ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

POS-KANO-SEO-MONOS

Πως κάνω SEO μόνος μου για να γλιτώσω λεφτά

Πως να πετύχετε μόνοι σας στο SEO, πως θα βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google και πως θα αποκτήσετε σταθερή επισκεψιμότητα που θα αυξάνεται!

Μόλις έχετε ξεκινήσει το site σας και δεν έχετε καθόλου χρήματα για SEO;

Όχι ότι αυτό είναι το ιδανικότερο σενάριο, αλλά ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε μόνοι σας για να προωθήσετε την ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα κατακόρυφα, ακόμα και στα πρώτα βήματα σας στο ίντερνετ.

Δεν έχει σημασία από ποιο υπόβαθρο προέρχεστε, άμα έχετε σπουδάσει κάτι ή άμα γνωρίζετε ένα επάγγελμα ή άμα είστε άνεργος ή φοιτητής, σημασία έχει η θέληση και η επιμονή για να ακολουθήσετε όλες τις παρακάτω συμβουλές και οδηγίες που θα σας φέρουν αποτελέσματα.

Ας ξεκινήσουμε.

Τι θα μάθετε στο παρακάτω άρθρο;

  • Θα μάθετε τι είναι το seo
  • Θα μάθετε πως να κάνετε seo για αρχαριους
  • Θα μάθετε πως να κάνετε καλυτερο seo από την αρχή της κατασκευής της ιστοσελίδας σας
  • Θα μάθετε τις πιο πρακτικές seo συμβουλες που θα σας φέρουν άμεσα αποτελέσματα με ασφάλεια
  • Θα μάθετε πως να κάνετε το site σας γνωστό

Τι είναι το SEO;

POS-KANO-SEO-MONOS-2

Φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι που έχετε φτάσει ως εδώ γνωρίζετε λίγο πολύ τι είναι το SEO.

Αν πάλι είναι η πρώτη σας φορά που έρχεστε σε επαφή με το θέμα SEO και είστε εντελώς καινούριος -του κουτιού δηλαδή, μόλις που βγήκατε από το κουτί σας- θα σας δώσω τον βασικό ορισμό του SEO.

Άμα κάνετε μια αναζήτηση στη Google θα δείτε ότι για κάποιες λέξεις κλειδιά, κάποιες ιστοσελίδες εμφανίζονται στα πρώτα αποτελέσματα, ενώ κάποιες άλλες δεν εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα ή δεν εμφανίζονται σχεδόν καθόλου.

Αυτές οι ιστοσελίδες που τυχαίνει να είναι στην κορυφή είναι και οι πιο καλά βελτιστοποιημένες για την Google για τους συγκεκριμένους όρους αναζήτησης που έχετε κάνει. Αυτές οι ιστοσελίδες λέμε ότι έχουν καλύτερο SEO από τις άλλες, για αυτό εμφανίζονται ψηλότερα.

Το SEO λοιπόν έχει να κάνει με το τι χρειάζεται να κάνουμε για να βγει η ιστοσελίδα μας πρώτη στη Google για τις λέξεις κλειδιά που επιθυμούμε.

Ένας άλλος πιο ευρύς ορισμός του SEO είναι ότι αντιπροσωπεύει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα μας στις μηχανές αναζήτησης.

Τώρα ο κυριολεκτικός ορισμός του SEO είναι ότι είναι το ακρωνύμιο της λέξης Search Engine Optimization που στα ελληνικά σημαίνει Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης.

Απλά επειδή το ακρωνύμιο ΒΜΑ δεν είναι και τόσο εύηχο έχει επικρατήσει ο διεθνής όρος SEO ή ΣΕΟ που χρησιμοποιείτε σε όλες τις γλώσσες.

Κάντε SEO μόνοι σας σε 8 βήματα

Για να μην χαθούμε στο τεράστιο αντικείμενο του SEO για αρχαρίους, θα σας δώσω έναν μικρό μπούσουλα σε οκτώ απλά βήματα που σχεδόν όλοι μπορούν να κάνουν για αρχή.

