ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

SYNTAGI-PETYXIMENO-BLOG

Πως να γράψετε ένα τέλειο άρθρο για τη Google και το κοινό σας

Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να γράψετε το τέλειο άρθρο από άποψη δομής και περιεχομένου για να μπορέσετε να νικήσετε τον ανταγωνισμό, να κερδίστε τις πρώτες θέσεις της Google και να ικανοποιήσετε την ανάγκη πληροφόρησης των πελατών σας.

Γεια σας φίλοι μου, σήμερα θα ήθελα να γράψω για ένα κλασικό θέμα που οι περισσότεροι από εμάς υστερούμε και είναι το πως θα πρέπει να γράψουμε ένα άρθρο για να βγει στην πρώτη σελίδα αλλά και στην πρώτη θέση της Google.

Τι συστατικά και ποια δομή ευνοεί σήμερα το να χτυπήσουμε πρώτες θέσεις με τα άρθρα μας;

Διαβάστε παρακάτω.

Η συνταγή για ένα πετυχημένο άρθρο στη Google

Ένα πετυχημένο άρθρο επιτελεί δύο σκοπούς:

  • Εξυπηρετεί τη Google και τις μηχανές αναζήτησης με βάση τι θεωρεί η ίδια ως το πιο χρήσιμο για να βγει στις πρώτες θέσεις και δεύτερον
  • Απαντάει 100% σε αυτό που ψάχνει ο τελικός χρήστης του ίντερνετ στις μηχανές αναζήτησης.

Ποια δομή όμως θα πρέπει να έχει το άρθρο σας για να μπορέσετε να καλύψετε καλύτερα αυτές τις 2 βασικές ανάγκες;

Παρακάτω σας δίνω έναν μπούσουλα που πιστεύω να σας λύσει τα χέρια και να σας βγάλει από το σκοτάδι της απορίας. Ίσως πάλι να καταλάβετε γιατί ένα άρθρο που γράψατε παλιότερα βγήκε στις πρώτες θέσεις ενώ ένα άλλο παραμένει στην αφάνεια.

paramarketing-the-blog-post-recipe

Και το πρώτο μας ινφογραφικό μετά από χρόνια!

Κάντε 30 λεπτά τουλάχιστον έρευνα πριν το γράψιμο

Σίγουρα επειδή έχετε μια ιστοσελίδα με ποδήλατα, όχι eshop, απλά ιστοσελίδα επειδή σας αρέσει η ποδηλασία ή η συλλογή ποδηλάτων, δεν σημαίνει ότι γνωρίζετε και τα πάντα για τα ποδήλατα.

Και γενικά μιλώντας δεν σημαίνει πάντα ότι ο κάθε ένας που γράφει για ένα αντικείμενο είναι και ο ειδικός σε αυτό. Πάρτε για παράδειγμα τους δημοσιογράφους, γράφουν για πάρα πολλά θέματα χωρίς όμως να είναι ειδικοί σε αυτά.

Πως μπορούν και γράφουν; Απλούστατα κάνουν την σχετική έρευνα γύρω από το θέμα και μετά ξεκινάνε να γράφουν ή να κάνουν ρεπορτάζ.

Θα πρέπει λοιπόν πριν γράψετε οτιδήποτε, ακόμα και άμα κατέχετε το αντικείμενο να βυθίσετε τον εαυτό σας στο θέμα, να ψάξετε για ότι υπάρχει γραμμένο στο ίντερνετ γύρω από το αντικείμενο σας και να φροντίσετε να το καλύψετε με κάθε λεπτομέρεια.

Για τα πολύ μεγάλα άρθρα, τα λεγόμενα πυλωνικά άρθρα, ίσως να χρειαστείτε περισσότερο από 30 λεπτά έρευνας και ίσως να χρειαστεί να βγείτε έξω στην αγορά, στα καταστήματα, ή να κάνετε και κάποια τηλέφωνα και να μιλήσετε σε ειδικούς ή να παρακολουθήσετε και μερικά μαθήματα σχετικά με το αντικείμενο.

Σημασία έχει ότι θα πρέπει να επενδύσετε ανάλογα για να μπορέσετε να γράψετε ένα τέλειο άρθρο που θα ξεχωρίζει στη Google.

Πόσα είδη άρθρων υπάρχουν;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βρίσκουν επαναλαμβανόμενα μοτίβα και ρουτίνες εκεί που δεν υπάρχουν με αποτέλεσμα πολλοί να γενικεύουν και να κατηγοριοποιούν τα πάντα και μετά να βγάζει ο καθένας το δικό του θεώρημα.

Όλοι έχουμε λίγο από Πυθαγόρα μέσα μας, αλλά δεν σημαίνει ότι οι γενικεύσεις θα ισχύουν σε ότι βλέπουμε στη ζωή, γιατί όλοι έχουν όραση αλλά αντίληψη έχουν λίγοι και αυτό το είπε ο Πλάτωνας.

Για τους συγκεκριμένους σκοπούς της παραγωγής του κατάλληλου περιεχομένου και του SEO, θα χωρίσουμε τα άρθρα που θα πρέπει να γράψουμε σε τρεις βασικές κατηγορίες:

  • Άρθρα απαντήσεις 1.200-1.350 λέξεις
  • Αναλυτικά άρθρα 2.000 -2.500 λέξεις
  • Πυλωνικά άρθρα 3.500-10.000 λέξεις

Άρθρα απαντήσεις 1.200-1.350 λέξεις

Τα άρθρα απαντήσεις αποτελούν ξεκάθαρα μια απάντηση σε μια ερώτηση αναγνώστη, ή απάντηση στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις και μπορεί να είναι του τύπου:

Πόσα χρόνια ζει ο ελέφαντας;

Πόσα κιλά μπορώ να χάσω άμα μειώσω τις θερμίδες σε 1000 την ημέρα;

Πόσο χρόνο χρειάζεται για να μάθω να μιλάω γερμανικά κτλ

Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για να γράψω ένα άρθρο απάντηση (response post) θα πρέπει να είναι περίπου 2 ώρες. Μέσα στο δίωρο περιλαμβάνονται και τουλάχιστον 30 λεπτά έρευνας για το σχετικό θέμα πριν το γράψιμο.

Στο άρθρο απάντηση, όπως και σε κάθε άρθρο που γράφουμε ή θα γράψουμε θα πρέπει να προσθέσουμε οπωσδήποτε ένα εξερχόμενο link, μερικά εσωτερικά links σε άλλα άρθρα ή στην αρχική σελίδα και να συμπεριλάβουμε μια σωστή και καλή φωτογραφία τουλάχιστον.

Οι πιο καλές εικόνες είναι οι προσωπικές φωτογραφίες γιατί δίνουν στον αναγνώστη την εντύπωση ότι δεν είμαστε απρόσωποι και ότι κατέχουμε το αντικείμενο μας καλύτερα από τους άλλους και τα λοιπά απρόσωπα ειδησεογραφικά sites.

Αναλυτικά άρθρα 2.000 -2.500 λέξεις

Τα αναλυτικά άρθρα που περιλαμβάνουν από 2.000 έως και 2.500 λέξεις είναι η κατηγορία των άρθρων που είναι η πιο δημοφιλή στο ίντερνετ και έχουν να κάνουν με την ανάλυση ενός θέματος γύρω από μια λέξη κλειδί.

Τα άρθρα αυτά στοχεύουν σε αναζητήσεις που είναι πιο ανταγωνιστικές από τις άλλες και θα πρέπει να καλύπτουν το θέμα 100% αλλά πάντα στο τέλος να προκαλούν τον αναγνώστη να θέλει και άλλο περιεχόμενο και άλλη πληροφορία από αυτές που έχει διαβάσει.

Άμα και εσείς αισθάνεστε το ίδιο, μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο newsletter μου. Ποιοτικό περιεχόμενο και συμβουλές θα σας έρχονται κάθε εβδομάδα σχεδόν στο email σας που θα σας βοηθήσουν να εξελίξετε την ιστοσελίδα σας και να αυξήσετε κατακόρυφα τις οργανικές αναζητήσεις σας.

Ο μέσος χρόνος γραψίματος που χρειάζεται μαζί με τα 3ο λεπτά υποχρεωτικής έρευνας είναι περίπου 4 ώρες.

Πυλωνικά άρθρα 3.500-10.000 λέξεις

Τα πυλωνικά άρθρα ή άρθρα πυλώνες είναι αυτά που προσδίδουν το κύρος και την ποιότητα που χρειάζεται η ιστοσελίδα σας για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Είναι εκτενή άρθρα με πάνω από 3.500 λέξεις έως και 10.000.

Στην ουσία δεν υπάρχει όριο στα πυλωνικά άρθρα και μπορείτε να γράψετε σχεδόν όσο εσείς θέλετε. Μπορείτε να προσθέσετε εικόνες και βίντεο και να δημουργήσετε και μικρά βιβλιαράκια σε PDF που να τα κατεβάζει ο επισκέπτης σας.

Στο Paramarketing έχω γράψει δεκάδες πυλωνικά άρθρα με σημαντικότερο τον οδηγό SEO.

Στη συνέχει έγραψα και δημιούργησα σειρά μαθημάτων για το WordPress, που την ονόμασα WordPress σε 24 ώρες και πολλά άλλα.

Ο μέσος χρόνος που θα χρειαστείτε είναι 8 ώρες με τουλάχιστον 20 λεπτά υποχρεωτικής έρευνας πριν το γράψιμο.

Πάμε τώρα να δούμε τις επιμέρους τεχνικές λεπτομέρειες.

Ο Τίτλος θα πρέπει να είναι έως 60 χαρακτήρες

  • Ακριβώς όπως γράφτηκε στη λίστα με τα θέματα που έχετε διερευνήσει
  • Γράψτε με κεφαλαία τις λέξεις, σαν τίτλο βιβλίου ή ακόμα και με μικρά

Θα πρέπει να κάνετε Εισαγωγή με 2 έως 3 προτάσεις

POS-GRAPSETE-ARTHRO-BLOG-1

Στην εισαγωγή σας θα πρέπει:

  • Να πείσετε τον αναγνώστη ότι μπορείτε να τον βοηθήσετε
  • Να έχετε ελκυστικό κείμενο γιατί θα χρησιμοποιηθεί και ως meta description, άρα θα εμφανίζεται στα αποσπάσματα της Google.

Παρόλο που η εισαγωγή από μόνη της είναι αναμφισβήτητα ελλιπής, είναι το πιο σημαντικό σημείο του άρθρου γιατί αυτό θα εμφανίζεται στα Google Snippets, στα αποσπάσματα της Google στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Θα πρέπει οπωσδήποτε να το βελτιώσετε και να παίξτε με τις λέξεις μέχρι να το κάνετε αρκετά ελκυστικό. Όσο πιο ελκυστικό είναι το meta description ή η περιγραφή μέτα, τόσα πιο πολλά κλικ θα πάρετε. Και το ποσοστό των κλικ είναι παράγοντας κατάταξης.

Παράλληλα με την χρήση της σωστής εισαγωγής φιλοδοξούμε να κατακτήσουμε τα προβεβλημένα αποσπάσματα της Google, τα κατά κόσμον featured snippets.

Τμήμα απαντήσεων: έως 300 χαρακτήρες

Το τμήμα απαντήσεων θα πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Απαντήστε απευθείας στην κύρια ερώτηση
  • Συνήθως μορφοποιείται ως παράγραφος
  • Να έχει τη μορφή λίστας για το “Πως να” ή πολλαπλών επιλογών
  • Οι λίστες με πολλά βήματα δεν χρειάζονται σε αυτό το τμήμα
  • Μπορεί να είναι ένας πίνακας δεδομένων, αν συγκρίνουμε πράγματα
  • Απαντήστε σαν να γράφετε για εγκυκλοπαίδεια

Ο λόγος που θα πρέπει να συμπεριλάβετε το τμήμα απαντήσεων στην ιστοσελίδα σας είναι για να πιάσετε το τμήμα των αναζητήσεων της Google που λέγεται People Also Ask.

PEOPLE-ALSO-ASK-BOX-1

Κατόπιν, θα πρέπει να πείτε στον αναγνώστη ότι έχετε περισσότερα να μοιραστείτε μαζί του και ότι θα πρέπει να διαβάσει παρακάτω το άρθρο.

1ος Υπότιτλος • Μορφοποίηση ως H2 • Λεπτομερείς πληροφορίες του κυρίου θέματος

Γενικά μιλώντας θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε πολλές παραγράφους με κεφαλίδα 2 ή H2. Σε κάθε παράγραφο θα πρέπει να είμαστε λεπτομερής και να χρησιμοποιήσουμε την κατάλληλη παραγραφοποίηση.

Δηλαδή να αφήνουμε παράγραφο κάθε 3-6 σειρές περίπου και να μην έχουμε πολύ πυκνό κείμενο για να είναι ευανάγνωστο.

  • Συγκεκριμένα θα πρέπει να έχουμε:
  • Λεπτομερέστερη απάντηση στην κύρια ερώτηση
  • Πολλαπλές παραγράφους
  • Μην αφήνετε τον αναγνώστη με αμφιβολίες
  • Γράψτε την πιο εμπεριστατωμένη απάντηση στο διαδίκτυο
  • Μπορείτε να συμπεριλάβετε πίνακες, γραφήματα, αναφορές, λίστες κ.λπ.

Εδώ μπορείτε να αναφέρεται διαφορές και ομοιότητες, χωριστά βήματα ή μυστικά και τεχνικές.

Χρησιμοποιήστε ανεπίσημο ύψος αλλά διατηρήστε επαγγελματικό επίπεδο. Τα αστεία και ο σαρκασμός επιτρέπονται όπως και επιτρέπεται το προσωπικό σας στυλ γιατί αυτό βοηθάει να καλλιεργήσετε το personal branding σας.

Περισσότερες πληροφορίες • Καλύπτετε πρόσθετες πτυχές του κυρίου θέματος

Χρησιμοποιήστε πολλαπλές υποενότητες και παράγραφοι κάτω από κάθε υπότιτλο που θα χρησιμοποιήσετε ξανά κεφαλίδα 2. Αναπτύξτε περισσότερο το θέμα.

Προσοχή όμως στα παρακάτω σημεία:

  • Μην ξεφεύγετε από το κυρίως θέμα
  • Υποθέστε ποια θα είναι η επόμενη ερώτηση του αναγνώστη χωρίς να φύγετε από το κυρίως θέμα
  • Διαχωρίστε το κείμενο χρησιμοποιώντας ενδιαφέρουσα μορφοποίηση όπως πίνακες, λίστες, αποσπάσματα, εικόνες και βίντεο
  • Διατηρήστε τις παραγράφους έως 6 σειρές ή λιγότερο

Αυτά φίλοι μου για το πως να γράψετε ένα τέλειο άρθρο για τη Google και το κοινό σας. Φαντάζομαι ότι σας βοήθησα αρκετά, βέβαια τα θέματα δεν εξαντλούνται και οι όλες οι απορίες δεν λύνονται με ένα άρθρο. Για αυτό μπορείτε να πείτε την άποψη σας για το τι θέμα θέλετε να καλύψουμε και να αφήσετε τις απορίες σας κάτω στα σχόλια.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το πως λειτουργεί το SEO:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares