ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ-ΕΤΑΙΡΕΙΑ-SEO

Πως να επιλέξετε μια εταιρεία SEO για την ιστοσελίδα ή την επιχείρηση σας;

Γεια σας φίλοι μου, σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα πολύ φλέγον θέμα στο SEO και στην προώθηση της ιστοσελίδας σας αυτό που έχει να κάνει με την επιλογή μιας καλής εταιρείας SEO, ενός συμβούλου στο SEO, ενός ειδικού στο SEO ή ακόμα και ενός γραφείου που ασχολείται με το SEO.

Όπως και να λέγεται, το θέμα σας είναι η έρευση του κατάλληλου επαγγελματία στον χώρο του SEO. Η σημασία της επιλογής του σωστού επαγγελματία για την επιχείρηση σας ή την ιστοσελίδα σας είναι μεγάλη γιατί με όποιον δάσκαλο θα κάτσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις!

Επίσης η εταιρεία SEO άμα είναι η κατάλληλη ή δεν είναι η κατάλληλη μπορεί να σας απογειώσει ή να σας ρίξει αντίστοιχα στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης και να καταστρέψει μια και καλή την ιστοσελίδα σας μαυρίζοντας της στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης.

Άμα είστε ένα βήμα πριν την επιλογή μιας εταιρείας προώθησης ιστοσελίδων ή ενός επαγγελματία του SEO, τότε θα πρέπει πριν κάνετε οτιδήποτε να διαβάσετε παρακάτω το άρθρο.

Τι δεν πρέπει να κάνετε στην επιλογή εταιρείας SEO;

Στη βιασύνη μας να λύσουμε το βασικό μας πρόβλημα που είναι να αποκτήσουμε ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης, ίσως να μην κάνουμε την έρευνα αγοράς που χρειάζεται και απαιτείται και να πέσουμε σε κάποια λάθη για τα οποία ίσως να μετανιώσουμε μετά.

Μερικά από τα πιο κοινά λάθη που θα πρέπει να προσέξουμε είναι τα παρακάτω.

Να επιλέξετε με μοναδικό κριτήριο ενός αποτελέσματος αναζήτησης της Google

Μοναδικό κριτήριο για να βρείτε μια εταιρεία SEO δεν είναι μόνο αν βγαίνει πρώτη στη Google. Πρώτη στη Google μπορεί να βγαίνει για πολλές λέξεις κλειδιά όπως και η δική μου εταιρεία SEO ή η δική μου ιστοσελίδα, όμως δεν επαρκεί αυτό το κριτήριο από μόνο του για να καταλήξετε με ποια εταιρεία θα συνεργαστείτε.

Εκτός από την κατάταξη της στη Google, θα πρέπει να υπάρχουν αποδεδειγμένα αποτελέσματα από πελάτες που βγαίνουν σε καλές θέσεις στη Google και έχουν αυξήσει τον τζίρο τους στο ίντερνετ.

Πέρα από τα αποτελέσματα που θα πρέπει να αναζητήσετε, καλό θα ήταν να γνωριστείτε με τα άτομα της εταιρείας που θα κάνει το SEO, να γραφτείτε στα newsletter τους και να δείτε άμα ταιριάζετε χημικά.

Η πελατειακή σχέση στο SEO είναι ανάλογη με μιας ερωτικής σχέσης και θα πρέπει να δείτε άμα ταιριάζετε ή όχι.

Ο λόγος που δημιούργησα τόσο πολύ περιεχόμενο μέσα στην ιστοσελίδα μου καθώς και τον οδηγός SEO είναι για να με γνωρίσουν οι υποψήφιοι πελάτες μου και να τους προσελκύσω σε μένα αντί να πάω εγώ σε αυτούς.

Η ίδια η λέξη πελάτης προέρχεται από το ρήμα πελάζω που σημαίνει συχνάζω. Και εγώ προτιμώ τους πελάτες που συχνάζουν στην ιστοσελίδα μου γιατί είναι και αυτοί που ταιριάζουν με τις απόψεις μου και θα ήθελα να γίνουν και πελάτες μου.

Ισχύει το αντίστροφο, αυτοί που συχνάζουν στην ιστοσελίδα μου και τους αρέσει η δουλειά μου είναι και αυτοί που θα με προτιμήσουν εμένα και την εταιρεία μου ως επαγγελματίες.

Μην πιστεύετε μόνο τις λίστες με τις καλύτερες εταιρείες SEO ή μόνο τους επαγγελματικούς καταλόγους

Μια λίστα με τους καλύτερους επαγγελματίες στο SEO δεν λέει και κάτι γιατί δεν ξέρουμε την αξιοπιστία και την αντικειμενικότητα της πηγής καθώς και τα κριτήρια με τα οποία κατατάσσει κάποιος την καλύτερη ή την χειρότερη εταιρεία.

Μπορεί όντως κάποια εταιρεία σε μια λίστα ή σε έναν επαγγελματικό κατάλογο SEO να είναι καλή εταιρεία;

Δεν το ξέρουμε, γιατί απλώς δεν ξέρουμε την εταιρεία που κάνει το SEO και δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε τη δουλειά της ακόμα.

Μπορεί κάποιες εταιρείες στον χώρο του SEO να είναι καινούριες και να έχουν κάποιον μεγάλο προϋπολογισμό μάρκετινγκ χωρίς να έχουν κάποια αποτελέσματα να δείξουν.

Επειδή το 95% των νέων επιχειρήσεων αποτυχαίνει στην πρώτη πενταετία λειτουργίας, καλό θα ήταν να δείτε πόσα χρόνια έχει μια επιχείριση SEO στον χώρο και πόσους ευτυχισμένους πελάτες έχει.

Τέλος, η προβολή σε ακριβούς καταλόγους επαγγελματιών δεν σημαίνει ότι μια εταιρεία είναι καλή στον χώρο της.

Μπορεί να μην έχει άλλον τρόπο να αποκτήσει πελάτες και να βρίσκεται εκεί ή μπορεί όντως να βρίσκεται εκεί επειδή έχει πολλούς ικανοποιημένους πελάτες που τις αποφέρουν έσοδα και έτσι μπορεί να μπει στον επαγγελματικό οδηγό ή σε ακριβούς επαγγελματικούς οδηγούς.

Το να πιστεύετε ότι υπάρχει μαγική συνταγή στο SEO

Πριν από κάμποσο καιρό είχα βγάλει ένα βίντεο με τίτλο το μυστικό για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google. 

Μόλις το έστειλα στη λίστα μου, αρκετοί δεκάδες συνδρομητές διαγράφτηκαν εκείνη την ημέρα. Ξέρετε γιατί; Γιατί δεν υπάρχει μυστικό. Δεν υπάρχει μυστική συνταγή για να βγει κάποιος στην Google και την έχει κάποιος με μαγικό ραβδί που κάνει τον SEO expert ή τον μάγο στο SEO.

Αντίθετα υπάρχει η σκληρή δουλειά για βγεις πρώτος σε κάτι, η σκληρή εργασία που συνοδεύεται με κόπο, θυσία και προσπάθεια για να σε κάνει καλύτερο και δυνατότερο από τους ανταγωνιστές σου στον τομέα σου.

Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν και ούτε θα υπάρξουν όπως και το SEO από μόνο τους δεν θα σας λύσει όλα τα προβλήματα, επαγγελματικά και οικονομικά.

Με ποιο σκεπτικό επιλέγουμε εταιρεία SEO;

Πέρα από αυτά που μπορεί να διαβάσετε στο ίντερνετ πριν επιλέξετε κάποια εταιρεία SEO, θα πρέπει να ξέρετε ότι η ουσία του θέματος είναι να βρείτε κάποιον επαγγελματία στον χώρο της προώθησης ιστοσελίδων που να έχει αντικειμενικά και ποιοτικά κριτήρια και σωστούς στόχους για την προώθηση της ιστοσελίδας σας που θα βγάζουν κάποιο νόημα.

Για παράδειγμα, οι σωστοί στόχοι που θα πρέπει να έχετε για το SEO είναι:

  • Θέλω να πιάσω αυτήν την αγορά στόχο, που ψάχνει κατά κύριο λόγο με αυτές τις λέξεις κλειδιά
  • Θέλω να αυξήσω τα έσοδα, έτσι θέλω να βρω νέους πελάτες μέσα από το ίντερνετ
  • Θέλω να αυξήσω τις εγγραφές στη λίστα μου, στο newsletter ή την φόρμα επικοινωνίας ή την δωρεάν δοκιμή του προϊόντος μου
  • Θέλω να αυξήσω την αναγνωρισιμότητα του brand name μου ή του προϊόντος ή της υπηρεσίας μου

Αυτοί είναι κάποιοι απτοί και μετρήσιμοι στόχοι που έχουν κάποιο νόημα στο SEO ώστε να σας αποφέρουν έσοδα και να υπάρχει ανταποδοτικό όφελος από το SEO.

Ποιοι δεν είναι σωστοί στόχοι για το SEO;

Και που θα πρέπει κάθε σωστός επαγγελματίας στο SEO να σας επιστήσει την προσοχή σχετικά με την επιλογή στόχων στην προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

Τέτοιοι λάθος στόχοι είναι:

  • Περισσότερη κίνηση και αναζητήσεις από την Google που δεν φέρνουν μετατροπές
  • Να επιτύχουμε κατατάξεις μόνο για να υπάρχουν σε λέξεις κλειδιά που δεν έχουν κάποιο νόημα
  • Να θέλουμε να ξεπεράσουμε τον ανταγωνισμό για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά
  • Τέλος να έχουμε λάθος στάνταρ μέτρησης όπως άνοδος στην Alexa ή βελτίωση του Domain Authority ή αύξηση των like

Πως το ξέρω ότι είναι λάθος οι παραπάνω στόχοι; Γιατί απλώς δεν θα σας επιφέρουν κανένα οικονομικό αποτέλεσμα σε εσάς και τους πελάτες σας.

Για παράδειγμα άμα ανέβει το domain authority της ιστοσελίδας σας, δεν σημαίνει ότι θα αυξήσετε τον τζίρο σας. Όπως και άμα ανεβάσετε το alexa score δεν σημαίνει ότι θα αυξηθούν οι αναζητήσεις σας στη Google.

Για παράδειγμα το δικό μου score στην Alexa σήμερα είναι για την Ελλάδα στο Greece Flag 3,993 . Τι σημαίνει αυτό όμως στην πραγματικότητα; Τίποτα γιατί μπορεί να υπάρχουν και άλλα site με μικρότερο ή μεγαλύτερο δείκτη και να βγάζουν περισσότερα ή λιγότερα χρήματα από το ίντερνετ, να έχουν μικρότερο ή μεγαλύτερο traffic.

Συνέχεια οι υποψήφιοι πελάτες μου μου ζητάνε παράλογα πράγματα όπως να ξεπεράσουν έναν ανταγωνιστή τους στη Google σε μια λέξη κλειδί που δεν έχει κάποιο νόημα ή να βελτιώσουν το alexa score για να πάρουν πιο πολλούς πελάτες από διαφήμιση.

Τους ακούω συνέχεια με προσοχή και με σκεπτικισμό γιατί γίνεται πολύ κακό για το τίποτα, για μηδαμινό όφελος.

Θα πρέπει να επιλέξετε εταιρεία SEO με βάση όλα τα κριτήρια επιλογής

Θα πρέπει δηλαδή να βρείτε κάποια εταιρεία SEO που να:

  • Βγαίνει στην Google για πολλές λέξεις κλειδιά
  • Να έχει ενεργό πελατολόγιο
  • Να έχει συστάσεις ή να πάρετε εσείς συστάσεις για αυτήν από τρίτους
  • Να ταιριάζετε ιδιοσυγκρασιακά
  • Να υπάρχει τακτική επικοινωνία και όχι μόνο σε τυπικό επίπεδο

Το τελευταίο που θα πρέπει να αναζητήσετε σε μια εταιρεία SEO είναι να παρέχει υπηρεσίες value for money. Να μην είναι πολύ ακριβή για αυτό που προσφέρει και να μην είναι και πολύ φθηνή.

Κάτι ενδιάμεσο είναι αυτό που σας ενδιαφέρει περισσότερο από όλα, ώστε να υπάρχει και ανταπόδοση για εσάς αλλά να υπάρχει και κάποια ποιότητα στην εργασία που θα πάρετε.

Πιστεύω να σας βοήθησα να αποκτήσετε μια άποψη για το τι θα πρέπει να ψάχνετε να βρείτε σε κάποια εταιρεία που παρέχει σωστές και επαγγελματικές υπηρεσίες SEO.

Δείτε περισσότερα για την επιλογή εταιρείας SEO;

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares