ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

15 Παράγοντες SEO για το 2022- Ο 12ος κάνει τη διαφορά!

15 Παράγοντες SEO για το 2022- Ο 12ος κάνει τη διαφορά!

Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ο ιδιοκτήτης του Paramarketing.gr, του SEO agency που μπορεί να σας βγάλει στην πρώτη θέση της Google και σήμερα θα μιλήσουμε για 15 top ranking factors στην Google για το 2022, δηλαδή στα ελληνικά για 15 παράγοντες SEO που θα σας ανεβάσουν στην κατάταξη της Google το 2022.

Η Google αλλάζει κάθε χρόνο, φέτος το καλοκαίρι είχαμε πάρα πολλές αλλαγές στον αλγόριθμο της Google, περισσότερες από 3, μια κάθε μήνα και περιμένουμε περισσότερες αλλαγές στην Google, γιατί η Google 3.500 φορές τον χρόνο τον αλγόριθμο της.

Ωστόσο, αλλάζοντας η Google, αλλάζουμε κι εμείς και προσαρμοζόμαστε στις νέες συνθήκες.

Σύμφωνα με μια μικρή έρευνα που έκανα στην κοινότητα του SEO στο εξωτερικό και κυρίως στην αμερικάνικη αγορά και είδαμε προς τα που κινείται η Google και τι πρέπει να προσέξουμε κι εμείς στο site μας για να βγούμε ψηλά στην κατάταξη, στις πρώτες θέσεις το 2022.

Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, να μιλήσουμε για τους χορηγούς του καναλιού που είναι η εταιρεία hosting Myip.

Κερδίστε 50% έκπτωση σε κάθε πακέτο hosting με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50

Κερδίστε 50% έκπτωση σε κάθε πακέτο hosting με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50 εφ΄όρου ζωής που σημαίνει ότι μπορείτε να πάρετε μεγαλύτερο πακέτο hosting και να πάει το site σας πολύ πιο γρήγορα.

Γιατί η ταχύτητα φόρτωσης είναι παράγοντας κατάταξης και έτσι να εξοικονομήσετε και χρήματα και να βγάλετε περισσότερα χρήματα από το Ίντερνετ γιατί θα έχετε υψηλότερες θέσεις στην Google.

PARAMARKETING50 ο κωδικός έκπτωσης και πάτε τώρα στη Myip και αλλάξτε hosting αμέσως για να αυξήσετε την ταχύτητα φόρτωσης.

1 Συνεχής δημιουργία περιεχομένου

15-seo-2022-paramarketing-low

Πάμε κατευθείαν στο νούμερο 1.
Πρώτος παράγοντας κατάταξης από τους 15 παράγοντες SEO 2022 είναι η συνεχής δημιουργία περιεχομένου, δηλαδή δεν είναι να γράψω ένα άρθρο σήμερα για να μιλήσω για ένα θέμα και μετά από 6 μήνες να ξαναγράψω στο blog μου ή να φτιάξω ένα βίντεο.

Πρέπει τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα να γράφουμε ένα άρθρο στο blog μας ή να φτιάχνουμε ένα καινούργιο βίντεο ή άρθρο και βίντεο μαζί όπως κάνω εγώ αυτή τη στιγμή.

Το ελάχιστο είναι μια φορά το μήνα, αλλά να θέλετε ταχύτερη ανάπτυξη θα χρειαστούμε ένα άρθρο τη βδομάδα.

Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, content is king, γι’ αυτό πρέπει να έχουμε κατά νου μας ότι η δημιουργία περιεχομένου είναι αυτή που βρίσκει καινούργιες λέξεις κλειδιά και πιάνει νέες λέξεις κλειδιά στην Google και είναι αυτή που φέρνει νέους επισκέπτες στο site μας και κρατάει σε εγρήγορση τους παλιούς.

2 Η λέξη κλειδί στο URL σας

Το νούμερο 2 είναι να υπάρχει η λέξη κλειδί στο URL σας που σημαίνει πως όταν δημιουργούμε ένα νέο άρθρο θα πρέπει να βάζουμε στο URL τις λέξεις κλειδιά για να τις διαβάζει η Google.

Αυτό είναι περισσότερο On page SEO και είναι κάτι πολύ κλασικό.

Ίσχυε και παλιότερα, ισχύει και σήμερα.

3 Ποιοτικά backlinks

Το νούμερο 3 είναι τα backlinks.

Τώρα κάποιοι τα διαβαθμίζουν σε ποσοστό 10% – 20% – παλιότερα λέγαμε ότι τα backlinks πιάνουν το 70% των παραγόντων κατάταξης – και ότι το περιεχόμενο είναι πιο σημαντικό ή υπάρχει μεγαλύτερη διασπορά στους παράγοντες κατάταξης, γιατί η Google έχει περισσότερους από 200 παράγοντες κατάταξης.

Η κοινότητα SEO το βάζει, σύμφωνα με σφυγμομετρήσεις, στο νούμερο 3 που σημαίνει ότι θα πρέπει να έχουμε ποιοτικά backlinks από άλλα site στο δικό μας site ακόμα και σήμερα και να μην είναι spam τα backlinks, δηλαδή δεν μας ενδιαφέρουν backlinks από κινέζικα site ή από ινδικά site ή από προγράμματα που στέλνουν σωρηδόν backlinks.

Μας ενδιαφέρουν κάμποσα backlinks που να είναι από ποιοτικά site.

Ίσως να είναι εφημερίδες, ίσως να είναι κλαδικά site, κατάλογοι και ούτω καθεξής.

Δείτε περισσότερα για τα backlinks:

4 Η Google μετράει περισσότερο το Google EAT

Το νούμερο 4 είναι το Google EAT ή η εξειδίκευση που έχουμε στο χώρο μας, δηλαδή να είμαστε κάποιοι που να έχουν την τεχνική γνώση που απαιτεί η Google.

Π.χ. εάν είμαστε ιατρικό site θα πρέπει να είμαστε γιατροί, αν είμαστε νομικό site θα πρέπει να είμαστε δικηγόροι, αν είμαστε site για το SEO θα πρέπει να είμαστε ειδικοί στο SEO και να φαίνεται αυτό από τη γραφή μας και τα λεγόμενα μας μέσα στο site.

5 Εσωτερικοί σύνδεσμοι ή internal links

Και πάμε στο νούμερο 5 που είναι τα εσωτερικά links.

Η εσωτερική διασύνδεση των άρθρων μεταξύ τους είναι πάρα πολύ σημαντική για να ανακαλύψει το Google bot όλες τις νέες σελίδες, αλλά και για να δώσει αξία σε κάποια άρθρα.

Π.χ. αν θέλουμε να τονίσουμε κάποιο άρθρο ή κάποια σελίδα προορισμού περισσότερο θα πρέπει να τα διασυνδέσουμε με όλες τις άλλες δευτερεύουσες σελίδες στο site μας. Άρα, χρειαζόμαστε από μια σελίδες και αυτός είναι ο λόγος που τα μονοσέλιδα site δεν περπατάνε τόσο καλά στην Google.

6 User engagement – Ανάδραση του χρήστη

Το νούμερο 6 είναι το user engagement, δηλαδή η εμπειρία του χρήστη αλλά και η ανάδραση του χρήστη με το site μας.

Αν κάποιος αφήσει κάποιο σχόλιο, αν κάποιος ξαναδιαβάσει το site ή το άρθρο μας, αν κάποιος το προτείνει σε τρίτους. Όλα αυτά τα διαβάζει η Google στο Google Analytics και βλέπει πόσο χρόνο έχει κάποιος μέσα στο site μας και μας ανεβάζει ή μας κατεβάζει ανάλογα.

7 Mobile friendly site

Και πάμε στο νούμερο 7 που είναι το mobile friendly site, δηλαδή το site μας να είναι φιλικό στα κινητά.

Άμα δεν είναι, χάνουμε θέσεις από τις αναζητήσεις που γίνονται από τις κινητές συσκευές και πλέον η Google τα site τα αναβαθμίζει αν είναι mobile friendly indexing ή όχι, άμα κάνει πρώτα indexing, ταξινόμηση για κινητές συσκευές.

Άρα έχουμε στο νου μας όταν κάνουμε ένα site να είναι mobile first, δηλαδή να είναι πρώτα για κινητά και tablet και μετά για σταθερούς υπολογιστές.

Άρα, κάποια sidebars και κάποια άλλα στοιχεία που βάζαμε παλιότερα στο site μας ίσως να μην είναι είναι δόκιμα φέτος ή να μην ισχύουν, γιατί δεν μπορεί να τα διαβάσει η Google.

8 Page speed ή η ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας

Και πάμε στο νούμερο 8 από τους 15 παράγοντες SEO 2022 που είναι το page speed ή η ταχύτητα φόρτωσης στα ελληνικά που είναι πάρα πολύ σημαντική πλέον σήμερα. Θα πρέπει το site σας να φορτώνει σε κάτω από 1” είτε είναι eshop είτε site επιχείρησης ή περιοχών.

Προσοχή γιατί για κάθε δευτερόλεπτο που καθυστερεί να φορτώσει το site σας, χάνετε το 10% των πελατών γιατί πέφτει το ποσοστό μετατροπής κάτω από 10%.

Έχουμε μιλήσει σε πάρα πολλά βίντεο για την ταχύτητα φόρτωσης που μπορείτε να τα δείτε στο κανάλι μου, να ανατρέξετε σε παλιότερα βίντεο και να δείτε για την ταχύτητα φόρτωσης και να δείτε τι να κάνετε.

Πλέον δεν δικαιολογείστε, γιατί το WordPress έχει γίνει πάρα πολύ γρήγορο.

Όσοι πιστεύουν ότι είναι αργό, κάνουν λάθος.

Υπάρχουν θέματα που φορτώνουν σε κάτω από ένα δευτερόλεπτο και μπορείτε να δοκιμάσετε το δικό μου site από το Google Developers και από το Tools.pingdom.com πόσο γρήγορα φορτώνει για να μπορέσετε να καταλάβετε ότι και το δικό σας μπορεί να φορτώσει τόσο γρήγορα.

9 H ασφάλεια του site και το SSL

Και μετά πάμε στο νούμερο 9 από τους 15 παράγοντες SEO 2022 που είναι η ασφάλεια του site και το SSL. Το SSL εδώ και χρόνια το έχει βάλει υποχρεωτικό η Google, αλλιώς ο Google Chrome βγάζει ένδειξη ότι το site είναι ασφαλές και χάνετε πόντους, αλλά και σήμερα κάποια site ξεχνάνε να βάλουν SSL.

Είναι αυτονόητο σήμερα να εγκαταστήσετε το SSL σε επίπεδο hosting.

Είναι εντελώς δωρεάν, η Myip το παρέχει δωρεάν και πολλοί άλλοι μεγάλοι hosting providers σας το δίνουν δωρεάν. Βάλτε SSL από τη στιγμή που ξεκινήστε το site σας και άμα δεν έχετε βάλτε SSL αυτή τη στιγμή.

Επίσης πρέπει αφού βάλετε SSL να διορθώσετε όλα τα παλιά URL που δεν έχουν SSL, δηλαδή να κάνετε το http, https.

10 Offsite mentions – Αναφορές χωρίς link εκτός σελίδας

Και πάμε στο νούμερο 10 που είναι offsite mentions.

Το offsite mentions είναι να σας αναφέρω εκτός site χωρίς link. Θυμάστε το mention που κάναμε στο Twitter και στο Facebook; Πλέον τα χρησιμοποιεί σαν παράγοντα κατάταξης η Google, τα offsite mentions και τα brand mentions δηλαδή να σας αναφέρω μόνο ως όνομα.

Π.χ. να αναφέρω μόνο το Paramarketing χωρίς να υπάρχει link σε αυτό, η Google το διαβάζει ότι είμαστε το Paramarketing και ανεβάζει το brand μας γενικά στην κατάταξη.

Όπως σας είχα πει κι άλλες φορές το brand έχει μεγαλύτερη ισχύ από κάποιο άλλο site που δεν είναι brand στα μάτια της Google και αυτή η τάση θα συνεχιστεί το 2022 και όλες τις άλλες χρονιές.

11 Schema markup

Πάμε στο νούμερο 11, το schema markup. Το schema markup είναι να δώσουμε με κάποιο προγραμματάκι πρόσθετο, όπως το Yoast SEO ή το Rank Math SEO τι είναι το site μας, εάν είναι βιβλιοπωλείο, εάν είναι eshop, εάν είναι εταιρικό site.

Το markup μας βοηθάει να δείξουμε στην Google τι είναι το site μας. Εμείς κάποιες φορές το χρησιμοποιούμε και κάποιες φορές δεν το χρησιμοποιούμε, γιατί έχει πολύ ελάχιστη απόδοση.

Η Google καταλαβαίνει από μόνη της τι είναι το site σας.

12 Λέξεις κλειδιά στους τίτλους

Και πάμε στον δωδέκατο παράγοντα κατάταξης (παράγοντες SEO του 2022) που στην κοινότητα του SEO πιστεύουμε ότι θα ανεβάσει το site σας το οποίο είναι τα keywords στους τίτλους. Σας είχα αναφέρει προηγουμένως keywords και metatitle tags πρέπει να υπάρχουν στο URL και στις ετικέτες και στο metadescription και στους τίτλους.

Κάποιοι λένε ότι δεν μετράει να είναι το keyword στο URL όσο στα semantics, δηλαδή μέσα στα κείμενα της Google, τους τίτλους ή στο metadescription.

Εγώ πιστεύω ότι και το 12 με το 2 πρέπει να ταυτίζονται, δηλαδή να υπάρχουν και οι λέξεις κλειδιά στο URL σας, στα permalink, αλλά και στους τίτλους (Κεφαλίδα 1, Κεφαλίδα 2) στα metadescription και σε άλλα σημεία μέσα στο site για να μπορεί να τα διαβάζει η Google, γιατί ακόμα μετράνε τα keywords στο URL από άποψη σχετικότητας.

13 Λέξεις κλειδιά στο header tag

Το 13 είναι λέξεις κλειδιά στο header tag.

Header είναι η κεφαλίδα που σημαίνει ότι το τίτλος σας θα πρέπει να έχει οπωσδήποτε τη λέξη κλειδί, αλλά όχι μόνο ο τίτλος αλλά και η πρώτη παράγραφος.

Και εδώ πάλι είναι ένα πακέτο γιατί το 13 θα έπρεπε να ταιριάζει με το 2 που σας είπα ότι πρέπει να είναι στο metadescription, γιατί δεν είναι μόνο το metadescription, αλλά όλο το πακέτο: metadescription, URL, τίτλοι και ούτω καθεξής.

14 Keywords στο metadescription

Το 14 είναι keywords στο metadescription, που πάλι όλοι αυτοί οι παράγοντες είναι πακέτο. Αναγκαστικά κάποια πράγματα παραμένουν κλασικά, δηλαδή το On page SEO είναι αυτό που είναι και δεν θα αλλάξει τόσο όσο αλλάζει η Google, γιατί η Google προσπαθεί να αναβαθμίσει τα backlinks ούτως ώστε να αποφύγει το spam και την χειραγώγηση του αλγορίθμου της.

15 Ετικέτες ή meta tags

Και τέλος το 15 είναι οι ετικέτες, που κάποιοι λένε ότι δεν πιάνουν καθόλου. Κι όμως οι ετικέτες μετράνε, απλά δεν μετράνε τόσο πολύ. Μετράνε κατά 1% σήμερα που πάμε στο 2022.

Αυτά φίλοι μου για τους παράγοντες κατάταξης ή παράγοντες SEO του 2022 που είναι πάρα πολύ σημαντικοί.

Η Google αλλάζει, μπορεί να μην είναι 100% αυτό που σας είπα αλλά κινείται σε αυτή την πλευρά που σημαίνει ότι θα πρέπει να δώσετε μεγαλύτερη σημασία σε αυτούς τους 15 παράγοντες (παράγοντες SEO του 2022) όταν δημιουργείτε μια σελίδα ή ένα site για να βγει στις πρώτες θέσεις της Google.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Άμα σας ενδιαφέρει να αυξήσετε την κατάταξη σας, μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά σήμερα στο Paramarketing.gr/zitiste-prosfora ή να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα και αμέσως θα μιλήσω εγώ μαζί σας για ό,τι προβλήματα έχετε στην κατάταξη του site σας. Θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο.

Γεια σας!

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε

Shares