ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ-KEYWORDS

Keywords: Πως να προσθέσετε λέξεις κλειδιά στην ιστοσελίδα σας

Δείτε πώς μπορείτε να προσθέσετε τις αγαπημένες σας λέξεις κλειδιά στην ιστοσελίδα σας με τρόπο που θα φαίνονται στις μηχανές αναζήτησης

Οι λέξεις κλειδιά είναι ίσως από τις πιο σημαντικές λεπτομέρειες που ξεχνάμε να προσθέσουμε όταν θέλουμε να κατατάξουμε την ιστοσελίδα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης.

Έχω παρατηρήσει ότι πολλοί πελάτες μου που επιθυμούν να αγοράσουν μια υπηρεσία SEO για την ιστοσελίδα τους, θέλουν να βγούνε στην πρώτη σελίδα της Google με λέξεις κλειδιά που δεν υπάρχουν πουθενά στο site τους!

Λες και το SEO είναι άλυτο μυστήριο ή γίνεται με ένα μαγικό κουμπί που έχω δίπλα από το enter στο πληκτρολόγιο μου. Δεν θέλω να γίνομαι σαρκαστικός, αλλά θα ήθελα να βάλω τα πράγματα σχετικά με τις λέξεις κλειδιά και με τις λέξεις κλειδιά που θέλετε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google σε μια σειρά.

Επειδή όντως τα πράγματα είναι απλά, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω για να καταλάβετε τι πρέπει να κάνετε για να ανέβει η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης είτε κάνετε μόνοι σας SEO είτε το έχετε αναθέσει σε έναν επαγγελματία.

Εμπρός λοιπόν!

Οι τρεις τρόποι για να προσθέσετε τη λέξη κλειδί στο site σας

Αρχικά θα πρέπει να πούμε ότι δεν υπάρχει διαδικασία SEO που να δηλώνεις τις λέξεις κλειδιά στη Google με κάποιο επίσημο τρόπο ή να καταχωρείς στις μηχανές αναζήτησης με κάποιον επίσημο τρόπο.

Άρα διάλογοι του τύπου:

-Δήλωσες το site στη Google και τις λέξεις κλειδιά;

-Το δήλωσα

-Και τότε γιατί δεν βγαίνει πουθενά;

-Σαμπώς ξέρω;

Δεν ισχύουν και θα πρέπει να αποφεύγονται σχετικά με την διαδικασία προσθήκης λέξεων κλειδιών ή keywords στη Google.

Το σημαντικότερο πράγμα που κοιτάει η Google και οι αράχνες της όταν διαβάζουν μια ιστοσελίδα είναι το URL ή η γραμμή διεύθυνσης της ιστοσελίδας. Θα πρέπει λοιπόν να συμπεριλάβουμε την λέξη κλειδί την οποία θέλουμε πρώτα στο URL.

Όσο πιο κοντά είναι η λέξη κλειδί στην αρχή του URL τόσο καλύτερα.

Οι τρεις τρόποι για να συμπεριλάβουμε την λέξη κλειδί στο URL είναι οι εξής:

1 Με ελληνικούς χαρακτήρες: https://paramarketing.gr/κατασκευή-ιστοσελίδων/

2 Με λατινικούς χαρακτήρες: https://paramarketing.gr/kataskevi-istoselidon/

3 Με μεικτούς χαρακτήρες: https://paramarketing.gr/kataskevi-istoselidon-κατασκευή-ιστοσελίδων/

Δουλεύουν και οι τρεις τρόποι σωστά για τις μηχανές αναζήτησης;

Η απάντηση είναι ναι.

Ποιος τρόπος είναι προτιμότερος;

Για μένα ο δεύτερος τρόπος είναι προτιμότερος γιατί έτσι δεν δημιουργούνται προβλήματα εμφάνισης στις κοινοποιήσεις στο Facebook.

Αφιερώστε μία σελίδα για κάθε λέξη κλειδί

Επειδή η Google έχει το κριτήριο της διασποράς στα αποτελέσματα αναζήτησης της, που σημαίνει ότι επιτρέπει για κάθε σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERP) μόνο ένα μοναδικό domain, δηλαδή για κάθε site έχουμε μόνο μία σελίδα ταξινομημένη για κάθε λέξη κλειδί, θα πρέπει να αφιερώνουμε για κάθε λέξη κλειδί, μία σελίδα από το site μας.

Αποφύγετε διαφορετικές ταξονομίες πέραν της σελίδας ή του άρθρου

Εκτός από μία σελίδα μπορεί να υπάρχει ένα άρθρο ή ένα προϊόν. Αποφεύγουμε την ταξονομία portfolio ως μη ανταγωνιστική και την αντικαθιστούμε με άρθρα ή σελίδες. Επίσης όλες οι άλλες οι ταξονομίες που μπορεί να υπάρχουν μέσα σε μια ιστοσελίδα ειδικού ενδιαφέροντος πχ. Μεσιτικό Γραφείο και που δημιουργούν υποκατηγορίες στην ιστοσελίδα μας είναι μη ανταγωνιστικές.

Η σελίδα ή το άρθρο δεν είναι ταξονομίες στο WordPress όμως μπορούν και τα δύο να ταξινομηθούν μέσα στην ιστοσελίδα σε ταξονομίες.

Για παράδειγμα είναι προτιμότερο να έχουμε μια πλατιά δομή στην ιστοσελίδα μας (flat URL structure) παρά να έχουμε τεράστιο βάθος του τύπου https://paramarketing.gr/seo/services/first-page/.

Καλύτερη είναι η δομή του URL να είναι άμεση χωρίς γονικές κατηγορίες και υποκατηγορίες για παράδειγμα: https://paramarketing.gr/seo-first-page-services/.

Εύλογο τώρα είναι να με ρωτήσετε κάποιοι τι είναι η ταξονομία στο WordPress.

Τι είναι η ταξονομία στο WordPress;

Σύμφωνα με των κώδικα του WordPress (WordPress Codex) η λέξη ταξονομία προσδιορίζει έναν τρόπο ταξινόμησης και ομαδοποίησης των περιεχομένων αλλά και των λέξεων κλειδιών που υπάρχουν σε μία ιστοσελίδα σε WordPress.

Η σωστότερη λέξη στα ελληνικά είναι ταξινομία, χρησιμοποιούμε όμως για εκπαιδευτικούς σκοπούς τη λέξη ταξονομία που είναι αδόκιμη και είναι νεολογισμός- ακριβής μεταφορά δηλαδή του αγγλικού όρου στα ελληνικά.

Στο WordPress υπάρχουν πάρα πολλές ταξονομίες, που σημαίνει ότι υπάρχουν πάρα πολλά σημεία στα οποία θα πρέπει να τοποθετήσουμε τις λέξεις κλειδιά.

Οι ταξονομίες στο WordPress είναι πολύ σημαντικές για το SEO και για αυτό τις  αναφέρω παρακάτω.

Κατηγορία

Η ταξονομία category σας βοηθάει να κατηγοροποιήσετε τα άρθρα και τις δημοσιεύσεις σας στην ιστοσελίδα σας. Ταξινομείται από τη Google. Το σωστότερο είναι να εγκαταστήσουμε το πρόσθετο Yoast SEO και να επιλέξουμε να μην ταξινομούνται οι κατηγορίες άρθρων στις μηχανές αναζήτησης.

Ο λόγος που θα πρέπει να το κάνουμε αυτό είναι για να μην ανταγωνίζονται τα άρθρα ή οι σελίδες μας με τις κατηγορίες των άρθρων στη Google.

Ετικέτα Άρθρου

Το post_tag taxonomy είναι παρόμοιο με την κατηγορία άρθρων, μόνο που εδώ σας βοηθάει να κατηγοροποιήσετε τα άρθρα σας με βάση τις λέξεις κλειδιά. Αυτό σημαίνει ότι ταξινομείται από τις μηχανές αναζήτησης και τη Google.

Κατηγορίες Συνδέσμων

To link_category σας βοηθάει να ταξινομήσετε εσωτερικά τους συνδέσμους στην ιστοσελίδα σας. Είναι μόνο για εσωτερική κατανάλωση και δεν ταξινομείται από τη Google. Δεν μας χρειάζεται γενικότερα και δεν θα ασχοληθούμε ξανά με αυτήν την ταξινομία.

Μορφή Άρθρων

Η ταξονομία post_format εισήχθηκε από την έκδοση 3.1 του WordPress και μετά. Έχει να κάνει με μεταπληροφορίες που χρησιμοποιεί κάθε θέμα στο WordPress για να παρουσιάσει τα άρθρα σας στη Google.

Αυτό σημαίνει ότι κάποια θέματα έχουνε επιπλέον πληροφορίες SEO έναντι άλλων οι οποίες ταξινομούνται από τη Google.

Τέλος το WordPress μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε τις δικές μας ταξονομίες, τις λεγόμενες custom taxonomies όπως συνταγές μαγειρικής, θεάματα, προγράμματα γυμανστικής, βιβλία, ταινίες, μοντέλα, αυτοκίνητα, ακίνητα κτλ.

Τοποθετήστε στρατηγικά τη λέξη κλειδί σε διάφορα σημεία της σελίδας και της ιστοσελίδας σας

Η στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών είναι πολύ σημαντική γιατί δεν επαρκεί μόνο η τοποθέτηση της λέξης κλειδί στο URL. Η τοποθέτηση της λέξης κλειδί και μόνο στο URL εκπληρώνει μόνο μερικούς από τους παράγοντες SEO του αλγορίθμου της Google που εικάζουμε σήμερα ότι είναι πάνω από 200.

Η στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών σε πολλά σημεία της σελίδας μας είναι μέρος της εντός σελίδας βελτιστοποίησης ή του ONPAGE SEO.

Σας παραθέτω με τη σειρά που έχω χρησιμοποιήσει την στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών στο άρθρο 200 παράγοντες SEO:

11. Keywords στο Title Tag: Ο τίτλος της σελίδας είναι το δεύτερο σημαντικό σημαντικό πράγμα από άποψη περιεχομένου της σελίδας σας μετά από το περιεχόμενο της σελίδας σας. Έτσι στέλνει ένα πολύ ισχυρό  on-page SEO σήμα στη Google.

12. Ο τίτλος της σελίδας σας ξεκινάει με τη λέξη κλειδί: Σύμφωνα με δεδομένα της πρώην SEOMoz, οι τίτλοι της σελίδας που ξεκινάνε με τις λέξεις κλειδιά τείνουν να αποδίδουν περισσότερο στη Google γενικότερα.

13. Το Keyword στο Description Tag: Άλλο ένα σήμα σχετικότητας. Όχι τεράστιας σημασίας, αλλά ακόμα κάνει τη διαφορά.

14. Το Keyword στον τίτλο H1: Το H1 tags είναι σαν τον δεύτερο τίτλο της σελίδας σας και στέλνει ακόμα ένα ισχυρό σήμα σχετικότητας στην Google.

15. Το Keyword σας είναι η πιο συχνή λέξη ή φράση στο κείμενο: Η πυκνότητα της λέξης κλειδί είναι ένας παράγοντας σχετικότητας. Πρέπει να σημειώσω ότι η Google μετράει δύο παράγοντες στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας: την σχετικότητα και την ποιότητα ή τη σημαντικότητα του site, blog, e-shop.

16. Το μέγεθος των Άρθρων και των Σελίδων:  Το περιεχόμενο με περισσότερες λέξεις μπορεί να καλύψει ένα μεγαλύτερο εύρος περιεχομένου και λέξεων κλειδιών από ότι μικρότερα κείμενα. Σύμφωνα με μια σχετική έρευνα τουSERPIQ έχει βρεθεί ότι τα άρθρα με 2.500 περίπου λέξεις βγαίνουν πρώτα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Δείτε περισσότερα: content length correlated with SERP position.

17. Πυκνότητα των λέξεων κλειδιών: Όχι τόσο σημαντικός παράγοντας SEO όσο παλιότερα, η Google εξακολοθεί να προσμετράει την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών. Πάνω από το 4,5 % όμως μπορεί να σας βλάψει.

18. Latent Semantic Indexing Keywords στο Περιεχόμενο ή (LSI): Τα LSI keywords βοηθάνε την Google να εξάγει το σημειωτικό νόημα των λέξεων με περισσότερα από ένα νόημα. Για παράδειγμα η λέξη Αρχή έχει πολλά νοήματα, σημαίνει την εκκίνηση, την εξουσία, το κράτος κτλ. Το LSI πιθανώς να ενεργεί και σαν σήμα ποιότητας για την Google.

19. LSI Keywords στον Τίτλο και στα Description Tags: Όπως και με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, LSI keywords στα meta tags πιθανώς να βοηθάνε τη  Google να ξεδιακρίνει τα συνώνυμα. Έτσι λειτουργεί σαν σήμα σχετικότητας.

24. Image Optimization ή βελτιστοποίηση των εικόνων: Οι εικόνες στη σελίδα σας στέλνουν στις μηχανές αναζήτησης σημαντικά μηνύματα σχετικότητας από το όνομα αρχείου, alt text, title, description και caption ή λεζάντα.

28. Εμφάνιση του Keyword στην Αρχή: Το να έχετε το  keyword να εμφανίζεται στις πρώτες 100 λέξεις του περιεχομένου είναι ένα ενισχυμένο σήμα σχετικότητας.

29. Το Keyword στα H2, H3 Tags: Το να έχετε το keyword σας να εμφανίζεται στους υποτίτλους των H2 και H3 μεγέθους είναι ένα πιο αδύναμο μα σημαντικό σήμα σχετικότητας. Το  SEO Moz πάνελ συμφωνεί και σε αυτόν τον παράγοντα.

30. Η σειρά των Λέξεων Κλειδιών: Ένα ακριβές ταίριασμα της λέξης κλειδί με αυτό που αναζητάνε οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης  θα πάει καλύτερα σε σύγκριση με διαφορετική σειρά. Για παράδειγμα SEO TIPS και TIPS SEO. Ένα site βελτιστοποιημένο για το SEO TIPS θα πάει καλύτερα με αυτήν τη λέξη κλειδί όταν κάποιος ψάχνει τη λέξη SEO TIPS. Αυτή είναι μια καλή απόδειξη ότι η έρευνα λέξεων κλειδιών είναι όντως πολύ σημαντική.

49. Page Category – Κατηγορία Σελίδας ή άρθρου: Η κατηγορία στην οποία η σελίδα εμφανίζεται είναι ένα σήμα σχετικότητας. Μια σελίδα η οποία ανήκει σε μια κατηγορία σχετική με ένα θέμα κοντά στη λέξη κλειδί παίρνει πόντους σχετικότητας.

50. WordPress Tags ή Ετικέτες WordPress: Τα Tags είναι χαρακτηριστικά γνωρίσματα του WordPress και δίνουν ένα τόνο σχετικότητας.  Σύμφωνα με το εκπληκτικό blog Yoast.com:

“O μόνος τρόπος που βελτιώνεται το SEO στο WordPress είναι ότι σχετίζεται αυτό το άρθρο του περιεχομένου με άλλα σχετικά άρθρα ή posts”

Για να προσθέσω και την ταπεινή μου πείρα, τα WordPress tags εμφανίζονται και στη αποτελέσματα αναζήτησης της Google, γιατί είναι σελιδοποιημένα. Παράδειγμα: https://paramarketing.gr/tag/wordpress-seo/!

Αποκτήστε δεκάδες ποιοτικά backlink με τη λέξη κλειδί

Η δημιουργία ποιοτικών συνδέσμων προς τη σελίδα μας με τη χρήση των λέξεων κλειδιών είναι μέρος της εκτός σελίδας βελτιστοποίησης ή του OFFPAGE SEO.

Σας παραθέτω με τη σειρά που έχω χρησιμοποιήσει την δημιουργία ποιοτικών backlinks στο άρθρο 200 παράγοντες SEO:

83. Αριθμός των συνδεδεμένων Σελίδων: Ο συνολικός αριθμός των συνδεδεμένων σελίδων, ακόμα και εάν είναι στο ίδιο το domain, είναι ένας παράγοντας κατάταξης.

84. Alt Tag  για τα Image Links: Το alt text είναι η έκδοση για εικόνες του  anchor text, του κείμενο στο σύνδεσμο.

85. Links από .edu ή .gov Domains: Ο Matt Cutts έχει δηλώσει ότι τα TLD, οι καταλήξεις των domain name δεν επηρεάζουν τη σημαντικότητα του.  Ωστόσο, αυτό δεν σταματά τους ειδικούς του SEO από το να σκέφτονται ότι υπάρχει ευνοϊκή μεταχείριση σε sites με links από  .gov και .edu καταλήξεις.

86. PageRank των Συνδεόμενων Σελίδων: Το PageRank των συνδεόμενων σελίδων είναι ένας πάρα πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης για τη Google.

87. Authority από το συνδεόμενο Domain: Το συνδεόμενο σε σας domain name μπορεί να παίζει ανεξάρτητο ρόλο στην σημαντικότητα του link. Για παράδειγμα ένα link από σελίδα με PR2 είναι καλύτερο από ένα link από μια σελίδα PR1 από ένα πανεπιστήμιο με PR8. Ελπίζω να το καταλάβατε, αν όχι υπάρχουν και τα τηλέφωνα. Καλέστε με δωρεάν στο 6972.364.387 Όταν λέμε δωρεάν εννοώ ότι δεν θα σας χρεώσω το τηλεφώνημα, ο χρόνος μου κοστίζει.

88. Links από ανταγωνιστές: Links από άλλες σελίδες ανταγωνιστών που ανταγωνίζεστε για τις ίδιες θέσεις στα SERPs μπορεί να είναι πολυτιμότερα από όταν η ίδια η σελίδα είναι πρώτη για το ίδιο το keyword με σας.

89. Social Shares της σελίδας σας: Η ποσότητα των social shares, κοινοποιήσεων, δημοσιέυσεων, tweets και άλλα επηρεάζει την αξία και την ποιότητα του link σας.

90. Links από κακές γειτονιές: Links από κακές γειτονιές απλώς θα βλάψουν το site σας.

91. Guest Posts: Αν και μια αδιαμφισβήτητα white hat SEO τεχνική, τα links προερχόμενα από guest posts — ειδικά στο πεδίο του βιογραφικού του συγγραφέα  — ίσως να μην είναι το ίδιο σημαντικά με τα link κειμένου στην ίδια πάλι σελίδα.

92. Links στη Homepage από το Domain που βρίσκεται η σελίδα: Links στην αρχική σελίδα παίζουν σημαντικό και καθοριστικό ρόλο στη σημαντικότητα όλων των links του site και της σελίδας.

93. Nofollow Links: Ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα θέματα στο SEO. Η επίσημη θέση της Google σε αυτό το θέμα είναι ότι απλώς δεν τα ακολουθούν. Στην πραγματικότητα μετράνε και τα nofollow links απλά λίγο λιγότερο από τα dofollow. Επίσης τα nofollow links πολλές φορές θεωρούνται πλασματικά όταν είναι σε μεγάλο αριθμό.

94. Διασπορά των ειδών των Links: Έχοντας ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των links σας από μία μόνο πηγή είναι επικίνδυνη ένδειξη για  spam. Από την άλλη, links από διαφορετικές και διάσπαρτες πηγές είναι σημάδι ενός φυσικού link profile.

95. Sponsored Links ή ανταλλαγή links: Ειδικά διαφημιστικά links, ή ανταλλαγή links ή προτεινόμενα είναι χαμηλότερης αξίας από τα κανονικά.

96. Contextual Links ή σύνδεσμοι κειμένου: Τα links που εμπεριέχονται μέσα στο βασικό κείμενο του site είναι ισχυρότερα από το αδέσποτα links σε άλλα σημεία του site σας.  Ένα καλό παράδειγμα σε αυτό είναι τα  backlinks από τα  guestographics! Κουφό;

97. Υπερβολικά 301 Redirects στη σελίδα: Links προερχόμενα από 301 redirects χάνουν μερικό ή και όλο το PR, σύμφωνα με την Google Webmaster Help Video.

98. Backlink Anchor Text: Όπως έχει αναφερθεί από την Google και τον αλγόριθμό της:

“Αρχικά, οι σύνδεσμοι κειμένου συχνά παρέχουν πιο σαφής περιγραφές για τις σελίδες που συνδέουν από ότι μόνοι τους οι σελίδες.”

Προφανώς, το λεγόμενο anchor text ή σύνδεσμος κειμένου είναι λιγότερο σημαντικό από ότι παλιότερα και συνήθως λαμβάνεται και ως σήμα spam. Αλλά ακόμα στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα σχετικότητας σε μικρές δόσεις.

99. Σύνδεσμος κειμένου του εσωτερικού link: Τα εσωτερικά link και οι σύνδεσμοι κειμένου τους είναι πάλι ένα ισχυρό σήμα σχετικότητας, απλά έχουν διαφορετική βαρύτητα από ότι τα εξωτερικά text links.

100. Περιγραφή του τίτλου του Link: Ο τίτλος του links που είναι το κείμενο που εμφανίζεται όταν βάζω το ποντίκι από πάνω από το links χρησιμοποιείται ως ένα αδύναμο σήμα σχετικότητας.

101. Εθνικά ονόματα ή TLD των συνδεόμενων domain: Παίρνοντας links από χώρες με συγκεκριμένη κατάληξη domain, για παράδειγμα .gr σας βοηθάει να τα πάτε καλύτερα στη συγκεκριμένη χώρα.

102. Η θέση των Link στο περιεχόμενο: Τα Links στην αρχή του κειμένου τείνουν να έχουν λίγο μεγαλύτερη βαρύτητα από ότι τα links στο τέλος του κειμένου.

103. Η θέση των Link στη σελίδα: Που εμφανίζεται το κάθε link στη σελίδα σας είναι σημαντικό. Γενικά, τα links ενσωματωμένα στο κείμενο είναι πιο ισχυρά από τα links στο footer και στο sidebar, στο υποσέλιδο και στην πλάγια μπάρα.

104. Σχετικότητα του διασυνδεόμενου ονόματος χώρου: Ένα link από ένα site σε μια παρόμοια αγορά μετη δική μας είναι καλύτερο και ισχυρότερο από ότι ένα link από ένα άσχετο με μας site. Για αυτό γιατί κάθε πετυχημένη SEO στρατηγική σήμερα  εστιάζεται στην απόκτηση σχετικών με τη λέξη μας κλειδί links.

105. Σχετικότητα σε επίπεδο σελίδας:  Ο Hilltop Algorithm συμβουλεύει ότι ένα link από μια σελίδα που είναι απόλυτα σχετική με το περιεχόμενο του site είναι καλύτερο από ένα link από μία άσχετη σελίδα. Απλώς είναι καλύτερο είπα, μην τρέχετε πανικόβλητοι…

106. Το κείμενο γύρω από τη συνδεόμενη λέξη κλειδί: ΗGoogle έχει προφανώς και επανειλημμένως υποστηρίξει  ότι τα link που προέρχονται από θετικά σχόλια θα προσμετρώνται καλύτερα, σε αντίθεση με τα αρνητικά.

107. Keyword στον Τίτλο: Η Google δίνει έξτρα βαρύτητα σε links από σελίδες που ήδη περιέχουν το δικό σας keyword στον τίτλο τους. Οι ειδικοί συνδέονται με τους ειδικούς, το SEO με το SEO κτλ.

108. Θετική ταχύτητα νέων link: Η αύξηση και η ταχύτητα με την οποία δημιουργούνται τα link προς τη σελίδα σας, σας δίνει ένα αεράκι στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, τα λεγόμενα SERPs.

109. Αρνητική ταχύτητα των links: Ισχύει και το αντίθετο όταν τα links προς σε σας βαίνουν μειούμενα, τότε πέφτει το αεράκι στα SERPs.

110. Links από Σελίδες Σταθμοί σε ένα θέμα: Ο Aaron Wall ισχυρίζεται – ο οποίος είναι ειδικός στο θέμα – ότι  links από σελίδες που θεωρούνται κορυφαίες στο είδος τους έχουνε μεγαλύτερη βαρύτητα από τη Google.

111. Links από Authority Sites: Ένα link από ένα site το οποίο θεωρείτε ένα authority site πιθανώς να έχει περισσότερη αξία από ένα μικρό site ή ένα  microniche site.

112. Συνδεδεμένοι ως πηγή στην Wikipedia: Αν και όλα τα links της είναι nofollow, πολλοί πιστεύουν ότι το να έχουν links από την Wikipedia σας δίνει λίγο ακόμη εμπιστοσύνη και authority στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.

113. Συμφραζόμενα: Τα συμφραζόμενα γύρω από το backlink βοηθάνε την Google να μάθει περισσότερα για τη σελίδα σας.

114. Ηλικία του Backlink: Σύμφωνα με μία πατέντα της Google, – όλο πατέντες έχει αυτή η εταιρεία – τα παλιότερα bakclinks έχουνε μεγαλύτερη δύναμη κατάταξης από ότι τα καινούρια.

115. Links από πραγματικά sites αντί για Splogs: Μετά την απελευθέρωση των blog networks, η Google δίνει περισσότερη βαρύτητα στα links από πραγματικά sites αντί για links από ψεύτικα blogs. Χρησιμοποιούν επίσης brand σήματα και σήματα για την αναδραστικότητα του χρήστη για να ξεχωρίσουν τα αληθινά από τα ψεύτικα blogs.

116. Φυσικό προφίλ των links: Ένα site με φυσικά δημιουργημένα links θα τα πάει γενικά καλύτερα και θα αντέξει από τα περιβόητα updates της Google.

117. ΑΜοιβαία Links: H Σελίδα της Google για τα παράνομα Links αναφέρεται στα υπέρμετρα αμοιβαία links σαν παράδειγμα προς αποφυγή.

118. Link που δημιουργήθηκαν από το χρήστη: Η Google είναι ικανή στο να ξεχωρίσει τεχνητά φυτεμένα links που δημιουργήθηκαν από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη του site. Αυτά πολλές φορές θεωρούνται άχρηστα.

119. Links από 301: Links από 301 redirects μπορεί να χάνουν λίγο την αξία τους σε σύγκριση με απευθείας links. Όμως ο  Matt Cutts μας λέει ότι ένα  301 είναι ίδιο με ένα απευθείας link.

120. Schema.org Microformats: Οι σελίδες που υποστηρίζουν microformat μπορεί να ανταγωνίζονται καλύτερα από τις σελίδες που δεν έχουν. Αυτό που γίνεται είναι ότι οι σελίδες με το microformat έχουνε πιο υψηλό αριθμό κλικ στα αποτελέσματα των μηχανών γιατί παρέχουν πιο πολλές πληροφορίες.

121. Site στη λίστα DMOZ: Πολλοί πιστεύουν ότι η  Google δίνει ακόμα βαρύτητα στον κατάλογο DMOZ. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η Google έχει γραμμένο τον DMOZ και κάθε άλλο παρόμοιο κατάλογο στα τέτοια της.

122. Yahoo Directory Listed: O αλγόριθμος της Google λέγεται ότι μπορεί να έχει ειδική θέση για το Yahoo Directory, εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η Google έχει γραμμένο το Yahoo Directory και κάθε άλλο παρόμοιο κατάλογο στα τέτοια της. Ουφ! το ξαναείπα.

123. Αριθμός των εξερχόμενων Links στη σελίδα: Το PageRank είναι πεπερασμένο, έχει δηλαδή ένα όριο από το 0 ως το 10. Ένα  link από μία σελίδα με εκατοντάδες εξερχόμενα links περνάει λιγότερο PR από ότι η σελίδα με λιγότερα εξερχόμενα links. Στην πραγματικότητα περνάει το κλάσμα με παρονομαστή των αριθμό των εξερχόμενων links. Δηλαδή στα 100 εξερχόμενα links παίρνουν όλοι το 1/100 από το PageRank!

124. Forum Profile Links: Εξαιτίας του επαγγελματικού πλέον επιπέδου spamming, η Google έχει σημαντικά απαξιώσει τα links από forum profiles.

125. Αριθμός Λέξεων του συνδεόμενου περιεχομένου: Ένα link από ένα άρθρο 1000 λέξεων έχει πιο μεγάλη αξία από ένα κειμενάκι 25 λέξεων!

126. Ποιότητα του διασυνδεόμενου περιεχομένου: Links από φτωχά post δεν περνάνε την ίδια αξία από sites πλούσια σε περιεχόμενο, σε βίντεο κτλ.

127. Sitewide Links διάσπαρτα στο site links: Ο Matt Cutts  έχει επιβεβαιώσει ότι that διάσπαρτα links στο site λαμβάνονται και συμπιέζονται ως ένα.

Το ξέρω ότι είναι πάρα πολλά αυτά που θα πρέπει να κάνουμε για να δημιουργήσουμε το τέλειο backlink και ειδικά για έναν πρωτάρη στο ίντερνετ αυτό είναι σχεδόν αδύνατο να τα κάνει όλα σωστά. Ωστόσο η εξάσκηση κάνει τον μάστορα.

Για να δείτε μια σύνοψη όλων των βημάτων που θα πρέπει να ακολουθήσετε άμα όλα τα παραπάνω σας φαίνονται βουνό, διαβάστε παρακάτω.

Τι θα πρέπει να κάνω ακριβώς για να βγω στην πρώτη σελίδα της Google με μία λέξη κλειδί;

Κάποιο από εσάς μπορεί να χάθηκαν στην όλη διαδικασία, οπότε θα συνοψίσω το τι ακριβώς θα πρέπει να κάνετε σε τρία βήματα:

1 Δημιουργήστε μια σελίδα ή άρθρο 300 τουλάχιστον λέξεων με τη λέξη κλειδί που θέλετε

Κατά προτίμηση, η σελίδα σας θα πρέπει να έχει 2.000 με 2.500 λέξεις, μια φωτογραφία και να έχετε αξιοποιήσει όλα τα παραπάνω που αναφέρω ως παράγοντες εντός σελίδας SEO. Σε περίπτωση που έχουμε ηλεκτρονικό κατάστημα σε Woocommerce μια και μιλάμε για WordPress θα πρέπει να γράψουμε αναλυτικές περιγραφές σε κάθε προϊόν μας.

2 Δημοσιεύστε το άρθρο, τη σελίδα ή το προϊόν σας

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι θα πρέπει να δημοσιεύσουμε το άρθρο ή την σελίδα μας ή το προϊόν μας στην περίπτωση που έχουμε e-shop.

3 Δημιουργήστε μερικά backlinks με τη λέξη κλειδί προς τη συγκεκριμένη σελίδα

Θα πρέπει αρχικά να δημοσιεύσουμε τη σελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα social bookmarking media και να πάρουμε όσα ποιο πολλά like, share και google plus μπορούμε.

Μετά θα πρέπει να διασυνδέσουμε άλλα άρθρα και σελίδες εντός της ιστοσελίδας μας με αυτήν που δημιουργήσαμε τώρα.

Μετά θα πρέπει να κάνουμε ping το άρθρο ή τη σελίδα μας, να το στείλουμε στη λίστα με τις ενημερώσεις μας, στο newsletter ή στην mailing list που διατηρούμε και αναπτύσσουμε.

Τέλος θα πρέπει να επιδιώξουμε την συλλογή συνδέσμων που να δείχνουν πίσω στην σελίδα που δημιουργήσαμε από άλλες σχετικές ιστοσελίδες, φόρουμς, σχόλια σε blogs και καταλόγους στο ίντερνετ. Η διασύνδεση πρέπει να γίνεται με τη λέξη κλειδί που μας ενδιαφέρει.

Όπως σας είπα η διαδικασία δήλωσης των λέξεων κλειδιών στις μηχανές αναζήτησης είναι απλή, δεν είναι όμως εύκολη γιατί όπως καταλάβατε απαιτείται και κάμποση δουλειά για να γίνει όλο αυτό το πράγμα σωστά και αποτελεσματικά.

Ας μην ξεχνάμε ότι το μυστικό για να βγει κάποιος στην πρώτη σελίδα της Google δεν είναι άλλο από τη σκληρή δουλειά.

Σας ευχαριστώ πολύ που με διαβάσατε, άμα σας άρεσε το άρθρο, μην το κρατάτε κρυφό, μπορείτε να κάνετε like, share, google plus, pin, tweet και να αφήσετε την άποψη σας κάτω στα σχόλια.

Δείτε περισσότερα για τις λέξεις κλειδιά:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Μενού
Shares