ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

SEO: Τι θα έκανε ένας υπάλληλος της Google άμα τον προσλαμβάνατε;

Καλησπέρα φίλοι μου ή καλημέρα ανάλογα με τη ζώνη ώρας που είστε και το λέω αυτό για τους φίλους μου στην Αμερική και στην Αυστραλία που μας παρακολουθούν και είναι εγγεγραμμένοι στην mailing list μας.

Σκεφτόμουν πριν γράψω αυτό το άρθρο να δώσω την ονομασία που πραγματικά είχε το βίντεο τη Google με την Maile Ohye (Μάιλε Όγιε) σχετικά με το SEO start up τον εξής τίτλο: SEO: Πως να ξεκινήσετε σωστά σε 10 λεπτά σύμφωνα με τη Google.

Τελευταία στιγμή άλλαξα γνώμη επειδή η ίδια η Μάιλε που είναι υπεύθυνη ανάπτυξης νέων τεχνολογιών στη Google από το 2005 μας δίνει συμβουλές σαν να ήταν η ίδια η προσωπική μας σύμβουλος στο SEO για το τι πρέπει να κάνουμε άμα ξεκινάμε σήμερα με ένα μικρό site στη Google.

Το θέμα μας δεν είναι άλλο από τα SEO start up sites και για να πάρετε όλη τη σωστή πληροφόρηση που χρειάζεστε, απλώς διαβάστε παρακάτω.

Γιατί σας προτείνω αυτό το βίντεο από τη Google για τα SEO start ups;

Πέρα από την άκρατη παραφιλολογία που επικρατεί στο SEO και δεν λέω ότι και η ίδια η Google δεν συμμετέχει σε αυτήν, η πηγή σήμερα των ειδήσεων και των εξελίξεων είναι η Google και έτσι όποιος θέλει να είναι ενημερωμένος για το τι πρέπει να κάνει για να βγει το site του πρώτο στη Google θα πρέπει να επιστρέφει στην πηγή.

Δεύτερον, επειδή το βίντεο προστατεύετε από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων, δεν μπορώ να προσθέσω ελληνικούς υποτίτλους και ως εκ τούτου μπορώ μόνο να σας δώσω τις συμβουλές και τα βήματα που προτείνει η ίδια η Google σε αυτό το άρθρο.

Εμπρός λοιπόν, αράξτε πίσω στις καρέκλες σας και απολαύστε το!

Για ποια site απευθύνεται αυτό το βίντεο;

Το βίντεο απευθύνεται στις ιστοσελίδες που έχουν κατασκευαστεί τώρα, θέλουν να ανέβουν στη Google και πληρούν τα δύο βασικά κριτήρια:

  • το κυρίως περιεχόμενο τους είναι περίπου 50 σελίδες και
  • θέλουν να βγούν στην πρώτη σελίδα της Google για 10 έως 20 λέξεις κλειδιά

1 Χρησιμοποιήστε urls χωρίς www

REAL_CANONICAL_WWW

Τα τρία www έχουν καταργηθεί πλέον λόγω χρηστικότητας επειδή όσο πιο μικρή είναι η διεύθυνση της ιστοσελίδας τόσο πιο πολλές λέξεις κλειδιά χωράει στο URL, οπότε οι τρεις χαρακτήρες www είναι πλέον άχρηστοι και η ίδια η Google συνιστά την αφαίρεση τους μέσω της εντολής real canonical και του 301 redirect.

Ωστόσο, μπορεί κάποια sites όπως και η ίδια η Google να κρατάει τα τρία www για λόγους μάρκετινγκ ή συνήθειας.

2 Καταχωρήστε το site σας στα Google Webmaster Tools

Για να μπορέσετε να ταξινομηθείτε μια ώρα αρχύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, να έχετε άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν το crawling της ιστοσελίδας, κάποιο πιθανό hacking ή για να δείτε άμα έχετε κάποιο malware στην ιστοσελίδα σας, χρειάζεται να καταχωρηθείτε στο Google Webmaster Tools. Η Υπηρεσία αυτή προσφέρεται εντελώς δωρεάν από τη Google.

Επίσης, μπορείτε να καταχωρήσετε το sitemap της ιστοσελίδας σας ή τα sitemap της ιστοσελίδας σας και να λαμβάνετε ενημερώσεις στο email σας.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: Google Webmaster Tools και πως να ταξινομήσετε το site σας αμέσως

3 Ελέγξτε το παρελθόν από το domain name σας

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε ένα παλαιωμένο domain name για το καινούριο site σας ή έχετε ήδη παρκάρει άλλα παλαιωμένα domain name πάνω στο βασικό σας όνομα, τότε καλό θα ήτανε να κάνετε έναν έλεγχο άμα το παλαιωμένο domain name σας έχει δεχθεί κάποια ποινή από τη Google ή έχει κατηγορηθεί για spam.

Αυτό μπορείτε να το δείτε μέσα από τον πίνακα ελέγχου των Google Webmaster Tools, όμως θα έπρεπε να το είχατε κάνει πριν καν προβείτε στην αγορά του παλαιωμένου domain name.

4 Κάντε έναν έλεγχο crawling στην ιστοσελίδας σας

FETCH-GOOGLEBOT

Αρχικά θα πρέπει να ελέγξετε εσείς ή ο τεχνικός σας άμα η ιστοσελίδα σας έχει σφάλματα στην διαπέραση της από τα Googlebots ή το Googlebot.

Αυτό μπορεί να γίνει άμα χρησιμοποιήστε το εργαλείο Fetch as Googlebot και μετά αφού όλα δείχνουν καλώς, να κάνετε υποβολή της ιστοσελίδας σας στον δείκτη της Google.

5 Προσθέστε τα Google Analytics

H Google, χαριτολογώντας μας προτρέπει να χρησιμοποιήσουμε οποιοδήποτε στατιστικό πακέτο θέλουμε για να παρακολουθούμε τα στατιστικά και την κίνηση στην ιστοσελίδα μας. Όμως επειδή η ύπαρξη των Google Analytics είναι παράγοντας SEO, καλό θα ήταν να αποφύγουμε άλλα στατιστικά εργαλεία και να χρησιμοποιήσουμε τα Google Analytics.

Παράλληλη μπορείτε να χρησιμοποιείτε και άλλο εργαλείο για τα στατιστικά όμως το κύριο σας εργαλείο θα πρέπει να είναι το αυτό.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: 7 WordPress Analytics σαν το Google Analytics

6 Προσαρμόστε την ιστοσελίδα σας στην αγορά στόχο σας

GOOGLE SEO START UP-1

Θα ήταν καλό να αποσαφηνίσετε ποια είναι η αγορά στόχος σας και να προσαρμόσετε την ιστοσελίδα σας με βάση το τι ζητάει η αγορά σας.

Σε αυτό θα σας βοηθήσει η χρήση κάποιων μάρκετινγκ περσόνας, κάποιον δηλαδή ιδεατών πελατών που θα πρέπει να δημιουργήσετε στο μυαλό σας που θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας.

Όταν διαλέγετε το θέμα της ιστοσελίδας σας, την αγορά στόχο δηλαδή συνδυάζετε δύο βασικά πράγματα:

  • Τι μπορείτε να προσφέρετε και το κάνετε καλά και με ευχαρίστηση για να βοηθήσετε τους άλλους
  • Και τι πραγματικά οι άνθρωποι χρειάζονται ή επιθυμούν και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν χρήματα γι’ αυτό.

7 Είναι το site σας λειτουργικό;

Θα πρέπει να στοχεύσετε στην λειτουργικότητα των μενού για να είναι κατανοητά και απλά για τον χρήστη και να έχετε εξασφαλίσει μια καλή UX (User Experience).

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: Τι θα χρειαστείτε για να φτιάξετε μια πετυχημένη ιστοσελίδα;

8 Θέστε τους στόχους μετατροπής της ιστοσελίδας σας

Θα πρέπει να έχετε ξεκάθαρη πρόταση μετατροπής ή call to action που μπορεί να είναι κάποια από τις παρακάτω:

  • Εγγραφή στο newsletter
  • Συμπλήρωμα της φόρμας επικοινωνίας
  • Αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας από το eshop
  • Δοκιμή προϊόντος ή υπηρεσίας από το eshop
  • Share, tweet, like
  • Σχόλιο σε άρθρο ή σελίδα

Κάθε στόχος μετατροπής θα πρέπει να είναι ξεκάθαρος και να είναι και μοναδικός αλλιώς με δύο εκ διαμέτρου αντίθετα call to action πιθανόν να μπερδέψετε τον επισκέπτη σας και να τον κάνετε να εγκαταλείψει την ιστοσελίδα σας.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: Πως να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπής.

9 Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα κείμενα, γλώσσα και λέξεις

Με άλλα λόγια χρησιμοποιήστε το σωστό copywriting για την ιστοσελίδα σας το οποίο θα βασίζεται στις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν άμεσα. Με άλλα λόγια θα πρέπει να στοχεύσετε σε λέξεις κλειδιά που είναι οι κατάλληλες για εσάς και έχετε ήδη αναλύσει μέσω του Adwords και συγκεκριμένα του Google Keyword Research Tool.

Θα πρέπει να βρείτε λέξεις κλειδιά και να τις εμπλουτίσετε με σωστό περιεχόμενο για τον τελικό χρήστη ή τον μάρκετινγκ άβαταρ που έχετε ήδη δημιουργήσει.

10 Κάθε σελίδα πρέπει να έχει μια μοναδική λέξη κλειδί

Σύμφωνα με τη Google, κάθε σελίδα θα πρέπει να εμπεριέχει και να στοχεύει σε μια τουλάχιστον λέξη κλειδί, να έχει μοναδικό url, μοναδικό τίτλο, μοναδικό περιεχόμενο, μοναδικό meta description, μοναδικά meta tags κτλ.

Όλα αυτά τα στοιχεία τα διαβάζει η Google και θα πρέπει να είναι σωστά για να μπορέσει να συσχετίσει την σελίδα σας με τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί που στοχεύετε.

Δείτε περισσότερα για το πως θα αναπτύξετε αυτή την τεχνική: Πως να στήσετε ένα site με βάση τις λέξεις κλειδιά

11 Βάλτε τη λέξη κλειδί σας στο anchor text

ANCHORT-TEXT-KEYWORD-1

H Google μας μαθαίνει τον σωστό τρόπο δημιουργίας backlink αλλά και εσωτερικών link με τη λέξη κλειδί, ώστε να μπορεί η Google να κατανοεί καλύτερα το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού του link.

Ο σωστός τρόπος είναι να βάζουμε τη λέξη κλειδί στο backlinks μας που λέγεται και anchor text (σύνδεσμος κειμένου) ώστε να μπορούμε να ανεβούμε για αυτή την λέξη κλειδί. Στο παραπάνω παράδειγμα η λέξη κλειδί είναι το product specifications, σε αντίθεση με την λάθος περίπτωση που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το click here.

12 Sitelinks ή δομικά links

SITELINKS-GOOGLE

Τα sitelinks ή αλλιώς τα δομικά links βοηθάνε στον επισκέπτη να πλοηγηθεί απευθείας στην ιστοσελίδα σας σε κάποια σελίδα από τα αποτελέσματα αναζήτησης και είναι δείγμα domain authority αλλά και σωστού επαγγελματικού στησίματος της ιστοσελίδας σας.

Η ίδια η Google προτείνει να χρησιμοποιήσετε ξεκάθαρη δομή για να μπορέσετε να εμφανίζονται τα sitelinks στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν κάποιος σας ψάχνει με το brand name σας ή το domain name σας.

13 Ταχύτητα φόρτωσης

Άμα η ιστοσελίδα σας φορτώνει αργά ή δεν έχει τη σωστή γλώσσα, τότε είναι λίγο δύσκολο ο μέσος χρήστης να πλοηγηθεί και να βρει αυτό που θέλει. Σύμφωνα με την Google μια καλή ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας είναι κοντά στα 2 δευτερόλεπτα ενώ η ίδια η Google στοχεύει για ταχύτητα φόρτωσης στο μισό δευτερόλεπτο.

Βλέπουμε ότι η Google είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στο θέμα ταχύτητας φόρτωσης ιστοσελίδας και ως εκ τούτου η ίδια μας παροτρύνει να αποφύγουμε τα φανταχτερά γραφικά και να επικεντρωθούμε στην ποιότητα του περιεχομένου και στην ταχύτητα φόρτωσης.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο προσωπικό blog της Μάιλε Όγιε στο άρθρο Google & Site performance: The compilation answer album, το οποίο είναι φτιαγμένο σε WordPress.

14 3 Πιθανοί κίνδυνοι που θα πρέπει να αποφύγετε στην αρχή

Τρεις αστάθμητοι παράγοντες που ενέχουν όμως σοβαρούς κινδύνους για την πορεία της ιστοσελίδας σας στο μέλλον είναι οι παρακάτω:

  • Το να προσλάβετε έναν ειδικό στο SEO που εγγυώνται αποτελέσματα ή που έχουν σκοτεινές μεθόδους
  • Το να συμμετέχετε σε σχήματα αγοράς backlinks με σκοπό την χειραγώγηση του PageRank
  • Το να εστιαστείτε στα γραφικά παρά στο περιεχόμενο που μπορεί να ταξινομηθεί και να ευρεθεί από τις μηχανές αναζήτησης

Γιατί τα επισημαίνει και τα τρία αυτά πράγματα η Google; Γιατί καθημερινά πάρα πολλοί ιδιοκτήτες καινούριων ιστοσελίδων μπλέκουν σε τέτοιες αρνητικές καταστάσεις που δεν οδηγούν πουθενά.

15 Δείτε την σημερινή σας κατάταξη

Μπορεί να είστε στο σημείο μηδέν σήμερα, όμως μπορείτε να δείτε την κατάταξη σας τουλάχιστον για το domain name σας, που μάλλον θα βγαίνει στην πρώτη θέση αλλιώς κάτι πάει στραβά.

Επίσης μπορείτε να δείτε την κατάταξη σας, την δική σας αλλά και των ανταγωνιστών σας με τη χρήση του ειδικού προγράμματος SEO Powersuite.

Δείτε περισσότερα στο άρθρο: Μετρήστε την κατάταξη σας στη Google με το SEO Powersuite.

Επίσης μπορείτε να δείτε περισσότερα στο βίντεο της Μάιλε πάλι σχετικά με τα Webmaster Tools της Google.

Τέλος, θα πρέπει να βρείτε το κατάλληλο κοινό για τα προϊόντα σας και να δημιουργήσετε κάποιο σχετικό ντόρο μέσω του Google Plus, των online forums και άλλων ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών κοινοτήτων σχετικά με αυτό. Έτσι θα δημιουργήσετε μια πρώτη καλή ευκαιρία για υποψήφιους αγοραστές να μπούνε στην ιστοσελίδας σας.

16 Social media marketing

Προφανώς στην αρχή έχετε κάποιο περιορισμένο προϋπολογισμό κι έτσι θα πρέπει να εστιαστείτε στα τελείως απαραίτητα και σε ότι σας φέρνει μετατροπές, δηλαδή πελάτες.

Θα πρέπει λοιπόν να ασχοληθείτε ενεργά με τα social media, με τα σημαντικότερα από αυτά και να δημιουργήσετε αληθινές σχέσεις με τους υποψήφιους πελάτες σας.

Ανάμεσα στα social media που σας προτρέπει η Google να χρησιμοποιήσετε είναι το Facebook, Twitter, Google Plus και μερικά που μάλλον δεν κατοικούνται ιδιαίτερα.

17 Μείνετε εστιασμένοι στον στόχο σας

Τέλος η εστίαση αλλά και η επιμονή σας είναι αυτά που θα σας οδηγήσουν στην επιτυχία στο ίντερνετ. Θα πρέπει να δώσετε στην Google 4 με 12 μήνες τουλάχιστον για να ευοδώσει η προσπάθεια σας και να αποκτήσετε τους πρώτους πελάτες.

Μέσα στους τέσσερις πρώτους μήνες έχετε όλο τον χρόνο που χρειάζεστε για να κάνετε όλες εκείνες τις απαραίτητες ενέργειες που θα σας ανεβάσουν ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

Επίσης, θα πρέπει να κάνετε τα ίδια πράγματα επαναληπτικά πολλές φορές ώστε να δώσετε ένα σήμα σταθερότητας στη Google ότι αξίζετε να βγείτε στην πρώτη σελίδα μαζί με τα άλλα μεγαλύτερα και παλαιότερα sites που υπάρχουν εκεί.

Δείτε περισσότερα για το SEO start-up:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

Μενού
Shares