SEO STRATEGY PROTI SELIDA GOOGLE

SEO strategy: Πως να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google για κάθε λέξη κλειδί

Κάθε μέρα ο ανταγωνισμός στο SEO και στο να βγεις στην πρώτη σελίδα της Google αυξάνεται δραματικά με νέους παίκτες και νέες ιστοσελίδες να μπαίνουν στο προσκήνιο διεκδικώντας ένα μερίδιο αγοράς.

Πρόκειται για νέες ιστοσελίδες, νέες εταιρείες και φυσικά νέα προϊόντα που ίσως να είναι και καλύτερα από το δικό σας.

Δεν χρειάζεται πολύ μεγάλη έρευνα αγοράς για να καταλάβετε ότι το SEO αλλά και το να βγεις στην πρώτη σελίδα της Google δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση.

Θα πρέπει οπωσδήποτε να χαράξετε μια στρατηγική SEO η οποία να ταιριάζει στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ που έχετε, στις απαιτήσεις σας, αλλά και στον προϋπολογισμό σας γενικότερα.

Ποια όμως θα ήτανε η κατάλληλη στρατηγική SEO για τη δική σας ιστοσελίδα; Διαβάστε παρακάτω.

Ποιες είναι οι διαθέσιμες στρατηγικές SEO

Πως λοιπόν θα εντοπίσουμε και θα επιλέξουμε από μια φαρέτρα στρατηγικών SEO όταν δεν υπάρχει καθόλου στρατηγική στην επιχείρηση και στην ιστοσελίδα μας;

Αυτό είναι μια πολύ σκληρή ερώτηση που λίγοι μπορούν να απαντήσουν. Ειδικά άμα είστε στο ξεκίνημα σας ή έχετε μια μικρή επιχείρηση που θα πρέπει να τα κάνετε όλα μόνοι σας, τότε είναι λίγο δύσκολο να έχετε επιμεληθεί και την στρατηγική SEO που θα εφαρμόσετε.

Μην αγχώνεστε, ακόμα και αν είναι η πρώτη σας επαφή με το SEO και την στρατηγική SEO, θα μπορέσετε να πάρετε την σωστή πρώτη πληροφόρηση για να ξεκινήσετε σωστά και να επιτύχετε τον στόχο σας.

Υπάρχουν πολλές επιλογές για το τι μπορείτε να κάνετε, παρακάτω σας αναφέρω μια σειρά στρατηγικών SEO για να βγείτε στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης:

  1. Branding strategy
  2. Link building strategy
  3. Content strategy
  4. Video marketing strategy
  5. Personal branding strategy
  6. Email marketing strategy
  7. Link baiting strategy
  8. Free offer strategy
  9. PR strategy
  10. Blogging strategy
  11. Private blogging network strategy
  12. Keyword based strategy
  13. Social media strategy
  14. Digital marketing strategy
  15. Affiliate SEO marketing strategy
  16. ecommerce strategy
  17. Local SEO
  18. International SEO
  19. Mobile SEO

Και η λίστα όπως καταλαβαίνετε δεν έχει τέλος με τους συνδυασμούς να είναι άπειρους γιατί δεν μπορείτε να εφαρμόσετε μονολιθικά μόνο μια στρατηγική SEO, αλλά θα πρέπει να χαράξετε συνδυαστικά κάποιες από όλες τις παραπάνω που ταιριάζουν στις ανάγκες σας.

Για να μπορέσετε τώρα να αποκτήσετε μια βάση για να ξεκινήσετε, θα πρέπει σίγουρα να υπάρχει ένας μπούσουλας, ένα πλάνο κάποιων βημάτων για να χαράξετε, υλοποιήσετε και αξιολογήσετε την στρατηγική στο SEO σας.

Για να δούμε ποιο είναι αυτό το πλάνο.

Βήματα για να εφαρμόσετε την πρώτη SEO strategy

1 Ορίστε την αγορά στόχο σας

2 Βρείτε τα money keywords

3 Βρείτε με ποιες λέξεις κλειδιά μπορείτε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google

4 Καταγράψτε την υπάρχουσα θέση σας στις μηχανές αναζήτησης

5 Επιλέξτε τις κατάλληλες στρατηγικές SEO

6 Εφαρμόστε τις στρατηγικές SEO

7 Αξιολογήστε την απόδοση

Τώρα, ας πάμε να δούμε ένα ένα τα βήματα που χρειάζεται να κάνετε.

1 Ορίστε την αγορά στόχο σας

Η αγορά στόχος σας -στα αγγλικά λέγεται target audience ή target market ή market niche- είναι η δεξαμενή με τους υποψήφιους πελάτες σας που θα πρέπει να εξυπηρετήσετε καλύτερα και ταχύτερα από τον ανταγωνισμό.

Μπορεί να έχετε περισσότερες από μια αγορές στόχους στην ιστοσελίδα σας, έτσι θα πρέπει για κάθε μία να την ορίσετε συγκεκριμένα, για παράδειγμα:

Πουλάω αθλητικά παπούτσια Nike, οπότε οι αγορές στόχοι είνα:

  • Ανδρικά αθλητικά παπούτσια Nike,
  • Γυναικεία αθλητικά παπούτσια Nike
  • Παιδικά αθλητικά παπούτσια Nike

Κατόπιν θα πρέπει να ορίσω την κάθε αγορά στόχο, για παράδειγμα:

Ανδρικά αθλητικά παπούτσια Nike: Απευθύνομαι σε άνδρες ηλικίας από 15 έως 55 που ασχολούνται με τον αθλητισμό και τα σπορ ή θέλουν στον ελεύθερο χρόνο τους να φοράνε άνετα παπούτσια. Επίσης απευθύνομαι και στους επαγγελματίες του αθλητισμού που φοράνε κάθε μέρα παπούτσια Nike.

Αυτό θα πρέπει να γίνει για κάθε διακριτή αγορά στόχο στο ίντερνετ.

Αν δεν γνωρίζετε πως θα το κάνετε αυτό μπορείτε να δείτε περισσότερα στα άρθρα:

Αφού λοιπόν γνωρίζετε ποια είναι η αγορά στόχος σας θα πρέπει να βρείτε και ποια είναι τα money keywords που φέρνουν τα λεφτά σε αυτή την αγορά στόχο.

2 Βρείτε τα money keywords

Στη συνέχεια θα πρέπει να κάνουμε την κατάλληλε έρευνα αγοράς για να βρούμε όλες τις λέξεις κλειδιά που υπάρχουν στην αγορά μας. Όταν λέμε όλες εννοούμε όλες.

Για παράδειγμα στα Παπούτσια Nike, οι λέξεις κλειδιά θα μπορούσαν να είναι:

  • παπούτσια Nike
  • Nike shoes
  • Nike air max
  • Nike trainners

και η λίστα μπορεί να συνεχιστεί επάπειρον. Πιστέψτε με οι συνδυασμοί και οι ιδέες είναι πάρα πολλοί και υπάρχουν και τα κατάλληλα εργαλεία για την αναζήτηση, έυρεση και αξιολόγηση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών.

Μερικά τέτοια εργαλεία είναι το ubersuggest, το Google Keyword Planner κτλ.

Τα σωστά keywords είναι τα λεγόμενα money keywords τα οποία είναι αυτά που φέρνουν τις αγορές, τις μετατροπές και γενικά τα λεφτά σε μια ιστοσελίδα. Οι δοκιμές και τα λάθη θα σας οδηγήσουν αργά ή γρήγορα στην έρευση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών γιατί ο μοναδικός τρόπος για να τις βρείτε είναι βάση της δοκιμής τους στην ιστοσελίδα σας.

3 Βρείτε με ποιες λέξεις κλειδιά μπορείτε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google

Στη συνέχεια, αφού βρήκατε ποια είναι τα money keywords, θα διαπιστώσετε ότι με τις ίδιες λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε να βγείτε εσείς στην πρώτη σελίδα της Google, υπάρχουν ήδη άλλες ιστοσελίδες εκεί έξω οι οποίες ήδη βρίσκονται σε κάποιες θέσεις.

Θα έλεγα καλύτερα ότι βρίσκονται από τη θέση 1 έως 100, μιας και μετά την 100η θέση δεν υπάρχει νόημα να συζητάμε καν για το αν βγαίνει μια ιστοσελίδα στη Google.

Θα πρέπει να διαπιστώσετε ότι για κάποιες λέξεις κλειδιά είναι πιο εύκολο σχετικά να βγούμε στην πρώτη σελίδα της Google, ενώ για άλλες λέξεις κλειδιά είναι σχετικά πιο δύσκολο. Υπάρχει δηλαδή μεγαλύτερος ανταγωνισμός για κάποιες λέξεις κλειδιά ενώ για άλλες ο ανταγωνισμός είναι κατά πολύ μικρότερος, υπάρχουν λιγότερες ιστοσελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google ή υπάρχει κάποιο κενό στην αγορά.

Αυτό το κενό στην αγορά θα πρέπει να ανακαλύψετε γιατί έτσι θα μπορέσετε με το λιγότερο κόπο να κερδίσετε τους περισσότερους πελάτες.

Έτσι θα βρείτε τις λεγόμενες ευκαιρίες της αγοράς σας για να βγείτε γρήγορα και ανώδυνα στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης με λέξεις κλειδιά που οι άλλοι δεν χρησιμοποιούν ιδιαίτερα αλλά φέρνουν υψηλές μετατροπές.

4 Καταγράψτε την υπάρχουσα θέση σας στις μηχανές αναζήτησης

Φαντάζομαι αφού φτάσατε στο βήμα 4, και έχετε βρει μια λέξη κλειδί που πιστεύετε ότι θα σας φέρει πολύ κόσμο στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να μετρήσετε την πρόοδο σας, για παράδειγμα να δείτε σε ποια θέση είστε σήμερα που ξεκινάτε να δουλεύετε αυτή τη λέξη κλειδί στη Google και σε ποια θέση θα είστε για την ίδια λέξη κλειδί σε ένα μήνα.

Η αξιολόγηση των θέσεων που κερδίζετε ή χάνεται στις μηχανές αναζήτησης θα πρέπει να γίνετε κάθε εβδομάδα ή κάθε μήνα, ώστε να ξέρετε ποιες θέσεις χάνετε και ποιες θέσεις κερδίζετε με ποιες λέξεις κλειδιά που σας αφορούν άμεσα και να αναλαμβάνετε διορθωτική δράση και διορθωτικές κινήσεις.

Για να καταγράψετε την υπάρχουσα θέση ή θέσεις στη Google (Google Rankings) θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε κάποιο αξιόπιστο και οικονομικό εργαλείο όπως το cuterank ή κάποιο άλλο εφάμιλλης αξιοπιστίας.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: Το καλύτερο εργαλείο SEO για να μετρήσετε την κατάταξη σας στη Google

Καλό θα ήταν να βρείτε ένα εργαλείο μέτρησης των θέσεων στη Google και να μείνετε με αυτό παρά να αλλάζετε συνέχεια γιατί έτσι ίσως να υπάρχουν διαφορές στις μετρήσεις.

Εν πάσι περιπτώσει, μόλις εντοπίσετε το κατάλληλο εργαλείο που σας καλύπτει και κάνετε την πρώτη σας αναζήτηση, θα δείτε ότι βγαίνετε ή δεν βγαίνετε πουθενά στη Google.

Αυτό εξαρτάται από το αν έχετε ήδη δημιουργήσει μια σελίδα με τη λέξη κλειδί στο URL και το ανάλογο περιεχόμενο για αυτήν ή όχι.

Άμα δεν έχετε ήδη δημιουργήσει μια ιστοσελίδα με τη λέξη κλειδί στο URL, και όμως βγαίνετε σε κάποια θέση στη Google, αυτό γίνεται από σπόντα γιατί πιάνει περισσότερες από μια λέξεις κλειδιά για κάθε URL η Google και επειδή δεν υπάρχει επαρκής ανταγωνισμός για να σας εκτοπίσει πιο κάτω στα αποτελέσματα αναζήτησης.

5 Επιλέξτε τις κατάλληλες στρατηγικές SEO

Ουφ, φτάσαμε στο πέμπτο βήμα και μόλις που αγγίζουμε την στρατηγική SEO. Αλλά μην ανησυχείτε φίλοι μου, το καλό πράγμα αργεί και σίγουρα άμα εφαρμόσετε επακριβώς αυτά που σας λέω, ακόμα και τελείως άσχετοι να είστε, σίγουρα κάτι θα καταφέρετε να κάνετε.

Αφού λοιπόν έχουμε εντοπίσει την λέξη κλειδί που θεωρούμε ότι ίσως αποδειχτεί χρυσωρυχείο για την ιστοσελίδα και την επιχείρηση μας, τότε θα πρέπει να επιλέξουμε ποιες από όλες τις στρατηγικές SEO θα είναι η καταλληλότερες για εφαρμογή στην ιστοσελίδα μας αλλά και στην αγορά μας.

Αρχικά θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε δημιουργήσει την σελίδα με τη λέξη κλειδί και να την έχουμε βάλει στο URL μας. Θα πρέπει να έχουμε δημιουργήσει ένα κείμενο με τουλάχιστον 300 λέξεις, εικόνες, βίντεο ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο μπορεί να θέλουμε όπως παπούτσια, προϊόντα, φόρμες εγγραφής κτλ.

Στη συνέχεια θα πρέπει να δούμε που απευθυνόμαστε και να προσαρμόσουμε την στρατηγικές που θα προτιμήσουμε στην αγορά μας.

Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι θα χρησιμοποιήσουμε link building στρατηγικές με σημείο αναφοράς τη λέξη κλειδί που στοχεύουμε. Επίσης είναι βέβαιο ότι θα πρέπει να δημιουργήσουμε ή να χρησιμοποιήσουμε τα social media άμα ήδη έχουμε κάποια προφίλ.

Τα απαραίτητα social media στα οποία θα πρέπει να κάνετε κοινοποίηση είναι τα παρακάτω:

  • Google Plus
  • Facebook Profile και Facebook Pages
  • Facebook Groups
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Tumblr

Ο κατάλογος δεν σταματάει και πρέπει να έχουμε μια ισορροπία στο μείγμα της στρατηγικής SEO με περιεχόμενο, social media, backlinks κτλ.

6 Εφαρμόστε τις στρατηγικές SEO

Η εφαρμογή τώρα των επιλεγμένων στρατηγικών SEO αλλά και η σωστή εκτέλεση όλων των παραπάνω αποτελεί το μυστικό της επιτυχίας στο SEO. Από αυτό θα κριθεί αν θα βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google ή όχι.
Θα πρέπει στην εφαρμογή των κατάλληλων στρατηγικών SEO να απαντήσετε τα παρακάτω ερωτήματα διεξοδικά όπως:

  • Τι περιεχόμενο θα πρέπει να δημιουργήσετε
  • Ποια backlinks θα δημιουργήσετε και σε ποιες ιστοσελίδες
  • Ποια social media και σε πόσα θα δημιουργήσετε προφίλ και θα κάνετε κοινοποιήσεις.

Για να μην ξεφεύγουμε και να μην χάνουμε το στόχο από τα μάτια μας, θα πρέπει για να επιτύχουμε σωστά και ποιοτικά αποτελέσματα να έχουμε συνδεθεί με ποιοτικές και σχετικές με το αντικείμενο μας ιστοσελίδες.
Τέλος ένα πράγμα που δεν σας ανέφερα καθόλου είναι ότι θα πρέπει να έχετε ήδη βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα σας με βάση τους 200 παράγοντες SEO της Google και μετά να προχωρήσετε στην υλοποίηση της οποιαδήποτε στρατηγικής.
Για παράδειγμα άμα η ιστοσελίδα σας σέρνεται ή είναι πολύ αργή, πρώτα θα πρέπει να αλλάξετε hosting και μετά να προχωρήσετε παρακάτω, γιατί δεν θα μπορέσετε να δείτε αποτελέσματα. Ο πελάτης θα έρχεται και θα φεύγει αμέσως μόλις πατάει το πόδι του στο site σας.
Άμα βλέπετε ότι σας είναι πολύ δύσκολο να εφαρμόσετε όλες αυτές τις στρατηγικές, μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά για να επιμεληθούμε εμείς για αυτό. Η εταιρεία μου ασχολείται με την δημιουργία ιστοσελίδων και την προώθηση τους επαγγελματικά εδώ και πολλά χρόνια.

7 Αξιολογήστε την απόδοση

Τέλος, δεν τελειώνει ποτέ μια στρατηγική ή ένα πλάνο SEO άμα δεν δούμε τα αποτελέσματα που φέραμε για τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
Για να αποφύγουμε το αντιπαραγωγικό άγχος και το να κοιτάμε τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google κάθε τρεις ώρες για να δούμε άμα άλλαξαν, θα πρέπει να επικεντρωθούμε στο να παράγουμε πραγματικό έργο και να ασχοληθούμε με την αξιολόγηση της απόδοσης μια φορά την εβδομάδα ή κάθε δεκαπέντε μέρες ή μια φορά το μήνα.
Οι μηχανές αναζήτησης κυλάνε αργά και κάθε μέρα ανακατεύουν τα αποτελέσματα αναζήτησης για κάθε ιστοσελίδα μέχρι να μπορέσουν να την κατατάξουν στην σωστή θέση. Αυτή η διαδικασία λέγεται Google Dance και θα πρέπει να απαλλάξετε τον εαυτό σας από το άγχος να χορεύει η διάθεση σας μαζί με τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Δείτε λοιπόν στο πρόγραμμα που έχετε επιλέξει για να βλέπετε τις θέσεις που έχει η ιστοσελίδα σας που βρίσκεστε και αξιολογήστε τι κάνατε σωστά, τι λάθος και πόση δουλειά θα χρειαστείτε ακόμα για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα ή ακόμα και την πρώτη θέση στη Google ή την πρώτη σελίδα.
Θα πρέπει να εφαρμόσετε τις παραπάνω στρατηγικές για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα όπως από 3 έως 6 μήνες και μετά να δείτε πόσο καλά τα πήγατε.
Μα θα μου πείτε ότι για 6 μήνες θα κάνετε το ίδιο πράγμα και θα ασχολείστε μόνο με μία λέξη κλειδί;
Η απάντηση είναι όχι, θα πρέπει παράλληλα να ασχολείστε και με τις άλλες βασικές λέξεις κλειδιά που έχετε ώστε να υπάρχουν πολλαπλάσια αποτελέσματα και να μπορείτε να αυξάνετε την οργανική επισκεψιμότητα συνολικά για την ιστοσελίδα σας.
Σας ευχαριστώ που διαβάσατε όλο το άρθρο και σας εύχομαι καλή επιτυχία!

Δείτε περισσότερα για το SEO strategy:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design, SEO ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού