SEO-RISKS-GREECE

SEO Ρίσκα που θα πρέπει να πάρετε και ποια να αποφύγετε

Γεια σας φίλοι μου, στο SEO που είναι ίσως το σημαντικότερο πράγμα που έχει να κάνει με την βιωσιμότητα της ιστοσελίδας σας, κάποιες στιγμές καλούμαστε να πάρουμε και αποφάσεις που έχουν ρίσκο σχετικά με ορισμένες πιθανές αλλαγές που πρέπει να κάνουμε στο site μας.

Μερικές αλλαγές που επηρεάζουν και το SEO, έχουν και κάποιο ρίσκο γιατί μετά από αυτές η ιστοσελίδα σας ή θα ανέβει ή θα πέσει ή θα μείνει αδιάφορη η κατάταξη της.

Εμείς θα ασχοληθούμε τώρα με τις αλλαγές που αξίζει να πάρετε το ρίσκο να τις κάνετε και με τις αλλαγές που δεν αξίζει να πάρετε το ρίσκο να τις κάνετε.

Ποιες αλλαγές στην ιστοσελίδα σας δεν αξίζουν το ρίσκο;

Μπορεί κάποια πράγματα να είναι μόνο αλλαγές, μπορεί κάποια άλλα να είναι μόνο στρατηγικές, όμως δεν αξίζει ο κόπος και το ρίσκο που έχουν γιατί μάλλον κατά πολύ μεγάλο ποσοστό θα πέσετε στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Μερικές από αυτές τις αλλαγές είναι:

1 Αλλαγή permalinks

Η κάθε αλλαγή στην δομή των permalinks, στην δομή των μόνιμων συνδέσμων έχει αρνητικά αποτελέσματα στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Γιατί κάθε αλλαγή στα permalinks δημιουργεί αμέσως δεκάδες broken links στο site σας και επειδή τα περισσότερα backlinks είναι εξωτερικά, συνήθως δεν είναι εύκολο να τα ελέγξετε και να τα διορθώσετε ώστε να δείχνουν στις σωστές σελίδες προορισμού.

Ακόμα και να κάνετε redirect τα παλιά permalink στα καινούρια, πάλι θα χάσετε μερικές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης μέχρι τα Google Bots να βρουν και να αντιστοιχήσουν τα καινούρια permalink με τις σελίδες προορισμού.

Αυτή η περίοδος μπορεί να κρατήσει από 15 ημέρες έως και 6 μήνες και ίσως να χρειαστεί να δουλέψετε πολύ σκληρά για να ξανακερδίσετε τις παλιές σας θέσεις.

Οπότε σκεφτείτε το διπλά πριν αλλάξετε permalinks.

2 Διαγραφή περιεχομένου

Επειδή όπως λέγεται στο SEO, το περιεχόμενο είναι βασιλιάς -και τα backlinks είναι η βασίλισσα. Η Google δεν ταξινομεί ιστοσελίδες ή σελίδες, αλλά το περιεχόμενο των ιστοσελίδων και των σελίδων.

Γεγονός που σημαίνει ότι άμα διαγράψετε ή αφαιρέσετε περιεχόμενο από την ιστοσελίδα σας όπως κείμενα, φωτογραφίες ή παραγράφους τότε μάλλον θα δείτε να έχετε πτώση στα οργανικά αποτελέσματα.

Η ανανέωση περιεχομένου της ιστοσελίδας σας ή κάποιες αλλαγές προς το καλύτερο ή η προσθήκη περιεχομένου, σας βοηθάει πραγματικά να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης. Η διαγραφή όμως περιεχομένου δεν έχει κανένα καλό αντίκτυπο και δεν θα σας βοηθήσει σε κάτι.

3 Αντιγραφή περιεχομένου- όχι πρωτότυπο περιεχόμενο

seo-risks

Μετά πάμε στο πρόβλημα του διπλού περιεχομένου ή του μη πρωτότυπου περιεχομένου. Το διπλό περιεχόμενο είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να αποφεύγετε γιατί η Google ταξινομεί μόνο πρωτότυπο περιεχόμενο.

Αυτό σημαίνει πως άμα έχετε ένα blog και κάνετε αναδημοσίευση άρθρων από άλλα blogs και δεν έχετε πρωτότυπα άρθρα, δεν θα μπορέσει το site σας να βγει ποτέ πρώτο στη Google γιατί θα χαρακτηριστεί ως spam και δεν θα έχει καθόλου καλή μεταχείριση στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτήσης.

Κάθε φορά λοιπόν που κάνετε μια αναδημοσίευση ενός άρθρου ή αντιγράφετε κάτι από κάποιο άλλο site, σκεφτείτε ότι δεν έχετε κανένα κέρδος παρά ζημιά κάνετε.

4 Έλλειψη περιεχομένου

Η έλλειψη περιεχομένου ή το λεπτό περιεχόμενο είναι πάλι ένα ρίσκο που δεν πρέπει να πάρετε άμα θέλετε να επιβιώσετε στη Google. Άμα η ιστοσελίδα σας δεν έχει καθόλου περιεχόμενο ή έχει λεπτό περιεχόμενο, τότε μακροπρόθεσμα θα χαρακτηριστεί από τη Google ως μη ποιοτική και θα έχει ανάλογη μεταχείριση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Μην ρισκάρετε με την ιστοσελίδα σας. Αντιμετωπίστε την σαν μαγαζί και φροντίστε όλες οι σελίδες προορισμού να έχουν τουλάχιστον 300 λέξεις κείμενα και σωστές φωτογραφίες.

5 Να περιμένουμε να ανέβει το site μόνο του

Όλοι το ξέρουν ότι η Google και γενικά οι μηχανές αναζήτησης θέλουν τον χρόνο τους και δεν λειτουργούν αυτόματα. Όμως μια ιστοσελίδα δεν ανεβαίνει μόνη της στη Google και στις μηχανές αναζήτησης και η παθητική στάση ότι το site σας θα παλιώσει και επειδή είναι καλό και ποιοτικό θα το ανεβάσει η Google δεν ισχύει.

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι άλλα καινούρια site που έγιναν μετά από το δικό σας site έχουν πετύχει πολύ καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και σε περισσότερες λέξεις κλειδιά.

Αυτά τα site κάτι έχουν κάνει και σας πέρασαν, που σημαίνει ότι η αναμονή και η αδράνεια έχουν ρίσκο το οποίο θα το πληρώσετε πολύ ακριβά στο μέλλον.

6 Εμμονή με τα Adwords

Δεν λέω καλά και χρήσιμα είναι και τα Google Adwords, όμως δεν συμμετέχουν καθόλου στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google και δεν θα συμμετέχουν ποτέ. Είναι δύο ανεξάρτητα πράγματα, δύο διαφορετικά κανάλια τα οποία τα χρειάζεστε και τα δύο για να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση.

Παρόλα αυτά όμως η εμμονή σας με τα Adwords θα σας κοστίσει πολύ σημαντικό χρόνο και εστίαση από το πραγματικό SEO και έτσι αναλαμβάνετε το ρίσκο να μην ασχοληθείτε ποτέ σοβαρά με αυτό και να μην καταφέρετε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Αφιερώστε χρόνο και χρήματα εξίσου και στο SEO και όχι μόνο στο Adwords ή στην διαφήμιση στο Facebook.

7 Μην κάνετε disavow

Από τότε που η Google έβγαλε το εργαλείο disavow, δεκάδες ιστοσελίδες και webmasters χαντακώθηκαν με την χρήση του που τη θεωρώ άσκοπη και επικίνδυνη. Άμα έχει η ιστοσελίδα σας μερικά τοξικά backlinks, δεν σημαίνει ότι έχει έρθει το τέλος ή ότι θα πέσετε στην κατάταξη.

Όλα τα site έχουν τοξικά backlinks ή spam backlinks, ακόμα και η ίδια η Google.

Όμως το να τα αφαιρέσετε, δεν θα σας ανεβάσει στη Google, αλλά θα σας ρίξει. Ωστόσο, ο καλύτερος τρόπος για να ξεφορτωθείτε τα τοξικά backlinks είναι να δημιουργήσετε περισσότερα ποιοτικά backlinks και να τα αφήσετε μόνα τους σιγά σιγά να σβηστούν.

Ποια πράγματα στο SEO αξίζουν το ρίσκο που έχουν;

Τέσσερα βασικά πράγματα πιστεύω ότι θα πρέπει να κάνετε όσο ρίσκο και να έχουν σε χρόνο και χρήματα.

1 Επενδύστε στο SEO-backlinks

Η δημιουργία backlinks και η επένδυση στο SEO γενικότερα είναι μια ενασχόληση που έχει μακροπρόθεσμη απόδοση και θα πρέπει να επιμείνετε σε αυτήν άμα θέλετε να δείτε αποτελέσματα.

Μην φοβηθείτε να ασχοληθείτε ή να προσλάβετε κάποιον ειδικό στο SEO ή κάποια εταιρεία SEO, γιατί όσο το καθυστερείτε άλλο τόσο χάνετε χρόνο και θέσεις στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

2 Υπερβολική εμμονή με το περιεχόμενο

Το περιεχόμενο όπως αναφέραμε είναι βασιλιάς, αλλά άμα εμμείνετε σε αυτό πάρα πολύ, μάλλον κινδυνεύετε να χάσετε την ουσία. Το 70% με το 90% της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης οφείλετε κατά κύριο λόγω σε παράγοντες εκτός σελίδας SEO.

Μην νομίζετε ότι το περιεχόμενο από μόνο τους θα δημιουργήσει κατάταξη. Θα πρέπει να αφιερώνετε το 20% του χρόνου στο περιεχόμενο και το 80% του χρόνου σας στην δημιουργία backlinks που θα σας οδηγήσουν στην άνοδο σας στην πρώτη σελίδα της Google.

3 Βελτιώσεις στην ιστοσελίδα σας

Οι βελτιώσεις στην ιστοσελίδα σας όταν γίνονται με τον σωστό τρόπο και προς την σωστή κατεύθυνση είναι ευεργετικές. Που σημαίνει ότι όταν ξέρετε τα προβλήματα από τα οποία πάσχει η ιστοσελίδας σας όπως αργή ταχύτητα φόρτωσης, λειψό περιεχόμενο, κακός σχεδιασμός ή λάθος δομή και τα διορθώσετε, κατά πάσα πιθανότητα θα δείτε άνοδο στις μηχανές αναζήτησης.

Όμως προσοχή, οι πολλές άσκοπες διορθώσεις χωρίς να επιφέρουν αλλαγές στην εμπειρία του χρήστη ή δεν συμβαδίζουν με τις αλλαγές του αλγορίθμου αναζήτησης της Google ίσως να σας ρίξουν αντί να σας ανεβάσουν. Προσοχή λοιπόν.

4 Website Redesign- Ανασχεδιασμός ιστοσελίδας

Όταν μια σελίδα παλιώνει, δεν είναι responsive ή έχουν αλλάξει οι ανάγκες των πελατών σας θα πρέπει να αναμορφώνετε και να αναδιαρθρώνετε. Ίσως η ιστοσελίδα σας έχει παλιό design, ίσως να μην είναι mobile friendly ή να μην είναι φιλική στον χρήστη και στις μηχανές αναζήτησης.

Όποιος και να είναι ο λόγος, η σωστή ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να οδηγεί σε μια μόνο κατεύθυνση και έναν στόχο. Στην αύξηση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης, στην αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας και στην αύξηση της πελατειακής σας βάσης.

Είναι ένα ρίσκο που αξίζει να πάρετε και πιστεύω ότι άμα εμπιστευτείτε τους ειδικούς θα έχετε πολύ καλά αποτελέσματα.

Δείτε περισσότερα για το SEO και το web design:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Ζητήστε σήμερα μια προσφορά για προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού