ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Search Analysis: Πως να βρείτε νέες ευκαιρίες για όρους αναζήτησης

Περιεχόμενα

Πόσοι από εσάς δεν ξεκινήσατε τις ιστοσελίδες σας με μεγάλη όρεξη και πολλές ιδέες για το τι ζητάει ο κόσμος και τι άρθρα θα πρέπει να γράψετε για το blog σας.

Στην αρχή τα πράγματα είναι εύκολα γιατί η ιστοσελίδα μας μπορεί να είναι σε εμβρυακό στάδιο και έτσι έχουμε πάρα πολλές ευκαιρίες για να βρούμε νέες λέξεις κλειδιά και όρους αναζήτησης που δεν έχουμε καλύψει προηγουμένως.

Και ξεκινάμε το γράψιμο άρθρων και περιεχομένου για να πιάσουμε αυτές τις λέξεις κλειδιά.

Όμως στην πορεία ίσως μετά από τα πρώτα 20 άρθρα ή τα πρώτα 50 άρθρα που βγήκαν εύκολα και αβασάνιστα να χτυπήσαμε οι περισσότεροι μας ένα τείχος.

Οι ιδέες άρχισαν να στερεύουν, οι λέξεις κλειδιά άρχισαν να εξαντλούνται και τα πρώτα σημάδια της πτώσης της ιστοσελίδας μας στη Google έχουν αρχίσει να εμφανίζονται.

Άμα θέλουμε να αυξήσουμε τις αναζητήσεις μας, την οργανική μας επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις μας, θα πρέπει συνεχώς να προσθέτουμε νέα άρθρα και νέες σελίδες στην ιστοσελίδα μας, ακόμα και άμα έχουμε eshop.

Για να μάθετε πως να ξεπεράσετε αυτήν την έλλειψη έμπνευσης που όλοι αντιμετωπίζουμε και να βρίσκετε πάντα νέες και προσοδοφόρες ιδέες για το blog ή την ιστοσελίδα σας διαβάστε παρακάτω. Σίγουρα θα μάθετε πολλά πράγματα που θα σας χρησιμεύσουν!

Διαβάστε πρώτα και θα με ευγνωμονείτε μετά, αν όχι εσείς τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας σίγουρα!

Πόσα άρθρα χρειάζονται για να διατηρήσουμε τις αναζητήσεις μας στη Google;

Εμπειρικά και μόνο ο χρυσός αριθμός για να διατηρήσετε το επίπεδο της οργανικής σας επισκεψιμότητας είναι τουλάχιστον ένα άρθρο τον μήνα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό ονομάζεται Caffeine update.

Η Google επιδοτεί με μπόνους όλες τις ιστοσελίδες με φρέσκο περιεχόμενο.

Ωστόσο, άμα θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας θα πρέπει να αυξήσετε και τους ρυθμούς παραγωγής σας σε περιεχόμενο. Ένα άρθρο το μήνα δεν είναι αρκετό και θα πρέπει να προχωρήσετε με μεγαλύτερη ταχύτητα. Για να κάνετε αναπτυξιακό SEO θα πρέπει να γράφετε τουλάχιστον ένα νέο άρθρο την εβδομάδα ( 4 το μήνα) το οποίο θα είναι ποιοτικό και χρήσιμο για τους αναγνώστες σας και το κοινό σας.

Τα παλιά σας άρθρα, σιγά σιγά χάνουν την δυναμική τους, ο ανταγωνιστές σας άμεσοι και έμμεσοι γράφουν και αυτοί νέα άρθρα, άρα θα πρέπει πάντα προσθέτετε φρέσκο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας απλώς και μόνο για να διατηρήσετε τις οργανικές σας αναζητήσεις και να μην μαραζώσει η ιστοσελίδα σας με τον χρόνο.

Άμα είστε σε εντατική φάση ανάπτυξης ή δεν έχετε πετύχει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε μέχρι σήμερα, τότε ο αριθμός των τεσσάρων άρθρων το μήνα δεν είναι ικανοποιητικός πάλι.

Ο μαγικός αριθμός για την ταχύτερη και πιο ισόρροπη ανάπτυξη είναι 10 άρθρα τον μήνα για τουλάχιστον ένα χρόνο για να αρχίσετε να βλέπεται ορατά και απτά αποτελέσματα.

Παλιότερα είχα γράψει ένα σχετικό άρθρο γύρω από το blogging που ανέφερα το τι πρέπει να κάνετε για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google με την δύναμη του blogging για να αυξήσετε την ορατότητα και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας ώστε να θεωρείστε ως ιστοσελίδα περί οπής ( authority site ) από τη Google.

Ο καλύτερος τρόπος για να μην ξεμείνετε ποτέ από ιδέες για να γράψετε για την ιστοσελίδα σας ονομάζεται Search Analysis.

Τι είναι το Search Analysis;

SEARCH-ANALYSIS-1

Το Search analysis είναι η ανάλυση αναζητήσεων ή καλύτερα θεμάτων αναζήτησης που δεν έχετε καλύψει μέχρι στιγμής στην ιστοσελίδα σας και θα πρέπει να καλύψετε τώρα είτε γιατί το έχουν κάνει ήδη οι ανταγωνιστές σας και θέλετε να ανακόψετε την πορεία τους είτε γιατί θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας.

Το Search analysis αντί να ψάχνει και να εντοπίζει ιδέες για λέξεις κλειδιά, εντοπίζει ιδέες για θέματα που δεν έχετε καλύψει.

Η Google πλέον με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης και του αλγορίθμου BERT που περιέχει ένας πολύ εκλεπτυσμένο επεξεργαστή φυσικής γλώσσας ( Natural Language Processing), μπορεί να και αντιλαμβάνεται καλύτερα τις λέξεις κλειδιά όχι ως αυτόνομες αλλά και ως ευρύτερες σημασιολογικές έννοιες.

Για παράδειγμα στα ελληνικά χρησιμοποιούμε για τον όρο μηχανές αναζήτησης και τον αντίστοιχο αγγλικό που είναι ο search engines. Κατά συνέπεια, άμα γράψετε ένα άρθρο με θέμα τις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να συμπεριλάβετε και όλα τα συνώνυμα γιατί η Google έχει τη δυνατότητα να ταυτοποιεί αυτές τις δύο έννοιες και όσες σελίδες αναφέρονται στον όρο μηχανές αναζήτησης να βγαίνουν στα αποτελέσματα αναζήτησης και τον όρο search engines.

Πώς κάνουμε Search Analysis;

Η μεθοδολογία του να εκτελέσουμε μια ανάλυση αναζητήσεων είναι απλή και καλό θα ήταν να κάνουμε ανάλυση αναζητήσεων κάθε φορά που ξεκινάμε μια νέα ιστοσελίδα ή που θέλουμε να επεκτείνουμε τις αναζητήσεις της ιστοσελίδας μας σε νέους όρους και σε νέα θέματα.

Ο λόγος που χρειάζεται να κάνουμε εμπεριστατωμένη search analysis είναι:

  • για να αποφύγουμε διπλά άρθρα όπου γράφουμε για το ίδιο θέμα,
  • να αποφύγουμε κανιβαλισμούς λέξεων κλειδιών,
  • να ελαχιστοποιήσουμε το κόστος παραγωγής νέου περιεχομένου και του κόστους του SEO,
  • να έχουμε έναν στρατηγικό πλάνο για το τι κινήσει θα πρέπει να κάνουμε με το περιεχόμενο,
  • για να εντοπίσουμε νέες ευκαιρίες αναζήτησης που μέχρι χτες δεν θεωρούσαμε ότι υπήρχαν,
  • για να διαβαθμίσουμε το τι περιεχόμενο χρειάζεται κάθε λέξη κλειδί ή θέμα που στοχεύουμε, βρίσκοντας το Keyword Difficulty.

Τα βήματα για την διεξαγωγή της Search Analysis είναι τα παρακάτω:

  • Δημιουργούμε ένα φύλλο στο excel
  • Πάμε στην Google και κάνουμε αναζητήσεις σχετικά με τα βασικότερα θέματα που έχουμε να καλύψουμε
  • Καταγράφουμε τις προτεινόμενες αναζητήσεις τις Google καθώς και τις συναφείς αναζητήσεις
  • Ομαδοποιούμε τις λέξεις κλειδιά σε θέματα
  • Κατηγοριοποιούμε τον ανταγωνισμό σε 3 κατηγορίες, εύκολο, μέσο και σκληρό
  • Στη συνέχεια αξιολογούμε τα ήδη υπάρχοντα άρθρα και σελίδες και ή προσθέτουμε κείμενο ή γράφουμε καινούρια άρθρα
  • Γράφουμε ανάλογα του ανταγωνισμού

Μετά από εκτενή έρευνα στο ίντερνετ, κατέληξα πως το καλύτερο μάθημα ή πηγή που υπάρχει στο ίντερνετ για το Search Analysis είναι από το Income School και δυστυχώς ή ευτυχώς είναι ένα πληρωμένο μάθημα, αλλά αξίζει τα λεφτά του στο ακέραιο, ειδικά άμα έχετε την δική σας ιστοσελίδα ή είστε στον χώρο του affiliate marketing.

Σε αυτό το μάθημα για το Search Analysis, υπάρχει αναλυτική σειρά με βίντεο για το πως κάνουμε στη Google ανάλυση αναζητήσεων με σκοπό την εύρεση νέων θεμάτων.

Ας αναλύσουμε λίγο παρακάτω τα βασικότερα βήματα για την Search Analysis.

1. Δημιουργείστε ένα φύλλο στο excel

Αποφεύγω την χρήση των Google Docs γιατί πάρα πολλά έγγραφα ταξινομούνται και επίσης δεν γνωρίζουμε τι διαβάζει η ίδια η Google ενώ απαγορεύεται από τα ίδια σας τα αρχεία.

Η Google μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της στους χρήστες, Gmail, Google Analytics, Chrome, καταγράφει και αναλύει την συμπεριφορά των χρηστών του ίντερνετ και μετά χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα προς όφελος της και φυσικά για να κατατάξει μια ιστοσελίδα.

Προτιμάμε το Ms Excel ή κάποιο ανάλογο του και το αποθηκεύουμε τοπικά στον υπολογιστή μας.

Στο αρχείο του excel θα πρέπει να καταγράψουμε όλες τις πιθανές ιδέες που θα μας έρθουν στο κεφάλι και που θα βρούμε παρακάτω για να γράψουμε άρθρα για το site μας.

2. Πάμε στην Google και κάνουμε αναζητήσεις σχετικά με τα βασικότερα θέματα που έχουμε να καλύψουμε

Η μέθοδος που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εδώ είναι η Google Alphabet Method.

GOOGLE-ALPHABET

Εντοπίζουμε μια βασική λέξη κλειδί και στην συνέχεια κάνουμε αναζήτηση με τον όρο αναζήτησης στη Google και το πρώτο γράμμα της αλφαβήτου στα ελληνικά μετά στα λατινικά ή αγγλικά και μετά με αριθμούς.

3. Καταγράφουμε τις προτεινόμενες αναζητήσεις τις Google καθώς και τις συναφείς αναζητήσεις

Μας ενδιαφέρουν οι βασικές προτεινόμενες αναζητήσεις και οι συναφείς αναζητήσεις που βγαίνουν στο υποσέλιδο καθώς και οι συχνές ερωτήσεις των χρηστών που είναι το τμήμα του People Also Ask.

Καταγράφουμε τα πάντα στο excel.

4. Ομαδοποιούμε τις λέξεις κλειδιά σε θέματα

Μετά ομαδοποιούμε τις λέξεις κλειδιά σε θέματα που θα πρέπει να έχουμε στην ιστοσελίδα μας. Προσοχή στα συνώνυμα, στις συναφείς λέξεις κλειδιά και στα παράγωγα.

5. Κατηγοριοποιούμε τον ανταγωνισμό σε 3 κατηγορίες, εύκολο, μέσο και σκληρό

Ανάλογα με το τι βλέπουμε από άποψη ανταγωνισμού στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, κατηγοριοποιούμε κάθε θέμα λέξη κλειδί σε τρεις κατηγορίες:

  • Εύκολος ανταγωνισμός
  • Μέσος ανταγωνισμός και
  • Σκληρός ανταγωνισμός

Στον εύκολο ανταγωνισμό θα πρέπει να εξετάσουμε τα πρώτα 10 αποτελέσματα αναζήτησης της Google και να δούμε ποιες ιστοσελίδες έχουν τις 10 πρώτες θέσεις.

Άμα δούμε ότι για τον συγκεκριμένο όρο αναζήτησης υπάρχουν στα SERPs σελίδες από το facebook, εικόνες, απαντήσεις από φόρουμ ή ιστοσελίδες που δεν είναι περί οπής, ή σελίδες με λεπτό περιεχόμενο, ή σελίδες με άσχετα αποτελέσματα αναζήτησης τότε ο ανταγωνισμός είναι εύκολος.

Εύκολα κερδίζεται η πρώτη τριάδα άμα γράψετε ένα άρθρο απάντηση με 1.200-1.350 λέξεις.

Στον μέσο ανταγωνισμό, στην πρώτη σελίδα υπάρχουν αποτελέσματα από ιστοσελίδες με κάποια αξία, και κάποιο καλό περιεχόμενο. Εξετάζουμε την πρώτη τριάδα ή πεντάδα άμα είναι άρθρα και θα πρέπει να γράψουμε ένα αναλυτικό άρθρο ή σελίδα με 2.000-2.500 λέξεις.

Στον σκληρό ανταγωνισμό στην πρώτη δεκάδα θα δούμε βαρβάτα site να φιγουράρουν με δεκάδες backlinks, αναλυτικούς οδηγούς, απίστευτο περιεχόμενο και πολλά άλλα που ίσως να μην μπορέσουμε να τα ανταγωνιστούμε στα ίσια.

Άμα η ιστοσελίδα σας δεν έχει πολύ υψηλό domain authority ή δεν έχετε τον προϋπολογισμό να νικήσετε τον ανταγωνισμό, θα πρέπει να στοχεύσετε σε πιο εύκολα θέματα και όρους αναζήτησης πρώτα και μετά στα πιο δύσκολα.

Εδώ θα χρειαστείτε το βαρύ πυροβολικό με άρθρα πυλώνες άνω των 3.500 λέξεων εμπλουτισμένα με ινφογραφικά, με βίντεο, πίνακες και διάφορα άλλα καλούδια.

6. Στη συνέχεια αξιολογούμε τα ήδη υπάρχοντα άρθρα και σελίδες και ή προσθέτουμε κείμενο ή γράφουμε καινούρια άρθρα

Προσοχή, άμα έχουμε ήδη καλύψει το θέμα-λέξη κλειδί σε προηγούμενο άρθρο ή σελίδα, δεν γράφουμε καινούριο. Στην Google δεν αρέσει να προσπαθούμε να καταλάβουμε την πρώτη σελίδα της με το ίδιο domain και 10 διαφορετικά άρθρα.

Αυτό δημιουργεί το πρόβλημα του κανιβαλισμού των λέξεων κλειδιών και σας ρίχνει στη Google γιατί όταν έχω δύο άρθρα με την ίδια λέξη κλειδί, συνήθως δεν βγαίνει κανένα στην πρώτη σελίδα ή στην πρώτη θέση της Google.

Εάν έχουμε ήδη καλύψει το θέμα ανεπαρκώς, δηλαδή δεν είμαστε στην πρώτη τριάδα των αναζητήσεων, τότε προσθέτουμε κείμενο ή κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές και ξαναδημοσιεύουμε το άρθρο με σημερινή ημερομηνία άμα είναι αρχαίο, παλιότερο του ενός έτους.

7. Γράφουμε ανάλογα του ανταγωνισμού

Τα άρθρα που θα γράψουμε θα πρέπει να είναι ανάλογα του ανταγωνισμού, για παράδειγμα, με εύκολο ανταγωνισμό γράφουμε άρθρα απαντήσεις των 1.200-1.350 λέξεων, με μέσο ανταγωνισμό γράφουμε αναλυτικά άρθρα 2.000 με 2.500 λέξεις και με σκληρό ανταγωνισμό γράφουμε πυλωνικά άρθρα ή άρθρα ουρανοξύστες (skyscraper content) των 3.500 λέξεων και άνω.

Μην γράφετε απλώς και μόνο για να γεμίσετε σελίδες με άχρηστα πράγματα. Εστιάστε στην ποιότητα και στην ποσότητα και δώστε στο κοινό σας τις απαντήσεις στα πιο καυτά του ερωτήματα άμεσα και με σωστό τρόπο.

Προσοχή στα ορθογραφικά και στα συντακτικά λάθη καθώς και στην γλώσσα που χρησιμοποιούμε, μπορεί ο τόνος να είναι φιλικός για το κοινό μας, αλλά θα πρέπει να υπάρχουν και μηχανικές σχεδόν ρομποτικές απαντήσεις για τη Google που είναι μια μηχανή και διαβάζει το άρθρο μας σαν μηχανή, μετρώντας πολλούς δείκτες όπως το TF IDF, την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών, τις κεφαλίδες κτλ.

Πόσα άρθρα πρέπει να γράψω για να θεωρηθώ από τη Google αυθεντία;

Υπάρχουν δύο κατηγορίες ιστοσελίδων οι ιστοσελίδες αυθεντία σε ένα αντικείμενο, για παράδειγμα στο Web Design, στο Τεχνικοί για όλες τις βλάβες, και οι ιστοσελίδες που είναι σε πιο στοχευμένα αντικείμενα τα λεγόμενα niche sites.

Στην κατηγορία των authority sites θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον 100 σελίδες ή άρθρα στο αντικείμενο σας για να πάρετε τα εύσημα από την Google και να χαρακτηριστείτε από αυτήν ως σελίδα περί οπής.

Στην περίπτωση των niche sites τα τριάντα άρθρα είναι ο αρχικός αριθμός σταθμός για να αρχίσει να σας θεωρεί η Google ότι έχει η ιστοσελίδα σας κάποιο ειδικό βάρος σε αυτό το αντικείμενο που στοχεύετε.

Βρείτε ιδέες στο Google Trends

Τελειώνοντας θα ήθελα να προσθέσω ότι μπορείτε να βρείτε στο Google Trends, που σας δείχνει τις τάσεις αναζητήσεων και τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις ανά χώρα, ιδέες για νέες λέξεις κλειδιά και νέα θέματα για την ιστοσελίδα σας.

Η ερώτηση τώρα είναι, εντάξει μόνο στη Google μπορώ να κάνω search analysis και να βρω νέα θέματα για το blog μου; Δεν υπάρχουν άλλες ιστοσελίδες;

Η απάντηση είναι απλή, από την στιγμή που μας ενδιαφέρει η Google σαν μηχανή αναζήτησης, θα πρέπει να αντλήσουμε τις ιδέες μας μόνο από αυτήν και όχι από άλλες πηγές.

Φυσικά και υπάρχουν δεκάδες άλλες πηγές αναζήτησης όπως το Reddit, το Yahoo Answers, το Twitter, το YouTube, το Quora και πολλές άλλες, όμως για τον σκοπό της κατάκτησης των πρώτων θέσεων στη Google και της αύξησης της οργανικής σας επισκεψιμότητας από αυτό το μέσο θα μείνουμε σε όλα τα site που είναι της Google.

Άμα ξέχασα κάτι, μπορείτε να ρωτήσετε στα σχόλια και μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter από το Paramarketing για να παίρνετε πρώτοι τα καλύτερα άρθρα και μυστικά για το SEO για να νικήσετε τον ανταγωνισμό και αυξήσετε τα κέρδη σας από το ίντερνετ!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares