ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Προώθηση eshop: Πως να το προωθήσετε σωστά στη Google

Προώθηση eshop: Πως να το προωθήσετε σωστά στη Google

Έχετε δημιουργήσει μόλις τώρα το καινούριο eshop σας και θέλετε να το προωθήσετε; Ή μήπως έχετε ήδη ένα eshop το οποίο δεν φαίνεται να πάει πουθενά και χρειάζεται προώθηση;

Και στις 2 περιπτώσεις θα πρέπει να σας αποκαλύψω ένα μικρό μυστικό όλων των web designers που κατασκευάζουν ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα:

Ακόμα και να σας υπογράφουν ότι το eshop σας είναι τέλειο από άποψη SEO, ακόμα και να σας δείχνουν τα διαπιστευτήρια τους ότι είναι Google Partners και ότι το eshop κάνει παπάδες, η αλήθεια είναι ότι:

Κανένα eshop δεν έχει SEO από κατασκευής

Ακόμα και το Woocommerce που θεωρείται το φιλικότερο όλων των εφαρμογών ecommerce δεν είναι SEO ready.

ESHOP-KANEI-PAPADES-1

Συγγνώμη άμα σας πλήγωσα, αλλά θα πρέπει να πάρουμε ως δεδομένη την εξής παραδοχή για να προχωρήσουμε παρακάτω.

Ότι οι γραφίστες και οι προγραμματιστές δεν είναι ειδικοί SEO για να σας παραδώσουν ένα eshop που θα είναι SEO ready και ότι οι ειδικοί στο SEO ελάχιστα γνωρίζουν για την προώθηση του eshop στις μηχανές αναζήτησης.

Τέλος το κόστος κατασκευής ενός eshop άμα είναι ενδεικτικά 1.000 ευρώ, το κόστος για να ολοκληρωθεί το εντός σελίδας SEO και μόνο είναι σχεδόν δεκαπλάσιο, ανάλογα με τον αριθμό των κατηγοριών και των προϊόντων.

Παρακάτω θα σας παρουσιάσω με λεπτομέρειες τα έξι βασικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να προωθήσετε το eshop σας στη Google με επιτυχία.

Επιγραμματικά αυτά είναι:

  1. Ανάλυση λέξεων κλειδιών και ανταγωνισμού για eshop (Ecommerce Keyword Research)
  2. Αρχιτεκτονική του eshop σας (Ecommerce Website Architecture)
  3. Εντός σελίδας SEO για eshop (On-Page SEO for Ecommerce Sites)
  4. Τεχνικό SEO για eshops (Technical SEO for Ecommerce)
  5. Δημιουργία Περιεχομένου για eshops (Content Marketing for Ecommerce Sites)
  6. Δημιουργία backlinks για eshops (Ecommerce Link Building)

1 Ανάλυση λέξεων κλειδιών και ανταγωνισμού για eshop (Ecommerce Keyword Research)

Θα πρέπει πριν ακόμα ξεκινήσουμε τον σχεδιασμό και την κατασκευή του ηλεκτρονικού μας καταστήματος να κάνουμε μια μικρή ή και λίγο μεγαλύτερη ανάλυση ανταγωνισμού και κατά συνέπεια μια εκτενείς έρευνα στις λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσουμε για το eshop μας.

Ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να ανοίξουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με ρούχα.

Το πρώτο πράγμα που σίγουρα θα κάνουμε είτε λόγω περιέργειας, είτε λόγω γνώσης είναι να πληκτρολογήσουμε στη Google την βασική λέξη κλειδί που είναι τα ΡΟΥΧΑ.

ROYXA ESHOP
Πιστεύετε ότι θα κερδίσετε τους παραπάνω στη Google;

Στην πρώτη εξάδα οργανικών αποτελεσμάτων, έχουμε παραλείψει τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης και τις διαφημίσεις του Google Ads, υπάρχουν 6 μεγάλα sites τα οποία ανήκουν σε μεγάλες εταιρείες εκτός από το αποτέλεσμα νούμερο 5 που ανήκει στην ιστοσελίδα Fashionroom.

1.Ale.com.gr

Στην πρώτη θέση φιγουράρει το eshop της εταιρείας ale με 18 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο και φυσικά δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα από το πρώτο ευρώ!

2. Skroutz.gr

Στην δεύτερη θέση είναι το νούμερο ένα ηλεκτρονικό shopping mall με σύγκριση τιμών, το Skroutz. Φαντάζομαι όλοι το ξέρετε και οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ψωνίσει περισσότερες από μία φορές μέσω Skroutz.

Πιστεύετε ότι θα κερδίσετε το Skroutz στις αναζητήσεις της Google; Είναι εφικτό σε μερικά μικρά τμήματα της αγοράς λόγω σχετικότητας, αλλά για μεγάλες κατηγορίες λίγο δύσκολο.

3. Notos.gr

Το eshop της Notos Galleries είναι και αυτό σε περίοπτη θέση με δωρεάν μεταφορικά. Κολοσσός.

4. Attrattivo.gr

Μια από τις πλέον γνωστές αλυσίδες ρούχων στην Ελλάδα με παρουσία σε πάνω από 6 χώρες. Πολυεθνική.

5. Fashionroom.gr

Αν και άγνωστο στο ευρύ κοινό το Fashionroom έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στο ηλεκτρονικό του κατάστημα με δεκάδες προσφορές, υψηλή ταχύτητα φόρτωσης και μοναδικά προνόμια. Εντάξει αυτό κερδίζεται, οι άλλοι ανταγωνιστές όμως;

6. Fullahsugah.gr

Και η εξάδα συμπληρώνεται με τη Fullah Sugah. Ποιος δεν την γνωρίζει; Μεγάλη αλυσίδα λιανικής με πολύ μεγάλο προϋπολογισμό μάρκετινγκ.

Όπως αντιλαμβανόμαστε οι βασικές λέξεις κλειδιά για την αγορά των ρούχων είναι σίγουρα πολύ ανταγωνιστικές και θα πρέπει για να βγούμε στις πρώτες θέσεις της Google να κερδίσουμε όλους τους παραπάνω.

Για να τους κερδίσουμε θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα eshop το οποίο θα είναι καλύτερο από όλους αυτούς και θα πρέπει επίσης να έχει καλύτερα και περισσότερα ρούχα, σε καλύτερες τιμές και με δωρεάν αποστολή και δωρεάν αντικαταβολή από το πρώτο ευρώ για όλη την Ελλάδα!

Παράλληλα θα πρέπει να έχουμε και έναν ελάχιστο προϋπολογισμό μάρκετινγκ τουλάχιστον 10.000€ με 20.000€ τον μήνα, αλλιώς δεν είμαστε για πειράματα.

Επειδή το ύψος των απαιτήσεων για να χτυπηθούμε στα ίσια με τον ανταγωνισμό είναι τεράστιο, θα πρέπει να βρούμε τις συναφείς λέξεις κλειδιά για τον κλάδο μας που δεν έχουν τόσο υψηλό ανταγωνισμό και να επικεντρωθούμε σε υποκατηγορίες της αγοράς.

Να επικεντρωθούμε δηλαδή σε φράσεις κλειδιά που ανήκουν σε μικρότερα τμήματα της αγοράς όπως:

  • Καλοκαιρινά ρούχα
  • Γυναικεία παντελόνια
  • Βραδινά φορέματα
  • Γυναικεία παπούτσια

κτλ.

Αυτές οι υποκατηγορίες είναι λέξεις κλειδιά οι οποίες έχουν χαμηλότερο ανταγωνισμό, αλλά έχουν και αρκετά μεγάλο αριθμό αναζητήσεων στη Google για να μπορέσει το eshop μας να γίνει προσοδοφόρο.

Θα πρέπει οι λέξεις κλειδιά που στοχεύουμε να είναι ναι μεν με μεγάλο όγκο αναζητήσεων και με όσο το δυνατόν πιο χαμηλό ανταγωνισμό.

Πώς θα ονομάσετε τις κατηγορίες του eshop σας;

ESHOP-SEO

Ένα πολύ σημαντικό θέμα είναι το πως θα ονομάσετε τις κατηγορίες του eshop σας, γιατί κάθε κατηγορία θα πρέπει να αντιστοιχεί σε μια βασική λέξη κλειδί με πολλές άλλες παραφράσεις της και παράγωγα.

Για παράδειγμα, άμα μια κατηγορία είναι τα γυναικεία παντελόνια, θα πρέπει το url της να είναι του τύπου eshop.gr/gynaikeia-pantelonia/ και θα πρέπει να στοχεύει και τις παρακάτω λέξεις κλειδιά:

  • Γυναικεία παντελόνια τιμές
  • παντελονια γυναικεια υφασματινα
  • παντελονια γυναικεια υφασματινα κλασικα
  • παντελονια γυναικεια ψηλομεσα
  • παντελονια γυναικεια τζιν
  • παντελονια γυναικεια μεγαλα μεγεθη
  • παντελονια γυναικεια μαυρα

Για να βρείτε πως θα ονομάσετε τις κατηγορίες σας, απλώς κοιτάξτε την κατηγοριοποίηση του Skroutz, εφόσον πρόκειται για ελληνικό eshop και την κατηγοριοποίηση του Amazon άμα πρόκειται για αγγλόφωνο eshop.

Τις παραπάνω φράσεις κλειδιά που σας προτείνω να συμπεριλάβετε, μπορείτε και εσείς να τις βρείτε από τις συναφείς αναζητήσεις της Google που εμφανίζονται τέρμα κάτω στην πρώτη σελίδα αναζητήσεων.

2 Αρχιτεκτονική του eshop σας (Ecommerce Website Architecture)

Το επόμενο βήμα στην προώθηση του eshop σας είναι να επιλέξετε μια σωστή αρχιτεκτονική στην κατασκευή του με όσο το δυνατόν λιγότερα επίπεδα πλοήγησης. Βασικός κανόνας του eshop SEO είναι να έχω όσο το δυνατόν λιγότερες ορφανές σελίδες.

Οι ορφανές σελίδες είναι οι σελίδες που δεν έχουν σύνδεση είτε από κάποιο μενού, είτε από εσωτερικό σύνδεσμο μεταξύ τους.

PARADEIGMA-KAKIS-ARXITEKTONIKIS-1

Το παραπάνω είναι ένα κακό παράδειγμα αρχιτεκτονικής eshop με κατηγορίες χωρίς προϊόντα και προϊόντα που δεν ανήκουν καθόλου σε κατηγορίες.

Αν και σπάνιο να προγραμματίσετε κάποια τέτοια αρχιτεκτονική για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, τα διάφορα import ειδών που πιθανόν να κάνετε στην πορεία, ίσως να μετατρέψουν το eshop σας σε μακαρονάδα.

PARADEIGMA-KALIS-ARXITEKTONIKIS-2

Η σωστή δομή του eshop θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη και η πλοήγηση να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολη και χωρίς δυσκολίες.

Επίσης, καλό θα ήταν να προσθέσετε τα σωστά φίλτρα σε κάθε κατηγορία και να έχετε ένα ταχύ μενού, ένα μενού που να έχει πλήρη ανάπτυξη με όλες τις κατηγορίες και υποκατηγορίες.

MEGA-MENU

Με το μέγκα μενού, έτσι ονομάζεται, κάποιος μπορεί να πλοηγηθεί με ένα κλικ είτε από κινητό είτε από σταθερό υπολογιστή σε όλες τις εσωτερικές κατηγορίες και υποκατηγορίες γρήγορα και εύκολα.

Καλό θα ήταν να έχετε κάτω από 100 σελίδες στο μέγκα μενού σας γιατί η Google θεωρεί ότι πάνω από 100 links ανά σελίδα δείχνουν ότι το site σας είναι spam.

3 Εντός σελίδας SEO για eshop (On-Page SEO for Ecommerce Sites)

Ο επόμενος βασικότατος κανόνας είναι ότι κάθε βασική κατηγορία θα πρέπει να είναι και σελίδα και όχι κάτι άλλο.

Αυτό είναι θέμα ταξονομίας και ειδικά για τα Woocommerce sites λύνεται εύκολα με την χρήση του Visual Composer και με την χρήση του προσθέτου Woof, που προσθέτει φίλτρα αναζητήσεων και στις σελίδες του eshop.

Κάθε λοιπόν σελίδα και υποσελίδα, κατηγορία και υποκατηγορία θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 1.000 λέξεις με κείμενο που απαντάει στις πιο συχνές απορίες του χρήστη και του υποψήφιου αγοραστή.

Με βέλτιστο τις 2.000 με 2.500 λέξεις, μην φοβάστε να γράψετε χρήσιμα κείμενα με συμβουλές, αρκεί να είναι πρωτότυπα, μοναδικά και χρήσιμα.

Άμα το ηλεκτρονικό σας κατάστημα έχει μόνο λίγα προϊόντα, για παράδειγμα 20 τα οποία παραμένουν σταθερά, αν φέρει πειν είστε μια εταιρεία που παράγει συμπληρώματα διατροφής και έχετε σταθερή σειρά προϊόντων θα πρέπει να έχετε μοναδικές περιγραφές στα προϊόντα οι οποίες θα πρέπει να φθάνουν τις 1.000 λέξεις!

Προσοχή να μην κανιβαλίσουν τα προϊόντα τις σελίδες προορισμού οι οποίες είναι οι κατηγορίες σας, φαινόμενο που είναι πολύ σύνηθες στην προώθηση των eshop.

Ο κανιβαλισμός των σελίδων από τα είδη του eshop συμβαίνει όταν για την ίδια λέξη κλειδί στις αναζητήσεις της Google εμφανίζεται το προϊόν αντί να εμφανιστεί η σελίδα με την κατηγορία.

Έτσι ο υποψήφιος πελάτης νομίζει ότι έχουμε ένα προϊόν, για παράδειγμα μια μπλούζα αντί για 50 και δεν κάνει καν κλικ ή κάνει κλικ και φεύγει αφού δεν βρίσκει με την μια αυτό που ψάχνει.

Τα βίντεο είναι εξίσου χρήσιμα και οι εικόνες είναι απαραίτητες για κάθε σελίδα προορισμού και κάθε άρθρο μέσα στην ιστοσελίδα σας.

Διασυνδέστε τις σελίδες μεταξύ τους

Μετά την συγγραφή των κειμένων, θα πρέπει να διασυνδέσετε τις σελίδες μεταξύ τους με link και να βάλετε και ένα link στην αρχική σας σελίδα με την κατάλληλη λέξη κλειδί ή το brand name σας.

Καλό θα ήταν να τοποθετήσετε και ένα εξωτερικό σύνδεσμο σε κάποια ιστοσελίδα σχετική με το θέμα σας αλλά όχι ανταγωνιστική, μπορεί να είναι ένα αμερικάνικο περιοδικό ή ένα αμερικάνικο blog κτλ.

4 Τεχνικό SEO για eshops (Technical SEO for Ecommerce)

Το επόμενο βήμα για το σωστό SEO του eshop σας είναι το τεχνικό SEO. Στο τεχνικό SEO θα πρέπει να προσέξετε:

  • Να έχετε τίτλους σελίδας και url με τη λέξη κλειδί
  • Φωτογραφίες προϊόντων και εναλλακτικές περιγραφές (alt text)
  • Περιγραφές προϊόντων με τις λέξεις κλειδιά
  • Κεφαλίδες H1, H2 με τις λέξεις κλειδιά
  • Διασύνδεση προϊόντων μεταξύ τους μέσω προτεινόμενων προϊόντων
  • Ταχύτητα φόρτωσης κάτω του ενός δευτερολέπτου άμα γίνεται. Το πολύ 2 δευτερόλεπτα. Για κάθε δευτερόλεπτο καθυστέρησης χάνετε το 10% του τζίρου σας
  • Mobile First Design
  • Εύκολη πλοήγηση μέσω του mega menu
  • Δυνατότητα αξιολόγησης προϊόντων
  • Δυνατότητα διαμοιρασμού με share buttons στα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα και ειδικά το Pinterest
  • Διαχείριση ληγμένων κωδικών μέσω redirect του Url του είδους που έχει λήξει το οποίο θα πρέπει να πάει στην αρχική ή στην κατηγορία του προϊόντος

Ας δούμε τώρα τα σημαντικότερα πράγματα από την παραπάνω λίστα αναλυτικότερα.

Να έχετε τίτλους σελίδας και url με τη λέξη κλειδί

Σε προηγούμενο άρθρο Keywords: Πως να προσθέσετε λέξεις κλειδιά στην ιστοσελίδα σας, αναφέρομαι αναλυτικά για το που θα πρέπει να τοποθετήσετε τις λέξεις κλειδιά της ιστοσελίδας σας για να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα στις μηχανές αναζήτησης.

Η προώθηση ενός eshop άμα γίνει με τον σωστό τρόπο, μπορεί να σας γλιτώσει πάρα πολύ χρόνο αλλά και πάρα πολλά χρήματα.

Η ερώτηση τώρα είναι ποια είναι η πρώτη θέση που θα πρέπει να μπει η λέξη κλειδί σας; Και η απάντηση είναι στο URL φυσικά και μετά στους τίτλους της κατηγορίας-σελίδας του eshop σας.

Το δυνατότερο σήμα κατάταξης εντός σελίδας, γιατί το τεχνικό SEO έχει να κάνει με την διόρθωση του εντός σελίδας SEO είναι η λέξη κλειδί να εμπεριέχεται στο URL.

Για παράδειγμα άμα η λέξη κλειδί σας είναι γυναικεία παπούτσια, θα πρέπει το URL σας να είναι της μορφής: eshop.gr/gynaikeia-papoutsia/

Ταχύτητα φόρτωσης και προώθηση eshop

Μερικά χρήσιμα στατιστικά προς γνώση και συμμόρφωση:

  • Το 47% των πελατών προσδοκούν μια ιστοσελίδα να φορτώσει σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα
  • Το 57% των επισκεπτών θα εγκαταλείψουν την ιστοσελίδα σας αν αυτή φορτώσει σε περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα
  • Από αυτό το 57% που έχουν φύγει, το 80% δεν θα επιστρέψει ποτέ πίσω στην ιστοσελίδα σας
  • Από αυτό το 80% που δεν γυρίσουν ποτέ πίσω γιατί θα έχουν ρίξει μαύρη πέτρα, το 44% θα έχει ήδη προλάβει να ενημερώσει φίλους και γνωστούς για την άσχημη εμπειρία τους

Συνήθως επειδή τα eshop έχουν θέμα λόγω μεγάλου φόρτου διεργασιών που εκτελούνται στο παρασκήνιο με τα συμβατικά πακέτα φιλοξενίας, οι περισσότεροι προτιμάνε ένα πακέτο VPS, ή ακόμα καλύτερα ένα πακέτο dedicated hosting.

Στο VPS hosting καλό είναι να παίρνετε και μοναδική IP, κάτι που θα σας βοηθήσει στο SEO σας αργότερα γιατί θα έχετε backlinks από διαφορετικές IP.

Ωστόσο, εκτός από το γρήγορο hosting, μετράει και το πόσο καθαρό κώδικα έχετε στο site σας, πόσο πρόσθετα χρησιμοποιείτε και το μέγεθος των εικόνων.

Θα πρέπει να προτιμήσετε μινιμαλιστικές λύσεις για να μειώσετε οτιδήποτε καθυστερεί την ιστοσελίδα σας. Τα δύο προτεινόμενα εργαλεία για να μετρήσετε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας είναι:

Το Pingdom Tool σας δείχνει αντικειμενικά την ταχύτητα φόρτωσης σε δευτερόλεπτα, ενώ το Google Page Speed Insights σας δείχνει το ποσοστό βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας με βάση την σχετική ταχύτητα φόρτωσης.

Δηλαδή τα νούμερα δεν είναι απόλυτα αλλά έχουν να κάνουν με το ποσοστημόριο το οποίο βρίσκονται οι άλλες ιστοσελίδες που υπάρχουν στο ίντερνετ. Φροντίστε να είστε στο ανώτερο 20% της ταχύτητας, να έχετε ένα σκορ δηλαδή άνω του 80%.

5 Δημιουργία Περιεχομένου για eshops (Content Marketing for Ecommerce Sites)

Το σημαντικότερο ίσως βήμα για την προώθηση του eshop σας στην πρώτη θέση της Google είναι το περιεχόμενο, γιατί το περιεχόμενο είναι που κάνει την διαφορά, επειδή το περιεχόμενο είναι βασιλιάς.

Η ερώτηση είναι: Τι περιεχόμενο χρειάζεται το eshop μου για να πάρει την καλύτερη θέση στις μηχανές αναζήτησης;

Και θα σας απαντήσω αμέσως, χρειάζεται μοναδικό, χρήσιμο, κλασικό περιεχόμενο σε μορφή απαντήσεων στις πιο συχνές και διακαείς ερωτήσεις που έχει κάποιος σχετικά με το αντικείμενο σας.

Για παράδειγμα, άμα πουλάτε δερμάτινα μπουφάν, θα πρέπει να γράφετε σχετικά με την προστασία των δερμάτινων, το πως καθαρίζονται, το πως πλένονται κτλ.

Δείτε τι έχουν γράψει μέχρι στιγμής οι 10 πρώτες ιστοσελίδες στη Google και προσπαθείστε να γράψετε κάτι καλύτερο από αυτούς.

Άμα η πρώτη δεκάδα έχει και καλύτερα eshop από άποψη λειτουργικότητας, εμπειρίας χρήστη, ταχύτητας φόρτωσης και ειδών, θα πρέπει και εσείς να γίνετε λίγο καλύτεροι από αυτούς σε όλους τους τομείς για να καταφέρετε να τους ξεπεράσετε τόσο στην κατάταξη και στο SEO αλλά και στις πωλήσεις.

Ας επικεντρωθούμε λίγο πάλι στο περιεχόμενο του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Εκτός από τα είδη σας που θα πρέπει να είναι αυτά που θέλει η αγορά σας και στις τιμές που θέλει η αγορά σας, το υπόλοιπο περιεχόμενο που είναι τα κείμενα και οι φωτογραφίες σας θα πρέπει να είναι φιλικά προς της Google και να παρέχουν μοναδικές πληροφορίες στους πελάτες σας που δεν θα βρουν κάπου αλλού.

Να σας θυμίσω ότι ο μοναδικός λόγος που είστε στην ιστοσελίδα μου, στο Paramarketing, δεν είναι επειδή παλιά δούλευα μοντέλο στον Αντέννα, αλλά επειδή βρίσκετε μοναδικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο για ένα θέμα που δεν υπάρχει αλλού στο ίντερνετ.

Άμα δεν βρίσκατε αυτή την μοναδική πληροφορία εδώ, μάλλον δεν θα ερχόσασταν ποτέ ξανά πίσω και δεν θα συστήνατε και σε κανέναν το blog μου.

Το λεπτό περιεχόμενο, το περιεχόμενο που είναι κάτω από 500 λέξεις ανά σελίδα είναι αυτό που εμποδίζει μια ιστοσελίδα να αποκτήσει ορατότητα στη Google.

Θα πρέπει δηλαδή εκτός από την ποιότητα να προσθέσετε σε κάθε κατηγορία-σελίδα από 1.000 έως 2.000 με 2.500 λέξεις και σε κάθε προϊόν να έχετε μοναδικές περιγραφές και να μην κάνετε απλώς copy paste.

Γράψτε 30 άρθρα στο blog σας

Ειδικά στην αρχή της κατασκευής της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να γράψετε τουλάχιστον 30 άρθρα που θα στοχεύουν σε φράσεις κλειδιά και όχι σε λέξεις κλειδιά που θα στοχεύουν οι κατηγορίες. Προσοχή στον κανιβαλισμό!

Κάθε άρθρο θα πρέπει να έχει 2.000 λέξεις με μικρές σπάνιες συμβουλές ή να απαντάει σε ερωτήσεις των υποψήφιων πελατών σας.

Μετά τα 30 άρθρα που θα πρέπει να γραφτούν στο πρώτο τετράμηνο, θα πρέπει να γράφετε τουλάχιστον ένα άρθρο το μήνα για το eshop σας.

Πριν γράψετε οτιδήποτε, δείτε τι θέλει η αγορά σας και τι ζητάνε οι πελάτες σας. Όσα πιο πολλά άρθρα γράψετε στο blog του eshop σας, τόσο πιο πολύ οργανική επισκεψιμότητα θα αποκτήσετε.

6 Δημιουργία backlinks για eshops (Ecommerce Link Building)

Τέλος, αφού έχετε δημιουργήσει μοναδικό περιεχόμενο για το eshop σας, σίγουρα θα αρχίσουν να έρχονται επισκέπτες μέσα σε αυτό που θα θέλουν να σας αναφέρουν ως πηγή σε άλλα sites.

Μην ξεχνάτε ότι πολλοί από αυτούς μπορεί να είναι bloggers, να έχουν δικό τους site ή να γράφουν για ηλεκτρονικά περιοδικά και εφημερίδες.

Θα αρχίσει δηλαδή η ιστοσελίδα σας και το eshop σας να προωθείαι από μόνο του λόγω περιεχομένου, λόγω συμβουλών στο blog ή λόγω προϊόντων που θα είναι μοναδικά ή τέλος λόγω εμπειρίας χρήστη που θα πρέπει να είναι ξεχωριστή.

Ο εύλογος χρόνος που απαιτείται για να αποκτήσετε backlinks με οργανικό, φυσικό τρόπο είναι 8 με 12 μήνες. Μέχρι τότε θα ζείτε στην σκιά εκτός και άμα κάνετε κάτι και από μόνοι σας για να δώσετε μια μικρή ώθηση στο μαγαζί σας.

Η μικρή ώθηση είναι να ασχοληθείτε λίγο και εσείς με το μάρκετινγκ του eshop σας, με το να δημιουργήσετε μερικά backlinks από μόνοι σας.

Αυτά που μπορείτε να κάνετε από την αρχή και μόνοι σας είναι:

  • Να καταχωρηθείτε σε όλους τους επαγγελματικούς καταλόγους, όπως στον Χρυσό Οδηγό και στο Vrisko
  • Να ανοίξετε λογαριασμούς σε όλα τα βασικά social media όπως pinterest, twitter, tumblr, blogger
  • Να ανοίξετε ένα κανάλι στο YouTube και να δημιουργήσετε ένα βίντεο παρουσίασης της εταιρείας σας και των προϊόντων σας ( Μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο δικό μου το κανάλι στο YouTube )
  • Να επικοινωνήσετε με μερικούς ή μερικές beauty bloggers, tech blogger ή γενικά bloggers και YouTubers του κλάδου σας και να σας αναφέρουν στην ιστοσελίδα τους και στο κανάλι τους στο YouTube

Στην πορεία, η δημιουργία backlinks κάθε μήνα σε σταθερή βάση είναι επιτακτική για να αρχίσει το eshop σας να ανεβαίνει στην πρώτη σελίδα της Google για όλες τις κατηγορίες-λέξεις κλειδιά.

Εκτός από την βασική σας λέξη κλειδί η οποία σχετίζεται με την αρχική σας σελίδα, οι εσωτερικές σελίδες-κατηγορίες του eshop σας σχετίζονται με πολλές άλλες λέξεις κλειδιά.

Το ζητούμενο είναι να βγείτε στις πρώτες θέσεις της Google με όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις κλειδιά είναι αυτό εφικτό.

Για να μπορέσετε να ανταπεξέρθετε λόγω του ανταγωνισμού θα πρέπει ή να ασχοληθείτε μόνοι σας αρκετές ώρες κάθε μέρα για την εξεύρεση νέων ευκαιριών για δημιουργία backlinks ( blogger outreach) ή να αναθέσετε σε μια εταιρεία SEO αυτήν την διαδικασία επί πληρωμή.

Άμα δεν έχετε τις γνώσεις και τον χρόνο, μην διστάσετε να ζητήσετε τώρα μια προσφορά προώθησης eshop!

Πιστεύω να σας βοήθησα με το πως να προωθήσετε το eshop σας στη Google, σίγουρα όμως θα έχω παραλείψει και κάτι.

Για αυτό μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο SEO Newsletter μου για να μείνετε ενημερωμένοι για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο SEO και στην προώθηση του eshop σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:

Σχολιάστε