ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

themeforest-wordpress-themes

Πως να επιλέξετε ένα E-shop Theme σε Woocommerce

Και να φτιάξετε ένα e-shop που να βγάζει λεφτά στον αυτόματο πιλότο στο ίντερνετ!

Γεια σας φίλοι μου, μετά από πολλές αλλαγές και εκτεταμένη έρευνα στο χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τα συμπεράσματα που κατέληξα. Ξέρω ότι πάρα πολλοί από εσάς ασχολείστε με το εμπόριο και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί για σας το όχημα για να ανακάμψετε από την κρίση. Ειδικά τώρα που η οικονομική κρίση πέρασε, η ηλεκτρονική οικονομία θα αποτελέσει την έκπληξη και στην πατρίδα μας.

Όντως, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσετε κάθε χρόνο με ρυθμό 20% ανεξαρτήτου οικονομικής συγκυρίας και αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη αναδιάρθρωση που έχει υποστεί η ελληνική οικονομία.

Αν είστε στη φάση να δημιουργήσετε ένα e-shop, τότε δεν θα πρέπει να κάνετε οτιδήποτε πριν διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Πιστεύω ότι θα απαντηθούν πολλά ερωτήματα και θα σας γλιτώσω πολύ χρόνο, κόπο και χρήματα.

Παρακάτω θα μάθετε τα παρακάτω πράγματα και θα απαντηθούν διεξοδικά τα παρακάτω ερωτήματα:

  • Ποια πλατφόρμα e-shop είναι η καλύτερη από όλες;
  • Πώς θα επιλέξω ένα e-shop theme σε Woocommerce;
  • Πως θα παραμετροποιήσω το e-shop για να είναι λειτουργικό και να βγαίνει στη πρώτη σελίδα της Google;

Το Woocommerce και ο ανταγωνισμός

Το WordPress είναι ένα πρόγραμμα διαχείρισης περιεχομένου που εκτός από blog μπορεί να μετατραπεί σε ένα πολύ όμορφο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ίσως πολλοί από εσάς να γνωρίζεται ήδη από ηλεκτρονικά καταστήματα και να έχετε έρθει σε επαφή με πολλές άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η επικρατέστερη πλατφόρμα ή πρόσθετο στο WordPress που μετατρέπει ένα απλό site σε πανίσχυρο e-shop είναι το Woocommerce και αυτή τη στιγμή αριθμεί το 20% των παγκόσμιων εγκαταστάσεων των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Ναι το Woocommerce είναι η πιο δημοφιλές πλατφόρμα e-shop παγκοσμίως και συνεχώς θα κερδίζει έδαφος.

Απέναντι του το Woocommerce έχει εκτός από τον εσωτερικό ανταγωνισμό των άλλων πρόσθετων σε WordPress E-shop τα οποία είναι ανάξια αναφοράς, τον εξωτερικό ανταγωνισμό. Τα άλλα πρόσθετα για e-shop του wordpress τα έχω δοκιμάσει όλα ένα ένα και δεν υπάρχει κάποιο που να μου άρεσε.

Απλώς τα αναφέρω:

WordPress Eshop Plugins

Δεν θέλω να σχολιάσω την κάθε εφαρμογή, απλά δεν τις θεωρώ αρκετά ανταγωνιστικές. Είναι πολύ καλές αλλά εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. θα εστιαστούμε παρακάτω στο WooCommerce και θα σας δείξω πως να επιλέξετε το καλύτερο θέμα για τις ανάγκες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Εφαρμογές e-shop ανταγωνιστικές του Woocommerce

Ας ρίξουμε και μια ματιά στον ανταγωνισμό ο οποίος είναι πραγματικά δυνατός.

Ο κυριότερος λόγος που δεν συστήνω τις παραπάνω εφαρμογές είναι για λόγους SEO. Το SEO των ανταγωνιστικών εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου είναι κατά πολύ υποδεέστερο σε σύγκριση με το WordPress WooCommerce. Η συμβουλή μου είναι αν δεν έχετε να χτίσετε ένα τεράστιο ηλεκτρονικό κατάστημα με πολύπλοκες απαιτήσεις σε στυλ Skroutz ή E-shop, που θα χρειαστεί πολύ μεγάλη παραμετροποίηση, να προτιμήσετε το WooCommerce.

Δείτε περισσότερα για το E-shop SEO:

 

Και αφού λοιπόν σας έπεισα για να χρησιμοποιήσετε WooCommerce, πάμε τώρα να δούμε με ποιο τρόπο θα επιλέξουμε το κατάλληλο θέμα για το e-shop μας.

Που θα βρείτε το κατάλληλο WooCommerce Theme;

Σε παλαιότερα άρθρα μου σας είχα προτείνει να μείνετε μακριά από το σούπερ μάρκετ θεμάτων Themeforest. Όμως όπως βλέπετε κανείς δεν είναι αλάνθαστος και όλα εξελίσσονται. Έτσι σήμερα θα κάνω την υπέρβαση και θα απομυθοποιήσω το Άγιο Δισκοπότηρο που είναι η Themeforest.

Βλέπεται το προηγούμενο διάστημα είχα χαθεί και πέρασα αρκετές μέρες κατεβάζοντας και δοκιμάζοντας δεκάδες WordPress Themes για WooCommerce.

Μέχρι σήμερα ίσως να έχω δοκιμάσει πάνω από 1.000 WordPress θέματα, ενώ τον τελευταίο μήνα πρέπει να δοκίμασα περίπου 30 WooCommerce Themes. Για αυτό λοιπόν θα σας δώσω μερικές κατευθυντήριες συμβουλές για το τι θέματα θα πρέπει να αγοράσετε και με ποια κριτήρια θα καταλάβετε αν κάνουν για τη δική σας περίπτωση.

Η προσωπική μου εμπειρία στη Themeforest

1. Το 90% των θεμάτων που αγόρασα ήτανε για πέταμα.

Πράγμα που σημαίνει ότι στα 10 θέματα που αγόρασα, το 1 μόνο έκανε. Αυτό μεταφράζεται σε λεφτά ότι στα 500€ που ξόδεψα περίπου, αφού το κάθε θέμα έρχεται με ένα μέσο κόστος 50 περίπου ευρώ, έχανα τα 450€. Αυτό μου θυμίζει λίγο δομημένα ομόλογα αλλά έτσι είναι φίλοι μου η πραγματικότητα. Προετοιμαστείτε λοιπόν να κάνετε λάθη και δοκιμές.

Η διαδικασία δοκιμών και λαθών είναι αυτή που θα σας οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην επιτυχία.

2. Τα πιο designata θέματα δεν μπορούσαν να παραμετροποιηθούν παρά μόνο από επαγγελματία γραφίστα.

Τα πιο εκπληκτικά θέματα δεν γινότανε να παραμετροποιηθούν εκτός και αν ήσασταν επαγγελματίας γραφίστας που να παίζετε το Photoshop και το Corel στα δάχτυλα. Όλες οι φωτογραφίες ήτανε εντελώς επαγγελματικές και επεξεργασμένες με Photoshop ακόμα και η πιο μικρή. Αυτό σημαίνει ότι άμα έχετε 700 προϊόντα θα πρέπει να βάλετε επαγγελματία φωτογράφο να τα φωτογραφίσει και να τις επεξεργαστεί για να έχετε και σεις το ίδιο αποτέλεσμα με το Demo του WooCommerce.

3. Τα πιο designata θέματα είχανε αρχική σελίδα 5MB!

Άλλη μαγκιά που δυστυχώς χαντακώνει το SEO γιατί ο χρόνος φόρτωσης είναι σημαντικός παράγοντας SEO. Φανταστείτε ένα e-shop που είναι τόσο φορτωμένο με γραφικά που χρειάζεται 16 δευτερόλεπτα να φορτώσει. Πιστεύετε να μπορέσετε να πουλήσετε έστω και μια καραμέλα από αυτό το ηλεκτρονικό μαγαζί; Δείτε ένα απλό παράδειγμα: Face Art – WooCommerce Theme

4. H μετάφραση τους στα Ελληνικά ήτανε προβληματική.

Εκτός ότι σπάζανε οι γραμματοσειρές και τα Ελληνικά βγαίνανε μόνο σε κεφαλαία, δεν υπήρχε κανένας τρόπος και καμία απάντηση από την τεχνική υποστήριξη για τις ελληνικές γραμματοσειρές. Πράγματα δηλαδή πολύ απλά και βασικά είχανε αμεληθεί εντελώς από τον δημιουργό των θεμάτων. Αυτό το αντιμετώπισα κυρίως με τα θέματα της Tesla.

5. Πολύ φτωχές επιλογές παραμετροποίησης.

Σε πάρα πολλά θέματα ενώ εξωτερικά φαινότανε να είχα πιάσει τον παπά, από μέσα το κέντρο διαχείρισης του θέματος είχε πολύ φτωχές επιλογές για την εμφάνιση και την προβολή των προϊόντων σε στήλες, ενώ οι περισσότερες λειτουργίες του θέματος βασιζόταν σε εξωτερικά plugin αντί για ενσωματωμένο καθαρό κώδικα. Ο καθαρός και απλός απέριττος κώδικας είναι και αυτός ένας παράγοντας SEO που πολλές φορές παραβλέπεται από τον αρχάριο χρήστη. Μπορείτε να δείτε άμα το site σας είναι υγιές από άποψη κώδικα στο W3C.

Αν και η Google καταπίνει τα περισσότερα λάθη στον κώδικα των ιστοσελίδων και είναι αρκετά ανεκτική στην ταξινόμηση της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, θα πρέπει να ξέρετε ότι ο κώδικας παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στο SEO.

6. Retina και Responsive design που δεν προσαρμόζονταν σε καμία συσκευή.

Το πιο τραγικό στον σχεδιασμό των θεμάτων είναι η τεχνολογία retina και responsive design. Με τα περισσότερα θέματα να προσαρμόζονται σε όλες τις κινητές συσκευές, υπήρχαν πάντα και κάποιες εξαιρέσεις στον κανόνα. Πολύ λειτουργικά δήθεν και δημοφιλή θέματα να καλύπτουν όλο το εύρος ακόμα και των ευρυγώνιων οθονών προκαλώντας έτσι μαι ασχήμια στις αναλογίες. Στο Web design ο χρυσός κανόνας ή ο αριθμός Φ είναι πολύ σημαντικός στο να είναι όμορφο και ελκυστικό το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Κριτήρια επιλογής ενός SEO WooCommerce Theme

Επειδή είμαστε ένα SEO blog, τα πάντα τα βλέπουμε υπό το πρίσμα του SEO. Είμαι δηλαδή προκατειλημμένος με το SEO προσωπικά για αυτό και το μοναδικό Web Design που υπάρχει για μένα είναι το SEO Web Design.

Το ερώτημα τώρα που τίθεται μετά από έναν τόσο πολύ μεγάλο πρόλογο είναι με ποια κριτήρια να επιλέξω ένα SEO WooCommerce Theme. Άμα σας φαίνεται δύσκολο να αποφασίσετε, τότε θα πρέπει σίγουρα να διαβάσετε τα παρακάτω κριτήρια επιλογής.

1. Θα πρέπει το θέμα σας να είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για WooCommerce.

Έχω δει πολλά φανταστικά multi purpose themes, θέματα δηλαδή πολλαπλών χρήσεων τα οποία είναι και e-commerce, και blog, και forum κτλ. Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι καλά σε τίποτα. Αυτό που χρειάζεστε στο WooCommerce Theme είναι να είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για E-shop και να έχει και ένα λειτουργικό blog γιατί θα το χρειαστείτε.

2. Θα πρέπει να υποστηρίζει ελληνικές γραμματοσειρές και ελληνική μετάφραση.

Πλέον η μετάφραση ενός θέματος είναι επιτακτική και πάρα πολλά θέματα ή υποστηρίζουν ελληνική μετάφραση ή είναι translation ready δηλαδή έτοιμα προς μετάφραση. Προσέξτε γιατί έχω πετάξει πολλά θέματα αφού τα έχω μεταφράσει πρώτα με το poedit γιατί παρουσίαζαν τεράστιες ασυμβατότητες με τη ελληνικά και η παραμετροποίηση τους έφτανε πάντα στο άτοπο.

3. Θα πρέπει να έχει ενσωματωμένο child theme αλλιώς θα πρέπει να μπείτε στην διαδικασία δημιουργίας ενός πριν χρησιμοποιήσετε το θέμα σας.

Ο λόγος ύπαρξης ενός child theme είναι πολύ σημαντικός γιατί κάθε φορά που θα βγαίνει ένα καινούριο update στο θέμα σας θα υπάρχει κίνδυνος να χάσετε όλη την προηγούμενη παραμετροποίηση που κάνατε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Για αυτό θα πρέπει να έχετε εγκαταστήσει το child theme στο οποίο θα κάνετε όλη την παραμετροποίηση, ενώ στο μητρικό θέμα θα λαμβάνετε όλες τις αναβαθμίσεις.

4.Επιλέξτε μια εταιρεία που έχει περισσότερα από ένα θέματα σε WooCommerce

Αντί να επιλέξετε ένα θέμα που σας αρέσει από έναν μεμονωμένο γραφίστα ή προγραμματιστή, επιλέξτε κάποιο θέμα από κάποια εταιρεία με περισσότερα από ένα θέματα. θα μπορέσετε να έχετε διπλό όφελος γιατί πρώτον αν δεν σας αρέσει το συγκεκριμένο θέμα θα ήτανε πιο εύκολη η μετάβαση σε κάποιο άλλο θέμα λόγω συμβατότητας στην παραμετροποίηση. Θα χρειαστεί δηλαδή λιγότερη και μικρότερη παραμετροποίηση.

Επίσης θα έχετε καλύτερη τεχνική υποστήριξη.΄Ενας freelancer είναι πολύ δύσκολο να σας παρέχει γρήγορη τεχνική υποστήριξη άμα έχει πολύ δουλειά από μια μεγάλη επιχείρηση θεμάτων με πολλούς προγραμματιστές και τεχνικούς. Προσοχή γιατί πολλές μεγάλες εταιρείες έχουνε κατ’ επίφαση μόνο τεχνική υποστήριξη ενώ στην πραγματικότητα είναι ένα απέραντο κωλοχανείο που μόνο ταλαιπωρία θα σας προσφέρει. Τέτοια παραδείγματα έχω αντιμετωπίσει με την Wpmudev.org και την Enginethemes.

Αποφύγετε τις όπως ο διάλος το λιβάνι!

Τι να αποφύγετε στην επιλογή ενός SEO WooCommerce Theme

1. Αποφύγετε μονοσέλιδα parallax themes

Το Parallax desgin είναι ένα σχεδιαστικό ατόπημα που καταστρέφει το SEO. Αυτό γίνεται γιατί μειώνει την ορατότητα και την έκθεση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης. Είναι βλέπετε καλύτερα να έχετε μια ιστοσελίδα με πολλές σελίδες , urls και λέξεις κλειδιά στη Google, παρά μόνο μία που να κάνεις άπειρο scroll.

2. Αποφύγετε θέματα που δεν έχουν child themes

Πως θα ξέρετε άμα έχει child theme το θέμα που θα επιλέξετε; Απλό άμα δεν το γράφει στα χαρακτηριστικά του, μπορείτε να κάνετε μια ερώτηση πριν την αγορά στην εξυπηρέτηση πελατών. Παράλληλα θα δοκιμάσετε και την τεχνική υποστήριξη για να μην χάσετε αργότερα τον ύπνο σας.

3. Αποφύγετε e-shop θέματα που δεν έχουνε πολλές επιλογές παραμετροποίησης ή που δεν παραμετροποιούνται εύκολα

Δείτε τα demo και επικεντρωθείτε στο πόσες επιλογές σας δίνει το WooCommerce Theme. Πόσα είδη ηλεκτρονικών καταστημάτων μπορείτε να φτιάξετε με αυτό; Γίνεται να φτιάξετε κατάστημα ρούχων και κατάστημα επίπλων; Έχει πολλά διαφορετικά layouts και επιλογές;

Ποια θέματα από την Themeforest σας προτείνω;

Για να μην σας μπερδέψω περισσότερο, θα σας προτείνω μόνο τρία WooCoomerce Themes από την Themeforest τα οποία σαφώς και έχω δοκιμάσει στο παρελθόν. Τα έχω δοκιμάσει από άποψη SEO, Web Design, λειτουργικότητας και εμφάνισης και όντως ήτανε πολύ επαγγελματικά και πραγματικά μου άρεσαν.

1. Primashop

Από την Primathemes, ήτανε ένα σωτήριο θέμα μετά από 11 επάλληλες αποτυχημένες απόπειρες με άλλα Themeforest themes. Με ενσωματωμένο child theme και πολλές επιλογές παραμετροποίησης, είναι μια πολύ πετυχημένη επιλογή για ηλεκτρονικό κατάστημα. Δείτε μια εφαρμογή του Primashop σε ηλεκτρονικό κάταστημα με παπούτσια.

2. Legenda

H 8Theme είναι μια πραγματικά εκπληκτική εταιρεία θεμάτων σε WooCommerce και Magento με πάρα πολλά θέματα και εύκολη αλλαγή πρόσοψης ή layout.

3. Bazar

Το Bazar είναι ένα ώριμο θέμα της yithemes.com, μιας εταιρείας θεμάτων που πουλάει αποκλειστικά μέσα από το Themeforest. Διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα SEO θέμα καθώς και ελληνική μετάφραση που ενεργοποιείτε με μια γραμμή κώδικα. Πιστεύω πως θα σας αρέσει και θα μείνετε ικανοποιημένοι.

Δείτε περισσότερα για το Woocommerce:

Ξέχασα κάτι;

Σίγουρα, μα για αυτό χρειάζομαι τη βοήθεια σας, τη βοήθεια του κοινού για να βελτιωθώ και να γίνω καλύτερος. Μπορείτε να στείλετε την άποψη σας κάτω στα σχόλια και άμα σας άρεσε το άρθρο να κάνετε like, share, tweet, pin και Plus στο Google Plus! Σας ευχαριστώ πολύ!

Άμα είστε στη φάση της κατασκευής ενός e-shop ή δεν είστε ικανοποιημένοι από την απόδοση του παλιού σας e-shop, μπορείτε να ζητήσετε μαι προσφορά για κατασκευή ενός νέου SEO e-shop σε WordPress. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο 6972.364.387.

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού
Shares