Web-design-greece

Web Design

To Web Design στην Ελλάδα σήμερα είναι ίσως το πιο δύσκολο πράγμα, ειδικά όταν έρχεται να παντρέψει την αρμονία με το SEO και τις παραδοσιακές αξίες με τα social media.

Άμα είστε ένα βήμα πριν την κατασκευή του site σας, τότε θα πρέπει πριν κάνετε οτιδήποτε και το μετανιώσετε να διαβάσετε προσεχτικά το παρακάτω άρθρο. θα σας γλιτώσει πολύτιμο χρόνο και χρήμα που θα ξοδεύατε σε ανούσια web design και θα αλλάξει τον τρόπο που βλέπατε μια ιστοσελίδα μέχρι χτες.

Γιατί ένα site με ένα απλό web Design δεν βγαίνει πρώτο στη Google;

Σήμερα με την αγορά της κατασκευής ιστοσελίδων και του web design να ωριμάζουν, φαίνεται ότι δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση να φτιάξεις ένα site αξιώσεων που θα επιτελεί 2 βασικούς στόχους:

  • Να είναι όμορφο και καλοσχεδιασμένο και
  • Να βγαίνει στις πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης.

Ενώ παλιότερα το μόνο που χρειαζότανε ήτανε να φτιάξεις ένα στατικό site με κώδικα HTML και PHP, σήμερα τα στατικά site έχουνε προσπεραστεί από τα δυναμικά site και τα CMS. Τα CMS είναι τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου και συνδυάζουν όλες τις δυνατότητες ενός site σε blog, e-shop και δέχονται πολύ μεγάλη παραμετροποίηση.

Γενικά τα CMS είναι πολύ καλύτερα από τα στατικά sites γιατί δίνουν τη δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργήσει άπειρες σελίδες και άρθρα μόνος του. Από τη στιγμή που η Google βασίζεται στο περιεχόμενο για να βρει μια ιστοσελίδα και να την ταξινομήσει στον δείκτη της, όπως καταλαβαίνεται είναι πολύ καλύτερο να προτιμήσει κάποιος ένα δυναμικό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου από ένα στατικό site για λόγους SEO.

Όσο SEO friendly διαλαλούνε οι σχεδιαστές που φτιάχνουνε τα στατικά designata site, δεν έχουνε καμιά ελπίδα μπροστά σε ένα ολοκληρωμένο CMS. Τα νούμερα μιλάνε μόνα τους. Ένα στατικό site θα έχει μερικές στατικές σελίδες από κατασκευής. Μπορεί να έχει 10, ίσως και 110 από κατασκευής.

Όμως ένα CMS μπορεί να ξεκινήσει σήμερα με μερικές σελίδες και άρθρα, αλλά σε βάθος χρόνους, άμα προσθέτει ο ιδιοκτήτης του ένα άρθρο την εβδομάδα, τότε σε ένα χρόνο θα έχει 52 άρθρα τα οποία με 4 σελίδες το μέσο άρθρο, είναι 200 νέες σελίδες. Ακόμα θέλετε ένα στατικό site;

Ο αλγόριθμος της google με το λεγόμενο caffeine update, δείχνει κάποια εύνοια έστω και προσωρινή στα φρέσκα άρθρα και στο φρέσκο περιεχόμενο είτε αυτό είναι κείμενο, βίντεο ή podcast. Επίσης, ακόμα και διορθώσεις ή επαναλανσαρίσματα παλαιότερων άρθρων και σελίδων μοιάζουν να επηρεάζουν τη Google, αφού κερδίζετε ακόμα μερικούς ψήφους στον αγώνα για την πρώτη σελίδα.

Όμως ποιο CMS έχει το καλύτερο SEO;

Στην αγορά υπάρχουν χιλιάδες CMS, προγράμματα κατασκευής ιστοσελίδων, blog, εφαρμογές forum, και εφαρμογές e-shop. Επίσης δραματική άνοδο είδαμε την τελευταία δεκαετία στα Custom CMS περισσότερο για δύο λόγους:

1. Λόγω άγνοιας της αγοράς και των δυνατοτήτων των μεγάλων brand CMS όπως του WordPress, Drupal, Joomla και

2. Επειδή δεν είχε ωριμάσει αρκετά η αγορά των Branded CMS και δεν υπάρχανε ακόμα όλες οι δυνατότητες που αναζητούσε ο τελικός χρήστης.

Σήμερα όμως δεν υπάρχει δικαιολογία στο να πάμε σε Custom λύση τη στιγμή που υπάρχουν τα branded CMS όπως το WordPress.

Τι είναι το WordPress;

Το WordPress είναι ένα απλό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ( CMS content management system ) που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή οποιουδήποτε τύπου website. Αρχικά αναπτύχθηκε για την κατασκευή και δημοσίευση μόνο blogs. Τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σε ένα πλήρες πρόγραμμα κατασκευής ιστοσελίδων, e-shop, forum και όλων των ειδών sites.

Είναι ένα λογισμικό ανοιχτού κώδικα ( open source ) και είναι πανίσχυρο στην δημιουργία, διαχείριση και διαμοιρασμό περιεχομένου στο ίντερνετ και τα social media. Επίσης, όσα site φτιάχνω με wordpress, όλα βγαίνουν στην πρώτη σελίδα της Google.

Σήμερα, το WordPress έχει δώσει πνοή σε χιλιάδες blogs που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και έχουν πολύ traffic. Το WordPress είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο και έχει πάρα πολλά καλογραμμένα πρόσθετα. Τα WordPress plugins ή πρόσθετα που είναι δωρεάν είναι περισσότερα από 24.000 και παραπάνω από  1.700  θέματα διατίθενται και αυτά δωρεάν.

Ο αριθμός τους συνέχεια αυξάνει, και αυτό σημαίνει ότι αν ξεκινήσετε σήμερα το site σας θα έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε χιλιάδες θέματα και πρόσθετα, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσετε κάτι.

Γιατί να ξεκινήσω ή να αλλάξω σε WordPress;

Οι λόγοι που θα πρέπει να προτιμήσετε το WordPress έναντι ενός custom CMS, ενός άλλου ανταγωνιστικού CMS ή μια στατικής σελίδας στο ίντερνετ είναι πάρα πολλοί. Παρακάτω αναφέρω τους κυριότερους και μπορείτε να κάνετε και τη δική σας έρευνα αγοράς για να διαπιστώσετε εάν έχω δίκιο σε αυτά που λέω:

  1.  Έχει τη μεγαλύτερη κοινότητα προγραμματιστών, με αποτέλεσμα να έχει περισσότερες επιλογές από κάθε άλλο πρόγραμμα Web Design σε θέματα, πρόσθετα και αναβαθμίσεις.
  2.  Έχει την πιο φιλική προς τη Google αρχιτεκτονική από το σχεδιασμό του. Περισσότερο από κάθε άλλο CMS, η Google φαίνεται να ευννοεί περισσότερο το WordPress.
  3. Έχει άπειρη επεκτασιμότητα και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για ένα απλό blog ως ένα τεράστιο εταιρικό portal. Η επεκτασιμότητα του δεν είναι μόνο κάθετη αλλά και οριζόντια, αφού μπορεί να καλύψει πάρα πολλές ανάγκες μέσω των κατάλληλων plugin. Δείτε περισσότερα στο άρθρο: 12 site που μπορείτε να φτιάξετε με το WordPress
  4. Είναι το πιο εύκολο στη χρήση, ενώ στο ίντερνετ και στο YouTube υπάρχουν διαθέσιμα δωρεάν μαθήματα WordPress και βιβλία για να μάθετε να το χειρίζεστε.

Οι παραπάνω είναι μόνο μερικοί λόγοι για να προτιμήσετε να κάνετε το ντεμπούτο σας στο ίντερνετ με ένα WordPress Site.

Επίσης το σημαντικότερο είναι ότι το σωστό WordPress Theme μαζί με όλο τα πακέτο εφαρμογών και προσθέτων θα σας γλιτώσει έως και 1000 ώρες προγραμματισμού. Αυτές θα τις χρειαζόσασταν μόνοι σας για να αναπτύξετε τον κώδικα και ότι άλλο χρειάζεται για να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο site. Και αυτό γιατί το WordPress αποτελείτε από χιλιάδες γραμμές καλογραμμένου κώδικα που χρειάστηκαν όντως πάνω από μια δεκαετία για να λειανθεί και να ραφιναριστεί.

Οι μομφές εναντίον του WordPress

Πολλοί σκληροπυρηνικοί προγραμματιστές βλέπουν την κατάσταση με διαφορετικό όμως μάτι. Πιστεύουν ότι όλος αυτό ο παραπανίσιος κώδικας του WordPress είναι άχρηστος και μόνο πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει και έτσι θα πρέπει να αφαιρεθεί ή να δημιουργήσουν την δική τους εκδοχή του WordPress που θα είναι καλύτερη από το WordPress.

Βλέπετε πολλοί θέλουν να γίνουν χαλίφης στη θέση του χαλίφη, αλλά αυτή η φιλοδοξία είναι λίγο μωρή και αβάσιμη. Το WordPress δεν είναι δημιούργημα ενός ατόμου, αλλά αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς χιλιάδων ατόμων για χρόνια. Απαιτούνται δηλαδή χιλιάδες ώρες για να γίνει κάτι παρόμοιο και ανταγωνιστικό ή καλύτερο του.

Όταν με ρωτάνε ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας ενός site, οι περισσότεροι νομίζουν ότι θα τους πω το ταλέντο, η έμπνευση, ή η γνώση, οι πανεπιστημιακές σπουδές κτλ. Και οι πιο πνευματώδες μετατρέπονται σε σκεπτικιστές όταν τους λέω ότι το μυστικό της επιτυχίας ενός site είναι η σκληρή δουλειά και η εστίαση σε ένα στόχο με σκληρή δουλειά!

Απαιτούνται πολλές φορές έως και 10.000 ώρες εξάσκησης για να γίνει ένα καλό site που να αξίζει τον κόπο κάποιος να το επισκεφτεί και να μείνει.

Φτιάξτε το δικό σας site, blog ή e-shop σήμερα κατακτήστε νέες αγορές, βρείτε νέους πελάτες και βγείτε πρώτοι στην google! Δείτε τα προτεινόμενα πακέτα SEO Web Design.

Πώς γίνεται δύο site να μοιάζουν ίδια, το πρώτο να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google και το άλλο να μην φαίνεται πουθενά;

Ωραία, αφού φτάσατε να διαβάζετε μέχρι εδώ, σημαίνει ότι σας ενδιαφέρει σοβαρά το θέμα του Web Design και όντως θέλετε να φτιάξετε ένα πετυχημένο site στο ίντερνετ που να σας βρίσκουν εύκολα και γρήγορα οι πελάτες σας και να σας προτιμούν συγκριτικά από τους άλλους πελάτες.

Αρχικά, θα πρέπει να σας πω ότι το SEO είναι σαν το παγόβουνο. Το 90% του SEO σε ένα site δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά και θα χρειαστεί τα κατάλληλα εργαλεία και το προσεχτικό βλέμμα του ειδικού για να δει εάν ένα site είναι όντως SEO.

To SEO χωρίζεται σε on site SEO και σε off site SEO.

Το On site SEO είναι το SEO εντός σελίδας ή αυτό που γίνεται μέσα στην ιστοσελίδα σας και έχει να κάνει με τα γραφικά, τα κείμενα, τις λέξεις κλειδιά, την ταχύτητα φόρτωσης, το blog σας κτλ.

Το off site SEO είναι το SEO εκτός σελίδας και έχει να κάνει με οτιδήποτε γίνεται εκτός της ιστοσελίδα σας και αυτό είναι backlinks, social media profiles, αναφορές στα social media, Public Relations, likes και shares, κτλ.

 Από άποψη σημαντικότητας το off site SEO ευθύνεται για το 90% των αποτελεσμάτων στο SEO, ενώ το εντός σελίδας μόνο για το 10%. Όμως εάν η ιστοσελίδα σας δεν είναι προετοιμασμένη από την κατασκευή της για SEO, τότε όσο εκτός σελίδας βελτιστοποίηση και να κάνουμε είναι αναμφίβολα τα αποτελέσματα. Θα πρέπει δηλαδή να έχουμε προτιμήσει ένα web design τέτοιο που θα λάβει υπόψη του όλους τους παράγοντες της σύγχρονης βελτιστοποίησης και του τι ζητάει η Google σήμερα.

Οι λόγοι που ένα site βγαίνει ή δεν βγαίνει στην Google ενώ ένα άλλο αντίστοιχο βγαίνει είναι πάρα πολλοί και θα πρέπει να τους εξετάσουμε πριν πάρουμε κάποια απόφαση ή καταλήξουμε σε κάποιο συμπέρασμα.

Δεν είναι σωστό να καταλήξουμε σε κάποιο συμπέρασμα εάν δεν έχουμε πρώτα όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε και εάν δεν ξέρουμε τι έκανε αυτός που βγαίνει πρώτος ή τι περιλαμβάνει ο αλγόριθμος της Google και βγάζει το τάδε site πρώτο και όχι το δικό μας.

Συνήθως η συνειδητοποίηση ότι φτιάχνοντας ένα site με τα ποδάρια ή φτιάχνοντας με επιμέλεια το λάθος site έρχεται μόλις το φτιάξουμε και δεν έχουμε κανένα αποτέλεσμα. Στην δεύτερη κατηγορία ανήκουν οι σοβαροί επαγγελματίες που επένδυσαν στο επαγγελματικό site ή επαγγελματικό ηλεκτρονικό κατάστημα παραβλέποντας όμως χιλιάδες πράγματα που θα τους οδηγούσαν στην επιτυχία και αυτοί δεν είναι μόνο το SEO, αλλά και οι μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες, οι λέξεις κλειδιά, το απλό αλλά κατανοητό γραφικό περιβάλλον, ο ανταγωνισμός κα.

7 Συμβουλές για πετυχημένο Web Design

1. Ορίστε μετρήσιμους στόχους

Που θα πρέπει να πετύχει η ιστοσελίδα σας. Μην ζείτε στη σκιά. Το Web Design δεν είναι μια αφηρημένη τέχνη και δεν έχει να κάνει με τον αντιεπικοινωνιακό γραφίστα που δουλεύει παράξενες μεταμεσονύκτιες ώρες σε μια σοφίτα, ούτε με hackers. Θέστε ξεκάθαρους στόχους για το τι λειτουργίες θα πρέπει να κάνει η ιστοσελίδα σας και γράψτε τους κάτω.

Μετά επιλέξτε από όλους αυτούς τους στόχους, φροντίστε να είναι δηλαδή περισσότεροι από 10, ποιος είναι ο πρωτεύων στόχος της ιστοσελίδας σας και εστιαστείτε στον νούμερο ένα στόχο σας. Κατόπιν, αφού εκπληρώσετε τον νούμερο ένα στόχο σας,  εστιαστείτε στον νούμερο δύο στόχο και ούτε καθεξής. Μην προσπαθείτε να πετύχετε με τη μία πολλούς στόχους μια και ο διασκορπισμός δυνάμεων θα σας οδηγήσει στην αποτυχία.

2. Αναγνωρίστε το κοινό σας ή την αγορά στόχο

Η αγορά στόχος είναι το πρώτο βήμα για να ξεκινήσετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Θα πρέπει πριν σχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας να ξέρετε σε ποιους απευθύνεστε και τι ζητάνε αυτοί από εσάς. Ποια είναι η αγορά στόχος σας και πως σκέφτεται;

Θα πρέπει να μελετήσετε καλά τους υποψήφιους πελάτες σας και να γνωρίζετε τουλάχιστον τις συνήθειες τους και τι τους αρέσει περισσότερο. Ποιες είναι οι προτιμήσεις τους και ποιος είναι ο κύριος δημογραφικός τους όγκος;

3. Επικεντρωθείτε στο στοχοκεντρικό Web Design.

Δημιουργήστε το βασικό layout ή επιλέξτε θέμα (WordPress Theme) με βάση τους στόχους σας. Μην χάνετε την εστίαση σας στην αρχή από τα τόσα νέα και λαμπερά αντικείμενα που βλέπετε. Όταν και αυτά ξεθωριάσουν θα μείνετε μόνο εσείς με τον πελάτη σας, αν έχετε βρει κανέναν μέχρι τότε.

Πριν κάνετε κάποια αλλαγή στο βασικό design αναρωτηθείτε εάν πετυχαίνει κάποιο στόχο αυτή η αλλαγή.

4. Δημιουργήστε ένα ολοκληρωμένο brand image

Είτε πρόκειται για προσωπικό site, είτε πρόκειται για εταιρικό θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο brand image που να εξωτερικεύει μέσα από το design σας τις αξίες σας. Επιδιώξτε να χρησιμοποιήσετε μόνο εκείνα τα χρώματα που σας αντιπροσωπεύουν και δημιουργούν τα ανάλογα συναισθήματα στο κοινό σας. Όλες οι πετυχημένες καμπάνιες μάρκετινγκ στοχεύουν στο συναίσθημα του πελάτη.

5. Μετρήστε τα αποτελέσματα

Το θέμα είναι πως; Με ποιον τρόπο θα μετρήσετε τα αποτελέσματα της ιστοσελίδα σας; Ένας απλός στόχος είναι να μετρήσετε τα email που παίρνεται, τις προσφορές που δίνετε από το ίντερνετ ή τα τηλεφωνήματα που λαμβάνεται. Ξεκινήστε με κάποιο τρόπο να μετράτε τα αποτελέσματα της ιστοσελίδα σας. Μπορείτε επίσης να θέσετε στόχους μετατροπής στα google analytics.

6. Κάνετε τις απαραίτητες βελτιώσεις και δεσμευτείτε να κάνετε συνέχεια βελτιώσεις

Η συνεχής προσήλωση στις βελτιώσεις λέγεται από τους Γιαπωνέζους Kaizen. Στα ελληνικά λέγεται άειν αριστεύειεν που σημαίνει ότι πάντα θα κοιτάτε την αριστεία της ιστοσελίδα σας έναντι των άλλων. Στο βήμα 7 του μαθήματος Βγάλτε λεφτά από το ίντερνετ, μιλάω για την συνεχή βελτίωση και την ποιότητα της ιστοσελίδα και των υπηρεσιών σας.

7. Συνεχίστε να μελετάτε και να μαθαίνετε για το Web Design

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και εγώ ο ίδιος έχω δεσμευτεί προσωπικά κάθε μέρα να μαθαίνω όλο και περισσότερα για το αντικείμενο μου, το Web Design. Η αποστολή μου είναι ίδια με την αποστολή της Google: να δεκαπλασιάσω τις γνώσεις και το εισόδημα μου, το δικό μου αλλά και των πλησίον μου και των πελατών μου.

Θέλετε και σεις να δεκαπλασιάσετε τις γνώσεις και τα εισοδήματα σας; Γίνεται και σεις σήμερα πελάτης μου επιλέγοντας μία από τις υπηρεσίες SEO.

Δείτε περισσότερα για το πετυχημένο web design

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

registration-button

 

4 Σχόλια. Leave new

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού