ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗ GOOGLE;

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗ GOOGLE;

Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO, από το κανάλι YANNIS DIVRAMIS και την εταιρεία Paramarketing και σήμερα θα μιλήσουμε για το τι χρειάζεται να κάνω για να νικήσω τον ανταγωνισμό στη Google και γενικά στο SEO.

Πριν πάμε παρακάτω κάντε Like, κάντε subscribe, αφήστε το σχόλιο σας μέσα στο βίντεο ή μέσα στο site άμα βλέπετε το βίντεο μέσα από το σχετικό άρθρο από το site μας.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting με την εταιρεία Myip

Και τώρα πάμε στο σούπερ δώρο του χορηγού της εκπομπής, η εταιρεία Myip που είναι από τις καλύτερες εταιρείες hosting στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Παρέχει 50% στα πακέτα hosting με τον κωδικό PARAMARKETING50.

Εκμεταλλευτείτε την προσφορά και πάρτε πολύ μεγαλύτερο πακέτο hosting από αυτό που θέλατε, γιατί θα πληρώσετε την μισή τιμή. Η εταιρεία hosting Myip έχει servers στην Θεσσαλονίκη και στο εξωτερικό και με την τεχνολογία light speed θα δείτε ότι η ταχύτητα είναι πάρα πολύ γρήγορη. Μπορείτε να το δοκιμάσετε κι αυτό μέσα στο site μου το Paramarketing.gr.

Άμα θέλετε να μειώσετε την ταχύτητα φόρτωσης και να αυξήσετε τα Web Core Vitals, είναι καλό να πάρετε hosting από την εταιρεία Myip με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Οι 5 πρώτοι που θα γραφτούν θα κερδίσουν 50% έκπτωση εφ’ όρου ζωής σε κάποιο πακέτο hosting.

Επίσης, όσοι θέλετε να μάθετε SEO καλό είναι να κάνετε binge watch, δηλαδή να καταβροχθίσετε όλα τα βίντεο που έχω στο κανάλι μου, γιατί θα αποκτήσετε σφαιρική άποψη για το SEO, μόνο με πραγματικά γεγονότα και όχι με διαφημιστικό περιεχόμενο, όπως βλέπετε σε άλλα sites να προωθούν affiliates, hosting και άλλα πράγματα που δε λειτουργούν.

Κάντε ανάλυση ανταγωνισμού

ΝΙΚΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗ GOOGLE-paramarketing-lowΠάμε στο ψητό. Για να βρούμε τι κάνουν οι ανταγωνιστές μας και είναι στην πρώτη σελίδα της Google πρέπει να κάνουμε μια αναζήτηση στην Google με μια λέξη κλειδί που να έχει κάμποσο ανταγωνισμό.

Μπορεί να είναι φράση κλειδί που να έχει μικρό ανταγωνισμό, μπορεί να είναι μια λέξη κλειδί που να έχει μέτριο ανταγωνισμό, αλλά μπορεί να είναι και μια λέξη κλειδί που να έχει πάρα πολύ μεγάλο ανταγωνισμό και αυτό θα κάνουμε σήμερα για να δείτε τι γίνεται σε πραγματικές συνθήκες, τι πρέπει να κάνουμε σε πραγματικές συνθήκες για να νικήσουμε τον ανταγωνισμό σήμερα.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι η ανάλυση ανταγωνισμού.

Τι είναι η ανάλυση ανταγωνισμού;

Η ανάλυση ανταγωνισμού είναι να πάω στη Google και να πληκτρολογήσω τη λέξη κλειδί.

Για σήμερα έχουμε επιλέξει τη λέξη κλειδί web hosting που σημαίνει φιλοξενία ιστοσελίδων στα ελληνικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι.

Μπορείτε να διαλέξετε τη δική σας λέξη κλειδί ή τη δική σας αγορά ή όποια λέξη κλειδί θέλετε εσείς αυτή τη στιγμή.

Πρέπει να έχουμε το Google.com στα ελληνικά, στην ελληνική αγορά, δηλαδή το Google.gr το οποίο θα κάνει redirect στο Google.com αλλά θα είναι Ελλάδα και θα πληκτρολογήσουμε το web hosting.

Επιλέξτε τους 10 πρώτους ανταγωνιστές στη Google

Μετά θα δούμε τα 10 κορυφαία αποτελέσματα, εγώ το έχω κάνει ήδη άλλα θα σας το δείξω σε λίγο.

Προτιμώ να σας τα εξηγήσω παρά να σας τα δείχνω, γιατί αυτό το βίντεο δεν απευθύνεται στους D-I-Y SEO’s αλλά στους επιχειρηματίες που θέλουν να βρουν κάποιον επαγγελματία στο SEO για να τους κάνουν SEO και όχι για να μάθουμε μόνοι μας να κάνουμε το SEO αυτή τη στιγμή.

Δεν είμαστε τόσο εκπαιδευτικό κανάλι, αλλά ενημερωτικό κανάλι για το SEO, οπότε πάμε στο δια ταύτα.

Βλέπουμε την πρώτη δεκάδα στην Google, την καταγράφουμε, μετά πάμε στη δεύτερη σελίδα, μετά πάμε στην τρίτη σελίδα και μπορούμε να βρούμε την πρώτη 30άδα, 50άδα, 100άδα.

Αυτή τη στιγμή θα δούμε μόνο την πρώτη δεκάδα για τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί και πρέπει να δούμε κι εμείς που είμαστε στην κατάταξη, αν είμαστε στην πρώτη σελίδα, στην δεύτερη, στην τρίτη και σε ποια θέση κάθε φορά.

Θα πρέπει να είμαστε και λίγο προσεκτικοί, γιατί θα πρέπει να απεγγραφούμε από το Google Account που έχουμε και να βγάλουμε και τα cookies άμα γίνεται, δηλαδή με ανώνυμη περιήγηση.

Ωστόσο, για να μην μπούμε σε τόσο μεγάλο κόπο υπάρχουν εργαλεία SEO στο Internet, κάποια πληρωμένα, κάποια δωρεάν που μπορούν να κάνουν αυτή τη σκληρή δουλειά για εμάς και να μας δώσουν μασημένο περιεχόμενο, περισσότερη πληροφόρηση που δεν θα μπορούσαμε να έχουμε μόνοι μας, ειδικά αν είμαστε στο ξεκίνημα του SEO και δεν μπορούμε να αντιληφθούμε τι γίνεται γύρω μας ή δεν καταλαβαίνουμε τι γίνεται γύρω μας και δεν μπορούμε να το καταλάβουμε.

Αυτή είναι η άγνοια λόγω άγνοιας, δηλαδή ακούσια άγνοια.

Όταν κάποιος είναι άσχετος στην πληροφορική ή στο SEO δεν μπορεί να ξέρει τι δεν ξέρει. Νομίζει ότι ξέρει, αλλά δεν ξέρει και πιστέψτε με οι περισσότεροι έτσι είναι. Νομίζουν ότι ξέρουν κάτι, αλλά στην ουσία δεν ξέρουν τίποτα, γιατί το SEO χρειάζεται πάνω από 4 χρόνια ενασχόλησης για να το μάθεις σωστά και άμα το μάθεις.

Δεν είμαστε όλοι για όλα.

Ποια είναι τα καλύτερα εργαλεία ανάλυσης ανταγωνισμού στο SEO;

Αυτή ήταν η ανάλυση ανταγωνισμού και τώρα θα σας πω κάτι εργαλεία που πιστεύω είναι πάρα πολύ χρήσιμα για να χρησιμοποιήσουμε.

1.SEMRUSH. Το πρώτο είναι το SEM rush. Δεν το χρησιμοποιώ, έχει πολύ μικρή βάση δεδομένων και δεν καλύπτει όλη την αγορά.

2. Spyfu: Δεν το χρησιμοποιώ, έχει πολύ μικρή βάση δεδομένων, δεν καλύπτει όλη την αγορά επίσης.

3. Majestic SEO: Είναι πολύ καλό, αλλά μας δείχνει το Trust Flow καλύτερα πάρα όλα τα backlinks, έχει πολύ μικρή βάση δεδομένων, δεν καλύπτει όλη την αγορά κι αυτό.

4. Αhrefs: Και το 4ο που χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή είναι το Ahrefs.

Είναι λίγο αλμυρούτσικο, έρχεται στα 90 ευρώ τον μήνα άμα εγγραφείτε. Δεν είμαι affiliate, δεν σας το προτείνω για όσους δεν είναι σοβαροί στο SEO, αλλά μπορείτε να κάνετε μια απόπειρα να γραφτείτε και να δείτε περισσότερα πράγματα μαζί με αυτό το βίντεο.

Επίσης, υπάρχει μια συνδρομή 7 ημερών που κάνει 7 ευρώ και πάλι μπορείτε να αξιοποιήσετε οτιδήποτε έχει μέσα το Ahrefs.

Βρίσκουμε τα backlinks των ανταγωνιστών μας στο Keywords Explorer του Ahrefs

Και πάμε τώρα με τα μούτρα στο ψητό και πέφτουμε στο Ahrefs.

Ανοίγουμε το Ahrefs στο σημείο που λέει Keywords Explorer, πατάμε τη λέξη web hosting και επιλέγουμε την ελληνική αγορά, το gr δηλαδή και μας κάνει μια ανάλυση ότι το Keyword Difficulty το βγάζει medium με score από 0 έως 100 μόνο 23.

Βέβαια, αυτό δεν είναι έτσι, θα δείτε ότι το Keyword Difficulty είναι πολύ πολύ μεγαλύτερο γιατί ακόμη και τα πιο τέλεια εργαλεία δεν μπορούν να πιάσουν τον σφυγμό της αγοράς 100%.

Η αγορά αλλάζει συνέχεια και αυτά βασίζονται σε βάσεις δεδομένων που έχουν αποθηκευμένο περιεχόμενο, δηλαδή δεν είναι live.

Ας πούμε, το Ahrefs δεν είναι live ούτε ο δείκτης της Google λειτουργεί live.

Αποθηκεύουν σε έναν μεγάλο υπολογιστή, σε ένα cluster υπερυπολογιστών ό,τι υπάρχει στο Internet και το Ahrefs αντιγράφει την Google και έχει την πιο μεγάλη βάση δεδομένων με site, με links, με backlinks, με bots κ.τ.λ.

Γι αυτό χρησιμοποιούμε το Ahrefs γιατί το Webmaster Tools ή το Google Search Central δεν δείχνουν αυτά τα εργαλεία κάτι πέρα από τον εαυτό μας, δεν δείχνουν τι κάνουν οι άλλοι και πάλι αυτό που βλέπουμε για τον εαυτό μας και το δικό μας site δεν είναι παρά τα ελάχιστα που πρέπει να ξέρουμε για τη Google.

Η Google προσπαθεί να τηρήσει σιγή ασυρμάτου για το τι γίνεται γύρω από αυτή, να μπορέσει να ανακατέψει και λίγο τα νερά και να μην μάθουμε όλοι εμείς οι ειδικοί στο SEO τι πρέπει να κάνουμε για να βγούμε στην πρώτη θέση της Google.

Και πηγαίνοντας παρακάτω βλέπουμε ότι η πρώτη δεκάδα που έχουμε είναι το Papaki που όλοι ξέρουμε σαν web hosting, το δεύτερο είναι το Dnhost, το τρίτο είναι το Pointer, Top Host, Web Hosting Greece, Ip.gr, Easy.gr, Hostmein,gr, Sigmaweb.gr, Domainmarket.gr.

Και για τους πρώτους, δεύτερους, τρίτους μας έχει εδώ τα backlinks, το Domain Authority, το URL Authority.

Το Domain Authority είναι το πόσο σημαντικό ή πόση βαρύτητα έχει το site, το URL Authority είναι για το URL το συγκεκριμένο, γιατί μπορεί να είναι όλο το Domain και το URL Authority να είναι μόνο το URL το συγκεκριμένο, μπορεί να είναι webhosting π.χ.

Εστιαστείτε στα reffering domains των ανταγωνιστών

Και τα Domains μας λένε ότι το Papaki έχει 1.464 referring domains, ο δεύτερος έχει 202, το τρίτος 391, ο τέταρτος 233, ο πέμπτος 147, 353, 73, 42, 27, 11. Και πρώτος παίρνει 27.000 αναζητήσεις το μήνα. Ο δεύτερος παίρνει 800, ο τρίτος 800 και πάει λέγοντας.

Ο τέταρτος παίρνει 8.000 γιατί είναι η εταιρεία Top Host που έχει ισχυρό branding στον χώρο.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο βασικότερος παράγοντας κατάταξης μιας ιστοσελίδας ceteris paribus, αυτό σημαίνει ότι όλα τα άλλα είναι σταθερά δηλαδή κάνω 10 site και τα 9 είναι ίδια,  είναι τα referring domains.

Κάποιοι θα σας πουν ότι είναι τα backlinks, ωστόσο μπορεί να έχω ένα link από ένα domain, μπορεί να έχω 10 link από το ίδιο domain. Η Google πιάνει τα 10 backlink σαν ένα referring domains.

Γι’ αυτό άμα δείτε σχετικά βίντεο ο κος. Mueller που είναι ο υπεύθυνος ποιότητας της Google και για τους Webmasters στην Ελβετία, είναι κοντά μας, αναφέρει ότι η Google δεν προσμετρά τα backlinks. Φυσικά και δεν τα μετρά γιατί μετράει τα referring domains, αλλά δεν το λέει.

Παρακολουθεί ο άλλος το σεμινάριο Google 60 λεπτά για να ακούσει ένα πράγμα μπας και μάθει κάτι ο καημένος για να βοηθήσει τον εαυτό του και το site του κι αυτό είναι λάθος,

Σας θυμίζει τίποτα σε πολιτική κατάσταση, που το ένα κόμμα λέει θα και το άλλο να και δεν υπάρχει τίποτα, ότι είμαστε σε άλλο πλανήτη; Κάπως έτσι είναι και η Google. Παρόλα αυτά η Google είναι μια πολύ σεβαστή εταιρεία που μας παρέχει δωρεάν Gmail, δωρεάν αποθηκευτικό χώρο, δωρεάν Search Console, δωρεάν Google Analytics, όποτε μην είμαστε τελείως άκαρδοι και να πολεμάμε την Google.

Απλά ξέρουμε ότι κρύβει τα επαγγελματικά μυστικά , τα βιομηχανικά μυστικά, κρύβει τον αλγόριθμο της Google και ρίχνει λάσπη στα μάτια όλων που δεν γνωρίζουν για το τι συμβαίνει στη Google και για το τι πρέπει να κάνουμε για να βγούμε στην πρώτη θέση.

Αναλύστε τους 6 βασικούς παράγοντες που καθορίζουν τον ανταγωνισμό

Αφού κάνουμε την ανάλυση ανταγωνισμού, θα πρέπει να αναλύσουμε 6 βασικούς παράγοντες και θα πρέπει να τους βελτιώσουμε συνολικά στα site και να βγούμε στην πρώτη δεκάδα.

Αυτοί είναι:

  1. Περιεχόμενο
  2. Reffering Domains
  3. User Experience – Εμπειρία Χρήστη
  4. Brand Name
  5. Γραφικό Περιβάλλον
  6. Ευκολία Χρήσης

Περιεχόμενο

Το πρώτο είναι το περιεχόμενο. Βγαίνω πατάω ας πούμε στο Papaki, βλέπω τι περιέχει η πρώτη σελίδα. Όμορφα γραφικά, πεδίο αναζήτησης για τα domains, απλό μενού, λογότυπο.

Reffering Domains

Το δεύτερο είναι τα referring domains που βλέπω εδώ ότι χρειάζομαι 1.464 referring domains που μας δίνουν 11.225 backlinks για να βγούμε στην πρώτη θέση για το web hosting. Πολύ απλό.

Πώς θα βρούμε τα referring domains;

Θα πρέπει αρχικά, έχω κάνει πάρα πολλά βίντεο σχετικά με τα backlinks, πως χτίζω backlinks, πώς κάνω safe links, πώς κάνω profile links.

Θα πρέπει να κοιτάξετε όλα τα βίντεο, να γραφτείτε στο κανάλι μου, να κάνετε like και subscribe και να δείτε την εντατική εκπαίδευση του SEO, να κάνετε ένα binge watch.

Το binge watch σημαίνει να καταβροχθίσετε όλα τα βίντεο μαζί, να καθίσετε 5 ώρες, μπορείτε να τα ακούσετε στο αυτοκίνητο σας, να κάνετε ποδηλασία, αυτό που κάνω κι εγώ δηλαδή.

Κάνω μια βόλτα με το ποδήλατο, 50 – 60 χιλιόμετρα, έχω τα ακουστικά μου και ακούω διάφορα πράγματα για το SEO και αυτά που με ενδιαφέρουν στο YouTube.

Τα referring domains είναι πιο σημαντικά απ’ όλα αλλά δεν γίνεται να βγαίνουμε πρώτοι και να είμαστε ένα site χωρίς περιεχόμενο και να λείπουν τα άλλα 5 που σας είπα. Το τρίτο είναι το User Experience.

Το τέταρτο είναι το Βrand Name.

Το πέμπτο είναι το γραφικό περιβάλλον και το έκτο είναι η ευκολία χρήσης  σε επίπεδο εφαρμογής. Γιατί το λέω αυτό, θα σας πω μετά.

User Experience – Εμπειρία Χρήστη

Στο User Experience, θα πρέπει η εμπειρία αποκομίζει ο χρήστης  που μπαίνει στο site να είναι πάρα πολύ καλή. Δηλαδή μπήκα, μπορώ να αγοράσω hosting με τη μια; Όταν βγαίνω πρώτος στο web hosting, σημαίνει ότι πουλάω web hosting.

Μπορώ να αγοράσω web hosting με ένα κλικ ή όχι;

Είναι περίπλοκο ή καθυστερεί ή οι τρόποι πληρωμής δεν είναι σωστοί ή δεν μπορώ να καταλάβω τι πουλάει ο άλλος ή γενικά είναι περίεργο το site, είναι σκοτεινό, είναι άσπρο, κάτι δεν κάθεται σωστά στον χρήστη.

Brand Name

Πάμε στο Brand, brand name που είναι το τέταρτο πράγμα που πρέπει να έχουμε. Μπαίνω σε ένα site για να αγοράσω hosting για την επιχείρηση μου για το site μου, π.χ. το Paramarketing.gr, και αυτή η εταιρεία Host Excer ή Host 1722.

Δεν την ξέρω καν.

Θα μπορούσατε να αγοράσετε hosting από μια εταιρεία που δεν γνωρίζετε και δεν έχετε ακούσει πουθενά; Σίγουρα θα πρέπει να πάτε να ψάξετε παραπάνω στο Internet, στο Facebook, να δείτε κριτικές, αν υπάρχει στο Google My Business σαν φυσική μορφή, ποιοι αγόρασαν, υπάρχουν affiliates.

Πολύ σημαντικό να υπάρχουν affiliates γιατί στο Αffiliate Marketing σημαίνει ότι υπάρχει social proof, ότι έχουν αγοράσει κι άλλοι όσο αυτοί υπάρχουν και ζουν από αυτό, από την πώληση hosting.

Το brand name παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην απόφαση αγοράς και στην κατάταξη, γιατί η Google ευνοεί τα brands και θα σας το πω σε άλλο βίντεο αυτό, γι’ αυτό μην ξεχάσετε να γραφτείτε, να κάνετε like και να αφήσετε και ένα σχόλιο για να ζωντανεύσουμε λιγάκι.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές, είμαστε κολλημένοι στους 1.400 αν κοιτάξω καλά, μπορεί να είναι και 3 παραπάνω 3 παρακάτω, μη χαθούμε.

Γραφικό Περιβάλλον

Λοιπόν, πάμε στο 5, το γραφικό περιβάλλον. Το γραφικό περιβάλλον είναι κι αυτό πολύ σημαντικό, ταιριάζει με το User Experience, αλλά έχει να κάνει με τα γραφικά, αν είναι φιλικά στον χρήστη. Δεν πρέπει να είναι πολλά, αλλά να ναι αυτά που πρέπει και να ναι ελάχιστα.

Να μπαίνω μέσα και να μην κουράζεται το μάτι.

Να μπαίνω μέσα και να μου προκαλούνται τα συναισθήματα που χρειάζεται ότι αυτό το site είναι επαγγελματικά κατασκευασμένο. Δηλαδή άμα δεν είναι επαγγελματικά τα γραφικά και τα γραφιστικά από το site σας, μάλλον υπάρχει πρόβλημα στο να πουλήσετε hosting που είναι πολύ βαρύ σήμερα.

Βασίζονται όλα τα site σ’ αυτό, κάποιος που κάνει πωλήσεις σε e-shop και μπορεί και να είναι 1.000 και 2.000 ευρώ την ημέρα, δεν θα μπει σε μια εταιρεία hosting που είναι ξεκρέμαστη, δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας, το γραφικό περιβάλλον δεν είναι σωστό κ.τ.λ.

Ευκολία Χρήσης

Και το έκτο είναι η ευκολία χρήσης σε επίπεδο εφαρμογής.

Η αγορά hosting γενικά έχει μια εφαρμογή δική της, δηλαδή είναι e-shop. Πατάω κουμπάκι, ψωνίζω, βάζω το domain που θέλω, γράφω ποιο πακέτο θέλω, αν θέλω SSL κ.τ.λ.

Άρα έχει και μια εφαρμογή που πρέπει να πάει σφαίρα, δε λέω σε επίπεδο εφαρμογής ότι πρέπει να κατεβαίνει σε Google Android ή σε συσκευές τύπου iPhone, στο Google Play ή στο αντίστοιχο της Apple.

Το επίπεδο εφαρμογής είναι επειδή το website είναι το ίδιο εφαρμογή για αγορά hosting.

Άρα αυτή η εφαρμογή θα πρέπει να πάει σφαίρα, απρόσκοπτα, χωρίς πολλά πράγματα και με τα ελάχιστα δυνατά κλικ, δηλαδή να μην το κάνουμε μακρινάρι.

Θέλω να μπω στο hosting και θέλω να κάνω και εγγραφή λογαριασμού. Δεν υπάρχει λόγος να έχω User Name αφού μπορώ μόνο με το email και με το password.

Δεν υπάρχει λόγος να βάλω όνομα πατρός, όνομα μητρός, αριθμό ταυτότητας, αυτά είναι χαζομάρες για το hosting, ειδικά αν είμαστε ερασιτέχνες. Πρέπει να είναι το ελάχιστο δυνατό και να μπορώ να αγοράσω hosting σε 30’’.

Τόσο απλά, γιατί όταν η εταιρεία σας είναι γνωστή και έχει όλα τα παραπάνω, θα πρέπει όλα να είναι εύκολα, να μην είναι δύσκολα. Αυτά θα ήθελα να πω σήμερα για το πώς να νικήσετε τον ανταγωνισμό. Μην ξεχάσετε να αγοράσετε hosting από την αγαπημένη μας εταιρεία hosting Myip με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-2

Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή, να αφήσετε το σχόλιο σας είτε μέσα στο site είτε κάτω από το βίντεο. Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές. Είμαι ο

Θέλετε να μείνετε σούπερ ενημερωμένοι με τις τελευταίες εξελίξεις στο SEO; Γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube και δείτε πρώτοι κάθε εβδομάδα τα νέα μου βίντεο για το SEO, την προώθηση ιστοσελίδων, το Amazon FBA και πολλά άλλα θέματα.

Ξέρω ότι το θέμα δεν έχει εξαντληθεί και θα μπορούσα να μιλάω για το SEO και τις μηχανές αναζήτησης ώρες. Επειδή θα πρέπει να παραδώσω και μερικές ιστοσελίδες που φτιάχνω παράλληλα, θα πρέπει να σας αφήσω. Γραφτείτε στο newletter και μείνετε συντονισμένοι στα επόμενα εκπληκτικά άρθρα για το SEO, τη Google και την κατασκευή ιστοσελίδων.

Γιάννης ο Διβράμης και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο. Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

 

 

 

Σχολιάστε

Shares