ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

google-amazing-things

SEO checklist

Πως να οργανώσετε τα πρώτα βήματα στο SEO για το site και το e-shop σας γρήγορα και εύκολα!

Γεια σας φίλοι μου μια βροχερή μέρα σήμερα στη Λάρισα και αφού έχω περίπου μία εβδομάδα να γράψω στο blog μου αποφάσισα σήμερα να γράψω για ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, τα βασικά βήματα SEO που πρέπει να κάνετε αμέσως μόλις ανεβάσετε την ιστοσελίδα σας στο ίντερνετ.

Ο λόγος της καθυστέρησης να ολοκληρώσω αυτό το άρθρο είναι γιατί αφενός μεν έκανα μια μικρή αναβάθμιση στο Server γιατί όντως τον τελευταίο καιρό έχει αυξηθεί κατακόρυφα η κίνηση στο site μου και αφετέρου δέχομαι κάθε μέρα πάρα πολλά τηλεφωνήματα υποψήφιων πελατών για SEO και για κατασκευή ιστοσελίδων και e-shop που μου μένει ελάχιστος χρόνος ελεύθερος για να ασχοληθώ με το seo blog μου.

Ας, πάμε λοιπόν πίσω στα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνει κάποιος στο SEO, αφού ανεβάσει την ιστοσελίδα του στο ίντερνετ. Τα βήματα αυτά τα έχω οργανώσει απλά σε μία SEO Checklist, τα οποία θα σας βοηθήσουν σε οποιοδήποτε στάδιο του SEO βρίσκεστε να κατατοπιστείτε και να ολοκληρώσετε τον πρώτο κύκλο SEO.

Βέβαια, δεν ταιριάζουν σε όλους σας ακριβώς τα παρακάτω βήματα της SEO checklist, αλλά μπορείτε να εκτελέσετε επιλεκτικά μόνο όσα από τα βήματα δεν έχετε κάνει. Θυμηθείτε ότι στο SEO τα πράγματα λειτουργούν σωρευτικά και όχι διαζευκτικά του τύπου να κάνω Facebook ή twitter ή να κάνω μόνο backlinks στα social media για να αποφύγω την παραγωγή περιεχομένου.

Ο αλγόριθμος της Google προσμετρά πάνω από 200 παράγοντες και θα πρέπει να τους πιάσετε όλους για να πάρετε μια καλή θέση και να βγει το site σας στην πρώτη σελίδα της Google για πολλές λέξεις κλειδιά.

Αν θέλετε πραγματικά να πετύχετε στο SEO και να μην παραλείψετε τίποτα ειδικά άμα είστε στην αρχή, τότε θα πρέπει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο! Για σας γράφτηκε!

To SEO είναι μια αέναη διαδικασία που γίνεται σε κύκλους

Πολλοί έχουν μια λανθασμένη άποψη για το SEO. Συνήθως πιστεύουν ότι τα κάνεις μόνο μια φορά στην αρχή και μετά όλα θα πάρουν το δρόμο τους. Απλώς θα δηλώσεις στη Google με ποιες λέξεις κλειδιά θες να βγαίνεις στην πρώτη θέση στη Google και αυτή θα συμφωνήσει.

Η πραγματικότητα όμως απέχει πολύ από τι γνώμες των πολλών ή τις φαντασιώσεις που τρέφουν κάποιοι λόγω άγνοιας του θέματος.

Το SEO είναι μια διαδικασία, ένας μαραθώνιος που γίνεται συνεχώς και βοηθάει να το χωρίσετε σε κύκλους. Θεωρήστε ότι η SEO Checklist είναι ο πρώτος κύκλος του SEO.

Μετά θα πρέπει να χωρίσετε το SEO σε εβδομαδιαίους και μηνιαίους κύκλους που θα πρέπει να επαναλαμβάνετε και να διορθώνετε συνέχεια.

Ας πάμε όμως κατευθείαν στο ψητό.

The 2014 SEO Checklist

Θα πρέπει να τσεκάρετε όσα περισσότερα τετραγωνάκια μπορείτε. Στην ουσία θα πρέπει να τα έχετε τσεκάρει όλα και να έχετε ολοκληρώσει όλο το SEO Checklist. Εμπρός λοιπόν!

 

Έχετε δημιουργήσει ένα νέο λογαριασμό στη Google  (Google Account) και gmail address για το site σας; Θα σας χρειαστεί αργότερα σίγουρα σε πολλές περιπτώσεις. Η διεύθυνση gmail είναι η πιο εύχρηστη και λειτουργική για να διαχειριστείτε τα χιλιάδες άλλα προφίλ που θα ανοίξετε.
Έχετε ανοίξει λογαριασμό στα Google Analytics; Μετά θα πρέπει να τα εγκαταστήσετε στο site σας με το πρόσθετο Google Analytics by Yoast.
Έχετε υποβάλει το site σας και το sitemap στα Google Webmaster Tools;
 Έχετε υποβάλει το site σας και το sitemap στα Bing Webmaster Tools; Αν και η μηχανή αναζήτησης της Bing δεν κατοικείτε, απλώς κάντε το γιατί είναι πολύ εύκολο.
Δεν πιστεύω να μην χρησιμοποιείτε WordPress;  Θα πρέπει να έχετε εγκαταστήσει το πρόσθετο Google Analytics for WordPress και SEO for WordPress. Αυτά τα plugins θα κάνουν τη ζωή σας 100 φορές πιο εύκολη. Αν πάλι δεν έχετε WordPress και έχετε κάποιο άλλο είδος CMS ή custom website, θα πρέπει να βρείτε τους ανάλογους τρόπους για να κάνετε το ίδιο πράγμα.
Έχετε ελέγξει τα  Google Webmaster Tools για 404 και 500 errors, διπλό περιεχόμενο, τίτλοι που λείπουν και άλλα τεχνικά λάθη και παραλείψεις; Σιγουρευτείτε ότι ανοίγετε τα μηνύματα που σας στέλνει η Google.
Χρησιμοποιήσατε το Browseo για να βρείτε και άλλα τεχνικά λάθη στο SEO;  Ευκαιρία να το κάνετε τώρα.
Έχετε χρησιμοποιήσει το  Xenu για να βρείτε διάφορα σπασμένα links (broken links) που ίσως έχετε; Το Xenu είναι ένα τελείως δωρεάν εργαλείο για να το κάνετε αυτό.
Έχετε χρησιμοποιήσει το  Google’s Keyword Research Tool; θα πρέπει να έχετε εντοπίσει τις λέξεις κλειδιά που θα θέλατε να ορίσετε για την ιστοσελίδα σας. Φροντίστε κάθε λέξη κλειδί να έχει τουλάχιστον 3.000 μηνιαίες αναζητήσεις έως 100.000 και να έχει και χαμηλό ανταγωνισμό. Χρησιμοποιήστε μόνο μία λέξη κλειδί για κάθε σελίδα.
Έχετε κάνει ανάλυση ανταγωνισμού και να βρείτε με ποια link συνδέονται οι ανταγωνιστές σας; Αυτός είναι και ο ευκολότερος τρόπος για να ξεκινήσετε τη δημιουργία συνδέσμων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να δείτε τον σύνδεσμο κειμένου που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας, όπως και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες για το πότε και με ποιον τρόπο απέκτησαν τα backlinks τους. Δείτε περισσότερα στα site:  Link Diagnosis, Open Site ExplorerAhrefs, Majestic SEO και LipperHey
Έχετε εισάγει την πρωτεύουσα λέξη κλειδί στο domain name σας; Δείτε περισσότερα πως θα το κάνετε αυτό: SEO tip 5: Όνομα χώρου-λέξη κλειδί
Είναι όλοι οι τίτλοι σας κάτω από 70 χαρακτήρες ή λιγότερο; Τίτλοι σελίδων και URLS με περισσότερους χαρακτήρες θα κατακρεουργηθούν στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Περιέχουν τις βασικές λέξεις κλειδιά της συγκεκριμένης σελίδας;
Είναι όλες οι meta description tags 160 χαρακτήρες ή λιγότερο; Περιέχουν τις βασικές λέξεις κλειδιά της συγκεκριμένης σελίδας;
Έχετε χρησιμοποιήσει την κεφαλίδα H1 με τη λέξη κλειδί; Κάνατε το ίδιο και με τις υπόλοιπες κεφαλίδες H2, H3, H4;
Έχετε γράψει για κάθε άρθρο και για κάθε σελίδα του site σας πάνω από 300 λέξεις; Οι μηχανές αναζήτησης δουλεύουν κυρίως με κείμενο και θα πρέπει να προσθέσετε πλούσια κείμενα στην ιστοσελίδα σας και πλούσιες περιγραφές προϊόντων στο e-shop σας. Τα στατιστικά έχουν δείξει ότι στο SEO τα άρθρα και οι σελίδες που κυριαρχούν στην πρώτη σελίδα της Google είναι κατά μέσο όρο 2.500 λέξεις.
Μήπως χρησιμοποιήτε συνώνυμα και απλή γλώσσα στα κείμενα σας; Η στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών δεν επαρκεί. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε απλή καθομιλουμένη γλώσσα για να επηρεάσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης. Ξεκινήστε να γράφετε με βάση αυτό που αναζητάνε οι άνθρωποι στις μηχανές αναζήτησης.
Έχετε βάλει στις εικόνες σας τη λέξη κλειδί στα ALT tags και στα ονόματα αρχείων; Οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν τις εικόνες με το να διαβάζουν το εναλλακτικό κείμενο που έχετε ορίσει και έτσι αντιλαμβάνονται περί τίνος πρόκειται το site σας.
Έχετε διασυνδέσει τις εσωτερικές σελίδες του site σας με σωστό SEO τρόπο; Χρησιμοποιήστε πλοήγηση με μενού κειμένου και σε κάθε ευκαιρία διασυνδέστε τα άρθρα μεταξύ τους.
Κατεβάστε τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα και δείτε τα βίντεο. Είναι μια καλή αρχή για να καταλάβετε περισσότερα πράγματα για το SEO.
Δημιουργήστε τις απαραίτητες βοηθητικές σελίδες με τα νομικά, όρους χρήσης και επικοινωνία με Google map. Συνδέστε αυτές τις σελίδες με την αρχική ή τις landing pages που επιθυμείτε με σύνδεσμο κειμένου. Για παράδειγμα: Προσωπικά Δεδομένα
Χρησιμοποιείτε τα σωστά permalinks στο site σας; Θα πρέπει να έχετε ορίσει permalinks κειμένου με απόλυτα URLS και να αποφύγετε όλα τα άλλα. (Για παράδειγμα session ids κτλ)
Έχετε ελέγξει την ταχύτητα φόρτωσης στα Google Page Speed Tools; Η ταχύτητα φόρτωσης είναι πολύ σημαντικός παράγοντας SEO και παραμονής των χρηστών στην ιστοσελίδα σας.
Have you created an XML sitemap and submitted it to Google and Bing Webmaster Tools? Use XML-Sitemaps.com or the Google XML Sitemaps WordPress Plugin.
Έχετε δημιουργήσει ένα αρχείο  Robots.txt και το έχετε υποβάλει στη Google και στα Bing Webmaster Tools;
Έχετε ανοίξει λογαριασμούς με τη λέξη κλειδί ή το brand name σας στα σημαντικότερα social media sites; Δείτε παρακάτω μια λίστα από τα σημαντικότερα social media sites που θα πρέπει να ανοίξετε λογαριασμό και να συμπληρώσετε το προφίλ σας. Μην ξεχάσετε να βάλετε και το URL της ιστοσελίδα σας. Το branding είναι πολύ σημαντικό για το SEO. Θα πρέπει όμως εξαρχής να επιλέξετε ποιες από τις δύο στρατηγικές θα ακολουθήσετε στα social media sites. Στρατηγική branding, στρατηγική λέξης κλειδί ή συνδυασμό;

  • http://www.twitter.com/brand-name
  • http://www.facebook.com/brand-name
  • http://www.yelp.com/biz/brand-name
  • http://www.youtube.com/user/brand-name
  • http://www.linkedin.com/in/brand-name
  • http://brand-name.wordpress.com/
  • http://brand-name.tumblr.com/
  • http://pinterest.com/brand-name/
  • http://www.hulu.com/profiles/brand-name
  • http://technorati.com/people/brand-name
  • http://about.me/brand-name
  • http://brand-name.posterous.com/
  • http://profile.typepad.com/brand-name
  • http://www.squidoo.com/lensmasters/brand-name
  • http://www.stumbleupon.com/stumbler/brand-name
  • http://www.etsy.com/people/brand-name
  • http://en.gravatar.com/brand-name
  • http://www.scribd.com/brand-name
  • http://brand-name.livejournal.com/
  • http://brand-name.hubpages.com/
  • http://www.flickr.com/photos/brand-name/
  • http://photobucket.com/user/brand-name/profile/

Είναι το site σας συμβατό με τις κινητές συσκευές και τα smartphones; Μπορείτε να το ελέγξετε τώρα στο BrowserStack. To responsive design είναι απαραίτητο τη στιγμή που το 50% των χρηστών επισκέπτονται το site σας από το κινητό τους.
Έχετε ανοίξει λογαριασμούς στα βασικότερα social media FacebookTwitterLinkedIn και Google+; Συνεχίστε με το YouTube, Vimeo και Pinterest.
Έχετε φτιάξει μια σελίδα sitemap για το site σας; H σελίδα αυτή είναι πολύ βοηθητική να την χρησιμοποιήσετε ως σελίδα 404.
Για παν ενδεχόμενο κάντε ένα τελευταίο έλεγχο στο  My Site Auditor Report για να δείτε άμα ξεχάσατε κάτι σημαντικό.
Έχετε γραφτεί στα δωρεάν μαθήματα SEO; Αν όχι θα πρέπει να το κάνετε τώρα για να λαμβάνετε τις ενημερώσεις από το site μου. Μελετήστε το seo blog μου όσο εκτενέστερα γίνεται και άμα έχετε κάτι να ρωτήσετε, επικοινωνήστε μαζί μου.

Επιλέξτε μία από τις υπηρεσίες SEO

Έχετε δοκιμάσει τα πάντα στο SEO και έχετε απογοητευθεί;

Εάν αισθάνεστε ότι στο θέμα SEO χάνετε το έδαφος συνέχεια και ότι έχετε νικηθεί από τον ανταγωνισμό, τότε χρειάζεστε πιο δραστικές λύσεις από το απλό On Site SEO ή να δημιουργείτε ανούσια backlinks.

Μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών SEO έχει δημιουργηθεί για σας και δεν έχει να κάνει μόνο με την διόρθωση των κειμένων και των meta tag. Έχει να κάνει με το πραγματικό SEO, το πραγματικό μάρκετινγκ και το να θέσουμε μετρήσιμους στόχους για το site σας μέσω του google analytics.

Αν έχετε αρκετή κίνηση που δεν μεταφράζετε σε πωλήσεις, τότε πρέπει να δείτε τι φταίει και να βγάλετε λεφτά από το site σας.

Ξέχασα κάτι;

Αν ξέχασα κάτι μπορείτε να το επισημάνετε κάτω από το άρθρο αφήνοντας ένα σχόλιο. Η γνώμη σας μετράει πάρα πολύ για μένα. Επίσης, άμα σας άρεσε το άρθρο, συστήστε το και σε ένα φίλο σας με ένα like, share, tweet και pin! Σας ευχαριστώ πολύ που με διαβάσατε!

Δείτε περισσότερα για την SEO checklist:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού
Shares