ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

EPAGGELMATIAS-SEO-PROFESSIONAL

Πώς θα βρω έναν καλό επαγγελματία στο SEO;

Σίγουρα όσοι γνωρίζετε ότι η κατάταξη μιας ιστοσελίδας στη Google καθορίζεται από μερικούς παράγοντες κατάταξης και δεν είναι τυχαίο γεγονός να έχετε αντιληφθεί ότι κάποιες ιστοσελίδες τα πηγαίνουν καλύτερα από κάποιες άλλες.

Συνήθως αυτές οι ιστοσελίδες που φαίνονται στην πρώτη θέση της Google έχουν προωθηθεί από κάποιον επαγγελματία στο SEO με σωστό και επαγγελματικό τρόπο.

Επειδή όμως δεν υπάρχει κάποια πιστοποίηση ή κάποιο πανεπιστήμιο που να χρειάζεται να τελειώσει κάποιος για να θεωρηθεί ότι είναι σωστός επαγγελματίας στο SEO, είναι αρκετά δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιος που δεν γνωρίζει αρκετά από το αντικείμενο κάποιον ερασιτέχνη στην προώθηση ιστοσελίδων από έναν άλλον που παρέχει επαγγελματικές υπηρεσίες SEO επί πληρωμή.

Για αυτό το σκοπό σας παραθέτω τέσσερα πράγματα που θα πρέπει να κοιτάξετε πριν επιλέξετε έναν επαγγελματία της προώθησης ιστοσελίδων.

1 Βγαίνει ο ίδιος πρώτος στη Google με τις βασικές λέξεις κλειδιά για την κατηγορία του;

Ο κλάδος μας χαρακτηρίζεται με μερικές βασικές λέξεις κλειδιά όπως και κάθε κλάδος στο ίντερνετ όπως προώθηση ιστοσελίδων, SEO, seo expert, ειδικός SEO, ΣΕΟ, SEO GOOGLE κτλ.

Άρα για να βρείτε κάποιον που είναι επαγγελματίας στο χώρο του μάλλον θα πρέπει να βγαίνει τουλάχιστον για μια από αυτές τις λέξεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα της Google και όχι να μην φαίνεται καθόλου.

Επαγγελματίες που δεν έχουν ιστοσελίδα, δεν έχουν καμία κατάταξη στη Google και παρόλα αυτά αυτοδιαφημίζονται για τα κατορθώματα τους δεν είναι επαγγελματίες.

Τώρα ξέρω τι θα μου πείτε, ότι το σπίτι του μάστορα είναι άφτιαχτο. Ναι αλλά υπάρχει και η αντίθετη παροιμία που λέει δάσκαλε τι δίδασκες και λόγο δεν εκράτεις.

Επειδή πρόκειται για την επιχείρηση σας και επειδή μάλλον η βιωσιμότητα της θα εξαρτηθεί κατά πολύ από την επιτυχία του SEO που θα κάνετε, ίσως να πρέπει να το σκεφτείτε δύο φορές πριν αναθέσετε σε κάποιον γνωστό ή κάποιον που σας συστήθηκε ως ειδικός σε κάτι.

2 Δεν θα πρέπει να κατηγορεί άλλους συναδέλφους επαγγελματίες SEO

Το SEO δεν είναι πολιτική και άμα κάποιος ειδικός στο SEO που είναι πετυχημένος έχει σήμερα χρόνο για να κατηγορήσει άλλους συναδέλφους, δεν είναι ειδικός. Το κρίνω εξ ιδίων, χωρίς να θέλω να πω ότι είμαι πετυχημένος και άλλοι δεν είναι γιατί απλούστατα δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι.

Είμαι τόσο απασχολημένος με τις δουλειές μου και τους πελάτες μου -και τον εαυτό μου μαζί- που δύσκολα θα ασχοληθώ με κάποιον άλλον έστω και για μια στιγμή.

Αλλά συμβαίνει το αντίθετο και οι άλλοι ασχολούνται μαζί μου.

Βασικά αποφεύγω τις κατηγορίες, τις αντιπαραθέσεις, το τρόλινγκ γιατί απλώς και μόνο δεν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο γιατί είμαστε σε μαραθώνιο αγώνα ταχύτητας που δεν έχει επιστροφή.

Προσέξτε λοιπόν κάθε επαγγελματία του SEO τι ήθος έχει στα επαγγελματικά θέματα. Σεβόμαστε όλους τους επαγγελματίες στον χώρο καλούς και κακούς.

3 Πρέπει να είναι αυτόφωτος

Κάθε μέρα ανακαλύπτω δεκάδες μεγάλες δήθεν εταιρείες στον χώρο μας που με έχουν κλέψει τα κείμενα αυτούσια από την ιστοσελίδα μου, με έχουν κλέψει τις ιδέες και διάφορα άλλα πράγματα. Το ξέρω ότι δεν θα μου δώσουν βραβείο που με επέλεξαν για να με λογοκλέψουν, ωστόσο με τιμά σαν πράξη.

Αυτό βέβαια γίνεται καθημερινά και παντού, ο ένας κλέβει τον άλλον στο ίντερνετ με ξεχωριστή ευκολία.

Όμως κάθε επαγγελματίας του SEO θα πρέπει να μπορεί να σταθεί μόνος του και να έχει κάτι να σας προσφέρει. Θα πρέπει να τον ρωτήσετε, κάνετε μόνος σας SEO, γράφετε άρθρα εσείς ή τα αναθέτετε σε τρίτους;

Με άλλα λόγια είστε εσείς ο ειδικός που κάνει τη δουλειά ή απλώς είστε ένας πωλητής υπηρεσιών SEO;

Κάθε επαγγελματίας του SEO είναι καλός σε κάτι, άλλος είναι στον κώδικα, άλλον στην εύρεση backlinks, άλλος στο να γράφει κείμενα και άρθρα.

Όμως θα πρέπει τουλάχιστον στα βασικά τεχνικά θέματα να έχει όχι μόνο όλες τις γνώσεις που απαιτούνται αλλά και την υψηλή εποπτεία όλων των πραγμάτων αλλιώς δεν υπάρχει ελπίδα να γίνει καλά η δουλειά σας.

Όλο και κάτι θα πάει στραβά και δεν θα ξέρει κανέναν τι είναι αυτό και γιατί.

4 Πρέπει να ζει από αυτό

Δεν ξέρω ποιοι από εσάς έχετε κάνει laser στα μάτια σας; Ο γιατρός που σας έκανε την εγχείριση ζούσε από αυτήν την δουλειά ή παράλληλα έκανε και άλλες δουλειές, για παράδειγμα δούλευε delivery σε πιτσαρία τα απογεύματα ή βοηθούσε και τη μάνα του στο προποτζίδικο;

Όσοι από εσάς έχετε ήδη κάποιον part timer στο SEO, ήρθε η ευκαιρία να αλλάξετε. Καλό το part time αλλά το part time SEO φέρνει και part time αποτελέσματα.

Επαγγελματίας του SEO σημαίνει ότι ζω από αυτό γιατί ασχολούμαι κάθε μέρα με αυτό και έτσι έχω αποτελέσματα από αυτό.

Άμα δεν ασχοληθώ μια μέρα και με το SEO δεν έγινε και τίποτα, άμα δεν ασχοληθώ μια εβδομάδα με το SEO, πάλι δεν έγινε και τίποτα, όμως άμα περάσει ένας μήνας χωρίς να κάνω κάτι στο SEO, μάλλον θα το μάθετε γιατί θα δείτε αλλαγές στην κατάταξη.

Τώρα πως μπορεί κάποιος να βασίζεται στο part time SEO είναι πολύπλοκη διαδικασία που δεν εξηγείται με λόγια.

Το ξέρω ότι το θέμα δεν εξαντλείτε με τέσσερα βασικά πράγματα, αλλά πιστεύω ότι σας βοήθησα να βγάλετε τα συμπεράσματα σας για το τι θα πρέπει να κάνετε άμα και εσείς επιθυμείτε κάποιον συνεργάτη στην προώθηση SEO που να έχει υπευθυνότητα, γνώσεις και εμπειρία.

Ζητήστε προσφορά προώθησης ιστοσελίδας

ZITISTE-PROSFORA-PARAMARKETING

Ζητήστε σήμερα μια προσφορά προώθησης ιστοσελίδας

Δείτε περισσότερα για τους επαγγελματίες στο SEO:

Μενού
Shares