ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ΒΑΣΙΚΟ- ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ-seo

Βασικό Λεξιλόγιο SEO Μέρος 2ο

SEO Πρώτη Σελίδα, μάθετε το βασικό λεξιλόγιο SEO για να κατανοήσετε τις βασικές έννοιες και αρχές για να βγείτε πρώτοι στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης σήμερα και για πάντα!

Το μάθημα 4 αυτού του οδηγού SEO, περιλαμβάνει ένα πλήρως ενημερωμένο βασικό λεξιλόγιο SEO, κάτι που λείπει από την ελληνική γλώσσα, για να κατανοήσετε πλήρως την βασική ορολογία των μηχανών αναζήτησης.

Μάθετε περισσότερα για το SEO,  κατεβάστε δωρεάν τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα.

  • Κατεβάστε δωρεάν τον λεπτομερή οδηγό: SEO- Google Πρώτη Σελιδα!
  • Βγείτε πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης, κατακλυστείτε από επισκέψεις, βρείτε νέους πελάτες και νέες αγορές και αυξήστε κατακόρυφα τις πωλήσεις σας!
  • Αποκτήστε πρόσβαση σε μια σειρά δωρεάν βίντεο μαθημάτων που δείχνει ακριβώς τί πρέπει να κάνετε για να νικήσετε τον ανταγωνισμό και να μείνετε για πάντα πρώτοι!

 

Impressions  Ο πραγματικός αριθμός των ανθρώπων που έχoυν δει  μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Οι εντυπώσεις -impressions-  μερικές φορές ονομάζεται προβολές σελίδων.


Inbound link – Εσωτερικοί σύνδεσμοι, ένας σύνδεσμο από άλλη ιστοσελίδα στην ιστοσελίδα σας.


Indexing Η καταγραφή της ιστοσελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

 

IP address Ένας μοναδικός αριθμός που προσδιορίζει έναν υπολογιστή ή ένα σύστημα υπολογιστών.

 

 JavaScript Μια γλώσσα scripting που αναπτύχθηκε από την Netscape και χρησιμοποιείται για τη δημιουργία διαδραστικών και δυναμικών ιστοσελίδων.


Keyword  Μια λέξη που έχει εισαχθεί στη φόρμα αναζήτησης ή παράθυρο” της μηχανής αναζήτησης στο Διαδίκτυο. Κάθε λέξη κλειδί στο πεδίο αναζήτησης των μηχανών εμφανίζει τα αντίστοιχα ιστολόγια που έχουνε καταχωρηθεί με τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.


Keyword density οι λέξεις κλειδιά ως ποσοστό των συνολικών λέξεων του  κειμένου της σελίδας σας. Σημαντικός παράγοντας SEO πρώτη σελίδα είναι η πυκνότητα των λέξεων κλειδιών που πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 1 έως 4%. Παρακάτω από το 1% δεν θα είστε ανταγωνιστικοί στις μηχανές αναζήτησης και δεν θα πετύχετε SEO πρώτη σελίδα αποτελέσματα, ενώ ένα ποσοστό άνω του 4% θα σας δημιουργήσει πρόβλημα γιατί θα θεωρηθείτε spammer.


Keyword marketing Η τοποθέτηση ενός μηνύματος μάρκετινγκ στο μέτωπο των χρηστών με βάση τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε για την αναζήτηση.


Keyword stuffing το να παραγεμίζουμε τις λέξεις-κλειδιά στη σελίδας και στην κωδικοποίησης της, όπως στις ετικέτες μετακειμένου. Αυτό μπορεί να βλάψει τη χρηστικότητα μιας σελίδας και την κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης. Τεχνικές Keyword stuffing είναι να κρύβουμε τις λέξεις-κλειδιά σε μια σελίδα κάνοντας τους το ίδιο χρώμα με τη σελίδα ή το φόντο.


Lead generation Η διαδικασία της συλλογής πληροφοριών επαφής υποψηφίων πελατών, όπως το email μέσω μιας φόρμας εγγραφής και τον εντοπισμό πιθανών υποψηφίων.


Link checker Ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο ιστοσελίδων για τις σπασμένες συνδέσεις (broken link).


Link farm  – Μια σειρά από ιστοσελίδες που συνδέονται μεταξύ τους για την αύξηση της κατάταξης τους στις μηχανές αναζήτησης. Είναι μια μη επιθυμητή Black Ηat SEO πρώτη σελίδα μέθοδος.


Link popularity Συχνά χρησιμοποιείται ως ένα από τα κριτήρια για να καθοριστεί η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, το μέτρο της ποσότητας και της ποιότητας των περιοχές που συνδέουν με την ιστοσελίδα σας.

 

Meta search engine Μια μηχανή αναζήτησης που εμφανίζει τα αποτελέσματα από πολλαπλές μηχανές αναζήτησης.


Meta tags – Μετα-ετικέτες. HTML κώδικας που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα διάφορα χαρακτηριστικά γνωρίσματα μιας ιστοσελίδας και εμφανίζεται στις λίστες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.


Πλοήγηση Στοιχεία μιας ιστοσελίδα που διευκολύνει την κίνηση από τη μία σελίδα στην άλλη.


Online marketing Ένας όρος που αναφέρεται στο Internet και e-mail με βάση τις πτυχές μιας εκστρατείας μάρκετινγκ, το οποίο περιλαμβάνει διαφημίσεις banner, email marketing, SEO, ηλεκτρονικό εμπόριο, και άλλα εργαλεία.


Open Directory Ένας μεγάλος κατάλογος των δικτυακών τόπων.


Opt-in Ένα πρόγραμμα όπου η συμμετοχή περιορίζεται σε χρήστες που το ζητήσει συγκεκριμένα να λάβουν μέρος μέσω μιας φόρμας εγγραφής με το email τους.

 

Βελτιστοποίηση SEO Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης περιλαμβάνει όλες τις τεχνικές SEO πρώτη σελίδα.

 

Οργανικά αποτελέσματα – Αποτελέσματα που εμφανίζονται σε μια μηχανή αναζήτησης αποκλειστικά και μόνο λόγω της κατάταξης της σελίδας. Τα μη πληρωμένα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

 

Pay-per-sale  – Ένα online μοντέλο πληρωμής διαφήμισης κατά την οποία η πληρωμή βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στην πώληση.

 

PageRank – Αλγόριθμος αναζήτησης της Google, μετρά τη δημοτικότητα μιας σελίδας και υπολογίζεται εν μέρει με την ανάλυση του αριθμού των συνδέσμους σε μια σελίδα από άλλους δικτυακούς τόπους και την σημασία των σελίδων αυτών. Το PageRank μεταβάλεται σε μια κλίμακα από 0 έως 10.

 

Pay-per-click – Ένα μοντέλο πληρωμής διαφήμισης κατά την οποία η πληρωμή βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στα κλικ που γίνονται πάνω στη διαφήμιση.

 

Pop-up Μια online διαφήμιση που εμφανίζεται σε ένα νέο παράθυρο του προγράμματος περιήγησης μόλις εισερχόμαστε σε μια καινούρια σελίδα.

Popularity  Ένα από τα πολλά κριτήρια που χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για να καθορίσουν την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης μιας σελίδας.
Query Μια φράση αναζήτησης υποβληθεί σε μηχανές αναζήτησης.

Ranking ή Κατάταξη Η θέση της ιστοσελίδας σας στα ευρετήρια μηχανών αναζήτησης για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

Reciprocal links ή Αμοιβαίες συνδέσεις δύο διαχειριστές της ιστοσελίδας συμφωνούν στην αμοιβαία ανταλλαγή συνδέσμων.
Ρομπότ Οποιοδήποτε πρόγραμμα περιήγησης που ακολουθεί σύνδεσμους υπερκειμένου και προσβάσεις σε ιστοσελίδες, αλλά δεν είναι  κάτω από τον ανθρώπινο έλεγχο. Παραδείγματα είναι οι αράχνες μηχανών αναζήτησης.

Robots.txt Αν θέλετε να ελέγξετε τα μέρη του site σας ένα ευρετήρια αράχνη μηχανών αναζήτησης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα αρχείο robots.txt για να αποφευχθεί η αράχνη από την ευρετηρίαση ορισμένα μέρη
SEO ή Search Engine Optimization σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Η διαδικασία ανάπτυξης ενός σχεδίου μάρκετινγκ και οι τεχνικές SEO πρώτη σελίδα για να εξασφαλιστεί υψηλή κατάταξη
στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

SERP Ακρωνύμιο που σημαίνει σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. (Search Engine Result Page).
 

Search engine submission Η διαδικασία υποβολής μιας διεύθυνση URL σε μια μηχανή αναζήτησης, για να κάνει μια μηχανή αναζήτησης να αναγνωρίζει μια ιστοσελίδα.
Social Media Τα κοινωνικά μέσα, οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης του λεγόμενου WEB 2.0.

Spam – ​​Ανεπιθύμητη ηλεκτρονική αλληλογραφία, ανεπιθύμητα e-mail, συνήθως εμπορικού χαρακτήρα.

Spider Ένα πρόγραμμα που σαρώνει και συλλέγει πληροφορίες για μια ιστοσελίδα.

Stickiness Το ποσό του χρόνου που δαπανάται σε ένα δικτυακό τόπο, συχνά ένα μέτρο της πίστης των επισκεπτών.


Submission Το να υποβάλετε μια ιστοσελίδα σε μια μηχανή αναζήτησης ή κατάλογο.

 

Title tag ή ετικέτες τίτλων HTML κώδικας που χρησιμοποιείται για να καθορίσει το κείμενο στην επάνω γραμμή ενός web browser. Χρησιμοποιείται επίσης από πολλές μηχανές αναζήτησης για να ονοματίσουν το περιεχόμενο των σελίδων.

Traffic – Οι επισκέπτες και οι προβολές σελίδων σε ένα δικτυακό τόπο.

URL Ακρωνύμιο που σημαίνει Uniform Resource Locator. Μια διεύθυνση που προσδιορίζει τη θέση ενός αρχείου στο Internet.
Unique visitors ή Μοναδικοί επισκέπτες – Η μέτρηση της κυκλοφορίας ιστοσελίδα που αντανακλά τον αριθμό των πραγματικών ατόμων που έχουν επισκεφτεί μια ιστοσελίδα, τουλάχιστον μία φορά σε ένα σταθερό χρονικό διάστημα.
Universal search (Παγκόσμια αναζήτηση) – Η ενσωμάτωση των διαφόρων τύπων των μέσων ενημέρωσης στις λίστες των αποτελεσμάτων αναζήτησης, που περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται σε ιστοσελίδες, blogs, βίντεο, νέα, κ.α.
 
Viral Marketing ή επιδημικό μάρκετινγκ – ένα φαινόμενο που συμβαίνει όταν ένα μήνυμα μάρκετινγκ λαμβάνει διστάσεις επιδημίας για ένα συγκεκριμένο προϊόν, υπηρεσία ή εταιρεία.
Web Analytics – Η διαδικασία της μέτρησης των επισκέψεων μιας ιστοσελίδας και της ανάλυσης άλλων παραμέτρων για την εξαγωγή χρήσιμων πληροφοριών των επιχειρήσεων.

Web design – Η πρακτική της επιλογής και συντονισμού των διαθέσιμων στοιχείων για να δημιουργήσετε τη διάταξη και τη δομή μιας ιστοσελίδας.

 

Κατάλογος Web – Μια οργανωμένη σελίδα με κατηγοριοποιημένες λίστες των δικτυακών τόπων.

Website – Ένα site (τοποθεσία) για το World Wide Web. Κάθε ιστοσελίδα περιέχει μια αρχική σελίδα που είναι και η βασική σελίδα πλοήγησης. Η ιστοσελίδα μπορεί επίσης να περιλαμβάνει πρόσθετα έγγραφα και αρχεία.

 

White Hat SEO– Μια αναφορά σε κατάλληλες μεθόδους SEO πρώτη σελίδα που έχουν εγκριθεί από τις μηχανές αναζήτησης. Χρησιμοποιώντας αυτές τις μεθόδους αυξάνετε τις πιθανότητες του site σας είναι μόνιμα στην πρώτη θέση στις μηχανές αναζήτησης.
World Wide Web – Ένα τμήμα του Διαδικτύου που αποτελείται από ένα δίκτυο διασυνδεδεμένων ιστοσελίδων.
Web Whois – Ένα βοηθητικό πρόγραμμα που επιστρέφει πληροφορίες ιδιοκτησίας για τα ονόματα χώρου.
XML feed – απλοποιημένη έκδοση της HTML που επιτρέπει στα δεδομένα (συμπεριλαμβανομένων των βάσεων δεδομένων των σελίδων)  να αποστέλλονται στις μηχανές αναζήτησης με τη μορφή που τα ζητούν.

Πηγές SEO Πρώτη Σελίδα:

Δείτε το πρώτο μέρος του βασικού λεξιλόγιου SEO: SEO Google Πρώτη Σελίδα: Βασικό Λεξιλόγιο SEO

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Μενού
Shares