ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ GOOGLE-1

Τι συμβαίνει όταν αναζητάμε κάτι στη Google;

Πως η βαθύτερη κατανόηση της λειτουργίας της Google θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε δραματικά την κατάταξη της ιστοσελίδας σας

Όλοι σήμερα ασχολούνται με το θέμα SEO, το οποίο είναι το ακρωνύμιο της φράσης Search Engine Optimization, στα Ελληνικά σημαίνει Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης. Και επειδή ήτανε δύσκολο να το αποκαλέσουμε ΒΜΑ, επικράτησε ο αγγλικός όρος διεθνώς.

Όμως αναρωτηθήκατε ποτέ τι κρύβεται πίσω από τη λειτουργία της μηχανής αναζήτησης της Google; Δηλαδή πως γίνεται και ένα site εμφανίζετε στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google ενώ κάποιο άλλο όχι;

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί το site σας είναι πιο κάτω στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google;

Για να μάθετε περισσότερα για αυτό το φλέγον θέμα, δείτε το παρακάτω βίντεο.

Πως λειτουργεί η αναζήτηση της Google;

Όπως μας λέει ο υπεύθυνος ποιότητας της Google Matt Cutts, όταν κάνετε αναζήτηση στη Google, δεν αναζητάτε κάτι στο ίντερνετ, μάλλον στον παγκόσμιο ιστό (αυτό είναι η πραγματική μετάφραση του www που σημαίνει world wide web ήτοι παγκόσμιος ιστός όπου βρίσκονται οι ιστοσελίδες).

Αναζητάτε κάτι στον δείκτη της Google –Google Index. Ο δείκτης της Google είναι η στιγμιαία αποθηκευμένη εικόνα όλων των ιστοσελίδων που μπορεί να βρει η Google στο ίντερνετ.

Προσοχή λοιπόν γιατί η Google δεν βρίσκει όλες τις ιστοσελίδες μάλλον γιατί δεν μπορεί να τις βρει όλες για κάποιο λόγο.

Άρα θα πρέπει να υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος κατασκευής της ιστοσελίδας σας για να μπορεί να τη βρει η Google, αυτός ο τρόπος λέγεται SEO.

H Google χρησιμοποιεί προγράμματα αράχνες

H Google χρησιμοποιεί προγράμματα αράχνες για να ανακαλύψουν ιστοσελίδες στο ίντερνετ. Οι αράχνες ακολουθούν φίλοι μου τα links που βρίσκουν στις σελίδες και στις υποσελίδες που έχει κάθε site για να ανακαλύψουν νέα site και νέο περιεχόμενο.

Οι αράχνες είναι πολύ έξυπνα προγραμματάκια και ακολουθούν όλα τα link των ιστοσελίδων εισερχόμενα και εξερχόμενα. Κατόπιν, αφού ανακαλύψουν κάποιο νέο περιεχόμενο, τότε το αποθηκεύουν σε χιλιάδες μηχανήματα, υπολογιστές με τεράστιο αποθηκευτικό χώρο.

Αυτά όλα τα μηχανήματα που συνήθως βρίσκονται ιδεατά συνδεδεμένα μεταξύ τους είναι ο δείκτης της Google και είναι σε μορφή cloud.

Πως λοιπόν εμφανίζει τα αποτελέσματα της η Google;

Μόλις κάποιος κάνει μια αναζήτηση στη Google, για παράδειγμα, ποιοτική κατασκευή ιστοσελίδων, τότε από τον δείκτη της που βρίσκονται αποθηκευμένες χιλιάδες σελίδες, η Google ξεθάβει τις πιο σχετικές και ποιο σημαντικές με την αναζήτηση μας.

Πως όμως αποφασίζει η Google ποιες ιστοσελίδες είναι οι πιο σχετικές με αυτό που ψάχνουμε πραγματικά;

Για αυτό το σκοπό υπάρχει ο αλγόριθμος της Google που ραφινάρει πάνω από 200 παράγοντες και χιλιάδες άλλους υποπαράγοντες για να μας επιστρέψει με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Παράγοντες που παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα κορυφαία αποτελέσματα είναι:

  • Η πυκνότητα της λέξης κλειδί
  • Η εμφάνιση της λέξης κλειδί στους τίτλους
  • Η εμφάνιση της λέξης κλειδί στο URL
  • Ο Χαρακτηρισμός της ιστοσελίδας μας ως ποιοτική ιστοσελίδας σας
  • Πόσα εισερχόμενα backlinks δείχνουν στην συγκεκριμένη σελίδα και πόσο σημαντικά είναι τα site από όπου προέρχονται

Όλοι οι παραπάνω παράγοντες αναζήτησης υπολογίζονται και έτσι βγαίνει το συνολικό σκορ της ιστοσελίδας σας με βάση το οποίο γίνεται η κατάταξη της στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Θα με ρωτήσει τώρα κάποιος -μα πόσο κρατάει όλη αυτή η διαδικασία;

Περίπου μισό δευτερόλεπτο για να μας γυρίσει κάποιο αποτέλεσμα αναζήτησης η Google. Και αυτό γίνεται γιατί τα αποτελέσματα είναι ήδη αποθηκευμένα και δεν ψάχνει εκείνη την ώρα η Google να βγάλει άκρη με το ποια ιστοσελίδα θα βγάλει πρώτη και ποια δεύτερη.

Η Google δεν πληρώνεται για να επηρεάσει τα οργανικά της αποτελέσματα

Η Google δεν πληρώνεται για να επηρεάσει τα οργανικά της αποτελέσματα εκτός και αν διαφημίζεστε στο Google Adwords που είναι τα πληρωμένα αποτελέσματα που δεν συμμετέχουν στον δείκτη της Google.

Τα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης της Google είναι οι διαφημίσεις που τρέχει αυτή πάνω και αριστερά στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Τι εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google;

Αυτό που εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google είναι τρία κυρίως πράγματα:

  • Ο τίτλος της ιστοσελίδας
  • Το snippet ή η περιγραφή δηλαδή και
  •  Το url της ιστοσελίδας

Επίσης πολλές φορές η Google περιλαμβάνει και άλλες πληροφορίες στα αποτελέσματα αναζήτησης όπως η ημερομηνία που επισκέφτηκαν τελευταία φορά οι αράχνες της την ιστοσελίδα σας, τις βασικές σελίδες από το site σας και άλλα.

Τέλος τέρμα κάτω στην σελίδα αποτελεσμάτων εμφανίζονται και σχετιζόμενες αναζητήσεις.

3 χρήσιμα συμπεράσματα από τον τρόπο λειτουργίας της Google

Αφού είδατε το βίντεο θα πρέπει από τη σκοπιά του SEO να φτάσατε στα παρακάτω 3 βασικά συμπεράσματα που θα πρέπει να κατανοήσετε για να μπορέσετε να βελτιώσετε το συνολικό SEO της ιστοσελίδας σας και να κερδίσετε θέσεις ή να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google δεν εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο

Ακριβώς φίλοι μου, θα πρέπει να καταλάβετε ότι αυτό που βλέπετε στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google δεν είναι η σημερινή κατάσταση των αποτελεσμάτων αλλά του παρελθόντος. Που σημαίνει ότι υπάρχει διαφορά χρόνου από τη στιγμή που κάνω κάτι για να ανέβει η ιστοσελίδα μου στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google μέχρι να πιάσει αυτή τη δουλειά που έχει γίνει η Google και να μας ανεβάσει.

Έτσι δεν θα πρέπει να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google ανά τρεις ώρες ή καθημερινά, αλλά το σωστότερο είναι να τα κοιτάτε μια φορά την εβδομάδα.

Χρειάζεται από 3 έως 6 μήνες για να εμφανιστεί ένα site στην πρώτη σελίδα 

Τώρα ένα εύλογο ερώτημα είναι, καλά πόσος χρόνος απαιτείτε για να ανέβει μια νέα ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google;

Έχουν ακουστεί πολλά και έχουν ειπωθεί ακόμα περισσότερα. Η αλήθεια είναι ότι η Google δουλεύει σχετικά γρήγορα σε σύγκριση με τις άλλες μηχανές αναζήτησης όπως η Yandex και η Baidu.

Οι δύο τελευταίες χρειάζονται έως και 6 μήνες για να εμφανίσουν μια ιστοσελίδα στην αποτελέσματα αναζήτησης τους έστω και σε κάποιες θέσεις.

Η Google σε αυτόν τον τομέα χρειάζεται 3 μήνες ή και λιγότερο. Όμως για να βγει μια ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google χρειάζεται χρόνος και πολύ δουλειά.

Ο μέσος χρόνος που απαιτείται συνήθως είναι από 3 έως 6 μήνες ανάλογα βέβαια και με το site, τη λέξη κλειδί και την ανταγωνιστικότητα της αγοράς.

Ξέρω ότι πολλοί είναι αυτοί που θα διαφωνήσουν και θα σας υποσχεθούν αποτελέσματα σε 15 μέρες ή και 3 ώρες, αλλά εδώ μιλάμε για μόνιμα αποτελέσματα και όχι προσωποποιημένα.

Τα αποτελέσματα αναζήτησης αλλάζουν καθημερινά

Η Google αλλάζει καθημερινά έστω και λίγο τα αποτελέσματα αναζήτησης της επειδή ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google αλλάζει και αυτός καθημερινά. Θα πρέπει λοιπόν να μην γίνουμε θύματα του Google Dance, του χορού των αποτελεσμάτων της Google, αλλά να είμαστε πιο ψύχραιμοι και συγκρατημένοι όταν κάνουμε δουλειά με την ιστοσελίδα μας στο SEO η οποία δεν έχει ληφθεί υπόψιν της από τη Google.

Ένας ακόμη λόγος που τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google αλλάζουν καθημερινά είναι γιατί καθημερινά σχεδόν εμφανίζονται νέες ιστοσελίδες στο προσκήνιο και θα πρέπει με κάποιον τρόπο η Google να τις κατατάξει κάπου και με κάποιες λέξεις κλειδιά.

Θα πρέπει λοιπόν να ξέρουμε ότι εκτός από το δικό μας site που είναι ωραίο και όμορφο, υπάρχουν και άλλες ιστοσελίδες που ίσως να είναι εξίσου καλές και ποιοτικές με το δικό μας ή και καλύτερες και που προσδοκούν να βγούνε στην πρώτη σελίδα της Google.

Αντί συμπεράσματος

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, το SEO δηλαδή είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση και δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζετε αψήφιστα. Καλό θα ήτανε να ζητήσετε τη γνώμη ενός ειδικού ή μάλλον ενός επαγγελματία στο SEO.

Δεν θα πρέπει να επηρεάζεστε από το Google Dance, τα αποτελέσματα αναζήτησης πάνε και έρχονται όμως αυτό που μένει και κάνει τη διαφορά είναι πόσο ποιοτική είναι εν τέλει η ιστοσελίδα σας και πόσο ποιοτικά είναι τα backlinks που έχετε δημιουργήσει.

Εστιαστείτε σε αυτό στην δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου και φυσικά ποιοτικών backlinks για την ιστοσελίδα σας και μόνο.

Δείτε περισσότερα για την αναζήτηση στη Google:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design, SEO ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

 

Μενού
Shares