ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Στη φωτογραφία ο ξακουστός πλέον νυν Δήμαρχος Θεσσαλονίκης (Δεκέμβριος 2013) Μπουτάρης σε Ρόλο Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής! Ο δήμαρχος κατάφερε κι άφησε το σημάδι του στην ιστορία της Θεσσαλονίκης με τα πρωτοφανή του σχέδια για πλατεία Κεμάλ Ατατούρκ με το ομώνυμο άγαλμα του Κεμάλ καθώς και για τη μετονομασία κεντρικών λεωφόρων της Θεσσαλονίκης σε Κεμάλ Ατατούρκ. Το θέμα προκάλεσε αίσθηση στην ελληνική κοινωνία για αυτές τις περίεργες για Έλληνα απόψεις.

Κανείς όμως δεν γνωρίζει ότι ο Κεμάλ Ατατούρκ δεν ήταν τουρκικής καταγωγής και με έναν μυστικό τρόπο συνδέεται με τον νυν δήμαρχο Μπουτάρη!

superstar-marketing-MPOUTARIS-3

Σουλεϊμπουτάρ Ο Μεγαλοπρεπής

Τι σχέση έχει ο Μπουτάρης με το Superstar Marketing?

Superstar Marketing 3

Πολλοί άνθρωποι έχουν ένα μεγάλο πρόβλημα και δεν πετυχαίνουν. Δεν πιστεύουν στον εαυτό τους! Αυτό είναι μια μεγάλη παγίδα στο Superstar Marketing, δεδομένου ότι το προϊόν είστε εσείς οι ίδιοι.

Ο νυν Δήμαρχος Θεσσαλονίκης είναι ένας μαιτρ του Σούπερσταρ Μάρκετινγκ, που με τα αμφιλεγόμενα πλάνα του τράβηξε και απασχόλησε τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του για πολύ καιρό και σίγουρα θα συνεχίσει να μας απασχολεί για αρκετό καιρό ακόμα γιατί έχει το endurance ενός σούπερσταρ.

Για να αποκτήσετε κι εσείς το βεληνεκές ενός σταρ στο ίντερνετ, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αποκτήσετε το δικό σας blog προσωπικής προβολής.

Φτιάξτε ένα blog προσωπικής προβολής

Θέλετε να αφήσετε το σημάδι σας στο ίντερνετ; Μια σελίδα στο facebook ή στο Google+ δεν είναι αρκετή, οπότε καλό θα ήταν να φτιάξετε το δικό σας blog άμεσα.

Εδώ είναι τι θα χρειαστείτε για να ξεκινήσετε το δικό σας blog marketing σούπερ σταρ:

  1. Ένα όνομα χώρου όπως: yourname.com ή whoisyourname.com ή workwithyourname.com ή meetwithyourname.com . Αν δεν υπάρχει ένα domain name σε dot.com τότε επιλέξτε σε .net, .org ή .gr.
  2. Προσωπικές φωτογραφίες: Αυτά θα πρέπει να γίνουν ψηφιακές φωτογραφίες σε ένα στούντιο σας συν μία ή δύο φωτογραφίες του τρόπου ζωής ή οικογενειακές φωτογραφίες.
  3. Η δική σας προσωπική ιστορία. Ποιος είστε, τι κάνετε, ποιο είναι το πρόβλημα που προσπαθείτε να λύσετε και το πώς οι άνθρωποι μπορούν να επωφεληθούν από εσάς. Μπορείτε να συμπεριλάβετε μια σελίδα προφίλ, γράφοντας περισσότερα για εσάς , τα χόμπι σας , την αποστολή και το όραμά σας .
  4. Μαρτυρίες από άλλους ανθρώπους για εσάς ή τις πληροφορίες σας. Είναι δύσκολο να το βρείτε στην αρχή, αλλά μπορείτε να προσθέσετε αργότερα.
  5. Ήχος ή βίντεο: Βοηθά να χτίσετε την αξιοπιστία , την εμπιστοσύνη και το εμπορικό σήμα σας περαιτέρω. Μια πολύ καλή εναλλακτική λύση είναι μια προσωπική παρουσίαση σε βίντεο.
  6. Την προσωπική σας υπογραφή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία WiseStamp!

Χρησιμοποιώντας τη στρατηγική προσωπικής προβολής, θα προωθήσετε το εμπορικό σήμα σας και τον εαυτό σας. Θυμηθείτε ότι το πρώτο πράγμα που οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν είναι να πάνε απευθείας στο Google ή το Bing και να πληκτρολογήσουν το όνομά σας για να δούνε ποιος είστε και να μάθουν περισσότερα για σας.

 

Το μυστικό του Superstar Marketing: Μαζική έκθεση

Το πρώτο ερώτημα που υπέβαλλε ο καθηγητής στην τάξη μάρκετινγκ που παρακολουθούσα, όταν ήμουν φοιτητής ήταν:

Γιατί η Coca Cola χρειάζεται διαφήμιση αφού την ξέρουν όλοι;

Υπάρχει κάποιος που δεν ξέρει την κόκα κόλα; Τι θα λέγατε για τη Mercedes – Benz ; Και τόσες άλλες επιχειρήσεις που ακούμε, βλέπουμε και διαβάζουμε καθημερινά να διαφημίζονται ενώ είναι ήδη γνωστές! Καθένας  μας ένα θέλει ένα Mercedes – Benz, μια BMW ή ένα νέο ζευγάρι παπούτσια Nike!

Το μυστικό κρύβεται απλώς στην μαζική έκθεση ή στο να βρίσκεστε παντού. Στο ίντερνετ, στο facebook, στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, στις εφημερίδες, στη google, στο twitter, κτλ.

Γιατί λοιπόν η Coca – Cola ξοδεύει εκατομμύρια το μήνα για διαφήμιση;

Ένας είναι ο λόγος:  Για να διατηρήσετε την Coca – Cola στο μυαλό σας όσο το δυνατόν συχνότερα και να μην την ξεχάσετε. Αυτή η υπενθύμιση είναι πολύ σημαντική για τη βιωσιμότητα της φίρμας γιατί τα ποσοστά εγκατάλειψης (attrition rate) είναι μεγάλα. Όπως και ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος με τόσα άλλα νέα προϊόντα να ανταγωνίζονται την Coca – Cola.

Μαζική Μόχλευση με Viral Marketing

Το Viral marketing ή αλλιώς στα ελληνικά η επιδημική διαφήμιση, ή buzz marketing  αναφέρονται σε τεχνικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται για τη διάδοση μιας νέας ιδέας ή προϊόντος.

Το Viral Marketing είναι ανάλογο με την εξάπλωση των ιών και των ιών υπολογιστών. Μπορεί να διαδοθεί από στόμα σε στόμα και με το ίντερνετ και τα social media να πολλαπλασιαστεί και να μιλάνε όλοι για αυτό σε δευτερόλεπτα.

Με το viral marketing και τις φήμες κοινώς οι διάφοροι αστέρες καταφέρουν να διαφημίζονται και να έχουν τα κανάλια, τους παπαράτσι και τα περιοδικά στα πόδια τους όλη τη μέρα ή και για μήνες εντελώς δωρεάν! Σκεφτείτε μόνο πόσα χρήματα θα χρειαζόσασταν για να διαφημιστείτε σε όλα τα μέσα επικοινωνίας και όλοι να μιλάνε για σας! Μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ μια και ο τηλεοπτικός χρόνος κοστίζει ακριβά.

Superstar Marketing Resources

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Μενού
Shares