ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

proothisi-istoselidas-website-promotion

Πως να προβάλετε σωστά την επιχείρηση σας στο Ίντερνετ

Περιεχόμενα

Πως να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google και να σας φέρνει χιλιάδες πωλήσεις το μήνα!

Γεια σας φίλοι μου, μετά από μια μικρή έρευνα που έκανα στον ελληνικό σκουπιδότοπο του ίντερνετ μέσα από ιστοσελίδες που δεν έχουν τίποτα να πουν και τίποτα να προσφέρουν δυστυχώς, ανακάλυψα ένα πολύ μεγάλο κενό στο θέμα: Πως να προβάλετε σωστά στην επιχείρηση σας στο Ίντερνετ.

Άμα έχετε την δική σας επιχείρηση, τοπική ή διεθνής, μεγάλη ή μικρή και θα θέλατε να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση, τότε το ίντερνετ είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε.

Για σας γράφτηκε αυτό το άρθρο και άμα θέλετε να μάθετε πως να προβάλετε με επιτυχία το μαγαζί σας ή το επάγγελμα σας, τότε διαβάστε παρακάτω.

Τι είναι σωστή προβολή επιχείρησης στο ίντερνετ;

Σωστή προβολή της επιχείρησης σας στο ίντερνετ γίνεται μόνο μέσα από το δικό σας site. Χωρίς την δική σας προσωπική ή εταιρική ιστοσελίδα, δεν γίνεται να έχει αποτέλεσμα η προβολή της επιχείρησης σας.

Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στο να κάνετε μια ιστοσελίδα με την επιχείρηση σας και αυτή να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Από εκεί θα αντλείτε στοχευμένο κόσμο προς την ιστοσελίδα σας όπου όταν θα μπαίνει ο επισκέπτης θα πρέπει να μετατρέπεται σε πελάτη. Αυτό λέγεται επιτυχημένη προβολή επιχείρησης στο ίντερνετ

Η προβολή της επιχείρησης σας έχει κάποιους συγκεκριμένους στόχους:

1. Την αύξηση της πελατείας και των πωλήσεων.

Ένα ποσοστό καταναλωτών δεν θα επισκεφτεί ποτέ το κατάστημα ή την επιχείρηση σας. Θα σας βρουν όμως πολύ εύκολα ηλεκτρονικά να έχετε ιστοσελίδα. Άμα οι περισσότεροι πελάτες σας είναι στο ίντερνετ, τότε θα πρέπει να πάτε και εσείς εκεί το ταχύτερο δυνατό.

2. Την διείσδυση σε νέες αγορές.

Νέα αγορά για μια τοπική επιχείρηση είναι όλη η Ελλάδα ή η πανελλήνια εμβέλεια. Επίσης άμα κάνετε εξαγωγές, τότε το ηλεκτρονικό εμπόριο ίσως να είναι ο μόνος τρόπος για να ξεκινήσετε ή να σας βρουν.

Το ίντερνετ είναι ο πιο απλός τρόπος διείσδυσης σε νέες αγορές.

3. Την πώληση νέων προϊόντων και υπηρεσιών.

Όταν μιλάμε για νέα προϊόντα, εννοούμε ηλεκτρονικά προϊόντα ή υπηρεσίες που θα μπορέσετε να τα διαθέσετε ηλεκτρονικά.

4. Την δημιουργία νέου καναλιού πωλήσεων μέσω της ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Τα κανάλια διανομής είναι πολύ γνωστά στις παραδοσιακές επιχειρήσεις. Το ίντερνετ βοήθησε στη δημιουργία ενός ακόμα καναλιού πωλήσεων και διανομής προϊόντων στους τελικούς καταναλωτές.

5. Το να γίνετε γνωστοί και να χτίσετε το όνομα σας.

Το όνομα σας είναι ο αέρας της επιχείρησης σας που ενώ στα παραδοσιακά μαγαζιά είχε να κάνει με την θέση και την πελατεία, στο ίντερνετ έχει να κάνει με την επισκεψιμότητα, την αναγνωρισιμότητα, το μέγεθος της email list και άλλα.

6. Να χτίσετε την email λίστα σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω του email marketing.

To email marketing οφείλετε για το 93% των μετατροπών των επισκεπτών σε πελάτες στο ίντερνετ. Δείτε περισσότερα στα άρθρα:

Οποιοσδήποτε άλλος είναι ο στόχος σας, πάλι θα μπορούσε να σας βοηθήσει η ιστοσελίδα σας για να τον επιτύχετε. Το θέμα είναι να το κάνετε σωστά.

Προβολή επιχείρησης και προώθηση ιστοσελίδων

Πάρα πολλοί συγχέουν την προβολή της επιχείρησης σας με την προώθηση ιστοσελίδων. Η προώθηση ιστοσελίδων νοηματικά και μόνο δεν παρέχει μαι ολοκληρωμένη λύση για την επιχείρηση σας ή για το site σας.

Εμένα με παραπέμπει σε άλλες εποχές του ίντερνετ όταν νομίζαμε ότι με το πάτημα ενός μαγικού κουμπιού θα καταχωρούσαμε την ιστοσελίδα μας στην Google, όπως κάναμε με το Yahoo και θα μας έβρισκαν οι πελάτες. Αυτό γινότανε το 2003 που δεν είχαμε καταλάβει ότι η Google είναι μηχανή αναζήτησης και όχι επαγγελματικός κατάλογος στο ίντερνετ όπως η Yahoo.

Επομένως η προώθηση ιστοσελίδων σαν δραστηριότητα είναι παρωχημένη και έχει αντικατασταθεί από το SEO που είναι ολόκληρη επιστήμη.

Πολλοί μιλάνε για αυτό, λίγοι όμως το κάνουν πετυχημένα και αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους. Δεν θα τους αναλύσω όμως σήμερα αλλά θα σας προτείνω να γραφτείτε στη λίστα μου και να πάρετε τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα. Έτσι θα μπορέσετε να μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες εξελίξεις στο SEO και στις μηχανές αναζήτησης.

Το 86% των καταναλωτών αναζητά προϊόντα και υπηρεσίες από το κινητό του, ενώ τουλάχιστον το 50% θα προβεί σε μία ηλεκτρονική αγορά. Αυτό και μόνο θα πρέπει να μας βάλει την υποψία, ότι όντως υπάρχουν σοβαροί επαγγελματίες που ασχολούνται με το κομμάτι των ηλεκτρονικών πωλήσεων πολύ πετυχημένα.

Τι δεν είναι σωστή προβολή επιχείρησης γενικά

Πολλές επιχειρήσεις και πολλοί από εσάς γνωρίζω ότι αισθάνεστε ότι έχετε μείνει πίσω και ότι η τεχνολογία σας προσπερνάει ανεπιστρεπτί.

Και αυτή είναι η αλήθεια. Η τεχνολογία όντως σας προσπερνάει καθημερινά και θα πρέπει να κάνετε συνεχώς αλλαγές , να επενδύετε σε νέα πράγματα, σε νέα smartphones, νέους υπολογιστές και προγράμματα και να μαθαίνετε νέα πράγματα.

Έρευνες έχουν δείξει ότι μέχρι και το τέλος του 2013, πάνω από το 50% των επιχειρήσεων θα ενσωματώσουν Facebook, Twitter και blogs στη στρατηγική μάρκετινγκ που σχεδιάζουν. Προσέξτε λέω μέχρι το τέλος του 2013 και τώρα τη στιγμή που γράφω αυτό το άρθρο, οδεύουμε προς το τέλος του 2014!

Πριν από λίγο καιρό, ένας φίλος με πήρε ένα τηλέφωνο για να φτιάξουμε την πρώτη του ιστοσελίδα. Πρόκειται για ένα παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο στη Λάρισα με πολύ μεγάλη ιστορία. Ανεβαίνοντας στα γραφεία ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης με σύστησε στο νέο υπεύθυνο μάρκετινγκ που δεν γνωρίζει καθόλου τα νέα ηλεκτρονικά μέσα, facebook, internet, email, twitter και είναι άνω τον 50.

Εκτός αυτού είχε και μια μικρή αλλεργία στο οικονομικό σκέλος.

Η σκέψη τους για την στρατηγική προώθησης της επιχείρησης τους σε τοπικό επίπεδο ήτανε να κάνουν μια διαφήμιση σε πρωτοσέλιδο της τοπικής εφημερίδας που έχει 16.000 ημερήσια φύλλα, να βάλουνε μερικά σποτ σε τοπικά ραδιόφωνα και να το υποστηρίξουν και όλο αυτό με μια ιστοσελίδα. Μου φάνηκε αστείο και κάπως ανάποδο.

Τους απάντησα ότι έπρεπε να αντιστρέψουμε την κατάσταση. Θα πρέπει να φτιάξουμε μια ιστοσελίδα που θα βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google με τις λέξεις κλειδιά, να βρίσκετε σε όλα τα social media και να υποστηρίξουμε αυτή την ιστοσελίδα με μερικές δημοσιεύσεις στην τοπική εφημερίδα προβάλλοντας το νέο μας site.

Ο λόγος που πρότεινα τα παραπάνω οφείλετε σε ένα σωρό μαθήματα και σφαλιάρες που έφαγα στο παρελθόν. Ιδού μερικές σοβαρές σφαλιάρες.

Το ραδιόφωνο δεν αποδίδει.

Στην προηγούμενη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που είχα από το 2000 έως το 2005. Είχα 4 ραδιόφωνα να παίζουν 6 σποτ την ημέρα καθημερινά για 3 χρόνια. Ξέρετε πόσοι πελάτες μου ήρθαν από το ραδιόφωνο στα τρία αυτά χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας; Καλά το μαντέψατε φίλοι μου! Ούτε ένας! Μηδέν!

Κόστος; Απερίγραπτο.

Η εφημερίδα δεν αποδίδει.

Η τοπική εφημερίδα της Λάρισας είναι ένα φαινόμενο για τον επαρχιακό τύπο. Την προηγούμενη δεκαετία είχε 24.000. Σήμερα έχει πέσει στα 16.000 ημερήσια φύλλα και υπολογίζω ότι στα επόμενα χρόνια ζήτημα να υπάρχει κόσμος να την διαβάζει. Γενικά δεν θα υπάρχει κόσμος να πληρώνει για να αγοράζει εφημερίδες ή περιοδικά τη στιγμή που υπάρχουν τα tablets και τα smartphones.

Η ανιψιά μου που είναι μόλις τριών χρονών και παίζει το tablet στα δάκτυλα ανακάλυψε ένα περιοδικό στο σπίτι. Είχε ιδέες για το σπίτι και σε μια εικόνα με ένα σαλόνι που της άρεσε άρχισε να σέρνει το δάχτυλο της από πάνω για να παίξει το βίντεο! Έτσι ακριβώς κάνεις και στο tablet για να αλλάξει η εικόνα ή να παίξει το βίντεο.

Επειδή το περιοδικό δεν έκανε τίποτα, νόμισε ότι ήτανε χαλασμένο και αφού της φάνηκε άχρηστο, το πέταξε με τη μία μακριά ξεφωνίζοντας!

Ναι, τα παιδιά σήμερα είναι πολύ έξυπνα και θεωρούν τη νέα τεχνολογία δεδομένη. Δεδομένο είναι το ίντερνετ, το YouTube το tablet και όχι οι εφημερίδες, τα βιβλία και η τηλεόραση.

Το Google Adwords δεν αποδίδει

Το 70% των κλικ που προέρχονται από μηχανές αναζήτησης όπως η Google, ανήκουν στα οργανικά αποτελέσματα. Το 60% των κλικ των οργανικών αποτελεσμάτων πάνε στα site που βρίσκονται στις 3 πρώτες θέσεις της πρώτης σελίδας και 75% των χρηστών δεν πάνε στη 2η σελίδα.

Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μόνο το 30% κάνει κλικ στα πληρωμένα αποτελέσματα. Το κόστος όμως του κάθε κλικ είναι υπέρογκο και δυσανάλογο με τα οφέλη. Αφού είχα πετάξει το πρώτο 75άρι της προσφοράς της Google για να διαφημίσω την ιστοσελίδα μου, δεν είδα κανένα αποτέλεσμα. Ούτε ένα τηλέφωνο.

Και αυτό είναι λογικό. Πώς ο άλλος θα εμπιστευτεί σε κάποιον να του φτιάξει την ιστοσελίδα και να την βγάλει στην πρώτη σελίδα της Google όταν αυτός πληρώνει στα Adwords;

Κάθε μέρα παίρνω περίπου 70 κλικ από τα οργανικά αποτελέσματα της Google. Με το μέσο κόστος ανά κλικ να είναι στα πενήντα λεπτά, θα έπρεπε να ξοδεύω 35 ευρώ την ημέρα για κάθε μήνα για να διατηρήσω αυτή την επισκεψιμότητα αν βασιζόμουν στα Google Adwords αντί για το SEO.

Θα χρειαζόμουνα δηλαδή 1050 ευρώ το μήνα για να πω ότι κάτι κάνω. Θα έβγαζα όμως 1050 ευρώ το μήνα από τα Google Adwords; Η εμπειρία μου λέει πως όχι. Πελάτης μου έχει ξοδέψει μέχρι σήμερα πάνω από 24.000 ευρώ στα Google Adwords και αυτή τη στιγμή το μοντέλο Adwords δεν είναι βιώσιμο.

Επίσης λειτουργεί και ανασταλτικά για το SEO. Αντί να ασχολείσαι με το SEO της ιστοσελίδα σου, ασχολείσαι με το Adwords που έχει προσωρινά αποτελέσματα.

 Η Σελίδα στο Facebook χωρίς ιστοσελίδα δεν αποδίδει

Στο άρθρο μου: Από τη Facebook Page στο δικό σας site, αναφέρω τις διαφορές μεταξύ σελίδα στο face και της δικής σας ιστοσελίδας και πιστέψτε με είναι πολλές.

Επειδή έχω περισσότερες από 5 σελίδες στο facebook εκτός από το προσωπικό προφίλ, βλέπω ότι ο ρόλος τους είναι καθαρά υποστηρικτικός και όχι για να αποκτήσω πελάτες ή να πουλήσω τα προϊόντα μου και τις υπηρεσίες μου. Για καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να έχω και εγώ και όλοι σας την δική σας ιστοσελίδα στο ίντερνετ.

Από εκεί θα κάνετε δημοσιεύσεις στη σελίδα σας στο face για να πάρετε like και share καθώς και επισκεψιμότητα προς την ιστοσελίδα σας.

Η τηλεόραση δεν αποδίδει

Δεν θέλω να αναφερθώ στην τηλεόραση και την τηλεοπτική προβολή. Η τηλεόραση είναι ένα ακριβό μέσο προβολής επιχειρήσεων και είναι πολύ δύσκολο όλες οι επιχειρήσεις να τη φτάσουν οικονομικά. Η διαφήμιση στα τοπικά κανάλια δεν έχει την απόδοση που θα θέλατε αν δεν έχετε ήδη κάποια ιστοσελίδα για να στείλετε τον επισκέπτη εκεί.

Ta Social Media δεν αποδίδουν χωρίς ιστοσελίδα

Είναι σαν να οδηγείτε ένα ακέφαλο άλογο.  Όπως και με την σελίδα στο facebook, έτσι και με τα λοιπά social media, twitter, web 2.0 κτλ. Ο ρόλος των social media δεν είναι για να κάνετε πωλήσεις αλλά για να αποκτήσετε επισκεψιμότητα και να γίνετε γνωστοί, να βελτιώσετε το SEO σας και μετά να κάνετε πωλήσεις.

Ο ρόλος τους είναι έμμεσος και όχι άμεσος.

Το να δημοσιεύω στο Facebook ή στο Twitter χωρίς να έχω επαγγελματική ιστοσελίδα για να κατευθύνω τον κόσμο μου είναι σαν να ανοίγω το παράθυρο από την πολυκατοικία και να φωνάζω!

Τι δεν είναι σωστή προβολή επιχείρησης το 2014;

Επιγραμματικά και με λίγα λόγια, τα παρακάτω δεν είναι σωστή προβολή επιχείρησης το 2014:

1. Διαφήμιση στο ραδιόφωνο χωρίς ιστοσελίδα

2. Διαφήμιση στην εφημερίδα χωρίς ιστοσελίδα

3. Διαφήμιση στα Adwords χωρίς ποιοτικό SEO

4. Ιστοσελίδα χωρίς email list

5. Ιστοσελίδα χωρίς περιεχόμενο

6. Σελίδα στο facebook χωρίς Ιστοσελίδα

7. Δωρεάν ιστοσελίδα σε subdomains τύπου wix, yola και άλλα.

8. Ιστοσελίδα που να μην είναι σε WordPress

9. Στατική ιστοσελίδα χωρίς blog

10. Δωρεάν blog σε blogger, tumblr, typad και δεν συμμαζεύεται!

Ο κατάλογος των λαθών και της λάθος προβολής της επιχείρησης σας στο ίντερνετ δεν έχει τέλος. Καταλαβαίνω ότι πολλοί από εσάς είστε αρχάριοι ή ξεκινάτε σήμερα με το ίντερνετ και δεν γνωρίζετε αρκετά πράγματα.

Άμα θέλετε σήμερα να φτιάξετε την δική σας ιστοσελίδα και δεν ξέρετε πως να το κάνετε σωστά, εμπιστευτείτε τους ειδικούς και επιλέξτε ένα πακέτο SEO Web Design.

Το συμπέρασμα είναι ότι χωρίς τη δική σας ιστοσελίδα δεν έχετε και πολλές επιλογές επιτυχίας στο ίντερνετ. Η ιστοσελίδα σας είναι το νευρικό σας σύστημα που ελέγχει όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες σας στο ίντερνετ και από αυτήν θα πρέπει να ξεκινήσετε.

 Ξέχασα Κάτι;

Σίγουρα. Όμως το blog μου είναι μια συζήτηση με τον κόσμο, με σας και θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας. Μπορείτε να την πείτε άφοβα στα σχόλια. Άμα θέλετε να προσθέσετε κάτι ή να προτείνετε ένα νέο θέμα για να καλύψω στο blog μου, απλώς αφήστε το μήνυμα σας ΚΑΤΩ από το άρθρο.

Δείτε περισσότερα:

  • Θέλω να εξάγω. Πώς να προωθήσω το προϊόν μου στις ξένες αγορές;

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

 

2 Σχόλια. Leave new

  • Γιώργος Σαμπροβαλάκης
    18 Σεπτεμβρίου 2014 6:00 μμ

    Γιάννη όπως πάντα τα άρθρα σου αποτελούν μια νησίδα στεριάς στην απύθμενη οχλαγωγία των “σαϊτάδων” όπως τους λένε στην πιάτσα της αγοράς που περιέγραψες. Για τη συντριπτική πλειοψηφία, ένα site δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια ψηφιακή card visit. Όπως, επίσης για τους περισσότερους, ένας Motivational Trainer / Speaker δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα διασκεδαστή με κουστούμι. Ευτυχώς (και δυστυχώς) το να είσαι πιονέρος στο χώρο σε κάνει να ξεχωρίζεις.

    Απάντηση
    • Ταξίδι στο SEO με βάρκα την Ελπίδα. Σε ευχαριστώ Γιώργο. Αυτό τον μήνα, μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον αλγόριθμο της Google, έχει διπλασιαστεί απότομα η κίνηση από την Google. (!)
      Οπότε η ποιότητα και η σκληρή δουλειά είναι αυτή που μας ανεβάζει στο SEO.

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares