ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Email Marketing 21 Συμβουλές για απίστευτα αποτελέσματα

email-marketing-greece-success-1

Email Marketing 21 Συμβουλές για απίστευτα αποτελέσματα

Είστε έτοιμοι να στείλετε ένα email στην email list σας. Διαβάζετε για πολλοστή φορά την κάθε πρόταση, τον τίτλο που πριν τον αποφασίσετε ίσως απορρίψατε 10 άλλους τίτλους και ελέγχετε το call to action που έχετε βάλει για το άρθρο ή προϊόν που προωθείτε. Πατάτε Αποστολή και ξεφυσάτε με ανακούφιση!

Έπειτα από τρεις μέρες όμως που κοιτάτε τα στατιστικά σας, παρατηρείτε ότι τελικά τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα, το click-through rate είναι σχεδόν απογοητευτικό αφού κοντεύει να φτάσει στο μηδέν και το να ανοίξουν οι παραλήπτες τα μηνύματά σας αποτελεί πλέον μία μεγάλη υπόθεση!

Στην πραγματικότητα, όμως, ο στόχος σας δεν είναι τόσο δύσκολος. Χρειάζεται απλώς να ακολουθήσετε κάποιες απλές συμβουλές τις οποίες θα δούμε παρακάτω στο απίστευτο άρθρο για το email marketing.

Πριν προχωρήσετε στη δημιουργία ενός email, αναρωτηθείτε: εσείς οι ίδιοι, περιμένετε περισσότερο να φτάσει στο mailbox σας ένα email από κάποιο καλό σας φίλο ή από μία απρόσωπη μεγάλη επιχείρηση; Και ποιο από τα δύο απολαμβάνετε περισσότερο να διαβάζετε;

Η απάντηση που θα δώσετε στον εαυτό σας θα σας κατευθύνει σχετικά με τον τόνο που θέλετε εσείς να υιοθετήσετε όταν απευθύνεστε σε έναν μεγάλο αριθμό ανθρώπων, εν δυνάμει καταναλωτών, που επιδιώκετε να σας φέρουν κέρδη. Εάν θέλετε οι παραλήπτες σας να προσμένουν τα μηνύματά σας, αρχικά θα σας συμβουλεύαμε να αρχίσετε να τους προσεγγίζετε περισσότερο ως φίλος παρά ως πωλητής.

Στο internet, αν το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, τα λεφτά είναι στη λίστα!

Email Marketing: Η προσωπική επαφή μετράει

1. Συμπεριλάβατε το όνομά σας  στο πεδίο του αποστολέα. Βάλτε σε πρώτη γραμμή την προσωπική σας φήμη, δίνοντας προσωπική χροιά στο μήνυμά σας.

2. Γράψτε σε δεύτερο ενικό πρόσωπο, σαν να στέλνατε το μήνυμά σας σε ένα μόνο άτομο, ενισχύοντας τον προσωπικό τόνο στην προσέγγισή σας. Προσέξτε όμως να μην το παρακάνετε, στο email marketing δεν είστε και κολλητάρια με τους πελάτες σας!

3. Μη σπαταλάτε το χρόνο των αναγνωστών σας. Στέλνετε emails μόνο όταν έχετε κάτι πραγματικά σημαντικό ή και δελεαστικό να τους πείτε.

4. Να είστε ειλικρινείς και να είστε ο εαυτός σας. Επιτρέψτε στους εν δυνάμει παραλήπτες των emails σας να γνωρίζουν εξ αρχής ότι κάνοντας εγγραφή για τις ενημερώσεις σας πρόκειται να λαμβάνουν και προωθητικά μηνύματα.

5. Φανείτε χρήσιμοι. Μη στέλνετε μηνύματα στους χρήστες σας μόνο όταν θέλετε κάτι από εκείνους. Να είστε γαλαντόμοι προσφέροντας πληροφορίες για θέματα που τους ενδιαφέρουν  και ίσως προβληματίζουν και μην προσπαθείτε να πουλήσετε από την πρώτη στιγμή!

  1. Τμηματοποιήστε τις λίστες σας. Κρατήστε λίστες παραληπτών ανάλογα με τη θεματολογία των emails που στέλνετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να στέλνετε πάντα στο κοινό σας περιεχόμενο συναφές με τα ενδιαφέροντά τους. Η τμηματοποίηση της λίστας email θα σας αυξήσει τα εισοδήματα σας κατακόρυφα!
  2. Χρησιμοποιήστε μια επαγγελματική υπηρεσία email marketing όπως η aweber! Έχω δοκιμάσει 11 περίπου υπηρεσίες email marketing
  3. Η Πέμπτη είναι η καλύτερη μέρα για την αποστολή των email. Δώστε βάση στην ημέρα και ώρα που θα στείλετε τα emails σας και κρατήστε τη σταθερή. Συνήθως τα υψηλοτέρα open rates είναι στα μέσα της εβδομάδας  και τις μεσημεριανές ώρες 14:00-18:00, καθώς η ανταπόκριση του κοινού είναι μεγαλύτερη.
  4. Κρατήστε στατιστικά. Όπως και στο marketing, έτσι και στο email marketing θα πρέπει να έχετε επαγγελματικά στατιστικά για να παρακολουθείτε την πορεία της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης. Κάθε ιστοσελίδα είναι και μια επιχείρηση και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζετε!

Η μεγάλη αλήθεια είναι, όμως, ότι όσο ενδιαφέρον και προσωπικό να είναι ένα email, εύκολα μπορεί να περάσει απαρατήρητο και να πάρει κατευθείαν status Mark as Read χωρίς τελικά ο παραλήπτης να επενδύσει χρόνο να ανακαλύψει το περιεχόμενό του. Για να εξασφαλίσετε ότι οι αναγνώστες των emails σας τα ανοίγουν και τα διαβάζουν, ίσως θα πρέπει να αναρωτηθείτε πρώτα: εσείς οι ίδιοι πόσα emails λαμβάνετε καθημερινά στο mailbox σας και πόσα από αυτά τελικά ανοίγετε και διαβάζετε;

Η σημαντικότερη και πιο σταθερή πηγή παθητικού εισοδήματος στο ίντερνετ είναι το email marketing!

Γράψτε έναν καταπληκτικό τίτλο στο email σας!

Εάν το πρώτο που θα σας περνάει από το μυαλό με αυτή την ερώτηση είναι ο ρόλος που παίζει ο τίτλος του μηνύματος και πώς μπορεί αυτός να γίνει ελκυστικός, τα παρακάτω tips θα σας φανούν χρήσιμα:

10. Χρησιμοποιήστε ελκυστικές μην πω σεξουαλικές λέξεις σε σύντομες φράσεις, που θα κινήσουν το ενδιαφέρον, αλλά αποφύγετε τις επιτηδευμένες φράσεις.

11. Συμπεριλάβετε αριθμούς. Οι αριθμοί βάζουν το περιεχόμενο σε ένα πλαίσιο στο μυαλό του παραλήπτη και έχει παρατηρηθεί ότι όταν κάποιος διαβάζει έναν τίτλο ή ένα μεγάλο κείμενο, το μάτι του σκαλώνει στους αριθμούς. Επίσης, οι μη-στρογγυλοί αριθμοί φαίνεται να κινούν την περιέργεια ακόμα περισσότερο.

Email Marketing | Το Περιεχόμενο Μετράει

12. Μην γράφετε μακρυνάρια. Να είστε λακωνικοί! Γράψτε τις πληροφορίες που θέλετε να συμπεριλάβετε και μετά διαβάστε το κείμενό σας με καθαρό μάτι και κόψτε όποια πληροφορία θεωρείτε περιττή. Φροντίστε η κάθε πρότασή σας να έχει νόημα και να δίνει αξία στο γενικό κείμενο. Πολλές φορές λαμβάνω email 8 σελίδες! Ποτέ δεν τα διαβάζω!

13. Κάντε ερωτήσεις, έστω και ρητορικές. Φανταστείτε ότι έχετε μία προσωπική συζήτηση με τον κάθε παραλήπτη σας ξεχωριστά. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα προέκυπταν και μία-δύο ερωτήσεις;

14.Μην αυτοματοποιείτε τους χαιρετισμούς σας. Με συνηθισμένες και τυποποιημένες  εκφράσεις όπως Ευχαριστούμε!, Καλή ανάγνωση! θα χάσετε την αμεσότητα με τον αναγνώστη. Προσπαθήστε να προσθέσετε ένα δικό σας στοιχείο, για παράδειγμα μία έκφραση που σας χαρακτηρίζει!

15. Φροντίστε να μάθετε από τους καλύτερους! Εγγραφείτε σε μεγάλα, αναγνωρισμένα sites για να λαμβάνετε τις ενημερώσεις τους και μελετήστε το στυλ που ακολουθούν. Σίγουρα θα βρείτε ότι υπάρχουν τακτικές τους που μπορείτε να υιοθετήσετε κι εσείς, προσαρμόζοντάς τες σύμφωνα με το δικό σας περιεχόμενο και κοινό.

16. Προσαρμόστε τα email σας στις κινητές συσκευές! Σιγουρέψτε ότι τα emails σας διαβάζονται από smartphones και tablets.

  1. Δημιουργήστε πρώτα ένα test email και στείλτε το στον εαυτό σας ή σε κάποιο φίλο. Επιβεβαιώστε ότι το περιεχόμενο είναι ευανάγνωστο και τα links σας δουλεύουν όταν κάποιος ανοίγει το μήνυμά σας από διαφορετικούς browsers και από smartphone ή tablet, όπως αναφέρουμε και παραπάνω.

Το τελευταίο που θέλετε να συμβεί είναι να έχετε ακολουθήσει όλες τις παραπάνω διαδικασίες σωστά και στο τέλος να αποδειχτεί ότι υπήρχε κάποιο τεχνικό θέμα που δεν εντοπίσατε εγκαίρως. Αυτό γίνεται πολύ εύκολα με μια υπηρεσία όπως η Aweber!

To Email Marketing έχει να κάνει με το Marketing!

email-marketing

18. Εστιάστε στα πλεονεκτήματα. Μην επιδιώκετε να πείσετε το κοινό σας να περάσει κατευθείαν σε κάποια αγορά. Δώστε βάση στα πλεονεκτήματα που η προσφορά θα έχει για τον παραλήπτη, τονίστε τα και αφήστε τον ίδιο τον παραλήπτη να αποφασίσει να πραγματοποιήσει την αγορά.

19. Τοποθετήστε ένα καθαρό call to action, σε περίοπτη θέση. Να είστε ξεκάθαροι σχετικά με τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνουν οι παραλήπτες σας για να προχωρήσουν στην επιθυμητή για εσάς ενέργεια, δηλαδή στην αγορά, και υπενθυμίστε τους σε αυτό το σημείο γιατί θα επωφεληθούν από την προσφορά που προωθείτε.

20. Βάλτε ένα υστερόγραφο! Μπορεί να σε κάποιους να φαίνεται ως λεπτομέρεια ή δευτερεύουσας σημασίας στοιχείο, αλλά το υστερόγραφο αποτελεί την τελευταία πληροφορία που θα μείνει στο μυαλό του αναγνώστη. Η πληροφορία αυτή μπορεί να αφορά στο χρονικό όριο της προσφοράς ή να τονίζει τι θα “χάσει” ο αναγνώστης αν δεν εκμεταλλευθεί την προσφορά που του προωθείτε.

  1. Μην κάνετε SPAM! Δώστε στους παραλήπτες σας την επιλογή διαγραφής από τη λίστα σας και την επιλογή εγγραφής δύο φορές! Αυτό είναι υποχρεωτικό σύμφωνα με τους Νόμους του Opt-In στην Ευρώπη και την Αμερική. Μην παιδιαρίζεται με το νομικό πλαίσιο! Και μην κάνετε SPAM!

Φέτος, το 2014 έχουν καταφύγει στο SPAM EMAIL MARKETING πολλές μεγάλες και αξιοσέβαστες επιχειρήσεις και οργανισμοί λόγω κακών συμβούλων. Τέτοιες είναι Το Επιμελητήριο Λάρισας και ο Χρυσός Οδηγός!

Αν κάποιος θελήσει να σταματήσει να λαμβάνει τις ενημερώσεις σας, μην αγχώνεστε. Ναι, ίσως να συνειδητοποίησε ότι δεν λαμβάνει τελικά από εσάς το περιεχόμενο που περίμενε όταν εγγράφηκε στη λίστα σας, μπορεί όμως να υπάρχουν άλλοι λόγοι για τους οποίους εσείς δεν ευθύνεστε σε καμία περίπτωση.

Email Marketing Δείτε περισσότερα:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

2 σκέψεις στο “Email Marketing 21 Συμβουλές για απίστευτα αποτελέσματα”

  1. Γιάννη συγχαρήτηρια για το αρθρο. Πιστευω οτι περικλυει τα βασικά βηματα που ομως δεν ειναι οντως πολύ βασικά και κατανοητά για τους περισσότερους.
    Ηθελα να σε ρωτήσω σχετικά με το υφος του email δηλαδή τον τρόπο γραφής από το subject μεχρι και το κείμενο .

    Υπάρχει μια τάση από μικρές και μεγάλες εταιρίες να μιλάνε με υφος casual αν μπορώ να το πώ έτσι. Δηλαδή να επαναφέρουν το ανθρωπινο στοιχείο στο email .

    Πιστεύεις οτι αυτό έχει να κάνει με το κοινό που απευθύνεσαι ή είναι μια γενική φόρμα / στρατηγική που καλό είναι να έχει παρουσία παντού και σε όλα τα email
    ανεξαρτήτως προόντος ή υπηρεσίας που αναφέρεσαι ?

    Απάντηση

Σχολιάστε