ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Πως να γλιτώσετε από το επόμενο Google Update

Πως να γλιτώσετε από το επόμενο Google Update

Περιεχόμενα

Γεια σας φίλοι μου!

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ιδιοκτήτης του Paramarketing.gr, ειδικός στο SEO και τα τελευταία 8 χρόνια ασχολούμαι καθημερινά σχεδόν με το SEO και τα τελευταία 20 χρόνια με την κατασκευή ιστοσελίδων.

Το σημερινό βίντεο αναφέρεται στο πως το site σας κι εσείς να γλιτώσετε από το επόμενο update της Google. Πολύ σημαντικό βίντεο, πολύ σημαντικό πράγμα γιατί η Google κάνει 3.500 update τον χρόνο όπως όλοι ξέρουμε κατά μέσο όρο, τόσα έκανε πέρσι, πρόπερσι και κάπου εκεί έχει σταθεροποιηθεί η κατάσταση και με αφορμή το επόμενο update που έγινε πριν από λίγο, δηλαδή τον Δεκέμβριο του 2020, δηλαδή το December Google Core Update 2020, κάνω αυτό το βίντεο.

Γραφτείτε στο κανάλι μου και στο Newsletter μου

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-1

Πριν προχωρήσουμε παρακάτω κάντε like, subscribe, εγγραφή δηλαδή, αφήστε το σχόλιο σας κάτω στο βίντεο γιατί μας ανεβάζουν στην Google και μπορούν κι άλλοι να δουν αυτό το βίντεο για τα Google Updates και να βοηθήσετε κι άλλους ανθρώπους. Επίσης, μπορείτε να γραφτείτε στο newsletter μου γιατί κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα ενημερωτικό newsletter που δεν θα βρείτε όμοιο του στην Ελλάδα και τα ελληνικά site.

Αυξήστε τα έσοδα σας από το AdSense με την Ezoic

Πάμε και στον χορηγό της εκπομπής, χορηγός της εκπομπής και του καναλιού είναι η Ezoic. Η Ezoic είναι μια πλατφόρμα βελτιστοποίησης διαφημίσεων της AdSense, που όσα site τρέχουν AdSends και θέλετε να πολλαπλασιάσετε τα έσοδα σας, όπως έχω κάνει κι εγώ στο δικό μου το site το paramarketing μπορείτε να γραφτείτε στην Ezoic, έχω Link από κάτω.

https://ezoic.com/?tap_a=6182-5778c2&tap_s=820231-d9897b
Επίσης, κάνει και επιτάχυνση της ιστοσελίδας σας γιατί όσα site τρέχουν διαφημίσεις φορτώνουνε και βαραίνουνε. Είναι καλό να έχετε ένα ανάλαφρο site, κανείς δεν θέλει αργό site, οπότε κάντε click να γραφτείτε στην Ezoic όσου έχετε ενημερωτικά site.

Πως να γλιτώσουμε το site σας ή το site μας από το επόμενο Google Update;

Πάμε στο δια ταύτα, πως να γλιτώσουμε το site σας ή το site μας από το επόμενο Google Update.

Πώς;

Αρχικά θα κάνουμε μια αναζήτηση στη Google και θα πατήσω:

Πως να γλιτώσω από το επόμενο Google Update,

για παράδειγμα

και το πρώτο έγκριτο  αποτέλεσμα είναι το Google Webmasters Central και με πάει κατευθείαν στο Google Search Central Blog και στο what webmasters should know about Google core update?

Τι πρέπει να ξέρουμε οι webmasters για τα επόμενα updates της Google

pos-glitosete-google-update-1-lowΑυτό το άρθρο έχει γραφτεί Πέμπτη 1η Αυγούστου 2019. Για ποιο λόγο γράφτηκε Πέμπτη 1η Αυγούστου 2019;

Γιατί τον Σεπτέμβριο του 2019 έγινε το επόμενο τεράστιο Google Update που λέγεται Your Money, Your Life: YMYL, το οποίο έφερε τα πάνω κάτω στον χώρο των ιστοσελίδων, τα πάνω κάτω στο internet και στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Γιατί ήταν τόσο σημαντικό το Your Money, Your Life Update;

Γιατί πάρα πολλά site είχαν πληροφορίες για θέματα υγείας, χρηματοοικονομικά, για θέματα τραπεζικά, διάφορα θέματα που άπτονταν μεγάλης βαρύτητας, μεγάλης σημασίας και όποιος έπαιρνε μια απόφαση με βάση αυτά που είδε, αυτή η απόφαση θα τον κυνηγούσε σε όλη του τη ζωή.

π.χ.

Διάβαζα για ένα δάνειο και πήγαινα να το πάρω και οι όροι δεν ήταν σωστοί ή δεν ήταν σωστή η απόφαση μου θα έπρεπε να πληρώνω το δάνειο για 20 χρόνια, άρα η Google αποφάσισε ότι δεν έπρεπε να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων μόνο διαφημίσεις, η πληροφορίες που δεν ήταν σωστές ή ήταν απατηλές, παραπλανητικές ή θα μας στοιχίσουν ολόκληρη τη ζωή μας, χωρίς βέβαια να είναι ειδικός αυτός που τα λέει.

Οπότε το Your Money, Your Life Update έφερε τα πάνω κάτω στα αποτελέσματα αναζήτησης και πλέον μόνο τα site που είναι έγκριτα σε ευαίσθητους τομείς, που έχουν το λεγόμενο Google EAT, που είναι τα αρχικά για τα Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness, δηλαδή αυτός που γράφει το άρθρο πρέπει να είναι Expertise να είναι ειδικός, να είναι Authoritativeness, δηλαδή αυθεντία στον τομέα του, να είναι κάποιος γιατρός συγκεκριμένος, όχι κάποιος που μόλις αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο και δεν ξέρει τίποτα για την ειδικότητα του και Trustworthiness, δηλαδή να ναι έμπιστη η πηγή, έγκριτη, να μην είναι π.χ. το γραφείο του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ ή ένα γραφείο τύπου που μόνο έγκριτες ειδήσεις δεν έχει.

Θέλω να πω ότι δεν γίνεται να είναι κάποιο μέσο που δεν έχει κάποια άποψη έγκριτη και έγκυρη, ξέρουμε πολλά τέτοια μέσα. Και έτσι με το Google EAT πρέπει όλοι να το έχουμε στο site μας.

Πώς γίνεται το Google EAT;

Τώρα αυτά σας τα λέω για να γλιτώσουμε το site μας από το επόμενο Google Update.

Το πρώτα βήμα είναι να μπούμε στο Your Money, Your Life site και το δεύτερο βήμα να δούμε, ανήκουμε δεν ανήκουμε, και να διορθώσουμε το Google EAT κατά πολύ.

Πώς φτιάχνουμε τώρα το Your Money, Your Life;

Πάμε να δούμε ποιες ειδικότητες ανήκουν στο Your Money, Your Life, για να ξέρετε αλλά νομίζω όσοι ανήκετε σε αυτό έχετε καταλάβει που ανήκετε.

1 Ενημερωτικά site με κρίσιμες πληροφορίες ενημέρωσης

Είμαστε ενημερωτικά site και site που άπτονται της επικαιρότητας, π.χ. ενημερωτικά site που γράφουν για τον COVID, κάποιος λέει για 1.000 νεκρούς, κάποιος λέει ότι βγήκε το εμβόλιο. Αυτά όλα ανήκουν στο Your Money, Your Life γιατί οι πληροφορίες που έχουν μέσα είναι κρίσιμες για τη δημόσια υγεία και τη δημόσια ζωή.

2 Κυβερνητικά site, πολιτικά site και ιστοσελίδες με νομικό περιεχόμενο

Δεύτερον, πολιτικά site, site κυβερνητικά, site με νομικό περιεχόμενο π.χ. όλα τα parasite και τα fake news σε πολιτικά site ανήκουν στο Your Money, Your Life και η Google τα κόβει.

Οπότε, αν κάποιος κάνει παράπονο ότι η Google ευνοεί κάποιο πολιτικό κόμμα και όχι, κάποιο άλλο, οφείλεται στα fake news.

3 Οικονομικά site, ιστοσελίδες ασφαλειών ζωής και επενδύσεων

Επίσης, τρίτη κατηγορία τα χρηματοοικονομικά site και τα οικονομικά site, site επενδύσεων, επενδύσεις που μπορούν να μας κοστίσουν κεφάλαιο, περιουσία ή να δεσμεύσουν όλη τη ζωή μας π.χ. δάνεια ή ασφάλειες.

4 Ηλεκτρονικά καταστήματα με προϊόντα ή προτάσεις αγοράς

Μετά πάμε στα shopping websites, καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν πληροφορίες για προϊόντα ή συμβουλές αγοράς.

Γι΄ αυτό το skroutz έχει κατακτήσει τις πρώτες θέσεις, έχει όλα τα e-shop οπότε είναι αντικειμενικότατο να βρουν ποιο έχει την καλύτερη τιμή για το ίδιο προϊόν.

Αντίθετα, άλλα e-shop που είναι σε στυλ telemarketing και αναφέρουν ψευδείς πληροφορίες για το προϊόν, έχουν καταρρακωθεί και δε θα ξαναβγούν στην πρώτη σελίδα της Google ή στις πρώτες θέσεις. Επίσης, site με θέματα υγείας ή ασφαλείας.

Π.χ. site για εμφράγματα ή ιατρικά site που είχαν παραϊατρικά θέματα και δεν γράφονταν τα άρθρα από γιατρούς που να έχουν Google EAT, αυτά έχουν εξαφανιστεί.

Είναι πολύ σημαντικό ότι διάφορα site που ανήκαν στον ελληνικό χώρο ανήκαν σε τέτοια κατηγορία και μπήκαν σε μια μεγάλη διαδικασία διορθώσεων περιεχομένου και ξανανέβηκαν στην πρώτη σελίδα της Google.

Ένα παράδειγμα θα σας δώσω, ψάχνοντας στη Google πόνος στο στήθος βγάζει πρώτο το Iatronet, πόσο πρέπει να μας ανησυχεί ένας πόνος στο στήθος και το έχει γράψει ο Κρεμαστινός, καθηγητής Καρδιολογίας που τον γνωρίζουμε, είναι έγκριτος καρδιολόγος και έχει το προφίλ του και ποιος είναι.

Έχει όλο το προφίλ του, καθηγητής Καρδιολογίας στο ΕΚΠΑ, ήταν επίσης και υπουργός Υγείας και κούραρε τον Ανδρέα Παπανδρέου, που δυστυχώς μας λείπει.

Γιατί αν υπήρχε, δεν θα υπήρχε κορονοιός και θα είχαμε όλοι λεφτά.

5 Ιστοσελίδες ομάδων ανθρώπων, μειονοτήτων και κοινοτήτων

Επίσης, επόμενη κατηγορία site είναι τα site που αναφέρονται σε group ή ομάδες ανθρώπων π.χ. εθνικές ομάδες, δηλαδή μαύροι, λευκοί, ινδιάνοι, ομάδες άλλων κατηγοριών, απόστρατοι ενόπλων δυνάμεων επειδή αυτή η ομάδα είναι συγκεκριμένη και εκφράζει συγκεκριμένα πράγματα.

Θα πρέπει όντως το σώμα να ναι οργανωμένο πίσω από το site, κάτι σαν απόστρατοι ενόπλων δυνάμεων, απόστρατοι αστυνομικοί ή συνταξιούχοι ΟΤΕ, αλλά δεν μπορώ να γράφω για τους συνταξιούχους ΟΤΕ σε ένα οποιοδήποτε site, πρέπει να είναι έγκριτο site, γιατί οι πληροφορίες αυτών των ομάδων είναι πολύ ευαίσθητες και μπορούν να επηρεάσουν εμάς και την κοινωνία σε μεγάλο βαθμό.

6 Όλες οι ιστοσελίδες με συμβουλές για μακροχρόνιες αποφάσεις, δίαιτα, απώλεια βάρους κτλ

Επίσης, όλα τα υπόλοιπα site που αναφέρονται σε μεγάλες αποφάσεις, π.χ. δίαιτα, απώλεια βάρους ή παρότρυνση για να πάρουμε χάπια αδυνατίσματος, fitness site έχουν χτυπηθεί πάρα πολύ γιατί μέσα έγραφαν κούκουρουκου, θα φας αυτό, θα φας εκείνο, site με πληροφορίες για δάνεια και ακίνητα, site που είχαν ψεύτικα ακίνητα ή λανθασμένες πληροφορίες ακινήτων ή πληροφορίες για το πώς να αγοράσεις ακίνητο και ήταν λάθος, site ευρέσεως εργασίας, όλα αυτά έχουν χτυπηθεί και έχουν μπει στην κατηγορία Your Money, Your Life γιατί επηρεάζουν τη ζωή μας.

Η Google λοιπόν για να καθορίσει το Your Money, Your Life site έπρεπε να βγάλει κάποια page quality rating standards, δηλαδή κάποια standards για τα site.

Ποια είναι αυτά τα Google page quality rating standards;

Τι θα πρέπει να κάνουμε για να προστατευτούμε από το επόμενο Google Update;

3 πράγματα πρέπει να γίνουν άμεσα.

1 Το πρώτο είναι να δούμε αν το site μας ανήκει στην κατηγορία Your Money, Your Life,

2 Το δεύτερο είναι να φτιάξουμε το Google EAT μας να είναι σωστό, ανήκουμε δεν ανήκουμε πρέπει να είναι σωστό, άμα όμως ανήκουμε πρέπει να είμαστε οι ίδιοι γιατροί αλλιώς δεν έχουμε καμία ελπίδα.

Άμα δεν είμαστε γιατροί, πρέπει να γράφουν γιατροί στο site και να μην γράφουμε εμείς, εκτός αν έχουμε ενημερωτικό site και γράφουμε για τα νοσοκομεία, όπου πάλι πρέπει να έχουμε δημοσιογράφο, να υπάρχει το μέσο, να μην υπάρχουν fake news, να υπάρχει παλαιότητα και άλλα πράγματα που μετράνε στο Google EAT.

3 Να δούμε άμα ανήκουμε όντως στην κατηγορία Your Money, Your Life

Το site σας θα πρέπει να είναι θετικό, σύμφωνα με τη Google.

Θα πάμε να διαβάσουμε τι λέει η ίδια η Google σχετικά με τα ποιοτικά site γιατί λέει ότι πρέπει να είναι ποιοτικό.

Ποιο είναι το ποιοτικό site σήμερα;

Ποιοτικό site για τη Google είναι αυτό που είναι εστιασμένο στο περιεχόμενο, δηλαδή το 3 είναι ποιοτικό site – περιεχόμενο.

Για σας μπορεί να είναι μόνο το περιεχόμενο, αλλά το περιεχόμενο καθορίζει την ποιότητα του site.

Προσέξτε, δεν μας λέει η Google ότι τα backlink καθορίζουν την ποιότητα του site, αλλά ότι το περιεχόμενο καθορίζει την ποιότητα του site.

Ποιο είναι το ποιοτικό περιεχόμενο για τη Google

Και πάμε να δούμε ποιο είναι το ποιοτικό περιεχόμενο για τη Google.

Ότι πρέπει να απαντάει σε ποιοτικές ερωτήσεις ή ερωτήσεις της παρακάτω ποιότητας.

1 Παρέχει το περιεχόμενο πρωτότυπη πληροφορία, έρευνα, πληροφόρηση και ανάλυση για το μέσο χρήστη;

Έχουμε κάνει έρευνα και ανάλυση; Βλέπετε αυτό το βίντεο που το κάνω σε αποδελτίωση και μπορείτε να το διαβάσετε στο Paramarketing.gr, άρα το site μου έχει μπει τη διαδικασία της έρευνας, κάνουμε πάντα Literature review, δηλαδή έρευνα πηγών όπως κάνουν στα πανεπιστήμια, τι λέει ο ένας, τι λέει ο άλλος, ποτέ δεν γράφουμε ένα άρθρο που απλά το εμπνευστήκαμε στον ύπνο μας.

Έχουμε πηγές, επιστημονική γνώση και ακολουθούμε κατά γράμμα αυτό που λέει η Google σ’ αυτό που κάνουμε.

Δίνουμε την πραγματική αξία της πληροφορίας στον κόσμο, για να δει τι θα κάνει, να μη χάσει το site του, μην πέσει στη Google, άρα είμαστε κι εμείς Your Money, Your Life site, αν σας πω μια λάθος πληροφορία για το SEO μπορεί να χάσετε το site σας και να χάσετε χρήματα, άρα να επηρεάσει τη ζωή σας τα επόμενα χρόνια για να βρείτε μια άλλη πηγή εσόδων.

2 Παρέχει αναλυτική και σε βάθος περιγραφή ενός θέματος;

Το δεύτερο που ρωτάει η Google είναι: παρέχει αναλυτική και σε βάθος περιγραφή ενός θέματος; Είναι αναλυτικό στο θέμα; Ναι ή όχι; Οπότε τα τηλεγραφήματα μπήκε γκολ ή όχι με τον Ολυμπιακό ή τον Άρη δεν ισχύουν, πρέπει να γράψετε γιατί, ποιοι έπαιξαν, πως.

Πάρα πολλοί που έχουν ειδησεογραφικά site με παίρνουν τηλέφωνο και με ρωτάνε το εξής: τι να κάνω για να ανέβει το site μου;

Μα έχεις 500 λέξεις στα άρθρα.

Λένε τα παίρνω από το gossip ή κάποιο άλλο.

Δεν γίνεται να κλέβουμε άρθρα ή να ξαναγράφουμε άρθρα, πρέπει να είμαστε εμείς οι πηγές.

Για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα μας, πρέπει η πηγή του άρθρου να είμαστε εμείς, το περιεχόμενο του άρθρου να είναι μοναδικό, αναλυτικό και να είναι σε βάθος.

Λοιπόν, το περιεχόμενο δίνει μια ανάλυση σε βάθος; Υπάρχει διαφορετική σκοπιά; Έχει θέση – αντίθεση – σύνθεση;

Όσοι κάνανε φιλοσοφία και αρχαία το ξέρουν. Έχει το περιεχόμενο πηγές, οι οποίες δεν τις μεταφέρει μόνο με αντιγραφή αλλά με δικά του λόγια και τις κρίνει κιόλας. Είναι σωστή αυτή η πηγή ή δεν είναι;

Επίσης στον τίτλο είναι σωστές οι περιγραφές; Ή γράφουμε φάτε αυτό και θα αδυνατίσετε. Ποιο;

Αυτό είναι λάθος, είναι μόνο για clickbait, για να κάνουν click πάνω. Το θέμα είναι το εξής.

Εγώ στην περιγραφή δεν λέω δείτε αυτό και δεν θα πέσετε στην Google αλλά πώς να γλιτώσετε το επόμενο core update της Google ή την επόμενη αναβάθμιση του αλγορίθμου της Google. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί λέω συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει να κάνετε.

Είναι η σελίδα που διαβάζετε αυτή που θα προτείνατε σε ένα φίλο; Το έγραψα, είδα το βίντεο, θα το προτείνω σε σας. Φυσικά και θα το προτείνω σε σας γιατί ξέρω ότι η πηγή για το SEO είναι αξιόπιστη, ξέρω για τον αυτό μου ως πηγή ότι μπορεί να σας βοηθήσει.

3 θα περιμένατε αυτό το άρθρο να είναι το πρώτο σε ένα πρωτοσέλιδο σε ένα περιοδικό ή σε ένα online site, όπως το CNN με μεγάλο domain authority;

Η τελευταία ερώτηση, θα περιμένατε αυτό το άρθρο να είναι το πρώτο σε ένα πρωτοσέλιδο σε ένα περιοδικό ή σε ένα online site, όπως το CNN με μεγάλο domain authority;

Ή είναι άρθρο κουκουρούκου που δεν πρέπει καν να υπάρχει στο internet; Επίσης, πάμε στο expertise questions, δηλαδή για την Google, εκτός από ποιότητα, πρέπει να έχουμε και τεχνογνωσία.

Αυτός που γράφει το άρθρο παρέχει κάποια τεχνογνωσία; Φαίνεται ότι είναι γνώστης του θέματος; Επίσης, άμα δείτε το άρθρο, αυτός που το γράφει είναι authority στον χώρο του;

Όπως σας είπα για τον Κρεμαστινό. Ξαναρωτάει, από ποιον είναι γραμμένο το άρθρο;

Οι ερωτήσεις υπερκαλύπτουν η μια την άλλη αλλά δεν πειράζει. Επίσης, το άρθρο γράφει σχετικά με την πραγματικότητα;

Αν είναι για την επανάσταση του 1821 και σας λέω ότι δεν έγινε 25 Μαρτίου αλλά ήταν συνομωσία στις 20 και μετά δεν ήξεραν τι να κάνουν γιατί στα Καλάβρυτα έγινε στις 20, στην Πάτρα στις 22 Μαρτίου, στη Μάνη στις 23, στην Τριπολιτσά στις 24 και είπαν όλοι μαζί να πούμε στις 25 για να μη γιορτάζουμε άλλες μέρες. Κάπως έτσι έγινε, αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε γεγονότα, όπως ότι ο Κολοκοτρώνης είχε 9 παιδιά ή ο Παλαιών Πατρών Γερμανός δεν ήταν πατριάρχης ήταν κάτι άλλο και δεν ήταν ελληνικής αλλά αιγυπτιακής καταγωγής.

Αυτά είναι γεγονότα που δεν υπάρχουν και δεν υποστηρίζονται και δεν θέλω να κάνω αναφορές σε site πολιτικών κομμάτων γιατί τα βλέπουμε συνέχεια ή τα site με fake news και αστείες αναφορές που η Google τα κατεβάζει συνέχεια.

Ή με γεγονότα που συνεχώς τα βλέπουμε μπροστά μας και μας τα παρουσιάζουν λάθος.

Οπότε, ένα μήνυμα από τη Google για το περιεχόμενο ποιότητας. Ξεχάστε τα fake news, όσοι αστειεύεστε με fake news ή με πολιτικές απόψεις και νομίζετε ότι θα επηρεάσετε τον ελληνικό λαό, την Ελλάδα ή εμένα που δεν θα με επηρεάσετε ποτέ γιατί ξέρω τι γίνεται πάρα πολύ καλά ή νομίζετε ότι θα γίνετε διάσημοι με ένα μικρό ποσοστό fake news, ξεχάστε το.

Η Google θα σας πετσοκόψει.

Πώς είναι το βίντεο πώς τους πετσόκοψες έτσι, το ίδιο θα πάθουνε. Όσοι διατηρούν site με fake news ή διαστρεβλωμένα γεγονότα, όλοι αυτοί θα πετσοκοφτούν όχι μόνο από τον αλγόριθμο της Google, αλλά και από τον αλγόριθμο του Facebook και από τον αλγόριθμο άλλων site, του Pinterest και άλλων αλγορίθμων γενικά γιατί ο κόσμος δεν μασάει κουτόχορτο.

Ακόμη και ο πρόεδρος Trump ήθελε να χειραγωγήσει τον κόσμο και το Twitter και το Facebook τον έκοβαν. Σκεφτείτε το που έχει φτάσει η κατάσταση της παντοδυναμίας της Google σήμερα.

Μετά πάμε στην παρουσίαση του περιεχομένου που υπάρχει σε μια σελίδα, μας ρωτάει η Google έχει ορθογραφικά, συντακτικά, στιλιστικά λάθη δηλαδή λάθη μορφοποίησης, δηλαδή μπορεί να γράψει ένας διάσημος αλλά αν δεν έχει γίνει editing και είναι ένα κατεβατό 1.500 λέξεων και είναι ανορθόγραφος, υπάρχει σήμα κινδύνου σ’ αυτό το site. Κάτι πάει λάθος, αυτός που το έγραψε μάλλον δεν είναι έγκυρη πηγή.

4 Το περιεχόμενο παρουσιάζεται σωστά, έχει αστεία, έχει διαστρεβλωθεί από κάποιον;

Πάμε σε άλλη ερώτηση: το περιεχόμενο παρουσιάζεται σωστά, έχει αστεία, έχει διαστρεβλωθεί από κάποιον; Επίσης το περιεχόμενο φαίνεται να έχει παραχθεί μαζικά.

Δηλαδή, πάω και αγοράζω 10 άρθρα για το SEO που είναι επιφανειακά. Δεν γίνεται να γραφτεί άρθρο για το SEO σήμερα οπότε όλα τα άρθρα στο site μου τα γράφω εγώ και στα άλλα site, γιατί δεν γίνεται να γράψω κάτι για το SEO και να είναι κουκουρούκου, πώς να γλιτώσετε από τον αλγόριθμο της Google ή από το επόμενο Update και να λέω 1.backlinks

2. ποιοτικό περιεχόμενο

3. Google EAT.

Αυτά είναι αέρας κοπανιστός, πρέπει να αναλύσω τι είναι το καθένα, πρέπει να αναλύσω τι είναι το Google EAT, πότε βγήκε πρώτη φορά, τι χρειάζεται να κάνω, να δώσω κάποιο παράδειγμα. Αυτό είναι η ανάλυση σε ένα site.

5 Επίσης, έχουμε πάρα πολλές διαφημίσεις μέσα στο site μας;

Κι εμένα τώρα μου φαίνεται ότι έχω πολλές διαφημίσεις που αποσπούν τον χρήστη για να διαβάσει το περιεχόμενο.

Άρα, οι υπερβολικές διαφημίσεις και τα αναδυόμενα παράθυρα είναι κατά του ποιοτικού περιεχομένου και η ίδια η Google το κάνει, αυτά τα τραγελαφικά. Φαίνεται καλά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας από κινητές συσκευές;

6 Είναι η ιστοσελίδα σας mobile friendly και responsive;

Είναι mobile friendly ή responsive;

Αν δεν είναι, έχουμε πρόβλημα ποιότητας στο site.

7 Είναι το site σας καλύτερο από τα άλλα site για το SEO ή χειρότερο;

Και μετά έχουμε κάποιες συγκριτικές ερωτήσεις, παράδειγμα το περιεχόμενο ή το άρθρο που διαβάζετε αυτή τη στιγμή είναι καλύτερο από τα άλλα;

Είναι το site μου καλύτερο από τα άλλα site για το SEO ή χειρότερο; Αυτό θα το κρίνετε εσείς.

8 Το περιεχόμενο έχει γραφτεί για να εξυπηρετήσει τον χρήστη επακριβώς ή έχει γραφτεί στο πόδι;

Επίσης, το περιεχόμενο έχει γραφτεί για να εξυπηρετήσει τον χρήστη επακριβώς ή έχει γραφτεί στο πόδι;

Η ανάλυση που κάνουμε τώρα για το Google EAT είναι αναλυτική και σε βάθος;

Έχει γραφτεί για να εξυπηρετήσει εσάς πραγματικά ή έχει γραφτεί από κάποιον τυχοδιώκτη που προσπαθεί να μαντέψει για το SEO;

Αυτά είναι για το quality updates.

9 Περνάει το site σας το Google Quality Score;

Επίσης, η Google έχει το Google Quality Score. Έχω αναφέρει σε άλλο άρθρο για το Google Quality Score ότι έχει ένα PDF με 150 σελίδες, είναι εξαιρετικά βαρετό γιατί έχει μια ομάδα από 20.000 άτομα στην Ινδία που μελετάνε τα site.

Τι μελετάνε;

Περνάνε τα site και τα σκανάρουν για το Your Money, Your Life, άμα είναι ποιοτικό. Αυτό είναι πριν το manual action, πριν την χειροκίνητη ποινή της Google.

Μπορεί να ρίξει στο δικό σας site, γιατί όντως το site σας ανήκει στην κατηγορία Your Money, Your Life που είπα παραπάνω και δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά.

Ίσως να το περάσει κάποιος υπάλληλος της Google με βάση το Quality Score και να σας ρίξει ή να σας ανεβάσει στη Google.

Γενικά, το νούμερο 9 είναι αν το site σας μπορεί να περάσει το Google Quality Score έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή, δηλαδή αν ανήκει στο Your Money, Your Life, αν έχει γίνει το Google EAT και άμα το περιεχόμενο περνάει από κάποιο Quality Control της Google.

Τι θα πει αυτό;

Ότι βλέπω το site σας και είναι όντως site μιας επιχείρησης, μπορεί να είναι site υδραυλικού, μπορεί να είναι ειδησεογραφικό site, ποιος γράφει, αν έχει προφίλ, αν έχει Facebook, αν έχει φόρμα επικοινωνίας ή e-mail, όλα αυτά είναι standards.

Αυτά λοιπόν για το θέμα.

Επίσης, μου έχουν κάνει παρατήρηση για τα βίντεο μου ότι είναι βαρετά, δεν είναι, οπότε θα το σπάσω με μερικές διαφημίσεις και μια διαφήμιση είναι η CRUNCH. Αυτό είναι από άλλο βίντεο, αλλά θα σας δείξω τι θα κάνουμε. Ώρα για διάλλειμα, φάτε μια  CRUNCH.

Αυτά για σήμερα, θα βοηθούσε πάρα πολύ αν κάνατε εγγραφή στο κανάλι μου, άμα αφήνατε κάποιο σχόλιο, αν προτείνατε το βίντεο σε φίλους σας, τα σχόλια και τα like μας ανεβάζουν στο YouTube, γιατί είναι παράγοντας κατάταξης του αλγορίθμου του YouTube, μας βοηθά να αποκτήσουμε visibility και να μας δουν πολλοί άνθρωποι και στην Google και να πάρουν αυτές τις πληροφορίες.

Επίσης, έχουμε το SEO Newsletter κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα δωρεάν ενημερωτικό δελτίο για το SEO, το Amazon SEO και το πώς να βγάλετε λεφτά από το internet. Επίσης, χορηγός του καναλιού και του βίντεο είναι η Ezoic.

Η Ezoic είναι μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης που κάνει βελτιστοποίηση εσόδων από το AdSense. Η AdSense είναι η νούμερο 1 διαφημιστική πλατφόρμα για να αυξήσετε τα έσοδα του ενημερωτικού σας site.

Το Google AdSense υστερεί στην πληρωμή σε σχέση με την Ezoic που με την τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τα έσοδα σας, γιατί κάνει βελτιστοποίηση θέσεων, βελτιστοποίηση κοινού και αυξάνει την ταχύτητα του site σας.

μπορείτε να γραφτείτε στην Ezoic, έχω Link από κάτω.

https://ezoic.com/?tap_a=6182-5778c2&tap_s=820231-d9897b

Αυτά για σήμερα, θα χαρώ να τα ξαναπούμε την άλλη Δευτέρα στις 9 ή και νωρίτερα. Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:

Σχολιάστε

Shares