ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

POSO-XRONOS-SEO

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δείτε αποτελέσματα από το SEO;

Όσον αφορά το SEO η κατάσταση παρομοιάζεται με το τραγούδι “Σταμάτησε του ρολογιού τους δείκτες”, γιατί εδώ ο χρόνος κυλάει αντίστροφα και ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της κατάταξης.

Οι λόγοι που γράφω αυτό το άρθρο είναι για να τονίσω την σημασία του παράγοντα χρόνου σε μια πετυχημένη εκστρατεία SEO.

Το SEO σύμφωνα με την Maile Ohye, που είναι στέλεχος της Google χρειάζεται 4 με 12 μήνες για να ευοδώσει και να έχει απτά αποτελέσματα στην επιχείρηση σας. Αυτό σημαίνει ότι όποια προσπάθεια απογαλακτισμού νωρίτερα από τους 12 μήνες είναι καταστροφική όχι μόνο για τα αποτελέσματα αναζήτησης που έχετε ήδη πιάσει αλλά και γιατί θα χάσετε την επένδυση που έχετε ήδη κάνει μέχρι την περίοδο που διακόψατε ή θα διακόψετε.

Αυτό συμβαίνει γιατί το SEO έχει μακροπρόθεσμα οφέλη και εξαρτάται αποκλειστικά από τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η Google και ο αλγόριθμος κατάταξης της.

Για να δείτε περισσότερα, διαβάστε παρακάτω.

Το SEO είναι μαραθώνιος

Σε προηγούμενο άρθρο μου Πόσο χρόνο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να ανέβει στη Google;, είχα αναφερθεί με στατιστικά στοιχεία από το αξιόπιστο site Ahrefs σχετικά με τον χρόνο που χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να βγει στις πρώτες θέσεις της Google.

Μόνο το 22% των ιστοσελίδων που ήτανε στην πρώτη σελίδα της Google ήτανε ηλικίας κάτω των 12 μηνών. Αυτό σημαίνει ότι όσο πιο παλιό είναι ένα site τόσο καλύτερα θα πάει στις μηχανές αναζήτησης.

Όμως μόνο του κανένα site δεν μπορεί να σκαρφαλώσει στις πρώτες θέσεις της Google γιατί ήδη υπάρχουν άλλες ιστοσελίδες ανταγωνιστικές με τις δικές σας που έχουν κατακτήσει αυτές τις θέσεις γιατί έχουν κάνει SEO για περισσότερο χρόνο από εσάς και συνεχίζουν να κάνουν SEO.

Το SEO είναι ένας μαραθώνιος και θα πρέπει να γίνεται κάθε μέρα και από λίγο για να υπάρχει μια σταθερότητα. Θα πρέπει να δίνουμε σταθερά σήματα στη Google για να ανέβουμε στις πρώτες θέσεις με πράγματα και backlinks που θα κάνουμε συνέχεια κάθε μέρα ή κάθε εβδομάδα παρά με σπασμωδικά backlinks που θα κάνουμε αραιά και που.

Ωστόσο, μερικά αποτελέσματα στην κατάταξη μπορεί να κερδηθούν μέσα σε εβδομάδες, αλλά μερικές στρατηγικές απαιτούν μήνες για να ολοκληρωθούν.

Γενικά η Google κρατάει στάση αναμονής για να σας κατατάξει. Οι κριτικοί της Google λένε ότι η Google κρατάει τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα για το SEO και τα άμεσα αποτελέσματα για το Google Adwords το οποίο είναι η βασική πηγή εσόδων της.

Η αλήθεια είναι κάπου στο ενδιάμεσο. Και ενώ η Google χρειάζεται τουλάχιστον 4 μήνες για να σας προσέξει, η κινέζικη μηχανή αναζήτησης Baidu, απαιτεί ακόμα περισσότερο χρόνο, τουλάχιστον 6 μήνες για να αρχίσει να κατατάσσει μια ιστοσελίδα με κάποιες συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Η βελτιστοποίηση δεν είναι μια γρήγορη διαδικασία

POSO-XRONOS-SEO

Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας δεν είναι μια ταχεία διαδικασία ούτε μπορεί να γίνει μια φορά και μόνο. Μια πετυχημένη καμπάνια SEO μπορεί να κριθεί μετά από μήνες για την απόδοση της αλλιώς δεν θα έχει ολοκληρωμένα αποτελέσματα.

Η Google στοχεύει στην ποιότητα, σύμφωνα με τους κανόνες ποιότητας για τους webmasters, και η ποιότητα χρειάζεται χρόνο για να χτιστεί. Η ποιότητα μιας ιστοσελίδας πάντα επικροτείτε από τη Google.

Απαιτείτε λοιπόν φίλοι μου χρόνος για να χτιστεί ποιοτικό περιεχόμενο αλλά και ποιοτικά backlinks. Επίσης η πρόοδος της ιστοσελίδας σας εξαρτάται και από άλλους παράγοντες που εξετάζει η Google εκτός από τους παράγοντες κατάταξης.

Αυτοί είναι περισσότερο συγκριτικοί παράγοντες κατάταξης:

  • Πόσο παλιό είναι το site σας συγκριτικά με τα 10 πρώτα site στη Google;
  • Πόσα backlinks έχετε σε σύγκριση με αυτά;
  • Ποία είναι η ποιότητα των δικών σας και των δικών τους backlinks;
  • Με ποιες λέξεις κλειδιά συνδέονται τα άλλα sites με το δικό σας;
  • Πόσο καλή πηγή πληροφοριών είναι το site σας;
  • Μπορεί η ιστοσελίδα σας να προσελκύσει ποιοτικά οργανικά backlinks ή όχι;
  • Πόσο μοναδικό περιεχόμενο έχετε;
  • Θα πρέπει να αγοράσετε backlinks ή υπάρχει και κάποιο φυσικό αίτιο να συνδεθούν τα άλλα site μεταξύ σας;

Η Google έχει ως στόχο να επιστρέψει όλο και πιο ποιοτικά αποτελέσματα αναζήτησης, όλο και πιο ποιοτικές ιστοσελίδες και ο παράγοντας ποιότητα είναι κάτι που δεν χτίζεται σε μια νύχτα.

Χρειάζεται χρόνος για να χτίσετε μοναδικό περιεχόμενο και ποιοτικά backlinks που θα κάνουν την ιστοσελίδα σας να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Και επειδή είναι δύσκολο όλοι να αφιερώσουν χρόνο και κόπο, το SEO είναι δύσκολο και το κάνουν λίγοι ενώ πιο λίγοι καταφέρνουν να ξύσουν την επιφάνεια του και κάνουν πασαλείμματα με τον ελάχιστο προϋπολογισμό που διαθέτουν.

Και αυτός ήταν ο βασικός λόγους που ασχοληθήκαμε με το SEO ως εταιρεία.

Γιατί το SEO ήτανε δύσκολο και δεν μπορούσανε να το κάνουν όλοι. Γιατί το SEO ήτανε χρονοβόρο και κοστοβόρο και δεν θέλανε όλοι να επενδύσουν σε αυτό.

Η Google γνωρίζει την αξία της οργανικής επισκεψιμότητας

Η Google γνωρίζει την αξία της οργανικής επισκεψιμότητας καλύτερα από όλους και θέλει οι webmasters να αφιερώνουν πολύ μα πολύ χρόνο για να χτίσουν ποιότητα που θα οδηγήσει σε οργανική επισκεψιμότητα.

Τώρα οι κριτικοί και οι θεωρητικοί του SEO σίγουρα θα πουν ότι το χτίσιμο της ποιότητας αυξάνει το κόστος του expert SEO, των εξειδικευμένων υπηρεσιών SEO και κατά συνέπεια γίνεται πιο αποδοτικό το Google Adwords.

Στην πραγματικότητα, το Google Adwords γίνεται ασύμφορο κάθε χρόνο γιατί γίνεται ακριβότερο.

Άμα θέλετε λοιπόν να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο να χτίσετε ένα ποιοτικό site που θα θέλει ο επισκέπτης να επιστρέψει για να βρει κάτι και να το βρίσκει. Όσο πιο γρήγορα ξεκινήσετε, τόσο πιο γρήγορα θα αναρριχηθείτε στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης.

Άμα ξεκινήσετε φίλοι μου σήμερα και είστε αποφασισμένοι να χτίσετε ένα online brand, ένα όνομα στο ίντερνετ με στόχο την καλύτερη εμπειρία του χρήστη, η Google θα σας αποζημιώσει στην οργανική σας κατάταξη στέλνοντας σας δεκάδες στοχευμένους επισκέπτες και υποψήφιους πελάτες.

Απόδοση του SEO ή SEO ROI

To ROI είναι το ακρωνύμιο της φράσης Return On Investment και σημαίνει απόδοση της επένδυσης. Και αφού ακούτε αυτή τη λέξη που έχει να κάνει και με το χρηματιστήριο και τα χρηματοοικονομικά τα οποία τα είχα ξεσκονίσει ένα φεγγάρι στο Λονδίνο όταν ήμουνα πιτσιρικάς και άμυαλος, ενέχει και την έννοια του ρίσκου.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) δεν έχει καμία εγγύηση επιτυχίας γιατί ενέχει και το ρίσκο. Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και στα Google Adwords τα οποία δεν έχουν καμία εγγύηση επιτυχίας και αυτά. Το μόνο για το οποίο εγγυόμαι και εγώ αλλά και δεκάδες άλλοι επαγγελματίες του SEO είναι για το συνεχώς αυξανόμενο κόστος τους.

Για αυτό είναι τόσο ελκυστικό το SEO, αλλά όπως όλες οι τέχνες και το μάρκετινγκ έχει τζόγο και ρίσκο.

Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζω τον κάθε έναν από εσάς. Την εταιρεία σας, τα προϊόντα σας, την ιστοσελίδα σας, τον ανταγωνισμό σας κοκ. Για να υπολογίσω την απόδοση της επένδυσης σας στο SEO θα χρειαστούν όλα τα παραπάνω, αλλά και πάλι δεν είναι δυνατόν να υπολογιστεί.

Γιατί;

Γιατί δεν είμαι η Google. Η ίδια η Google, μάλλον ο αλγόριθμος της αποφασίζει το ποιος και αν θα εμφανιστεί και που. Ούτε καν τα στελέχη της Google δεν μπορούν με ακρίβεια να προβλέψουν τον αλγόριθμο και να τον χειραγωγήσουν καλά.

Βλέπετε αυτό το τέρας που λέγεται Google αλλάζει σαν τον χαμαιλέοντα και ακόμα και οι ίδιοι που τον έφτιαξαν προσπαθούν να τον βελτιώσουν για να το βάλουν σε σειρά ακόμα και σήμερα.

Κάθε ιστοσελίδα είναι διαφορετική

Τίποτε δεν είναι απόλυτο στο search marketing γιατί κάθε ιστοσελίδα είναι διαφορετική.

Και δεν υπάρχουν εγγυήσεις για κατάταξη, όσο και να σας το υπόσχονται οι ειδικοί. Το να βγεις στην πρώτη θέση της Google σήμερα είναι σαν να κέρδισες το λόττο και το τζόκερ μαζί.

Οι μεγάλες εταιρείες ακολουθούν εντελώς διαφορετική στρατηγική στο SEO σε σύγκριση με τα μικρά sites και έχουν διαφορετική μεταχείριση από την ίδια τη Google.

Ωστόσο, όσο μικρή και αν είναι η επιχείρηση σας μπορεί αυτή να γιγαντωθεί μέσα από το SEO και να γίνει μεγάλη και τρανή εφόσον προσαρμοστείτε στους κανόνες του παιχνιδιού που θέτει η ίδια η Google.

SEO μια φορά ή SEO κάθε μήνα;

Το συμπέρασμα είναι ότι θα πρέπει να κάνετε SEO κάθε μήνα και όχι μια φορά το μήνα. Δεν υπάρχει συνταγή της μιας φοράς. Στην πορεία σας στην εκστρατεία SEO θα πρέπει και φυσικά θα χρειαστεί να διορθώσετε την πορεία σας αρκετές φορές μέχρι να έρθετε στον ίσιο δρόμο και να δείτε αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας και αύξηση των μετατροπών.

Αρκετές φορές θα χρειαστεί να αλλάξετε τα πάντα, τις λέξεις κλειδιά, το λογότυπο σας, τα προϊόντα σας ακόμα και το ίδιο σας το site.

Οι βελτιώσεις και οι αλλαγές θα σας οδηγήσουν αργά ή γρήγορα εκεί που θέλετε να πάτε, στο να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που να φέρνει τζίρο στην επιχείρηση σας κάθε μέρα και κάθε μήνα.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία και μην ξεχνάτε να ζητήσετε τη γνώμη του ειδικού.

Δείτε περισσότερα για το SEO για τα αποτελέσματα του:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

 

Μενού
Shares