ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Πώς θα διασφαλίσετε την πρώτη θέση στη Google;

Πώς θα διασφαλίσετε την πρώτη θέση στη Google;

Πώς θα βγείτε στην πρώτη θέση της Google και θα μείνετε εκεί για την επόμενη δεκαετία ή για πάντα;

Πώς θα γίνει αυτό αν δεν γνωρίζετε τα πάντα για το SEO;

Μάθετε τα πάντα σήμερα μέσα από αυτό το άρθρο και νικήστε τον ανταγωνισμό;

Πόσο εύκολο είναι να βγει κάποιος στην πρώτη θέση της Google;

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO, έχω το Paramarketing, κάνω αυτή τη δουλειά εδώ και 9 χρόνια και ασχολούμαι με την κατασκευή ιστοσελίδων και το web design εδώ και 20 χρόνια.

Μείνετε μαζί μας ως το τέλος γιατί έχουμε σούπερ προσφορές αργότερα από τους χορηγούς μας που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.

Κάντε like, subscribe και αφήστε το σχόλιο σας και θα σας απαντήσω, γιατί απαντάω σε όλα τα σχόλια προσωπικά.

Πώς θα διασφαλίσετε την πρώτη θέση στη Google, πρώτο αποτέλεσμα για σοβαρά ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά που θα φέρουν πολλά λεφτά στο site σας, θα σας κάνουν πλούσιους είτε στην ελληνική αγορά είτε στη διεθνή, γιατί κάνουμε international SEO.

Πριν πάμε παρακάτω, θέλω να σας κάνω μια μικρή εισαγωγή για τον αλγόριθμο αναζήτησης της Google.

Η Google έχει πάρα πολλούς αλγόριθμους αναζήτησης, όχι μόνο έναν, απλά λέμε αλγόριθμο εν συντομία, είναι αλγόριθμοι αναζήτησης, όπως

  • το Rank Brain,
  • το Local SEO,
  • η τεχνητή νοημοσύνη,
  • τα Antispam, Penguin, Panda που είναι υπεύθυνα για την ποιότητα και για άλλα πράγματα.

Για να βγούμε στην πρώτη θέση της Google και να παραμείνουμε εκεί και να τη σιγουρέψουμε θα πρέπει να συνδυάσουμε πάρα πολλά πράγματα μαζί γιατί σε προηγούμενα βίντεο είχα πει πως έχουμε πάνω από 200 παράγοντες κατάταξης στους αλγόριθμους κατάταξης της Google.

Σύμφωνα με το λογισμικό Cora που είναι ένα εξειδικευμένο λογισμικό για το SEO, έχουμε πάνω από 864 καταγεγραμμένους παράγοντες κατάταξης αυτή τη στιγμή, εμπειρικά όλοι με βάση τους ειδικούς του SEO και την κοινότητα του SEO.

Άρα, θα πρέπει να έχουμε τα πάντα σε ισορροπία γιατί το site μας είναι σαν πυραμίδα και βγαίνει σε κάποια συγκεκριμένη θέση της Google γιατί στέκεται σε κάποια ισορροπία,

Υπάρχουν πολλά πράγματα που συμβαίνουν ταυτόχρονα και τα διαβάζουν οι αλγόριθμοι της Google, ώστε το site μας να φαίνεται ότι είναι ποιοτικό, ότι είναι ασφαλές, ότι είναι πραγματική επιχείρηση και όχι bots και ότι είναι σχετικό με αυτό που έχουν αναζητήσει.

proti-thesi-google-pos-low

Όλα αυτά θα πρέπει να τα ταιριάξουμε για να κερδίσουμε τον ανταγωνισμό.

Τι σημαίνει ακριβώς να συνδυάσουμε όλους τους παράγοντες;

Βασικά έχω ταξινομήσει 8 παράγοντες που πρέπει να έχουμε σε ισορροπία.

Στην αρχή μπορεί να μπερδευτείτε λίγο αλλά όσο εφαρμόζετε αυτά που σας λέω σιγά σιγά αποκτάτε τις τεχνικές γνώσεις και το κάνετε μόνοι σας ασυναίσθητα.

1. Domain name και brand

Ο πρώτος παράγοντας είναι το domain name και το brand σας.

Πρέπει να έχουμε ένα brand name και μια βασική λέξη κλειδί για την κατηγορία μας μέσα στο domain name σας, στο όνομα χώρου μας δηλαδή να έχουμε λέξη κλειδί κάτι συναφές.

Είναι καλό να επιλέγουμε εθνικά domain για την ελληνική αγορά, διεθνή για τη διεθνή αγορά -.com, -.net, -.org και να αποφεύγουμε περίεργα domain names που δεν συμβαδίζουν με τον χώρο μας π.χ. αν είμαστε υδραυλικοί δεν θα πάρουμε το καφενείο Ελλάς ή υδραυλικός το ελληνικόν, είναι λίγο άσχετο.

Ο υδραυλικός ο Μπάμπης είναι πιο σχετικό, θα ταιριάξει αλφάδι, θα βγει πιο εύκολα στην Google από οποιοδήποτε άλλο εξεζητημένο όνομα ή ονόματα με πολύ λίγα γράμματα.

Είναι λίγο δύσκολο να πιάσουμε τη συνάφεια στην Google, παρόλο που λέει η ίδια ότι έχει τόσους αλγορίθμους και πλέον δεν μετράνε οι λέξεις κλειδιά.

To exact match domain μετράει, έχω και σχετικό βίντεο γι αυτό.

2. Web design

Το δεύτερο είναι το web design, η κατασκευή της ιστοσελίδας μας που πρέπει να έχει αισθητική.

Δεν γίνεται το site μας να είναι αισθητικά άσχετο με χρώματα π.χ κάποιος υδραυλικός να έχει πράσινο χρώμα, το πράσινο ταιριάζει μάλλον σε φαρμακεία.

Τα χρώματα έχουν διαφορετικές εντυπώσεις και αποτυπώσεις και ερμηνείες.

Στο γραφείο μου έχω ένα χαλαρωτικό χρώμα και καταλαβαίνετε ότι κάνω κάποια δουλειά γραφείου που είναι το SEO agency που διατηρώ αυτή τη στιγμή.

Αν είχα πίσω μου ένα λιβάδι με λάσπες, θα ήμουν κάτι σαν κτηνοτρόφος, οπότε θα ήταν λίγο περίεργο να το συνδυάσετε με τη δουλειά μου.

Οπότε το site σας πρέπει να δηλώνει υποσυνείδητα και αισθητικά περί τίνος πρόκειται και να μην μπερδεύει τον χρήστη. Διαβάστε γιατί Τo SEO ξεκινάει από το Web Design.

Γι αυτό δεν είναι καλό να χρησιμοποιήσουμε έτοιμα templates, αλλά να τα παραμετροποιήσουμε με το λογότυπο μας, γιατί  χρειαζόμαστε ένα λογότυπο που να έχει τα σωστά χρώματα και το σωστό όνομα και η κατασκευή της ιστοσελίδας να είναι η σωστή, να παραπέμπει τον χρήστη στην πραγματικότητα.

Επίσης, πρέπει να υπάρχει SEO centered web design το οποίο δεν υπάρχει σήμερα στα sites γιατί πάνε σε web designers που μπορεί να είναι πολύ καλοί σχεδιαστικά, τους θαυμάζω γιατί δεν είμαι web designer αλλά πιο πολύ web developer και SEO expert, αλλά παραλείπεται το SEO.

Ποιο το νόημα να φτιάξω ένα site αν δεν βγαίνει πουθενά στην Google;

Κανένα, πρέπει να το ξαναφτιάξω από την αρχή.

Το 99% των site που έρχονται σε εμάς όλα θέλουν redesign, ανασχεδιασμό από την αρχή, πράγμα που σημαίνει διπλό κόστος .

Αποφύγετε το αυτό, ζητώντας μια προσφορά κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδας από εμάς τώρα.

Για να μη χαθούμε, πρέπει να γραφτείτε και στο κανάλι μου.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε πάνω από 100.000 συνδρομητές.

