ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

SEO Google: Τεχνικές Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης

Μάθημα 2Β: Απλές Τεχνικές Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης (Off-Page SEO Techniques)

  • Εκτιμώμενος Χρόνος: 1-6 Μήνες ή και συνέχεια
  • Αποτελέσματα: Πρώτη σελίδα στην Google και παραμονή σε αυτήν
  • Επένδυση:
    • Από 0€ έως 1.000€/μήνα, εξαρτάται από τι υπηρεσίες θα επιλέξετε

Περίληψη:

Σε αυτό το μάθημα θα ασχοληθούμε αποκλειστικά με τεχνικές δημιουργίας συνδέσμων προς τη σελίδα μας (backlinking), την πιο πετυχημένη στρατηγική για να βελτιώσουμε τη θέση μας στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google. Μερικές από αυτές τις τεχνικές είναι η ανταλλαγή συνδέσμων, η υποβολή σε οδηγούς, το αρθρογραφικό μάρκετινγκ, το blogging, οι δημοσιεύσεις τύπου, τα κοινωνικά δίκτυα, τα Φόρουμς, το guest blogging και τα RSS Feeds.

seo-google

Αρθρογραφικό Μάρκετινγκ (Article Marketing)

Ένας σταθερός μα αργός τρόπος για να δημιουργήσετε όμορφους συνδέσμους στη σελίδα σας, αλλά και να αποκτήσετε κάποιο κύρος και αναγνωρισιμότητα είναι το Αρθρογραφικό Μάρκετινγκ.

Το αρθρογραφικό μάρκετινγκ είναι να γράψετε μερικά άρθρα σχετικά με το αντικείμενο σας ή ένα αντικείμενο που σας ενδιαφέρει και είναι σχετικό με το θέμα της ιστοσελίδας σας και να τα υποβάλετε σε μερικά μεγάλα αρθρογραφικά blog. Ως αντάλλαγμα, αυτά τα αναγνωρισμένα blogs θα σας επιστρέψουν  έναν με δύο συνδέσμους στη σελίδα σας.

θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για το περιεχόμενο των άρθρων. Αυτά θα πρέπει να είναι μοναδικά, να μην τα έχετε υποκλέψει, να είναι μεταξύ 700 έως 1200 λέξεων σε μήκος και τέλος να είναι χρήσιμα για τον τελικό χρήστη.

Παράλληλα θα πρέπει να τα εμπλουτίσετε με τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν και ο σκοπός τους είναι να ελκύσετε αναγνώστες στην ιστοσελίδα σας.

Μερικά διάσημα αρθρογραφικά sites είναι τα παρακάτω:

  1. Ezinearticles
  2. Goarticles

Διαβάστε περισσότερα για το αρθρογραφικό μάρκετινγκ:

Μετά το Google Panda 4 Update, φαίνεται να έχει εγκαταλειφθεί αυτή η τεχνική Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης με άλλες πιο αποτελεσματικές τεχνικέςΕκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης, όπως το content marketing ή το μάρκετινγκ περιεχομένου.

 

Ανταλλαγή Συνδέσμων

Η ανταλλαγή συνδέσμων έχει να κάνει με την αμοιβαία διασύνδεση δύο ιστοσελίδων. Τα τελευταία χρόνια αυτή η τεχνική έχει ατονίσει κυρίως γιατί έχουν δημιουργηθεί καινούριοι τρόποι πιο εύκολοι και πιο γρήγοροι από αυτόν.

Όμως εάν επιμένετε και θέλετε να δοκιμάσετε, τότε δεν έχετε παρά να βρείτε ένα φίλιο ιστολόγι0 και να ανταλλάξετε συνδέσμους ή να ενταχθείτε σε μια μεγαλύτερη κοινότητα ανταλλαγής συνδέσμων.

Μερικές τέτοιες κοινότητες ανταλλαγής συνδέσμων είναι οι παρακάτω:

1. http://www.linkalizer.com/

  1. http://www.linkmarket.net/

Ένα από τα μειονεκτήματα αυτής της μεθόδου είναι ότι είναι ιδιαίτερα έμμεση, χρονοβόρα και κανένας δεν σας διασφαλίζει πάντα ότι η σελίδα σας θα είναι για πάντα αμοιβαία διασυνδεδεμένη. Παράλληλα πρέπει πάντα να έχετε το νου σας σχετικά με το PageRank και τη σχετικότητα των συνδέσμων που θα αποκτήσετε κάθε φορά.

Υποβολή Σε Οδηγούς

Μία μέθοδο απόκτησης συνδέσμων στη σελίδα σας είναι η εγγραφή του σε ηλεκτρονικούς οδηγούς (Directories). H εγγραφή σε ηλεκτρονικούς οδηγούς δημιουργεί μονόδρομους συνδέσμων από σελίδες με υψηλό PageRank.

Υπάρχουν οδηγοί επί πληρωμή και οδηγοί δωρεάν. Ο πιο μεγάλος οδηγός επί πληρωμή είναι πλέον ο Yahoo που σταμάτησε να είναι μηχανή αναζήτησης.

Ένας μειονέκτημα της καταχώρισης σε οδηγούς επί πληρωμή είναι ότι η Google τιμωρεί αυτούς τους πληρωμένους συνδέσμους.Έτσι θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεχτικοί στην καταχώριση της σελίδας σας επί πληρωμή.

Πάρα πολλοί οδηγοί απαιτούν την αμοιβαία τοποθέτηση συνδέσμων για να σας εντάξουν, πράγμα που δεν σας το συνιστώ μια και θα μετατρέψετε την σελίδα σας σε link farm. Σε φάρμα δηλαδή που θα εκτρέφεται συνδέσμους και θα θεωρηθείτε spammer από τις μηχανές αναζήτησης.

Μια άλλη θεωρία που δεν ισχύει ιδιαίτερα είναι ότι πρέπει να αποκτάτε συνδέσμους που να είναι dofollow (να επιτρέπουν δηλαδή τα ρομπότ να τις ακολουθήσουν από σελίδες με υψηλότερο PR από το δικό σας), δεδομένου ότι σελίδες με χαμηλότερο PR δεν θα σας ωφελήσουν ιδιαίτερα. Σχετικά με το dofollow, συμφωνώ, αλλά κάθε συνδέσμων, ανεξάρτητα από που προέρχεται έχει αξία.

Μεγαλύτερη αξία έχουν οι σύνδεσμοι από σελίδες με υψηλό PageRank και χαμηλότερη μα όχι αμελητέα οι σύνδεσμοι από σελίδες με χαμηλότερο PR.

Blogging

Το blogging είναι ένας από τους βασικότερους τρόπους για να αναρριχηθείτε στην πρώτη σελίδα της Google. Σίγουρα οι περισσότεροι από εσάς έχουνε κάποια σχέση με τα blog ή και έχουνε ήδη το δικό τους blog εταιρικό ή προσωπικό. Εάν δεν έχετε μπορείτε να αποκτήσετε ένα με την υπηρεσία: Web Design

Η διαδικασία κατασκευής του blog είναι πάρα πολύ απλή. Θα προτιμήσετε το δικό σας αυτόνομο blog στο WordPress και θα αποφύγετε κάθε μεσοβέζικη λύση.

Πώς ξεκινάτε ένα blog:

  1. Βρείτε τι ακριβώς ανάγκες ή κενά έχει η αγορά σήμερα και μάθετε τι ψάχνουν οι υποψήφιοι αγοραστές στις μηχανές αναζήτησης για να καλύψουν αυτήν την ανάγκη.
  2. Φτιάξτε μια ιστοσελίδα που είναι γεμάτη με σχετικό περιεχόμενο που βοηθάει τους ανθρώπους να καλύψουν αυτήν την ανάγκη.
  3. Οδηγήστε επισκέπτες στη σελίδα σας και μετατρέψτε τους σε συνδρομητές στα ηλεκτρονικά σας νέα ή στα Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο σας.
  4. Ξεκινήστε να βγάζετε χρήματα από το κοινό σας χρησιμοποιώντας τη διαφήμιση, το ίντερνετ μάρκετινγκ, το δικτυακό μάρκετινγκ ή και ακόμα πουλώντας τα δικά σας προϊόντα και υπηρεσίες.
  5. Βελτιστοποιήστε και αυτοματοποιήστε την όλη διαδικασία μάρκετινγκ, ούτως ώστε να μην χρειάζεται να εργάζεστε ολημερίς για να κρατάτε την επιχείρησή σας ανοικτή.

 

Σελίδες Social media (Συμπεριλαμβανομένου και του Βίντεο) – Social Media

Μιλώντας για σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, εννοούμε όλες εκείνες τις σελίδες των κοινωνικών μέσων, του social bookmarking, καθώς και τα βίντεο sites όπως το YouTube. Ο στόχος της κοινωνικής δικτύωσης είναι πολλαπλός. Κυρίως από άποψη SEO μας ενδιαφέρουν τα παρακάτω:

  1. Να ανεβάσουμε την δημοτικότητα της σελίδας μας
  2. Να αποκτήσουμε dofollow και nofollow links από διάφορες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης προς τη σελίδα μας
  3. Να ευρετηριάσουμε τις σελίδες μας ταχύτερα από τις μηχανές αναζήτησης (άλλη μια χρήση του twitter)
  4. Να δημιουργήσουμε κορυφαίο περιεχόμενο που μπορεί να διασυνδεθεί και να διαμοιραστεί στα κοινωνικά μέσα (viral content)

Επιπλέον Πηγές:

 

Δημοσιεύσεις Τύπου (Press Releases)

Οι δημοσιεύσεις τύπου είναι ένας σύντομος και γρήγορος τρόπος να προωθήσετε το περιεχόμενο της σελίδας σας μέσα σε μια νύχτα! Επίσης πολλές φορές παρέχεται και δωρεάν!

Η Δημοσίευση Τύπου δεν είναι άλλο παρά ένα άρθρο 300 με 700 λέξεων περίπου που περιλαμβάνει μια μοναδική υπηρεσία ή προϊόν που παρέχει η σελίδα σας και θέλετε να το γνωστοποιήσετε στον ηλεκτρονικό τύπο.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κανάλια διανομής που θα το κάνουν αυτό αυτόματα και ηλεκτρονικά σε εκατοντάδες ηλεκτρονικά μέσα, κάποια είναι δωρεάν και κάποια άλλα είναι επί πληρωμή.

Στη Δημοσίευση Τύπου θα πρέπει να προωθήσετε τη σελίδα σας και την μοναδική σας υπηρεσία καθώς και έναν σύνδεσμο στην σελίδα στόχο (landing page) που θέλετε να επισκεφτούν οι αναγνώστες.

Η σελίδα στόχος μπορεί να είναι η αρχική ή κάποια άλλη σελίδα εντός του site σας που να εμπεριέχει συνήθως μια παρουσίαση με βίντεο ή κείμενο και μια φόρμα εγγραφής. (opt-in form) Φροντίστε η σελίδα στόχος να διασυνδέεται με τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε.

Υπηρεσίες δημοσίευσης τύπου επί πληρωμή:

  1. PRWeb

Δωρεάν υπηρεσίες δημοσίευσης τύπου:

  1. Free Press Release
  2. PR-Inside

RSS Feeds

Το RSS είναι το ακρωνύμιο του Really Simple Syndication και έχει να κάνει με την προώθηση του ενημερώσεων του ιστολογίου σας μέσω email ή ενός προγράμματος που διαβάζει αυτές τις ανανεώσεις.

Τα περισσότερα WordPress blogs σήμερα έχουν αυτήν την επιλογή αυτόματα και έχουν συμπεριλάβει και αυτόματα κουμπιά εγγραφής όπως αυτό εδώ το ιστολόγιο.

Τα RSS θεωρούνται πλέον ξεπερασμένα και πολλές εταιρείες έχουν αρχίσει να τα εγκαταλείπουν στρεφόμενα στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (email marketing) και στα κοινωνικά δίκτυα.

Forum Marketing

Το ίντερνετ είναι ένα εκπληκτικό μέρος! οτιδήποτε και να σας απασχολεί υπάρχει η απάντηση στο ίντερνετ! Κάντε μια δοκιμή να ρωτήσετε ή αναζητήσετε κάτι στην Google. Ανάμεσα στα αποτελέσματα θα φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις
άρθρα και απαντήσεις από blog και από forums.

Τα Φόρουμς είναι μεγάλες κοινότητες χρηστών όπου άνθρωποι από όλο τον κόσμο μοιράζονται ιδέες, απόψεις , υποβάλουν ερωτήσεις και κάνουν κριτική. Τα φόρουμς υπάρχουν εδώ και χρόνια, ενώ μερικά ονομαστά φόρουμς είναι:

  1. www.forums.gr
  2. www.warriorforum.com

Το σημαντικότερο με το φόρουμ μάρκετινγκ είναι ότι δεν χρειάζεται να έχετε ένα για να επωφεληθείτε από τις μηχανές αναζήτησης. Αρκεί να συμμετέχετε σε μερικά και θα δείτε τη σελίδα σας να κερδίζει έδαφος στις μηχανές αναζήτησης.

Πάρα πολλά Φόρουμς έχουνε υψηλό PageRank και μεγάλη επισκεψιμότητα και κάθε διασύνδεση με τη σελίδα σας, έχει άμεσο θετικό αντίκτυπο στην Google.

Το μόνο που θα πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε συνδέσμους από τα φόρουμ που να δείχνουν πίσω στη σελίδα σας. Αυτά που θα πρέπει να προσέξετε στην επιλογή των φόρουμ όπου θα σχολιάσετε ή θα δραστηριοποιηθείτε είναι:

  1. Να έχουν σχέση με την αγορά στόχο σας
  2. Να είναι εγκαθιδρυμένα και να έχουν μια διάρκεια ζωής, όσο πιο παλιό, τόσο πιο καλό
  3. Να έχουν υψηλό PR
  4. Να είναι ενεργό και να έχει πολλά ενεργά μέλη
  5. Να επιτρέπει την εισαγωγή της ψηφιακής υπογραφής σας καθώς και αν επιτρέπει τα dofollow links

Μόλις λοιπόν βρείτε τα ανάλογα φόρουμ, μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε αποστολές και άρθρα γύρω από ένα θέμα ή να απαντάτε σε ήδη υπάρχοντα θέματα, αφήνοντας πάντα την υπογραφή και τους συνδέσμους σας με τη μορφή λέξεων κλειδιών. καλό είναι να προτιμήσετε μερικά φόρουμ για να δοκιμάσετε την τύχη σας. Ο κανόνας εδώ είναι ένα ίσον κανένα!

Αποκτήστε Συνδέσμους Από Σελίδες Αυθεντίας (Authority Pages)

Σελίδες Υψηλού Προφίλ (High Authority Pages) ή σελίδες αυθεντίας είναι οι σελίδες από blogs που έχουν υψηλό PR και είναι του τύπου wiki, social media, πανεπιστήμια ή διεθνής οργανισμοί ή κυβερνητικές υπηρεσίες και έχουν καταλήξεις ονόματος τύπου edu, gov, org ή com.

Τέτοιου είδους ιστοσελίδες είναι τα λεγόμενα Wikis.

Wiki είναι ένας τύπος ιστοτόπου που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει και να επεξεργαστεί τις σελίδες του. Σε ένα wiki, διάφορα άτομα μπορούν να γράφουν μαζί (όχι ταυτοχρόνως). Έτσι, διευκολύνεται η συνεργασία πολλών ατόμων για τη συγγραφή ενός έργου. Αν ένα άτομο κάνει κάποιο λάθος, το επόμενο μπορεί να το διορθώσει.

Μπορεί επίσης να προσθέσει κάτι νέο στην σελίδα, πράγμα που επιτρέπει την συνεχή βελτίωση και ενημέρωση. Επίσης στα wiki μπορεί να γίνεται συζήτηση. Σε ορισμένα wiki όπως η Βικιπαίδεια, μάλλον το διασημότερο wiki, υπάρχουν οι σελίδες συζήτησης γι’ αυτό, αλλά σε άλλα wiki, συζήτηση μπορεί να γίνεται σε όλες τις σελίδες.

Μια καταπληκτική ιδέα για να αποκτήσετε συνδέσμους είναι να γράψετε το πρώτο σας λήμμα στην Wikipedia. Αν και το θεωρώ πολύ δύσκολο να το κάνετε και πολύ χρονοβόρο, εάν τα καταφέρετε θα έχετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα!

Google My Business

Μια επιλογή αναζήτησης της Google είναι το Google My Business ή σε συντομογραφία GMB. Αυτό που έχετε απλώς να κάνετε είναι να συμπεριλάβετε την επιχείρησή σας στον κατάλογο των τοπικών επιχειρήσεων της Google. Έτσι θα κερδίσετε μερικές έξτρα θέσεις παραπάνω στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε έναν Λογαριασμό Google Places. Συμπληρώστε στο προφίλ σας όσες περισσότερες πληροφορίες, διευθύνσεις, χάρτες, φωτογραφίες, ιστοσελίδες κτλ.

Παράλληλα μπορείτε να δημιουργήσετε προωθητικές ενέργειες προς τη σελίδα σας με κουπόνια δώρου και να γράψετε κριτικές και αξιολογήσεις για τις υπηρεσίες σας.

Ειδικά όταν πρόκειται για τοπική επιχείρηση η οποία θέλει να ανέβει στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης, η ύπαρξη του Google My Business είναι απαραίτητη.

Δώστε Στους Ανθρώπους Έναν Λόγο Να Συνδεθούν Στο Site σας

Ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε συνδέσμους στην σελίδα σας είναι να έχετε καταπληκτικό, μοναδικό, συναρπαστικό περιεχόμενο που  οι άλλοι θέλουν να προτείνουν σε τρίτους. Άρα η στρατηγική σας εδώ είναι να προσφέρετε μια μοναδική υπηρεσία ή ένα προϊόν που να να ελκύσει τους επισκέπτες και κατά συνέπεια την δημιουργία συνδέσμων προς εσάς.

Πάλι θα πρέπει ν δημιουργήσετε κάτι μεγάλης αξίας που να το παρέχετε δωρεάν, αυτό μπορεί να είναι ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, μια σειρά μαθημάτων, μια σειρά βίντεο ή μια αναφορά όπου είναι αναμφισβήτητα ελκυστική. Έτσι άλλες ιστοσελίδες θα αρχίσουν να συνδέονται με σας και θα δημιουργήσουν εκτός από κίνηση και βελτίωση της θέσης σας στις μηχανές αναζήτησης.

Μπορείτε κάλλιστα να προτείνετε την διασύνδεση της σελίδας σε τρίτα sites και να τους αφήσετε να χρησιμοποιήσουν το περιεχόμενό σας σε αντάλλαγμα έναν σύνδεσμο. Για παράδειγμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον δωρεάν οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα στη σελίδα σας, και να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να τον κατεβάσουν δωρεάν.

Παράδειγμα προτεινόμενου συνδέσμου:

Συνδεθείτε μαζί μας: <ahref=“https://divramis.gr/seo/” title=“SEO Google Πρώτη Σελίδα” rel=“dofollow”>Δωρεάν Οδηγός: SEO Google Πρώτη Σελίδα</a>

Αυτή η μέθοδος παραγωγής μοναδικού, απίστευτου περιεχομένου αν και χρονοβόρα, σε βάθος χρόνου θα έχει ορατά και διαχρονικά αποτελέσματα. Οπότε θα χρειαστείτε αρκετό χρόνο, συνήθως μήνες για να αρχίσετε να δρέπετε καρπούς.

Αποφυγή Βασικών SEO Λαθών

Πάρα πολλοί νεοσύλλεκτοι στην προσπάθειά τους  να χαλιναγωγήσουν τις μηχανές αναζήτησης πέφτουν σε λάθη και σε ατοπήματα. Αυτό είναι λογικό αφού όλη η διαδικασία SEO βασίζεται στην δοκιμή και στο λάθος. Άλλωστε, η εξάσκηση κάνει τον μάστορα.

Για εσάς τους νεοσύλλεκτους, θα ήθελα να σας υποδείξω ότι το SEO όπως και κάθε επιχείρηση είναι μαραθώνιος και όχι δρόμος ταχύτητας. Πάρα πολλοί λοιπόν άσχετοι με το SEO επιδιώκουν άμεσα αποτελέσματα ενώ ακόμα δεν καταλαβαίνουν καλά καλά τις βασικές αρχές του SEO.

Οι μηχανές όντως λειτουργούν άμεσα, απλά ο ανταγωνισμός από άλλες σελίδες δεν νικάτε άμεσα! Εάν θέλετε αποτελέσματα σε τρεις ώρες, ναι μπορώ να σας βγάλω στην πρώτη σελίδα της Google σε τρεις ώρες ή και λιγότερο. Όμως ρισκάρουμε την πρωτιά μας γιατί με τον ίδιο τρόπο μπορεί να εκτοπιστούμε σε κατώτερες θέσεις από τον ανταγωνισμό! Είναι και άλλοι έξυπνοι, όχι μόνο εσείς!

Ο στόχος του SEO είναι να δημιουργήσει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Μερικές συμβουλές για ασφαλές και αειφόρο χτίσιμο links:

  1. Χτίστε μακροπρόθεσμους ή μακροχρόνιους συνδέσμους. Μην στοχεύετε στο προσωρινό αλλά στο μόνιμο, αλλιώς κουβαλάτε νερό.
  2. Αποφύγετε το Google Dance, δηλαδή το πήγαινε έλα στη οθόνη των αποτελεσμάτων για να δούμε εάν κερδίσαμε καμιά θέση. Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας θα δείτε πολλές φορές στις σελίδες αποτελεσμάτων τη σελίδα σας να χορεύει πάνω κάτω σε διάφορες θέσεις. Αυτό είναι στην πραγματικότητα ένα καλό σημάδι.

Σημαίνει ότι η Goοgle εντόπισε την δραστηριότητα γύρω από το χτίσιμο συνδέσμων και προσπαθεί να ταξινομήσει τη σελίδα σας στην κατάλληλη θέση. Επίσης πρέπει να καταλάβετε ότι είναι κοινός τόπος να βλέπετε αυτό το φαινόμενο κατά τη διάρκεια των πρώτων εβδομάδων ή και μηνών της δραστηριότητας σας γύρω από το χτίσιμο συνδέσμων. Παραμείνετε σταθεροί στην πορεία σας και μην παρεκκλίνετε.

  1. Συνεχίστε την διαδικασία χτισίματος συνδέσμων σταθερά κατά τη διάρκεια της καμπάνιας σας. Για παράδειγμα ορίστε μία ημέρα της εβδομάδας που θα ασχολείστε μόνο με αυτό, ή μερικές ώρες της ημέρας για μήνες.

4. Δοκιμάστε ένα μείγμα τεχνικών δόμησης συνδέσμων και όχι μόνο μία. Με την πάροδο του χρόνου θα δείτε σε τι είστε καλός και σε τι όχι. Για παράδειγμα μπορεί να σας αρέσει να γράφετε σχόλια σε blogs και να μην προτιμάτε τα κοινωνικά δίκτυα ή τα φόρουμ. Όμως το σωστό είναι να έχετε συνδέσμους από όλα τα μήκη και πλάτη των μεθόδων. Διαφοροποιήστε την στρατηγική σας και μην βάζετε όλα τα αυγά σε ένα καλάθι. Σε περίπτωση που η Google θα κάνει μια μικρή αλλαγή στον αλγόριθμό της, τότε θα έχετε μεγάλες απώλειες ή μεγάλα κέρδη. Μην παίζετε Τζόκερ.

  1. Προσέξτε τα εργαλεία και τα λογισμικά αυτοματοποιημένου SEO. Εννιά στις δέκα φορές θα βλάψουν τις επιδόσεις της σελίδας σας. Μην πέφτετε θύματα των εταιρειών λογισμικού που υπόσχονται θαύματα. Κανείς δεν έχει το μαγικό ραβδί. Ένα αξιόπιστο εργαλείο αυτοματοποίησης που χρησιμοποιώ είναι το Google Alerts.Τα άλλα θα σας τα αποκαλύψω αργότερα.
  2. Αποκτήστε επαφή με την SEO κοινότητα, έτσι θα μάθετε πολλά πράγματα γρήγορα και θα γνωρίσετε πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους.

Δείτε τα άλλα κεφάλαια του οδηγού SEO Google Πρώτη Σελίδα:

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Δείτε περισσότερα για το SEO:

Σχολιάστε