ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

SEO Google Πρώτη Σελίδα σε 12 Ώρες

Όταν λέω SEO Google πρώτη σελίδα σε τρεις ώρες ή σε δύο ώρες, το εννοώ! Πολλοί όμως δεν καταλαβαίνουν με ποιον τρόπο γίνεται και πόσο διαρκεί αυτό.

Έτσι μετά από μια πολύ δύσκολη μέρα και αφού έφαγα μια ήττα με την Linkwise, αφού έπεσα θύμα του ίντερνετ μάρκετινγκ και μας κλέψανε το link, όπως λέμε μάνα μας κλέψαν το τρακτέρ, είπα να βελτιώσω λίγο τις γνώσεις μου στο SEO.

Έτσι αφηρημένος και απογοητευμένος, έκανα search στη google με τη λέξη SEO, και βρήκα τον εαυτό μου να φιγουράρει τρίτο στα αποτελέσματα της Google, μέσω του λογαριασμού μου στην google plus! Το άρθρο που είναι τρίτο είναι σχετικό με το SEO Coashing.

Είμαι πρώτος μετά την Wikipedia, σε 211 εκατομμύρια αποτελέσματα για το SEO, όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό link:

https://www.google.gr/?gws_rd=cr&ei=ooHiUv2IE4GWtQbD6YDICA#q=seo

Η αξία του νικημένου δίνει δόξα στο νικητή!

Όταν λέμε ότι θα βγείτε πρώτη σελίδα στη Google, δεν σημαίνει ότι ντε και καλά θα βγει το site σας πρώτο που μόλις χτες φτιάξατε και δεν έχει καμία σελίδα και καμία ελπίδα. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό, όμως μπορούνε να βγούνε τα λοιπά social media πρώτα και μάλιστα σε ώρες γιατί απλώς έχουνε τα προσόντα.

Ποια είναι τα προσόντα για seo google πρώτη σελίδα;

ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗ GOOGLE

Βασικά 2 είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει η ιστοσελίδα σας για να είναι πρώτη στη Google.

1. Εξουσία

Με την έννοια της ποιότητας και της σημαντικότητας της σελίδας σας στο ίντερνετ, εξού και το PageRank.

2. Σχετικότητα

Σχετικότητα της ιστοσελίδας σας με αυτό που αναζητάει ο χρήστης.

Αυτό επιτυγχάνει το SEO ή αλλιώς η Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων.

 

Γιατί χρειάζεστε Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων;

Ο όρος Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες-επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης.

Τελικός στόχος της Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων είναι η υψηλή κατάταξη της ιστοσελίδας σας και η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μέσω οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή αποτελεσμάτων χρηστών του Internet που ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης με τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που αφορούν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

SEO και θεωρία της Σχετικότητας

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ιστοσελίδα ώστε να βοηθά στην καλύτερη κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης είναι η σχετικότητα (relevancy) μεταξύ του τίτλου, της περιγραφής, των λέξεων κλειδιών και του περιεχομένου της κάθε σελίδας.

Βασικό ρόλο, παίζει ο τίτλος κάθε σελίδας. Θα πρέπει να περιλαμβάνει όσο το δυνατό περισσότερες από τις λέξεις-κλειδιά που έχουν καθοριστεί, αλλά ο τίτλος καλό είναι να παραμένει μικρότερος από δώδεκα λέξεις. Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις ετικέτες h1 και h2.

SEO και Λέξεις Κλειδιά

SEO-GOOGLE-6

Η χρήση των λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για την επισήμανση μιας ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης. Αν στην ιστοσελίδα σας περιλαμβάνονται περισσότερες από μια σελίδες, οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να εμφανίζονται σε όλες.

Βασικός παράγοντας, επίσης, είναι οι λέξεις-κλειδιά να συμπεριλαμβάνονται όσο το δυνατό περισσότερες φορές στον κορμό του κυρίως κειμένου της σελίδας (body text). Αυτό συμβαίνει επειδή οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης τις “ψάχνουν” και στο κυρίως κείμενο. Αν δε συναντήσουν μια λέξη-κλειδί στο κυρίως κείμενο, απλά την αγνοούν.

SEO και Spamming

Πρέπει να δίνεται όμως ιδιαίτερη προσοχή να μην γίνεται “υπερβολική επανάληψη” (flood) των λέξεων-κλειδιών, καθώς οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να τη θεωρήσουν ανεπιθύμητη (“keyword spam”). Μόλις δημιουργήσετε το κείμενο σας, είναι απαραίτητο να δείτε πόσες λέξεις κλειδιά έχετε τοποθετήσει στο άρθρο σας. Η Google αποδέχεται τη συχνότητα των ίδιων λέξεων περίπου στο 7%.

Ορισμένοι από αυτούς που «στήνουν» ιστοσελίδες πιστεύουν ότι η σελίδα γίνεται ελκυστική με τις εικόνες. Αυτό ισχύει για τους επισκέπτες τις σελίδας, όχι όμως και για τις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες δεν είναι ικανές να εντοπίσουν εικόνες. Κι όμως, υπάρχουν μηχανές αναζήτησης εικόνων στο Διαδίκτυο. Πώς εντοπίζουν τις εικόνες;

Η απάντηση είναι και πάλι λέξεις-κλειδιά για καθεμία από τις εικόνες που τοποθετούνται στην ιστοσελίδα σας ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

 

Συχνά το SEO αποτυγχάνει και επίσης καταλήγουμε να βρισκόμαστε συνεχώς σε ένα φαύλο κύκλο στον οποίο «δοκιμάζουμε keywords – δεν βλέπουμε αποτέλεσμα».

Πώς θα εντοπίσω τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά;

Στο Διαδίκτυο κυκλοφορούν προγράμματα (συνήθως επί πληρωμή) αλλά και εταιρείες, οι οποίες με συνδρομή αναλαμβάνουν να εντοπίζουν τις 500 ή 1000 “κορυφαίες” λέξεις-κλειδιά και να τις αποστέλλουν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στους χρήστες τους. Δίνουν, επίσης, και κατευθυντήριες γραμμές για τη βελτιστοποίηση, πολλές φορές δωρεάν. Προσωπικά προτιμώ το δωρεάν εργαλείο για τις λέξεις κλειδιά της Google.

Αμφιλεγόμενο σημείο, ωστόσο, παραμένουν οι μετα-επισημάνσεις (META tags). Δεν έχει διαπιστωθεί επακριβώς πόσο προσμετρώνται από τις μηχανές αναζήτησης, ωστόσο η σύσταση των ειδικών είναι να συμπληρώνονται σωστά τα πεδία μετα-επισημάνσεων για λέξεις-κλειδιά και μετα-περιγραφή (Meta-description).

Σημασία έχει ότι πολλές φορές οι ετικέτες με έχουνε βγάλει στην πρώτη σελίδα της google και λαμβάνονται σοβαρά υπόψη από όλες τι μηχανές αναζήτησης.

SEO και ανάλυση ανταγωνισμού

Για να έχουμε ικανοποιητικά αποτελέσματα χρειάζεται να γίνει διεξοδικός έλεγχος των κύριων ανταγωνιστών μας αλλά και μια έρευνα πάνω στα keywords με εργαλεία όπως αυτά που θα αναφέρω παρακάτω. Όταν δεν γίνει μια σοβαρή δουλειά πάνω στο θέμα αυτό, συχνά το SEO αποτυγχάνει και επίσης καταλήγουμε να βρισκόμαστε συνεχώς σε ένα φαύλο κύκλο στον οποίο «δοκιμάζουμε keywords – δεν βλέπουμε αποτέλεσμα».

Κατεβάστε δωρεάν τον λεπτομερή οδηγό: SEO- Google Πρώτη Σελιδα! 

SEO και Ταχύτητα Ιστοσελίδας

Πρέπει να αναγνωρίσουμε πως υπάρχουν πολλοί περισσότεροι παράγοντες που ενδέχεται να συμβάλλουν αρνητικά ή θετικά στη προσπάθειας μας. Από τους σημαντικότερους είναι η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας. αν μια σελίδα χρειάζεται περισσότερο από 8 δευτερόλεπτα για να φορτώσει (υπό κανονικές συνθήκες πάντα) τότε υπάρχουν πολύ μεγάλες πιθανότητες να δυσαρεστηθεί ο επισκέπτης και να την κλείσει.

Οι μηχανές αναζήτησης δεν εκτιμούν καθόλου τις «αργές σελίδες». Δείτε πόσο γρήγορα τρέχει η ιστοσελίδα σας στο gtmetrix.com

Μάθετε περισσότερα για το SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Μενού
Shares