  1. Βρείτε μια λέξη κλειδί ή φράση κλειδί που είναι ευκαιρία
  2. Αναλύστε την πρώτη σελίδα της Google για αυτήν την λέξη κλειδί
  3. Δημιουργήστε ένα καλύτερο άρθρο ή ένα διαφορετικό άρθρο για αυτήν την λέξη κλειδί
  4. Βελτιώστε το εντός σελίδας SEO
  5. Ικανοποιήστε την πρόθεση του χρήση (user experience)
  6. Κάντε το άρθρο σας να μοιάζει φανταστικό (user experience)
  7. Χτίστε μερικά backlinks
  8. Βελτιώστε και ενημερώστε το περιεχόμενο σας τακτικά

Ας πάμε λοιπόν να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.

1 Βρείτε μια λέξη κλειδί ή φράση κλειδί που είναι ευκαιρία

Το θέμα με τις λέξεις κλειδιά είναι ότι είναι το άλφα και το ωμέγα για να κερδίσουμε επισκεψιμότητα στη Google.

Κάποιες λέξεις κλειδιά είναι αρκετά δύσκολες να τις πιάσετε όπως θα καταλάβετε αργότερα και ειδικά όταν είστε στην αρχή και η ιστοσελίδα σας δεν έχει σχεδόν καμία βαρύτητα στη Google ( Η βαρύτητα της ιστοσελίδας σας ονομάζεται Domain Authority ή PageRank), είναι πιο συνετό να επικεντρωθείτε σε λέξεις κλειδιά που δεν έχουν τόσο μεγάλο ανταγωνισμό και είναι πιο εύκολο να τις πιάσετε.

Στην αρχή, οι περισσότεροι από εμάς είμαστε εντελώς αφελείς και νομίζουμε ότι μόλις θα φτιάξουμε μια ιστοσελίδα με Υδραυλικές εργασίες, αμέσως θα βγει στην πρώτη θέση της Google, και θα αρχίσουν να χτυπάνε τα τηλέφωνα, ήδη στα μάτια πολλών αρχαρίων έχει σχηματιστεί το σήμα του ευρώ και είναι θέμα χρόνου να γίνουν οι επόμενοι Zukerbergs.

Ηρεμήστε γιατί δεν δουλεύει έτσι η Google και το ίντερνετ γενικότερα. Για να μπορέσει μια ιστοσελίδα να ευρεθεί από τη Google, να ταξινομηθεί και να πάρει κατάταξη χρειάζονται περίπου 6 με 8 μήνες.

Αυτός ο χρόνος ονομάζεται Google Sandbox και είναι η δοκιμαστική περίοδος όπου ένα νεότευκτο site μπαίνει σε καραντίνα μέχρι η Google να αποκτήσει εικόνα για αυτό, να το θεωρήσει έμπιστη πηγή και να αρχίσει να του στέλνει επισκεψιμότητα.

Πώς αποκτάει η Google άποψη για την ιστοσελίδα σας; Με το να σας στείλει μια μικρή δόση δοκιμαστικής επισκεψιμότητας στην αρχή, να πάρετε μερικά κλικ ώστε να μπορέσει να μετρήσει την συνολική εμπειρία του χρήστη ή το User Experience.

Η Google έχει επενδύσει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια στα Google Analytics, στον Chrome browser, στο λειτουργικό Android για τα κινητά και στην τεχνητή νοημοσύνη για να μπορέσει να αποκτήσει πλήρη πρόσβαση στα δεδομένα πλοήγησης του χρήστη που καθορίζουν το User Experience.

Άρα οι λέξεις κλειδιά ή καλύτερα οι φράσεις κλειδιά θα πρέπει να ικανοποιούν απόλυτα τις ανάγκες του χρήστη αφού θα πρέπει όταν κάποιος να αναζητά κάτι στη Google με την λέξη κλειδί που στοχεύετε, θα πρέπει να βρίσκει το site σας, να μπαίνει μέσα σε αυτό και να μένει γιατί θα βρίσκει αυτό που ψάχνει.

Τώρα, το ερώτημα είναι πως θα βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά;

Πάρα πολλοί μαρκετίστες της παλιάς σχολής ψάχνουν με το Google Keyword Tool,  ή και με διάφορα άλλα παρόμοια εργαλεία, που δείχνουν τις μηνιαίες αναζητήσεις για διάφορους όρους αναζήτησης, τον μηνιαίο ανταγωνισμό που έχουν και το πόσο κοστίζει το κλικ άμα χρησιμοποιήσουν αυτούς τους όρους αναζήτησης για να κάνουν διαφήμιση στο Google Ads.

Ωστόσο, τα περισσότερα από αυτά τα εργαλεία δεν είναι καθόλου ακριβή ή είναι κατά προσέγγιση ακριβή. Άμα αρχίσετε να τα δοκιμάζετε θα καταλάβετε ότι δεν έχουν και μεγάλη ουσία ο μηνιαίος όγκος αναζητήσεων που δείχνουν γιατί απέχει παρασάγγας από τον πραγματικό όγκο αναζητήσεων.

Για να βρούμε λοιπόν τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά θα πρέπει να μελετήσουμε το τι ζητάει η αγορά μας στόχος. Χρήσιμα εργαλεία για να βρούμε τι ζητάει η αγορά μας είναι η σχετικές αναζητήσεις της Google, η ιστοσελίδα Quora που έχει πάρα πολλές ερωτήσεις και αποκρίσεις για δεκάδες θέματα, το Reddit στο οποίο πάρα πολλοί χρήστες μπαίνουν και ρωτάνε πράγματα καθώς και τα κλαδικά sites, φόρουμς και τα social media.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχουμε μια ιστοσελίδα που αναφέρεται στο SEO όπως αυτή εδώ για παράδειγμα. Θα πρέπει να ψάξουμε να βρούμε τι θέλει να μάθει ο μέσος χρήστης που θα είναι και παράλληλα ο μέσος υποψήφιος πελάτης μας και που ψάχνει για αυτό στη Google.

Οπότε λοιπόν, μετά από μια μικρή έρευνα έφτασα στις παρακάτω λέξεις κλειδιά:

  • Τι είναι SEO;
  • Πώς κάνω SEO;
  • Πώς γίνεται το SEO;
  • Πόσο κοστίζει το SEO;
  • Πως θα βρω καλό SEO;

Η βασική λέξη κλειδί είναι το SEO, αλλά επειδή από μόνη της δεν ικανοποιεί 100% από αυτό που ψάχνει ο χρήστης, θα πρέπει να καλύψουμε τις παραπάνω φράσεις κλειδιά.

Βλέπετε ότι έχω βρει λέξεις κλειδιά που είναι ερωτήσεις γιατί η Google έχει μετατραπεί περισσότερο σε μηχανή ερωτήσεων αντί για μηχανή αναζήτησης και μας βολεύει περισσότερο να έχουμε θέματα και άρθρα υπό την μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων για να πιάσουμε και τις φωνητικές αναζητήσεις ( voice search ) αλλά και τα featured snippets.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τα παραπάνω στο άρθρο SEO 2020.

Σας ζητάω συγγνώμη για τις τόσες πολλές άγνωστες λέξεις και όρους. Για να μπορέσετε να πετύχετε στο SEO κάνοντας το μόνοι σας θα πρέπει απλώς και μόνο να εκτελέσετε όλα τα παραπάνω σωστά χωρίς να έχετε αμφιβολίες για το άμα τα καταλαβαίνετε, αργότερα θα έρθει και η κατανόηση.

2 Αναλύστε την πρώτη σελίδα της Google για αυτήν την λέξη κλειδί

Τώρα ας πιάσουμε τον όρο αναζήτησης “Τι είναι SEO;”.

TI-EINAI-SEO

TI-EINAI-SEO

Αναλύοντας την πρώτη σελίδα της Google βλέπουμε ότι ο ανταγωνισμός είναι λίγο βαρύς και ασήκωτος για ένα καινούριο site, γιατί ακόμα και η Wikipedia ποζάρει στην θέση 9. Ωστόσο τα πληρωμένα αποτελέσματα είναι μόνο ένα και υπάρχει και μόνο μια κάρτα γνώσης στα δεξιά (Knowledge Graph).

Δηλαδή δεν είναι μια λέξη κλειδί που κυνηγάνε όλοι στην αγορά του SEO, όμως επειδή υπάρχουν πολλά εγκαθιδρυμένα sites στον χώρο θα ήταν καλύτερο να επιλέξουμε μια άλλη λέξη κλειδί με λιγότερο ανταγωνισμό.

Έτσι υποψιάζομαι ότι θα πρέπει να κάνουμε niche down ( να εστιαστούμε σε ένα πιο εξειδικευμένο θέμα και στο SEO του) και ένα καλό και σχετικά πιο εύκολο θέμα -λέξη κλειδί είναι το:

Πως θα κάνω SEO στο YouTube;

POS-KANO-SEO-YOUTUBE-1

POS-KANO-SEO-YOUTUBE-2

Βλέπουμε ότι αυτή η φράση κλειδί έχει λίγο λιγότερο ανταγωνισμό και έτσι είναι μια πιθανή καλή αρχή για να γράψουμε το πρώτο άρθρο μας.

Στο τέλος της πρώτης σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPS) θα δείτε ότι υπάρχουν οι Σχετικές αναζητήσεις ή Related searches οι οποίες είναι:

Αναζητήσεις σχετικές με Πως θα κάνω SEO στο YouTube

  • πως ανεβαινουν τα views στο youtube
  • πως να αποκτησω συνδρομητες στο youtube
  • αγορα συνδρομητων youtube
  • πως να ανεβασω συνδρομητες στο youtube
  • πως μπορω να δω τους συνδρομητες μου στο youtube
  • αυξηση συνδρομητων youtube
  • πως να παρω subscribers
  • πως να κανω καναλι στο youtube

Οι σχετικές αναζητήσεις θα χρησιμοποιηθούν αργότερα μέσα στο άρθρο που θα συντάξουμε γιατί θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις σχετικά με το Πως θα κάνω SEO στο YouTube.

Για να σας πω την προσωπική μου εμπειρία, έχω ένα παλαιότερο άρθρο με αυτό το θέμα με τον τίτλο YouTube SEO, το οποίο δεν βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google, αλλά βγαίνει ένα άλλο άρθρο το Πως να φτιάξετε το πρώτο σας video καθώς και ένα βίντεο το SEO VIDEO Κάντε αξιολόγηση SEO μόνοι σας.

Αυτό γίνεται γιατί για κάθε όρο αναζήτησης η Google επιτρέπει ένα αποτέλεσμα αναζήτησης ανά ιστοσελίδα. Οπότε και 2 άρθρα να γράψετε για την ίδια λέξη κλειδί δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα, γιατί απλώς θα κανιβαλίσει το ένα άρθρο το άλλο και θα χάσετε τον χρόνο σας.

Σε αυτό το στάδιο θα πρέπει να αναλύσουμε τον ανταγωνισμό και να επισκεφτούμε όλες τις ιστοσελίδες που υπάρχουν στην πρώτη δεκάδα.

Αυτό είναι το στάδιο της έρευνας αγοράς και θα πρέπει να παρατηρήσουμε τα παρακάτω πράγματα:

  1. Τι περιεχόμενο έχουν οι πρώτες σελίδες;
  2. Πόσο περιεχόμενο σε λέξεις;
  3. Έχουν εικόνες, βίντεο, αξιολογήσεις, εσωτερικά links
  4. Φορτώνουν γρήγορα;
  5. Έχουν καλό σχεδιασμό;

Όλες τις παρατηρήσεις μας θα τις χρειαστούμε στο επόμενο βήμα. Τέλος μην ξεχνάτε ότι θα πρέπει να διαβάσουμε όλες τις ιστοσελίδες της πρώτης σελίδας για να αξιολογήσουμε τι περιεχόμενο έχουν και να κάνουμε κάτι καλύτερο.

3 Δημιουργήστε ένα καλύτερο άρθρο ή ένα διαφορετικό άρθρο για αυτήν την λέξη κλειδί

Μετά θα πρέπει να δημιουργήσουμε το περιεχόμενο. Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, γιατί η Google ταξινομεί περιεχόμενο και δεν ταξινομεί ιστοσελίδες κενές ή τα URL αυτών.

Για παράδειγμα άμα μετακομίσετε σε καινούριο σπίτι και θέλετε να δηλώσετε τη διεύθυνση σας στον χάρτη, άμα ο χάρτης ήτανε η Google θα ταξινομούσε όχι το σπίτι σας στο χάρτη αλλά το περιεχόμενο του.

Για παράδειγμα θα έλεγε ότι το σπίτι στην οδό Εμπεδοκλέους 22 έχει μέσα αυτόνομη θέρμανση με φυσικό αέριο, 55αρα τηλεόραση Plasma με Netflix και ο ένοικος του είναι ανύπαντρος άνδρας 30 ετών. Τρέξτε κορίτσια, είναι ο ιδανικός γαμπρός!

Θα ταξινομούσε το περιεχόμενο του σπιτιού ώστε όταν κάποιος θα έψαχνε στον χάρτη ποιο σπίτι έχει Netflix; Θα έβγαζε και το δικό σας.

Φαντάζομαι να καταλάβατε τι εννοώ.

Τώρα σχετικά με τον δικό μας όρο αναζήτησης που είναι: “Πως θα κάνω SEO στο YouTube”, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα καλύτερο άρθρο ή ένα διαφορετικό άρθρο από τον ανταγωνισμό για αυτήν την λέξη κλειδί.

Θα πρέπει για παράδειγμα εάν οι άλλοι καλύπτουν το θέμα σε 1.000 λέξεις και μόνο με κείμενο, εσείς να το καλύψετε σε 1.500 και να δημιουργήσετε και ένα βίντεο σχετικά με αυτό το οποίο θα ενσωματώσετε αφού το ανεβάσετε πρώτα στο YouTube.

Μια και μιλάμε για το YouTube, μην ξεχάσετε να εγγραφείτε και στο δικό μου κανάλι. Έτσι θα ενημερώνεστε πρώτοι κάθε φορά που θα ανεβάζω ένα νέο βίντεο στο κανάλι μου.

Η δεύτερη στρατηγική που είναι συμφερότερη να ακολουθήσετε είναι να δημιουργήσετε ένα διαφορετικό άρθρο από τον ανταγωνισμό.

Αυτή η στρατηγική λέγεται Marketing Differentiation Strategy (Στρατηγική Διαφοροποίησης από τον Ανταγωνισμό) και έχει ως στόχο να δημιουργήσετε κάτι εντελώς νέο και διαφορετικό από ότι υπήρχε μέχρι στιγμής με σκοπό να διαφοροποιηθείτε εντελώς και να πιάσετε νέες αναζητήσεις που δεν πιάνανε οι άλλοι.

Για παράδειγμα το:

Πως θα κάνω SEO στο YouTube

μπορεί να γίνει:

Πως θα κάνω SEO στο YouTube με το Smartphone μου!

Αυτό αποτελεί σημαντική διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό.

Θα πρέπει να γράψουμε έναν πλήρη οδηγό στο άρθρο με κείμενα και φωτογραφίες με ότι γνωρίζουμε και μπορούμε να μεταδώσουμε σε χρήσιμη πληροφορία που αναζητά ο χρήστης σχετικά με αυτό το θέμα.

Δεν χρειάζεται να είστε ο απόλυτος ειδήμων του είδους, μπορείτε να γίνεται ή μπορείτε να αναθέσετε σε έναν ειδήμονα του βίντεο μάρκετινγκ να γράψει το άρθρο για εσάς. Καλό θα ήταν να προσθέσετε και ένα σωστό και επεξηγηματικό βίντεο το οποίο θα ενσωματώσετε μέσα στο άρθρο αφού το ανεβάσετε πρώτα στο κανάλι σας στο YouTube.

Γνωρίζω ότι αυτό θα απαιτήσει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση ειδικά στην αρχή και στο ξεκίνημα μιας ιστοσελίδας.

4 Βελτιώστε το εντός σελίδας SEO

Κατόπιν θα πρέπει να βελτιώσετε όσο γίνεται περισσότερο το εντός σελίδας SEO. Το εντός σελίδας SEO έχει να κάνει με το περιεχόμενο, τους τίτλους της ιστοσελίδας, τα meta keywords, τα meta tags, το τεχνικό SEO, τα εσωτερικά links, τις εικόνες και τα βίντεο, την ταχύτητα φόρτωσης, την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών, τα εξερχόμενα links κτλ.

Τι θα πρέπει να κάνετε όταν κάνετε εντός σελίδας SEO μόνοι σας;

Θα πρέπει:

  • να συμπεριλάβετε τη λέξη κλειδί στον τίτλο και στο URL
  • να διασυνδέσετε το άρθρο σας με άλλα άρθρα από την ιστοσελίδα σας, εφόσον έχετε,
  • να προσθέσετε τουλάχιστον μια καλή φωτογραφία στην αρχή,
  • να γράψετε ελκυστικούς τίτλους,
  • να έχετε τουλάχιστον 2.000 λέξεις περιεχόμενο,
  • να χρησιμοποιήσετε γλώσσα επιπέδου τρίτης γυμνασίου,
  • να έχετε μικρές προτάσεις και να χωρίσετε το κείμενο σε παραγράφους που θα απαντάνε σε ερωτήσεις για να είναι ευανάγνωστο,
  • να έχετε τουλάχιστον ένα εξερχόμενο σύνδεσμο σε σχετική ιστοσελίδα υψίστης σημασίας όπως η Wikipedia,
  • να χρησιμοποιήσετε δομή με κεφαλίδα 1 και μετά κεφαλίδες 2,
  • να γράψετε μια ελκυστική περιγραφή ( meta description ) που να περιλαμβάνει τη λέξη κλειδί,
  • να διατηρήσετε την πυκνότητα της λέξης κλειδί στο 1%,
  • να αφήσετε ανοιχτά τα σχόλια και ελεύθερο τον σχολιασμό,
  • να χρησιμοποιήσετε κουκκίδες και αρίθμηση,
  • να έχετε καθαρή γραμματοσειρά,
  • να αφήσετε αρκετούς λευκούς χώρους για να μην κουράζεται ο χρήστης,

5 Ικανοποιήστε 100% την πρόθεση του χρήση

Η πρόθεση του χρήστη είναι η βάση με την οποία θα κρίνετε κάθε άρθρο που γράφεται στην ιστοσελίδα σας. Θα πρέπει σε κάθε άρθρο σας να ικανοποιείται την πρόθεση του χρήστη κατά 100%.

Τώρα το θέμα είναι πως να βρείτε ποια είναι η πρόθεση του χρήστη πίσω από τις λέξεις κλειδιά;

Σύμφωνα πάλι με τη Google, κάθε αναζήτηση έχει 3 βασικές προθέσεις του χρήστη.

Αυτές είναι:

  • Ενημέρωση ( πως κάνω σέρφινγκ )
  • Αγορά ( σανίδα σερφ τιμές )
  • Πληροφορία ( Κατάστημα για θαλάσσια σπορ Μπλε Παπαγάλος )

Στην πρώτη περίπτωση η αναζήτηση έχει πρόθεση την ενημέρωση. Σε αυτήν την κατηγορία ανήκει και το δικό μας άρθρο που γράφουμε, άρα θα πρέπει να καλύψουμε όλες τις ανάγκες ενημέρωσης που έχει το κοινό μας ώστε να μας γνωρίσουν και να γίνουν οι υποψήφιοι πελάτες μας.

Θα πρέπει να μην ξεχνάμε όταν κάνουμε SEO μόνοι μας ότι πρωτεύον στόχος μας είναι να ικανοποιήσουμε καλύτερα από τους άλλους την ανάγκη του χρήστη για πληροφόρηση. Και η ανάγκη του χρήστη για πληροφόρηση είναι πάρα πολύ μεγάλη και συνεχώς αυξάνεται.

Κάθε χρόνο το 15% των αναζητήσεων είναι εντελώς καινούριες αναζητήσεις που δεν υπήρχαν πριν, γιατί οι χρήστες συνεχώς ψάχνουν καινούρια πράγματα στο ίντερνετ για το οποία δεν έχει γραφτεί κάτι ακόμα. Η ευκαιρία πάντα υπάρχει και σας περιμένει να την ανακαλύψετε.

6 Κάντε το άρθρο σας να μοιάζει φανταστικό

Στο έκτο βήμα θα πρέπει όχι μόνο το άρθρο μας για το “Πως θα κάνω SEO στο YouTube” να είναι μοναδικό, αλλά θα πρέπει να είναι φανταστικό ή καλύτερα επικό!

Θα πρέπει να ξεχωρίζει από τα άλλα τόσο σε ποιότητα, γραφή, λύσεις και ιδέες.

Όταν λέμε φανταστικό άρθρο εννοούμε ότι θα πρέπει να μην είναι αποκύημα της φαντασίας μας, να μην το έχουμε βγάλει από το μυαλό μας, αλλά να ξεπερνάει κάθε προσδοκία του χρήστη.

Η ποιότητα στα άρθρα σας θα πρέπει να είναι απαράμιλλη και να κάνει τον χρήστη να παραμιλάει και να επιστρέφει στην ιστοσελίδα σας για να ζητήσει και άλλο.

Άμα και σε εσάς άρεσε το άρθρο μου και θέλετε να λαμβάνετε και άλλα τέτοια άρθρα πρώτοι στο email σας, μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter μου.

Θα μπορούσα να γράψω όλη την ημέρα για το πως θα πρέπει να είναι το επικό σας άρθρο, αλλά βλέπετε έχουμε και έναν περιορισμό χρόνου.

Τέλος επειδή λέω ότι το άρθρο θα πρέπει να είναι επικό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι 10.000 λέξεις ή 100 σελίδες, αλλά το περιεχόμενο του όσο και να είναι αυτό θα πρέπει να ξεχωρίζει από ότι υπάρχει μέχρι σήμερα.

Αυτό είναι και το νόημα του White Hat SEO.

7 Χτίστε μερικά backlinks

Το επόμενο βήμα σας είναι να χτίσετε μερικά backlinks και τα πιο εύκολα backlinks που μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας είναι μερικά προφίλ σε διάφορα social media όπως Facebook, Twitter, Reddit, Tumbr, VK, YouTube και να κάνετε και μερικές κοινοποιήσεις εκεί.

Τα backlinks δεν είναι πυρηνική φυσική σε αυτό το στάδιο και επειδή ποντάρουμε περισσότερο από όλους τους παράγοντες κατάταξης στην εμπειρία του χρήστη και στο εκπληκτικό περιεχόμενο αφήνουμε τα backlinks σε δεύτερη μοίρα.

Ωστόσο, αργότερα όταν θα αποκτήσουμε περισσότερες γνώσεις μπορούμε να επανέρθουμε στο link building σε επόμενο στάδιο που θα είμαστε αρκετά πιο έμπειροι στο SEO.

Τώρα που είμαστε ακόμα στην αρχή και θέλουμε να κάνουμε SEO μόνοι μας χωρίς να έχουμε μελλοντικά προβλήματα με τη Google, το να δημιουργήσουμε 10 backlinks με φυσικό τρόπο είναι απόλυτα ασφαλές και αρκετό για να αρχίσουμε να παίρνουμε μερικούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας.

Στη συνέχεια, αφού αποκτήσετε κάποια εμπειρία μπορείτε να δείτε περισσότερα για τα backlinks:

8 Βελτιώστε και ενημερώστε το περιεχόμενο σας τακτικά

Το SEO είναι μια διαδικασία που δεν τελειώνει ποτέ, γιατί είναι ένας μαραθώνιος. Θα πρέπει λοιπόν εφόσον στην αρχή γράψουμε μερικά επικά και μοναδικά άρθρα, να τα αφήσουμε να πάρουν κατάταξη στη Google και μετά από 6-8 μήνες να επιστρέψουμε για να δούμε σε ποιες θέσεις βρισκόμαστε.

Ένα πολύ καλό εργαλείο για να μετρήσουμε την κατάταξη στη Google είναι το SEO Powersuite που εμπεριέχει το Rank Tracker.

Το Rank Tracker αν και είναι πληρωμένο εργαλείο, όμως αξίζει τα λεφτά του, θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις θέσεις της ιστοσελίδας σας και των ανταγωνιστών σας για όσες λέξεις κλειδιά επιθυμείτε και να κρατήσετε αρχείο κατάταξης από την πρώτη στιγμή που θα αρχίσει να εμφανίζεται στη θέση 50 η ιστοσελίδα σας.

Το αρχείο μπορεί να γίνει εξαγωγή σε excel και μπορείτε να το ελέγχεται σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Αφού λοιπόν έχετε γράψει για παράδειγμα 30 ποιοτικά άρθρα στην ιστοσελίδα σας και έχουν περάσει και οι 6 με 8 μήνες και τα έχει πιάσει η Google, τότε μπορείτε να πάτε στο Rank Tracker και να δείτε σε ποιες θέσεις βρίσκονται στη Google με βάση τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε.

Άμα κάποια δεν βρίσκονται ακόμα στην πρώτη σελίδα της Google ή υστερούν σε θέσεις και δεν είστε ικανοποιημένοι από αυτά, φροντίστε να τα βελτιώσετε:

  • προσθέτοντας και άλλο κείμενο, κάνοντας έρευνα για το τι έχει ο ανταγωνισμός και δεν έχετε εσείς
  • διασυνδέοντας τα άρθρα μεταξύ τους,
  • δημιουργώντας περισσότερα backlinks σε άλλα social profiles όπως Pintetest, LinkedIn, WordPress.com, Blogger κτλ

Τέλος μην ξεχνάτε ότι η δημιουργία βίντεο και η ενσωμάτωση τους στα άρθρα μας, μας ανεβάζει στη Google γιατί το βίντεο δίνει πολλά ποιοτικά στοιχεία σε ένα άρθρο που τα μετράει η Google.

Σίγουρα το να ξεκινήσετε να κάνετε SEO μόνοι σας για να γλιτώσετε τα πρώτα έξοδα κίνησης και προώθησης της ιστοσελίδας σας δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Μπορεί να είναι απλό αλλά δεν είναι εύκολο γιατί απαιτεί το SEO αρκετό χρόνο για να κάνει μια ιστοσελίδα να κινηθεί στη Google.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:

Μενού
Shares