ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

PUSH-NOTIFICATIONS-EIDOPOIISEIS-BROWSER-1

Push Notifications: 6 βήματα για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα

Αυξήστε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας και ανεβείτε κατακόρυφα στις μηχανές αναζήτησης!

Το push notification ή η ειδοποίηση στον browser είναι ένα μήνυμα το οποίο εμφανίζεται στο κινητό μας ή στον σταθερό υπολογιστή από κάποιο site το οποίο έχουμε εγγραφεί.

Πολλές φορές τα push notifications εμφανίζονται και σαν μηνύματα SMS ή σαν ειδοποιήσεις από το android ή από το λειτουργικό πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε όπως iOS, Android, Fire OS, Windows και BlackBerry.

Όλα τα λειτουργικά κινητών έχουν τις δικές τους υπηρεσίες ειδοποίησης για αναβάθμιση ή ειδοποιήσεις ασφαλείας.

Επειδή η εγγραφή είναι πανεύκολη, απλώς και μόνο πατώντας ένα κουμπί στον browser ή μέσα στο site, πάρα πολλοί κατά λάθος εγγράφονται και έτσι λαμβάνουν μηνύματα είτε το θέλουν είτε όχι.

Αυτό συμβαίνει από την πλευρά του χρήστη.

Από την πλευρά τώρα του ιδιοκτήτη μιας ιστοσελίδας ή ενός eshop, οι ειδοποιήσεις στον browser και τα push notifications είναι ένα πάρα πολύ χρήσιμο εργαλείο για αύξηση της επισκεψιμότητας αλλά και των οργανικών θέσεων στις μηχανές αναζήτησης.

Ποια είναι τα είδη των push notifications

PUSH-NOTIFICATIONS-EIDOPOIISEIS-BROWSER-2

Αρχικά θα πρέπει να πούμε ότι ενώ τα push notifications ξεκίνησαν από τα κινητά, σήμερα έχουν επεκταθεί σε όλα τα υπολογιστικά συστήματα, σταθερά, tablets κτλ.

1 Κλασικό push notification

Είναι το κλασικό μήνυμα κειμένου με ένα εικονίδιο, συνήθως το favicon ή το logo από το site αποστολής με κάποιο link που σας παραπέμπει στη σελίδα προορισμού.

Αυτό το μύνημα μπορεί να περιέχει προσφορές για προϊόντα ή υπηρεσίες, προτάσεις αγοράς ή να είναι ενημέρωση για κάποια διάτρηση ασφαλείας κτλ.

2 Rich Push Notifications

Εμπλουτισμένες ενημερώσεις στις οποίες μπορείτε να προσθέσετε εικόνες, χάρτες και video με κάποιο link που σας παραπέμπει στη σελίδα προορισμού.

3 Interactive Push Notifications

Είναι τα push notifications που ζητούν μια ενέργεια από τον χρήστη για να γίνει αλληλεπίδραση και ανάλογα με την ενέργεια του ανοίγουν και διαφορετική σελίδα.

4 In App Popups:

Τα in app popup notifications ενεργοποιούνται όταν ο χρήστης βρίσκεται μέσα σε κάποιο περιβάλλον διαχείρισης, είναι συνδεδεμένος κάπου (facebook) ή είναι μέσα σε μια εφαρμογή στο κινητό.

5 Geolocation based push notifications

Αυτό το push notifications στοχεύει σε χρήστες ανάλογα με την τοποθεσία τους.

6 Ειδοσποιήσεις για συγκεκριμένες περιοχές (Geo Fences)

Αυτοματοποιημένα μηνύματα για χρήστες που εισέρχονται σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Μπορείτε να τα παρομοιάσετε με τις ειδοποιήσεις του Facebook όταν ένας φίλος βρίσκεται κοντά ή με το Google My Business ή Google Maps όταν βρίσκεστε σε κάποιο μέρος το οποίο μπορείτε να υποβάλλεται κριτική ή αξιολόγηση.

Τώρα αφού μελετήσαμε τα βασικότερα στοιχεία για τα push notifications, θα πρέπει να δούμε τι πρέπει να κάνουμε για να τα αξιοποιήσουμε καλύτερα προς όφελος μας.

1 Βρείτε μια υπηρεσία Push Notification

Υπάρχουν δεκάδες υπηρεσίες web push ή push notification όπως το Sendpulse που προτείνω γιατί είναι εντελώς δωρεάν και καλύπτει τις ανάγκες ενός χρήστη. Το Sendpulse είναι τέλεια προσαρμοσμένο για τις ανάγκες όλων των ιστοσελίδων και φυσικά για το WordPress.

Εκτός από το Sendpulse, υπάρχουν και αρκετές άλλες υπηρεσίες web push που μπορείτε να τα βρείτε και ως έτοιμα plugin για να τα εγκαταστήσετε στα site σας όπως:

OneSignal – Free Web Push Notifications Push Notifications for WordPress (Lite) PushEngage Browser SendPulse Free Web Push Roost Web Push

2 Εγκαταστήστε την υπηρεσία Push Notificationμε κώδικα

Μπορεί να πρότεινα τα παραπάνω plugin για το WordPress, όμως καλύτερα είναι να χρησιμοποιήσετε κώδικα για να ενεργοποιήσετε το push notification στο site σας για να μην το επιβαρύνετε με άχρηστο κώδικα.

Τώρα άμα οι γνώσεις σας δεν είναι τόσο καλές στον προγραμματισμό ιστοσελίδων, μπορείτε να ζητήσετε την βοήθεια ενός προγραμματιστή ή να χρησιμοποιήσετε το WordPress Plugin και τα απλά βήματα που απαιτούνται για την ενεργοποίηση του.

3 Συλλέξτε συνδρομητές

Το τρίτο βήμα είναι να συλλέξετε συνδρομητές. Αυτή η διαδικασία είναι η πιο εύκολη γιατί δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι παρά να φέρετε καινούριους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Χρειάζεστε καινούριο αίμα γιατί άμα έχετε μόνο παλιούς επισκέπτες σημαίνει ότι οι εγγραφές σας θα φθίνουν γιατί ήδη θα έχουν εγγραφεί κάποιοι.

Άρα χρειάζεστε νέους επισκέπτες που έρχονται στο site σας για πρώτη φορά και τους ενδιαφέρει το αντικείμενο σας και έτσι θέλουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις και ενημερώσεις.

4 Στείλτε το πρώτο σας μύνημα

Το push notification είναι πιο εύκολο στη διαχείριση του από το email marketing αφού δεν χρειάζεστε σχεδόν τίποτα από γνώσεις σχεδιασμού templates, ή γραφιστικές γνώσεις για να δημιουργήσετε το πρώτο σας μύνημα.

Το μόνο που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι να έχετε κάποιες γνώσεις copywriting και μάρκετινγκ για να γράψετε ένα πιασάρικο μύνημα. Φροντίστε να έχετε ένα καθαρό call to action.

5 Στείλτε μία φορά την εβδομάδα μυνήματα

Προσοχή, μην το παρακάνετε γιατί τα πολλά μυνήματα θα μειώσουν δραματικά τους συνδρομητές σας και στο τέλος θα μείνετε χωρίς κοινό. Κανένας δεν θέλει καταιγισμό μηνυμάτων.

Έτσι καλό θα ήταν να στέλνετε μια φορά την εβδομάδα κάποιο μύνημα ή μια φορά κάθε δεκαπέντε μέρες.

Με αυτόν τον τρόπο η λίστα των συνδρομητών σας θα αυξάνει εκθετικά και θα αυξάνεται και η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας και οι πωλήσεις σας τις μέρες που στέλνετε το μύνημα.

6 Κάντε split testing

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, όπως λέει και ο Ρουβάς.

Μπορεί να μην γνωρίζετε τι είναι το split testing όμως με τα πολύ εύκολα εργαλεία διαχείρισης που έχει το SendPulse τα οποία είναι idiotproof -ναι καλά καταλάβατε, αντέχουν στους μαλάκες ή στους ηλίθιους- γεγονός που καθιστάνε εφικτή τη χρήση τους ακόμα και από τον πρωθυπουργό τον ίδιο. Δεν υπάρχει άνθρωπος σήμερα που να μην μπορέσει να κάνει έστω και ένα split testing.

Το split testing είναι η δοκιμή αποστολής δύο διαφορετικών μυνημάτων για την ίδια σελίδα προορισμού για να δούμε ποιο μύνημα έχει το υψηλό ποσοστό μετατροπής.

Καλό θα ήταν να αρχίσετε τις δοκιμές αυτές αφού έχετε μαζέψει 1000 τουλάχιστον συνδρομητές στη λίστα σας για να έχετε επαρκές δείγμα.

Push Notifications και email marketing

Τώρα τα push notifications έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους. Το πρώτο θετικό είναι ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα μπορείτε να μαζέψετε δεκάδες συνδρομητές και δεν απαιτείται επιβεβαίωση εγγραφής στο email. Αυτό είναι το λεγόμενο double opt in και χρησιμοποιείτε από όλες τις σοβαρές εταιρείες email marketing όπως την Aweber.

Ένα όμως από τα λίγα αρνητικά που έχει το push notification είναι ότι ίσως να κανιβαλίσει τη λίστα με τα email σας και να μειώσει τα ποσοστά εγγραφής στη λίστα με τα email.

Έχω παρατηρήσει ότι από τότε που ξεκίνησα την υπηρεσία push notification με το Sendpulse στο site μου, ο ρυθμός αύξησης των συνδρομητών στη λίστα μου έχει πτώση κατά 30% περίπου.

Για αυτό το λόγο πολλές φορές απενεργοποιώ το sendpulse ώστε να ανέβει περισσότερο ο αριθμός των συνδρομητών.

Θα πρέπει να ξέρετε όμως ότι το web push δεν είναι email marketing, έχει μεγαλύτερη αμεσότητα αλλά δεν έχει τις ίδιες μετατροπές όπως το email marketing.

Push notifications και SEO

Από άποψη SEO, τα Push Notifications λαμβάνονται ως direct hits όπως και τα κλικ του email marketing και έτσι σας ανεβάζουν στις μηχανές αναζήτησης κατακόρυφα γιατί το direct hit είναι ισχυρός παράγοντας κατάταξης στη Google.

Κατά συνέπεια θα πρέπει άμα θέλετε να ανεβάσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης και να βελτιώσετε δραματικά το SEO σας και τις θέσεις που έχετε ήδη, να το χρησιμοποιήσετε και αυτό ως κανάλι προώθησης.

Με σύνεση κάθε φορά.

Δείτε περισσότερα για το SEO και τα push notifications:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop ή προώθησης ιστοσελίδας.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού
Shares