ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης

Το μυστικό πίσω από κάθε πετυχημένο site και πως θα μπορέσετε να βελτιστοποιήσετε το δικό σας

Ο όρος Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης, βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης ή SEO -από το αγγλικό search engine optimization, περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες και επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης.

Τελικός στόχος είναι η υψηλή κατάταξη της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης και η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μέσω οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή αποτελεσμάτων χρηστών του Internet που ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης με τις λέξεις κλειδιά  ή keywords που αφορούν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Για να δείτε τι πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας και να βγείτε στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης, θα πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο.

Ποια είναι τα σημαντικότερα πράγματα στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;

Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας απαιτεί την τροποποίηση κάποιων τμημάτων του ήδη υπάρχοντος site ή eshop. Θα πρέπει να προσαρμόσουμε την ιστοσελίδα μας με βάση τις απαιτήσεις του αλγορίθμου της Google για να μπορέσουμε να πείσουμε τις μηχανές αναζήτησης ότι η ιστοσελίδα μας είναι σχετική με την αναζήτηση του χρήστη και αρκετά σημαντική για να εμφανιστεί πρώτη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για να το καταφέρουμε αυτό θα αναφέρουμε τα 7 πιο σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να κάνουμε στην βελτίωση της ιστοσελίδας μας.

1 Δημιουργήστε μοναδικά URL με τις λέξεις κλειδιά στα λατινικά

Το ισχυρότερο σήμα που δίνουμε στις μηχανές αναζήτησης προέρχεται από τις λέξεις κλειδιά. Αυτές θα πρέπει να είναι μέρος της διεύθυνσης της ιστοσελίδας μας.

Για παράδειγμα:

example.com/veltisopoiisi-mixanon-anazitisis

Αυτό το URL παραπέμπει σύμφωνα με την ονομασία του σε κάποια σελίδα ή άρθρο που πιθανώς θα σχετίζεται με τη λέξη κλειδί που είναι η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης.

Ο λόγος που το γράφουμε στα λατινικά είναι γιατί με ελληνικούς χαρακτήρες θα είχε πρόβλημα εμφάνισης στις δημοσιεύσεις στα social media όπως το Facebook. Η εμπειρία έχει δείξει ότι οι μηχανές αναζήτησης δεν έχουνε κάποιο θέμα στην μετάφραση των λατινικών χαρακτήρων στα ελληνικά και αντίστροφα.

Μπορείτε να το εξακριβώσετε και μόνοι σας άμα πληκτρολογήσετε στη Google μια λέξη κλειδί στα ελληνικά και μία λέξη κλειδί στα λατινικά. Θα δείτε ότι θα σας επιστρέψει τα ίδια ή σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα αναζήτησης.

Το URL είναι ο δεύτερος ισχυρότερος τρόπος να δηλώσετε τις λέξεις κλειδιά σας στις μηχανές αναζήτησης μετά το domain name.

2 Δημιουργήστε μοναδικούς, σαφής τίτλους σελίδας

Βασικό ρόλο, παίζει ο τίτλος κάθε σελίδας. Θα πρέπει να περιλαμβάνει όσο το δυνατό περισσότερες από τις λέξεις-κλειδιά που έχουν καθοριστεί, αλλά ο τίτλος καλό είναι να παραμένει μικρότερος από δώδεκα λέξεις. Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις κεφαλίδες h1 και h2.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχουμε τουλάχιστον μία κεφαλίδα με τον τίτλο σε h1 και τις υπόλοιπες κεφαλίδες των παραγράφων σε h2.

Ο τίτλος της σελίδας σας είναι αυτός που εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης και θα πρέπει να τον επεξεργαστείτε πρώτα και μετά να αποφασίσετε ποιον τίτλο θα επιλέξετε από όλους τους πιθανούς.

Μην ξεχνάτε ότι θα πρέπει να υπάρχει ομοιογένεια μεταξύ τίτλων και URL.

Άμα δηλαδή το URL μας είναι το

example.com/veltisopoiisi-mixanon-anazitisis

τότε και ο τίτλος της σελίδα μας θα πρέπει να είναι Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης και όχι κάτι άλλο άσχετο ή παρελκόμενο.

Άμα θέλω να αλλάξω τον τίτλο της σελίδας αυτό θα πρέπει να το κάνω σε συνδυασμό με την αλλαγή του URL πριν ακόμα δημοσιεύσω τη νέα σελίδα γιατί η αλλαγή του URL θα οδηγήσει στο να χάσω την παλιά επισκεψιμότητα που είχα στο συγκεκριμένο URL.

3 Χρησιμοποιήστε την μετα ετικέτα περιγραφή

Η μέτα ετικέτα περιγραφή παρέχει σύμφωνα με την ίδια τη Google συνοπτικά το περιεχόμενο της σελίδας. Ενώ το τίτλος της σελίδας μπορεί να είναι μερικές λέξεις περίπου 70 χαρακτήρες, η περιγραφή μπορεί να είναι διπλάσια γύρω στους 156 χαρακτήρες.

Θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο να ξεπεράσουμε αυτά τα όρια των 70 και των 156 χαρακτήρων. Έχω παρατηρήσει ότι πάρα πολλά authority sites για το SEO του εξωτερικού ξεπερνάνε στο URL κατά πολύ τον κανόνα των 70 χαρακτήρων.

Ο λόγος που το κάνουν αυτό είναι για να επιτύχουν εμπλουτισμό των λέξεων κλειδιών, δηλαδή χρησιμοποίηση περισσότερων από μία λέξεων κλειδιών για μια ιστοσελίδα και την τοποθέτηση τους στο σημαντικότερο τμήμα της ιστοσελίδας σας που είναι το URL.

Άμα δεν έχετε ιστοσελίδα σε WordPress -πράγμα που θεωρώ μεγάλο σφάλμα μπορείτε να παίξετε με τον τίτλο και την μετα ετικέτα περιγραφή στο online εργαλείο Meta SERP Snippet.

Στην περίπτωση που έχετε ιστοσελίδα ή ηλεκτρονικό κατάστημα σε WordPress, τότε μπορείτε με το πρόσθετο Yoast SEO να παίξετε με την εμφάνιση της περιγραφής και των λέξεων κλειδιών.

Θα πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι η πιο καλές περιγραφές ιστοσελίδων ανεβάζουν το ποσοστό των κλικ όταν εμφανίζονται στην ίδια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Για παράδειγμα, άμα σε μια αναζήτηση στην πρώτη σελίδα της Google βρούμε 10 αποτελέσματα αναζήτησης, τότε μάλλον θα επιλέξουμε εκτός από αυτό που βγαίνει πρώτο, και κάποιο που έχει εντυπωσιακή περιγραφή, τίτλο ή πιο ελκυστικό περιεχόμενο.

Φροντίστε πριν γράψετε την περιγραφή να σκεφτείτε κάτι έξυπνο για να κάνετε τον υποψήφιο επισκέπτη να κάνει κλικ στην ιστοσελίδα σας και όχι σε κάποια άλλη ανταγωνιστική ιστοσελίδα.

Έχει παρατηρηθεί ότι μπορείτε να διπλασιάσετε το ποσοστό των κλικ απλώς και μόνο βελτιώνοντας λίγο τις περιγραφές σας, γράφοντας πιο χρήσιμα και πιο κατανοητά πράγματα για τον τελικό χρήστη.

4 Βελτιώστε τη δομή του URL

Τώρα σας φώτισα, αλλά η ίδια η Google στον οδηγό έναρξης για την βελτιστοποίηση στη μηχανή αναζήτησης αναφέρει ότι θα πρέπει να βελτιώσετε τη δομή της διεύθυνσης της τοποθεσίας σας.

Με άλλα λόγια θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια πολύ ρηχή δομή στα URL για να μπορούνε εύκολα οι μηχανές αναζήτησης να εντοπίσουνε τις υποσελίδες και τις σελίδες σας.

Άμα έχετε ένα σχετικά μικρό site, λιγότερο των 1000 σελίδων με κατηγορίες και υποκατηγορίες θα πρέπει να ακολουθήσετε την εντελώς flat ή ρηχή δομή του τύπου:

example.com/onoma-selidas

Αποφύγετε οποιαδήποτε κατηγοριοποίηση θα θέλατε να κάνατε για προσωπικούς λόγους ταξινόμησης:

example.com/katigoria/ypokatigoria/onoma-selidas

Όπως καταλαβαίνετε η πρώτη απλή δομή βοηθάει στην ευκολότερη ταξινόμηση της ιστοσελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης. Η δεύτερη δομή που έχει μεγάλο βάθος, δυσκολεύει περισσότερο την ταξινόμηση αλλά καταστρέφει και την ανταγωνιστικότητα της ιστοσελίδα σας έναντι των άλλων ιστοσελίδων.

Στην περίπτωση που το site σας είναι αχανές, τότε πάλι θα πρέπει να ακολουθήσετε μια ρηχή δομή στην δημιουργία των ιστοσελίδων. Όσο πιο απλή είναι η δομή της ιστοσελίδας σας, τόσο πιο εύκολα θα ταξινομηθεί από τις μηχανές αναζήτησης.

Το URL είναι το πιο σημαντικό τμήμα της ιστοσελίδας μας για να τοποθετήσουμε τη λέξη κλειδί η οποία θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο όνομα χώρου και όχι σε τρία ή τέσσερα επίπεδα βάθους.

5 Δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Το ονομάζω υψηλής ποιότητας γιατί θα πρέπει να είναι μοναδικό και ως μοναδικό μόνο μπορεί να είναι και υψηλής ποιότητας. Αντιγραμμένο περιεχόμενο από άλλη ιστοσελίδα δεν μπορεί να είναι υψηλής ποιότητας γιατί η υψηλή ποιότητα ανήκει μόνο στον δημιουργό του, στην ιστοσελίδα που το παρήγαγε.

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης βασίζεται και σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στο περιεχόμενο.

Μπορεί τα ειδησεογραφικά blogs να έχουνε τις ίδιες ειδήσεις που πιθανώς παίρνουνε από την ίδια πηγή, το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Αυτά μπορεί να ρωτήσετε πως ταξινομούνται στην Google; Ποιο θα βγει πρώτο, ποιο θα βγει δεύτερο, τρίτο για την ίδια είδηση;

Επειδή ο αλγόριθμος της Google αποτελείται από περισσότερους από 200 παράγοντες ταξινόμησης είναι λίγο πιο πολύπλοκο να διακρίνουμε ποιο θα βγει πρώτο και ποιο δεύτερο.

Αυτό όμως που θα πρέπει να έχουμε στο νου μας είναι ότι η κινητήριος δύναμη των μηχανών αναζήτησης είναι η έρευση και παρουσίαση στον τελικό χρήστη του πρωτότυπου και του μοναδικού περιεχομένου.

Η δημιουργία μοναδικού περιεχομένου ενδέχεται να επηρεάσει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο τους επισκέπτες σας και να τους μετατρέψει σε πελάτες.

Μερικοί κανόνες στην δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου είναι:

  • Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα
  • Χρησιμοποιήστε την σχετική ορολογία με το θέμα σας
  • Δημιουργήστε περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών και όχι των μηχανών αναζήτησης
  • Δημιουργήστε μοναδικές υπηρεσίες

Η διαφοροποίηση από των ανταγωνισμό, η προσφορά μοναδικών υπηρεσιών ή αποκλειστικών προϊόντων που θέλουν οι χρήστες είναι το μυστικό της επιτυχίας στο ίντερνετ σύμφωνα με την ίδια τη Google η οποία ακολουθεί από την επίσημη ίδρυση της το 1998 αυτή την επιχειρηματική φιλοσοφία.

6 Χρησιμοποιήστε το αρχείο robots.txt

Το αρχείο robots.txt υποδυκνείει στις μηχανές αναζήτησης αν μπορούν να έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα σας και ποια τμήματα να ανιχνεύσουν η να παραλείψουν.

Το αρχείο robots.txt έχει τη διεύθυνση:

example.com/robots.txt

Εάν θέλουμε να αποτρέψουμε την ταξινόμηση κάποιων ευαίσθητων περιεχομένων στην ιστοσελίδα μας από τις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το αρχείο robots.txt ανάλογα:

user-agent: *

Disallow: / images/

Με αυτή την εντολή disallow δεν επιτρέπουμε στις μηχανές αναζήτησης να ταξινομήσουν τις εικόνες της ιστοσελίδας μας.

Εφόσον δεν έχετε ήδη ακόμα ένα αρχείο robots.txt, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πηγαίνοντας στο robots.txt generator.

Στη συνέχεια θα πρέπει να ανεβάσετε το αρχείο αυτό στο φάκελο που φιλοξενείτε η ιστοσελίδα σας μέσω FTP ή μέσω του Control Panel ή του Plesk.

7 Προωθήστε την ιστοσελίδα σας με τον κατάλληλο τρόπο

Η προώθηση της ιστοσελίδας σας είναι πολύ σημαντική για την αύξηση των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Η προώθηση ιστοσελίδων είναι όρος συνώνυμος με την βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.

Ένα από τα πιο σημαντικές δραστηριότητες για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στις μηχανές αναζήτησης είναι η συγγραφή άρθρων σε τακτική βάση στο blog σας.

Στα αγγλικά έχει επικρατήσει η ορολογία blogging για αυτή την δραστηριότητα και είναι μάλλον ο καλύτερος και ο ασφαλέστερος τρόπος προώθησης.

Εκτός από τη συγγραφή άρθρων μπορείτε να δημοσιεύσετε το περιεχόμενο και τα άρθρα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Google Plus. Αυτό θα πρέπει να το κάνετε συνειδητά σε εβδομαδιαία τουλάχιστον βάση και όχι όποτε σας καπνίσει.

Η περιοδικότητα και η συνέχεια είναι αυτή που θα σας προσδώσει ορμή και ροή επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας.

Ένας πολύ καλός τρόπος είναι η σύνδεση με άλλα παρόμοια site που έχουνε σχετικό περιεχόμενο με το δικό σας. Καλό είναι να επικοινωνήσετε με τον διαχειριστή αυτών των ιστοσελίδων και να διερευνήσετε τρόπους συνεργασίας, ακόμα και ανταλλαγής backlinks κτλ.

Οι προσωπικές σχέσεις είναι ο καλύτερος τρόπος δημιουργίας backlinks προς την ιστοσελίδα σας.

Τέλος μην παραλείψετε να γραφτείτε στο Google My Business, τον δωρεάν επαγγελματικό κατάλογο της Google. Έτσι θα μπορέσετε να εμφανίζεστε άμα είστε τοπική επιχείρηση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google καθώς και στα Google Maps.

Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης: Πόσος χρόνος χρειάζεται για να βγω στην πρώτη σελίδα της Google;

Καλή όλη η θεωρία, αλλά στην πράξη κάποια πράγματα δείχνουν ότι δουλεύουν περισσότερο από κάποια άλλα ενώ πολλές φορές υπάρχουν και κάμποσες αποκλίσεις από αυτά που μας λένε οι μηχανές αναζήτησης και οι ειδικοί.

Σημασία έχει πως αν έχετε μια ιστοσελίδα και θα θέλατε να εμφανίζεστε στην Google στην πρώτη σελίδα θα πρέπει να επενδύσετε στην ιστοσελίδα σας χρόνο και χρήματα.

Απαιτείτε χρόνος για να δημιουργήσετε όλο το σωστό μοναδικό περιεχόμενο και χρήματα για να προσλάβετε τους ειδικούς στο SEO και στο Web Design για να τη βελτιώσουν.

Θα πρέπει μια ιστοσελίδα για να βγει στην πρώτη σελίδα να έχει κάποιο ξεκάθαρο μήνυμα και να αξίζει να βγει στην πρώτη σελίδα. Κοιτάξτε το site σας και αναρωτηθείτε:

-Είναι η ιστοσελίδα μου περί οπής ή γίνεται μέσα αλαλούμ; Έχω κάνει όσα χρειάζονται για να βελτιώσω την ποιότητα της ιστοσελίδας μου;

Τέλος, θα ήθελα να σας αποκαλύψω και το μυστικό της επιτυχίας στο ίντερνετ και γενικά στην βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης.

Το μυστικό λέγεται σκληρή δουλειά. Σκληρή και πολύ δουλειά γύρω από έναν στόχο. Άμα δεν είστε ικανοποιημένοι με την ιστοσελίδα σας μέχρι τώρα, ξεχάστε τι κάνατε ή πόσο δουλεύατε στο παρελθόν. Άμα θέλετε να έχετε μέλλον θα πρέπει να κάνετε πολύ περισσότερα σήμερα, τώρα και κάθε μέρα μέχρι να φτάσετε εκεί που θέλετε.

Δεν θα σας πω άλλα, γραφτείτε στην ιστοσελίδα μου για να παίρνετε τις ενημερώσεις στο email σας κάθε εβδομάδα, αφήστε ένα σχόλιο άμα έχετε κάποια απορία ή θέλετε να προσθέσετε κάτι στην συζήτηση και μην ξεχάσετε να κάνετε like!

Δείτε περισσότερα για την βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού
Shares