ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

BRING THEM BACK

Πως να φέρετε τους πελάτες πίσω στο site σας

Ένα φλέγον θέμα γενικά στις πωλήσεις στο ίντερνετ είναι το γεγονός ότι υπάρχει πολύ χαμηλό ποσοστό πωλήσεων σχετικά με την επισκεψιμότητα που δέχεται κάποιο site.

Εμπειρικά έχω δει ιστοσελίδες να δέχονται χιλιάδες επισκέπτες ημερησίως ενώ οι πωλήσεις τους να παραμένουν εξαιρετικά χαμηλές έως μηδαμινές.

Το ποσοστό πωλήσεων ή το ποσοστό μετατροπών συνήθως μετριέται επί τοις χιλοίς σε τέτοιες περιπτώσεις και σπάνια ξεφεύγει μερικές φορές από το 5 ή το 10 τοις χιλοίς.

Μπορεί να μην κάνετε απευθείας πωλήσεις από την ιστοσελίδα σας ή να μην έχετε eshop αλλά μπορεί να έχετε τηλέφωνο κρατήσεων, φόρμα εγγραφής ή οποιαδήποτε άλλη μορφή ενέργειας που θα θέλατε να κάνει ο επισκέπτης με την είσοδο του στην ιστοσελίδα σας.

Για να μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας αλλά και το ποσοστό μετατροπών σας στο ίντερνετ, διαβάστε παρακάτω.

Γιατί αγοράζει κάποιος από την ιστοσελίδα σας

Όταν κάποιος μπαίνει στην ιστοσελίδα σας για πρώτη φορά καλείτε σε μερικά δευτερόλεπτα να πάρει μια κρίσιμη πρώτη απόφαση στο μυαλό του. Αν θα αγοράσει από την ιστοσελίδα σας ή όχι.

Αν δεν αγοράσει από την ιστοσελίδα σας, θα την εγκαταλείψει αμέσως και θα ανεβάσει το bounce rate σας ή το ποσοστό εγκατάλειψης.

Η απόφαση της αγοράς ή της μη αγοράς είναι πολύ λεπτή στο ίντερνετ και η διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων στο ίντερνετ αλλά και στη ζωή γενικά είναι εξαιρετικά πολύπλοκη.

Στο επιστημονικό μάρκετινγκ, το οποίο έχω σπουδάσει στο Λονδίνο, η διαδικασία λήψης μιας απόφασης αγοράς έχει 6 βασικά στάδια. Όποιος σας πει ότι έχει 5, μάλλον θέλει λίγο διάβασμα παραπάνω γιατί δεν έχει μελετήσει αρκετά το θέμα.

Και επειδή συναντώ καθημερινά δεκάδες άτομα που έχουν γνώμη για τα πάντα ενώ είναι άσχετοι και αυτό φαίνεται από τα σχόλια και τα email που λαμβάνω- θα ήθελα να σας παραθέσω την διαδικασία λήψης αποφάσεων αγοράς στο ίντερνετ.

Στάδιο 1: Αναγνώριση ανάγκης

Στάδιο 2: Αναζήτησης πληροφοριών

Στάδιο 3: Εναλλακτικές λύσεις

Στάδιο 4: Μαύρο κουτί ή Απόφαση αγοράς

Στάδιο 5: Αγορά

Στάδιο 6: Μετά την αγορά συμπεριφορά 

Η απόφαση αγοράς είναι ένα μαύρο κουτί γιατί μέσα στο μυαλό του υποψήφιου αγοραστή αντιδρούν εκείνη τη στιγμή δεκάδες παράγοντες αγοράς.

Συνήθως η μη απόφαση της αγοράς έρχεται επειδή ο αγοραστής δεν σας εμπιστεύεται ακόμη γιατί δεν σας γνωρίζει. Για να σας μάθει λοιπόν θα πρέπει να σας δει αρκετές φορές, να σας ελέγξει -να σας τσεκάρει, να αναλύσει τις τιμές και τις παροχές που έχετε και εν τέλει να σας γνωρίσει καλύτερα.

Πως θα κάνετε κάποιον πελάτη να αγοράσει από εσάς; Απλώς και μόνο να τον κάνετε να σας γνωρίσει καλύτερα για να σας εμπιστευτεί.

Ο καλύτερος τρόπος για να σας εμπιστευτεί είναι να σας δει περισσότερες φορές από μία.

Οι ψυχολόγοι λένε ότι αν κάποιος σας δει παραπάνω από 7 φορές, τότε σας θεωρεί γνωστό άτομο και άτομο του ευρύτερου κύκλου του και μπορεί να σας αναγνωρίσει από άλλους που σας βλέπει για πρώτη φορά.

Έχετε δηλαδή αποκτήσει εσείς και το site σας αναγνωρισιμότητα ή brand awaraness. Ο λόγος δηλαδή που κάποιο site ή προϊόν ή υπηρεσία θέλει να γίνει brand name είναι για να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα και να το ξεχωρίζετε από τα άλλα no name προϊόντα.

Ο καλύτερος τρόπος λοιπόν για να γίνετε brand name είναι φέρετε πίσω τους επισκέπτες στο site σας. Bring them back λοιπόν λέγετε στα αγγλικά το φέρτε τους πίσω και είναι ένα όμορφο πιασάρικο τραγούδάκι που όμως είναι γεμάτο με υποσυνείδητα μηνύματα και φυσικά ταιριάζει στην περίπτωση σας!

Bring them back!

Το ερώτημα τώρα είναι γιατί η Coca cola ξοδεύει δισεκατομμύρια σε διαφημίσεις αφού όλοι ξέρουν την Coca Cola και πόσο βλαβερή είναι για τον οργανισμό;

Για το 2016 η coca cola ξόδεψε σε διαφημίσεις 780 εκ. δολάρια μόνο και μόνο για να μας υπενθυμίσει την ύπαρξη της και να μας κάνει να ξανααγοράσουμε coca cola.

Είμαι σίγουρος τώρα πως πολλοί από εσάς έχετε αρχίσει να υποπτεύεστε τι συμβαίνει στην παραδοσιακή αγορά αλλά και στο ίντερνετ και τι θα πρέπει να κάνετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις ή γενικά την ανάδραση των χρηστών μέσα στο site σας.

Θα πρέπει να φέρετε πίσω τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, ξανά και ξανά μέχρι να σας μάθουν, να σας εμπιστευτούν και να αρχίσουν να αγοράζουν από εσάς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Για να μην σας κρατήσω λοιπόν άλλο σε αγωνία, παρακάτω σας παραθέτω ακριβώς τι πρέπει να κάνετε για να φέρετε πίσω τους χαμένους σας επισκέπτες ή τους χαμένου πελάτες στην ιστοσελίδα σας.

7 μικρές συμβουλές για να φέρετε πίσω τους χαμένους πελάτες

1 -Φτιάξτε επειγόντως μία λίστα με email

Αν κάποιος μπει στην ιστοσελίδα σας και δεν κάνει τίποτα από αυτά που θα θέλατε να κάνει όπως να αγοράσει κάτι από το μαγαζί σας ή να σας πάρει τηλέφωνο, τότε θα πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να του πάρετε το email του για να εγγραφεί στο newsletter σας όπου θα έχετε την ευκαιρία σε δεύτερο χρόνο να δώσετε μια ακόμα μάχη για να το φέρετε πίσω στο site σας.

Θυμηθείτε ότι χρειάζεστε 7 με 12 επισκέψεις του ίδιου ατόμου στην ιστοσελίδα σας για να αγοράσει κάτι από εσάς. Αυτό δεν είναι απόλυτο αλλά το 80% των επισκεπτών αγοράζει από την 7η έως τη 12η επίσκεψη από την ιστοσελίδα σας σύμφωνα με στατιστικές έρευνες.

Θα πρέπει να καλλιεργήσετε μια λίστα με email που θα μαζεύετε από τους επισκέπτες σας δίνοντας κάτι ως αντάλλαγμα. Για παράδειγμα μια έκπτωση 10% στην πρώτη τους αγορά, ένα κουπόνι δώρου, έναν δωρεάν οδηγό ή κάτι που είναι χρήσιμο για αυτούς.

2 -Remarketing

Όταν λέμε remarketing δεν εννοούμε να ξεπαραδιαστείτε στο Google Adwords στοχεύοντας τους επισκέπτες που έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας.

Μια από τις πιο αποτυχημένες στρατηγικές στο ίντερνετ είναι το Google remarketing και το Facebook remarketing.

Όταν λέμε remarketing εννοούμε να διαφημιστείτε ή να γράψετε άρθρα και δελτία τύπου σε ιστοσελίδες υψηλής κυκλοφορίας όπου συχνάζουν οι υποψήφιοι πελάτες σας.

Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να υπενθυμίσετε σε κάποιους ότι υπάρχετε ή ότι έχετε μια νέα προσφορά που δεν είδαν στο παρελθόν.

3 – Δημοσιεύσεις στα Social Media

Οι κοινοποιήσεις στα social media εκτός από ώθηση στο SEO σαν δίνουν την μοναδική ευκαιρία να σας ξαναδούν όλοι οι υποψήφιοι πελάτες που σας έχουν κάνει like ή σας ακολουθούν σε κάποιο social media.

Αυτός είναι και ο λόγος που θα πρέπει να καλλιεργείτε τα social media, να κάνετε χιλιάδες φίλους στο Facebook, twitter, google plus και όπου αλλού.

4 -Δίκτυο συστάσεων

Το άτυπο δίκτυο συστάσεων ή το να γίνεται γνωστοί από στόμα σε στόμα είναι μια πολύ αποτελεσματική μέθοδος για να ξαναφέρετε πίσω τους χαμένους υποψήφιους πελάτες σας.

Ρωτώντας πηγαίνει κανείς στην πόλη και έτσι πολλές φορές ρωτάμε από για οτιδήποτε δεν ξέρουμε. Από που θα πάρω άρωμα ή οτιδήποτε άλλο και συνήθως όταν κάποιος αγόρασε κάτι από το δικό σας e-shop και έμεινε ικανοποιημένος θα το συστήσει και σε μερικούς άλλους.

Άρα είναι λογικό ακόμα και στο ίντερνετ να δουλεύει το δίκτυο συστάσεων και να προσέχετε πάντα να δημιουργείτε ευχαριστημένους πελάτες.

Το κόστος ενός δυσαρεστημένου πελάτη είναι αβάσταχτο γιατί σύμφωνα με άλλες έρευνες, θα πρέπει να κάνετε 17 νέους πελάτες για να φέρετε πίσω έναν δυσαρεστημένο πελάτη στην ιστοσελίδα σας.

5 – Affiliate Marketing

Μια πολύ καλή μέθοδος για να φέρετε πίσω στην ιστοσελίδα σας χαμένους επισκέπτες είναι το affiliate marketing και συγκεκριμένα με την έμπιστη εταιρεία linkwise.

Στο affiliate marketing δίνετε την ευκαιρία σε άλλες ιστοσελίδες να σας στείλουν στοχευμένη επισκεψιμότητα μέσω backlinks, διαφημίσεων ή άρθρων στα blog τους έναντι κάποιας προμήθειας.

Έτσι αυξάνετε την έκθεση σας σε περισσότερα άτομα που ίσως ήδη έχουν δει την ιστοσελίδα σας μια φορά αλλά δεν αγόρασαν ακόμα τίποτα, όμως υπάρχει πιθανότητα άμα σας ξαναδούν να αγοράσουν για πρώτη φορά, αφού σας συστήνει και κάποιος άλλος.

6 -SEO

Το να ανεβείτε στην πρώτη σελίδα της Google για κάποιες καίριες λέξεις κλειδιά είναι ίσως από τα σημαντικότερα πράγματα που θα πρέπει να κάνετε για να φέρετε πίσω στην ιστοσελίδα σας άτομα που ψάχνουν να βρουν το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας και θέλουν να αγοράσουν άμεσα  ή κάνουν έρευνα αγοράς.

Η έρευνα αγοράς στο ίντερνετ για την εύρεση της καλύτερης τιμής ή του καλύτερου προϊόντος είναι κάτι που μπορεί να κρατήσει μέρες και μήνες. Εφόσον η ιστοσελίδα σας βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google με τις βασικές λέξεις κλειδιά που ψάχνουν οι υποψήφιοι πελάτες σας για να αγοράσουν, τότε σίγουρα θα σας δουν περισσότερες από μία φορές και θα μπούνε στην ιστοσελίδα σας σε περισσότερες από μια σελίδες εισόδου.

Έτσι θα παρακολουθήσουν την πορεία σας και θα αντιληφθούν αν είστε σοβαροί ή όχι με το αντικείμενο σας. Άμα είστε σοβαροί με αυτό που κάνετε έχετε περισσότερες πιθανότητες να σας εμπιστευτούν και να αγοράσουν από εσάς.

7 -Blogging

Το φρέσκο σχετικό με το αντικείμενο σας περιεχόμενο μέσω του blogging θα σας βοηθήσει να γίνεται γνωστοί και να αποκτήσετε πολλά παράπλευρα οφέλη. Όσοι δεν γνωρίζετε τι είναι το blogging, μπορείτε να δείτε τον παρακάτω ορισμό:

Σύμφωνα με το έγκυρο ηλεκτρονικό blog Mashable, το blogging είναι μια αλληλεπιδραστική μορφή δημοσίευσης περιεχομένου σε στυλ ημερολογίου στο ίντερνετ. Το διασημότερο λογισμικό για blogging στο ίντερνετ είναι το WordPress.

Περισσότερο το blogging είναι μια συζήτηση με τον κόσμο όπου ο καθένας μπορεί να πει την άποψη του για ένα θέμα ή να συνεισφέρει με κάποιο σχόλιο στη συζήτηση. Άρα χρειάζεται να έχετε και κάποιο κοινό για να είναι πετυχημένο το blog σας. Χωρίς αυτό δεν θα είναι πετυχημένο το blog σας.

Με το blogging θα καταφέρετε να κατακτήσετε το market niche σας, την αγορά στόχο σας και να βγείτε στην πρώτη θέση της Google με πάρα πολλές λέξεις κλειδιά που είναι long tail και που σίγουρα θα αναζητάνε όσοι ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τοις υπηρεσίες σας.

Αντί επιλόγου

Θα ήθελα να σας πω πως από όλα τα παραπάνω, θα πρέπει να κρατήσετε στο νου σας ότι το σημαντικότερο πράγμα είναι το email marketing και θα πρέπει με κάθε τρόπο να κρατήσετε το email των υποψήφιων αγοραστών και να καλλιεργήσετε μια σχέση μεταξύ σας.

Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε συνδυαστικές μεθόδους για να φέρετε τους πελάτες πίσω στο site σας και να προσπαθήσετε να είστε παντού, στη Google, στο facebook, στα social media, στα forums και στα κλαδικά sites.

Σας εύχομαι καλή σας επιτυχία.

Δείτε περισσότερα για τις πωλήσεις στο ίντερνετ:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Μενού
Shares