Κάντε like, subscribe, πατήστε το καμπανάκι για να σας έρχονται οι ειδοποιήσεις, καθώς βγάζουμε τουλάχιστον ένα βίντεο την εβδομάδα, εκτός απροόπτου αν λείπουμε εξωτερικό ή σε κάποια έκθεση.

Γραφτείτε στο newsletter, κάθε 15 μέρες στέλνουμε πολύτιμο υλικό για να ανεβείτε στην Google, να βγάλετε πολλά χρήματα και κερδίσετε τον ανταγωνισμό.

Όποια και αν είναι η ιδέα σας πάντα υπάρχει τρόπος να τη δείξετε στον κόσμο.

3. Περιεχόμενο

Πάμε στο 3 που είναι το περιεχόμενο.Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς, content is king, αλλά τι περιεχόμενο;

Ό,τι να ναι;

Όχι!

Το σχετικό, ποιοτικό, χρήσιμο περιεχόμενο για τον χρήστη, δηλαδή άμα είμαστε υδραυλικοί θα πρέπει να έχουμε χρήσιμα άρθρα για το καζανάκι λη βλάβη στο καζανάκι και κείμενο σχετικά με αυτό για να μας καλέσει κάποιος ή υδραυλικές βλάβες Πειραιάς ή Αθήνα.

Είναι σημαντικό να υπάρχει αυτό μέσα στο site σας, όπως κι εγώ στο site μου έχω φτιάξει όλες τις περιοχές κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων στην Αττική και με παίρνουν τηλέφωνο από τη Γλυφάδα, νομίζοντας ότι είμαστε εκεί.

Δεν είμαστε Γλυφάδα, αλλά Μαρούσι, έχω γραφείο απέναντι από τον ΟΤΕ, Κηφισίας 64 και βρίσκομαι εκεί κάθε τέλος του μήνα οπότε μπορείτε να περάσετε να τα πούμε ή να μιλήσουμε τηλεφωνικά και να ξεκινήσουμε μια συνεργασία για υπηρεσίες SEO και το SEO και να βρεθούμε τέλος του μήνα στην Αθήνα για όλες τις υπόλοιπες λεπτομέρειες.

Οπότε, το περιεχόμενο θα πρέπει να ταιριάζει με όλες τις απαιτήσεις που έχει η Googleκαι αυτές είναι να είναι χρήσιμο για τον χρήστη, να είναι μοναδικό, να μην είναι αντιγραφή και να μπορεί να πιάνει τις λέξεις κλειδιά, να είναι SEO centered το περιεχόμενο.

Υπάρχουν πάρα πολλά εργαλεία για να φτιάξουμε το περιεχόμενο, εμείς χρησιμοποιούμε το μυαλό μας  γιατί έχουμε πολύ μεγάλη εμπειρία.

Ένα από αυτά τα εργαλεία είναι και το Ahrefs που το χρησιμοποιώ κάμποσες στιγμές για να δω τι έχει ο ανταγωνισμός.

Όμως, μπορείτε να κάνετε μια αναζήτηση στην Google να δείτε τα πρώτα 10 αποτελέσματα και τι αναζητά ο κόσμος στις συναφείς αναζητήσεις και να γράψετε κάτι παρεμφερές ή κάτι καλύτερο.

4. Backlinks

Και πάμε στο τέταρτο που είναι τα backlinks.

Προχθές ήμουν στο Affliate World 2022 στο Dubai που έγινε στις 28 Φεβρουαρίου με 1 Μαρτίου και ήταν εκεί οι μεγαλύτεροι affiliates και σειτζήδες από όλο τον κόσμο, όπως ο Craig Cambell  – σκοπεύουμε να κάνουμε κάτι μαζί στο μέλλον, το σταυρώνω για να μη με ματιάσετε- και όλοι κατέληγαν στο ίδιο θέμα.

Ότι δεν μετράει μόνο ένα πράγμα για να βγεις στην Google, μετράνε όλα μαζί και δεν μετράει να έχω μόνο 1 backlink αλλά πολλά backlinks.

Μετράει το συνολικό link profile που έχω στην Google, άρα δεν χρειάζομαι μόνο ποιοτικά backlinks, γιατι βρήκα και έναν Aμερικανό σενάδελφο που ασχολείται πολύ με το affiliate marketing, νούμερο 11 στην εταιρεία που προωθεί, τον έστειλε η ίδια η εταιρεία με έξοδα στο Dubai και με ρώτησε αν μπορεί να πάρει μερικά backlinks από εμένα.

Ναι φυσικά έχω κάμποσα site, το δικό μου όπως το Paramarketing, διάφορα άλλα που ήταν συναφή με αυτόν και μου είπε ότι ήθελε μόνο καλά backlinks, με ρώτησε τι DR έχει το Paramarketing.

Απάντησα 80, 80 είναι το UR τελικά και 73 το DR και μου του φάνηκε απίστευτο, μου ζήτησε τη στρατηγική.

Δείτε Πώς φτιάχνω καλά backlinks και πώς διορθώνω τα κακά;

Θα μιλήσουμε σε άλλο βίντεο για το πως να ανεβάσετε το domain authority και το domain rating που είναι της Ahrefs.

Αυτός έπαιρνε backlinks μόνο από το Forbes που κάνει 2.500 η δημοσίευση, ήθελε μόνο καλά backlinks, να μην έχουν χαμηλό domain authority και αυτό είναι το λάθος.

Μετράει το συνολικό link profile

Βέβαια, κατάφερε να κατατάξει το site του σε υψηλές θέσεις γιατί ο άνθρωπος δεν είναι άσχετος, έχει γράψει περιεχόμενο και άλλα πράγματα που είναι πολύ σχετικά με το αντικείμενο του, αλλά θα πρέπει να έχουμε ένα profile link που να έχει τα πάντα.

Άμα θέλω να έχω 10 καλά backlinks, θα πρέπει να πάρω 100 τα οποία να είναι άσχετα για να μπερδεύονται μεταξύ τους και να μην μπορεί να καταλάβει ο ανταγωνιστής σας με ποιον τρόπο γίνεται η κατάταξη.

Μπορεί να έχω backlinks από porn sites ή από φάρμα, από καζίνο και όμως να περπατάει το site.

Αυτό θέλω να πω, πρέπει να μπερδεύουμε τον κόσμο, γιατί οι ανταγωνιστές μας μας κατασκοπεύουν γιατί τα εργαλεία είναι εκεί και είχα πολλούς ανταγωνιστές πίσω από την πλάτη μου που έψαχναν στα περιοδικά που είχα backlinks, τους πληρώνανε για να βγάλουν το δικό μου backlink ή πελατών μου και να βάλουν το δικό τους και νομίζανε έτσι ότι θα με πιάσουν στην κατάταξη.

Ήταν πολύ αστεία η προσέγγιση, προσέγγιση 5 χρονών, δε θα μπορέσουν να το κάνουν ποτέ, γιατί δεν ήταν σίγουρο ότι θα μπορούσαν να βγουν με αυτό το link και ότι μετρούσε μόνο του, έπρεπε να πάρουν και άλλα πράγματα που δεν υπήρχαν.

Η μαγκιά είναι να έχεις 1.000 backlinks γιατί ο ανταγωνιστής δεν μπορεί να πληρώσει και για τα 1.000.

Χρειάζομαι 1.000 backlinks για να βγω στην Google;

Όχι, μπορείς να βγεις και με 50 και με 100, δεν είμαι η Google να σας το πω και η ίδια η Google δεν μπορεί να σας απαντήσει, γιατί υπάρχουν οι αλγόριθμοι που είναι ένα μαθηματικό μοντέλο, εισαγόμενα – εξαγόμενα και περιμένουμε τι θα βγει.

Μαντεύουμε λόγω τεράστιας εμπειρίας και επειδή έχω 800 site που τα λειτουργώ και βλέπω κάθε φορά τι πρέπει να διορθωθεί γιατί είναι μεγάλος ο φόρτος των 800 site, αλλά πρέπει να έχω backlinks από παντού, bookmarking forms, spams, πρέπει να έχω και καλά και κακά sites.

Μερικές φορές η Google δεν μετράει τα κακά backlinks, πρέπει να έχω ένα link profile που να φαίνεται φυσιολογικό και Dofollow και Nofollow με ισορροπία 85% – 15%.

Δεν χρειάζεται να βάλουμε ακριβώς αυτά τα ποσοστά γιατί θα φαίνεται ότι είναι κάτι τεχνητό και 80% – 20 % καλά είναι και 70% – 30% και 99% – 1%, δεν χάλασε ο κόσμος.

5. Social media

Πρέπει να έχω Profile στα social media για να φαίνεται ότι είμαι πραγματική επιχείρηση.

Κάθε πραγματικό μαγαζί έχει ένα Facebook, Instagram, LinkedIn.

Όσα social media ανοίξω τόσο καλύτερα γιατί παίρνω και backlinks από τα social media αυτά προς το site μου και ανεβαίνει.

Έχω πάνω από 300 profiles σε social sites για να φαίνεται το site, οπότε μη φοβάστε τα social profiles, τα έχετε ανάγκη.

Πρέπει να φτιάξετε σωστά wallpapers από πίσω και να φαίνεται ότι είστε μια πραγματική επιχείρηση. Ανεβείτε στη Google με Social Media SEO.

6. Google my Business

Είστε δεν είστε τοπικό μαγαζί που χρειάζεται να σας βρει στο Google Maps, είναι καλό να έχετε Google my Business γιατί έτσι φαίνεται ότι είστε επιχείρηση με φυσική έδρα στη Google και είστε όντως επιχείρηση.

Κάποιοι λένε ότι η Google ψάχνει το ΑΦΜ στο επιμελητήριο και το βρίσκει ή από το Taxisnet.

Αυτό μου φαίνεται αστείο γιατί στην Ελλάδα είναι αδύνατο να βρεις το ΑΦΜ σου, εδώ χάνονται τα πάντα, οπότε στην Αμερική μπορεί να γίνεται αυτό αλλά στην Ελλάδα δεν μπορείς να βρεις τίποτα.

Μου χάσανε το πιστοποιητικό εμβολιασμού και έχω μια εβδομάδα να πάω να το πάρω και χθες είχαμε ένα επείγον ιατρικό περιστατικό με τον πατέρα μου και δεν μπορώ να πάω να τον δω, γιατί χάσανε το ΑΜΚΑ.

7. Google EAT

Το EAT είναι Expertise, Authority, Trustworthiness, δηλαδή άμα είστε ειδικός στον τομέα, άμα όντως σας γνωρίζουν γι αυτό και άμα έχετε κάποιους που μπορούν να σας εμπιστευτούν.

Με λίγα λόγια πρέπει να βάλετε κάποιο πρόσωπο πίσω από την επιχείρηση σας, ειδικά αν έχετε blog θα πρέπει να έχετε κάποια περσόνα είστε είστε εσείς είτε κάποιος άλλος που να είναι ειδικός, να έχει γράψει κάποια άρθρα και να έχει social profile γι αυτό το θέμα για να σας εμπιστευτεί η Google, γιατί το διαβάζει και σας ανεβάζει.

Βέβαια δεν ισχύει πάντα ότι πρέπει να έχετε ντε και καλά το Google EAT, γιατί αλλιώς θα πέσετε στη Google. Google My Business : Βγείτε πρώτοι στους χάρτες της Google Maps

Αυτό ισχύει σε κάποιες κατηγορίες όπως τα χρηματοοικονομικά site, τα δάνεια, τα Your Money Your Life sites που και πάλι δεν είναι 100% σίγουρο εφόσον υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που πρέπει να είναι σε ισορροπία.

8. Hosting

Και πάμε στο hosting που το κράτησα για το τέλος.

Το hosting και η ταχύτητα φόρτωσης του site μετράνε, γιατί από το hosting εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και η ταχύτητα φόρτωσης, ένα 50% και άλλο ένα 50% η κατασκευή του site.

Πρέπει να φορτώνει σε 1 – 2 δευτερόλεπτα, ειδικά στα κινητά, γιατί αλλιώς χάνεται η επισκεψιμότητα, ένα ποσοστό μετατροπών, πελάτες και λεφτά.

Διαβάστε: SEO : Hosting σε Ελληνικό server.

Θα μου πει τώρα κάποιος Web Core Vitals που μετράει όχι μόνο την ταχύτητα φόρτωσης αλλά πότε φορτώνει το πρώτο δεδομένο και πότε είναι έτοιμο το site να διαδράσει, είναι clickable.

Δυστυχώς φίλοι μου το Web Core Vitals δεν είναι παράγοντας κατάταξης, το έχουμε δει επανειλημμένως, το έβγαλε η Google και δεν είναι.

Καλό είναι να το έχετε για να βελτιώσετε την ταχύτητα του site σας με το Web Core Vital, αλλά δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να ανεβείτε στην Google.

Έχουμε δει και site που είναι χειρότερα στο Web Core Vital και βγαίνουν γιατί είναι καλά σε όλα τα υπόλοιπα και site που έχουν Web Core Vital αλλά δεν έχουν τίποτα άλλο μέσα, γιατί μπορεί να φτιάξω μια κενή σελίδα αλλά να μην έχει περιεχόμενο και να μη βγει στην Google.

Είναι άσχετο το site, ένας πίνακας ζωγραφικής, μια εικόνα χίλιες λέξεις αλλά αυτό δεν υπάρχει για τη Google γιατί είναι κειμενοκεντρική.

Κερδίστε 50% στο επόμενο πακέτο hosting με την εταιρεία MyIP

Κερδίστε 50% στο επόμενο πακέτο hosting με την εταιρεία MyIP.

Η MyIP είναι ελληνική εταιρεία hosting με μοναδικά πακέτα και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Αυτό ισχύει εφ’ όρου ζωής, δηλαδή αν το πακέτο hosting κοστίζει 72 ευρώ θα το πάρετε 36 ευρώ για πάντα.

Απίστευτη προσφορά, σηκωθείτε τώρα και αγοράστε hosting από τη MyIP, PARAMARKETING50 είναι ο κωδικός έκπτωσης.

Puppy Coin

Επίσης, χoρηγός της εκπομπής είναι το Puppy Coin.

Εγώ είμαι ο ιδρυτής του Puppy Coin και έκανα και λίγο blockchain development.

Έχουμε φτιάξει το δικό μας Meme coin, σύντομα θα βγουν οι νέες εφαρμογές για να έχει χρηστικότητα στον τελικό χρήστη.

Μάλλον πάμε σε crypto lending platform σαν το Aave, γιατί είχα βρει προγραμματιστές από την Ουκρανία και δυστυχώς μας σταμάτησε ο πόλεμος.

Συμπέρασμα για σήμερα, δεν υπάρχει ένας παράγοντας κατάταξης μόνο.

Το site σας δεν πρέπει να είναι μονολιθικό, οι παράγοντες κατάταξης είναι πολυπαραγοντικοί (multivariate), άρα θα πρέπει να τα πιάσετε και να τα κάνετε όλα για να διασφαλίσετε ότι θα είστε για πάντα στην πρώτη θέση της Google και ότι κενά έχετε να τα καλύψετε τώρα.

Like, subscribe για να βοηθήσετε τον εαυτό σας να μάθει περισσότερα.

Δωρεάν γνώση και πατήστε το καμπανάκι για να παίρνετε τις ενημερώσεις κάθε εβδομάδα περίπου, εκτός κι αν λείπω σε κάποια έκθεση όπως στο Affliate World στο Dubai, θα πάω και στο Affliate World και στη Μπαρτσελόνα τον Ιούλιο 6 – 7, οπότε όσοι θέλετε μπορείτε να έρθετε από εκεί και να γνωριστούμε από κοντά.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Τελειώνοντας, ζητήστε προσφορά για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google σήμερα.

Συμπληρώστε το email σας στη φόρμα ή πάρτε με ένα τηλέφωνο, προτιμώ τις πρωινές ώρες για να μιλήσουμε για το site σας.

Καλό υπόλοιπο και τα λέμε στο επόμενο βίντεο!

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

 

Σχολιάστε

Shares