ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ISTOSELIDA-IPSILIS-POIOTITAS-GOOGLE

Πώς να χτίσετε ένα site υψηλής ποιότητας σύμφωνα με τη Google

Σε ένα προηγούμενο άρθρο –Όλοι οι οδηγοί της Google για τους webmasters– είχα αναφερθεί στην πηγή σχετικά με την βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και την κατασκευή ποιοτικών ιστοσελίδων που δεν είναι η άλλη από την ίδια τη Google.

Ναι η Google είναι η πηγή όπως στην ταινία μάτριξ που επιστρέφει ο Νίο στην πηγή, στον Αρχιτέκτονα δηλαδή του μάτριξ.

Στο σχετικό άρθρο που ονομάζεται στα αγγλικά More guidance on building high-quality sites και που σημαίνει στα ελληνικά Περισσότερη καθοδήγηση στο χτίσιμο ιστοσελίδων υψηλής ποιότητας, η Google μας δίνει ξανά επιμέρους πληροφορίες για το τι πρέπει να κάνουμε ώστε να δημιουργήσουμε ένα site υψηλής ποιότητας ή να διορθώσουμε την ιστοσελίδα μας άμα δεν είναι τόσο ποιοτική όσο πρέπει.

Αν και το άρθρο με τις οδηγίες είναι σχετικά μικρό, είναι μεστό από νόημα και οδηγίες που άμα τις ακολουθήσετε θα κάνουν την διαφορά. Διαβάστε παρακάτω.

Τι μετράει η Google ως ποιοτικό site;

Οι ανανεώσεις του αλγορίθμου της Google στοχεύουν στο να βοηθήσουν τον τελικό χρήστη να βρίσκει πάντα ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας με το να ρίχνει απλώς στην κατάταξη τις ιστοσελίδες που θα είναι χαμηλού περιεχομένου.

Δηλαδή η Google δεν ανεβάζει το δικό σας site, απλά ρίχνει όλα τα άλλα που είναι χειρότερης ποιότητας από το δικό σας.

Προς αυτήν την κατεύθυνση είχαν στραφεί όλες οι ανανεώσεις του Panda Algorith update.

Παρακάτω θα αναλύσουμε όλη τη βασική φιλοσοφία φτάνοντας στον πυρήνα του Panda Update και του αλγορίθμου της Google. Για άλλους περιβόητος και για άλλους διαβόητος.

Βέβαια η Google δεν έχει αποκαλύψει τα αληθινά σήματα ποιότητας που αναζητά να βρει το Panda Update για να κατατάξει την ιστοσελίδα σας στις υψηλά ποιοτικές ιστοσελίδες.

Ωστόσο, μια προσέγγιση για να βρούμε τι μετράει η ίδια η Google σε ένα site για να το χαρακτηρίσει υψηλής ποιότητας θα γίνει και έτσι είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσετε να βγάλετε τα συμπεράσματα σας και να αποκτήσετε άποψη για το θέμα.

Ποιες ερωτήσεις προσπαθεί να απαντήσει η Google για να θεωρήσει το site σας ποιοτικό;

Αντί λοιπόν να αφήσουμε την Google να αξιολογήσει την ιστοσελίδα μας με βάση τις παρακάτω λέξεις κλειδιά, θα ήταν σωστό να τις απαντήσουμε μόνοι μας και να προετοιμάσουμε την ιστοσελίδα μας για να την βρει η Google σωστή και έτοιμη να την κατατάξει στις πρώτες θέσεις.

  1. Θα εμπιστευόσασταν τις πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το άρθρο;
  2. Αυτό το άρθρο είναι γραμμένο από κάποιον ειδικό ή ερασιτέχνη που ξέρει το θέμα ή είναι εντελώς κενό και δημοσιογραφικό;
  3. Μήπως η ιστοσελίδας έχει διπλό περιεχόμενο, περιεχόμενο που αλληλοκαλύπτεται ή περιεχόμενο που δεν χρειάζεται και απλώς έχουν αλλαχτεί επιφανειακά τα θέματα για να πιάσουν νέες λέξεις κλειδιά;
  4. Θα δίνατε άνετα τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας σε αυτό το site;
  5. Έχει το άρθρο ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη ή λάθη μορφοποίησης;
  6. Είναι τα θέματα της ιστοσελίδας βασισμένα στα πραγματικά ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των επισκεπτών της ιστοσελίδας ή παράγεται περιεχόμενο προσπαθώντας να μαντέψουμε τι θα έβγαινε πρώτο στις μηχανές αναζήτησης;
  7. Έχει το άρθρο πρωτότυπο περιεχόμενο ή πληροφορίες, πρωτότυπες αναφορές, πρωτότυπες έρευνες ή πρωτότυπη ανάλυση;
  8. Η σελίδα της ιστοσελίδας σας παρέχει προστιθέμενη αξία σε σύγκριση με άλλες σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης;
  9. Έχει ελεγχθεί ποιοτικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας;
  10. Περιγράφει το άρθρο και τις δύο πλευρές της ιστορίας;
  11. Είναι αναγνωρισμένη η ιστοσελίδα ως αυθεντία σε αυτό το θέμα;
  12. Είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας γραμμένο μαζικά ή έχει δοθεί φασόν σε έναν μεγάλο αριθμό συγγραφέων ώστε οι σελίδες δεν έχουν προσεχθεί κατάλληλα;
  13. Έχει συνταχθεί το άρθρο σωστά ή φαίνεται ότι έχει γραφτεί στο πόδι ή βιαστικά;
  14. Για μια αναζήτηση σχετικά με την υγεία, θα εμπιστευόσασταν τις πληροφορίες από αυτό το site;
  15. Θα αναγνωρίζατε αυτήν την ιστοσελίδα ως αξιόπιστη πηγή όταν αναφέρετε με το όνομα της;
  16. Καλύπτει το άρθρο το κυρίως θέμα πλήρως και κατανοητά;
  17. Δίνει το άρθρο μια σε βάθος ανάλυση ή ενδιαφέρουσες πληροφορίες που είναι πέραν του προφανούς;
  18. Ανήκει η σελίδα αυτή σε αυτές που θέλετε να κάνετε bookmark, να συστήσετε ή να την προτείνεται σε έναν φίλο σας;
  19. Έχει το άρθρο μια τεράστια ποσότητα διαφημίσεων που σας αποσπούν από το κυρίως περιεχόμενο ή παρεμβαίνουν στο κυρίως περιεχόμενο;
  20. Θα αναμένατε να δείτε αυτό το άρθρο σε ένα έντυπο περιοδικό, εγκυκλοπαίδεια ή βιβλίο;
  21. Είναι τα άρθρα μικρά σε μέγεθος, ανούσια ή δεν έχουν χρήσιμες πληροφορίες;
  22. Είναι οι σελίδες δημιουργημένες με προσοχή και με έμφαση στις λεπτομέρειες ή όχι;
  23. Παραπονιούνται οι χρήστες όταν βλέπουν σελίδες από αυτό το site;

Μόνο και μόνο να αναλύσουμε τα παραπάνω 23 σημεία, είναι σίγουρο ότι θα μας πάρει πάρα πολύ χρόνο, απλώς να τα διανοηθούμε και να τα απεικονίσουμε. Φανταστείτε λοιπόν πόσο δύσκολο είναι για τη Google και τα ταλέντα της να γράψουν έναν νέο αλγόριθμο που να εξετάζει εκ του μηδενός όλες αυτές τις πληροφορίες που έχει μια ιστοσελίδα για να την διαχωρίσει σε ποιοτική και σε μη ποιοτική.

Δυσκολάκι το βλέπω από την μία πλευρά, από την άλλη σκέφτομαι ότι όσοι δουλεύουν για τη Google, από τον απλό καθαριστή έως τον πρόεδρο της εταιρείας θα πρέπει να είναι εξαιρετικά έξυπνα άτομα. -Μάλλον ο καθαριστής ή η καθαρίστρια θα καθαρίζει τα τζάμια του Googleplex με βάση κάποιον αλγόριθμο.

Ας αναλύσουμε λοιπόν τα 23 σημεία.

Θα εμπιστευόσασταν τις πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το άρθρο;

Μπορείτε να απαντήσετε μόνοι σας για το site σας, δεν χρειάζεται να ανοίξετε το site του ΣΥΡΙΖΑ για να πείτε ένα σίγουρο όχι, μια και όλες οι πληροφορίες είναι πολιτική προπαγάνδα και έτσι δεν θα τις εμπιστευόσασταν.

Άμα λοιπόν δεν έχετε πληροφορίες που είναι έμπιστες στο site σας, μάλλον δεν θα το εμπιστευτούν και οι τελικοί σας πελάτες.

Αυτό το άρθρο είναι γραμμένο από κάποιον ειδικό ή ερασιτέχνη που ξέρει το θέμα ή είναι εντελώς κενό και δημοσιογραφικό;

Εννοεί τα άρθρα που υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας. Ακόμα και ηλεκτρονικό κατάστημα να έχετε σίγουρα χρειάζεται να ανοίξετε ένα blog και να γράψετε μερικά άρθρα που θα είναι εξειδικευμένα και γραμμένα από κάποιον έμπειρο χρήστη του θέματος.

Μήπως η ιστοσελίδα σας έχει διπλό περιεχόμενο, περιεχόμενο που αλληλοκαλύπτεται ή περιεχόμενο που δεν χρειάζεται και απλώς έχουν αλλαχτεί επιφανειακά τα θέματα για να πιάσουν νέες λέξεις κλειδιά;

Σε ένα προηγούμενο άρθρο μου είχα γράψει για το λεπτό περιεχόμενο. Το περιεχόμενο που είναι εντελώς άχρηστο ή που έχει γραφτεί μηχανικά απλώς και μόνο για να πιάσουμε μερικές νέες λέξεις κλειδιά.

Θα δίνατε άνετα τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας σε αυτό το site;

Μιλάμε για eshop. Σας εμπνέει εμπιστοσύνη έτσι όπως είναι στημένο ή όχι;

Μήπως δεν είναι εμφανής η εταιρεία που το έχει και το διαχειρίζεται; Άμα για οποιαδήποτε λόγο κάποιο site ή ηλεκτρονικό κατάστημα σας κάνει κλικ με αρνητικό τρόπο, μάλλον το ίδιο κλικ κάνει και στην Google και για αυτό το ρίχνει στην κατάταξη.

Έχει το άρθρο ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη ή λάθη μορφοποίησης;

Αν και αρκετά λάθη στον κώδικα που έχει κάποιο site δεν λαμβάνονται υπόψιν από τη Google, τα ορθογραφικά λάθη, τα συντακτικά λάθη και η κακή μορφοποίηση, λαμβάνονται υπόψιν.

Επίσης θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η σωστή μορφοποίηση με κουκίδες και αρίθμηση, σωστές παραγράφους και χρήση bold και italics είναι ένας από τους πολλούς παράγοντες SEO που λαμβάνει σοβαρά υπόψιν η Google.

Είναι τα θέματα της ιστοσελίδας βασισμένα στα πραγματικά ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των επισκεπτών της ιστοσελίδας ή παράγετε περιεχόμενο προσπαθώντας να μαντέψετε τι θα έβγαινε πρώτο στις μηχανές αναζήτησης;

Πολύ σοφιστικέ ερώτηση και πολύ στοχευμένη ερώτηση. Θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα site το οποίο θα είναι πλούσιο σε περιεχόμενο που καλύπτει τις ανάγκες πληροφόρησης του τελικού χρήστη και όχι αυτό που θέλετε εσείς να προβάλετε.

Επίσης, πολλές φορές στην βελτιστοποίηση ιστοσελίδων τα λάθη που κάνουμε είναι να γράφουμε άρθρα με βάση τις λέξεις κλειδιά ή με βάση αυτά που θέλουμε να φαίνονται στη Google και όχι με βάση τις πραγματικές ανάγκες των υποψήφιων πελατών μας ή των αναγνωστών μας.

Έχει το άρθρο πρωτότυπο περιεχόμενο ή πληροφορίες, πρωτότυπες αναφορές, πρωτότυπες έρευνες ή πρωτότυπη ανάλυση;

Είναι τα άρθρα στο site σας πρωτότυπα;

Η Google εξετάζει ένα ένα τα άρθρα και τις σελίδες της ιστοσελίδα σας για το αν έχουν πρωτότυπο περιεχόμενο ή όχι. Οι αναδημοσιεύσεις και τα αναδημοσιευμένα άρθρα δεν προσφέρουν κάτι στον τελικό χρήστη και έτσι η Google τα υποβαθμίζει σταδιακά.

Άμα όλο το site σας έχει διπλότυπο περιεχόμενο ή αναδημοσιευμένο περιεχόμενο, τότε δεν έχετε και μεγάλες ελπίδες να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google ή να εμφανίζεστε στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Η σελίδα της ιστοσελίδας σας παρέχει προστιθέμενη αξία σε σύγκριση με άλλες σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης;

ISTOSELIDA-IPSILIS-POIOTITAS-GOOGLE-3

Το να αναδημοσιεύεται ένα άρθρο δεν λέει κάτι. Όμως άμα το επεξεργαστείτε και προσθέσετε τη δική σας εκδοχή, τότε έχετε προσφέρει κάτι στον αναγνώστη ή στον επισκέπτη ή στον τελικό πελάτη.

Αυτό λέγεται προστιθέμενη αξία. Μπορείτε επίσης να βάλετε και άλλες εκδοχές της ίδιας ιστορίας ή να πείτε την γνώμη σας. Η γνώμη σας μετράει και τα προσωπικά άρθρα μετράνε πάρα πολύ.

Δείτε περισσότερα στο personal branding.

Έχει ελεγχθεί ποιοτικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας;

Ο έλεγχος ποιότητας ή το quality control που αναφέρει εδώ η Google έχει να κάνει με το άμα ξαναδιορθώσατε την ιστοσελίδα σας ως προς το περιεχόμενο. Προφανώς η Google βλέπει τις διορθώσεις που κάνετε σε μια ιστοσελίδα και αυτό σαν δίνει πόντους στο να χαρακτηρίσει την ιστοσελίδα σας υψηλής ποιότητας.

Περιγράφει το άρθρο και τις δύο πλευρές της ιστορίας;

Το να γράφουμε διττά ή αμφιλεγόμενα άρθρα, για παράδειγμα θέση, αντίθεση και να καταλήγουμε στη σύνθεση θεωρείται από τη Google υγιές και καλό για την ιστοσελίδα σας γιατί δείχνει δείγμα ποιότητας.

Εφόσον δεν προτείνουμε κάτι ή αξιολογούμε τα θετικά και τα αρνητικά, μάλλον δεν πουλάμε κάτι ή δεν προωθούμε απροκάλυπτα το δικό μας προϊόν και κατά συνέπεια παρέχουμε πρωτογενείς πληροφορίες που είναι και αξιόπιστες σε ένα βαθμό.

Είναι αναγνωρισμένη η ιστοσελίδα ως αυθεντία σε αυτό το θέμα;

Το να θεωρείστε εσείς ή η ιστοσελίδα σας ως authority page στον τομέα σας είναι κάτι που χρειάζεται πολύ χρόνο για να γίνει. Θα πρέπει να έχετε backlinks από άλλες ιστοσελίδες στον χώρο σας καθώς και να έχετε μοναδικό περιεχόμενο και να δημοσιεύετε κάθε εβδομάδα σχεδόν καινούρια άρθρα στον τομέα σας με μοναδικό και επικό περιεχόμενο.

Το λέμε επικό περιεχόμενο γιατί θα πρέπει να είναι αντίστοιχο της Ιλιάδας και της Οδύσσειας.

Είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας γραμμένο μαζικά ή έχει δοθεί φασόν σε έναν μεγάλο αριθμό συγγραφέων ώστε οι σελίδες δεν έχουν προσεχθεί κατάλληλα;

Το να προσλάβω ghost writters (συγγραφείς με ενοικίαση) δεν είναι μια τωρινή μόδα ή κάτι που γίνεται τα τελευταία χρόνια με την άνθηση των blogs και των social media. Από την αρχαία εποχή υπήρχαν συγγραφείς που δίναν τα έργα τους να γραφτούν σε προσωπικούς βοηθούς ή σε μαθητές τους.

Λέγεται ότι ο Σαίξπηρ έχει γράψει μόνο το 40% των έργων του, ενώ το άλλο 60% είναι προϊόν συγγραφής φασόν ή άλλων συγγραφέων που έβαλαν το όνομα του για να πουλήσουν.

Έχει συνταχθεί το άρθρο σωστά ή φαίνεται ότι έχει γραφτεί στο πόδι ή βιαστικά;

Το αν γράφτηκε ένα άρθρο στο πόδι ή έχει επιμεληθεί σωστά είναι κάτι που μπορεί να μαντέψει η Google με τον βελτιωμένο της αλγόριθμο. Για να μπορέσετε και εσείς να την ξεγελάσετε θα πρέπει να τις αποδείξετε ότι τα άρθρα σας δεν έχουν γραφτεί στο πόδι και ότι έχει γίνει πιο εκτεταμένη δουλειά.

Μπορείτε να δείτε το παρακάτω άρθρο σχετικά: ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ SITE ΣΑΣ

Για μια αναζήτηση σχετικά με την υγεία, θα εμπιστευόσασταν τις πληροφορίες από αυτό το site;

Αυτή η ερώτηση στοχοποιεί τις ιστοσελίδες με θέματα υγείας ειδικότερα γιατί η παραπληροφόρηση και τα fakenews σχετικά με τα παραφάρμακα και τις βιταμίνες που πωλούνται μέσω ίντερνετ χωρίς να έχουν κάποιο αποδεδειγμένο αποτέλεσμα κάνει θραύση.

Η Google προσπαθεί να διαχωρίσει λοιπόν το γεγονός άμα είστε και εσείς ένα site που προωθείτε κάποιο ιατρικό βοήθημα χωρίς να έχετε την έγκριση κάποιου φορέα ή χωρίς να έχετε έρευνες που να αποδυκνείουν την αποτελεσματικότητα του.

Θα αναγνωρίζατε αυτήν την ιστοσελίδα ως αξιόπιστη πηγή όταν αναφέρετε με το όνομα της;

Αυτό έχει να κάνει με τις απλές συστάσεις που δίνουμε όλοι καθημερινά για καλούς γιατρούς, καλούς μηχανικούς, καλά συνεργεία αυτοκινήτων και ούτω καθεξής. Θα συστήνατε την ιστοσελίδα σας ως αξιόπιστη πηγή σε τρίτα άτομα ή όχι;

Άμα η απάντηση είναι όχι γιατί και εσείς οι ίδιοι γνωρίζετε ότι δεν είναι ή ότι αυτά που γράφετε και λέτε μέσα στο site σας δεν είναι 100% σωστά, τότε υπάρχει πρόβλημα και θα πρέπει να κάνετε κινήσεις για να διορθώσετε το περιεχόμενο σας.

Καλύπτει το άρθρο το κυρίως θέμα πλήρως και κατανοητά;

Έχουμε συνηθίσει στα άρθρα τηλεγραφήματα από περιοδικά της σόου μπιζ που δεν έχουν κάποια αξία ύπαρξης. Αυτό το κριτήριο ποιότητας απαντάει στο ερώτημα άμα το άρθρο σας είναι πλήρες και κατανοητό.

Άμα δεν είναι θα πρέπει να συμπληρώσετε περιεχόμενο ή να προσθέσετε κάποιο βίντεο μέχρι να γίνει.

Δίνει το άρθρο μια σε βάθος ανάλυση ή ενδιαφέρουσες πληροφορίες που είναι πέραν του προφανούς;

Τα άρθρα τώρα που έχουν μια μεγαλύτερα ανάλυση ή παρέχουν πληροφορίες που είναι δυσεύρετες επιδοτούνται με ένα μικρό μπόνους ποιότητας από τη Google και ανεβάζουν και όλο το site μαζί.

Ανήκει η σελίδα αυτή σε αυτές που θέλετε να κάνετε bookmark, να συστήσετε ή να την προτείνεται σε έναν φίλο σας;

ISTOSELIDA-IPSILIS-POIOTITAS-GOOGLE-4

Θα προσθέτατε ποτέ την ιστοσελίδα σας στα αγαπημένα μου γιατί μάλλον σας άρεσε πολύ και θέλετε να την ξαναδείτε και στο μέλλον ή όχι;

Συνήθως όταν βρίσκω κάποια ιστοσελίδα που έχει κάτι που μου άρεσε πολύ, τη βάζω στα αγαπημένα για να την ξαναδώ στο μέλλον. Άλλες φορές πάλι την προτείνω και σε φίλους ή συνεργάτες.

Μήπως βλέπει η Google με τον Google Chrome τα bookmark μας και τα θεωρεί σήματα ποιότητας για μια ιστοσελίδα υψηλής ποιότητας; Πιθανών.

Έχει το άρθρο μια τεράστια ποσότητα διαφημίσεων που σας αποσπούν από το κυρίως περιεχόμενο ή παρεμβαίνουν στο κυρίως περιεχόμενο;

Τα διαφημιστικά sites και οι ηλεκτρονικές εφημερίδες έχουν ειδικές θέσεις για banners που πολλές φορές είναι τόσα πολλά που μας αποσπούν την προσοχή από το κύριο άρθρο ή το κάνουν εντελώς δυσανάγνωστο γιατί μπαίνουν μπροστά του.

Η Google τιμωρεί τις υπερβολικές διαφημίσεις σε ένα site και άμα όντως έχετε πολλές διαφημίσεις και στο δικό σας τότε θα πρέπει να αυξήσετε το μέγεθος του περιεχομένου για να αλλάξει η αναλογία περιεχομένου και διαφημίσεων.

Θα αναμένατε να δείτε αυτό το άρθρο σε ένα έντυπο περιοδικό, εγκυκλοπαίδεια ή βιβλίο;

Δύσκολο να συμβεί αλλά ένας πολύ μικρός αριθμός από άρθρα σε ιστοσελίδες αναδημοσιεύεται και σε έντυπη μορφή σε περιοδικά και σε εφημερίδες ή γίνεται και βιβλίο ακόμη. Δεν είναι λίγες οι φορές που άρθρα από το δικό μου blog έχουν αναδημοσιευθεί σε μεγάλες εφημερίδες και περιοδικά.

Είναι τα άρθρα μικρά σε μέγεθος, ανούσια ή δεν έχουν χρήσιμες πληροφορίες;

Το να συνεχίσουμε να παρέχουμε όλο και περισσότερα junk άρθρα δεν προσφέρει κάτι στην κατάταξη της ιστοσελίδας μας και είναι καθαρά χάσιμο χρόνου.

Άμα θέλετε να χαρακτηριστείται ιστότοπος υψηλής ποιότητας θα πρέπει να δώσετε περισσότερο χρόνο σε εσάς και τους συνεργάτες σας για να δημιουργήσουν μοναδικό περιεχόμενο.

Είναι οι σελίδες δημιουργημένες με προσοχή και με έμφαση στις λεπτομέρειες ή όχι;

Πάλι η Google δίνει σημασία στη λεπτομέρεια που όμως κάνει τη διαφορά. Αυτός είναι ο διαχωρισμός των ιστοσελίδων που έχουν λεπτομερές περιεχόμενο και αυτών που έχουν χοντροκομμένο περιεχόμενο που δεν προσφέρει κάτι.

Παραπονιούνται οι χρήστες όταν βλέπουν σελίδες από αυτό το site;

Τώρα, ένα άλλο αρνητικό σήμα ποιότητας είναι το να σας κάνουν παράπονα οι τελικοί χρήστες για την ιστοσελίδα σας ότι δεν είναι τάχα καλή ή ότι είναι spam ή οτιδήποτε άλλο. Άμα έχετε φτάσει σε αυτό το σημείο, μάλλον θα πρέπει να κάνετε κάτι για να βελτιώσετε τα πράγματα και να κάνετε την ιστοσελίδα σας όχι πιο αρεστή αλλά περισσότερο χρήσιμη στο κοινό σας.

Όσο πιο χρήσιμη είναι η ιστοσελίδα και όσο πιο πραγματικό και ποιοτικό περιεχόμενο έχει, τόσους πιο πολλούς πελάτες θα πιάσετε από το ίντερνετ.

Τι θα πρέπει να κάνετε άμα εντοπίσετε ότι το site σας είναι χαμηλής ποιότητας;

ISTOSELIDA-IPSILIS-POIOTITAS-GOOGLE-

Τα βήματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας άμα αυτή είναι χαμηλής ποιότητας είναι πάρα πολλά. Θα σας αναφέρω μόνο τρία βήματα που θεωρώ τα πιο βασικά.

1. Βελτιώστε τις σελίδες και τα άρθρα χαμηλής ποιότητας

Αρχικά θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι χαμηλής ποιότητας σελίδες που πιθανών να έχετε στο site σας, ρίχνουν την κατάταξη όλης της ιστοσελίδας σας. Εντοπίστε όλες τις σελίδες χαμηλής ποιότητας και φροντίστε να τις εμπλουτίσετε με περιεχόμενο, κείμενα, βίντεο, εικόνες και συμβουλές που θα δώσουν κάτι στον τελικό επισκέπτη.

2. Συμβουλευτείτε το Google Webmaster Forum

Για να πάρετε ιδέες για το τι πρέπει να κάνετε, μπορείτε να συμβουλευτείτε το Webmaster Forum της Google. Θα βρείτε πολύτιμες συμβουλές και ιδέες για να κάνετε το site σας καλύτερο αλλά και να φαίνεται καλύτερο στη Google χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε μια περιουσία.

Επίσης μπορείτε να υποβάλετε απευθείας ερωτήσεις στο φόρουμ και να πάρε απαντήσεις από άλλους webmasters ή από στελέχη της ίδιας της Google.

3. Γράψτε ένα ποιοτικό άρθρο μια φορά την εβδομάδα

Είτε έχετε ένα μεγάλο εταιρικό site είτε έχετε ένα μικρό eshop, ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας και ταυτόχρονα θεωρηθείτε ιστότοπος υψηλής ποιότητας στη Google, είναι να το ρίξετε στο blogging.

Ως φανατικός blogger και εγώ, έχω αφιερώσει πάρα πολύ χρόνο για να γράψω δεκάδες χρήσιμα και μοναδικά άρθρα όπως αυτό εδώ με σκοπό να διαφωτίσω και να βοηθήσω όλους εσάς να αναβαθμίσετε τις ιστοσελίδες σας, αλλά και να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Τελειώνοντας θα ήθελα να υπογραμμίσω την μεγάλη αξία των ποιοτικών backlinks στο να φαίνεται το site σας ως ποιοτικό site στη Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης. Όσο πιο ποιοτικά είναι τα backlinks που συλλέγετε, τόσο πιο ποιοτικό φαίνεται και το site σας.

Δείτε περισσότερα για τους Οδηγούς για webmasters της Google:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Μενού
Shares