ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

seo-google-nikontas-ton-antagonismo

Ερευνώντας Και Νικώντας Τον Ανταγωνισμό

Να ερευνήσετε τον ανταγωνισμό και ειδικά το τι κάνουν οι σελίδες που εμφανίζονται με τις δικές σας λέξεις κλειδιά και κατέχουν τις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης είναι άκρως σημαντικό.

Η ανάλυση ανταγωνισμού είναι ένα κλασικό εργαλείο μάρκετινγκ και στρατηγικού μάνατζμεντ. Γι αυτό τον σκοπό υπάρχουν πολλά εργαλεία έρευνας του ανταγωνισμού.

Ένα εργαλείο που χρησιμοποιώ συχνά είναι το πρόσθετο SEO Quake για τον φυλλομετρητή Firefox. Το εν λόγω εργαλείο προσφέρει πάρα πολλές πληροφορίες για εντός της σελίδας ανάλυση εσάς και των ανταγωνιστών σας.

Έτσι δεν χρειάζεται να κάνετε όλη την σκληρή δουλειά χειρωνακτικά, αλλά αυτοματοποιημένα.

Αφού λοιπόν έχετε αποσαφηνίσει και περιορίσει τις λέξεις σας κλειδιά σε μερικές όχι περισσότερες από εικοσιπέντε λέξεις, το επόμενο βήμα είναι η ανάλυση ανταγωνισμού.

Παρακάτω θα σας δείξω βήμα  βήμα τι θα πρέπει να προσέξετε όταν κάνετε ανάλυση ανταγωνισμού για κάθε λέξη κλειδί και για κάθε κύριο ανταγωνιστή σας. Κύριος ανταγωνιστής σας είναι αυτός που βρίσκετε στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης για κάθε λέξη κλειδί. Επομένως θα πρέπει να περιορίσετε την ανάλυσή σας για τους πρώτους 10 ανταγωνιστές για κάθε λέξη κλειδί ή και λιγότερο.

 Επιπλέον Μελέτη:

Γραφτείτε στις ενημερώσεις και κατεβάστε δωρεάν τον λεπτομερή οδηγό: SEO- Google Πρώτη Σελιδα!

Ανάλυση Ανταγωνισμού

Ας υποθέσουμε ότι η κύρια λέξη κλειδί που θέλετε να έχετε για το ιστολόγιο σας είναι η “ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ” . Χρησιμοποιούμε ελληνικά και κεφαλαία προς αποφυγή παρεξηγήσεων και ορθογραφικών λαθών. Η μηχανή που θα εστιαστούμε είναι αποκλειστικά η Google.

  1. Επισκεπτόμαστε την σελίδα της Google στην Ελλάδα (google.gr) και εισάγουμε την λέξη κλειδί ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ στο πεδίο έρευνας. Πατάμε το πλήκτρο αναζήτηση.
  2. Αποφεύγουμε τα πληρωμένα αποτελέσματα και εστιαζόμαστε μόνο στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
  3. Ανοίγουμε ένα φύλλο εργασίας στο excel και αντιγράφουμε τα πρώτα 10 οργανικά αποτελέσματα. Τα πρώτα δέκα αποτελέσματα είναι αυτά που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα.

Για παράδειγμα αυτά είναι:

  1. Συνταγές μαγειρικής

    www.sintagespareas.gr/

    Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, απλές, γρήγορες και πετυχημένες.

    ‎Γλυκά – ‎Κυρίως πιάτο – ‎Τι θα φάμε σήμερα – ‎Πρόσφατες συνταγές
  2. Συνταγή – συνταγές μαγειρικής – site συνταγών : cookbox.gr

    www.cookbox.gr/

    To site συνταγών cookbox αποτελεί αξιόπιστη πηγή για πετυχημένες συνταγές μαγειρικής. Επιλέξτε τη συνταγή μαγειρικής ή ζαχαροπλαστικής που θέλετε και 

  3. Νηστικό Αρκούδι – Συνταγές Μαγειρικής – Συνταγές για Κρεατικά

    www.toarkoudi.gr/

    και θα είναι ξανά κοντά σας με νέες συνταγές, ιδέες και ιστορίες ανθρώπων που αγαπούν τη γη και ό,τι αυτή παράγει από 1η Σεπτεμβρίου! 0; Κατηγορία: Άρθρα 

  4. GreekMasa – Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής

    www.greekmasa.gr/

    Γνωρίστε ελληνικές συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής από τα μέλη του GreekMasa.gr.

  5. Cookoo: Βλέπουμε τη μαγειρική με άλλο στόμα

    cookoo.gr/

    Μόλις ανακάλυψα το πιο cookoo site συνταγών. Μπες και εσύ στο www.cookoo.gr και βρες τις συνταγές που σου αρέσουν.

  6. Όλες οι συνταγές – Υποκατηγορίες και συνταγές: Συνταγές

    www.mageirikesdiadromes.gr/

    Δωρεάν συνταγές με μεράκι και αγάπη και από την Ελλάδα αλλά και όλο τον κόσμο. Συμβουλές μαγειρικής. Forum. Ανεβάστε τις συνταγές σας.

  7. Συνταγές της μαμάς για μαγειρική και ζαχαροπλαστική

    www.sintagesmamas.com/

    Η μαμά γράφει τις συνταγές από τα φαγητά και γλυκά που μαγειρεύει στο σπίτι για την οικογένειά της! συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής · facebook 

  8. Συνταγές Μαγειρικής – YouTube

    www.youtube.com/playlist?list…

    Υλοποιημένες συνταγές για γλυκά, αλμυρά και γενικά…

  9. Συνταγές. Βρείτε συνταγές μαγειρικής – 2Search

    www.2search.gr/recipes/

    20+ items – Συνταγές. Βρείτε εκατοντάδες συνταγές μαγειρικής και 

  10. Συνταγές μαγειρικής & ζαχαροπλαστικής

    www.sidages.gr/

    Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, για όλες τις περιστάσεις! Απλές και πετυχημένες συνταγές για όλους.

  1. Τώρα είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την ανάλυση σελίδα σελίδα. Θα πρέπει να αναλύσετε τα παρακάτω στοιχεία της κάθε σελίδας για να μπορέσετε να τις νικήσετε. Θα σας δείξω ακριβώς με την πρώτη σελίδα. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο SEO Quake για να βρείτε αυτά που θέλετε. Για να ανακαλύψετε τους συνδέσμους προσ τη σελίδα σας χρησιμοποιήστε το εργαλείο Webrank Toolbar για Firefox. Καταγράψτε λοιπόν για την πρώτη σελίδα:
  • URL Ιστοσελίδας
  • Google PR
  • Alexa Ranking
  • Αριθμός Συνδέσμων
  • Λέξεις κλειδιά
  • Λέξεις κλειδιά σε <h1> ετικέτα
  • Λέξεις κλειδιά στις πρώτες εικοσιπέντε λέξεις της σελίδας
  • Λέξεις κλειδιά στις τελευταίες εικοσιπέντε λέξεις της σελίδας
  • Λέξεις κλειδιά bolded, italicized, και underlined

Ας το κάνουμς για την πρώτη σελίδα:

  • URL Ιστοσελίδας: www.sintagespareas.gr/
  • Google PR: 4
  • Alexa Ranking: 21531
  • Αριθμός Συνδέσμων: 41 έως 81.700 χιλιάδες!
  • Λέξεις κλειδιά: συνταγές, γρήγορες, ελληνικη συνταγη, ελληνικες συνταγες μαγειρικης, χριστουγεννιάτικες ΣΥΝΤΑΓΕΣ, syntages, sintages, πίτα, συμβουλές, απλές συνταγές, ζαχαροπλαστική, γλυκά, τούρτες
  • Λέξεις κλειδιά σε <h1> <h2> κτλ. ετικέτα: Δεν υπάρχουν
    • <H1>: ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΧΟΛΙΑ!
    • <H2>: Συνταγές του Αυγούστου
    • <H3>: Καλοκαιρινή
    • <H3>: Η Κρέμα Γάλακτος ΝΟΥΝΟΥ
    • <H3>: Η Knorr προτείνει
  • Λέξεις κλειδιά στις πρώτες εικοσιπέντε λέξεις της σελίδας: συνταγές, γρήγορες, ελληνικη συνταγη, ελληνικες συνταγες μαγειρικης, χριστουγεννιάτικες ΣΥΝΤΑΓΕΣ, syntages, sintages, πίτα, συμβουλές, απλές συνταγές, ζαχαροπλαστική, γλυκά, τούρτες, Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, απλές, γρήγορες και πετυχημένες
  • Λέξεις κλειδιά στις τελευταίες εικοσιπέντε λέξεις της σελίδας: Συνταγές της Παρέας
  • Λέξεις κλειδιά bolded, italicized, και underlined : καθόλου στην πρώτη σελίδα.

Το δεύτερο επόμενο βήμα είναι να αξιολογήσουμε άλλα εντός σελίδας παράγοντες βελτιστοποίησης όπως ετικέτες μετακειμένου, ετικέτες επικεφαλίδας και γενικά ετικέτες. Παράλληλα θα μπορούσαμε να κοιτάξουμε και στον πηγαίο κώδικα της σελίδας για να δούμε και τα υπόλοιπα εντός σελίδας στοιχεία SEO.

Για να δείτε τον πηγαίο κώδικα της σελίδας, πατήστε πάνω στην σελίδα δεξί κλικ στο ποντίκι σας και κατόπιν επιλέξτε ” προβολή πηγαίου κώδικα”.

Τι μπορείτε να δείτε από επικεφαλίδες γενικότερα και πως είναι αυτές τοποθετημένες μέσα στη σελίδα; Πόσες λέξεις κλειδιά εμφανίζονται και περιλαμβάνονται μέσα στις επικεφαλίδες;

Εάν κάνετε μια βασική λοιπόν έρευνα θα δείτε ότι και αυτή η σελίδα που είναι στην πρώτη σελίδα της Google, δεν είναι και πολύ καλά βελτιστοποιημένη.

Από άποψη PageRank, το 4 είναι πάρα πολύ καλό αν και θα μπορούσε να έχει επιτύχει και πολύ μεγαλύτερα αποτελέσματα.

Σε γενικές γραμμές άμα κάνετε το ίδιο και για όλες τις σελίδες του ανταγωνισμού θα ανακαλύψετε τα τρωτά σημεία των ανταγωνιστών σας και ποιες λέξεις κλειδιά θα σας οδηγήσουν στην πρώτη σελίδα της Google.

Γραφτείτε στις ενημερώσεις και κατεβάστε δωρεάν τον λεπτομερή οδηγό: SEO- Google Πρώτη Σελιδα!

Τρεις Σημαντικοί Παράγοντες SEO Πρώτη Σελίδα

Από τις λέξεις κλειδιά δεν μπορείτε να εστιαστείτε παρά σε μερικές, όχι παραπάνω από 10. Παραπάνω από 10 λέξεις κλειδιά θα σας κάνουν να χάσετε τον έλεγχο της κατάστασης.

Παράγοντας SEO Πρώτη Σελίδα 1: Google Page Rank ( ή PR)

Αν και έχουμε καταπιαστεί με την έννοια του Google Page Rank,  καλό θα ήταν να αναφέρουμε ότι έχει άμεση σχέση με το SEO Google Πρώτη Σελίδα.  Το PageRank της Google είναι ένα μέτρο της σημαντικότητας της σελίδας από το 0 έως το 10.  Οι παράγοντες που καθορίζουν το PageRank της σελίδας είναι η ηλικία της σελίδας και του ονόματος, οι εισερχόμενοι και εξερχόμενοι σύνδεσμοι, η ποιότητα των εισερχόμενων συνδέσμων και πολλοί άλλοι παράγοντες.

Ωστόσο, το σημαντικότερο που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι όσο πιο σημαντική μια σελίδα είναι από την οπτική και τα κριτήρια της Google, τόσο πιο υψηλά θα φαίνεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Οπότε ένας πρωτεύον στόχος είναι να βρείτε μια λέξη κλειδί για την οποία, οι πρώτες 10 σελίδες έχουνε χαμηλό PR.

Ένα εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να δείτε όλων των σελίδων το PageRank από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, είναι το SEO Quake.

Το υψηλότερο το PageRank (PR) της σελίδας που θα θέλουμε να ανταγωνιστούμε, το δυσκολότερο θα είναι να κερδίσουμε αυτή τη σελίδα. Όταν λοιπόν κάνω SEO έρευνα για λέξεις κλειδιά, κοιτάζω στα 5 πρώτα αποτελέσματα άμα υπάρχει περιθώριο ανταγωνιστικότητας. Αν το PR είναι μεγαλύτερο του 6, τότε δεν αξίζει τον κόπο να ανταγωνιστώ για αυτήν την λέξη κλειδί και πηγαίνω στην επόμενη.

Παράγοντας SEO Πρώτη Σελίδα 2: Εισερχόμενοι σύνδεσμοι

Η Google αγαπάει τους συνδέσμους εισερχόμενους και εξερχόμενους. Όπως σημείωσα και στην προηγούμενη παράγραφο, η Google δίνει ιδιαίτερη σημασία στους εισερχόμενους συνδέσμους καθώς και την σημαντικότητα των ιστοσελίδων που συνδέονται με τη σελίδα σας.

Για να μάθετε περισσότερα για την εκτός σελίδας βελτιστοποίηση μπορείτε να εγγραφείτε στο σχετικό μάθημα SEO Google Πρώτη Σελίδα Δωρεάν και να κατεβάσετε τον οδηγό SEO- Google Πρώτη Σελίδα.

Για την ώρα πρέπει να ξέρετε ότι όσα περισσότερα τρίτα sites συνδέονται με τη σελίδα σας, τόσο μεγαλύτερη η αξία που έχει η σελίδα σας γενικότερα.

Κάθε εισερχόμενος σύνδεσμος προσδίδει στη σελίδα σας κάποια σημαντικότητα και κάποιες λέξεις κλειδιά. Ένας άλλος δείκτης ανταγωνισμού για τη σελίδα σας είναι οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι. Πόσοι είναι οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι των σελίδων που είναι πρώτες στα αποτελέσματα της Google; Ένα εργαλείο για να το δείτε αυτό είναι το πρόσθετο για τον FireFox WebRank.

Το νόημα είναι να βρείτε λέξεις κλειδιά που έχουν μικρό ή ελάχιστο ανταγωνισμό. Έχουν δηλαδή σελίδες στις πρώτες θέσεις που έχουν λίγα και μικρής αξίας εισερχόμενα links. Τότε η πρώτη σελίδα στην Google είναι για το blog σας παιχνιδάκι.

Παράγοντας SEO Πρώτη Σελίδα 3: Ταχύτητα Φόρτωσης Σελίδας

Τέλος ένας πολύ σημαντικός παράγοντας SEO για την Google και γενικά για τους χρήστες είναι η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας σας. Μια καλή ταχύτητα φόρτωσης είναι 1 με 2 δευτερόλεπτα, το πολύ 3.

Πάνω από τρία δευτερόλεπτα είναι απαγορευτικό για κάθε σελίδα να βγει πρώτη στη Google. Η ίδια η Google έχει συμπεριλάβει στα κριτήρια ποιότητας την παράμετρο της ταχύτητας φόρτωσης και έχει τα εργαλεία για να τεστάρει πόσο γρήγορα φορτώνει η σελίδα σας.

Για να εξακριβώσετε την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας και να ελέγξετε πιθανά προβλήματα χρησιμοποιήστε αυτό το εργαλείο: tools.Pingdom.com

Κανείς δεν θέλει μια ιστοσελίδα που να φορτώνει αργά και κανένας δεν παραμένει σε μια αργή σελίδα, όσο καλή και να είναι.

SEO Google πηγές:

 

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Μενού
Shares