ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

SEO-ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ

Πως να κάνετε μια ολοκληρωμένη εκστρατεία SEO

Πως θα μπορέσετε να περάσετε το κατώφλι της πρώτης σελίδας της Google

Καλημέρα φίλοι μου, σήμερα θα ήθελα να πιάσουμε το φλέγον θέμα του SEO από μια πιο οργανωμένη πλευρά του που λίγοι επαγγελματίες την έχουν σκεφτεί και ακόμα λιγότεροι έχουν κάνει κάτι.

Το θέμα SEO και πως να βγεις στην πρώτη σελίδα της Google έχει φτάσει να γίνει μεγάλος πονοκέφαλος για πάρα πολλούς επαγγελματίες που έχουν ιστοσελίδες ή eshop, όμως είτε η άγνοια είτε η έλλειψη εστίασης και προϋπολογισμού τους έχει καθηλώσει στις δεύτερες, τρίτες ή και τελευταίες θέσεις της Google.

Λύση υπάρχει για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google και να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και αυτή η λύση είναι μια ολοκληρωμένη εκστρατεία SEO.

Για να δείτε τι χρειάζεται για να κάνετε μια πετυχημένη και ολοκληρωμένη εκστρατεία SEO, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω.

Τι περιλαμβάνει μια πλήρης εκστρατεία SEO;

Ξέρω ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες SEO και πολλά γραφεία SEO ή SEO agencies εκεί έξω που είναι συνεργάτες της Google, και σας υπόσχονται λαγούς με πετραχείλια. Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα SEO agencies δεν εκπονούν κάποια ολοκληρωμένη εκστρατεία SEO.

Συνήθως κάνουν διαφημιστικές εκστρατείες Google Adwords, Facebook Advertising Campaigns, διαφημίσεις στο Facebook δηλαδή και ανακατεύουν απλώς τα πράγματα χωρίς ποτέ να φθάνουν στον πυρήνα του θέματος.

Για την ακρίβεια, για πολλούς το SEO υπάρχει σαν μια άγνωστη, εξωτική λέξη που επειδή είναι δύσκολο και χρονοβόρο και απαιτεί υψηλές γνώσεις και προπαντός σκληρή δουλειά, είναι ελάχιστοι αυτοί που θα σας μιλήσουν και λιγότεροι αυτοί που κάνουν το πραγματικό SEO.

Για να μην σας κουράσω, θα πάμε κατευθείαν στο ψητό και θα σας πως ακριβώς τι περιλαμβάνει μια πλήρης εκστρατεία SEO σε 7 απλά βήματα:

1 Έρευνα αγοράς με τις λέξεις κλειδιά

Αρχικά θα πρέπει να κάνετε την έρευνα αγορά σας με τις λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν την αγορά σας. Με απλά λόγια θα πρέπει να βρείτε ποιες λέξεις κλειδιά φέρνουν τα λεφτά και κάνουν πωλήσεις και ποιες όχι.

Άμα δεν το έχετε κάνει αυτό για την αγορά σας ή για την ιστοσελίδα σας τότε σίγουρα θα πρέπει να το κάνετε τώρα. Ένα καλό εργαλείο για να εντοπίσετε τις λέξεις κλειδιά που χρειάζεστε είναι το Google Keyword Planner.

Μην τρομάξετε επειδή είναι ενσωματωμένο με το Google Adwords, η χρήση του είναι εντελώς δωρεάν και θα πρέπει να εξασκηθείτε λίγο πάνω στην εξεύρεση των σωστών λέξεων κλειδιών.

Ο κανόνας είναι να βρείτε τις λέξεις κλειδιά που έχουν μηνιαία αναζήτηση από 3.000 έως 100.000 και χαμηλό ανταγωνισμό.

Πώς θα γίνει αυτό; Μπορείτε να μελετήσετε το παρακάτω βίντεο:

SEO: Βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά!

Καλό θα ήτανε να βρείτε όλες τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν και να εστιαστείτε στις 10 πρώτες που είναι οι πιο καλές και πιο αντιπροσωπευτικές για την ιστοσελίδα σας.

2 Καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης

Στη συνέχεια θα πρέπει να έχετε ένα σωστό πρόγραμμα, όταν λέμε πρόγραμμα εννοούμε λογισμικό ή ένα σωστό εργαλείο καταγραφής της υπάρχουσας κατάστασης το οποίο θα έχει δοκιμασμένα σωστά αποτελέσματα.

Το να κάνετε απλώς έρευνα μόνοι σας στη Google με τις λέξεις κλειδιά για να εντοπίσετε τις θέσεις που έχετε καταλάβει ήδη στις μηχανές αναζήτησης, δεν βοηθάει ιδιαίτερα.

Πιστεύω αυτό το έχετε καταλάβει οι περισσότεροι σας, ο λόγος είναι γιατί η Google σας βγάζει τα προσωποποιημένα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση τα cookies, τις τελευταίες σας αναζητήσεις , τα τοπικά αποτελέσματα κτλ.

Επίσης δεν βοηθάει το να κάνουμε ανώνυμη αναζήτηση γιατί πάλι επηρεάζεται η Google από τα cookies του browser που χρησιμοποιήσαμε, τη γεωγραφική μας θέση κτλ. Εν τέλει η ανώνυμη αναζήτηση δεν είναι και τόσο ανώνυμη.

Από όλα τα εργαλεία που υπάρχουν στην Google, αφού δοκίμασα αρκετά -πάνω από 20, μπορεί και 30 search ranking tools– θεωρώ ότι το πιο πλήρες και αξιόπιστο είναι το Cuterank.

Μπορείτε να το κατεβάσετε στην δωρεάν του έκδοση για να το δοκιμάσετε για ένα site, το δικό σας. Άμα θέλετε να το δοκιμάσετε για περισσότερα από ένα sites, τότε θα πρέπει να κάνετε αναβάθμιση στην έκδοση PRO.

Άμα θέλετε να κάνετε αναβάθμιση στην έκδοση PRO, μπορείτε να κερδίσετε 30% έκπτωση με τη χρήση του κωδικού PARA30.

Με το cuterank λοιπόν, θα μπορέσετε να ανακαλύψετε ποια είναι τα μεσοσταθμικά αποτελέσματα που έχει καταλάβει η ιστοσελίδα σας στη Google, για την Ελλάδα και το εξωτερικό με τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε.

Στη συνέχεια θα πρέπει να καταγράψετε τα ευρήματα σας σε ένα φύλλο εργασίας στο excell για να μπορέσετε μετά να επεξεργαστείτε τα στοιχεία και τις λέξεις κλειδιά, κατά τη διάρκεια της εκστρατείας SEO.

3 Στόχοι εκστρατείας SEO

Οι προσδοκίες που έχετε από την ιστοσελίδα σας το ξέρουμε ότι είναι μεγάλες, όπως άλλωστε και όλων όσων έχουν ιστοσελίδα. Ξέρω ότι αγωνιάτε για το πότε θα φτάσετε στην πρώτη σελίδα της Google και πότε θα αρχίσει το site σας να σας φέρνει λεφτά με το τσουβάλι.

Όμως όσο ψηλές προσδοκίες και να έχετε, θα πρέπει να μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και άλλες ιστοσελίδες εκεί έξω που οι ιδιοκτήτες τους έχουν τις ίδιες προσδοκίες με εσάς. Ποιος θα βγει στην πρώτη σελίδα της Google όταν υπάρχουν 10 θέσεις για δεκάδες ή και χιλιάδες υποψήφια site;

Έτσι θα πρέπει να θέσουμε ρεαλιστικούς στόχους για να μπορέσουμε να τους πιάσουμε. Για παράδειγμα, θα πρέπει να επιλέξουμε για αρχή, μία ή και δύο λέξεις κλειδιά και να στοχεύσουμε για να βγούμε με αυτές πρώτα στην πρώτη σελίδα της Google και μετά να πιάσουμε τις επόμενες, άμα γίνεται.

Το λέω με κάποια επιφύλαξη, γιατί δεν γίνεται πάντα να βγούμε για όλες τις λέξεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι για κάποιες λέξεις κλειδιά θα μπορέσετε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google και για κάποιες άλλες θα είναι ασύμφορο οικονομικά το κυνήγι τους.

Θα πρέπει να έχουμε ρεαλιστικές προσδοκίες λοιπόν στο SEO και να κοιτάξουμε να βάλουμε στόχους που να είναι μετρήσιμοι, να είναι οικονομικά υλοποιήσιμοι από την επιχείρηση μας και φυσικά να μπορούμε να τους υποστηρίξουμε.

4 Σχεδιασμός της εκστρατείας SEO

Στο τέταρτο βήμα φθάνουμε λοιπόν στον σχεδιασμό της εκστρατείας SEO και θα πρέπει να ξέρουμε ή να έχουμε στο νου μας ποια μέσα θα χρησιμοποιήσουμε.

Για παράδειγμα, αν η ανάλυση ανταγωνισμού μας έδειξε ότι ο πρώτος για τη λέξη κλειδί που επιθυμούμε έχει 100 backlinks στην ιστοσελίδα προορισμού, τότε θα πρέπει και εμείς να φτιάξουμε 100 ή και περισσότερα ανάλογης ποιότητας για να τον φτάσουμε.

Άρα θα χρειαστούμε 100 backlinks τα οποία θα πρέπει να τα βρούμε με κάποιον τρόπο. Όταν μιλάμε για backlinks δεν εννοούμε για spam αλλά για ποιοτικά backlinks που προέρχονται από πραγματικά sites και έχουν γίνει με ανθρώπινο χέρι.

Θα μπορούσαμε λοιπόν να κερδίσουμε τα 100 αυτά backlinks με τους παρακάτω τρόπους:

  • Καταχώριση σε καταλόγους
  • Δημιουργία WEB 2.0 sites όπως blogger, wordpress.com, tumblr κτλ
  • Σχόλια σε κλαδικά blogs
  • Συμμετοχή σε forums
  • Ανταλλαγή links με άλλες ιστοσελίδες
  • Δελτία τύπου
  • Συγγραφή άρθρων για άλλα sites

Υπάρχουν αμέτρητες επιλογές για τη δημιουργία των κατάλληλων backlinks.

Πριν όμως κάνουμε οτιδήποτε με τα backlinks μας, θα πρέπει να έχουμε ήδη δημιουργήσει τις σελίδες προορισμού με τις λέξεις κλειδιά που επιθυμούμε.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για αυτό στο άρθρο: Πως να στήσετε ένα site με βάση τις λέξεις κλειδιά και στο άρθρο Keywords: Πως να προσθέσετε λέξεις κλειδιά στην ιστοσελίδα σας.

5 Εκπόνηση της εκστρατείας SEO

Αφού λοιπόν σχεδιάσατε την εκστρατεία SEO θα πρέπει να συνεχίσετε στην εκπόνηση της.

Για παράδειγμα, αν η εκστρατεία σας είναι η δημιουργία 100 backlinks, θα πρέπει να τα φτιάξετε με ρέγουλα, για παράδειγμα 20 την ημέρα για 5 ημέρες και πάει λέγοντας.

Θα ήταν προτιμότερο να εμπιστευτείτε κάποιον επαγγελματία για να σχεδιάσει την εκστρατεία SEO και να μην την κάνετε μόνοι σας, γιατί απλώς θα φαίνεται ότι τα backlinks τα έχει δημιουργήσει ένας ερασιτέχνης.

Και γω μπορώ να περάσω τα πλακάκια του μπάνιου στο σπίτι μου, αλλά θα φαίνεται κατάφωρα ότι τα πέρασα εγώ. Κάπως έτσι είναι και στο SEO.

6 Μέτρηση των αποτελεσμάτων

Πως μετράμε τώρα τα αποτελέσματα μας.

Αρχικά να πω ότι δεν είναι σωστό να ψάχνετε μόνοι σας από τον υπολογιστή σας στη Google γιατί δεν θα έχετε την πραγματική εικόνα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Ένα καλό πρόγραμμα που μπορεί να σας δώσει με ακρίβεια τις θέσεις από τα αποτελέσματα αναζήτησης είναι το cuterank.

Με τη χρήση του cuterank θα μπορέσετε να δείτε που ήσασταν στην αρχή της εκστρατείας και που πήγατε στο τέλος.

θα χρειαστεί να δώσετε τουλάχιστον 15 ημέρες στις μηχανές αναζήτησης για να ταξινομήσουν τα backlinks που έχετε δημιουργήσει ώστε αυτά να φανούν και να επηρεάσουν τις θέσεις σας βελτιώνοντας ή επιδεινώνοντας την κατάταξη σας. Ναι υπάρχει και το αρνητικό SEO.

Μετά τις 15 πρώτες ημέρες, καλό θα ήταν να μετράτε τις θέσεις σας κάθε εβδομάδα και μετά να αναλαμβάνετε διορθωτική δράση.

7 Διόρθωση και επανάληψη της εκστρατείας

Η διόρθωση και η βελτίωση γενικά είναι μέρος του κύκλου της εκστρατείας SEO η οποία φίλοι μου δεν τελειώνει ποτέ. Δυστυχώς ή ευτυχώς, τα πάντα ρει και στο ίντερνετ και στις μηχανές αναζήτησης.

Ο αλγόριθμος της Google μεταβάλλεται συνεχώς, νέα site μπαίνουν στο προσκήνιο και οι υποψήφιοι πελάτες σας γίνονται ολοένα και πιο έξυπνοι και ζητάνε συνεχώς περισσότερα.

Οι διορθωτικές ενέργειες που θα πρέπει να κάνετε είναι αναγκαίες και θα πρέπει σίγουρα να μην τα παρατήσετε με την πρώτη δυσκολία.

Πόσο διαρκεί μια εκστρατεία SEO;

Αυτό σημαίνει ότι η εκστρατεία SEO δεν κρατάει 3 ημέρες ούτε 5 χρόνια. Ο εύλογος χρόνος διάρκειας μιας σωστής εκστρατείας SEO είναι 3 έως 6 μήνες. Παρατήστε τα νωρίτερα και δεν θα καταφέρετε ποτέ να δρέψετε τους καρπούς των κόπων σας.

Μετράει πολλές φορές η ένταση και η διάρκεια της δράσης σας προς μια κατεύθυνση για να μπορέσει η ιστοσελίδα σας να ανέβει.

Το SEO είναι ένας μαραθώνιος όπως και οι επιχειρήσεις και όχι ένας δρόμος ταχύτητας.

Πόσο κοστίζει μια εκστρατεία SEO;

Τώρα φτάνουμε στο κόστος μιας εκστρατείας SEO.

Συνήθως το μέσο κόστος είναι από 400€ έως 2.000 € το μήνα για κάθε μήνα. Τις τιμές δεν τις βγάζω εγώ αλλά μπορείτε να πάρετε προσφορές από δυνατές εταιρείες στον χώρο σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Φυσικά και μιλάμε για επαγγελματική εργασία SEO καθώς και για επαγγελματικές ιστοσελίδες και όχι για ένα blog της γειτονιάς ή ένα μικρό κατάστημα γεμάτο φιλοδοξίες και φαντασιώσεις.

Υπάρχουν δεκάδες εργοστάσια και μεγάλες εταιρείες που έχουν επενδεδυμένο συμφέρον στο ίντερνετ και στο μάρκετινγκ και εξαρτώνται άμεσα από επαγγελματικό SEO και μόνιμη εργασία πάνω σε αυτό.

Υπάρχει φθηνότερο SEO; Ναι φυσικά και υπάρχει αλλά μην περιμένετε με 100 ευρώ να βγείτε πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης και να βγάλετε εκατομμύρια. Ανάλογα του τι δίνετε είναι και τα αποτελέσματα που παίρνετε κάθε φορά.

Θεωρώ πάντως ότι η τιμή των 400 ευρώ είναι μια τιμή βάσης και επαρκεί για να ξεκινήσετε και να δείτε κάποια απτά αποτελέσματα εφόσον γίνει η απαραίτητη δουλειά.

Μιλάμε για SEO και για δουλειά και όχι για τζόκερ.

Τι να περιμένουμε από μια εκστρατεία SEO;

Τώρα οι προσδοκίες ποικίλουν και έχω δει διάφορα αποτελέσματα γιατί όπως καταλαβαίνετε υπάρχουν διαφορετικές αγορές.

Μπορεί να συμβούν πολλά τραγελαφικά όπως το να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google ή και να είστε πρώτος χωρίς να έχετε τηλέφωνα ή παραγγελίες. Βλέπετε δεν εξαρτάται μόνο από το SEO η επιτυχία μιας ιστοσελίδας, αλλά και από άλλα πράγματα.

Επίσης μπορεί να βγείτε πρώτοι στη Google και όντως να γίνει για σας ένα οικονομικό θαύμα.

Όμως συνήθως η αλήθεια βρίσκεται κάπου ανάμεσα.

Υπάρχει η ανάλυση κόστους και οφέλους. Θα ξοδέψετε δηλαδή 100 ευρώ το μήνα με στόχο να παίρνετε παραγγελίες 500€ για να είναι το SEO σας βιώσιμο, αλλιώς θα πρέπει να αναθεωρήσετε τη στρατηγική σας.

Γενικά δεν θα πρέπει να έχετε λανθασμένες προσδοκίες και θα πρέπει να είστε προσγειωμένοι σε ότι κάνετε.

Θα ήτανε καλύτερο να πάρετε τις προσφορές σας από μερικές εταιρείες SEO, να δείτε τα αποτελέσματα τους και να δοκιμάσετε πρώτα τις υπηρεσίες τους για να μπορέσετε να εκφέρεται γνώμη για τα αποτελέσματα που έχουν.

Κάθε αγορά είναι διαφορετική και κάθε πελάτης επίσης διαφορετικός και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται.

Αν σας ενδιαφέρει να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό για το SEO, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Δείτε περισσότερα για την εκστρατεία SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design, SEO ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

Μενού
Shares