ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Search Engine (SEO) Friendly: 8 Συμβουλές για να γίνει το site σας φιλικό στη Google

Είναι το site σας ή το eshop search engine friendly;

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις 8 πιο βασικές συμβουλές και τρόπους για να μετατρέψετε την ιστοσελίδα σας από το μηδέν σε απόλυτα φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης.

Όχι ότι οι μηχανές αναζήτησης έχουν ψυχή, απλά χρησιμοποιούμε ανθρωπομορφικές εκφράσεις για να μπορέσει να γίνει περισσότερο κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης στο ευρύ κοινό.

Το να είναι μια ιστοσελίδα Search Engine Friendly (SEF) ή SEO Friendly από την κατασκευή της δεν είναι αυτονόητο.

Αν και τις περισσότερες φορές οι μυημένοι στο SEO, web designers και web developers γνωρίζουν πραγματικά τι πρέπει να κάνουν για να είναι η ιστοσελίδα σας Search Engine Friendy, πάντα θα υπάρχουν μερικά μικρά μυστικά που λίγοι θα τα ξέρουν και ακόμα πιο λίγοι από αυτούς που τα ξέρουν θα είναι αυτοί που θα τα αποκαλύπτουν.

Για να μην ζείτε λοιπόν στην σκια αλλά και για να μην απορείτε γιατί η ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα δεν βγαίνει ποτέ στην πρώτη σελίδα της Google, σας παραθέτω 8 μικρές συμβουλές που άμα τις εφαρμόσετε θα δείτε την ιστοσελίδας να σκαρφαλώνει σε όλες σχεδόν τις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPs) της Google και των μηχανών αναζήτησης.

Για να μάθετε ποιες είναι αυτές οι 8 συμβουλές που θα κάνουν ένα αδιάφορο site, φιλικό προς τη Google, διαβάστε παρακάτω.

1 Χρησιμοποιήστε φιλικά και λατινικά permalinks προς τη Google

SEARCH ENGINE FRIENDLY SITES-1

Ο βασικός κανόνας για να είναι η ιστοσελίδα σας Search Engine Friendly είναι να χρησιμοποιήσετε πρώτον φιλικά permalinks προς τις μηχανές αναζήτησης και δεύτερον λατινικά permalinks.

Τα φιλικά permalinks είναι του τύπου: paramarketing.gr/lexi-kleidi-paragoges-lexeis-kelidia,

Τα δε λατινικά είναι τα λεγόμενα Greenglish στα permalinks που είναι απαραίτητα για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

2 Μετατρέψτε όλες τις ταξονομίες σε σελίδες και σελίδες προορισμού

Για όσους το γνωρίζουν, ειδικά στο WordPress υπάρχει ο διαχωρισμός του τύπου του περιεχομένου σε ταξονομίες. Το πρόβλημα με τη Google και με τις μηχανές αναζήτησης είναι ότι δεν αναγνωρίζουν τις ταξονομίες σαν περιεχόμενο και επειδή οι μηχανές αναζήτησης ταξινομούν και κατατάσσουν περιεχόμενο, δεν κατατάσσουν στα αποτελέσματα αναζήτησης τις ταξoνομίες.

Εκτός του WordPress, γενικότερα οι ταξoνομίες είναι δύσκολο να ανταγωνιστούν τις σελίδες με περιεχόμενο.

Για αυτό η συμβουλή μου είναι να μετατρέψετε με τη βοήθεια του προγραμματιστή σας όλες τις ταξονομίες σε σελίδες και κατά συνέπεια σελίδες προορισμού.

Στην περίπτωση του WordPress και του Woocommerce θα πρέπει να μετατρέψετε όλες τις κατηγορίες προϊόντων σε σελίδες.

3 Αντιστοιχίστε κάθε σελίδα προορισμού με 1 βασική λέξη κλειδί τουλάχιστον

Πάμε στο επόμενο βήμα που είναι να αντιστοιχίσετε κάθε σελίδα προορισμού με μια βασική λέξη κλειδί τουλάχιστον. Το σωστό είναι το αντίστροφο, θα πρέπει να χτίσετε όλο το site σας με βάση το πως αναζητάνε οι χρήστες του ίντερνετ το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Δηλαδή θα πρέπει να χτίσετε όλο το site σας με βάση τις λέξεις κλειδιά.

Άμα ήδη έχετε δημιουργήσει τις σελίδες προορισμού με λάθος τρόπο και δεν έχετε συμπεριλάβει τις λέξεις κλειδιά μέσα στο site σας, τότε θα πρέπει να τις διορθώσετε ώστε κάθε σελίδα προορισμού να αντιστοιχεί σε μια βασική λέξη κλειδί και άλλες 10 παράγωγες λέξεις κλειδιά ή φράσεις λέξεις κλειδιά.

Για παράδειγμα, άμα το site σας έχει μια σελίδα ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ τότε θα πρέπει να  χρησιμοποιήσετε άλλες 10 παράγωγες φράσεις λέξεις κλειδιά.

Βασική λέξη κλειδί:

ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Παράγωγες φράσεις λέξεις κλειδιά:

  • ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΤΙΜΕΣ
  • ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 24 ΩΡΕΣ
  • ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΚΟΝΤΑ
  • ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΤΙΜΕΣ
  • ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΚΟΣΤΟΣ
  • ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΚΕΝΤΡΟ
  • ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
  • ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

Φαντάζομαι να έχετε καταλάβει το παράδειμα και να μπορέσετε να κάνετε το ίδιο και για το δικό σας eshop, βελτιόνοντας παράλληλα και την σελίδα προορισμού σας.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για το πως θα το κάνετε αυτό στο άρθρο:

Η ανατομία μιας τέλειας βελτιστοποιημένης σελίδας προορισμού

Σας άρεσε το βίντεο; Κάντε subscribe στο κανάλι μου στο YouTube!

Πριν προχωρήσετε παρακάτω, μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube, όπου ανεβάζω κάθε Δευτέρα ένα νέο βίντεο σχετικά με το SEO, την κατασκευή ιστοσελίδων και το ίντερνετ μάρκετινγκ.

Επίσης μπορείτε να γραφτείτε εντελώς δωρεάν στο Newsletter του Paramarketing, όπου στέλνουμε 2 ενημερωτικά email τον μήνα με πάρα πολύ χρήσιμο περιεχόμενο για το SEO, την κατασκευή ιστοσελίδων και το ίντερνετ μάρκετινγκ για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να κερδίσετε πολλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

4 Χρησιμοποιήστε κουμπιά κοινοποίησης για όλες τις σελίδες προορισμού και τα άρθρα από το blog σας

Τα κουμπιά κοινοποίησης δεν βρίσκονται στα πλάγια από το site μου για πλάκα, αλλά εξυπηρετούν ένα και μόνο σκοπό. Για να τα χρησιμοποιήσει ο χρήστης που θα επισκεφτεί το site μου. Θα ήθελα λοιπόν όσοι από εσάς με βλέπετε και διαβάζετε το blog μου να κάνετε ένα ή περισσότερα shares στα προτεινόμενα social media, Twitter, Google Plus, Facebook κτλ.

Βλέπετε, για να μπορέσω να συνεχίσω να σας παρέχω αυτό το μοναδικό και δωρεάν περιεχόμενο, θα πρέπει και εσείς με την σειρά σας να κάνετε μια κοινοποίηση όπου θέλετε ώστε να δουν αυτή τη δημοσίευση με τις χρήσιμες συμβουλές όσο το δυνατόν περισσότεροι ενδιαφερόμενοι.

5 Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι Mobile First Designed

Τώρα αυτό έπρεπε να σας το είχα πει από την αρχή ή να μην σας το είχα πει καθόλου, γιατί ακόμα και σήμερα πάρα πολλά site και ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν ξεχάσει να προσαρμοστούν με τις αλλαγές του αλγορίθμους της Google και δεν είναι Mobile First Designed.

Αυτό σημαίνει ότι δεν επωφελούνται καθόλου από το Mobile First Indexing που χρησιμοποιεί η Google στον βασικό πυρήνα του αλγορίθμου αναζήτησης της από τον Μάρτιο του 2018. Έτσι δεν φαίνονται πιο ψηλά στις κινητές συσκευές έναντι των ανταγωνιστικών ιστοσελίδων που είναι Mobile First Designed.

Για να δείτε άμα η δική σας ιστοσελίδα είναι ή δεν είναι προσαρμοσμένη για κινητές συσκευές, μπορείτε να κάνετε το τεστ της Google για mobile friendly websites.

MOBILE_SITE_SPEED_GOOGLE-1

Στην εικόνα παραπάνω βλέπετε το τεστ φόρτωσης για κινητές συσκευές το οποίο και περνάει το ParaMarketing site γιατί είναι σχεδιασμένο με βάση την φιλοσοφία Mobile First.

Μάλιστα φορτώνει με 3G σύνδεση σε μόλις 4 δευτερόλεπτα και έτσι έχω απώλεια μόνο το 10% των επισκεπτών. Με άλλα λόγια το bounce rate ή ποσοστό εγκατάλειψης της ιστοσελίδας μου είναι ιδιαίτερα χαμηλό.

6 Καταχωρήστε το sitemap σας στη Google

Η ύπαρξη του sitemap σε μια ιστοσελίδα και η καταχώρηση του στο Google Search Console είναι αναγκαία ακόμα και για τα πιο μικρά sites.

Για αυτό μην το παραβλέπεται γιατί είναι μια καλή ευκαιρία το sitemap για να συνδεθείτε με το Google Analytics και με το Google Search Console ώστε να εντοπίσετε πιθανά σφάλματα στην προσπέλαση της ιστοσελίδας σας από τα Google Bots και τις αράχνες της Google.

Για να καταχωρήσετε το sitemap σας στη Google, απλώς συνδεθείτε στο Google Search Console ή στο Google Webmaster Tools.

7 Δημιουργήστε backlinks προς όλες τις σελίδες προορισμού

Η έβδομη συμβουλή για να είναι το site σας Search Engine Friendly είναι να δημιουργήσετε backlinks προς όλες τις πιθανές σελίδες προορισμού που έχετε φτιάξει.

Τα backlinks δεν είναι άλλα από τους συνδέσμους από άλλες ιστοσελίδες που δείχνουν προς την ιστοσελίδας σας συνήθως με την λέξη κλειδί.

Όσο πιο ποιοτικά και συναφή αλλά και white hat backlinks έχετε από άλλα sites τόσο πιο ψηλά φαίνεστε στις μηχανές αναζήτησης με τις λέξεις κλειδιά που έχουν αυτά τα links.

Μετράει πάρα πολύ η διασπορά των backlinks από διάφορα domains καθώς και η σχετικότητα τους με την ιστοσελίδας σας.

Επίσης θα πρέπει να δημιουργήσετε διαφορετικά backlinks για κάθε εσωτερική σελίδα προορισμού από διαφορετικά domain names.

8 Δημιουργήστε backlinks στα backlinks

Άμα έχετε δημιουργήσει ήδη κάμποσα backlinks τα οποία στην αρχή δεν είναι και πολύ σημαντικά και δεν έχουν τη δύναμη να σας ανεβάσουν στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης, μπορείτε να δημιουργήσετε μερικά backlinks τα οποία να δείχνουν στα backlinks που έχετε ήδη δημιουργήσει.

Αυτά λέγονται backlinks δευτέρου επιπέδου και πιστέψτε με βοηθάνε πάρα πολύ εις το διηνεκές γιατί μακροπρόθεσμα η ιστοσελίδα σας θα γνωρίζει αρκετά μεγάλη άνοδο εφόσον συνεχίσετε σταθερά την δημιουργία τους.

Όπως καταλαβαίνετε ένα site θα πρέπει να είναι Search Engine Friendly και από άποψη on page SEO αλλά και από άποψη off page SEO.

Μπορεί τα παραπάνω να ακούγονται κινέζικα για εσάς, όμως δεν χρειάζεται να αγχώνεστε γιατί μπορείτε να ζητήσετε τη συνδρομή ενός επαγγελματία στο SEO και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τους τζίρους σας στις μηχανές αναζήτησης σήμερα κιόλας.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για τα search engine frinedly sites:

SEARCH ENGINE FRIENDLY, SEF, SEARCH ENGINE FRIENDLY SITES, SEARCH ENGINE FRIENDLY ESHOP, SEARCH ENGINE FRIENDLY PAGE, MOBILE FIRST PAGE, ΛΑΤΙΝΙΚΑ PERMALINKS, PERMALINKS, GREENGLISH PERMALINKS, SEARCH ENGINE FRIENDLY ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ, SEARCH ENGINE FRIENDLY GOOGLE, SEARCH ENGINE FRIENDLY ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ, SEARCH ENGINE FRIENDLY ΣΥΒΜΟΥΛΕΣ, ΦΙΛΙΚΑ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ, GOOGLE FRIENDLY, GOOGLE FRIENDLY SITES, GOOGLE FRIENDLY ESHOP

2 Σχόλια. Leave new

  • Σοφία Παπαπέτρου
    22 Ιουνίου 2018 1:25 πμ

    Καλησπέρα Γιάννη. Πολύ ωραίες οι συμβουλές σου. Έχω παρατηρήσει ότι μετά το hummingbird algorithm της google εμφανίζονται σε πολλές βασικές λέξεις κλειδιά και σε longtail λέξεις, τα μεγάλα site. Και κυρίως στο εξωτερικό. Γιατί συμβαίνει αυτό;

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares