ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

LINK-BAIT-SEO

Τι είναι το Link Bait;

Δείτε πως θα φτιάξετε πετυχημένα click baits και link baits και θα ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google με το σπαθί σας!

Γεια σας φίλοι, μου σήμερα ήθελα να ασχοληθούμε με μια ακόμη άγνωστη λέξη για τους πολλούς στο SEO που δεν είναι άλλη από το link bait ή το click bait.

Τι είναι όμως το link bait;

Σύμφωνα με την Google, για να κερδίσετε με την αξία σας μερικά backlinks θα πρέπει να είναι η ιστοσελίδα σας αξιομνημόνευτη, άξια αναφοράς δηλαδή ώστε οι άλλες ιστοσελίδες να θελήσουν να σας αναφέρουν για κάποιο λόγο.

Αντί λοιπόν να κοπιάζετε κάθε μήνα για να δημιουργήσετε δεκάδες backlinks, και να κερδίσετε τον ανταγωνισμό, είναι πιο εύκολο να δημιουργήσετε κορυφαία δολώματα, γιατί το bait σημαίνει δόλωμα στα ελληνικά για να προσελκύσετε πολύτιμους συνδέσμους.

Κάπως έτσι πάει το αφήγημα της Google για το πως θα μπορέσετε να βγείτε στην πρώτη σελίδα ή στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της.

Στο παρακάτω βίντεο, ο διαβόητος πολυεκατομμυριούχος υπάλληλος της Google Matt Cutts, μας εξηγεί σε ένα αστείο μοντάζ πως θα βγούμε στην πρώτη θέση της Google. Δείτε το.

Συνήθως το link bait ή το click bait δεν είναι άλλο από περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας όπως ένα μεγάλο επικό άρθρο των 10.000 λέξεων, που θα περιέχει τόσο καλό περιεχόμενο, τόσο καινοτόμο, μοναδικό ή ριζοσπαστικό που όλοι θέλουν να σας αναφέρουν για διάφορους λόγους.

Ας πάμε να δούμε ποια είδη ποιοτικού περιεχομένου μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως link baits ή click baits.

Ποια ήδη περιεχομένου είναι καλά για link baits;

Ο πυρήνας του link bait στηρίζεται στο περιεχόμενο για 2 λόγους:

  • Γιατί η Google καθώς και όλες οι μηχανές αναζήτησης ταξινομούν περιεχόμενο και όχι κενές ιστοσελίδες ή domain names, άρα η Google και όλες οι μηχανές αναζήτησης δίνουν περισσότερους πόντους σε όσες ιστοσελίδες έχουν εξαιρετικό και μοναδικό περιεχόμενο και
  • Γιατί και οι χρήστες στο ίντερνετ αναζητάνε περιεχόμενο. Σε κανέναν δεν αρέσει μια ιστοσελίδα χωρίς περιεχόμενο ή μια ιστοσελίδα με λεπτό περιεχόμενο.

Τα τρία είδη περιεχομένου που έχουν περισσότερες πιθανότητες να τα πάνε καλά στην απόκτηση οργανικών συνδέσμων είναι:

  • Το απίστευτο ή κορυφαίο περιεχόμενο
  • Οι ειδήσεις και τα αποκλειστικά ρεπορτάζ
  • Το κλασικό περιεχόμενο

Το απίστευτο ή κορυφαίο περιεχόμενο

Το απίστευτο περιεχόμενο ή κορυφαίο περιεχόμενο, μπορεί να είναι μια αστεία ιστορία, ένα βίντεο, ένα αστείο βίντεο, μια ταινία, ένα ινφογραφικό, μια εφαρμογή, ένα πρόσθετο για το WordPress όπως το Yoast SEO, κάποιο μουσικό κομμάτι, ένα βίντεο κλικ, ή ένα ιστορικό ντοκουμέντο.

Όλα τα παραπάνω είναι πετυχημένες εκδοχές ποιοτικού και εξέχων περιεχομένου το οποίο ή έχει ήδη αποκτήσει δεκάδες backlink οργανικά ή είναι υποψήφιο για να αποκτήσει οργανικά δεκάδες backlinks.

Οι ειδήσεις και τα αποκλειστικά ρεπορτάζ

Οι ειδήσεις, ακόμα και τα fake news πολλές φορές παίρνουν δεκάδες backlinks είτε από RSS είτε από αναδημοσιεύσεις σε τρία ενημερωτικά blogs. Δείτε για παράδειγμα την ιστοσελίδα του Σκάι.

Η ιστοσελίδα του Σκάι είναι ενημερωτική και ειδησεογραφική με πολιτική, οικονομική αρθρογραφία και άλλα άρθρα σε άλλους τομείς. Υπάρχουν άλλες ιστοσελίδες που αναρτούν το περιεχόμενο του Σκάι γιατί έχει δημοσιογραφική ομάδα και γράφει μόνο του τα άρθρα που ανεβάζει.

Το κλασικό περιεχόμενο

Κλασικό περιεχόμενο μπορεί να είναι ένα άρθρο ή ένας οδηγός για ένα αντικείμενο το οποίο έχει διαχρονική αξία, για παράδειγμα πως να γράψω ένα βιβλίο σε 24 ώρες, πως να κατασκευάσω μια ιστοσελίδα σε WordPress κτλ.

Παραδείγματα κλασικού και αειθαλούς περιεχομένου υπάρχουν πάρα πολλά και μπορείτε να ανατρέξετε στο άρθρο: Πως να δημιουργήσετε κλασικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας.

Το κλασικό και διαχρονικό περιεχόμενο είναι απαραίτητο για κάθε ιστοσελίδα ώστε να αντέξει στο χρόνο και να διατηρήσει την επισκεψιμότητα της με περιεχόμενο που θα είναι επίκαιρο και μετά από 10 και 20 χρόνια.

Καλό θα είναι άμα δεν έχετε τέτοια άρθρα πιο κλασικά στην δική σας ιστοσελίδα να προσθέσετε μερικά. Θα μπορούσατε να βάζατε άρθρα συμβουλών όπως πώς να κάνω αυτό, πως να ξεβουλώσω το σιφόνι άμα είστε υδραυλικός κτλ.

Γιατί το link baits κατά μεγάλο ποσοστό αποτυχαίνουν;

Για να πούμε την πικρή αλήθεια, το μεγαλύτερο ποσοστό των link baits είναι καταδικασμένα να αποτύχουν και θα σας εξηγήσω το γιατί.

Ας πάρουμε παράδειγμα την βιομηχανία του SEO που ανήκει η ιστοσελίδα μου αυτή τη στιγμή. Υπάρχουν στην Ελλάδα πάνω από 1000 ιστοσελίδες που ασχολούνται με το SEO και οι περισσότερες ανήκουν σε εταιρείες SEO ή σε SEO freelancers.

Έχω γράψει τον περίφημο οδηγό SEO, τον οποίο χρησιμοποιώ ως link bait αλλά και ως τρόπο συλλογής email από πιθανούς υποψήφιους πελάτες. Λογικά όταν ανήκεις στον χώρο του SEO, για λόγους σχετικότητας με τι είδους ιστοσελίδες θα πρέπει να συνδεθείς;

Όπως καταλαβαίνετε με ιστοσελίδες που έχουν ως κύριο αντικείμενο το SEO. Ξέρετε πόσες ιστοσελίδες με κύριο αντικείμενο το SEO έχουν συνδεθεί με τον οδηγό μου;

Καμία. Καμία απολύτως και η αιτία δεν είναι ότι ο οδηγός που αποτελείται από κείμενα, βιβλίο σε PDF και βίντεο δεν είναι καλός, αλλά η αιτία είναι ο ανταγωνισμός.

Ποιος ανταγωνιστής θα δώσει backlink στον ανταγωνιστή του;

Κανένας.

Απλά στον παραμυθικό κόσμο που ζει η Google, θεωρεί η ίδια ότι οι άνθρωποι έχουν ταπεινά ελατήρια και κάνουν ότι κάνουν για το καλό της ανθρωπότητας και όχι για ιδιοτελείς σκοπούς. Είναι σαν να παντρεύονται στο τέλος της τσόντας.

Καθημερινά δέχομαι αρκετά email από ιστοσελίδες SEO του εξωτερικού που να με παρακαλάνε για ένα backlinks που να δείχνει στο κορυφαίο άρθρο που έχουν γράψει για τον αλγόριθμο της Google ή στην κορυφαία φωτογραφία που μόλις τώρα μοντάρισαν ή στο τέλειο βίντεο ή σε κάτι άλλο που θα πρέπει να μου του στείλουν για να το ανακαλύψω γιατί απλώς και μόνο είναι καταχωνιασμένο σε κάποια από τις τελευταίες σελίδες της Google.

Τη στιγμή που τα αποτελέσματα της Google για έναν όρο αναζήτησης είναι μόνο 10 ανά σελίδα δεν είναι δυνατόν να στριμώξουμε 3.000 ιστοσελίδες με το κορυφαίο άρθρο για το SEO.

Και επειδή λόγω ανταγωνισμού όλοι γράφουν άρθρα links baits και άρθρα click baits, είναι λίγο δυσκολάκι να βγουν όλοι στην πρώτη σελίδα της Google.

Αυτό είναι το σημείο που όλοι χρειάζονται το πραγματικό SEO και έναν ειδικό SEO για να μπορέσουν να δώσουν την σωστή ώθηση που χρειάζεται η ιστοσελίδα τους για να ανέβει στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO optimization και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-PARAMARKETING

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:

 

Μενού
Shares