ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

best-place-start-blogging

Διορθώστε το SEO σας και το τεχνικό SEO!

Δείτε τους 77 παράγοντες που επηρεάζουν το τεχνικό SEO της ιστοσελίδας σας και θα πρέπει οπωσδήποτε να ελέγξετε πριν προωθήσετε την ιστοσελίδα σας!

Το τεχνικό SEO είναι όλα αυτό το SEO που σχετίζεται με την τεχνική πλευρά της βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας. Έχω παρατηρήσει ότι πολύ συχνά, πάνω στη βιασύνη για να προωθήσουμε την ιστοσελίδα μας ξεχνάμε ή παραβλέπουμε αρκετές από αυτές τις μικρές λεπτομέρειες στο SEO.

Αυτές οι λεπτομέρειες όμως είναι που κάνουν την διαφορά και που κάνουν μία ιστοσελίδα να είναι στην πρώτη σελίδα της Google από μία άλλη η οποία είναι στη δεύτερη σελίδα και ακόμα πιο πίσω.

Το τεχνικό SEO το χωρίζω σε 5 μεγάλες ομάδες:

  • Λέξεις Kλειδιά
  • Backlinks
  • Metatags
  • Περιεχόμενο και
  • Domain Name Authority

Κάθε ομάδα έχει μια πλειάδα μικρών λεπτομερειών που θα πρέπει να διορθώσετε αν τις έχετε λάθος για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας. Μην νομίζετε ότι μια προώθηση ιστοσελίδας είναι μόνο διαφημιστική εργασία. Αν και πολλά παλιά διαφημιστικά γραφεία έχουνε μεταμορφωθεί σε πρακτορεία που πουλάνε υπηρεσίες SEO αμφίβολης ποιότητας.

Η προώθηση ιστοσελίδων είναι πιο πολύπλοκη υπόθεση, καθώς απαιτεί αρκετές τεχνικές γνώσεις σε ένα τεχνολογικό περιβάλλον όπως της Google που αλλάζει συνεχώς.

Πριν λοιπόν κάνετε οτιδήποτε καινούριο στο SEO της ιστοσελίδας σας, πριν ακόμα κατασκευάσετε κάποια καινούρια ιστοσελίδα, τότε θα πρέπει σίγουρα να διαβάσετε και να λάβετε υπόψη σας το παρακάτω άρθρο για το τεχνικό SEO.

Τοποθετήστε στρατηγικά τις λέξεις κλειδιά σε όλο το site!

1. Keywords στις ετικέτες τίτλων<title> tag

Ο τίτλος της ιστοσελίδας είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη στο site για να έχετε μια λέξη-κλειδί, διότι ό,τι είναι γραμμένο μέσα στο <title> tag φαίνεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, όπως ο τίτλος της σελίδας σας. Ο τίτλος της ετικέτας πρέπει να είναι σύντομος (6 ή 7 λέξεις το πολύ) και η η λέξη-κλειδί πρέπει να είναι κοντά στην αρχή.

2. Keywords στο URL

Λέξεις κλειδιά στο URL βοηθάνε πολύ – π.χ. – http://domainname.com/seo-services/, όπου SEO services είναι η φράση κλειδί που θα επιχειρήσετε να ταξινομήσετε στην google. Αλλά αν δεν έχετε τις λέξεις κλειδιά και σε άλλα μέρη του site, δεν ωφελεί να τα έχετε μόνο στο URL.

3. Πυκνότητα Keyword στα κείμενα ή keyword density

Ένας άλλος πολύ σημαντικός παράγοντας που πρέπει να ελέγξετε. 1-4,5% για τις κύριες λέξεις-κλειδιά είναι το καλύτερο, 1% με 2% για ήσσονος σημασίας.  Πυκνότητα της λέξης κλειδί πάνω από 5% είναι ύποπτο και μοιάζει περισσότερο να είναι spam, παρά να είναι ένα φυσικά γραμμένο κείμενο.

4. Keywords στα anchor text

Επίσης, πολύ σημαντικό, ειδικά για τον σύνδεσμο μέσα στο κείμενο των εισερχόμενων συνδέσεων, γιατί αν έχετε τη λέξη κλειδί στο κείμενο σε ένα σύνδεσμο προς μια άλλη ιστοσελίδα, αυτή η ιστοσελίδα θεωρείται πως θα πάρει μια ψήφο από αυτό το site σας για αυτή τη λέξη κλειδί. Θα ανταγωνιστεί δηλαδή καλύτερα τις άλλες ιστοσελίδες για τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί.

5. Keywords στα headings (<H1>, <H2>, etc. tags)

Ένα ακόμα μέρος όπου οι λέξεις κλειδιά μετράνε πολύ. Προσέξτε όμως ότι η σελίδα σας έχει πραγματικό κείμενο για τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί.

6. Keywords στην αρχή της πρότασης ή του κειμένου

Επίσης, μετράει αν και όχι τόσο πολύ όπως ο  σύνδεσμος στο κείμενο, η ετικέτα τίτλου ή τίτλος. Ωστόσο, έχετε κατά νου ότι η αρχή ενός εγγράφου δεν σημαίνει απαραίτητα την πρώτη παράγραφο. Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε πίνακες, η πρώτη παράγραφος του κειμένου θα μπορούσε να είναι κατά το δεύτερο μισό του πίνακα.

7. Keywords στις εναλλακτικές ετικέτες <alt> tags

Οι αράχνες των μηχανών αναζήτησης δεν διαβάζουν τις εικόνες, αλλά διαβάζουν τις περιγραφές κειμένου τους στην ετικέτα <Alt>. Οπότε αν έχετε εικόνες στη σελίδα σας, συμπληρώστε την ετικέτα <Alt> με ορισμένες λέξεις κλειδιά για τις αράχνες.

8. Keywords στα metatags

Όλο και λιγότερο σημαντικό, ειδικά για τη Google. Η Bing ωστόσο εξακολουθεί να βασίζεται στα metatags περισσότερο. Ωστόσο ακόμα και σήμερα τα metatags μου φέρνουν αρκετούς επισκέπτες. Αυτό γίνεται γιατί στο WordPress, τα metatags, οι ετικέτες δηλαδή είναι σελίδοποιημένες στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

9. Εγγύτητα των λέξεων κλειδιών

Η εγγύτητας της λέξης κλειδί μετράει. Είναι καλύτερα οι λέξεις κλειδιά να είναι αμέσως η μία μετά την άλλη για παράδειγμα seo web design χωρίς άλλες λέξεις να παρεμβάλλονται  μεταξύ τους.

Για παράδειγμα, αν έχετε τη λέξη σκύλος στην πρώτη παράγραφο και τη λέξη  φαγητό στην τρίτη παράγραφο, αυτό μετρά επίσης, αλλά όχι τόσο πολύ όσο με τη φράση φαγητό για σκύλους, χωρίς άλλες λέξεις στο ενδιάμεσο. Η εγγύτητα της λέξης κλειδί ισχύει για φράσεις κλειδιά που αποτελούνται από 2 ή περισσότερες λέξεις.

10.Keyword phrases ή Φράσεις Κλειδιά

Εκτός από τις λέξεις κλειδιά, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε φράσεις κλειδιά που αποτελούνται από πολλές λέξεις όπως για παράδειγμα Οικονομικές Υπηρεσίες SEO. Είναι καλύτερα όταν οι φράσεις κλειδιά που βελτιστοποιείτε να είναι δημοφιλείς και να αποφύγετε τις φράσεις κλειδιά που δεν αναζητούνται ή είναι ιδιαίτερα εξεζητημένες.

11. Δευτερεύουσες keywords

Η βελτιστοποίηση για τις δευτερεύουσες λέξεις κλειδιά μπορεί να αποδειχθεί χρυσωρυχείο, διότι, όταν όλοι οι άλλοι ασχολούνται με το SEO για τις πιο δημοφιλείς λέξεις κλειδιά, θα υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός και ίσως περισσότερες αναζητήσεις για σελίδες που έχουν βελτιστοποιηθεί για τις δευτερεύουσες λέξεις.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το 70% με 90% τις οργανικής επισκεψιμότητας αποδίδετε στις φράσεις κλειδιά αντί για τις λέξεις κλειδιά. Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο Long Tail Keywords: Πως να βρείτε νέους πελάτες χωρίς να βγείτε πρώτοι στη Google!

12. Παράγωγες λέξεις κλειδιά, ρίζες και καταλήξεις

Για τα Αγγλικά αυτό δεν είναι τόσο μεγάλος παράγοντας, επειδή οι λέξεις που προέρχονται από την ίδια ρίζα όπως σκύλος, σκυλιά, σκυλάκι, κ.λπ. θεωρείται ότι σχετίζονται. Αν έχετε τη λέξη σκύλος στη σελίδα σας, θα έχετε επίσης ταξινόμηση στα αποτελέσματα αναζήτησης για τις λέξεις σκυλιά και σκυλάκι. Αλλά  για άλλες γλώσσες οι παράγωγες λέξεις κλειδιά που προκύπτουν θα μπορούσε να είναι ένα ζήτημα.

Επειδή οι ​​διαφορετικές λέξεις που προέρχονται από την ίδια ρίζα θεωρείται ότι δεν σχετίζονται μεταξύ τους και ίσως χρειαστεί να βελτιστοποιήσετε το site σας για όλα αυτές τις παράγωγες λέξεις κλειδιά.

Για παράδειγμα στα ελληνικά η google δεν φαίνεται τουλάχιστον ακόμα να αναγνωρίζει την σχετικότητα της λέξης σκύλος με τη λέξη κυνός ή και άλλες αρχαίες ρίζες.

13. Συνώνυμες Λέξεις Κλειδιά

Οι συνώνυμες λέξεις κλειδιά είναι ακόμα υπό αμφισβήτηση αν και κατά πόσο τις λαμβάνει υπόψη της η Google. Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει, ειδικά για τα ελληνικά να προνοήσετε να συμπεριλάβετε συνώνυμες λέξεις στο οπλοστάσιο των λέξεων κλειδιών σας.

14. Αναγραμματισμός των λέξεων κλειδιών

Ορθογραφικά λάθη είναι πολύ συχνά στις αναζητήσεις στη Google. Οι δημοφιλείς λέξεις κλειδιά έχουν αναγραμματισμούς, δημοφιλή ορθογραφικά λάθη και greenglish. Πολλές φορές τα social media δεν αναγνωρίζουν τα URL όταν είναι γραμμένα στα ελληνικά και έτσι χρειάζεται να τα ξαναγράψουμε στα λατινικά.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα greenglish στις αναζητήσεις, όπου κάποιες φορές τα αναγνωρίζει η Google και κάποιες άλλες όχι. Έτσι θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και τις greenglish εκδοχές των λέξεων κλειδιών μας τουλάχιστον στις ετικέτες του blog μας ή τα metakeywords.

15. Αποπροσανατολισμός των λέξεων κλειδιών

Όταν κάνετε SEO για ένα υπερβολικό ποσό των λέξεων κλειδιών, ειδικά άσχετες, αυτό θα επηρεάσει την απόδοση όλων των λέξεων κλειδιών. Εάν χρησιμοποιήσετε στο ίδιο κείμενο πολλές λέξεις κλειδιά ίσως να μειώσετε δραματικά την πυκνότητα των βασικών ή της βασικής λέξης κλειδί.

16. Παραγέμισμα με λέξεις κλειδιά  ή Keyword stuffing

Άμα οι λέξεις κλειδιά ήτανε φαγητό θα ήτανε γεμιστά. Οποιαδήποτε τεχνητή διόγκωση της πυκνότητα της λέξης κλειδί της τάξεως του 10% και άνω είναι παραφούσκωμα σε λέξεις κλειδιά και θέτει σε κίνδυνο ποινής την ιστοσελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης.

 

Backlinks – Σύνδεσμοι εσωτερικοί, εισερχόμενοι και εξερχόμενοι

17. Σύνδεσμος κειμένου των εισερχόμενων links

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης στη Google είναι τα backlinks μέσα στο κείμενο της ιστοσελίδας, στο κείμενο των άρθρων και των σελίδων. Είναι καλύτερα, να έχετε μια λέξη κλειδί στο κείμενο, παρά στο υποσέλιδο ή στα widgets, στις πλάγιες επιφάνειες δίπλα από το κείμενο της ιστοσελίδας σας.

18. Καταγωγή των εισερχόμενων links

Εκτός από τον σύνδεσμο μέσα στο κυρίως κείμενο, είναι σημαντικό, εάν το site που συνδέετε με σας είναι  αξιόπιστο ή όχι. Γενικά, τα ονόματα χώρου με μεγαλύτερο PageRank θεωρούνται ποιο αξιόπιστα. Links από ιστοσελίδες φτωχού περιεχομένου και link farms μπορεί να κάνουν πραγματική ζημιά σε σας, ώστε πρέπει να τις αποφεύγετε με κάθε κόστος.

Αυτό δεν σημαίνει ότι σίγουρα θα σας ζημιώσουν κάποια κακής ποιότητας backlins, απλά υπάρχει πιθανότητα στο μέλλον σε κάποια αλλαγή του αλγορίθμου της Google να ζημιωθείτε.

19. Σχετιζόμενα links

Γενικά ο κανόνας είναι όσο περισσότερα backlinks έχετε, τόσο το καλύτερο για την ιστοσελίδα σας. Αλλά η φήμη των sites που συνδέονται με σας είναι πιο σημαντική από τον αριθμό των backlinks που έχετε λάβει. Επίσης, εξίσου σημαντικό είναι ο σύνδεσμος τους και η μορφή του, η έλλειψη ή παρουσία των λέξεων κλειδιών σε αυτό, η ηλικία του  backlink, κλπ.

20. Links από .edu και .gov sites

Αυτοί οι σύνδεσμοι είναι πολύτιμοι γιατί τα sites με καταλήξεις σε .edu και .gov  είναι πιο αξιόπιστα από ότι τα .com .biz, .info, κλπ. Επιπλέον, τέτοιου είδους σύνδεσμοι είναι δύσκολο να αποκτηθούν από τον οποιονδήποτε, τουλάχιστον θεωρητικά.

21. Αριθμός των backlinks

Όπως είπαμε παραπάνω υπάρχει μια εύνοια προς την ποσότητα των backlink από τη Google. Αλλά η φήμη των sites που συνδέονται με σας είναι πιο σημαντικά από τον αριθμό τους. Επίσης, σημαντικά είναι η μορφή του συνδέσμου, η σχετικότητα του περιεχομένου με το site σας, πόσο παλιός είναι ο σύνδεσμος, κλπ.

22. Μορφή του συνδέσμου των εσωτερικών links (internal links)

Αυτό έχει σημασία επίσης, γιατί ακόμα και οι εσωτερικοί σύνδεσμοι λαμβάνονται σαν backlinks και επηρεάζουν και το PageRank της κάθε σελίδας χωριστά αλλά και τα backlinks με τις λέξεις κλειδιά.

23. Κείμενο γύρω από τον σύνδεσμο κειμένου

Το κείμενο που είναι αμέσως πριν και μετά το σύνδεσμο, επίσης μετράει, διότι δείχνει επιπλέον τη σημασία της σύνδεσης. Δηλαδή εάν η σύνδεση είναι τεχνητή ή κολλάει με φυσικό τρόπο μέσα στο κείμενο.

24. Hλικία των εισερχόμενων backlinks

Όσο πιο παλιό το backlink, τόσο το καλύτερο. Το να αποκτήσετε απροσδόκητα πολλές νέες συνδέσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι ύποπτο και αφύσικο.

25. Σύνδεσμοι από καταλόγους – directories

Θα μπορούσε να λειτουργήσουν υπέρ σας γενικά οι σύνδεσμοι από καταλόγους στο ίντερνετ, αν και αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από ποιους καταλόγους.

Το να περιλαμβάνεται το site σας στο DMOZ, Yahoo Directory και παρόμοιους καταλόγους είναι μια μεγάλη ώθηση για την κατάταξη σας. Αν όμως οι κατάλογοι από τους οποίους συνδέεται η ιστοσελίδα σας είναι μηδαμινής αξίας ή spam, τότε ίσως αυτό να έχει και αρνητικό αντίκτυπο στο SEO σας. Καλά ακούσατε, εκτός από θετικό SEO υπάρχει και το αντίστοιχο αρνητικό SEO.

26. Αριθμός των εξερχόμενων συνδέσμων στη σελίδα που συνδέεται με σας

Όσο λιγότερες συνδέσεις, τόσο το καλύτερο για σας, επειδή με αυτόν τον τρόπο η σύνδεσή σας φαίνεται πιο σημαντική.

27. Πλοήγηση με λέξεις κλειδιά ή λέξεις κλειδιά στο μενού

Μενού με λέξεις κλειδιά είναι επίσης χρήσιμο για το SEO, γιατί τονίζουν επιπλέον ότι μια συγκεκριμένη σελίδα, παράγραφος ή κείμενο είναι σημαντικό. Στον κώδικα της ιστοσελίδας σας, το μενού φαίνεται σαν σύνδεσμος.

28. IP address των εξερχόμενων link

Η Google αρνείται ότι κάνει διακρίσεις εις βάρος των links που προέρχονται από την ίδια διεύθυνση IP ή C Class IPs. Για την Google η διεύθυνση IP μπορεί να θεωρηθεί ουδέτερη για το βάρος των εισερχόμενων συνδέσεων. Ωστόσο, η Bing μπορεί να απορρίψει τις συνδέσεις από τις ίδιες IPs ή IP Class, έτσι ώστε να είναι πάντα καλύτερο να πάρετε συνδέσεις από διαφορετικές IPs.

Γενικά θα πρέπει να έχετε μια καλή διασπορά διευθύνσεων IP για καλύτερο SEO.

29. Εισερχόμενοι σύνδεσμοι από link farms και άλλα ύποπτα sites

Προφανώς αυτό ίσως να μην σας αγγίζει υπό την προϋπόθεση ότι οι σύνδεσμοι δεν είναι αμοιβαίοι.

Για να μην τιμωρηθείτε στο μέλλον από τη Google, θα πρέπει πάντα να μείνετε μακριά από τα link farms και άλλες ύποπτες τοποθεσίες ή αν δείτε ότι συνδέονται σε σας, επικοινωνήστε με τον webmaster τους και ζητήστε να βγάλουν το link που δείχνει προς την ιστοσελίδα σας.

30. Πολλοί εξερχόμενοι σύνδεσμοι, πάνω από 100 στη σελίδα

Η Google δεν θέλει σελίδες που αποτελούνται κυρίως από συνδέσμους, έτσι θα πρέπει να τους κρατήσετε τα εξερχόμενα backlinks κάτω από 100 ανά σελίδα. Έχοντας πολλές εξερχόμενες συνδέσεις δεν ωφελήστε παραπάνω και θα μπορούσε ακόμη και να χειροτερέψετε την κατάταξη σας.

31. Υπερβολική συνδεσιμότητα, link spamming

Είναι κακό για την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης, όταν έχετε πολλές συνδέσεις προς ή από τις ίδιες ιστοσελίδες, διότι υποδηλώνει σύνδεσμους αγορασμένοες ή τουλάχιστον spamming. Στην καλύτερη περίπτωση λαμβάνονται υπόψη μόνο μερικά από τα backlinks για την ταξινόμηση της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

32. Εξερχόμενοι σύνδεσμοι σε link farms και άλλα ύποπτα site

Σε αντίθεση με εισερχόμενες συνδέσεις από link farms και άλλες ύποπτες τοποθεσίες, οι εξερχόμενες συνδέσεις σε κακές γειτονιές μπορούν να σας καταποντίσουν στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Θα πρέπει περιοδικά να ελέγχετε την κατάσταση των site με τα οποία συνδέεστε, επειδή μερικές φορές καλές ιστοσελίδες γίνονται κακοί γείτονες και το αντίστροφο.

33. Crosslinking ή τριγωνική σύνδεση 

Η τριγωνική σύνδεση συμβαίνει όταν η ιστοσελίδα Α συνδέεται με την ιστοσελίδα Β, η ιστοσελίδα Β στην ιστοσελίδα Γ και η Γ ιστοσελίδα με την Α. Οι τριγωνικές συνδέσεις ή τα link wheels μοιάζουν να είναι συγκεκαλυμμένη αμοιβαία εμπορική σχέση, δηλαδή αγορασμένα backlinks και τιμωρείται από τη Google.

34. Single pixel links

Όταν έχετε ένα backlink στο μέγεθος ενός  pixel, είναι αόρατο για τους ανθρώπους, αλλά όχι και για τις μηχανές αναζήτησης. Έτσι κανείς δεν θα κάνει κλικ σε αυτό το backlink και είναι προφανές ότι προσπαθείτε να χειραγωγήσετε τις μηχανές αναζήτησης.

Metatags Ετικέτες Μετακειμένου

35. <Περιγραφή> metatag

Τα Metatags γίνονται όλο και λιγότερο σημαντικά, αλλά αν ακόμα και σήμερα υπάρχουν κάποια metatags που εξακολουθούν να έχουν σημασία, αυτά είναι τα <περιγραφή> και <keywords>. Χρησιμοποιήστε το metatag <Description> να γράψετε την περιγραφή του site σας. Το metatag <Description> έχει ένα ακόμη πλεονέκτημα γιατί εμφανίζεται στην περιγραφή του site σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Όσο πιο ελκυστική περιγραφή γράψετε, τόσα πιο πολλά κλικ θα πάρετε στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

36. <Keywords> metatag

Τα metatag <keywords>, επίσης μετράνε, αν και όπως όλα τα metatags παίρνουν σχεδόν μικρή προσοχή από τη Google και έχουν κάποια ελάχιστη βαρύτητα από τη Bing. Κρατήστε το metatag σε λογικό μέγεθος, έως 10 λέξεις κλειδιά το περισσότερο. Μην γεμίζετε την ετικέτα <keywords> με λέξεις κλειδιά που δεν έχετε στη σελίδα σας.

37. <Γλώσσα> metatag

Εάν το site σας είναι σε κάποια γλώσσα εκτός της αγγλικής, δεν πρέπει να αφήνετε αυτήν την ετικέτα άδεια. Οι μηχανές αναζήτησης έχουν πιο εξελιγμένους τρόπους για τον προσδιορισμό της γλώσσας μιας σελίδας σήμερα, αλλά εξακολουθούν ακόμα να εξετάζουν και τη <Γλώσσα> metatag για την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα αντίστοιχα γλωσσικά αποτελέσματα μιας χώρας.

38. <Refresh> metatag

Το metatag <Refresh> είναι ένας τρόπος για να ανακατευθύνετε τους επισκέπτες σας από το site σας σε ένα άλλο site. Θα πρέπει να το κάνετε μόνο αν έχετε μεταφέρει πρόσφατα το site σας σε ένα νέο όνομα και θα πρέπει να ανακατευθύνετε τους επισκέπτες προσωρινά.

Όταν χρησιμοποιείται για μεγάλο χρονικό διάστημα, το metatag <refresh> θεωρείται ως ανήθικη πράξη και αυτό μπορεί να βλάψει τη βαθμολογία σας στη Google. Σε κάθε περίπτωση, η ανακατανομή μέσω της 301 εντολής είναι πολύ καλύτερη για μόνιμες μετακομίσεις από ένα όνομα σε ένα άλλο ή από μια πιθανή αλλαγή ονόματος χώρου.

Περιεχόμενο

39. Μοναδικό περιεχόμενο

Το να έχετε περισσότερο περιεχόμενο (σχετικό περιεχόμενο, το οποίο είναι διαφορετικό από το περιεχόμενο σε άλλους δικτυακούς τόπους, τόσο στις λέξεις όσο και στα θέματα) είναι μια πραγματική ώθηση της ιστοσελίδας σας στη Google.

Δείτε περισσότερα για την σημαντικότητα του μοναδικού περιεχομένου:

40. Συχνότητα των ανανεώσεων περιεχομένου

Ευνοούνται οι συχνές αλλαγές. Είναι καλό όταν προσθέτετε νέο περιεχόμενο, αλλά δεν είναι τόσο καλό, όταν κάνετε μόνο μικρές ενημερώσεις στο υπάρχον περιεχόμενο.

41. Μέγεθος γραμματοσειράς της λέξης κλειδί

Όταν μια λέξη κλειδί στο site σας είναι σε ένα μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς σε σύγκριση με άλλες στη σελίδα σας, αυτό την κάνει πιο αισθητή, έτσι ώστε είναι πιο σημαντική από το υπόλοιπο κείμενο. Το ίδιο ισχύει και για τίτλους (<h1>, <h2>, κ.λπ.) οι οποίοι σε γενικές γραμμές είναι σε μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς από το υπόλοιπο κείμενο.

42. Μορφοποίηση των keywords

Έντονη και πλάγια γραφή είναι ένας άλλος τρόπος για να τονίσει τις σημαντικές λέξεις και φράσεις. Ωστόσο, η άσκοπη χρήση έντονων, πλάγιων και μεγαλύτερων μεγεθών γραμματοσειρών μέσα στο λόγο μπορεί να επιτύχει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα.

43. Ηλικία κειμένου

Ευνοούνται πρόσφατα άρθρα ή τουλάχιστον αυτά που ενημερώνονται τακτικά. Να γιατί τα blog και το wordpress βγαίνει συχνά στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της Google.

44. Μέγεθος κειμένου και άρθρων

Σε γενικές γραμμές οι μεγάλες σελίδες ή άρθρα δηλαδή με περισσότερες από 1.500-2.000 λέξεις ευνοούνται περισσότερα. Από την άλλη πλευρά, σελίδες και άρθρα με λιγότερες από 300  λέξεις κειμένου υποβιβάζονται από την Google. Δείτε περισσότερα στη δημοσίευση για τα πυλωνικά άρθρα.

45. Διαχωρισμός περιεχομένου

Από άποψη μάρκετινγκ, ο διαχωρισμός του περιεχομένου (με βάση την IP, τον τύπο του browser, κ.λπ.) μπορεί να είναι καλός, αλλά για το SEO είναι κακός, γιατί όταν έχεις ένα URL με άλλες λέξεις κλειδιά ή άλλον τίτλο και διαφορετικό περιεχόμενο στη σελίδα με το συγκεκριμένο URL, οι μηχανές αναζήτησης μπερδεύονται ποιο είναι το πραγματικό περιεχόμενο της σελίδας και ποιο όχι.

46. Κακογραμμένος κώδικας και κακό design

Οι μηχανές αναζήτησης λένε ότι δεν θέλουν κακοσχεδιασμένα και με κακογραμμένο κώδικα sites. Aν και υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις που sites τρώνε ποινές λόγω του κακού κώδικα ή άσχημων εικόνων, ο κακογραμμένος κώδικας μπορεί να επηρεάσει άσχημα την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδα σας και να εμποδίσει τις αράχνες της Google να προσπελάσουν σωστά την ιστοσελίδα σας.

47. Παράνομο περιεχόμενο

Το να χρησιμοποιείτε περιεχόμενο με πνευματικά δικαιώματα  άλλων ατόμων ή χωρίς την άδειά τους ή μπορεί να σας οδηγήσει σε έξωση από τις μηχανές αναζήτησης.

48. Αόρατο περιεχόμενο

Το αόρατο περιεχόμενο είναι μια black hat SEO πρακτική την οποία τη βρίσκω αφελής. Σε πολλές περιπτώσεις το αόρατο περιεχόμενο για το ανθρώπινο μάτι σας υποβιβάζει τις μηχανές αναζήτησης αντί να σας ευνοήσει.

49. Cloaking

To cloaking είναι μια άλλη παράνομη τεχνική, η οποία περιλαμβάνει εν μέρει το διαχωρισμό του περιεχομένου, διότι οι αράχνες βλέπουν μία σελίδα συνήθως ιδιαίτερα βελτιστοποιημένη και όλα τα άλλα παρουσιάζονται με μια άλλη εκδοχή της ίδιας σελίδας.

50. Doorway pages

Είναι η δημιουργία ιστοσελίδων που έχουν αποκλειστικό σκοπό να ξεγελάσουν τις αράχνες ότι η ιστοσελίδα σας είναι μια εξαιρετικά καλή ιστοσελίδα, όταν δεν είναι. Η δημιουργία doorway pages είναι είναι ένας άλλος τρόπος για να πάρετε το penalty από τις μηχανές αναζήτησης.

Για παράδειγμα οι doorway pages είναι ιστοσελίδες φτιαγμένες μόνο και μόνο για να σας δώσουν backlinks ή για να παινέψουν την ιστοσελίδα προορισμό.

51. Διπλό περιεχόμενο

Όταν έχετε το ίδιο περιεχόμενο σε πολλές σελίδες του δικτυακού τόπου σας, δεν θα κάνει το site σας να φανεί μεγαλύτερο ή καλύτερο. Το duplicate content ή διπλό περιεχόμενο τιμωρείται με μικρό υποβιβασμό ή εξαίρεση της διπλής σελίδας από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

52. JavaScript

Αν χρησιμοποιηθεί με σύνεση, η javascript δεν θα σας βλάψει. Αλλά αν το κύριο περιεχόμενό σας εμφανίζεται μέσω JavaScript, αυτό καθιστά πιο δύσκολο για τις αράχνες να ακολουθήσουν το site σας με αποτέλεσμα να μην είναι ορατό από τη Google. Όπως και στην τεχνολογία flash έτσι και η Java έχει τα ίδια μειονεκτήματα ορατότητας.

53. Φωτογραφίες στα κείμενα

Έχοντας σε ένα site μόνο κείμενο είναι πολύ βαρετό, αλλά το να έχετε σε ένα sites πολλές εικόνες και καθόλου κείμενο είναι ένα σημαντικό λάθος στο SEO. Πάντα θα πρέπει να γράφετε τη λέξη κλειδί στο εναλλακτικό κείμενο της φωτογραφίας και να έχετε σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδα σας τουλάχιστον 300 λέξεις πραγματικού και χρήσιμου κειμένου.

54. Podcasts και videos

Τα Podcasts και τα βίντεο γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, αλλά όπως και με όλα τα μη λεκτικά καλούδια, οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να τα διαβάσουν, οπότε αν δεν έχετε το κείμενο του podcast ή του βίντεο στην σελίδα σας, τότε είναι σαν να μην υπάρχει.

55. Σύνδεσμοι με εικόνες και γραφικά αντί για σύνδεσμοι κειμένου

Χρησιμοποιώντας εικόνες αντί για συνδέσμους κειμένου είναι κακό, ειδικά όταν δεν συμπληρώνετε την ετικέτα <Alt>. Η χρήση εικόνων για πλοήγηση είναι σωστή μόνο εάν αυτή είναι πραγματικά ζωτικής σημασίας για τη γραφική διάταξη του site σας. Θα πρέπει παράλληλα να χρησιμοποιείτε και συνδέσμους με κείμενο και μορφοποίηση, bold κτλ.

56. Frames

Τα frames είναι πολύ, πολύ κακά για SEO. Αποφύγετε τη χρήση τους με κάθε τρόπο.

57. Flash

Οι Αράχνες δεν ταξινομούν το περιεχόμενο των ταινιών Flash ή των γραφικών σε τεχνολογία Flash, έτσι αν χρησιμοποιείτε το Flash στο site σας, μην ξεχάσετε να δώσετε μια εναλλακτική περιγραφή με κείμενο.

Ο καλύτερος τρόπος είναι αντί για Flash να χρησιμοποιήσετε HTML5 ή να ξανασχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας από την αρχή σε WordPress.

58. Αρχική σελίδα σε Flash

Ευτυχώς αυτή η επιδημία της νόσου του Flash φαίνεται να έχει έρθει σε ένα τέλος. Έχοντας μια αρχική σελίδα σε Flash και μερικές φορές ολόκληρα τμήματα του site σας και όχι την έκδοση σε HTML, είναι μια αυτοκτονία από άποψη SEO.

Domains Authority

59. URL με keywords και ονόματα αρχείων με keywords

Το exact match domain name είναι ένας  πολύ σημαντικός παράγοντας SEO, ειδικά για τη Bing.

60. Προσβασιμότητα στο Site

Ένα άλλο θεμελιώδες ζήτημα, το οποίο συχνά παραμελείται. Εάν η ιστοσελίδα ή ξεχωριστές σελίδες είναι απροσπέλαστες, λόγω των σπασμένων συνδέσμων, 404,  προστατευόμενες περιοχές με κωδικό πρόσβασης και άλλους παρόμοιους λόγους, τότε το site σας δεν ταξινομείται από τις μηχανές αναζήτησης ή δεν θα ταξινομείται ολόκληρο.

61. Sitemap

Είναι σημαντικό για τις αράχνες ή τα search bots να έχετε ενημερωμένα sitemap. Στο WordPress αυτό γίνετε αυτόματα με το πρόγραμμα WordPress SEO από τον Yoast.

62. Μέγεθος του site

Οι αράχνες των μηχανών αναζήτησης αγαπάνε τα μεγάλα sites. Έτσι το μεγαλύτερο το site σας, τόσο το καλύτερο. Ωστόσο, τα μεγάλα sites μπορεί να γίνουν δύσχρηστα και δύσκολο να πλοηγηθούν, έτσι μερικές φορές είναι λογικό να χωρίσετε ένα μεγάλο site σε 2 μικρότερα και ούτε καθεξής.

63. Ηλικία του site

Ομοίως για το κρασί, τα παλαιότερα sites είναι περισσότερο σεβαστά. Η ιδέα είναι ότι ένα παλιό, καθιερωμένο site που ήταν στο ίντερνετ χρόνια, είναι πιο αξιόπιστο  και είναι εδώ για να μείνει από μια νέα ιστοσελίδα που μόλις εμφανίστηκε και θα μπορούσε να εξαφανιστεί σύντομα.

64. Θέμα του site

Δεν είναι μόνο οι λέξεις κλειδιά στο URL και στη σελίδα σας. Το θέμα της ιστοσελίδας, το θέμα (Template), το γραφικό περιβάλλον είναι ακόμη πιο σημαντικά για την καλή κατάταξη της ιστοσελίδας σας.

65. Τοποθεσία του Site στον server

Η θέση του φακέλου των αρχείων της ιστοσελίδας σας στον server είναι σημαντική.  Τα αρχεία που βρίσκονται στον ριζικό κατάλογο, στο root δηλαδή ή κοντά σε αυτό τείνουν να ταξινομηθούν καλύτερα από τα αρχεία που είναι θαμμένα 5 ή περισσότερα επίπεδα κάτω.

66. Domains εναντίον subdomains

Έχοντας ένα ξεχωριστό domain name είναι καλύτερα για το SEO σας και την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης. Δηλαδή, αντί να έχετε το  web-design.blogspot.com, κατοχυρώστε το domain name web-design.com.

67. Top-level domains (TLDs)

Δεν είναι όλες οι καταλήξεις domain name ίδιες. Υπάρχουν καταλήξεις που είναι καλύτερες από άλλες. Για παράδειγμα, το πιο δημοφιλές TLD σε .com – είναι πολύ καλύτερo από τα ws, biz, info ή άλλες. Όμως τα καλύτερα domain names είναι τα παλιά σε edu ή org.

68. Παύλες στο URL

Οι παύλες μεταξύ των λέξεων σε μια προσπάθεια βελτίωσης της αναγνωσιμότητας από τον τελικό χρήστη βοηθάνε το SEO σας. Αυτό ισχύει μόνο για το URL του άρθρου και της σελίδας και όχι για το URL του domain name. Στο όνομα χώρου, οι παύλες θα πρέπει να αποφεύγονται δια ροπάλου.

69. Μέγεθος URL

Αν έχετε ένα πολύ μακρύ URL, αυτό αρχίζει να φαίνεται spam, έτσι αποφεύγετε όσα url ή domain names έχουν περισσότερα από 10 λέξεις στη διεύθυνση URL. 3 ή 4 λέξεις για το ίδιο το domain name και 6 ή 7 για τις υπόλοιπες της διεύθυνσης είναι αποδεκτές.

70. IP address

Θα μπορούσε να έχει σημασία μόνο για shared hosting ή όταν ένα site φιλοξενείται με ένα δωρεάν πάροχο φιλοξενίας, όταν η διεύθυνση IP ή το σύνολο της C-class των διευθύνσεων IP είναι στη μαύρη λίστα λόγω spamming ή άλλων παράνομων πρακτικών.

71. Το Adsense θα σας πάει στην πρώτη σελίδα της Google

To adsense δεν σχετίζεται σε καμία περίπτωση με την κατάταξη της Google και τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης παρά μόνο με τα πληρωμένα αποτελέσματα. Η Google σίγουρα δεν θα σας δώσει ένα μπόνους κατάταξης, λόγω της συμμετοχής σας στο Adsense. Το Adsense μπορεί να ενισχύσει το εισόδημά σας, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την κατάταξή του site σας στις αναζητήσεις.

72. To Adwords θα εκτοξεύσει το SEO σας

Παρόμοια με το Adsense, το Adwords δεν έχει τίποτα να κάνει με την κατάταξη στη Google. To Adwords θα φέρει περισσότερη επισκεψιμότητα στο site σας, αλλά αυτό δεν θα επηρεάσει την κατάταξή σας με  οποιονδήποτε τρόπο.

Δείτε περισσότερα: 7 Μύθοι για το SEO

73. Hosting downtime

To Hosting downtime έχει άμεση σχέση με την προσβασιμότητα της ιστοσελίδας στο κοινό. Διότι εάν ένα site είναι συχνά κάτω, δεν μπορεί να ταξινομείται από τις μηχανές αναζήτησης. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα αξιόπιστο πάροχο φιλοξενίας, όπως η Tophost με servers στην ΑΘήνα για να κοιμάστε ήσυχα το βράδι.

74. Δυναμικά URLs

Οι αράχνες των μηχανών αναζήτησης προτιμούν στατικές διευθύνσεις URL, μην τις μπερδεύετε με τα static IP, αν και θα δείτε πολλές δυναμικές σελίδες σε κορυφαίες θέσεις.

Μακριές σε μήκος δυναμικές διευθύνσεις URL, πάνω από 100 χαρακτήρες, είναι πραγματικά εφιαλτικές από απόψη SEO και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε καλύτερα ένα εργαλείο για να ξαναγράψετε τις δυναμικές διευθύνσεις URL σε κάτι πιο ανθρώπινο και SEO friendly.

75. Session IDs

Αυτό είναι ακόμα χειρότερο από δυναμικές διευθύνσεις URL. Μην χρησιμοποιείτε αναγνωριστικά περιόδου ή Session IDs για τις πληροφορίες που θα θέλατε να ταξινομούνται από τις αράχνες και τα bots των μηχανών αναζήτησης.

76. Bans στο αρχείο robots.txt

Αν η ευρετηρίαση ενός σημαντικού τμήματος της ιστοσελίδας απαγορεύεται γιατί έχει γίνει banned, αυτό είναι πιθανό να επηρεάσει το non-banned μέρος της, καθώς και επειδή οι ​​αράχνες θα έρθoυν λιγότερο συχνά σε ένα no index site.

77. Redirects (301 και 302)

Όταν δεν εφαρμόζονται σωστά, οι ανακατευθύνσεις ή redirects μπορεί να βλάψουν σε πολλά πράγματα. Η ​​σελίδα στόχος δεν μπορεί να ανοίξει, ή χειρότερα μια ανακατεύθυνση μπορεί να θεωρηθεί ως black hat SEO τεχνική, όταν ο επισκέπτης έχει οδηγηθεί αμέσως σε μια άλλη σελίδα που δεν είναι σχετική με αυτό που αναζητούσε.

Γιατί έγραψα αυτό το άρθρο για το τεχνικό SEO

Για όσους δεν με ξέρετε, είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και έγραψα αυτό το άρθρο για το τεχνικό SEO για να σας διαφωτίσω σε όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες του SEO που ίσως να μην λάβετε υπόψιν σας. Το άρθρο βασίστηκε σε ένα παλαιότερο άρθρο του blog μου που ήτανε αρκετά κακογραμμένο και δεν μου άρεσε.

Επειδή ήθελα να το διαγράψω οριστικά από το blog μου σκέφτηκα να το ξαναγράψω για να διασώσω το περιεχόμενο αλλά και τα πολύτιμα backlinks τόσο εσωτερικά αλλά και εξωτερικά. Η ανάπλαση των άρθρων είναι παλιά πρακτική SEO για το εξωτερικό και λέγεται content repurposing.

Μάθετε περισσότερα για το τεχνικό SEO

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Μενού
Shares