ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

 POS-GRAFETE-GIA TO INTERNET PERIEXOMENO

Πως να γράφετε για το ίντερνετ

Kαι πως να αυξήσετε την επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης και τα social media

Γεια σας φίλοι μου, έχω διαπιστώσει ότι πολύς κόσμος διατηρεί ιστοσελίδες στο ίντερνετ αλλά έχει πλήρη άγνοια στο τι χρειάζεται για να ευδοκιμήσουν αυτές οι ιστοσελίδες και να προσελκύσουν κόσμο.

Το μυστικό όπως καταλαβαίνετε είναι το περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο είναι αυτό που προσελκύει κόσμο, που δημιουργεί ίχνος στις μηχανές αναζήτησης και που τελικά σας φέρνει χρήματα στο ηλεκτρονικό σας μαγαζί.

Πως θα μπορέσετε να μάθετε γρήγορα και εύκολα να γράψετε το κατάλληλο περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας και να διπλασιάσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας;

Απλώς συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω.

Πόσοι άνθρωποι διαβάζουν μια δημοσίευση στο ίντερνετ;

Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε στο ίντερνετ το 2015 σχετικά με το ψηφιακό περιεχόμενο έδειξε ότι μόνο το 16% συνεχίζει να διαβάζει μέχρι τέλους, λέξη προς λέξη το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας στο ίντερνετ.

Από τα 500 άτομα που συμμετείχαν σε αυτήν την έρευνα, μόνο τα 80 δήλωσαν ότι πάντα ολοκληρώνουν το διάβασμα ενός άρθρου στο ίντερνετ.

Αναλυτικότερα:

Από τα 500 άτομα

  • 200 εγκαταλείπουν το site σας αμέσως μόλις δουν τη δημοσίευση
  • 175 κάνουν γρήγορη ανάγνωση
  • 80 διαβάζουν όλο το κείμενο και
  • 40 διαβάζουν μόνο τον τίτλο.

Στους 175 που κάνουν ταχεία ανάγνωση του κειμένου είμαι και εγώ, θα ήθελα να ρωτήσω που κατατάσσεται εσείς τον εαυτό σας μέσα σε όλες αυτές τις κατηγορίες αναγνωστών;

Οπότε αν υποθέσουμε ότι το ο μέσος όρος ανάγνωσης των άρθρων στο ίντερνετ όλων των κατηγοριών και τον βιομηχανιών είναι 16%, θα πρέπει να υποθέσουμε ότι και τα δικά μας άρθρα -εφόσον υπάρχουν, τα διαβάζει μέχρι τέλους το 16% των επισκεπτών στην ιστοσελίδα μας.

Τώρα το ερώτημα είναι πως θα διπλασιάσουμε την αναγνωσιμότητα των άρθρων μας. Για να μάθετε περισσότερα, διαβάστε παρακάτω.

Πως θα διπλασιάσουμε την αναγνωσιμότητα των άρθρων μας στο ίντερνετ;

Ο διπλασιασμός της αναγνωσιμότητας μας στο ίντερνετ έχει πολλά ποιοτικά οφέλη στην αύξηση της συνολικής μας ορατότητας στο ίντερνετ και στην αύξηση επομένως της επισκεψιμότητας.

Γιατί με τον διπλασιασμό της αναγνωσιμότητας, θα πετύχουμε και μερικά παράπλευρα οφέλη όπως μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης, αύξηση του χρόνου παραμονής στην ιστοσελίδα, αύξηση των μετατροπών σε πελάτες και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα οφέλη αποτελούν παράγοντες SEO που προσμετρά στον αλγόριθμο της η Google.

Οι τρόποι με τους οποίους διπλασιάζεται ή πολλαπλασιάζεται η αναγνωσιμότητα των άρθρων μας στο ίντερνετ είναι 2:

  • Με το να διπλασιάσουμε τον αριθμό των επισκεπτών στην ιστοσελίδα μας και
  • Με το να διπλασιάσουμε τον χρόνο παραμονής των επισκεπτών μας στην ιστοσελίδα μας.

Ποιος τρόπος από τους δύο είναι καλύτερος;

Δεν μπορώ να σας απαντήσω αυτή στιγμή γιατί εξαρτάται από πολλά πράγματα αυτή η απάντηση, όμως θα σας δώσω κάποιες γενικές συμβουλές για να διπλασιάσετε τον χρόνο παραμονής των επισκεπτών σας και να βελτιώσετε τη συνολική ποιότητα του περιεχομένου και της ιστοσελίδας σας.

Γιατί είναι σημαντικό να γράφετε για τους ανθρώπους στο ίντερνετ

Όταν γράφουμε γενικά στο ίντερνετ, θα πρέπει να γράφουμε με απλή γλώσσα και να επιτρέπουμε στον χρήστη να βρίσκει εύκολα αυτό που πραγματικά χρειάζεται, να καταλαβαίνει ότι το έχει βρει και να μπορεί εύκολα να το χρησιμοποιήσει για να καλύψει τις ανάγκες του.

Το γραπτό σας περιεχόμενο θα πρέπει να:

  • είναι εύκολο να ευρεθεί,
  • εύκολο να αφομοιωθεί,
  • να κινητοποιεί τον χρήστη
  • και να είναι εύκολο να διαμοιραστεί.

Θα πρέπει επίσης να έχετε κατανοήσει ότι το γράψιμο άρθρων στο ίντερνετ θα πρέπει να είναι σε αρμονία με τη συνολική στρατηγική περιεχομένου που ακολουθείτε.

Αναγνωρίστε τις προτεραιότητες των χρηστών σας

Άνθρωποι έρχονται στην ιστοσελίδα σας με κάποιο στόχο στο πίσω μέρος τους κεφαλιού τους, με άλλα λόγια η ιδέα ότι οι χρήστες στο ίντερνετ είναι πρόβατα που απλώς κάνουν κλικ αριστερά και δεξιά γιατί δεν έχουν να κάνουν τίποτα όλη μέρα και έχουν όλα τα προβλήματα τους λυμένα, δεν υπάρχει.

Όταν γράφετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να έχετε στο νου σας τις προτεραιότητες και τις ανάγκες των επισκεπτών σας στην ιστοσελίδα για να τους βοηθήσετε να τις καλύψουν μέσα από την ιστοσελίδα σας.

Αν δεν καλύπτει η ιστοσελίδα σας τις ανάγκες των χρηστών σας, αυτοί απλώς θα φύγουν και το χειρότερο όλων, δεν θα ξαναρθούν ποτέ.

Θα πρέπει λοιπόν πριν γράψετε το πρώτο περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας να κάνετε την σχετική έρευνα αγοράς για την αγορά στόχο σας και τις ανάγκες των χρηστών σας. Θα πρέπει να έχετε αναλύσει τα ευρήματα της έρευνας αγοράς σας και να έχετε ήδη κατανοήσει τι προσπαθούν οι χρήστες να επιτύχουν μέσα από την επίσκεψη τους στην ιστοσελίδα σας.

Γνωρίζοντας τις κύριες προτεραιότητες των χρηστών σας θα καταφέρετε να δημιουργήσετε:

  • Περιεχόμενο που θα πρέπει να τοποθετήσετε στην αρχική σας σελίδα ή στις σελίδες προορισμού
  • Τους τίτλους και τους υπότιτλους των σελίδων σας
  • Τη λογική δομή του περιεχομένου κάθε σελίδας ή άρθρου μέσα στο site σας

Πως να γράψετε περιεχόμενο φιλικό προς τον χρήστη

Είναι πολύ σημαντικό να στοχεύετε το κοινό σας όταν γράψετε περιεχόμενο για το ίντερνετ. Γνωρίζοντας επακριβώς για ποιον προορίζεται αυτό που γράφετε, θα γράφετε σε ένα επίπεδο που είναι κατανοητού για αυτούς.

Παρακάτω σας δίνω μερικές συμβουλές για το πως να γράψετε θεϊκό περιεχόμενο που θα καλύψει τις απαιτήσεις των χρηστών σας και θα τους καθηλώσει κυριολεκτικά στην ιστοσελίδα σας.

Χρησιμοποιήστε περσόνες

Χρησιμοποιήστε περσόνες ή αβατάρς στο ίντερνετ για να μπείτε στο πετσί της ψυχολογίας των αναγνωστών σας. Η περσόνα είναι ο ρόλος ή ο φανταστικός χαρακτήρας που πλάθετε εσείς με την φαντασία σας τη στιγμή της δημιουργίας της ιστοσελίδας σας.

Χρησιμοποιήστε το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν οι χρήστες σας

Χρησιμοποιήστε τη γλώσσα που μιλάνε οι πελάτες σας στη γραφή σας. Έτσι θα τους βοηθήσετε να καταλάβουν καλύτερα τι γράφετε αλλά και να ταυτιστείτε με τις αναζητήσεις τους στις μηχανές αναζήτησης.

Τεμαχίστε το περιεχόμενο σας

Σε μικρότερες λογικές παραγράφους που να είναι ευανάγνωστες και διαχειρίσιμες από το οπτικό νεύρο.

Τοποθετήστε το σημαντικότερο περιεχόμενο σας μπροστά και πάνω

Χρησιμοποιήστε το δημοσιογραφικό μοντέλο της ανάποδης πυραμίδας. Ξεκινήστε με το περιεχόμενο το οποίο είναι το πιο σημαντικό για την αγορά στόχο σας και μετά δώστε στο κοινό σας περισσότερες λεπτομέρειες.

Χρησιμοποιήστε σωστά τις αντωνυμίες

Χρησιμοποιήστε την πιο δυνατή λέξη στο σύμπαν, το εσύ ή εσείς για να περιγράψετε τον χρήστη και εμείς για να περιγράψετε την επιχείρηση ή την ιστοσελίδα σας. Αυτό δημιουργεί καθαρή δομή, προσιτή στον τελικό χρήστη.

Χρησιμοποιήστε την ενεργετική φωνή

Η παθητική φωνή κουράζει, για παράδειγμα πείτε κατασκευάστε την ιστοσελίδα σας αντί να πείτε η ιστοσελίδα σας πρέπει να κατασκευαστεί.

Χρησιμοποιήστε σύντομες προτάσεις και παραγράφους

Το ιδανικό είναι όχι περισσότερες από 20 λέξεις ανά πρόταση και όχι περισσότερες από πέντε προτάσεις ανά παράγραφο. Είναι προτιμότερο να γράψετε μικρές παραγράφους παρά μακρυνάρια που θα δυσκολεύουν τον αναγνώστη να βρει την αρχή και το τέλος. Προσοχή στα σημεία στίξης, το να γράφετε στο ίντερνετ είναι πιο απλό από ότι το χαρτί.

Χρησιμοποιήστε κουκκίδες και αρίθμηση

Η εμφανίσιμη μορφοποίηση επικροτείτε από τη Google με συν πόντους στα αποτελέσματα κατάταξης. Οι λίστες επίσης είναι πολύ χρήσιμες για τον τελικό χρήστη.

Χρησιμοποιήστε καθαρούς τίτλους και υποτίτλους

Ερωτήσεις, απλές προτάσεις ή εισαγωγή στο κυρίως θέμα μέσω του τίτλου είναι το πιο σωστό. Επίσης μην ξεχνάτε ότι σε μια σελίδα στο ίντερνετ έχουμε μαι κεφαλίδα Η1 και πολλές Η2 που τεμαχίζουν το κείμενο σε υποκατηγορίες.

Χρησιμοποιήστε εικόνες, διαγράμματα και βίντεο

Για να απεικονίσετε αυτό που δεν λέγεται με λόγια θα πρέπει να έχετε και κάποια εικόνα ή ένα βίντεο για να εμπλουτίσετε το νόημα της σελίδας ή του άρθρο σας.

Χρησιμοποιήστε κενό χώρο

Η χρήση του λευκού χώρου στο ίντερνετ είναι επιτακτική. Δεν θα πρέπει να παραφουσκώνετε τα κείμενα σας για να μην κουράζουν τον αναγνώστη. Η πολύ συμπυκνωμένη πληροφορία ή οι πολλές δημοσιεύσεις είναι πολύ κουραστικές και αποτρέπουν τον αναγνώστη να εστιαστεί στο περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει πραγματικά.

Δείτε περισσότερα για το γράψιμο για το ίντερνετ:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

 

1 Σχόλιο. Leave new

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares