ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

13 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΤΟ ESHOP ΣΑΣ CHECKLIST LAUNCHPAD

Περιεχόμενα

Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα θα μιλήσουμε το eshop checkilist 13 βήματα για να φτιάξετε το eshop σας, να κάνετε launch το eshop σας. Λίγα λόγια για μένα.

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO, ασχολούμαι με την κατασκευή ιστοσελίδων πάρα πολλά χρόνια. Παρέχω υπηρεσίες SEO και κατασκευής ιστοσελίδων.

Κάντε Like, κάντε subscribe, γραφτείτε στο newsletter μου. Κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα newsletter με πολύτιμο υλικό και όχι με προωθητικές ενέργειες.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting

Το κανάλι μας και το βίντεο αυτό είναι χορηγία της εταιρείας Myip που είναι εταιρεία hosting.

Κερδίστε 50% έκπτωση σε οποιοδήποτε πακέτο hosting, έστω κι αν κάνετε μεταφορά τώρα γιατί η εταιρεία Myip έχει πάρα πολύ γρήγορους light speed servers στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με ελληνικές και ξένες I.P. Κωδικός έκπτωσης PARAMARKETING50.

Πάμε στο θέμα.

Αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου: Από 3,23 τρις. δολάρια το 2019, θα πάει στα 6,5 τρις. το 2022

Η αγορά του Internet αυτή τη στιγμή και του ηλεκτρονικού εμπορίου διπλασιάζεται περίπου ανά τριετία.

Από 3,23 τρις. δολάρια το 2019, θα πάει στα 6,5 τρις. το 2022 και αυτό το ποσό θα βαίνει αυξανόμενο χωρίς να υπάρχουν κάποια σημάδια κόπωσης της αγοράς που σημαίνει ότι ολοένα και περισσότεροι θα αγοράζουν από το Internet και περισσότερα νέα site θα κατασκευάζονται.

Άμα θέλετε και εσείς να φτιάξετε ένα eshop γιατί αισθανόσαστε ότι έχετε σκουριάσει ή γιατί το παλιό eshop δεν κάνει ή δεν αρκεί ή έχετε τεμπελιάσει στο αντικείμενο της πληροφορικής και του Internet και αισθάνεστε ψηφιακός κηφήνας, όπως έλεγε και ο αείμνηστος Πανούσης, θα πρέπει να πέσετε με τα μούτρα στο νέο σας eshop.

Όμως, πριν κάνετε οτιδήποτε θα πρέπει να συμβουλευτείτε τους ειδικούς και να δείτε το σχετικό βίντεο που έχω αυτά τα απλά βηματάκια ως μπούσουλα για να βρείτε μια γραμμή και να μάθετε περισσότερα πράγματα.

Το βίντεο απευθύνεται και σε αρχάριους και σε αυτούς που έχουν eshop και θέλουν να μάθουν περισσότερα πράγματα.

1 Επιλογή σωστής αγοράς στόχου

eshop-checklist-launchpad-13-vimata-paramarketing-low

Πάμε στο νούμερο 1 που είναι η επιλογή σωστής αγοράς στόχου, target group, market niche ή σωστή επιλογή προϊόντων και αγοράς.

Υπάρχουν πολλοί πελάτες π.χ. στα ρούχα που είναι υπερκορεσμένοι, άμα πάτε στην Amazon θα δείτε ακόμη μεγαλύτερο κορεσμό και θα χρειαστείτε ειδικά εργαλεία όπως το Jungle Scout για να βρείτε ευκαιρίες και τρύπες στην αγορά κάτι που θα σας βοηθήσει και στην ελληνική αγορά και στην παγκόσμια αγορά.

Άμα ψάξετε και στο Skroutz θα δείτε πόσα eshop υπάρχουν ανά κατηγορία για να σκεφτείτε ή να βρείτε κάποια τρύπα που υπάρχει στην αγορά.

Ωστόσο, άμα είστε κατασκευαστής ή παραγωγός κάποιου προϊόντος το ηλεκτρονικό εμπόριο σας ευνοεί γιατί  μπορείτε να παρακάμψετε τους μεσάζοντες ή να έρθετε σε επαφή κατευθείαν με τους λαινοπωλητές, παρέχοντας ένα eshop χονδρικής και λιανικής

Πολύ καλή ιδέα αν είστε κατασκευαστής προϊόντων  ή υπηρεσιών, γεωργός, μεταποιητής ή έχετε μεταποιημένα ή επαναστατικά προϊόντα – υπάρχουν κι αυτά τα προϊόντα σήμερα – ή επαναστατικές ιδέες ή επαναστατικές υπηρεσίες που μπορούν να πουληθούν από το Internet.

Τότε χρειάζεστε ένα eshop και πρέπει να ορίσετε από πριν τη σωστή αγορά στόχο.

Τι είναι η αγορά στόχος;

Είναι ένα τμήμα της αγοράς που είναι οριοθετημένο ηλικιακά, εισοδηματικά και διαφοροποιείται από τα άλλα τμήματα της αγοράς. Π.χ. υπάρχει το τμήμα της αγοράς που είναι οι ελεύθεροι επαγγελματίες από 25 έως 35 ή οι φοιτητές και η νεολαία από 18 μέχρι 24 που ψάχνει να βρει φτηνό μέρος για διακοπές. Αυτά είναι τμήματα της αγοράς που μπορούν να οριστούν και στέκονται στο marketing αυτόνομα.

2 Βρείτε το κατάλληλο domain name

Το δεύτερο πράγμα είναι να βρούμε σωστό domain name. Όσο πιο μικρό, τόσο πιο καλό.

Είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που ζητάνε οι γυναίκες από κάποιον άνδρα. Όσο πιο μικρό το domain σας και μπορείτε να περιγράψετε αυτό που κάνετε με λιγότερα γράμματα, τόσο πιο πετυχημένη θα είναι η ιδέα σας.

Πάρτε για παράδειγμα αυτή τη μπλούζα που είναι Tommy Hilfiger. Λίγο μεγάλο όνομα, αν μπορούσε να το κάνει Tommy θα ήταν πιο πετυχημένο ή αν το έκανε Hilfiger θα ήταν εξίσου πετυχημένο.

Ασχολούμαι χρόνια με το branding, πολλές φορές προσπαθούσα να φτιάξω τα δικά μου brands για να πουλήσω στην Amazon και κατάλαβα πως αυτά που είχαν τη μεγαλύτερη απήχηση είχαν λιγότερα γράμματα π.χ. θα μπορούσα να κάνω ένα brand που θα ονομάζεται do.

Δεν υπάρχει βέβαια domain με 2 γράμματα, βασικά υπάρχουν αλλά είναι ακριβά, γύρω στα 600 ευρώ για το gr, κάπου τόσο έχουν και στο com και είναι και σπάνια να τα βρεις ελεύθερα.

Αλλά μπορείτε να πάρετε domain με 3 γράμματα, με 4 γράμματα, με 5 γράμματα και μετά αυξάνεται κάθε γράμμα. Άμα μπορείτε να περιγράψετε αυτό που κάνετε με λιγότερα γράμματα ή χαρακτήρες τόσο το καλύτερο.

Αποφύγετε τις παύλες, τους αριθμούς και άμα δεν μπορείτε να περιγράψετε αυτό που κάνετε με τα λιγότερα γράμματα, μπορείτε να έχετε το brand σας μαζί με το αντικείμενο σας π.χ. divramis seo, john seo ή pm seo για εμάς που είμαστε SEO Agency.

Φροντίστε να μην μπερδεύει, να είναι εύηχο, να το καταλαβαίνει ο άλλος και να αποτυπώνεται στο νου. Αυτή είναι η έννοια του brand.

3 Επιλέξτε Woocommerce

Τρίτον, πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου ή CMS.

Προτείνουμε το WooCommerce αυτή τη στιγμή. Έχουμε δοκιμάσει όλες τις μεγάλες πλατφόρμες κατά καιρούς, δεν θεωρούμε ότι είναι καλύτερες από το WooCommerce, γιατί έχει καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης της Google.

Είναι χαμηλότερο το κόστος κατασκευής του, λιγότερο από κάποιο άλλο site ή custom eshop και επίσης έχει πάρα πολύ μεγάλη προγραμματιστική κοινότητα πάνω από 40.000, έχει πολλά πρόσθετα και μπορείτε να βρείτε σχεδόν τα πάντα και τα περισσότερα είναι δωρεάν.

Άρα είναι καλύτερο να έχετε μια πλατφόρμα που να είναι πιο περπατημένη στην αγορά, γιατί έτσι πάντα βρίσκετε κάποιον να αναλάβει το eshop σας άμα δεν τα βρείτε με τον κατασκευαστή σας.

4 Βρείτε γρήγορο hosting

Πάμε στο νούμερο 4 που είναι το hosting. Το hosting είναι βαρόμετρο στο SEO. Όσοι θέλουν να ασχοληθούν κάποια στιγμή με eshop θα πρέπει να έχουν γρήγορο hosting.

Η εταιρεία που θα προτιμήσουν  να έχει εμπειρία από το WooCommerce και γι’ αυτό προτείνουμε την εταιρεία Myip με κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50 για 50% έκπτωση εφ’ όρου ζωής στο hosting σας.

Υπάρχουν πολλές εταιρείες hosting, κάποιες είναι καλές και κάποιες δεν είναι, αλλά αυτή τη στιγμή χρησιμοποιούμε πάνω από 70 εταιρείες hosting για διάφορα πακέτα που έχουμε, γνωρίζουμε ποιες είναι οι καλύτερες γι’ αυτό σήμερα προτείνουμε την εταιρεία Myip.

5 Δημιουργήστε ένα επαγγελματικό λογότυπο

Το 5 είναι το logo, λογότυπο, εταιρική ταυτότητα. Μπορεί να έπρεπε να είναι πιο μπροστά μαζί με την επιλογή του domain, αλλά το άφησα στο 5 για να έχετε ήδη ξεκαθαρίσει ποιο θα είναι το brand name σας, το λογότυπο σας, ποια θα είναι τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσετε, τι θα συμβολίζουν αυτά.

Για παράδειγμα, κάποιος θέλει να φτιάξει delivery γύρο και έχει επιλέξει πράσινο χρώμα. Δεν γίνεται παιδιά, ο γύρος πρέπει να έχει κόκκινο χρώμα που είναι το χρώμα του φαγητού και των πωλήσεων.

Δεν μπορούμε να έχουμε γυράδικο μαύρο. Έχει έρθει πάλι αυτή η μόδα, τα καταστήματα πρέπει να έχουν οπωσδήποτε κόκκινο χρώμα στο λογότυπο τους και κάτι άλλο όπως το άσπρο ή σκέτο κόκκινο.

Δείτε τα Mc Donalds, τα Goody’s που είναι μεγάλες εταιρείες franchise τροφίμων. Δεν λέω να τα αντιγράψετε, αλλά να δείτε που θα κυμανθείτε. Υπάρχει ειδική επιστήμη χρωματολογία, ψυχολογία των χρωμάτων για να δείτε που ταιριάζει τι.

Τα πλυντήρια αυτοκινήτων πάνε στο μπλε γιατί υποδηλώνουν το νερό, τη θάλασσα και την καθαριότητα, τα ρούχα άσπρο μαύρο ή πιο ουδέτερα, σαν τη μπλούζα Tommy Hilfiger, Θωμάς Λοφοδάχτυλος, έχει μπλε, άσπρο, κόκκινο αλλά είναι σωστή η αντίθεση του κόκκινου με το μπλε και το άσπρο που έχει η μπλούζα.

Οπότε πρέπει να προσέξουμε την εταιρική μας ταυτότητα, το λογότυπο μας να είναι αναγνωρίσιμο και να ανταποκρίνεται στο αντικείμενο μας.

Για παράδειγμα μην είμαστε εκκενώσεις βόθρων αυτή τη στιγμή και έχουμε μαύρο χρώμα.

Το μαύρο είναι το χρώμα αυτού που έρχεται ο βοθρατζής να το πάρει. Πρέπει να έχουμε κάποιο χρώμα καθαριότητας.

6 Επιλέξτε μίνιμαλ Woocommerce Theme

Πάμε μετά στο βήμα 6.

Αφού ξέρουμε ότι θα κάνουμε WooCommerce πρέπει να επιλέξουμε το σωστό θέμα σε WooCommerce το οποίο θα πρέπει να είναι μίνιμαλ σε κώδικα, μίνιμαλ σε design. Όσα λιγότερα έχει πάνω το site και το eshop, τόσο καλύτερα.

Αυτό θα πει όσο λιγότερο κώδικα έχει αυτό το θέμα, τόσο καλύτερα θα πάει το site μας στην Google και θα μπορούμε να το διαχειριστούμε κι εμείς.

Μην επιλέγετε βαριά θέματα. Μπορείτε να μπείτε αυτή τη στιγμή στο Google PageSpeed Insights και στο Tools.pingdom.com να δείτε την ταχύτητα φόρτωσης και πόσο καλά πάει το θέμα demo που θα επιλέξετε και πόσο σωστά είναι φτιαγμένο, γιατί και τα θέματα demo τα φτιάχνουν με code injections με κώδικα δηλαδή για να φαίνονται ότι τρέχουν γρήγορα ενώ δεν τρέχουν.

Δηλαδή τα έχουν ήδη βελτιστοποιήσει για ταχύτητα ενώ το κανονικό θέμα δεν το έχουν βελτιστοποιήσει καν.

Άρα θα πρέπει να κοιτάξουμε ένα θέμα που να είναι πραγματικό στο WooCommerce, να έχει καλά σχόλια στο Google PageSpeed Insights, στο Pindgom ταχύτητα φόρτωσης και να συνάδει με το Web Core της Google και το λεγόμενο Web Core update που θα έρθει σε λίγο που είναι 3 βαρβάτα κριτήρια χρηστικότητας.

7 Δημιουργήστε τις σταθερές σελίδες του eshop

Μετά στο βήμα 7 είναι να φτιάξουμε σταθερές σελίδες.

Πρέπει να έχουμε οπωσδήποτε σελίδα about us, εταιρικό προφίλ, ποιοι είμαστε, που εδρεύουμε, ΑΦΜ, όροι χρήσης με βάση το GDPR αναλυτικά, πολιτική συναλλαγών, πολιτική επιστροφών, newsletter.

Αναγκαστικά θα πρέπει να έχουμε και ξεχωριστή σελίδα για πεδίο εγγραφής και θα πρέπει να υπάρχει μεγεθολόγιο κ.λπ., όλες τις απαραίτητες σελίδες που είναι το ketchup και fried potatoes pages στο SEO.

Μπορεί να υπάρχουν σε ένα site για να δείχνει ότι είναι πραγματική επιχείρηση.

8 Χρησιμοποιήστε επαγγελματικές φωτογραφίες προϊόντων

Μετά το 8 είναι το προϊόντα και οι φωτογραφίες των προϊόντων.

Οι φωτογραφίες φέρνουν τις πωλήσεις. Οι κακές φωτογραφίες δεν έχουν μέλλον σήμερα γιατί υπάρχουν eshop που έχουν πολύ καλύτερες φωτογραφίες από το δικό σας με μοντέλα, καθαρή εικόνα και background από πίσω.

Προτιμάμε τις οριζόντιες φωτογραφίες, 1000 x 1000 pixel, κάτω από 100 KB για να φορτώνει γρήγορα γιατί αν είναι πάνω από 100 KB θα αργεί να φορτώσει στα κινητά και δεν θα αγοράσει κανένας.

Κοιτάμε οι φωτογραφίες να είναι ξεκάθαρες και να δείχνουν το προϊόν και προτιμούμε φωτογραφίες με λευκό φόντο για να μπορούν να μπουν και στο Skroutz, στο Bestprice.gr και ο χρήστης να βλέπει ξεκούραστα τις φωτογραφίες από τα προϊόντα σας, χωρίς να κάνει πολύ θόρυβο μέσα η εικόνα.

9 Δωρεάν αποστολή και δωρεάν αντικαταβολή

Το νούμερο 9 που είναι πάρα πολύ σημαντικό είναι η δωρεάν αποστολή, δωρεάν αντικαταβολή από το πρώτο ευρώ ή από κάποιο ποσό και άνω. Είναι μυστικό επιτυχίας στο Internet και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οπότε μπορείτε να επιλέξετε κάποια εταιρεία courier από τις μεγάλες όπως η ΕΛΤΑ ή η ACS.

Καλό είναι να έχετε μια βασική και μια back up, να πάρετε τις τιμές τους και να κάνετε ένα παζάρι με την πολιτική τους για να έχετε χαμηλές τιμές στην αποστολή και στην αντικαταβολή.

Μην πάτε να υπολογίσετε αποστολές ανά νομό, μην τρελαίνεστε και μην νομίζετε ότι θα φτιάξετε το καλύτερο και το λεπτομερέστερο eshop.

Το καλύτερο eshop δεν είναι το λεπτομερέστερο αλά αυτό που μπορεί να αγοράσει κάποιος με ένα κλικ και να έχει δωρεάν αποστολή, δωρεάν αντικαταβολή, όπως είναι και η Amazon με το Amazon Prime.

Μυστικό αυτό και πολύ σημαντικό για τη λειτουργία του eshop σας.

10 Δημιουργήστε newsletter με την Mailerlite

Το νούμερο 10 είναι το newsletter. Πρέπει από τη μέρα 1 του eshop να φτιάξετε κάποιο newsletter με την εταιρεία Mailerlite που προτείνω.

Έχει για τους νέους συνδρομητές η εταιρεία Mailerlite δωρεάν υπηρεσίες και από τους 1001 και μετά έχει πολύ χαμηλά πακέτα χρέωσης. Είναι πολύ καλύτερη από τη MailChimp που μπορεί να έχει κι αυτή χαμηλή χρέωση, γιατί η MailChimp κόβει όλα τα affiliate marketing, τα θεωρεί spam και μπορεί να κόψει και πράγματα που δεν είναι spam.

Αυτή η φοβία και το μίσος για το affiliate και οτιδήποτε περιέχει προώθηση που έχει η MailChimp είναι ανυπόστατη. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος που πάει κάποιο bot και κόβει τα πάντα.

Για να μη βρεθείτε εκτεθειμένοι, επιλέξτε Mailerlite.

Εγώ αυτή τη στιγμή φτιάχνω λίστες για τους πελάτες μου με Mailerlite και για το Paramarketing.gr έχω την εταιρεία AWeber που είναι λίγο πιο δύσχρηστη και πιο ακριβή γι’ αυτό δεν την προτείνω αυτή τα στιγμή σε εσάς, αλλά άμα θέλετε κάποια πρόταση μπορείτε να πάτε στη AWeber που είναι εξίσου καλή και επαγγελματική λύση.

11 Σωστοί τρόποι πληρωμής

Και πάμε στο νούμερο 11 που είναι οι τρόποι πληρωμής.

Επιλέξτε τράπεζα με VISA ή Mastercard.

Η καλύτερη τράπεζα στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι η Πειραιώς, δηλαδή η καλύτερη από τις χειρότερες.

Δεν έχω κάτι με την τράπεζα Πειραιώς, αλλά οι τράπεζες δεν λειτουργούν σωστά στη χώρα μας και γενικώς. Αυτή τη στιγμή υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στο τραπεζικό σύστημα με το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχουν τεράστιες καθυστερήσεις και είναι δύσκολο να κάνει κάποιος eshop και να πάρει έγκριση αμέσως από την τράπεζα για να συνδεθεί.

Αλλά έχουν το υψηλότερο ποσοστό μετατροπών οι τραπεζικές κάρτες Eurobank, Alphabank, Εθνική και Πειραιώς.

Από τις 4 μεγάλες τράπεζες η Πειραιώς είναι η πιο φιλική στο internet γιατί είχε ξεκινήσει πιο παλιά με το winbank, αν και έχει μεγάλες καθυστερήσεις αυτή τη στιγμή. Και μετά είναι η αντικαταβολή, η παραλαβή από το κατάστημα και το PayPal.

Αποφύγετε την τραπεζική κατάθεση, γιατί θα ψάχνετε δεκάδες διαφορετικές καταθέσεις από διαφορετικές τράπεζες με αριθμούς αποστολή για να δείτε αν μπήκαν τα λεφτά και να στείλετε το προϊόν.

Αυτό έχει κι άλλες καθυστερήσεις, ενώ με την κάρτα γίνεται αυτόματα η συναλλαγή, όπως επίσης υπάρχει και η Viva Payment που κάποιοι την προτιμούν έναντι της κάρτας γιατί συνδέεται αμέσως.

Εμείς δεν προτιμούμε την η Viva Payment, μπορεί να είναι γρήγορη και να έχει αλλάξει τα προβλήματα που είχε στο παρελθόν, αλλά ο τελικός χρήστης θέλει να βλέπει τράπεζα και όχι Viva Payment.

Η τράπεζα μαζί με την αντικαταβολή έχει το υψηλότερο ποσοστό μετατροπών στο καλάθι αγορών, γιατί όταν κάποιος  φτάνει στο καλάθι αγορών και βλέπει τράπεζα είναι εγγύηση ότι είναι πραγματικό το eshop.

Θα μου πει κάποιος να βάλω και την τράπεζα και τη Viva Payment;

Όχι, ένα από τα 2 και όταν έχω να επιλέξω ανάμεσα στην τράπεζα και τη Viva Payment, θα επιλέξω την τράπεζα και θα κρατήσω τη Viva Payment για back up αν χαλάσει κάτι στην τράπεζα. Για όλα σας έχω λύσεις, για να διατηρείτε το eshop σας στον αέρα και να μην πέφτει και να μην έχει προβλήματα με τις συναλλαγές.

12 Μπείτε στο Skroutz, στο Bestprice και στη Linkwise

Και πάμε στο 12 μπείτε στο Skroutz, στο Bestprice και στη Linkwise.

Πάρα πολλοί μου λένε ότι ο Skroutz είναι ακριβός, παίρνει το 10% και ποσοστά και άλλα. Έχει επέλθει σκρουτζοποίηση, ωστόσο σας φέρνει νέους πελάτες τους οποίους θα πρέπει να κρατήσετε.

Αυτό είναι το θέμα, η αξία του νέου πελάτη και εδικά όταν έχετε νέο eshop και θέλετε να κάνετε στρατηγική διείσδυσης στην αγορά θα πρέπει να εκτεθείτε.

Χρειάζεται μαζική έκθεση εκεί που αγοράζει ο κόσμος. Ακόμη και αν το Skroutz είναι ακριβό, θα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε για λίγο καιρό, να έρθουν οι πρώτοι πελάτες και ο πρώτος τζίρος και μετά να αποφασίσετε αν θα μείνετε ή θα φύγετε. Άρα πρέπει να μπείτε παντού.

13 Ξεκινήστε SEO, προώθηση ιστοσελίδας και προσφορές

Και το 13 είναι το SEO, η προώθηση ιστοσελίδων και οι προσφορές για να γραφτεί κάποιος στην mail list, το blog στο οποίο γράφουμε άρθρα και όλο αυτό το πακέτο που προσφέρουμε εμείς σαν εταιρεία και θα πρέπει να το έχετε και αυτό για να έχετε μεγαλύτερη έκθεση και να εξασφαλίσετε μεγαλύτερες πωλήσεις στο eshop σας.

Το SEO φέρνει οργανική επισκεψιμότητα που είναι η καλύτερη επισκεψιμότητα και με το μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών παγκοσμίως αυτή τη στιγμή και γι’ αυτό θα πρέπει να κάνετε και SEO.

Μπορείτε σήμερα να ζητήσετε προσφορά για την προώθηση και την κατασκευή της ιστοσελίδας σας από εμάς που έχουμε εξειδίκευση στο να κάνουμε sites που να βγαίνουν πρώτα στην Google.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-2

Και τελειώνοντας κάντε like, κάντε subscribe στο κανάλι μας στο YouTube για να παίρνετε τις ενημερώσεις!

Πατήστε το κουδουνάκι γιατί βγάζουμε πολλά βίντεο μέσα στη βδομάδα, όπως επίσης μπορείτε να γραφτείτε και στο newsletter που κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα ενημερωτικό newsletter για το SEO, πώς να βγείτε πρώτοι στην Google, την προώθηση ιστοσελίδων, πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet και διάφορα άλλα σημαντικά θέματα.

Θα σας δω στο επόμενο βίντεο. Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares