ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

genesis-wordpress-themes-1

Πως να επιλέξετε ένα SEO θέμα στο WordPress

Περιεχόμενα

Μάθετε ποιο θέμα WordPress ταιριάζει για τις ανάγκες σας και πως να βρείτε ένα SEO WordPress Theme και να βγείτε πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης

Πάρα πολλοί φίλοι που ξεκινάνε τώρα με την κατασκευή της πρώτης τους ιστοσελίδας ή blog, ποιό θέμα θα πρέπει να διαλέξουν στο WordPress για να έχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας, στο γραφικό περιβάλλον αλλά και στο SEO, στην κατάταξη της ιστοσελίδας τους στις μηχανές αναζήτησης.

Άμα είστε στο στάδιο της κατασκευής της πρώτης σας ιστοσελίδας, της δημιουργίας του πρώτου σας ηλεκτρονικού καταστήματος ή χρησιμοποιείτε κάποιο άλλο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και θέλετε να μεταφερθείτε στο WordPress, τότε θα πρέπει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο πριν κάνετε οτιδήποτε.

Εμπρός λοιπόν.

Γιατί WordPress;

Καταρχάς , μην συγχέετε το θέμα της σελίδας σας με το θέμα του WordPress. Το θέμα της σελίδας σας έχει να κάνει με την αγορά στόχο και το τμήμα της αγοράς που σας αφορά (market niche). Το θέμα του WordPress έχει να κάνει με το γενικότερο γραφικό περιβάλλον της σελίδας σας χωρίς να επηρεάζεται το κεντρικό λογισμικό της εφαρμογής. Το WordPress  είναι ένα Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου που αποτελείται από διάφορα τμήματα.

Το θετικό με το WordPress είναι ότι μπορείτε να επέμβετε στο γραφικό περιβάλλον, να αφαιρέσετε ή να προσθέσετε εφαρμογές και να παραμετροποιήσετε πλήρως το ιστολόγιο σας.

Το WordPress γίνεται blog, site, forum, e-shop, social media, portal, e-learning, και οτιδήποτε χωράει ο νους σας.

To WordPress είναι σήμερα το δημοφιλέστερο Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου και απαριθμεί το 20% με 25% των νέων site που σχεδιάζονται καθημερινά.

Οι λόγοι που κάνανε το WordPress τόσο δημοφιλές είναι:

  • Η ευκολία και η απλότητα στη χρήση του
  • Η απίστευτη επεκτασιμότητα και παραμετροποίηση του
  • Η ασφάλεια που παρέχει
  • Τα αποτελέσματα στο SEO

Για κάθε ανάγκη και είδος site υπάρχει και το αντίστοιχο θέμα ή θέματα για το WordPress. Δεν είναι όλα τα θέματα κατάλληλα για forum ή για e-shop και θα πρέπει πριν προχωρήσουμε στην αγορά κάποιου θέματος να γνωρίζουμε από πριν ότι το συγκεκριμένο WordPress Theme έχει τις προϋποθέσεις για τη δουλειά που το θέλουμε.

Για παράδειγμα εάν θα θέλουμε να φτιάξουμε WordPress Eshop, θα πρέπει να εγκαταστήσουμε το πρόσθετο Woocommerce το οποίο θα μετατρέψει την ιστοσελίδα μας σε ένα πανίσχυρο e-shop.

Το ζητούμενο είναι ότι δεν κάνουν όλα τα θέματα για eshop και δεν είναι συμβατά με το Woocommerce. Υπάρχουν συγκεκριμένα θέματα που ο κατασκευαστής τους τα προτείνει για eshop γιατί έχει κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις στον κώδικα για να είναι συμβατά με το Woocommerce.

Πως να επιλέξετε ένα σωστό WordPress Theme

Η επιλογή του κατάλληλου WordPress Theme είναι το 50% της επιτυχίας της ιστοσελίδας. Όπως και η λαϊκή σοφία λέει ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Τι θα πρέπει να προσέξετε στην επιλογή του κατάλληλου θέματος;

1. Αποφύγετε τα δωρεάν WordPress θέματα

Είναι μειωμένων δυνατοτήτων και σίγουρα δεν θα καλύψουν το 100% των αναγκών σας. Συνάμα, ένα αγορασμένο premium theme θα σας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας και όσων δεν θέλουν να πληρώσουν για να αγοράσουν ένα θέμα.

2. Επιλέξετε απλά θέματα και ελαφριά

Ένα SEO θέμα εννοείται ότι είναι καλογραμμένο και απλό. Μπορεί να μην σας εντυπωσιάζει η απλότητα και η λιτότητα ενός θέματος και ίσως να θέλατε για το site σας ένα πιο εξεζητημένο και πιο πλούσιο γραφικό περιβάλλον. Για την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στη Google, η Google χρησιμοποιεί κυρίως το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και όχι τόσο το γραφικό περιβάλλον.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς.

3. Κάντε έρευνα αγοράς και αφού καταλήξετε στα τρία επικρατέστερα θέματα, δείτε ποιος τα χρησιμοποιεί.

Δείτε ποια site στον κλάδο σας σε WordPress είναι πρώτα στις μηχανές αναζήτησης και τι είδους θέματα αυτά χρησιμοποιούν. Αφιερώστε χρόνο στην έρευνα και αξιολόγηση και άμα δεν έχετε ακόμα άποψη, καλέστε έναν ειδικό.

4. Επιλέξτε το θέμα που έχουν οι κύριοι ανταγωνιστές σας ή κάποιο ανώτερο για να μπορέσετε να κερδίσετε τον ανταγωνισμό.

Μάθετε περισσότερα για το πως θα νικήσετε τον ανταγωνισμό: SEO Google Πρώτη Σελίδα. Είναι προτιμότερο και ευκολότερο το να αντιγράψετε τους καλύτερους από το να ξεκινήσετε μόνοι σας από το μηδέν.

Η φιλοσοφία της αντιγραφής και της ανταγωνιστικής κατασκοπείας είναι ευρύτατα διαδεδομένη στις μεγάλες εταιρείες και στις εταιρείες που αναπτύσσουν νέα προϊόντα όπως οι φαρμακοβιομηχανίες και οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Το ίδιο γίνεται και στο ίντερνετ και στην κατασκευή ιστοσελίδων.

5. Επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή του θέματος

Δείτε άμα ανταποκρίνεται στην επικοινωνία σας, άμα σας παρέχει κάποια τεχνική υποστήριξη και γενικά άμα φαίνεται αξιόπιστος. Αποφύγετέ δια ροπάλου εταιρείες με έδρα την Ινδία και την Κίνα καθώς και όλες τις τριτοκοσμικές χώρες γιατί θα έχετε τριτοκοσμική υποστήριξη.

Δεν είναι τυχαίο που οι Αμερικάνοι είναι πρώτοι παγκοσμίως στην Οικονομία και στην Τεχνολογία. Είναι πρώτοι και στην τεχνική υποστήριξη που παρέχουν. Επίσης πολύ κακή υποστήριξη έχουν και όσοι προγραμματιστές ή εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων συμμετέχουν στο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα Themeforest.

Στο themeforest η τεχνική υποστήριξη είναι σχεδόν ανύπαρκτη αφού καλείτε ένας περιορισμένος αριθμός ατόμων να παρέχει support και τεχνική κάλυψη για 14.000 διαφορετικά WordPress θέματα και πρόσθετα!

6. Επιλέξτε θέματα που είναι φτιαγμένα για κινητά

Το mobile friendly δεν είναι αρκετό για να κρίνει ένα θέμα αν είναι κατάλληλο για τις κινητές συσκευές. Θα πρέπει το θέμα σας να έχει σχεδιαστεί με τις αρχές του mobile first και του responsive design. Επίσης, θα πρέπει να φαίνεται σωστά σε όλους τους web browsers και τα tablets.

7. Προτιμήστε ένα theme framework αντί για ένα απλό θέμα

Οι ανανεώσεις του θέματος που θα επιλέξετε και η πιο εύκολη διαχείριση του είναι ένα ζήτημα για την μακροημέρευση και την επιτυχία της ιστοσελίδας σας. Ένα theme framework θα σας βοηθήσει κατά πολύ να το επιτύχετε αυτό χωρίς να χάσετε τις αλλαγές που κάνατε στο θέμα σας.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε ποιες είναι οι πετυχημένες και επικρατέστερες πρακτικές στα theme frameworks.

Child Theme και Γονικό Θέμα

Η φιλοσοφία θυγατρικού και γονικού θέματος δεν είναι καινούρια στην κατασκευή ιστοσελίδων σε WordPress. Όταν θέλουμε να παραμετροποιήσουμε την ιστοσελίδα μας σε WordPress και συνάμα θα πρέπει να παίρνουμε τις ενημερώσεις στο θέμα μας χωρίς να χάσουμε τις αλλαγές που κάναμε στο γραφικό περιβάλλον, στο CSS και γενικά στα χρώματα και τα γραφικά της ιστοσελίδα μας, θα πρέπει να έχουμε εγκαταστήσει ένα γονικό και ένα θυγατρικό θέμα.

Στο θυγατρικό θέμα μπορούμε να κάνουμε όλες τις αλλαγές που επιθυμούμε και να προσαρμόσουμε τον κώδικα και την εμφάνιση των εσωτερικών σελίδων όπως θέλουμε. Το μητρικό θέμα κρατάει το πρότυπο του αρχικού θέματος, τον πηγαίο κώδικα και αναλαμβάνει να δεχθεί όλες τις ενημερώσεις.

Έτσι σε κάθε νέα ενημέρωση του θέματος από τον κατασκευαστή,  το θέμα δεν σπάει, δεν χάνει την παραμετροποίηση του και δεν χάνουμε όλη τη δουλειά που κάναμε στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας.

Τα θέματα που κατά τη γνώμη μου πληρούν τους όρους τους SEO και έχουνε παράλληλα και υψηλή αισθητική τα βρήκα στην Studiopress και στο Genesis Theme Framework.

Τι είναι το Genesis Theme Framework;

Το Genesis Theme Framework είναι ένα από τα πληρέστερα εργαλεία κατασκευής ιστοσελίδων σε WordPress στο ίντερνετ σήμερα. Στην ουσία το Theme Framework δεν είναι μόνο ένα θέμα στο WordPress, αλλά κάτι παραπάνω. Ενσωματώνει τη φιλοσοφία γονικό θέμα και παράγωγο θέμα ή child theme για να κάνει ασφαλέστερες τις μελλοντικές ανανεώσεις στον κώδικα του θέματος.

Ίσως το μοναδικό του ελάττωμα είναι ότι πρέπει να το αγοράσετε. Όμως το κόστος κτήσης του αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για όσους δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος της επένδυσης και να πληρώσουν το τίμημα των 300,00€ περίπου ευρώ για να αποκτήσουν το πακέτο θεμάτων αξίας άνω των 1.000,00€!

Ναι καλά ακούσατε, πάνω από χίλια ευρώ κοστίζει η αγορά όλων των θεμάτων Genesis καθώς και του θεματικού πλαισίου.

Για να μην σας κρατάω σε αγωνία μπορείτε να το αγοράσετε σήμερα κιόλας κάνοντας κλικ στο παρακάτω affiliate link το Genesis Theme Framework.

Δεν είμαι πωλητής και το άρθρο δεν το γράφω για να σας ψήσω να αγοράσετε το Genesis, αφού το δίνω ήδη δωρεάν στους πελάτες μου. Έτσι αν δεν θέλετε να μπείτε σε διπλά έξοδα και να αγοράσετε το Genesis Theme framework, μπορείτε να γίνετε πελάτης μου ζητώντας μια προσφορά κατασκευής ιστοσελίδας.

Το πακέτο θεμάτων που παρέχει η Studiopress, που είναι η εταιρεία που εκμεταλλεύεται τα Genesis Themes είναι πολύ δελεαστικό για την τιμή τους.

Διαθέτει μια γκάμα πενήντα περίπου θυγατρικών θεμάτων μαζί με το μητρικό θέμα που παραμετροποιούνται εύκολα και σχετικά γρήγορα.

Γιατί επέλεξα τα Genesis Themes;

Οι λόγοι που επέλεξα τα Genesis Themes και το Genesis Framework είναι πάρα πολλοί. Πέραν της ταχύτητας φόρτωσης και του λειτουργικού τους περιβάλλοντος, ο βασικός λόγος της επιλογής μου αυτής ήτανε ο κώδικας ή αλλιώς το CSS και ο κώδικας με τον οποίο είναι γραμμένα τα θέματα σε WordPress.

Τα θέματα σε WordPress και γενικά ο πυρήνας του WordPress είναι γραμμένος σε γλώσσα προγραμματισμού PHP. Η PHP είναι μια γλώσσα προγραμματισμού πολύ διαδεδομένη σήμερα στο ίντερνετ και στην κατασκευή ιστοσελίδων.

Το γραφικό περιβάλλον του WordPress δημιουργείτε με την προσθήκη του κώδικα CSS σε ένα ξεχωριστό αρχείο, το αρχείο style.css. Ο λόγος της ύπαρξης ξεχωριστού αρχείου για το CSS είναι για ταχύτητα φόρτωσης αλλά και για ευκολία στην παραμετροποίηση και στις αλλαγές του αρχείου αυτού.

Όσο πιο καλογραμμένο είναι το αρχείο CSS τόσο πιο γρήγορα και ανεμπόδιστα γίνεται η φόρτωση της ιστοσελίδας.

Όλα καλά μέχρι εδώ, αν και για πολλούς μπορεί να σας φαίνονται κινέζικα και οι έννοιες του προγραμματισμού να είναι λίγο δύσκολες, όμως θα σας τα εξηγήσω όσο πιο απλά γίνεται αποφεύγοντας την πολύ τεχνική ορολογία.

Κάποιες από τις ιστοσελίδες που συντηρώ, άρχισαν να δέχονται πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα και έτσι αναγκάστηκα να πάρω μεγαλύτερο πακέτο φιλοξενίας. Όμως πάλι το site αντιμετώπιζε πρόβλημα ταχύτητας στην πλοήγηση και στις φόρτωση των σελίδων, ειδικά των εσωτερικών.

Ερευνώντας το πρόβλημα της ταχύτητας φόρτωσης με το Webpagetest.org, ανακάλυψα ότι το CSS ευθυνότανε για το 30% της καθυστέρησης στην ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας. Πράγμα που σήμαινε ότι θα έπρεπε να κάνω δίαιτα στην ιστοσελίδα μου και να συμπεριλάβω μόνο τα τελείως απαραίτητα αν ήθελα να συνεχίσει να τρέχει και να ανταποκρίνεται στη διαρκώς αυξανόμενη επισκεψιμότητα.

Με την πρώτη δίαιτα με βάση τις αρχές του μινιμαλισμού κατάφερα και μείωσα την πρώτη σελίδα από 2.4 MB σε 1.2 ΜΒ και έτσι αυξήθηκε η επισκεψιμότητα κατά 25% περίπου σε μία μόνο μέρα. Δηλαδή από τη στιγμή των αλλαγών και μετά.

Φάνηκε ότι το πρόβλημα λύθηκε προσωρινά, όμως, πάλι το CSS δεν είχε πειραχθεί ουσιαστικά και έτσι φτάσαμε πάλι σε ένα επόμενο πλατό και έπρεπε ή να αλλάξουμε server ή να μειώσουμε τον άχρηστο κώδικα και το να καθαρίσουμε και άλλο το CSS.

Πάλι προσέφυγα στην αλλαγή του CSS με την αλλαγή θέματος. Πέταξα το παλιό WordPress Theme που με τόση ευλάβεια είχα παραμετροποιήσει πριν από ένα χρόνο και εγκατέστησα το Genesis Theme Framework.

Η αλλαγή στην ταχύτητα φόρτωσης και στην επισκεψιμότητα ήτανε και πάλι ακαριαία! Η ταχύτητα φόρτωσης της πρώτης σελίδας έπεσε από τα 6 στα 3 δευτερόλεπτα, ενώ μειώθηκαν οι απαιτήσεις της χρήσης του επεξεργαστή του web server κατά 50%.

Η άνοδος στην επισκεψιμότητα άγγιξε το 30%. Η άνοδος όμως της οργανικής επισκεψιμότητας από τις μηχανές αναζήτησης άγγιξε σύμφωνα με τα google analytics ένα νέο υψηλό και ένα νέο ρεκόρ για το συγκεκριμένο site.

Συμπεράσματα από τη χρήση των Genesis Themes

 Μετά από τρεις μήνες περίπου που χρησιμοποιώ το Genesis Theme Framework και όλα τα παρελκόμενα θυγατρικά θέματα, είδα πολύ μεγάλη βελτίωση και διαφορά σε πολλούς τομείς σε όλες τις ιστοσελίδες που τα εγκατέστησα.

1. Μείωση του χρόνου κατασκευής και παραμετροποίησης μια ιστοσελίδας ή ενός eshop

Ο πελάτης παίρνει τώρα μια ιστοσελίδα κομμένη και ραμμένη στις ανάγκες του σε μικρότερο χρόνο παράδοσης και το χρόνος που θα αναλωνόταν καθαρά για την κατασκευή της ιστοσελίδας πηγαίνει τώρα στην παραγωγή περιεχομένου και στο SEO.

2. Βελτίωση του SEO

Συνολική βελτίωση του SEO και της ορατότητας της ιστοσελίδας σε όλες τις μηχανές αναζήτησης. Το site βελτιώνεται σε όλους σχεδόν τους παράγοντες εντός σελίδας SEO της Google.

 3. Μείωση του χρόνου φόρτωσης

Η μείωση του χρόνου φόρτωσης της ιστοσελίδας σημαίνει περισσότερα κλικ σε λιγότερο χρόνο, μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών και μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης. Ειδικά όταν πρόκειται για eshop, το Genesis Theme Framework κρίνεται πολύ πετυχημένο με τις επιλογές για ολοκλήρωση παραγγελίας με ένα κλικ και για την ταχύτητα πλοήγησης εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος.

4. Ευκολότερη παραμετροποίηση και επέμβαση στον κώδικα

 Η τάξη και η καθαρότητα του κώδικα είναι παραδειγματική στο Genesis. Φαίνεται ότι η δουλειά έγινε από επαγγελματίες προγραμματιστές και όχι από Κινέζους φοιτητές ή Πακιστανούς χάκερς.

Είναι πολύ σημαντικό ο κώδικας να είναι γραμμένος με τον σωστό τρόπο και με βάση τις ορθές προδιαγραφές του W3C.

 Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το άρθρο μου, άμα σας άρεσε μπορείτε να αφήσετε ένα σχόλιο παρακάτω ή να το κοινοποιήσετε στο facebook, στο twitter και στα άλλα social media. Το like σας μετράει!

 

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares