ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΣΤΗΝ EMAIL LIST ΣΑΣ

ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΣΤΗΝ EMAIL LIST ΣΑΣ

Γεια σας φίλοι μου!

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ο ιδιοκτήτης αυτού του καναλιού στο YouTube και σήμερα θα μιλήσουμε για το πώς να αυξήσετε τους συνδρομητές σας στην email λίστα σας. Γενικά όσοι δεν χρησιμοποιείτε email list αυτή τη στιγμή δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.

Ήδη το κακό έχει γίνει, γιατί έχετε χάσει πάρα πολλούς συνδρομητές και πάρα πολλούς υποψήφιους πελάτες και αγοραστές από το site σας ή από το eshop σας.

Ωστόσο, μπορείτε και σήμερα να βελτιώσετε την κατάσταση σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις και τους πελάτες σας, δημιουργώντας μια νέα λίστα από σήμερα, από τώρα αυτή τη στιγμή.

Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, θέλω να κάνετε like, subscribe, να γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube για να παίρνετε τις ενημερώσεις για τα πάρα πολύ χρήσιμα βίντεο που έχουμε κάθε βδομάδα, αρκετά βίντεο μες τη βδομάδα.

Επίσης, μπορείτε να γραφτείτε στο newsletter μου, στη δική μου email list και να παίρνετε πρώτοι τις ενημερώσεις όταν έχουμε καινούργιο βίντεο και καινούργιο περιεχόμενο από το site. Είναι εντελώς δωρεάν η εγγραφή μας.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting για πάντα!

Να πούμε λίγα λόγια για τους χορηγούς μας. Χορηγός του καναλιού μας είναι η εταιρεία Myip. Η Myip είναι εταιρεία hosting που έχει light speed servers στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η ταχύτητα τους είναι αρκετά γρήγορη και αξιόπιστη.

Επίσης, έχουν από τα καλύτερα σέρβις στο hosting σήμερα και παρέχουν 50% έκπτωση σε όποιο πακέτο hosting και να πάρετε εφ’ όρου ζωής με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Οπότε, σηκωθείτε από ντιβάνια, από κρεβάτια, από το κινητό σας που βλέπετε βίντεο τώρα και πάτε να πάρετε hosting ή να αλλάξετε hosting και να πάτε στην Myip με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Ποια είναι η αξία της email list;

syndromites-email-list-paramarketing-low

Πάμε κατευθείαν στο ψητό.

Πάρα πολλοί από εσάς μπορεί να ασχολείστε χρόνια με το Internet Marketing ή να είστε web designers ή να κάνετε SEO ή οτιδήποτε άλλο, δεν χρειάζεται μόνο να είστε επιχειρηματίες του Internet αλλά δεν έχετε φτιάξει email list αυτή τη στιγμή στο site σας.

1 Η email list έχει το νούμερο ένα ποσοστό μετατροπών

Η αξία της email list στο site σας είναι πάρα πολύ μεγάλη, γιατί έχει το νούμερο 1 ποσοστό μετατροπών συγκριτικά με όλα τα μέσα για τα κανάλια πωλήσεων, όπως είναι το Video Marketing, το Facebook Marketing, το Google Ads, το οργανικό SEO.

Σε προτεραιότητα είναι πρώτο το Email Marketing, δεύτερο το YouTube ή Video Marketing γενικά και τρίτο έρχεται το οργανικό SEO σε ποσοστό μετατροπών επισκεπτών σε πελάτες, δηλαδή που θα μείνουν σε εσάς.

2 Με την email list καλλιεργείτε τις σχέσεις με τους πελάτες σας και ενισχύετε το brand awareness

Το δεύτερο θετικό που έχει η email list είναι ότι έτσι καλλιεργείτε σχέσεις με τον πελάτη και ενισχύετε το brand awareness.

Δηλαδή σας βλέπει και δεύτερη φορά και τρίτη και όσες χρειαστεί κάποιος πελάτης, το σήμα σας, τη μάρκα σας, τα προϊόντα σας ώστε να κερδηθεί η εμπιστοσύνη και να θέλει να αγοράσει.

Αλλά πριν αγοράσει κάποιος θα πρέπει να σας ξαναδεί για να αποκτήσετε σχέσεις.

Email list και AIDA model

Είναι το λεγόμενο AIDA model που σημαίνει:

  1. Attention αποσπώ την προσοχή δηλαδή,
  2. Interest δημιουργώ το ενδιαφέρον να κάνει κάτι,
  3. Desire το ενδιαφέρον γίνεται επιθυμία και
  4. Action που είναι το τελευταίο βήμα του AIDA model που υπάρχει στο Marketing δεκάδες χρόνια είναι να λάβω δράση και να προβώ σε αγορά.

Αλλά το AIDA model για να λειτουργήσει θα πρέπει να σας δει κάποιος πολλές φορές, γιατί με την πρώτη δεν πιάνει.

Γι’ αυτό ο λόγος που υπάρχουν τόσες διαφημίσεις για να βλέπουμε Coca Cola ή Pampers ή κάποια προϊόντα που ξέρουμε και υπάρχουν παντού.

Υπάρχουν στα λεωφορεία διαφημιστικά, στα σουπερμάρκετ, όπου και να γυρίσεις υπάρχουν διαφημίσεις προϊόντων για να μας θυμίσουν να τα αγοράσουμε.

Αυτό κάνει και η email λίστα σας και πρέπει να τη χρησιμοποιείτε συχνά πυκνά για να μπορέσετε να αποκτήσετε νέους πελάτες.

3 Η email list βελτιώνει το SEO μέσω των direct hit

Το τρίτο θετικό για την αξία της email list είναι το SEO, δηλαδή ότι η email list σας ανεβάζει στην κατάταξη της Google στα οργανικά αποτελέσματα.

Όταν κάποιος μπαίνει στα οργανικά αποτελέσματα, μπαίνει στο site σας και βλέπει την προσφορά ή την πρόταση σας και έτσι αποκτάτε ένα direct hit.

Τι θα πει το direct hit; Ότι κάνει κλικ απευθείας στο site σας. Αυτό πιάνεται σαν παράγοντας κατάταξης στην Google.

Οπότε είναι σημαντικό να στέλνουμε email για να μπορέσουμε να παίρνουμε direct hits.

4 Φέρνει τον πελάτη πίσω σε εσάς

Και το τέταρτο και το σημαντικότερο είναι ότι φέρνει τον πελάτη πίσω σε εσάς.

Άμα έχετε ακούσει ένα τραγούδι που έλεγε bring it back, sing it back.

Ο υποψήφιος πελάτης μπαίνει πρώτη φορά στο site σας και φεύγει.

Δεν του αρέσει κάτι, δεν είναι σε ώρα να αγοράσει, οπότε τον χάσατε και κάτι πρέπει να γίνει για να τον ξαναφέρετε πίσω με κάποιον τρόπο ώστε να γίνει πελάτης.

Και η δεύτερη ευκαιρία που έχετε είναι με την email list, δηλαδή να γραφτεί στο email για κάποιους λόγος που θα αναφέρουμε, να στείλετε εσείς email και να δείξει ενδιαφέρον σε κάποια στιγμή που είναι καλύτερη από την πρώτη στιγμή και να ξαναμπεί στην ιστοσελίδα σας και να γίνει πελάτης τότε.

Άμα δεν γίνει την δεύτερη στιγμή, υπάρχει και τρίτη και τέταρτη στιγμή.

Ο στόχος είναι να βρούμε ένα σημείο επαφής και να φέρουμε τον πελάτη σε εμάς ξανά με κάποιον τρόπο.

To retargeting έχει 90% αποτυχία

Πολύ σημαντικό πράγμα, γιατί άμα παρατηρήσετε όλες τις διαφημίσεις στο Google Ads και στο Facebook Ads έχουν να κάνουν με retargeting και με remarketing.

Γι’ αυτό βάζουμε κώδικα στο site, το Facebook Pixel και κάποιο Google Ads code στο διαφημιζόμενο site.

Αν παρατηρήσετε, συμβαίνει το εξής παράδοξο.

Κάποια στιγμή να αναζητάτε αποφραξά και να πατάτε αποφράξεις.

Βγαίνουν και διαφημίσεις, βρίσκετε κάποιον αποφραξά και σε όποιο ενημερωτικό site και να πάτε μετά σας ακολουθούν οι αποφράξεις και οι εκκενώσεις βόθρων από πίσω εφ’ όρου ζωής, δεν τελειώνει το μαρτύριο. Και στο Facebook το ίδιο.

Δεν είναι όλα τα είδη κατάλληλα για retargeting και για remarketing, όπως δεν είναι όλα τα είδη κατάλληλα για email list.

Ωστόσο, καλό είναι να υπάρχει η λίστα των email, γιατί έχει πολλαπλά και παράπλευρα οφέλη.

Ποια υπηρεσία email marketing θα διαλέξετε;

Και πάμε τώρα να μιλήσουμε για το ποια υπηρεσία Email Marketing να διαλέξουμε και πως θα μπορέσουμε να αυξήσουμε τους συνδρομητές σε αυτή την υπηρεσία Email Marketing.

Η προτεινόμενη υπηρεσία Email Marketing μετά από ενδελεχείς έρευνες σε πάνω από 20 υπηρεσίες Email Marketing και email list που υπάρχουν στο Internet σήμερα, μπορεί να υπάρχουν και δεκάδες δεν χρησιμοποιούμε μόνο μια υπηρεσία Email Marketing, χρησιμοποιούμε περισσότερες από 5 αυτή τη στιγμή για εμάς και τους πελάτες μας.

Προσωπικά, στο Paramarketing.gr χρησιμοποιώ το Aweber που είναι πάρα πολύ καλή υπηρεσία, σταθερή, έχει υψηλή παραδοσιμότητα των email.

Ωστόσο, δεν το προτείνω αυτή τη στιγμή για εσάς γιατί δεν έχει κάποιο δωρεάν πακέτο και υπάρχουν πολύ καλύτερες εταιρείες. Το Aweber το πήρα όταν είχα ξεκινήσει ξανά το Paramarketing, το 2013, δεν θέλω να το αλλάξω αυτή τη στιγμή αλλά υπάρχουν και ανώτερες εταιρείες από την Aweber.

Η προτεινόμενη εταιρεία είναι η Mailerlite.

Έχω πλήρη στοιχεία για να μπορέσετε να γραφτείτε.

Η εγγραφή σας είναι εντελώς δωρεάν για 1.000 συνδρομητές και είναι πολύ σημαντικό για να μπορέσετε να δοκιμάσετε την υπηρεσία, να χτίσετε τη λίστα σας ούτως ώστε να πάρετε κάποιες πωλήσεις και να πληρώσετε την υπηρεσία που έχετε αγοράσει, γιατί είναι συνδρομητική.

Η δε αγορά της υπηρεσίες άνω των 1.000 συνδρομητών έχει κάποιο κόστος.

Προτείνω τα ετήσια πακέτα που έχουν κάποια έκπτωση 30 – 40% αλλά είναι πάρα πολύ οικονομική, από τις πιο οικονομικές. Δεν μπορώ να σας πω τιμή αυτή τη στιγμή, γιατί αλλάζουν κατά καιρούς, βγάζουν διάφορες προσφορές, όμως είναι από τις ανώτερες.

Επίσης, δεν προτείνω το MailChimp γιατί κόβει όλα τα Affiliate Marketing και μπορεί να κόψει και εσάς κατά λάθος. Έχει κόψει πολλές φορές λίστες μας χωρίς λόγο, τα bots τους και χωρίς να μπορέσουμε να εγκαταστήσουμε πάλι την υπηρεσία και να πάμε από την αρχή.

Οπότε, προτείνουμε το Mailerlite, άσχετα αν το MailChimp αυτή τη στιγμή είναι φθηνότερο γιατί δεν σας συμφέρει από άποψη ποιότητας, υπηρεσιών και επειδή κόβει πάρα πολλά πράγματα κατά λάθος. Κατά λάθος θα πει ότι κάποιο bot το ελέγχει και έχετε θέμα στη λίστα σας.

Ξεκινήσετε την email λίστα σας από τη μέρα 1 που βγαίνει το site στον αέρα

Ας υποθέσουμε ότι ξεκινάτε ένα site σήμερα και είστε στο σημείο μηδέν, δεν έχετε καθόλου email λίστα γιατί δεν έχετε επισκέπτες. Θα πρέπει να ξεκινήσετε την email λίστα σας από τη μέρα 1 που βγαίνει το site στον αέρα.

Από σήμερα, αν έχει βγει ήδη πρέπει οπωσδήποτε τώρα αυτή τη στιγμή να φτιάξετε μια email list, να γραφτείτε στο Mailerlite και να δημιουργήσετε τη λίστα σας.

Θα ήθελα να πω κάτι πολύ σημαντικό, να μην αγοράσετε έτοιμα email.

Η email list σας είναι εκεί για να γραφτεί ο κόσμος που ενδιαφέρεται να γραφτεί.

Γι’ αυτό το λόγο το έχετε. Άμα στέλνετε ανεπιθύμητα email, όχι ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το GDPR γιατί πάρα πολλοί  λένε ότι απαγορεύεται, θα μας κάνουν μήνυση κ.λπ.

Αυτά είναι κουραφέξαλα, γιατί κάποιος που δεν ενδιαφέρεται απλά θα απεγγραφεί, δεν θα φτάσει στο σημείο να σας κατηγορήσει για κάτι τόσο ασήμαντο.

Τα αγορασμένα email δεν δουλεύουν

Αλλά τα έτοιμα αγορασμένα email ή να στείλω email σε κάποια άλλη λίστα έχουν ελάχιστα ή μηδαμινά αποτελέσματα, γιατί αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν κάποιο ενδιαφέρον για εσάς, δεν σας γνωρίζουν και ξαφνικά βλέπουν ένα email με διάφορα προϊόντα, να πουλάει π.χ. ρούχα, πακέτα κινητής τηλεφωνίας, δεν ξέρω ποιο είναι το αντικείμενο σας.

Ο λόγος που φτιάχνουμε την email list είναι για να μπορέσουμε να καλλιεργήσουμε σχέσεις με τον πελάτη για να ξαναγοράσει, γιατί τον ενδιαφέρει αυτό το πράγμα.

Οπότε, δεν στέλνουμε email στον γάμο του Καραγκιόζη.

Άρα δεν μας ενδιαφέρει να αγοράσουμε email, δεν μας ενδιαφέρει να γράψουμε την μάνα μας, τη γιαγιά μας, τον πατέρα μας, την κοπέλα μας, τον ξάδερφο μας. Δεν είναι το target group μας αυτό.

Δώστε έναν καλό λόγο για να γραφτεί κάποιος στη λίστα σας

Το βασικότερο όλων αυτών που έχω πει για να αυξήσουμε τον αριθμό των συνδρομητών είναι να δώσετε έναν πολύ καλό λόγο στους υποψήφιους πελάτες σας να γραφτούν στη λίστα σας.

Γιατί κάποιος να βάλει το email στη λίστα;

Άρα, πρέπει να φτιάξουμε ένα email bait, ένα δόλωμα, κάποιο αντάλλαγμα για να ανταλλάξει κάποιος το email του με εμάς, δηλαδή να μπει στο site και να γράψει το email για κάποιο λόγο και φροντίστε αυτός ο λόγος να είναι καλός.

Ποιοι είναι οι βασικότεροι λόγοι για να δώσει κανείς το email του σε μια λίστα;

Πρώτον, να έχουμε κάτι να του δώσουμε που θα αξίζει τον κόπο να δώσει το email του.

1 Δημιουργήστε έναν οδηγό-βιβλίο-αναφορά

Και όταν λέω κάτι, μπορεί να είναι ένα Οδηγός SEO για παράδειγμα, ένα βιβλίο SEO, όπως ο δικός μου  Οδηγός SEO που δίνω οπότε μπορείτε να γραφτείτε στο newsletter μου τώρα και να πάρετε τον Οδηγό SEO που είναι κλασική αξία, ισχύει για όλη τη δεκαετία που έρχεται στην Google.

Ίσχυε για την προηγούμενη και θα ισχύει για την επόμενη, γιατί είναι η βάση για το πώς γίνεται το SEO, για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε άμα μας καλέσετε για να κάνουμε SEO στο site σας.

2 Δημιουργήστε ένα audio book-podcast

Το δεύτερο είναι ότι μπορεί να υπάρχει ένα audio book, να είναι ένα μοναδικό podcast που δεν μπορεί να το βρει κάποιος εκτός άμα δώσει το email.

3 Δωρεάν βίντεο μαθήματα

Το τρίτο είναι να υπάρχουν μαθήματα σε βίντεο, δηλαδή δώστε το email σας σήμερα για να αποκτήσετε πρόσβαση στα δωρεάν μαθήματα SEO αξίας 129 ευρώ που ακόμη και τώρα υπάρχουν αλλά δεν τα συστήνω γιατί προτιμώ να έχω φρέσκο περιεχόμενο.

Οπότε, στέλνω βίντεο που βγάζουμε τώρα που έχουν τον σφυγμό της αγοράς και τι γίνεται στην Google σήμερα αυτή τη στιγμή που μιλάμε.

Τα μαθήματα SEO ή τα βιντεομαθήματα μπορεί να ναι πιο κλασικά, εννοώ για εμένα προσωπικά για το site μας που έχουμε μαθήματα SEO αλλά τα μαθήματα γενικά π.χ. πώς να μάθω να ψαρεύω, πώς να φτιάχνω το αυτοκίνητο μου σε βίντεο μπορεί κάποιος να δώσει το email για να τα πάρει αν έχετε κάτι ανάλογο στο site σας, άμα είστε site ενημερωτικού περιεχομένου ή niche site.

4 Δώστε πρόσβαση σε απόρρητες πληροφορίες

Το τέταρτο είναι να δίνουμε απόρρητες πληροφορίες, δεν εννοώ κρατικά μυστικά, αλλά απόλυτες πληροφορίες για κάτι που δεν μπορεί να τις βρει κάποιος στο Internet παρά μόνο αν γραφτεί στη λίστα και το πάρει σε PDF ή είναι σε χώρο μελών κ.λπ.

Αυτό είναι γενικά πολύ σημαντικό γιατί προτείνει σε διάφορους να μάθουν τι είναι αυτό, κινεί την περιέργεια του χρήστη και έτσι θα αποκτήσετε πολλούς συνδρομητές.

5 Δώστε αποκλειστική πρόσβαση σε κάποιο ιδιωτικό Group

Το πέμπτο είναι η πρόσβαση σε κάποιο ιδιωτικό group λέγοντας γραφτείτε στην email list για να σας δώσουμε πρόσβαση στο ιδιωτικό μας group στο Facebook ή σε κάποιο ιδιωτικό group στο Telegram ή στο Discord.

Όλα αυτά είναι πολύ θετικά γιατί μπορείτε να καλλιεργήσετε παράλληλα με την email list και το κοινό σας, κάνοντας ένα group για τις ιδέες σας, την επιχείρηση σας, τα προϊόντα σας και ό, τι θέλετε να κάνετε ή αν είστε influencers και θέλετε να πουλήσετε.

6 Συμβουλευτική συνάντηση μέσω Skype

Το έκτο είμαι μια τετ α τετ συμβουλευτική συνάντηση είτε μέσω Skype είτε μέσω τηλεφωνήματος, να μιλήσετε δηλαδή 20 – 30 λεπτά και να συμβουλεύσετε για κάποιο θέμα, για κάποιο πρόβλημα που έχουν.

Γενικά φροντίστε να λύσετε κάποιο πρόβλημα του πελάτη σας ή του υποψήφιου πελάτη πριν αγοράσει τηλεφωνικά χωρίς να είναι τηλεφώνημα πωλήσεων. Δηλαδή να σας πάρει τηλέφωνο και να σας πει ότι έχει ένα πρόβλημα και θέλει να κάνει αυτό και εσείς να του πουλήσετε ένα προϊόν.

Δεν μας ενδιαφέρει αυτό, αλλά να σας δώσει το email για να κερδίσει λίγο από τον χρόνο σας.

7 Κουπόνι έκπτωσης

Το έβδομο είναι να έχετε ένα κουπόνι έκπτωσης 5 ευρώ ή 10% αν είτε eshop.

Βάλτε το email και κερδίστε 5 ευρώ στην επόμενη αγορά σας.

Αυτό είναι πάρα πολύ καλό marketing trick, αν και πάρα πολλοί θα σας πάρουν τηλέφωνο γιατί δεν θα μπορούν να βρουν το κουπόνι, θα το έχουν ξεχάσει.

Δεν πειράζει, μην πτοείστε, ο στόχος είναι η λίστα σας. Όσο πιο πολλά κουπόνια δώσετε, μπορεί να έχετε λίγο χάσιμο στην αρχή, αλλά θα διατηρήσετε και θα αποκτήσετε νέους πελάτες.

Αυτές είναι οι λεγόμενες στρατηγικές διείσδυσης στην αγορά ή marketing penetration και είναι λίγο κοστοβόρες αλά θα μπορέσετε να βγάλετε κέρδη μετά γιατί η αξία του πελάτη είναι μεγαλύτερη όταν κάνει επαναληπτικές αγορές παρά στην πρώτη αγορά.

8 Κουπόνι δωρεάν μεταφορικών

Το 8 είναι να δώσετε ένα δωρεάν κουπόνι μεταφορικών αν έχετε eshop στην πρώτη ή στην επόμενη παραγγελία.

Πολύ σημαντικό το χτίσιμο της λίστας και μια συμβουλή που θέλω να δώσω είναι ότι θα έπρεπε να ζητήσετε τα τελείως απαραίτητα πράγματα για να γραφτεί κάποιος.

Δηλαδή έχουμε μια email list, θα κάνουμε ένα pop up παραθυράκι για να γραφτεί κάποιος και θα έχουμε μια φόρμα εγγραφής στο footer.

Να υπάρχουν δυο σημεία, ένα σταθερό όταν μπαίνεις στο site και το pop up. Στο pop up και κάτω στο footer ζητάω μόνο το email.

Ζητήστε μόνο το email για εγγραφή

Δε θα ζητήσετε όνομα, ταυτότητα, που μένει, αν έχει παιδιά.

Δεν είναι έρευνα αγοράς, δεν κατασκοπεύουμε τον υποψήφιο πελάτη, γιατί δεν έγινε πελάτης ακόμη. Όταν θα αγοράσει από το eshop σας, τότε θα ζητήσετε τα στοιχεία αποστολής, παράδοσης, χρέωσης.

Αυτά είναι στάνταρ, αλλά πριν θα ζητήσετε μόνο το email και θα πρέπει που θα πρέπει να προσέξετε είναι να κάνετε τη φόρμα εγγραφής πολύ απλή, το μήνυμα σας και το email.

Κερδίστε 5 ευρώ έκπτωσης, δώστε email.

Μόνο αυτό!

Δεν σας ενδιαφέρει κάτι άλλο, γιατί όσο πιο πολλά στοιχεία ζητάτε, τόσο πιο λίγοι θα δώσουν το email τους και τόσο πιο αργά θα πάει η λίστα σας.

Προσωπικά ασχολούμαι με το Email Marketing και γι’ αυτό έχω ενεργό newsletter εδώ και 8 χρόνια και για εμάς αλλά και για άλλες επιχειρήσεις πελάτες μας.

Οπότε μπορείτε να ζητήσετε προσφορά και να κάνουμε για εσάς Email Marketing ή να κάνουμε τη λίστα σας και να οργανώσουμε όλες τις αποστολές και όλες τις εγγραφές σχεδόν για όλα τα αντικείμενα για τα οποία μπορεί κάποιος να κάνει μια λίστα και πιστέψτε με το χρόνο τα αποτελέσματα είναι πάρα πολύ καλά για κάποιες κατηγορίες.

Σε κάποια eshop  με κάθε email που στέλνουμε μπορεί να κάνουν και 1.000 – 2.000 ευρώ πωλήσεις.

Μόνο με ένα email που σημαίνει ότι άμα στείλετε 4 email θα πάρετε από 0 – 2.000 ευρώ πωλήσεις ακόμη θα πάρετε 8.000 το μήνα που είναι σημαντικό ποσό και κάτι ανάλογο συμβαίνει και στις παροχές υπηρεσιών για αγαθά και υπηρεσίες που είναι έκτακτης ανάγκης  ή που χρειάζεται κάποιος να αγοράζει συνέχεια και όχι για υπηρεσίες που είναι για διαρκή καταναλωτικά αγαθά.

Ας πούμε, να αγοράσω ηλεκτρική κουζίνα δεν το κάνω κάθε μέρα, ενώ ρούχα κάθε μέρα σχεδόν.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-2

Αυτά φίλοι μου! Κάντε Like, κάντε subscribe, γραφτείτε στο κανάλι μου. Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές, γιατί έχουμε κολλήσει στους 1.500.

Επίσης, γραφτείτε στο newsletter μας, γιατί στέλνουμε πολύτιμα newsletter.

Όχι προωθητικές ενέργειες, παρά μόνο ενημερωτικά και εκπαιδευτικά όπως αυτό εδώ.

Και μην ξεχάσετε να δείτε τα επόμενα βίντεο γιατί έχουμε πάνω από 200 βίντεο, συνέχεια βγάζουμε βίντεο, οπότε ένα binge watch δηλαδή να δω τα υπόλοιπα με βουλιμία θα σας βοηθούσε να αυξήσετε την κατάταξη της επιχείρησης σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο, γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

2 σκέψεις στο “ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΣΤΗΝ EMAIL LIST ΣΑΣ”

Σχολιάστε