ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Affiliate SEO: Πως να δημιουργήσετε παθητικά εισοδήματα

Περιεχόμενα

SEO, ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ INTERNET
0
affiliate-seo-paramarketing
Affiliate SEO: Πως να δημιουργήσετε παθητικά εισοδήματα Το SEO χωρίζεται σε 2 βασικές κατηγορίες από την άποψη ότι είστε εταιρεία SEO: Το Client SEO και Το Affiliate SEO Αυτές είναι οι 2 βασικές πηγές εισοδήματος για κάποιο SEO agency τόσο σε παγκόσμιο, αλλά και σε εθνικό επίπεδο. Από την άποψη…

Google Penalty: Πως να το αποφύγετε και πως να ανακάμψετε

SEO
0
GOOGLE-PENALTY
 Google Penalty: Πως να το αποφύγετε και πως να ανακάμψετε Το Google Penalty είναι η ποινή που βάζει η Google σε ιστοσελίδες που παραβιάζουν κάποιον από τους βασικούς κανόνες ποιότητας της. Συνήθως το Google Penalty, η τιμωρία δηλαδή της Google είναι φυσική συνέπεια μιας προσπάθειας χειραγώγησης του αλγορίθμου της…

WORDPRESS VS JOOMLA ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ SEO KΑΙ ΤΗ GOOGLE KAI ΓΙΑΤΙ;

SEO
0
wordpress-joomla--paramarketing-LOW2
 WORDPRESS VS JOOMLA ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ SEO KΑΙ ΤΗ GOOGLE KAI ΓΙΑΤΙ; Γεια σας φίλοι μου σήμερα θα βάλουμε στο μικροσκόπιο το Joomla και το WordPress για να συγκρίνουμε ποιο είναι καλύτερο από άποψη SEO. Η απάντηση βέβαια εκ των προτέρων είναι ότι το WordPress είναι σαφώς…

WORDPRESS VS CUSTOM WEB DESIGN SITE ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟ SEO ΚΑΙ ΣΤΗ GOOGLE ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

SEO
0
best-seo-custom-wordpress-1-low
 WORDPRESS VS CUSTOM WEB DESIGN SITE ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟ SEO ΚΑΙ ΣΤΗ GOOGLE ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ; Είναι το WordPress καλύτερο στο SEO σε σύγκριση με ένα Custom Web Design Site και γιατί; Σήμερα θα καλύψουμε το ερώτημα που δεν πρέπει κανονικά να απασχολεί όλους τους ειδικούς στο SEO, νομίζω…

Search Engine (SEO) Friendly: 8 Συμβουλές για να γίνει το site σας φιλικό στη Google

SEO
2 Σχόλια
paramarketing-seo-friendly-low
Search Engine (SEO) Friendly: 8 Συμβουλές για να γίνει το site σας φιλικό στη Google Είναι το site σας ή το eshop search engine friendly; Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις 8 πιο βασικές συμβουλές και τρόπους για να μετατρέψετε την ιστοσελίδα σας από το μηδέν σε απόλυτα φιλική προς τις μηχανές…

ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΞΑΝΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΟΥ ΣΤΟ YOUTUBE

SEO, INTERNET MARKETING
0
restart-youtube-paramarketing-low
 ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΞΑΝΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΟΥ ΣΤΟ YOUTUBE Γεια σας φίλοι μου, σε αυτό το βίντεο αναφέρω και αναλύω τους 7 βασικούς λόγους που με οδήγησαν στο να ξεκινήσω ξανά, μετά από 7 περίπου χρόνια στασιμότητας το κανάλι μου στο YouTube. Για να δείτε και εσείς γιατί…

Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας: 7 Συμβουλές για να την μειώσετε κατακόρυφα!

SEO
0
ΤΑΧΥΤΗΤΑ-ΦΟΡΤΩΣΗΣ-SITE-1
 Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας: 7 Συμβουλές για να την μειώσετε κατακόρυφα! Η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας είναι πολύ σημαντική σε 2 βασικά πράγματα: Στο να αποκτήσετε νέους πελάτες και στο να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης. Κανείς δεν θέλει μια αργή ιστοσελίδα σήμερα και για αυτό θα πρέπει να κάνουμε…

Τι συμβαίνει όταν χάνουμε ένα backlink;

SEO
0
XANETE-BACKLINKS
 Τι συμβαίνει όταν χάνουμε ένα backlink; Το σημαντικότερο πράγμα μετά το περιεχόμενο στο SEO και στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας στη Google είναι τα backlinks. Εάν το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, τότε τα backlinks είναι η βασίλισσα στην προώθηση ιστοσελίδων. Για να βελτιώσουμε δηλαδή την κατάταξη μας στις μηχανές αναζήτησης χρειαζόμαστε…

Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς

SEO
10 Σχόλια
content-is-king-2
 Γιατί Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς Μάθετε τον νούμερο ένα λόγο που κάνει εκτός από την Google, έναν επισκέπτη να αγαπήσει την ιστοσελίδα σας. Κατανοήστε πως με την δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας, θα αποκτήσετε φανατικούς οπαδούς και θα πολλαπλασιάσετε το πελατολόγιο σας. Πως θα τα πετύχετε…

Domain Authority: Μάθετε όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τον άτυπο αντικαταστάτη του PageRank

SEO
0
TI-EINAI-DOMAIN-AUTHORITY
 Domain Authority: Μάθετε όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τον άτυπο αντικαταστάτη του PageRank Μετά την ανακοίνωση από τη Google τον Απρίλιο του 2014 ότι το PageRank παγώνει σαν εργαλείο κατάταξης ιστοσελίδων και διακόπτεται και η ανανέωση του, πολύ θεώρησαν ότι δεν θα υπάρχει κάτι ανάλογο στο προσκήνιο. Όμως…

11 Συμβουλές για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα

SEO
7 Σχόλια
11-ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΑΥΞΗΣΗΣ-ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ
 11 Συμβουλές για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα Αυξήστε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας έως και 400% με 1200% με τις παρακάτω μικρές συμβουλές Αν με ρωτούσατε σήμερα ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα για να πετύχει μια ιστοσελίδα ή ένα eshop στο ίντερνετ, θα σας έδινε μία μόνο απάντηση:…

YouTube SEO: Πως να βγει το βίντεο σας πρώτο αποτέλεσμα

SEO
1 Σχόλιο
paramarketing-youtube-seo-08042020-LOW
 YouTube SEO Πως να βγει το βίντεο σας πρώτο αποτέλεσμα To SEO έχει πολλά παρακλάδια όπως το YouTube SEO. Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως και είναι θυγατρική της Google. Σε αυτό το άρθρο θα μπορέσετε να μάθετε τα μυστικά του YouTube SEO για να εξασφαλίσετε…

Search Analysis: Πως να βρείτε νέες ευκαιρίες για όρους αναζήτησης

SEO
0
SEARCH ANALYSIS ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΝΕΑ ΘΕΜΑΤΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΟΡΟΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ-1-LOW
 Search Analysis: Πως να βρείτε νέες ευκαιρίες για όρους αναζήτησης Πόσοι από εσάς δεν ξεκινήσατε τις ιστοσελίδες σας με μεγάλη όρεξη και πολλές ιδέες για το τι ζητάει ο κόσμος και τι άρθρα θα πρέπει να γράψετε για το blog σας. Στην αρχή τα πράγματα είναι εύκολα γιατί η…

Keyword Difficulty: Πόσο εύκολα μπορείτε να ανεβείτε στην Google;

SEO
1 Σχόλιο
keyword-difficulty
Keyword Difficulty: Πόσο εύκολα μπορείτε να ανεβείτε στην Google; Σε πολλούς από εσάς ίσως να είναι γνωστό το ρητό: “Το καλύτερο μέρος για να κρύψεις ένα πτώμα είναι η σελίδα 2 της Google” Όσο αστείο και να ακούγεται, η δεύτερη σελίδα της Google είναι ένα μέρος όπου δεν κατοικείται, σαν…

Τι είναι το Keyword Golden Ratio (KGR);

SEO
0
KGR
Τι είναι το Keyword Golden Ratio (KGR); Πως να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, χωρίς να δημιουργήσετε καθόλου backlinks To keyword Golden Ratio ή KGR είναι μια μέθοδος για να βρίσκετε λέξεις κλειδιά οι οποίες δεν έχουν χρησιμοποιηθεί καθόλου στο ίντερνετ. Η φιλοσοφία του Keyword Golden Ratio, που στα…

AMP: Αξίζει τον κόπο η Accelerated Mobile Pages έκδοση;

SEO, WEB DESIGN
2 Σχόλια
amp-paramarketing-LOW
 AMP: Αξίζει τον κόπο η Accelerated Mobile Pages έκδοση; Μπορεί μια ιστοσελίδα με έκδοση AMP να έχει περισσότερα οφέλη αντί για μειονεκτήματα; Ή μήπως καλύτερα είναι να αποφύγετε το ρίσκο και τα πειράματα και να κοιτάξετε πως να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης της ήδη υπάρχουσας ιστοσελίδας σας; Διαβάστε παρακάτω…

Τι είναι το website usability (ευχρηστία ιστοσελίδας);

SEO
0
WEB-USABILITY
Τι είναι το website usability (ευχρηστία ιστοσελίδας); Το website usability ή η χρηστικότητα ιστοσελίδας ή ευχρηστία ιστοσελίδας αποτελεί μέρος του ευρύτερου όρου “εμπειρία χρήστη” στα αγγλικά ονομάζεται με τα αρχικά UX ή User Experience και αναφέρεται στην ευκολία πρόσβασης ή χρήσης ενός προϊόντος ή μιας ιστοσελίδας. Το επίπεδο της ευχρηστίας…

Τι είναι το TF IDF;

SEO
0
TF-IDF
Τι είναι το TF IDF; Το TF IDF είναι ένας αλγόριθμος κατάταξης που χρησιμοποιεί η Google για να κατανοήσει σε βάθος το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, καθώς η μηχανή αναζήτησης φαίνεται να επικεντρώνεται περισσότερο στη συχνότητα των όρων που εμφανίζονται σε ένα κείμενο παρά στη μέτρηση των λέξεων κλειδιών. Στην ουσία…

Γιατί και πως να ελέγξετε για broken links και νεκρές σελίδες 404 το site σας

SEO
2 Σχόλια
BROKEN-LINKS-SPASMENA-LINKS-404-2
Γιατί και πως να ελέγξετε για broken links και νεκρές σελίδες 404 το site σας Το SEO είναι αρκετά πολύπλοκο και επειδή η βασικότερη μηχανή αναζήτησης, η Google έχει φτιαχτεί για να βρίσκει ιστοσελίδες στο ίντερνετ, θα πρέπει να προσέχετε την κατάσταση της δικής σας ιστοσελίδας για να μην έχει…

Τι είναι οι λέξεις κλειδιά;

SEO
0
Τι είναι οι λέξεις κλειδιά; Οι λέξεις κλειδιά είναι οι όροι αναζήτησης που καθορίζουν ποιο θα είναι το θέμα του περιεχομένου μιας σελίδα ή άρθρου από την ιστοσελίδα σας.Από την πλευρά του SEO, είναι οι λέξεις και οι φράσεις που οι υποψήφιοι πελάτες σας ή επισκέπτες της ιστοσελίδας σας βάζουν στις…

SEARCH ENGINE OPTIMIZATION

SEARCH ENGINES OPTIMIZATION SEO

Το search engines optimization (SEO) ή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης στα ελληνικά είναι όλες οι ενέργειες που γίνονται για να ανέβει η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης και να κατακτήσει τις πρώτες θέσεις.

Η πρώτη δεκάδα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google παίρνει το 97% των συνολικών κλικ κατά μέσο όρο, ενώ η πρώτη τριάδα λαμβάνει το 65% με 70% των συνολικών κλικ.

Όπως καταλάβατε, άμα θέλετε να κρύψετε κάτι, βάλτε το στην δεύτερη σελίδα της Google και είναι λογικό ότι δεν θα το βρει κανένας γιατί απλώς κανένας δεν θα ψάξει πέραν της πρώτης σελίδας εκτός και αν είναι ιδιαίτερα περίεργος όπως εγώ.

Search Engine Optimization Services

Οι υπηρεσίες search engine optimization περιλαμβάνουν μια γκάμα ενεργειών που ξεκινάνε από την τεχνική βελτίωση του SEO, την στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών στην ιστοσελίδα, στη δημιουργία backlinks με το χέρι και με φυσικό τρόπο, τα social signals και τέλος την δημιουργία περιεχομένου.

Όλες τις παραπάνω υπηρεσίες τις παρέχει με επιτυχία η εταιρεία μας και μέχρι στιγμής έχουμε εξυπηρετήσει πάνω από 500 πελάτες στον χώρο της κατασκευής ιστοσελίδων και του SEO.

Πριν ξεκινήσετε να κάνετε οτιδήποτε για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να έχετε καταστρώσει ένα πλάνο SEO και να έχετε κάνει ανάλυση αγοράς για να βρείτε δύο βασικά πράγματα:

  • τις βασικές σας λέξεις κλειδιά και
  • τους κύριους ανταγωνιστές σας.

Αυτά τα δύο πράγματα είναι πολύ βασικά να τα γνωρίζετε καλά πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε εκστρατεία SEO και καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε ένα έμπειρο Search Engine Otpimization Agency που να έχει αποδεδειγμένα αποτελέσματα στην αγορά σας ή σε άλλες ιστοσελίδες που έχει αναλάβει.

Αυξήστε τις οργανικές αναζητήσεις με τo σωστό Search Engine Optimization

Όταν το search engine optimization γίνεται σωστά και από επαγγελματίες, φαίνεται και γίνονται αντιληπτά τα αποτελέσματα από το πέρας του πρώτου μήνα και μετά.

Γενικά η βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης είναι μια χρονοβόρα διαδικασία που μπορεί να πάρει και 6 μήνες ανάλογα με την ένταση της εκστρατείας σας και φυσικά το domain authority της ιστοσελίδας σας.

Όσο πιο ψηλό το domain authority, τόσο πιο καλά θα πάτε στις μηχανές αναζήτησης τουλάχιστον θεωρητικά.

Τα οφέλη της σωστής καμπάνιας SEO είναι πρωτίστως η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας, η αύξηση των μετατροπών και η αύξηση των πωλήσεων και του τζίρου είτε πρόκειται για eshop, είτε πρόκειται για ιστοσελίδα επαγγελματία ή επιχειρηματική ιστοσελίδα.

Δείτε περισσότερες κατηγορίες από το blog:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares