ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

AUTHORITY-SITE-WIKIPEDIA

Πως να φτιάξετε ένα authority site

Πως να δημιουργήσετε ένα ποιοτικό site για τη Google που να βγαίνει πρώτο σε όλες τις αναζητήσεις, όπως η Wikipedia

Άμα υπήρχε και σήμερα αναλογία με τον αρχαίο κόσμο, το σημερινό μαντείο των Δελφών δε θα ήτανε τίποτε άλλο από τη Google.

Δοκιμάστε να κάνετε μία ερώτηση στη Google και θα λάβετε μυριάδες απαντήσεις ξεκάθαρες σαν το γυαλί, χωρίς καμία από αυτές να είναι διφορούμενες.

Μπορείτε να ρωτήσετε από το πιο απλό πράγμα όπως ποιος ήτανε ο Μέγα Αλέξανδρος μέχρι το πότε πέθανε ο Απόστολος Παύλος και η Google, αυτή η μαγική μηχανή αναζήτησης, θα σας φέρει σε κλάσματα δευτερολέπτου δεκάδες αποτελέσματα, συνήθως τα πιο σχετικά και ποιο ποιοτικά σε αυτό που αναζητάτε.

Στα αποτελέσματα αναζήτησης πολλές φορές περιέχονται εικόνες, βίντεο και άρθρα από σημαντικά περιοδικά και ιστοσελίδες, όμως ένα πράγμα ίσως θα σας κάνει και εσάς εντύπωση όπως έκανε και σε μένα.

Σχεδόν σε κάθε εντολή αναζήτησης στη Google, ένα site ήτανε πάντα στην πρώτη σελίδα. Αυτό το site άμα δεν το έχετε παρατηρήσει ακόμα είναι η γνωστή σε πολλούς ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια Wikipedia.

Δείτε παρακάτω τι κάνει την Wikipedia τόσο ισχυρή στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και τόσο ανθεκτική στις αλλαγές του αλγορίθμου αναζήτησης.

Γιατί η Wikipedia βγαίνει σχεδόν σε κάθε αναζήτηση της Google;

Όλα ξεκινάνε με ένα γιατί. Από μικρός είχα όνειρο όταν μεγαλώσω να γίνω ένας λαμπρός επιστήμονας που θα προσέφερε στην κοινωνία και στην ανθρωπότητα. Είχα επηρεαστεί πάρα πολύ από τα μυθιστορήματα του Ιουλίου Βέρν και από τις επικές ταινίες επιστημονικής φαντασίας.

Στην ερώτηση τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις απαντούσα με παιδική αφέλεια -Γενικός επιστήμονας που το παραλλήλιζα κάτι σαν τον Γενικό Παθολόγο στην Ιατρική. Τριάντα χρόνια αργότερα δεν κατάφερα να κερδίσω ακόμα το Νόμπελ Λόγοτεχνίας, ούτε το Νόμπελ Οικονομίας, όμως παραμένει μέσα μου το μικρόβιο της έρευνας των αιτιών, το συνεχές γιατί.

Το ερώτημα μας είναι λοιπόν, γιατί η Wikipedia βγαίνει σχεδόν σε κάθε αναζήτηση της Google;

Η απάντηση είναι απλή, αν αναλογιστούμε ότι στα αποτελέσματα αναζήτησης βγαίνουν τα site εκείνα τα οποία ταυτίζονται οι αναζητήσεις με τις λέξεις κλειδιά.

Για παράδειγμα άμα αναζητήσω τη λέξη κλειδί ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ, τότε θα μου εμφανιστούν τα αποτελέσματα των ιστοσελίδων εκείνων που έχουν ως λέξη κλειδί συνειδητά και ασυνείδητα την πετοσφαίριση.

Αυτό σημαίνει ότι η Wikipedia έχει χιλιάδες λέξεις κλειδιά. Πόσα όμως;

Μία λέξη κλειδί για κάθε λήμμα της, επειδή έχει μερικά εκατομμύρια λήμματα σε 45 γλώσσες αυτό σημαίνει ότι έχει η Wikipedia εκατομμύρια λέξεις κλειδιά. Κάθε λήμμα αποτελεί μια ξεχωριστή ιστοσελίδα για το site Wikipedia και κάθε λήμμα μπορεί να εμφανίζεται σε περισσότερες από μία αναζητήσεις, είτε απόλυτες, είτε συναφής, συνώνυμες κτλ.

Το συμπέρασμα είναι ότι για να γίνουμε authority site θα πρέπει να φτιάξουμε χιλιάδες σελίδες με χιλιάδες λέξεις κλειδιά.

Η απάντηση είναι όχι ή καλύτερα ότι αυτό είναι σχετικό και δεν είναι εντελώς όχι. Ας πούμε ότι εξαρτάται από πολλά πράγματα.

Αν θέλετε όμως να μάθετε γιατί έχει τόσο μεγάλο αποτύπωμα στις μηχανές αναζήτησης η Wikipedia, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω.

Γιατί έχει τόσο μεγάλο ίχνος στη Google η Wikipedia;

Αφού δεν κάνει διαφήμιση στη Google, πως πάλι τα καταφέρνει να βγαίνει πρώτη;

Η Wikipedia είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, δεν πουλάει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία έναντι αμοιβής -που σημαίνει ότι δεν έχει τακτικά έσοδα για να χρηματοδοτήσει μια διαφημιστική καμπάνια στη Google, και όμως όποια πέτρα και αν σηκώσεις, ότι και αν αναζητήσεις στη Google φαίνεται να βρίσκεται και αυτή εκεί.

Όπως σας είπα και παραπάνω, η Wikipedia έχει πολύ πλούσιο και πολύ μεγάλο όγκο περιεχομένου, λημμάτων και δεδομένων το οποίο ανανεώνεται συνεχώς και σχεδόν καθημερινά από ανεξάρτητους συγγραφείς. Μπορείτε να γίνεται και σεις ένας από αυτούς τους συνεισφορείς περιεχομένου για την Wikipedia αμισθή και να γράψετε τα δικά σας λήμματα στη γλώσσα που επιθυμείτε.

Οπότε το επόμενο μυστικό των Authority sites είναι η τακτική και η καθημερινή ανανέωση από περισσότερους από έναν συντάκτες.

Δεν είναι μόνο ωστόσο ο καθημερινός ρυθμός ανανέωσης της ιστοσελίδας αλλά και το άμεμπτο και αδέκαστο περιεχόμενο που οδηγεί σε πολλά άλλα site να παραπέμπουν σε αυτό. Το ποιοτικό και έγκυρο περιεχόμενο οδηγεί πολλά άλλα websites να χρησιμοποιούν την Wikipedia ως πηγή με αποτέλεσμα να συνδέονται μαζί της με backlink.

Και η ίδια η Wikipedia όμως έχει πηγές και παραπομπές για κάθε της άρθρο σύμφωνα με τα ακαδημαϊκά πρότυπα.

Επειδή και η Google φτιάχτηκε από ακαδημαϊκούς με καθαρά μη εμπορικά αλλά ακαδημαϊκά πρότυπα, θεωρείται ότι είναι πολύ κοντά στην αρχιτεκτονική δομή που προτείνει η ίδια η Google. Ο αλγόριθμος αναζήτησης την ευνοεί λόγω της ύπαρξης παραπομπών, εσωτερικών και εξωτερικών συνδέσεων, ανεξαρτήτου ποσότητας και πολλές φορές άνω των 100 στην ίδια σελίδα.

Υπερβαίνει δηλαδή τους 100 εξερχόμενους συνδέσμους στην ίδια σελίδα η Wikipedia χωρίς να χάνει όμως καθόλου PageRank ή από το 2014 και μετά Domain Aythority και Page Authority.

Πρακτικά, θα πρέπει να έχουμε πολλά εξερχόμενα, εισερχόμενα και εσωτερικά links, είτε αυτά είναι nofollow είτε dofollow. Η Wikipedia έχει αποκλειστικά nofollow links τα οποία όμως προσμετρούνται και συνήθως διπλά από τα dofollow άλλων παρακατιανών ιστοσελίδων.

Οι φράσεις κλειδιά που φέρνουν το 90% του όγκου των αναζητήσεων

Τα long tail keywords είναι οι λεγόμενες φράσεις κλειδιά. Είναι οι λέξεις κλειδιά που αποτελούνται από περισσότερες από μία λέξεις, συνήθως τρεις με τέσσερις λέξεις ή και περισσότερες με τις οποίες άμα κάνουμε αναζήτηση στην Google μας βγάζει πιο στοχευμένα και ραφιναρισμένα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα η λέξη κλειδί μπορεί να είναι κατασκευή ιστοσελίδων, οι φράσεις κλειδιά όμως μπορεί να είναι πολύ περισσότερες:

  • οικονομική κατασκευή ιστοσελίδων
  • ποιοτική κατασκευή ιστοσελίδων
  • κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα
  • κατασκευή ιστοσελίδων σε WordPress
  • κατασκευή ιστοσελίδων σε τεχνολογία bootstrap
  • κατασκευή βελτιστοποιημένων ιστοσελίδων

Και οι συνδυασμοί είναι απεριόριστοι όπως και η ελληνική γλώσσα και ανθρώπινος νους.

Στους συνδυασμούς των φράσεων κλειδιών θα πρέπει να προσθέσουμε και τις παραδρομές, τις ερωτήσεις, τα ορθογραφικά λάθη και τις αναζητήσεις με λατινικά ή grenglish που και αυτά όμως φέρνουν αποτελέσματα στις αναζητήσεις:

  • kataskevi istoselidon
  • wed besign
  • κατασκεβη ιστωσελιδον
  • πως να κατασκευάσω μια ιστοσελίδα;

Ψάξτε στα σταστιστικά στο Google Analytics, συνήθως το 90% την οργανικής κίνησης έρχεται από σπόντα και όχι για την πανάκριβη λέξη κλειδί που πληρώνετε στο Google Adwords.

Το παράδοξο είναι ότι όσο και να πληρώνετε περισσότερο, όσο και πιο πολλές λέξεις κλειδιά να προσθέτετε στο Google Adwords η κατάσταση δείχνει να μην οδηγεί πουθενά.

Και πως να οδηγεί κάπου αφού μόνο το 15% των επισκεπτών στη Google κάνει κλικ στα πληρωμένα αποτελέσματα. Το υπόλοιπο 85% είναι πιο υποψιασμένο και ψάχνει βαθύτερα για να βρει αυτός ακριβώς που θέλει.

Πολλές φορές για να το βρει πηγαίνει μέχρι και την πέμπτη ή τη δέκατη σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Δεν είναι τυχαίο που αμέτρητες φορές διαμάντια και πολύ ποιοτικά site κρύβονται στην πέμπτη σελίδα ή σε 60 επίπεδα βάθος στα αποτελέσματα. Ο ανταγωνισμός ή το πλημμελές SEO δεν αφήνει αυτές τις ιστοσελίδες που ενώ έχουνε καλό περιεχόμενο ή ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες να μην βγαίνουν ποτέ στην επιφάνεια, ίσως γιατί μεγάλες εταιρείες με μεγάλους προϋπολογισμούς ή spam blogs να κυριαρχούν.

Όλοι ξέρουμε ότι τα σκατά επιπλέουν και ότι και η ίδια η Google δεν είναι δημοκρατική και επίσης δεν είναι τέλεια!

Πως βρίσκω το αποτύπωμα των λέξεων κλειδιών της ιστοσελίδας μου στη Google;

Η υπηρεσία της ιστοσελίδας Ahrefs, keyword cloud σας δείχνει ακριβώς το αποτύπωμα των λέξεων κλειδιών της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

Σας δείχνει συγκεκριμένα με ποιες λέξεις κλειδιά θα βγαίνετε στην πρώτη σελίδα της Google, γιατί με αυτές τις λέξεις κλειδιά έχουνε δημιουργηθεί τα backlinks προς το site σας είτε εσωτερικά είτε εξωτερικά.

Άμα ψάξω δηλαδή στις μηχανές αναζήτησης με αυτές τις λέξεις κλειδιά, όσο παράξενες ή μη επιθυμητές και να είναι, τότε θα βγαίνει και η ιστοσελίδα μου στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Το πρόβλημα ξεκινάει όταν υπάρχει ασυμφωνία των λέξεων κλειδιών που έχουμε δηλώσει εμείς στην ιστοσελίδα μας με αυτές που πραγματικά έχει πιάσει η Google. Και επειδή η Google δεν είναι εφορία ή τελωνείο για να συμπληρώσεις μια δήλωση λέξεων κλειδιών, να πληρώσεις και να βγεις πρώτος, αλλά είναι μηχανή αναζήτησης και λειτουργεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο, θα πρέπει να είστε πολύ προσεχτικοί στη δημιουργία backlinks προς το site σας με τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε.

Η διαδικασία δημιουργίας backlinks είναι χρονοβόρα, απαιτείτε εξειδικευμένη τεχνική γνώση από ειδικό του SEO και θα πρέπει να γίνεται συνεχώς και επισταμένα κάθε εβδομάδα, γιατί κάθε μέρα κερδίζουμε και χάνουμε backlinks.

Όταν το ισοζύγιο των backlinks πέφτει και γίνεται αρνητικό πέφτουμε και στη Google, όταν ανεβαίνει και είναι θετικό, δηλαδή τα νεοαποκτώμενα backlinks είναι περισσότερα των απολεσθέντων, τότε ανεβαίνουμε στη Google.

Εσείς πόσα backlinks έχετε δημιουργήσει για το site σας; Μάθετε περισσότερα ζητώντας την υπηρεσία SEO Εκτός Σελίδας.

Η Wikipedia δεν έχει βίντεο και όμως βγαίνει πρώτη

Μοιάζει λίγο με το ανέκδοτο ο Χασάν δεν έχει χέρια και όμως τραγουδάει, όμως η Google είναι η πρώτη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως που όμως βασίζεται μόνο στο κείμενο. Υπάρχουν και άλλες μηχανές αναζήτησης, όπως η δεύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, η YouTube που βασίζεται στο βίντεο και όχι η Bing που ίσως κάποιοι να νομίζουν.

Το βίντεο και το βίντεο μάρκετινγκ είναι πολύ καλά στα να κερδίσετε πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις και τις μετατροπές σας όμως στον τομέα search marketing, θα πρέπει να δώσουμε τη σκυτάλη στο κείμενο που είναι ο βασιλιάς.

Όλοι λένε ότι το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, αλλά επειδή η Google δουλεύει αναζητώντας και ταξινομώντας περιεχόμενο, links και λέξεις κλειδιά, το κείμενο είναι αυτό που κάνει τη διαφορά. Το βίντεο έρχεται σε δεύτερη, μην πω σε τρίτη μοίρα και απέχει πολύ από την πρωτιά στις μηχανές αναζήτησης.

Το συμπέρασμα που εξάγεται φίλοι μου είναι ότι θα πρέπει να επικεντρωθείτε στο κείμενο και στην συγγραφή κειμένων για το ίντερνετ και για τους ανθρώπους που θα διαβάσουν αυτό το κείμενο και θα γίνουν πελάτες σας.

Γράψτε μεγάλα και εκτενή άρθρα στον τομέα σας, άνω των 2.000 λέξεων. Γίνεται ο ειδικός και ο επιστήμονας στον τομέα σας που όλοι ψάχνουν να βρουν. Θέλετε να μάθετε πως θα γίνεται αυτός ο ειδικός με το εκπληκτικό site; Διαβάστε την επόμενη παράγραφο, όπου σας αποκαλύπτω τη συνταγή της επιτυχίας κάθε authority site στο ίντερνετ!

Η μαγική συνταγή για να κάνετε το site σας αυθεντία στον τομέα του

Αρχικά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν θα πρέπει να είμαστε μονολιθικοί ή απλοϊκοί στην εφαρμογή της στρατηγικής της επιτυχίας. Δεν γίνεται να βγείτε πρώτοι στην Google κάνοντας μόνο ένα πράγμα ή να μετατρέψετε το site σας σε αυθεντία που όλοι συμβουλεύονται και δίνουν backlink στην πρώτη ευκαιρία.

Μου θυμίζετε κάποιους ανίδεους φίλους που μπερδεύουν το Facebook με το ίντερνετ και την ιστοσελίδα με την σελίδα στο Facebook. Αρκεί να κάνουν πέντε δημοσιεύσεις παραπάνω ή μερικά αιτήματα φιλίας σε αγνώστους για να τους διαγράψει το Facebook και να σκοτώσει την σταδιοδρομία τους στο ίντερνετ.

Άμα μάθετε φίλοι μου το ίντερνετ από το Facebook λυπάμαι, είναι σαν να μάθατε ιατρική από την τηλεόραση. Ναι δε λέων η εκπαιδευτική τηλεόραση έχει πολύ καλά προγράμματα τηλεμάθησης αλλά άμα δεν μπείτε στο Πανεπιστήμιο και δεν πάτε στο Nοσοκομείο να κάνετε πρακτική μάλλον θα είναι απίστευτο να καταφέρετε να γίνετε ένας πετυχημένος νευροχειρούργος!

Προσοχή η άγνοια σκοτώνει!

Οπότε ξεκινάμε με το συμπέρασμα κατά νου ότι το Facebook δεν είναι το ίντερνετ. Το Facebook είναι authority site στον τομεά των social media αλλά δεν θα κάνει από μόνο του και το δικό σας site authority.

Δηλαδή το ελιξήριο της δημιουργίας authority site δεν εκπορεύεται από το Facebook ή από κάποιο άλλο site.

-Πολλά συμπεράσματα σας αποκάλυψα σήμερα και ίσως να σας κουράσω, αλλά είναι και λίγο μεγάλο το θέμα που καλύπτουμε.

Το ελιξήριο της δημιουργίας ενός authority site εκπορεύεται μόνο από το δικό σας site και φαίνεται όταν δημιουργείτε μοναδικό και πολύ χρήσιμο περιεχόμενο.

Ένα eshop που έχει πολύ καλά αντρικά ρολόγια και που ίσως βρίσκει κανείς τα πάντα από ανδρικά ρολόγια, είναι μόνο λόγων ποικιλίας και τιμών authority στον τομέα των ανδρικών ρολογιών.

Τρία βήματα σας δίνω στην δημιουργία μοναδικού περιεχομένου για να ανεβείτε στα μάτια των πελατών και των ανταγωνιστών σας:

  1. Να έχετε κάτι που δεν έχουν οι άλλοι
  2. Να το παρέχετε όπως δεν μπορούν οι άλλοι, τα άλλα sites δηλαδή
  3. Να θέλουν οι άλλοι να συνδεθούν με σας όπωσδήποτε.

Άμα το καταφέρετε αυτό τότε έχει πετύχει να δημιουργήσετε ένα site σταθμό στα δεδομένα της αγοράς σας και είστε οι πιο κατάλληλοι για να δημιουργήσετε επιχειρήσεις και κερδοφόρες ιστοσελίδες στο ίντερνετ.

Ξέρω ότι το θέμα δεν έχει εξαντληθεί και θα μπορούσα να μιλάω για το SEO και τις μηχανές αναζήτησης ώρες. Επειδή θα πρέπει να παραδώσω και μερικές ιστοσελίδες που φτιάχνω παράλληλα, θα πρέπει να σας αφήσω. Γραφτείτε στο newletter και μείνετε συντονισμένοι στα επόμενα εκπληκτικά άρθρα για το SEO, τη Google και την κατασκευή ιστοσελίδων.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Δείτε περισσότερα για τα authority sites

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Μενού
Shares