ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

17 Τρόποι για να διαφημίσετε το site σας

Η διαφήμιση είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα με την προώθηση, την προώθηση ιστοσελίδων και το SEO. Θα πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε ότι όταν μιλάμε για διαφήμιση εννοούμε όλους εκείνους τους τρόπους για να κάνουμε την ιστοσελίδα μας γνωστή στο ευρύ κοινό.

Το SEO είναι και αυτός ένας τρόπος διαφήμισης της ιστοσελίδας σας και θα το συμπεριλάβουμε στην φαρέτρα (το δοχείο που κρατάει τα βέλη μας) μας σαν έναν από τους βασικούς τρόπους διαφήμισης του site σας.

Επιγραμματικά οι 17 τρόποι που προτείνονται σε αυτό το άρθρο είναι οι παρακάτω:

1 SEO και στόχευση σε λέξεις κλειδιά

2 PPC Pay Per Click

3 YouTube

4 Email Marketing

5 Blogging

6 Guest blogging

7 Facebook Ads & Instagram Ads

8 Facebook Pages And Groups

9 Instagram Story

10 Pinterest

11 LinkedIn

12 Google My Business

13 Micro Influencers

14 Χρυσος Οδηγος

15 Vrisko

16 Ενημερωτικά blog

17 Δελτία Τύπου

Θέλετε να μάθετε αναλυτικά τι μπορείτε να κάνετε για να αξιοποιήσετε καλύτερα κάθε δυνατό μέσο και τρόπο για να κάνετε την ιστοσελίδα σας ή την ηλεκτρονική σας επιχείρηση γνωστή στον έξω κόσμο; Διαβάστε παρακάτω.

1 SEO και στόχευση σε λέξεις κλειδιά

Το πρώτο πράγμα που κάνει κάποιος σήμερα όταν αναζητά μια λύση σε κάποιο πρόβλημα ή ερώτημα είναι να πάει στη Google και να αρχίσει να ψάχνει. Δεν είναι λίγες οι φορές που λέμε σε κάποιον γκούγκλαρε αυτό ή τι είναι αυτό; Γκούγκλαρε το.

Βέβαια, οι περισσότεροι δεν είμαστε τόσο αναλυτικοί για να ψάξουμε όλη την πρώτη σελίδα με τα αποτελέσματα αναζήτησης και συνήθως κάνουμε κλικ στην πρώτη τριάδα των αποτελεσμάτων.

Άμα βέβαια, δεν βρούμε αμέσως αυτό που ψάχνουμε στην πρώτη τριάδα αποτελεσμάτων της Google, τότε καταφεύγουμε στα αμέσως επόμενα αποτελέσματα αναζήτησης και ίσως και μερικές φορές να εξαντλήσουμε την πρώτη σελίδα και να πάμε και στην δεύτερη.

Αυτό δεν είναι και τόσο καλό γενικά για την ιστοσελίδα σας, άμα βγαίνει στην πρώτη θέση της Google, αλλά να έχει πολύ υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης, στα αγγλικά λέγεται ο όρος αυτός dwell time, γιατί έτσι σταδιακά θα χάσουμε την πρωτιά λόγω αρνητικής εμπειρίας του χρήση (user experience).

Οπότε θα πρέπει να φροντίσουμε δύο βασικά πράγματα:

  • Να βρίσκει αμέσως αυτό που ψάχνει ο επισκέπτης με το που μπει στην ιστοσελίδα μας από τις μηχανές αναζήτησης και γενικότερα από όποιο site
  • Να έχετε δημιουργήσει κορυφαίο και χρήσιμο περιεχόμενο

Το περιεχόμενο σας θα πρέπει να εξυπηρετεί 100% τις ανάγκες πληροφόρησης και αναζήτησης του μέσου χρήστη και φυσικά θα πρέπει να τον οδηγεί σε μεγάλο ποσοστό στο να κάνει κλικ στο call to action που έχετε. Αυτό μπορεί να είναι να αγοράσει κάτι από εσάς, να γραφτεί στη λίστα με τα email σας ή να συμπληρώσει τη φόρμα επικοινωνίας ή να σας πάρει τηλέφωνο.

Όποιο και να είναι το call to action που έχετε – συγγνώμη για την αγγλική ορολογία, call to action σημαίνει την πρόταση για δράση, ή το τι θέλετε να κάνει κάποιος στην ιστοσελίδα σας μόλις θα μπει στην ιστοσελίδα σας- θα πρέπει να είναι τόσο το κείμενο αλλά και η ιστοσελίδα σας αρκετά απλή και ελκυστική με ξεκάθαρη την πρόταση σας για τον τελικό χρήστη.

Η κάθε σελίδα προορισμού ή άρθρο σας θα πρέπει να στοχεύει σε μια μόνο λέξη κλειδί ή φράση κλειδί.

Για παράδειγμα, αυτό το άρθρο στοχεύει στον όρο αναζήτησης: πως να διαφημίσετε το site σας.

Το πως να διαφημίσετε το site σας είναι μια φράση κλειδί που έχει αρκετά χαμηλό ανταγωνισμό και που προηγουμένως δεν είχα χρησιμοποιήσει ως λέξη κλειδί σε κάποιο από τα άρθρα ή τις σελίδες αυτού του site.

Παράλληλα, με κάθε άρθρο ή σελίδα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε παραλλαγές της λέξης κλειδί.

Για παράδειγμα:

Βασική φράση κλειδί:

Πως να διαφημίσετε το site σας

Παραλλαγές:

Διαφήμιση site

Πως να διαφημίσετε την ιστοσελίδα σας

Τρόποι διαφήμισης ιστοσελίδας κοκ.

Δεν δημιουργούμε ποτέ παραπάνω από μια σελίδα προορισμού για κάθε λέξη κλειδί για να μην κανιβαλίσουμε την ιστοσελίδα μας στις μηχανές αναζήτησης.

To SEO γενικότερα κρίνεται ο πιο αποδοτικός τρόπος όλων των παρακάτω και πολλές φορές η απόδοση στην αρχική επένδυση (ROI) μπορεί να είναι πολύ μεγάλη και να αγγίξει και το 1000%!

2 Διαφήμιση με PPC Pay Per Click

POS-DIAFIMISETE-SITE-SAS-LOW

Το PPC ή διαφήμιση Pay-per-Click είναι μια άλλη μέθοδος διαφήμισης είτε στη Google μέσω του Google Ads ή σε άλλα διαφημιστικά δίκτυα που υπάρχουν όπως το Advertiser για την ελληνική αγορά, το Media.net που είναι το διαφημιστικό δίκτυο της Yahoo και δεκάδες άλλα.

Όλα λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο με το Google Ads, το οποίο έχει 2 βασικές κατηγορίες διαφημίσεων:

  • Διαφημίσεις στα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης και
  • Διαφημίσεις στο δίκτυο συνεργατών της Google, σε συνεργαζόμενα δηλαδή sites

Το Google Ads δεν κάνει για όλες τις αγορές και για όλα τα πορτοφόλια γιατί μπορεί σε μερικές περιπτώσεις να αποδειχθεί αρκετά δαπανηρό ή και ασύμφορο.

Στην προσωπική μου περίπτωση, το εγκατέλειψα αφού είχα ξοδέψει ήδη αρκετά χρήματα χωρίς να έχω κανένα μα κανένα αποτέλεσμα.

Αυτό είναι και ένα βασικό σημείο που θέλω να σας τονίσω, ότι ίσως να μην έχετε ποτέ κανένα μα κανένα αποτέλεσμα στην εύρεση νέων πελατών ή στην αύξηση των πωλήσεων σας με το Google Ad ή με κάποιο άλλο δίκτυο PPC.

Ωστόσο, εδώ μιλάμε για διαφήμιση της ιστοσελίδας σας που έχει να κάνει κυρίως με το πως να δούνε όσο γίνεται περισσότερα μάτια την ιστοσελίδα σας για να την κάνετε γνωστή σε αυτούς ή να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας στο υποψήφιο κοινό σας.

Με βάση τις στατιστικές του μάρκετινγκ, το 80% των αγορών γίνεται από την 7η έως και την 12η επαφή κάποιο με την ιστοσελίδα ή το brand σας, στην ουσία θα πρέπει κάποιος να σας δει πολλές φορές για να αγοράσει κάτι από εσάς, απλώς και μόνο για να σας εμπιστευτεί.

Πως λειτουργεί το Google Ads;

Πληρώνετε με βάση τα κλικ που παίρνετε από τις διαφημίσεις σας. Το κόστος εισόδου είναι πολύ μικρό, δεν χρειάζεστε πολλά χρήματα για να ξεκινήσετε σε κάποιο δίκτυο PPC, όμως άμα αφήσετε τον προϋπολογισμό σας αχαλίνωτο, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μπείτε μέσα με τα τσαρούχια.

3 Δημιουργήστε κανάλι στο YouTube

Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως μετά τη Google.

Προσωπικά, ξεκίνησα πάλι να ανεβάζω βίντεο στο κανάλι μου στο YouTube μετά από πολλά χρόνια απραξίας. Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο:

ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΞΑΝΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΟΥ ΣΤΟ YOUTUBE

Και μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου καθώς και like, άμα σας άρεσε κάποιο βίντεο.

Αυτό που μπορείτε να κάνετε τώρα εσείς είναι να αξιοποιήσετε τη δύναμη του YouTube για να διαδώσετε την εταιρεία σας, το προϊόν σας ή τις υπηρεσίες σας.

Τα βίντεο στο YouTube εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, ενσωματώνονται στην ιστοσελίδα σας ή και σε άλλα sites και μπορούν παράλληλα να προβληθούν στα αποτελέσματα αναζήτησης του YouTube ή στην αρχική σελίδα του YouTube με βάση τις προτιμήσεις των συνδρομητών σας, στα προτεινόμενα βίντεο και σε τρίτα sites που θα τα προτείνουν.

Φροντίστε να τοποθετήσετε τα link, τους συνδέσμους προς την ιστοσελίδα σας μέσα στην περιγραφή του βίντεο σας. Πολύ χρήσιμο είναι να γράψετε και ένα μικρό κειμενάκι μέσα στην περιγραφή, να χρησιμοποιήσετε ετικέτες και σωστούς τίτλους από άποψη SEO.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο

YouTube SEO Πως να βγει το βίντεο σας πρώτο αποτέλεσμα

Γιατί και το YouTube έχει το δικό σου SEO, τα δικά του μυστικά τα οποία θα πρέπει να τα μάθετε για να βγείτε στην κορυφή. Ακόμα και άμα δεν γίνει το βίντεο σας viral, πάλι θα έχετε καταφέρει να κάνετε την ιστοσελίδα σας γνωστή σε δεκάδες άτομα στον πλανήτη και σίγουρα κάποιο θα σας αναγνωρίζουν εσάς ή τα βίντεο σας.

Το σημαντικότερο στα βίντεο του YouTube δεν είναι τόσο η παραγωγή τους ή η εμφάνιση τους, αλλά το περιεχόμενο.

4 Email Marketing

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή αλλιώς email marketing είναι ένα δοκιμασμένο και σίγουρο εργαλείο για την επικοινωνία με τους πελάτες σας, την εύρεση νέων πελατών και τη διατήρηση των παλιών.

Μια σχετική έρευνα από την έγκυρη ιστοσελίδα Campaign Monitor, έδειξε ότι με κάθε ένα ευρώ που ξοδεύουμε για το email marketing να μας φέρνει πίσω άλλα 44!

Καθιστώντας έτσι το email marketing το πιο αποδοτικό εργαλείο διαφήμισης της ιστοσελίδας σας.

Θα χρειαστείτε κάποια υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως την Aweber, Mailerlite ή κάποια άλλη, και μετά να σχεδιάσετε κάποιες φόρμες εγγραφής στη λίστα σας.

Καλό θα ήταν να ξεκινήσετε με μόνο λίστα για να μην έχετε πολύ μεγάλο φόρτο μετά. Το μάρκετινγκ μέσω email μπορεί να προσελκύσει προηγούμενους επισκέπτες στον ισότοπο σας, κοινοποιώντας νέο περιεχόμενο ή προσφορές και θα πρέπει σίγουρα να το λάβετε υπόψιν σε κάθε νέο ή παλιό site.

Μην ξεχάσετε να γραφτείτε στην Newsletter μας, για να συνεχίσετε να λαμβάνετε εντελώς δωρεάν νέες συμβουλές για το SEO και τη Google στο email σας 2 φορές περίπου τον μήνα.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το email marketing στο Paramarketing:

5 Blogging

Στο σχετικό άρθρο και βίντεο: 11 Συμβουλές για να γίνετε ένας πετυχημένος blogger, αναλύω το τι πρέπει να κάνετε για να κάνετε για να πετύχετε σήμερα στο blogging.

To blogging είναι ο πιο χρονοβόρος τρόπος για να γίνετε γνωστός και να προωθήσετε τις ιδέες και τις υπηρεσίες σας στον παγκόσμιο ιστό. Όμως πιστέψτε με είναι τελείως απαραίτητο όταν θέλουμε να ανεβούμε στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης και της Google γιατί οι μηχανές αναζήτησης είναι κειμενοκεντρικές, βασίζονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό στα κείμενα και στα άρθρα.

Άμα δεν έχετε ήδη ένα blog στην ιστοσελίδα σας, τότε ήρθε η ώρα να προσθέσετε ένα και να ξεκινήσετε άμεσα το blogging.

Μερικές βασικές συμβουλές για το blogging είναι:

Συνέπεια, γράψτε τουλάχιστον ένα άρθρο την εβδομάδα για αρχή και μετά μπορείτε να πάτε σε ένα άρθρο τον μήνα για να διατηρήσετε το κοινό σας και την ορμή σας.

Πριν γράψετε οτιδήποτε, κάντε μια σχετική έρευνα στην αγορά σας και στο θέμα σας. Δείτε τι γράφουν οι ανταγωνιστές σας και τι έχει γραφτεί γενικότερα στο θέμα που έχετε επιλέξει.

Κατόπιν αφιερώστε αρκετό χρόνο για να γράψετε ένα άρθρο από 1200 έως και 2500 λέξεις που θα αφήσει εποχή!

Δείτε περισσότερα στο άρθρο:

Πως να γράψετε ένα τέλειο άρθρο για τη Google και το κοινό σας

6 Guest blogging

Το guest blogging, ζει και βασιλεύει και είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας σε τρίτα blog που έχουν κατά βάση μεγαλύτερο κοινό από το δικό σας.

Αναζητήστε ιστολόγια ή blogs που δέχονται άρθρα με συναφές αντικείμενο. Ρίξτε μια ματιά στις αναρτήσεις τους, στο περιεχόμενο τους, ρίξτε μια ματιά στις οδηγίες υποβολής τους και μετά προσπαθήστε να έρθετε σε επαφή με τους διαχειριστές για να κανονίσετε να στείλετε το άρθρο σας.

Φροντίστε να είναι ξεχωριστό, μοναδικό και αναλυτικό για να εξυπηρετήσει έναν διπλό σκοπό.

Να μπορέσει να φέρει κόσμο στην ιστοσελίδα που θα δημοσιευθεί και να κάνει αυτόν τον κόσμο να κάνουνε κλικ σε κάποιο σύνδεσμο για να επισκεφτούν τη δική σας ιστοσελίδα.

7 Facebook Ads & Instagram Ads

Η πιο αποτελεσματική διαφήμιση προσεγγίζει άτομα στο μέρος όπου βρίσκονται τις περισσότερες φορές. Και για εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο, το Facebook είναι το μέρος όπου μπορείτε να τους βρείτε καθημερινά.

Αν και δεν χρησιμοποιώ την διαφήμιση στο Facebook πλέον γιατί στην δική μου περίπτωση δεν είχε απόδοση, όμως σε άλλες περιπτώσεις ίσως να είχε θετικό αποτέλεσμα.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με χαμηλό προϋπολογισμό και θα πρέπει σίγουρα να χρησιμοποιήσετε πρωτότυπες εικόνες και αρκετά ελκυστικές για να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

8 Facebook Pages And Groups

Πριν την μεγάλη αλλαγή του αλγορίθμου του Facebook, ή δημοσίευση άρθρων ή η κοινοποίηση συνδέσμων στις σελίδες και στις ομάδες στο Facebook είχε πολύ μεγάλη απόδοση σε κλικ και επισκέψεις στο site.

Και σήμερα εξακολουθεί να έχει για συγκεκριμένες ομάδες που είναι πολύ ενεργές, αν και η μέση οργανική κάλυψη έχει πέσει στο 1%!

Οι προσφορές και οι εκπτώσεις ή εκπτωτικοί κωδικοί δουλεύουν καλύτερα στο facebook, ενώ άμα η ιστορία που θα δημοσιεύσετε είναι καλή ίσως να πάρει πολλά likes, διαμοιρασμούς και ετικέτες!

9 Instagram Stories

Οι ιστορίες του Instagram εμφανίζονται συνεχώς πάνω από τις ροές των χρηστών σε πραγματικό χρόνο. Δημιουργήστε ιστορίες Instagram για να προσελκύσετε νέο κόσμο στο site σας και να κάνετε γνωστή την επωνυμία σας.

Το αρνητικό με το Ίνσταγκραμ είναι ότι δεν μπορείτε να βάλετε το link σας σε κάθε ιστορία, παρά μόνο στο προφίλ σας. Ωστόσο έχει πολύ μεγάλη απήχηση αυτή τη στιγμή στα νεανικά κοινά.

10 Pinterest

Το Pinterest είναι ένα ιδιαίτερο social media που εμφανίζεται και στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά έχει και αυτό την δική του μηχανή ψαξίματος.

Πάρα πολλά sites οφείλουν την επισκεψιμότητα τους σε μεγάλο ποσοστό στο Pinterest λόγω αντικειμένου.

Οι ιστοσελίδες που έχουν θεματολογία τις διακοπές, τις τέχνες, τα ρούχα, τα αντικείμενα τέχνης, τα προϊόντα έχουν πολύ μεγάλη απήχηση στο Pinterest.

11 LinkedIn

Το LinkedIn είναι το Facebook των επιχειρήσεων και έχει πολύ καλή απόδοση σε ότι αφορά τις επιχειρηματικές και βιομηχανικές αγορές. Άμα απευθύνεστε σε αγορές b2b, τότε μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε κοινοποιώντας τα άρθρα σας από το blog σας, τις δημοσιεύσεις σας και τις υπηρεσίες σας.

Παράλληλα, μπορείτε να συνδεθείτε άμεσα με τους υποψήφιους πελάτες σας κάνοντας τους φίλους.

12 Google My Business

Το Google My Business ή GMB είναι ο χάρτης με τις τοπικές επιχειρήσεις που εμφανίζεται πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Συνήθως περιέχει επαγγελματίες και επιχειρήσεις που λειτουργούν σε τοπικό επίπεδο, όπως δικηγόροι, λογιστές, delivery κτλ.

Θα πρέπει να ανοίξετε μια καταχώρηση στο Google My Business που είναι εντελώς δωρεάν και θα πρέπει να καταχωρήσετε τα στοιχεία της επιχείρησης σας. Προσοχή στο NAP.

To NAP είναι το ακρωνύμιο για τα αρχικά Name, Address, Phone που στα ελληνικά σημαίνουν Όνομα επιχείρησης (brand name), Διεύθυνση και Τηλέφωνο.

Θα πρέπει το NAP σας να είναι ίδιο και στην ιστοσελίδα σας αλλά και στο GMB. Θα πρέπει να φροντίσετε να μαζέψετε αξιολογήσεις από τους πελάτες σας και να γράφετε ένα άρθρο τον μήνα μέσα στο GMB.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: NAP και local SEO: Πόσο σημαντικό είναι;

13 Micro Influencers

Οι micro influencers ή influencers γενικότερα είναι άτομα που έχουν το δικό τους κοινό στα social media, είναι οι μικροί celebrities αυτών όπως ο Ευτύχης Μπλέτσας για τα ταξίδια και πολλοί άλλοι σε διάφορα market niche.

Εγώ ο ίδιος είμαι ένας influencer στο SEO ή SEO Influencer αλλιώς. Μπορείτε να βρείτε δεκάδες τέτοιους influencers στο YouTube και να προωθήσουν την επιχείρηση σας ή τα προϊόντα σας έναντι κάποιας μικρής αμοιβής.

Μόνο το Aliexpress έχει προσλάβει 100.000 Influencers για να προωθήσουν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, εσείς δεν θα πάρετε τουλάχιστον 10 για αρχή;

14 Χρυσος Οδηγος

Ο χρυσός οδηγός είναι ένας επαγγελματικός οδηγός που είναι ο νούμερο ένα στην χώρα μας με δεκάδες επαγγελματίες. Με σχετικά αλμυρές καταχωρίσεις μπορείτε να βάλετε και μερικά links προς την ιστοσελίδα σας για να σας ανεβάσουν στο SEO και στην κατάταξη στη Google.

Καλό θα ήταν να γράψετε εκτενή μοναδικά κείμενα για τις υπηρεσίες σας και την επιχείρηση σας.

Αποφύγετε κάθε προώθηση των πωλητών για Google Ads επειδή παίρνουν bonus από αυτήν την πώληση, γιατί είναι ιδιαίτερα ασύμφορη.

15 Vrisko

Το Vrisko είναι ένας επαγγελματικός οδηγός λίγο μικρότερου βεληνεκούς με τον Χρυσό Οδηγό, ωστόσο έχει χαμηλότερες τιμές και έχει και αυτό το κοινό του. Μπορείτε να βάλετε και μερικά links προς την ιστοσελίδα σας για να σας ανεβάσουν όπως και στην περίπτωση του Χρυσού Οδηγού.

16 Ενημερωτικά blog

Τα ενημερωτικά blog ή ειδησεογραφικά blog έχουν πολύ μεγάλο κοινό και απήχηση, ωστόσο η συμβολή τους είναι στιγμιαία γιατί η ροή ειδήσεων θα επικαλύψει το δικό σας άρθρο.

Επικοινωνήστε με μερικά από αυτά με το τμήμα διαφημίσεων ή σύνταξης και ρωτήστε πόσο έχει ένα πληρωμένο άρθρο σε αυτούς. Πάρτε μερικές τιμές και μετά αποφασίστε σε ποια θα βάλετε άρθρο.

Μην ξεχάσετε να πάρετε και τα αναλυτικά Google Analytics τους για να κάνετε μια εκτίμηση του τι δημοσιότητα και επισκεψιμότητα θα λάβετε.

17 Δελτία Τύπου

Τα δελτία τύπου ή press releases είναι μια καλή και οικονομική ευκαιρία να κερδίσετε μερικά backlinks σε ιστοσελίδες με μεγάλο domain authority με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος.

Η υπηρεσία Press Release που συνήθως προτιμώ είναι η EIN Presswire και είναι ιδιαίτερα οικονομική. Βέβαια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και πολλές άλλες ανταγωνιστικές υπηρεσίες δελτίων τύπου που στέλνουν σε δεκάδες ΜΜΕ και ηλεκτρονικές εφημερίδες ανά τον κόσμο το κείμενο σας.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

2 Σχόλια. Leave new

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares