31 Σχόλια. Leave new

  • Σταύρος Μαλαμίδης
    7 Απριλίου 2016 9:47 πμ

    Γιάννη καλημερα.Ειμαι πανάσχετος μέ τό αντικείμενό σου,αλλά πολύ καλός στή στόχευση και τήν ανάπτυξη επιχειρήσεων.Επειδή διαισθάνομαι μία πολύ κερδοφόρα συνεργασια μαζί σου,ξεκινάω τή γνωριμία μας μέ το πρώτο μου ερώτημα.Εχω αγοράσει 140 domain άλλα για νά τα πουλήσω,καί άλλα γιά να τα μετατρέψω σέ επιχειρήσεις μέσω διαδικτύου σέ πανκόσμιο επίπεδο.Ενδεικτικά αναφέρω:smartclub.club – globalnews.news – toptips.top – jobclub.club petclub.club – bioclub.club – taxiclub.club – santorinigreece.holiday – mykonosgreece.holiday κ.τ.λ, κατά πόσο τοίς 100 κάποιο απο τά παραπάνω domain θά επηρεάση θετικά τή μηχανή αναζήτησης στην κατάταξη μου,μέ δεδομένο οτι αυτά αποτελούν λέξεις κλειδια στην αναζήτηση τού χρήστη.Αν θέλεις ρίξε μιά ματιά στη σελίδα μου bbcedu.gr[Μία αλλη μου δραστηριότητα]και πέσμου τή γνώμη σου γιά νά την ανεβάσω ψηλά.Ευχαριστώ Σταύρος Μαλαμίδης Θεσσαλονικη τηλ6947-174945

    Απάντηση
    • Καλημέρα Σταύρο είσαι στην κατηγορία exact match domain στις μηχανές αναζήτησης και τα exact match domains ενώ πιάνουν τις βασικές λέξεις κλειδιά αν δεν εμπλουτισθούν με περιεχόμενο δεν λένε και κάτι.

      Για να πιάσεις πολλές λέξεις κλειδιά χρειάζεσαι πολλά πράγματα και να δημιουργήσεις περιεχόμενο και backlinks με βάση αυτές.

      Απάντηση
  • Ανεστης Πετροπουλος
    26 Μαρτίου 2016 6:49 μμ

    Για σου Γιαννη. Σε ευχαριστω για τις οδηγιες σου που ειναι κατανοητες ακομα και σε εμας τους αρχαριους .Εχω ενα Εshop και θελω να σε ρωτησω εαν θα βοηθησει στο ceo μια διαφημιση στο google adword η απλα θα ανεβασει το site μονο την περιοδο που θα το τρεχω χωρις να επηρεασει καθολου το ceo.

    Ευχαριστω

    Απάντηση
    • Καλησπέρα Ανέστη, το Google Adwords δεν συμμετέχει καθόλου ως παράγοντας SEO στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google και ως εκ τούτου δεν θα ανέβεις οργανικά αν δεν κάνεις ότι χρειάζεται.

      To Google Adwords είναι μόνο διαφήμιση και έχει διάρκεια μόνο όσο την πληρώνεις.

      Απάντηση
  • Kαλησπέρα σε όλους!Αφιερώνω και γω λίγο χρόνο για να γράψω την εμπειρία μου με τη συνεργασία που έχω εδώ και 2 χρόνια με τον Γιάννη Διβράμη.

    Θεωρώ πως στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία η βοήθεια του ήταν καταλυτική.Το site κάθε επιχείρησης είναι ένα δεύτερο κατάστημα για να μην πω ότι είναι πρώτα αυτό και μετά το φυσικό κατάστημα.

    Με τις συμβουλές του και την υπομονή του μου έδωσε να καταλάβω πολλά πράγματα για ότι αφορά το ίντερνετ, το στήσιμο ενός καλού site και φυσικά το τρόπο για να τα καταφέρεις στον ανταγωνισμό.

    Η σχέση ποιότητας και τιμής ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητική τη στιγμή που εκεί έξω υπάρχουν εταιρίες που με το καλημέρα σου παίρνουν ένα χιλιάρικο.Θα ήθελα δημόσια να εκφράσω τις ευχαριστίες μου και να δηλώσω πως είναι ο καλύτερος επαγγελματίας σε αυτό που κάνει.Το site μου είναι το http://www.grgamos.com ένα site που ασχολείται με τη διακόσμηση γάμου κυρίως.

    Απάντηση
  • Γιάννη σε ευχαριστώ για την απάντηση. Απλά δεν διάβασα κάπου κάποια αναφορά και ήθελα να σιγουρευτώ. Εύγε. Αναμένω την 2016 έκδοση με ανυπομονησία. Νάσαι καλά.

    Απάντηση
  • Γεια σου Γιάννη. Καταρχήν σε ευχαριστώ για τον κόπο και τον χρόνο που διέθεσες για να δώσεις κάποια από τα φώτα της ειδικότητάς σου σε αυτούς που τα χρειάζονται. Κατά δεύτερον ήθελα να σε ρωτήσω, ο οδηγός που παρέχεις είναι ενημερωμένος για το 2015?
    Σε ευχαριστώ και πάλι,
    .Panagiotis

    Απάντηση
    • Παναγιώτη σε ευχαριστώ πολύ για αυτήν την ερώτηση.
      Περιμένω εδώ και χρόνια να μου την κάνουν.

      Θα πίστευες ποτέ ότι θα έβγαζα έναν οδηγό SEO για έναν μήνα ή για έναν χρόνο; Όχι βέβαια.
      Ο Οδηγός SEO είναι κλασικός και έχει ακριβώς τις διαχρονικές στρατηγικές που και σε πέντε χρόνια από σήμερα να τις εφαρμόσεις, πάλι θα ισχύουν.

      Ωστόσο, για το 2016 ετοιμάζω τη νέα έκδοση που θα έχει κάποιες διορθώσεις όμως ο πυρήνας του SEO και του αλγορίθμου της Google δεν έχει αλλάξει δραματικά.

      Η εμπειρία έχει δείξει ότι τα βήματα του οδηγού είναι παντός καιρού και δεν επηρεάζονται αρνητικά από τις αναβαθμίσεις του αλγορίθμου της Google.

      Το αντίθετο μάλιστα. Κάθε αλλαγή ευνοεί τα site και τους πελάτες μου και όλους όσους έχουν εφαρμόσει στο παρελθόν όσα έχω γράψει και πει στην ιστοσελίδα μου.

      Μπορείς και μόνος σου να το δεις άμα τα εφαρμόσεις.

      Απάντηση
  • Καλησπέρα αγαπητέ Γιάννη , είσαι και Λαρισαίος αν θυμάμαι καλά αποτι είδα πατριώτης δηλαδή.
    Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι ειπες πως ενα eshop joomla κόστισε και έχει μηδαμινές επισκέψεις σαν σαητ . Είσαι απολύτως σίγουρος πως εαν βάλουμε ενα joomla και ενα wordpress σαητ με το ίδιο ακριβως seo τα ιδια meta tags και speed optimazation … Τα παντα δηλαδή ίδια οτι τοτε το joomla θα είναι προς τον πάτο και το wordpress προς τη κορυφη ?

    Απάντηση
    • Ναι θωμά, το WordPress είναι ανώτερο από το Joomla και αυτό το ξέρουν όλοι. Οι λόγοι που είναι ανώτερο είναι πολλοί με σημαντικότερο την ευκολία χρήσης και παραμετροποίησης που έχει το WordPress. Έτσι κερδίζεις περισσότερα χρόνο για SEO.

      Απάντηση
      • Όταν λες παραμετροποίηση σε τι ακριβώς αναφερεσε ? Οτι είναι πιο ευκολο δε το κανει καλυτερο επειδή εχεις περισσότερο χρονο μετα για seo. Τώρα αν είναι καλυτερο κατασκευασμένο απο άποψης seo πιθανόν να είναι το έχω ακούσει πολλές φορες , δε ξέρω κατα ποσο περισότερο απο το joomla3 και κατα ποσο απο τη μάνα του χωρίς πρόσθετα

        Απάντηση
  • Γιάννη διάβασα το πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο. Βασικά είμαι απολύτως άσχετος με το αντικείμενο όμως ο τρόπος που ερμηνεύεις τα πράγματα τα κάνει καταληπτά σε μεγάλο βαθμό ακόμη και σε έναν άσχετο όπως εμένα.

    Απάντηση
  • ουδείς σχολείο

    Απάντηση
  • Να ενημερωσω τους φιλους οι οποιοι αναφερονται στην κατασκευη ιστοσελιδας με WIX συγκρινοντας την δημιουργια και κατασκευη μιας ιστοσελιδας με WordPress. Δεν θα ηθελα να μπω σε τεχνικες λεπτομερειες κοαι σας κουρασω απλα θα αναφερω επειδη εχω δουλεψει με ολα τα Content Managment Systems (Joomla, WordPress,Microweber,Drupal) καθως και με ολα τα τυπου WYSIWYG (WIX,Squarespace κτλ) τα πρωτα ειναι επαγγελματικα εργαλεια δουλειας, για επαγγελματιες ενω τα δευτερα ειναι κυριως για προσωπικες δουλειες και καποια απλα portfolio.
    Τα εργαλεια που σου δινει ενα WIX Web Site σε θεμα SEO ειναΙ ελαχιστα οταν θες να κανεις επαγγελματικη δουλεια SEO συν επιπλεον το κοστος κατασκευης ενος WebSite επαγγελματικου στο WIX ξεπερναει τα 200 ευρω(αν το κανεις μονος σου).

    Αντιθετως οταν μιλαμε για CMS και στην περιπτωση μας WordPress οπου η λογικη και παλι καταληγει οτι ο ιδιοκτητης της σελιδας μπορει μονος του να σχεδιασει την ιστοσελιδα του και να ”παραγει” καθημερινα νεο περιεχομενο ευκολα, αλλα και να κανει αν εχει την δυνατοτητα custom design απο την αρχη, εχει την δυνατοτητα να διαλεξει αναμεσα απο χιλιαδες προθετα (plugins) και να δωσει βαρος κυριως σε αυτο που θελει να προωθησει, να διαλεξει αναμεσα απο χιλιαδες templates ενα σχεδιαστικα επαγγελματικο template και να κανει επισης χιλιαδες πραγματα επιπροσθετα που αν ξεκινησω να γραφω θα μου παρει ενα μηνα.
    Οποτε δεν θα ηθελα να ακουω συγκρισεις μεταξυ WIX και WOrdPress και ειλικρινα τα μειονεκτηματα ενος WIX site ειναι τεραστια, εκτος απο το SEO ενα κυριο μειονεκτημα ειναι η ταχυτητα φορτωσης ιστοσελιδας, που εκτος οτι δεν εχεις τον ελεγχο(ελεος) να κανεις τιποτα πανω σε αυτο κρέμεσαι απο τα ποδια της WIX και το Site σου κανει αιωνες να φορτωσει.
    Η κατασκευη μιας ιστοσελιδας σε WordPress κοστιζει (εκτος τα εξοδα developer μια φορα που θα πληρωσετε) το domain σας (10-20ευρω/χρονο) φιλοξενια σε ενα γρηγορο Linux-Server για WOrdPress (50 με 60/χρονο)
    οο WOW και με ελαχιστα εξοδα κανετε και το SEO της ιστοσελιδας σας και ειστε πρωτοι.

    Να απαντησω σε ενα φιλο πιο πανω που ανεφερε πως ειναι πρωτος με WIX site συνηθως ο browser που χρησιμοποιουμε αποθηκευει ιστορικα και σε μια αναζητηση που θα κανεις αυτο που θα δεις ειναι cached απο την Google δεν ειναι δλδ ”ζωντανα” μετρησιμα αποτελεσματα, για να δουμε αν ειναι πρωτη η σελιδα μας χρειαζονται εξειδικευμενες ενεργειες και αναλυσεις, ετσι ωστε να εχεις τα απολυτα και σωστα αποτελεσματα τοu Page Rank σου.
    Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα παιδια, ας μην γινομαστε ολο ειδικοι σε καποιους τομεις ας αφηνουμε τους ανθρωπους που ξημερωνοβραδιαζονται καθε μερα, παιδια σαν το Γιαννη, για να βρουμε τροπους να λυσουν τα περιπλοκα προβληματα του Google Algorithm. Ο καθενας στην δουλεια του και στο ποστο του, δεν γινεται να ειμαστε ολοι Designers,developers,γραφιστες,marketeers και ολα σουλδουμπουρδου.

    Απάντηση
    • Ναι Στέφανε, όντως το SEO και τα τεχνικά θέματα γίνονται πολλές φορές περίπλοκα και πολύπλοκα και χρειάζεται πολύ μεγάλη εξειδίκευση και εμπειρία, Να κάνεις πειράματα δηλαδή με τον αλγόριθμο και με τι δουλεύει και τι όχι.

      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου και όντως είναι το καλύτερο σχόλιο που έχω λάβει μέχρι τώρα.

      Επίσης θα ήθελα να πω ότι να μην αισθάνεστε μειονεκτικά άμα δεν έχετε κάποιοι τις γνώσεις και θέλετε να παρατηρήσετε ή να ρωτήσετε κάτι. Για αυτό είμαστε εδώ για να συζητάμε τις απόψεις και τα θέματα γύρω από το web design και το SEO.

      Απάντηση
      • Σ ευχαριστω και εγω Γιαννη, με την σειρα μου για τις πολυτιμες συμβουλες σου στο θεμα CMS και τους οδηγους SEO, σε παρακολουθω αρκετο καιρο, απλα δεν εχει τυχει να σχολιασω, και ξερω την πολυ καλη δουλεια σου και την εμπειρια σου πανω στα συγκεκριμενα θεματα καθως εισαι απο τους πρωτους που ασχολουνται με το θεμα στην Ελλαδα. Ευχομαι τα καλυτερα.

        Απάντηση
      • Γιαννη θα ηθελα το σχολιο και τις συμβουλες σου για τα ανακατεματα καθως και τις ανακαταταξεις της Google στο θεμα καταργησης του verification ενος site καθως και την προσφατη προσθεση του SSL Cetificate σαν ”προσον” για μια ιστοσελιδα για να εχει καλυτερα αποτελεσματα στην αναζητηση της και στην καταταξη της, σκληραινοντας ετσι την κοντρα για τις πρωτες θεσεις, και οπως ανεφερες σε ενα αρθρο σου, η Google εχει βαλθει να μας κανει αιμοδοτες της χρησιμοποιωντας Google Adwords.
        Φανταζομαι ειναι ενα καλο πεδιο συζητησης που πρεπει να γινει καθως δεν εχω δει ακομα ιδιαιτερες κινησεις στην Ελλαδα(Αν και ακομα απο οτι ξερω δεν εχει τεθει σε εφαρμογη), ενω στο εξωτερικο ηδη θετετε σαν πολυ σοβαρο θεμα στο Seo μια σελιδας.
        Θα θελαμε τις πολυτιμες συμβουλες σου..Thanks

        Απάντηση
        • Μάλιστα Στέφανε. Σε ευχαριστώ πολύ. Το SSL update αναμένεται να επηρεάσει το 1% των ιστοσελίδων και προστίθεται στους 200 και πλέον παράγοντες της Google. Δες Google και οι 200 παράγοντες SEO

          Επειδή όμως η χρήση του δεν βολεύει σε όλες τις ιστοσελίδες, για παράδειγμα στην δική μου δεν έχει κάποιο νόημα η χρήση SSL certificate, μαι και δεν κάνω συναλλαγές εντός της ιστοσελίδας μου.
          Αυτή η ανανέωση του αλγορίθμου αναφέρεται στην αναβάθμιση με μισό τοις εκατό στο 1% των ιστοσελίδων, κυρίως e-commerce sites που ήδη χρησιμοποιούν ως σήμα ποιότητας.

          Η χρήση του SSL όμως είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί καθυστερεί την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας που σημαίνει ότι είναι και αντιSEO μαζί.

          Προσωπικά με αφήνει αδιάφορο και το θεωρώ μεγάλη βλακεία και χάσιμο χρόνου να ασχοληθεί κάποιος με αυτό. Επίσης έχει και εναλλακτικό κόστος γιατί την ίδια στιγμή θα μπορούσε να ασχολούνταν με τα 4 κύρια social media για να δικτυωθεί τα οποία καταλαμβάνουν περισσότερους ψήφους στον αλγόριθμο της Google από το να ασχολείται με το κάθε πείραμα της Google.

          Τα 4 κύρια social media είναι το pinterest, google plus, twitter και facebook. Όταν θα τα εξαντλήσει και δεν θα έχει άλλο πεδίο για βελτίωση στο SEO, τότε ας βάλει και ένα SSL σε όλο το site του για να είναι σίγουρος!

          Καλύτερα κάποιος να ασχοληθεί με ποιο ουσιαστικά θέματα όπως η παραγωγή περιεχομένου παρά να ασχολείται με τις αλλαγές του αλγορίθμου της Google που φέτος γίνονται ανά τρεις ώρες!

          Είναι μια ατέρμονη διαδικασία που δεν οδηγεί πουθενά!

          Απάντηση
  • Γιάννη διάβασα το πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο. Βασικά είμαι απολύτως άσχετος με το αντικείμενο όμως ο τρόπος που ερμηνεύεις τα πράγματα τα κάνει καταληπτά σε μεγάλο βαθμό ακόμη και σε έναν άσχετο όπως εμένα. Και ξεκινώ σύμφωνα με την καθοδήγησή σου με On-Page Optimization επιλέγοντας ως πρώτη προτεραιότητα τον καθαρισμό του πηγαίου κώδικα, με έλεγχο από το Markup Validation Service (https://validator.w3.org/).

    Ο έλεγχος παρουσιάζει τα λάθη που εντόπισε στον κώδικα.

    Εγώ όμως πως και που παρεμβαίνω για διόρθωση του κώδικα;;;

    Το πρώτο λάθος στην αναφορά το γράφει έτσι:

    Line 2, Column 251: Attribute xmlns:b not allowed here.
    …://www.google.com/2005/gml/expr’ xmlns:fb=’https://www.facebook.com/2008/fbml’>

    και το τελευταίο στοιχείο, δηλαδή αυτό: >

    το έχει με κόκκινο χρώμα κι όταν πάω τον κέρσορα πάνω του εμφανίζει την πρόταση: Position where error was detected (Θέση όπου ανιχνεύθηκε σφάλμα).

    Στον πηγαίο κώδικα όμως δεν υπάρχει κάτι σχετικό με το σφάλμα που αναφέρει ο έλεγχος.

    Τι κάνω τώρα;;; Πως προχωρώ;;;

    Απάντηση
    • Βασικά Γιώργο ξεκινάς λάθος. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να φύγεις από το blogger γιατί δεν έχει όλες τις επιλογές που χρειάζεσαι για να εφαρμόσεις αυτά που λέει ο οδηγός. Στα λάθη η Google είναι αρκετά ανεκτική και οι παρεμβάσεις στον κώδικα σε blogger είναι δύσκολες.

      Απάντηση
  • Συγχαρητήρια για τις οδηγίες σχετικά με WP
    ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ειναι ένα site που έφτιαξα μόνος μου στο wix
    Η ερώτηση ειναι αν αξίζει να το συνεχίσω εκεί αγοράζοντας domain κλπ
    ή να πάρω κάποιο απο WP ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    Απάντηση
    • Βασίλη σε ευχαριστώ για την ερώτηση σου. Πάρα πολλοί πελάτες μου έχουνε φτιάξει ένα site στο Wix πριν φτιάξουν site στο WordPress. Αυτό είναι θετικό να έχεις προχωρήσει στο ίντερνετ. Η ερώτηση που με κάνουν συνήθως είναι γιατί δεν φαίνεται το site που έκανα στο Wix στη Google και η απάντηση είναι ότι γενικά τα sites σε Wix είναι χαμένος κόπος και χρόνος, αφού κανένα από αυτά δεν φαίνεται στη Google.
      Η αρχιτεκτονική του WordPress ταιριάζει με τον αλγόριθμο αναζήτησης της Google και έτσι μπορείς να βγεις στην πρώτη σελίδα της Google για πολλές λέξεις κλειδιά. Με το κατάλληλο traffic το site σου γίνεται ζωντανό και βιώσιμο και βγάζεις λεφτά από αυτό σε αντίθεση με το Wix που δεν πρόκειται να γίνει αυτό.
      Σαφώς και αξίζει το WordPress, γιατί ένας υψηλής κλάσσης επαγγελματίας σαν και σένα θα πρέπει να έχει και το ανάλογο επαγγελματικό site. Μπορείς άμα θέλεις να με πάρεις ένα τηλέφωνο για να το συζητήσουμε μαζί στο 6972.364.387 και να σου προτείνω την πιο καλή λύση για σένα. Επίσης μπορείς να δεις περισσότερα για το wordpress και τις δυνατότητες του στη δωρεάν σειρά βίντεο μαθημάτων WordPress σε 24 ώρες https://paramarketing.gr/dorean-mathimata-wordpress-aksias-270-151/

      Απάντηση
      • Γιάννη θα διαφωνήσω έντονα με όσα γράφεις για την WIX. Εφτιαξα το site της εταιρίας μου http://www.barrage.biz και δουλεύει άψογα. Εκανα SEO με τα εργαλεία της Wix και στην αναζήτηση βγαίνω στην Α’ σελίδα 3η-4η θέση.
        Περικλής

        Απάντηση
        • Μπράβο Περικλή! Με ποια λέξη κλειδί βγαίνεις σε αυτή την θέση; Γιατί με τη λέξη ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ δεν είσαι στην πρώτη σελίδα, αλλά στην θέση 33 στην τέταρτη σελίδα.

          Όπως καταλαβαίνεις αναφέρομαι στο θέμα ανταγωνισμός και όχι στο τρέχω μόνος μου και βγαίνω πρώτος. Δεν γίνεται το wix ότι και να κάνεις να ανταγωνιστεί το WordPress και το Facebook που σε κερδίζει καθώς και όλα τα άλλα site γιατί στερείτε τα επαγγελματικά εργαλεία.

          Απάντηση
          • Γιάννη οι λεξεις κλειδιά είναι 4 ή 3. Είναι ο τίτλος της εταιρίας:
            Α. Δημιουργικό Διαφημιστικό Γραφείο Αθήνα —> 3η θέση στην 1η σελίδα
            Β. Διαφημιστικό Γραφείο Αθήνα —————–> 2η θέση στην 1η σελίδα
            Α. Δημιουργικό Γραφείο Αθήνα —————–> 5η θέση στην 1η σελίδα

            Δοκίμασε αυτές τις λέξεις κλειδία και θα διαπιστώσεις ότι δεν ισχύει το «τρέχω μόνος μου και βγαίνω πρώτος» που μου γράφεις.
            ΜΦΧ
            Περικλής

          • Μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά τι γίνεται με τον όγκο αναζητήσεων των φράσεων κλειδιών Δημιουργικό Διαφημιστικό Γραφείο Αθήνα, Διαφημιστικό Γραφείο Αθήνα και Δημιουργικό Γραφείο Αθήνα; Πόσες μηνιαίες αναζητήσεις έχει στη Google;
            Διαφημιστικό Γραφείο seo google Μηνιαίες αναζητήσεις

            Τα συμπεράσματα δικά σου.

          • Εδώ όμως πάμε σε άλλη κουβέντα. Φεύγουμε από την Wix και πάμε στην επιλογή που εγώ έκανα στις λέξεις κλειδιά. Άρα δεν είναι θέμα αν μια ιστοσελίδα Wix μπορεί ή όχι να βγεί στην πρώτη σελίδα, αλλά θέμα δικών μου επιλογών στις λέξεις κλειδιά και γνώσεων SEO.
            Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι εκεί έχω πρόβλημα – γι’ αυτό άλλωστε ψάχνομαι. Είμαι γραφίστας – γνωρίζω ελάχιστα περί SEO και αποδεκτή η γνώμη κάθε ειδικού που γνωρίζει περισσότερα στον τομέα αυτό.

            Αν έχεις κάποια πρόταση να συζητήσουμε είμαι ανοικτός.
            Περικλής

            PS. Σε νεότερο ψάξιμο μου με τις λέξεις «ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ» δεν βγαίνω στην θέση 33 στην τέταρτη σελίδα – αλλά στην θέση 6 στην πρώτη σελίδα. Έχω φωτογραφίσει την οθόνη και μπορώ να σου στείλω το αρχείο αν μου δώσεις το email σου.

          • Αυτό λέγεται personalised search και επηρεάζει τα αποτελέσματα της Google λόγω cookies. Σε ουδέτερο υπολογιστή πρέπει να κοιτάς για να δεις που βρίσκεσαι.

            Το email μου είναι xanthogenous @gmail.com.

            Όλοι χρειάζονται έναν γραφίστα. Και γω ψάχνω επειγόντως γραφίστα για το ίντερνετ. Άμα ξέρεις τα γραφικά στο ίντερνετ να μιλήσουμε.

            Σε ευχαριστώ Περικλή

          • Γιάννη γειά σου,

            Περί personalised search κλπ. με πιάνεις αδίαβαστο.
            Θα το ψάξω σε ουδέτερο υπολογιστή να το δώ.
            Θέλω να μάθω περισσότερα -έτσι και αλλιώς- στο θέμα.
            Θα σου στείλω email για περισσότερα.

            ΜΦΧ
            Περικλής

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares