρέπει να είναι κάτω των 70 χαρακτήρων
  • Οι συνολικοί σύνδεσμοι κάθε σελίδας εισερχόμενοι και εξερχόμενοι θα πρέπει να είναι κάτω των 100. Βέβαια αυτός είναι ο κανόνας στον οποίο πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις φέρει πειν η Wikipedia η οποία έχει περισσότερους συνδέσμους σχεδόν σε κάθε λήμμα της χωρίς να την θεωρεί η Google ότι κάνει spam.
  • Θα πρέπει να έχετε οπωσδήποτε μια σωστή σελίδα 404 και να μην την έχετε καταργήσει
  • Αφαιρέστε τις σελίδες που κανιβαλίζουν άλλες βασικές σελίδες προορισμού
  • Διορθώστε το διπλό περιεχόμενο
  • Προσοχή στην πυκνότητα των λέξεων κλειδιών, που δεν θα πρέπει να ξεπερνάει το 2% με βέλτιστο το 1%. Σε μια σελίδα με 1000 λέξεις, η λέξη κλειδί θα πρέπει να επαναλαμβάνεται το πολύ 10 φορές.
  • Προσοχή στις εκούσιες λέξεις κλειδιά, ισχύει το ίδιο με την πυκνότητα των στοχευμένων λέξεων κλειδιών.

Το νόημα του εντός σελίδας SEO είναι ότι όταν δύο site είναι εφάμιλλα στο εντός σελίδας SEO ή στο on site SEO, τότε κερδίζει το site με τα περισσότερα και ποιοτικότερα backlinks, ceteris paribus.

ΣΕΟ ΜΑΓΚΑΙΒΕΡ

‘Επεσε το site σας στη Google; Καλέστε τον Μαγκάιβερ!

Ένα πρόγραμμα που σίγουρα θα σας βοηθήσει να κάνετε όλα τα παραπάνω και να ελέγχεται και στην συνέχεια την πορεία σας χωρίς να χρειαστεί να κάνετε τον Μαγκάιβερ στο SEO είναι το θρυλικό SEO POWERSUITE και συγκεκριμένα το Website Auditor.

Το Website Auditor είναι το πληρέστερο πρόγραμμα που σας παρέχει συνολική κάλυψη στο τεχνικό SEO και στην διόρθωση της ιστοσελίδας σας και κάνει για κάθε ιστοσελίδα είτε αυτή είναι φτιαγμένη με κώδικα, με WordPress ή με κάποιο άλλο CMS.

2 Ακολουθήστε τον κανόνα ceteris paribus σε όλο το on site SEO

SEO-FITNESS

Κρατήστε το site σας fit κάθε μέρα!

Δεν αρκεί μόνο να έχετε όλο το site σας σωστά διαμορφωμένο με βάση το τι ζητάει η Google και οι προδιαγραφές που επιτάσσουν οι αλλαγές του βασικού της αλγορίθμου, θα πρέπει να και να το διατηρείτε έτσι.

Εδώ έρχεται ο κανόνας του ceteris paribus που σημαίνει τα άλλα σταθερά ή τα πάντα σταθερά.

Προσοχή λοιπόν πριν σας έρθει η τρελή ιδέα να αλλάξετε κάτι στο site σας και να βάλετε αυτό το καταπληκτικό pop up banner που διώχνει τους επισκέπτες ή αυτή τη νέα σελίδα που δεν φορτώνει ποτέ από κινητά ή ότι σας έρθει στο κεφάλι, να συμβουλευτείτε τον SEO expert σας.

Και όταν λέω SEO expert δεν σημαίνει ότι αυτός θα πρέπει να είναι ντε και καλά κάποιος σαν και μένα, ένας Παπάς δεν μπορεί να βαφτίσει όλα τα παιδιά, αλλά αυτός που έχετε γενικά για να σας κάνει τις αλλαγές στο site, ο προγραμματιστής σας ή όποια εταιρεία SEO έχετε αυτή τη στιγμή.

Άμα δεν έχετε κάποια και κοιμάστε μέσα στα χαμομήλια περιμένοντας το θαύμα, μάλλον δεν θα σας κάτσει και φέτος το τζόκερ.

Ο κανόνας είναι ότι κάθε αλλαγή που κάνετε στο site σας έχει αντίκτυπο στην Google είτε θετικό είτε αρνητικό.

Θα πρέπει να δοκιμάζετε τις μεγάλες αλλαγές πριν τις κάνετε μέσω του split testing και μέσω μιας πλατφόρμας δοκιμών πριν τις βγάλετε στον αέρα.

3 Ακολουθήστε το τρίπτυχο EAT της Google

Το ακρωνύμιο EAT κατά τη Google σημαίνει Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness. Στα ελληνικά σημαίνει εξειδίκευση σε έναν τομέα, τεχνογνωσία δηλαδή, Ποιότητα και Εμπιστοσύνη.

Θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να εξυπηρετεί τα τρία παρακάτω ερωτήματα:

  • Είναι η πλέον ειδική στον χώρο σας για να αντλήσει κάποιος πληροφορίες ή δεν παρέχει καμία πληροφόρηση;
  • Έχει ποιότητα και θεωρείτε σαν ιστοσελίδα που έχει κάποια επιρροή και σημασία σε αυτά που λέει ή όλα είναι Fakenews;
  • Και τέλος, μπορεί κάποιος να εμπιστευτεί την ιστοσελίδας σας;

Απαντώντας και αυτά τα τρία παραπάνω ερωτήματα, έχουμε μια ιστοσελίδα που δεν είναι μόνο σωστή και ποιοτική αλλά φαίνεται και έτσι στα μάτια της Google.

Μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε άμεσα είναι να δημιουργήσετε για κάθε άρθρο το προφίλ του συντάκτη άμα δεν το έχετε, να εγγραφείτε στο Google My Business και τέλος να γράφετε εκτενή τεχνικά άρθρα για το αντικείμενο σας.

4 Αυξήστε σταθερά τα backlinks της ιστοσελίδας σας

google-algorithm-update-2

Τώρα πάμε στον τομέα backlinks. Θα πρέπει κάθε μήνα να έχετε σταθερή άνοδο των backlinks σας κερδίζοντας σωστά backlinks από τρίτα site με όσο το δυνατόν σχετικότερο περιεχόμενο με το δικό σας και με κάποιο domain authority.

Με αυτό που λέω δεν θα πρέπει να σας αποτρέπω να κερδίσετε links και από ιστοσελίδες κατώτερης ποιότητας που όμως μπορεί να είναι καλές και να μην έχουν καμία σχέση με το spam, απλά είναι καινούριες και δεν έχουν αρκετό domain authority ή page rank.

Όλα τα backlinks μετράνε, απλά μετράνε περισσότερο τα ποιοτικότερα και τα σχετικότερα για τον τομέα σας.

Θα πρέπει να διατηρήσετε έναν σταθερό ρυθμό αύξησης των backlinks και να μην κάνετε μόνο ένα ξέσπασμα μιας εβδομάδας και μετά να τα παρατήσετε επειδή έχετε πιάσει μια κατάταξη.

Κάποια από τα backlinks που έχετε δημιουργήσει είναι σίγουρο ότι θα χαθούν στην πορεία και για αυτό θα πρέπει να δημιουργείτε κάθε εβδομάδα ή κάθε μήνα μερικά καινούρια.

5 Διατηρήστε ένα ισορροπημένο link profile

Δεν μετράει μόνο η σταθερή δημιουργία backlinks γενικά.

Καλό θα ήταν να έχετε ένα σωστό link profile με shares και likes στο Facebook, με tweets στο Twitter και φυσικά θα πρέπει να έχετε και nofollow αλλά και dofollow links.

Τα χρειάζεστε και τα δύο.

Όπως χρειάζεστε και backlinks από εφημερίδες, forums, άλλα site του χώρου σας, από wiki sites κτλ.

Η Google δεν κοιτάει άμα έχετε ένα αρνητικό backlink αλλά το συνολικό link profile μιας ιστοσελίδας, το περιεχόμενο και άλλους παράγοντες κατάταξης που ξεπερνάνε τους 200.

Θα πρέπει να καταστρώσετε με τον σύμβουλο σας στο SEO ένα ετήσιο πλάνο για την τοποθέτηση backlinks σε διάφορα sites για να έχετε σταθερά αποτελέσματα.

6 Γράψτε ένα επικό άρθρο τουλάχιστον το μήνα

Το ελάχιστο που θα πρέπει να κάνετε κάθε μήνα για την ιστοσελίδα σας είναι να γράψετε ένα μοναδικό, πρωτότυπο και τεχνικό άρθρο για τον τομέα σας που θα κάνει τη διαφορά και θα κάνει τη Google και τις μηχανές αναζήτησης να παραμιλάνε.

Αφιερώστε όσο χρόνο χρειάζεται. Θυμηθείτε ότι το άρθρο σας θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2.000 λέξεις και να είναι αυτό που ψάχνει ο μέσος χρήστης να βρει σήμερα στη Google.

Το φρέσκο και ποιοτικό περιεχόμενο σας βοηθάει να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης και αποτελεί και το φρένο στις επερχόμενες κατρακύλες από τις αλλαγές του αλγορίθμου της Google.

7 Ασχοληθείτε με το personal branding ή το branding της ιστοσελίδας σας

google-branding

Τέλος θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η Google ευνοεί τα brands γενικότερα, τα μεγάλα και τα μικρά brands και τους συγγραφείς που προσθέτουν περιεχόμενο και έχουν ταυτότητα στο ίντερνετ.

Μην φοβάστε να εκτεθείτε και να προβάλετε τον ευατό σας και την επιχείρηση σας στο ίντερνετ σε κάθε ευκαιρία. Βγάλτε προσωπικές φωτογραφίες από εσάς και την επιχείρηση σας, μην είστε απρόσωποι και δώστε στον τελικό χρήστη να καταλάβει ότι είστε κάποια ιστοσελίδα που αποτελείται από υπαρκτά πρόσωπα όπως εσείς.

Το personal branding θα σας βοηθήσει εκτός από το να σας θεωρεί η Google ότι είστε ποιοτικό site, να βρείτε νέους πελάτες και νέους συνεργάτες.

Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι καλή ανάκαμψη από το τελευταίο Google Update.

Δείτε περισσότερα για το SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

2 Σχόλια. Leave new

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares